Firma koja je kupovala sve što je mogla sad gleda kako da se riješi svojih studija
Tvrtka Embracer Group je nakon naglog rasta došla do toga da sada zatvaraju studije, dijele otkaze i gledaju kako će se riješiti developera i franšiza.
Kroz zadnje tri godine firma Embracer Group nametnula se kao značajan igrač u industriji videoigara. Pokupovali su sve i svašta, od Tomb Raidera do Lord of the Ringsa, od tvoraca Borderlandsa do kreatora Metro serijala. Na trenutak je izgledalo kako ih ništa ne može zaustaviti te da će pokupovati sve što stignu.
Međutim, ove se godine Embraceru dogodila greška u koracima. Propala im je investicija vrijedna dvije milijarde dolara, koju su trebali dobiti od Saudijske Arabije. I onda je dosta toga krenulo nizbrdo.
U nepuna dva mjeseca Embracer Group je zatvorio studio zaslužan za Saints Row serijal, a potom su krenula otpuštanja u studijima Crystal Dynamics i Gearbox. Najavljeno je kako će također biti otkazano više projekata u razvoju, uključujući i neke koji nikad nisu bili javno prezentirani.
U Embraceru ovaj proces nazivaju restrukturiranjem, a neslužbeno se izvještava o tome da traže priliku za prodaju ekipe Gearbox Softwarea. Za isti su studio početkom 2021. platili visokih 1,3 milijardi dolara, a sada se nadaju da bi im njihova prodaja mogla spasiti ostatak firme.
Mrky
23.09.2023 - 12:33Embracali su činjenicu da novac nije rješenje za sve.
IgorBiH
@Mrky, 23.09.2023 - 16:15Zar nije? Meni se čini da u današnjem svijetu jeste. Evo fino piše da su izvisili za 2mlrd.$ iz 🇸🇦 i od tada je krenulo nizbrdo.
Benjamin Scrool
23.09.2023 - 13:02Kupim prava za Lord of The Rings od njih za 500$, nije nikakav problem
Agent
@Benjamin Scrool, 23.09.2023 - 13:10Šta ne napraviš to?
Indigo83
@Agent, 23.09.2023 - 20:08Ti si prepametan
Cloud-Aerith
23.09.2023 - 13:23Zajednički nazivnik svih tvrtki od Volitiona do Gearboxa je – tvrtke koje ne inoviraju, ne nude ništa novo. Čudim se kako Gearbox nije zatvoren.
HeisenStein
@Cloud-Aerith, 23.09.2023 - 13:57najtuznije je sto poseduju i odlicne igre poput Deus Ex, Thief i Legacy of Kain, i sto na kraju nece biti nista od njih
Zoran Žalac
@Cloud-Aerith, 23.09.2023 - 14:34Gearbox kao izdavač pretežno lansira nove, nerijetko drugačije IP-jeve na tržište. Remnant i Risk of Rain kao glavni primjeri toga.
Cloud-Aerith
@Zoran Žalac, 23.09.2023 - 15:45Od toga je prošlo toliko vremena da su izašli nastavci za obje igre. I Borderlands je nekoć bio novo štivo, nekoć.
IgorBiH
@Zoran Žalac, 23.09.2023 - 16:18Pa Borderlands je direktno inspirisao Destiny.
soypi
23.09.2023 - 13:36Nekad smo imali gaming kompanije, sada imamo biznise koji se bave gamingom, nažalost. Al shvatiti će oni ubrzo da je gaming užasno težak posao, pogotovo triple A igre koju su postale preskupe za napraviti, i jedan projekt te dijeli od propasti…
mirkunjaaa
@soypi, 23.09.2023 - 20:31Zar nije u svemu tako?
Imali smo i sport a danas klubove kupuju investicijski fondovi koje boli k. za sportom, gledaju samo zaradu.
Imali smo raznolike zabavne filmove a danas udaraju superjunake jer se to prodaje….
Primjera je mnogo, ugl sve je preuzeo novac 🤷🏼♂️
Tudum
23.09.2023 - 16:50Opel nista od novog Legacy of Kain