HCL.HR

Na Epic Games Store besplatno se moglo dobiti igre u vrijednosti 14 tisuća kuna

Zoran Žalac 18.05.2020.   •   58 komentara   •   Industrija videoigara


Jedna je stranica napravila računicu koliko se novca moglo uštedjeti skupljanjem igara koje su se dijelile besplatno na Epic Games Store.

Epic Games Store već godinu svakoga tjedna dijeli igre besplatno kako bi privukao što više korisnika. Za blagdane su čak podijelili 12 igara u 12 dana, a prošle jeseni odjednom su dijelili i šest Batman igara. Prema izračunu stranice PCGamesN, Epic je do sada podijelio ukupno 108 igara.

Računajući redovnu cijenu igara koje su poklonili, korisnici su mogli “uštedjeti” nemalih 2.140,94 dolara iliti više od 14 tisuća kuna.

Čini se kako Epic Games ne namjerava stati s ovim poklonima barem još neko vrijeme. Nakon GTA 5 od idućeg će četvrtka dijeliti novu igru. Šuška se da su na redu igre 2K Gamesa, a da je sljedeći Sid Meier’s Civilization VI. Ako se ispostavi da je to istina, poslije te igre slijede Borderlands: The Handsome Collection te ARK: Survival Evolved.

Ako ste nekim slučajem spavali ispod kamena, GTA 5 možete besplatno dobiti na sljedećoj poveznici:

Komentari (58)

  • Dajsikeks

    18.05.2020 - 10:38

    Sve dok ih Fortnite sa mikrotransakcijama drži, mogu si ovo priuštiti

    • Tony77

      @Dajsikeks, 18.05.2020 - 11:19

      I dok svi koriste UE4

    • funky0308

      @Dajsikeks, 23.05.2020 - 15:23

      Googlaj si malo Tencent, vidjeti ces da mogu i bez Fortnitea 🙂

  • TitanShifter

    18.05.2020 - 10:47

    Više ne mrzim fortnite. :))))
    Omladino samo igrajte i dajite im pare, svi imamo koristi od toga.

    • Slavin4

      @TitanShifter, 18.05.2020 - 14:41

      Sad ću baš instalirati Fortnite, samo da još nešto dobrog i besplatnog dobijem.

  • lukakeanu

    18.05.2020 - 11:25

    Jel mi moze netko objasnit HATE prema Epic games. Drzis ga na kompu dobivas free igrice i to je to. Jel se on placa mjesecno ko PS pretplata ili kaj?

    • Agent

      @lukakeanu, 18.05.2020 - 11:31

      ne,nego je samo lošiji trenutno od steama,pa je zato hate.Jbga ljudi moraju uvijek po nećemu hejtat.

    • almoustevil665

      @lukakeanu, 18.05.2020 - 12:41

      Steam fanboys-ima,broj igara na steam nalogu služi kao neki virtuelni penis sa kojim se šepure pa im ovo ne ide u korist

    • Serpico

      @almoustevil665, 18.05.2020 - 13:25

      Ja sam ljubitelj Steama i uživam u svemu što mi pruža kao igraču, Epic me ne zanima kao mesto za igranje ali me zanima kao sredstvo za pritiskanje Valvea i drago mi je što se Epic žestoko bori iako ne podržavam sve njihove poteze, razumem ih. Prepucavanja su mi bila interesantna na početku sad mi je to postalo dosadno i za čitati a kamoli učestvovati u njima.

    • Prophett

      @almoustevil665, 18.05.2020 - 19:42

      Kakva je ovo krvava istina, pogotovo za ovog GTA 222 kojem kao da oci vade kad god se neka besplatna igra poklanja na EPIC-u, za razliku od stima gde ni osnovne funkcije launchera ne dobijes besplatno 😀

    • GTA222

      @Prophett, 18.05.2020 - 20:01

      To što ne dobiješ osnovne funkcije launchera kao što je dodavanje frendova i još par nebitnih stvari je iz razloga da se spriječe malverzacije, jer dam se kladit da nitko ne bi htio da ga dnevno zlostavlja 3000 scam botova.

    • Prophett

      @GTA222, 18.05.2020 - 21:49

      Ne interesuju me izlike lopovskog launchera koji ce propasti uskoro zaista. 🙂

    • Saren

      @Prophett, 18.05.2020 - 22:41

      ahahahahahahah bas me nasmijao LMAO. Nas ne interesiraju izlike trolla koji je uvijek bez argumenata, nastavi krizariti i kmecati, siroko ti polje 😀

    • Prophett

      @Saren, 20.05.2020 - 01:47

      Pises to na vesti o Epicu? Ja vidim ovde hrpu kmecavaca koji dobijaju nervni slom na svakoj vesti o Epicu. Ja sam poprilicno zadovoljan trenutnim razvojem situacije 😀

    • Saren

      @Prophett, 20.05.2020 - 02:20

      Jao jao troll si je uvrijeden pa sad jauce ovuda hahahaahah. Sto je ? Ponestalo Steam vijesti i igara da trollas i pljujes kao i uvijek pa si u depri malo ? Ja i dalje vidim tipa sa inteligencijom rasvjetnog stupa koji si je zamislio da ce mi govoriti sta i gdje smijem reci ili ne. Pojedi zganaca jos malo i vrati se u skolu i nesto nauci prije nego si zamislis da mozes raspravljat sa mnom, prebalav si ida bi razumio bilo sta, tako da ove teme za tebe mora da su teski intelektualni napor, mani ih se bolje, evidentno ti ne leze :). Mozda ti ostaje farmaceutska industrija, no za tako teske slucajeve kao sto si ti nema ti pomoci 😀 “Zadovoljan razvojem situacije” LOL daj odi procitaj nesto koji put, steta tog tipkala po kojem lupas ovakve gluposti

    • GTA222

      @Prophett, 18.05.2020 - 23:39

      Steam će propast ta ti je dobra, tko ti je samo dao tu informaciju sin od Gabe newella?

    • Dick Johnson

      @lukakeanu, 18.05.2020 - 14:41

      Library ti je fragmentiran i nemožeš sve sve igre koje posjuduješ pokretat jednim programom nego moraš doatni bloatware na kompu imat. Zašto moram imat imat Steam, Epic louncher, Rockstar louncer, Uplay, Origin, Paradox louncher umjesto jednog?

    • Saren

      @Dick Johnson, 18.05.2020 - 15:02

      Rjesenje tog jednog ti je ajmo reci GOG Galaxy da ih objedini sve u jedan, opet moras imat instalirane sve te launchere koje si naveo, no umjesto da svaki put pokreces svakog, ovako preko GOG Galaxya pokrenes jednog tj. pokrenes Galaxy i od tu onda launchas igru koju zelis, plus dodali su hrpetinu stvari koliko sam zadnje citao, sve frend liste sa svih launchera su ti na jednom mjestu pa vidis gdje tko je i slicno. Ako nisi probaj Galaxy – dobar je, a i spasava od glavobolje xD

    • Dick Johnson

      @Saren, 18.05.2020 - 19:23

      GoG Galaxy mi je primarna platforma, ali kao kak si i reko on je samo launcher za druge launchere. I kad smo kod GoG-a to je jedina platforma koju podržavam, i jedna od rjetkih di možeš kupiti igru. Ja njima dam pare, oni meni igru i nikad više u životu nemoram imat posla s njima d bi igro igru. I Steam mi je bio trn u oku kad je došo, ali sam ga s vremenom počeo tolerirat ko nužno zlo jer nisi imo izbora. A taman posla da će mi Epic, EA, Ubisoft, Bethesda i ko sve ne uletits sa svojim sranjima, e pa neće, barem ne kod mene, Ak nije na GoG-u, Steamu ili Xbox GP, skidam pirata il ne igram. I to ne zato jer imam neš protiv Epica ili bilokog nego zato jer neželim imat instalirana 5 programa koja imaju identičnu funkciju.

    • Lovac

      @Dick Johnson, 18.05.2020 - 17:08

      Što se tog tiče, bojim se da bude isto kao i kod streaming servisa; Netflix je bio centralna streaming platforma. Dao si tih par eura svaki mjesec i fino gledao. Sad moram imati 5 streaming servisa da bi LEGALNO pratio sve serije koje me interesiraju. Opet više piratiziranja serija i filmova. Kod gaminga je zapravo još gore s fragmentacijom, al bar ne treba plačati pretplate. Međutim, ako se nastave ova sranja tipa “morate imati Epic ako želite XY igru” piratstvo bude u porastu; bok i hvala. Ja imam novaca, al ću s GUŠTOM skinuti “onu” verziju for free. Kud bih došao da sam morao čekati na Outer Worlds recimo, da se može igrati preko nečeg malo sređenijeg.

    • Dick Johnson

      @Lovac, 18.05.2020 - 19:26

      Apsolutno. Svi žele svoj dio kolača, fragmentiraju tržište i usluge i sve to nauštrb moje komocije. Ok oni se ne žele odreč 30% zarade da bi ja imo sve na jednom mjestu, a ja ne želim imat više od jednog programa na kompu za istu funkciju, niti 2 pretplate. Hvala, al ne, hvala!

    • Lovac

      @lukakeanu, 18.05.2020 - 17:02

      Meni ide na qurac kupovanje ekskluziva i što još uvijek u 2020. nemaju neke osnovne feature. Dok to ne promijene, kupim free igre iako sam ih odigrao, no tu lovu bolje da troše na develop platforme jer ljude koji nisu novi u svijetu gaminga na ovaj će način teško privući. GTA 5, svaka čast, no odigrah prije 6 godina

    • funky0308

      @lukakeanu, 23.05.2020 - 15:30

      U pocetku je to izbjegavanje bovog launchera bilo opravdano. Epic je u to vrijeme bio samo jos jedan naporni launcher koji trosi resurse i razdvaja igrace izdajuci ekskluzive i na zaj nacin te prisiljavao da ide preko njihovog katastrofalnog launchera. Neke stvari su se u medjuvremenu popravile ali i dalje stoji taj dio sa ekskluzivama kojima je mjesto na konzolama, ne na PCima koji je oduvijek poznat po izboru i po slobodi. Naravno da je Epic docekan na noz jer malo tko voli i zeli imati 10 launchera i to upitne kvalitete. Postavljalo se pitanje hocemo sada za svaku igru imati launcher? U medjuvremenu, kao sto sam i rekao, stvari su se popravile pa su dobili dio kolaca, a one koje jos nisu uvjerili da kupuju kod njih, pokusavaju dobiti na ovaj nacin- dijeljenjem osnovnih verzija igara kako bi kroz DLCe pokrenuli prodaju, a i privukli ljude pstalim igarama (besplatnim i placenim).

  • GTA222

    18.05.2020 - 12:06

    Je to su redovne cijene, realne cijene tih igara su puno puno niže.

    • Agent

      @GTA222, 18.05.2020 - 12:18

      Al kad nešto računaš onda idu redovne,ne po kojoj se cijeni može naći

    • GTA222

      @Agent, 18.05.2020 - 13:03

      Ma znam ali opet nije realno jer GTA 5 Premium Edition key za rockstar launcher dođe mizernih 10€, i sad da ne nabrajam dalje dosta igara koje su dijelili nisu bile nešto super skupe.

  • burgi

    18.05.2020 - 12:11

    drugi neki izvori navode witcher 3 wild hunt…samo šuškanja ali bi radije civ witchera imam:D

  • SonOfZeus

    18.05.2020 - 12:39

    Argument da imaju para od Fortnite-a pa si ovo mogu priustiti ne znaci nista. Steam zaraduje znatno vise, samo pogledajte net worth debelog. Pa daju jedno veliko nistance.

    • GTA222

      @SonOfZeus, 18.05.2020 - 13:02

      Mislim bilo bi dobro kad bi Valve počeo kao Epic da plaća developerima da nam daju besplatne igre ali tu jednostavno nema računice, kad tad će Epic prestat s ovim jer to nije ekonomski održivo. Sve igre koje je Epic do sad dao nisu besplatne sve je to netko platio a isto tako ništa nije besplatno sve mi platimo na jedan ili drugi način. I još samo jedna usporedba Epic Store i Steama (neke informacije su možda zastrajele da se odma ogradim)

    • SonOfZeus

      @GTA222, 18.05.2020 - 13:21

      Steam je na trzistu desetljecima, logicno je da je puno napredniji. Ne sumnjam da za godinu, dvije ce biti virtualno minimalno razlike izmedu oba. Epic je odavno rekao da ce prestat davat besplatne igre, no i dalje ih djele. Ocito je ipak odrzivo. Uostalom, sa strane mene kao korisnika mogu birat 2000 dolara besplatnih igara ili 0 dolara. Da ne govorimo da kad su popusti poput trenutni na Epicu sa kuponima da daleko premasuju Steam sa cijenama

    • GTA222

      @SonOfZeus, 18.05.2020 - 14:53

      Živi bili pa vidjeli šta će biti za 2 godine, oke super nek daju igre ja nisam rekao da je to loše i ti popusti isto me baš realno ni ne zanimaju imam Ruski Steam koji je jeftiniji i od Epic Stora tako da eto nemam ni tu problem, moj jedini problem s Epicom je to što je u 46% vlasništvu Tencenta i to što kupuju eskluzive. Steam je pazi ovo privatna tvrtka čije dionice ne možeš kupit što znači da su u potpunosti neovisni. Nisi rekao da Epic nakon 2-3 refunda više ne želi refundat igre, dok na Steamu možeš refundat skoro od jutra do sutra dokle god ne zloupotrebljavaš uslugu. Evo imamo i primjere gdje Steam refunda Doom Eternal ljudima koji to zatraže jer mnogi imaju problema s novim updejtom koji je donjeo Denuvo Anti-Cheat. I eno ima još nekih zanimljivih stvari kupiš VR igru na Epicu i pazi ta ista igra koristi SteamVR koji je vidi vraga napravio Valve. Oculus (Facebook) je konstantno pokušavao onemogućiti korištenje njihovog VR-a van Oculus Stora te i dalje ne podržavaju SteamVR službeno nego je Valve morao napisati translation layer sa Oculus SDK na SteamVR a sve kako bi što više ljudi moglo koristiti nešto bez puno napora.

    • Saren

      @GTA222, 18.05.2020 - 15:16

      Bolje ni sam ne bih mogao reci. EGS daje odlicne free naslove sve to stoji i kuponi su im odlicna stvar, no medjutim to svejedno ne spasava launcher takav kakv jest, ne sumnjam da ce to promijeniti no vidjet cemo. Kako sam rekao – ekskluzivnosti jest mjesto na konzolama, ne na PC-u.

    • Agent

      @GTA222, 18.05.2020 - 15:53

      “Doom Eternal ljudima koji to zatraže jer mnogi imaju problema s novim updejtom” Zanimljivo,a meni ga odbili i sad skuplja prašinu.Isto i sa rustom zeznuli nešto s updatom i dugo nisam mogao igrat jer se crashala i od tada samo skuplja prašinu,ne priznaju refund.

    • GTA222

      @Agent, 18.05.2020 - 16:09

      Moraš poslat ticket a ne ono kao inače što se radi refund, tako sam i ja imo problema za Resident Evil 3 pre order i onda sam im poslao ticket odma su refundali.

    • Saren

      @SonOfZeus, 18.05.2020 - 13:12

      Steam zaraduje duplo vise – svakako s obzirom koliko postoji, da ih ne bi ubio bolji giveaway igara – i to stoji. Da daju bas nista, bas i nije tako, medjutim to je vec stvar osobnih ukusa. Pogledaj si cinjenjice koji put prije nego krenes pisati o net worthu – Timmy je davno premasio debelog, mora da je tu taj dogovor sa TC-om bio otisao u Timmyev novcanik lol

    • SonOfZeus

      @Saren, 18.05.2020 - 13:18

      Nabroji sto to Steam daje.

    • Saren

      @SonOfZeus, 18.05.2020 - 13:28

      Ajde prodji kroz par posljednjih mjeseci tu samo na HCL-u bilo je igara na giveawayu razno raznih, ne tako dobrih kao na EGS-u ali je opet bilo po nesto, sto sam ti i rekao gore.

    • Rvatina22

      @Saren, 18.05.2020 - 14:22

      Saren, da daju baš ništa je potpuno točno. Sam steam ne daje nikakve igre besplatno, izdavači i developeri dijele te igre na steam. S druge strane na epicu, sam epic sklapa dogovore da bi dijelio igre besplatno

    • SonOfZeus

      @Saren, 18.05.2020 - 14:40

      Prijatelju, to daju developeri. Ne Steam. Dakle ja kao developer odlucim malo promovirati igru da ljudi uzmu DLC (npr), i dam ju sedam dana besplatno

    • Saren

      @SonOfZeus, 18.05.2020 - 14:59

      Ok, nauci se i nesto novo. Ajd onda objasni na koju foru je EGS-u isplativije odrijesiti vlastitu kesu i platiti iz svojeg dzepa da se nesto dijeli, ako igra primjerice kosta ajmo reci 25 eura, EGS ju da za 5, gdje je racunica tu ? Izuzev hrpetine ajmo reci novih potencijalnih korisnika koji tesko da ce ostat jednom kad pokupe free igru ? Sta nije devu / izdavacu lakse reci ajmo drapit primjerice 500 kodova za igru i daj ih tamo ducanima da prodaju, tj. isplativije ?

    • Rvatina22

      @Saren, 18.05.2020 - 15:36

      Ovo što epic radi siguran sam da im nije isplativije, ali ionako imaju toliko para da ni sami ne znaju šta će s njima više. To naravno rade da bi privukli više korisnika, ali i zato što mogu. Ne samo da dijele igre svaki tjedan il dva, sklapaju partnerstva s raznim studijima, uvode ekskluzive za EGS, u potpunosti financiraju neke studije, daju takve kupone i popuste… Uglavnom, da ne rade stvari koje rade imali bi puno veći profit (zbog fortnitea uglavnom), ali kao što sam rekao, epic ima tolko para da ne zna više šta će s njima pa zašto onda ne bi pokušavao privući još više korisnika na EGS

    • Saren

      @Rvatina22, 18.05.2020 - 16:04

      Krivo si razumio, nemam ja nista protiv sto Epic pokusava dobiti klijentelu, za to i sto daju free meni tako svejedno jer ga ne koristim uopce. To da imaju para svi znamo, nista sporno tu. Problem osobno mi je ta ekskluzivnost i slicne izlike da se prikazu kao nesto sto nisu. Svi rade za profit naravno, no postoji i tzv. zdrava konkurencija, a postoji i ovaj nacin na koji oni rade s kojim se ne slazem.

    • Agent

      @Saren, 18.05.2020 - 16:41

      Pa i svi ostali uzimaju ekskluzive,samo to opet nije bio problem dok epic nije došao

    • Saren

      @Agent, 18.05.2020 - 17:15

      Da ali svi ostali ne placaju nekom da igra bude samo na njihovom storeu na x/y vremenski period. Da je Epic primjerice kad su krenuli sa vecim prvim naslovima tipa Metro ili Borderlands rekao evo i mi cemo prodavati igru na nasem storeu – ne bi ni rijec rekao + ovo sa kuponima im je odlicna stvar. Ovo my way or highway da nesto bude tu samo na odredjeno vrijeme da se umjetno pokusa napraviti prednost to nije i izaziva revolt kod ljudi. Ekskluzivnost ima smisla na konzolama jer svi znaju da ako cekaju nastavak neke fransize da ju nece imati na konkurenciji zato se i izmedju ostalog uzimaju konzole. PC trzistu toga ne treba, ne, ne kupujes cijelo racunalo il hardware da bi koristio jedan launcher niti ikome placas za to, niti ces propast jer si dao malo disk prostora. No koristiti nesto sto nije na razini ostale ekipe, sa poslovnom praksom takvom kakva jest, te bih jos to trebao obje rucke prihvatiti bez pogovora je ono zbog cega se ne slazem sa nacinom kako EGS radi. A dodatno mi tlak dize sam CEO sa izmotavanjima koje gotovo redovito ima i onda ih brze bolje porekne. Nit ce oni propast zbog mojih para, a nit cu ja propast sto su igre kod njih privremeno il trajno.

    • Lovac

      @Agent, 18.05.2020 - 17:27

      Ajd mi reci, u ovih 16 mjeseci koliko Epic Store postoji, TKO je uzimao toliko AA i AAA ekskluziva? Nitko. I kod ostalih je bila slobodna volja, kad je postojao interes, išlo se na druge platforme (osim ako je tvoja igra). Epic je prljava konkurencija kao što Saren napiše negdje gore. @SonOfZeus radim s online shopovima (B2B i B2C) koji imaju malo kompleksnije checkout procese i mogu ti reći da danas argument o “desetljećima” ne drži vodu, ne možeš lansirati ovako nešto bez featurea koji su danas recimo osnovni. U tih godinu i pol mogli su od ničeg napraviti više nego što sad imaju. Samo je stvar u tome kao što su i sami rekli da će ići u minus ako treba da im je player base što veći, a to je prema njima samo ako ti je većina igara na Epicu. S time se svi uglavnom možemo složiti uz pretpostavku da je platforma na razini ostalih. A nije, tako da uopće ne kužim ljude koji brane Epic, kao i svi žele zaraditi, ali rade to prljavo (nemojte se varati da im je Fortnite dosta za te sve silne igre i kupovanje ekskluziva, pita se tu i Tencent jer kinezi bi dali i COVID-20, samo da imaju konkurenta Steamu). I sasvim neutralno, Epic način poslovanja (ekskluzive, načini financiranja pa shodno tome ekskluzive) je rak-rana PC gaminga iako vam se sada čini suprotno. Budete vidjeli za par godina, dok se “zapapri” i još neko odluči provesti ovakav model poslovanja.

    • Saren

      @Lovac, 18.05.2020 - 18:24

      Odlican komentar i sve na mjestu. Hvala ti na tome. Samo ljudima objasnit te stvari je druga prica. Ne pljuje se Epic zbog free igara, niti se od njih trazi da smisle launcher tisucljeca. Ali trazit skok s konja na magare po smislu funkcionalnosti je katastrofa i jos bi to trebao pokorno prihvatiti… Kako je GOG koji je manji od EGS-a uspio napraviti Galaxy koji je odlicna stvar i jos u beti… Od kad imaju i oni Store pa nije bilo tesko napraviti i shopping cart i sta sve ne. Rekao sam prije par dana vec, da Steam krene radit istu stvar koju radi EGS, a realno mogao je i jos moze – bile bi vile i baklje isti cas. Kao i cinjenica da stvarno zele, pojeli bi Epic da pribavljaju igre na isti nacin kao Epic, jer ovi ne bi ni sa china moneyem opstali kraj njih ni godinu dana.

  • macgyver

    18.05.2020 - 13:29

    Evo sto se dogodilo s Witcherom 3 jucer/prekjucer, ako netko ne zna. Pojavio se na Epic saleu za 14.99, a Epic daje kupon od 10 eura za sve igre koje su 14.99, tako da smo ga mogli kupiti za 4.99. Kupon nije na stetu CDPR-a, oni dobiju novaca kao da su je prodali po punoj cijeni, samo sto tu razliku od 10 eura placa Epic, a ne kupac.
    No, iz tko zna kojeg razloga to se CDPR-u nije svidjelo, tako da su rekli Epicu da snizi cijenu na 14.98, tako da mi vise ne mozemo dobiti Witchera za 5 eura, nego moramo platiti 15. Iako, ponavljam, CDPR nista ne gubi, oni u svakom slucaju dobiju jednako novaca od Epica
    Hvala CDPR

    • Zoran Žalac

      @macgyver, 18.05.2020 - 13:59

      Interesantno.

    • SonOfZeus

      @macgyver, 18.05.2020 - 14:42

      Sto nije da mora drito biti 15 dolara, ni cent nize za kupon?

    • macgyver

      @SonOfZeus, 18.05.2020 - 14:48

      Ne, kupon radi od 14.99 navise. Witcher 3 je sad 14.98

    • Sinek

      @macgyver, 18.05.2020 - 16:11

      nije li tebi jasno da je cdpr bezgresna kompanija?

    • Lovac

      @macgyver, 18.05.2020 - 17:38

      Vrlo jednostavno; CDPR ima GOG. Ako kupiš tamo, 100% ide njima+dodan si im u bazu playera. Na GOG-u je trenutno akcija 14.99$ (recimo ISTA cijena kao na Epicu). Ako kupiš na Epicu, 88% i to od tih 15 eura ide tebi. Ovim potezom neće svi masovno kupiti za 5eur na Epicu (i njima ide 13.19eur po igri, ali i W3 igrač odnosno GOG kupac manje), već će ostati ljudi koji igru nemaju na Epicu već budu ju kupili na GOG-u. I tako CDPR širi playerbase na SVOJOJ platformi.

    • macgyver

      @Lovac, 18.05.2020 - 17:58

      A ok, al sta su je onda uopce davali na Epicu i to upravo sad prije salea? Ili su mogli lijepo stavit cijenu 25 eura, pa je taman 15 s popustom, ili stavit malo nizu od popusta, ne znam, 12,50, ili je stavit na Epic tek nakon salea… ovako su napravili najgluplji moguci potez kojim su ispali najveci supci

    • Lovac

      @macgyver, 18.05.2020 - 19:10

      Vjerojatno ekonomska računica da se dugoročno zaradi što više uz veći player base, pa se balansira GOG/ostale platforme. Al o tome na pamet ne bih. Moguće da ništa od toga nije točno nego jednostavno čuvaju “brand”. Jer W3 GOTY za 5 eura ne djeluje kao nekakva AAA premium igretina. Pratim inače official što će reći jer me silno zanima koji je pravi razlog.

      E da, @Zoran, navodno je Tencent došao do prava za System Shock serijal 🙁 Prebacili ownership domena na sebe.

    • macgyver

      @Lovac, 18.05.2020 - 21:49

      Ajd ako naides na pravi razlog napisi, i mene zanima. Vidio sam da je sad 5 godina W3 i da je povodom toga sale i na gogu i da je to razlog, ali tamo je cijena 15 eura, isto kao i na svakom steam saleu, pa ako je to stvarno razlog, dosta jadno

  • BoneDigger

    18.05.2020 - 20:05

    Takoder. Kupio sam RDR2 i jos jednu igru za koju sam refund trazio preko tjedan dana, saznao da imaju najgori customer service u industriji (cinjenica) i kakav shadi biznis model imaju, sad se free igre samo gomilaju.

  • SandokanX

    22.05.2020 - 16:21

    Kada ce biti recenzija za Hunt down

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?