HCL.HR

Epic Games Store sada ima prezentacije novih igara, obećavaju više ekskluziva nego ikad prije

Zoran Žalac 08.02.2021.   •   70 komentara   •   Industrija videoigara


Iz Epic Gamesa su najavili nešto novo – ovoga tjedna održat će prezentaciju nadolazećih igara koje će usput rečeno biti ekskluzivne za Epic Games Store.

Na prste se ne može nabrojati što sve Steam ima, a Epic Games Store nema, ali evo sada obrnute situacije. Epic Games će od ovoga tjedna predstaviti svojevrsnu emisiju kojom će najaviti nadolazeće igre na svojoj platformi. Među takvima će, dakako, biti privremene ekskluzive koje će se na Steamu i drugim trgovinama pojaviti tek kasnije.

Takozvani Epic Games Store Spring Showcase bit će emitiran ovoga četvrtka, 11. 2. u 20 sati na Twitch kanalu Epic Gamesa. Obećane su najave potpuno novih igara, prikazi gameplaya već najavljenih naslova te druge prezentacije. Iz Epica su inače za PC Gamer izjavili kako će u 2021. imati više ekskluzivnih igara nego ikad prije.

Ovim povodom bit će upriličeni i proljetni popusti na Epic Games Store (iako proljeću još nema ni traga) koji će trajati od 11. do 25. 2. Doduše, ne očekujte neka luda sniženja – Cyberpunk 2077 će primjerice biti 10% jeftiniji, a Assassin’s Creed Valhalla 20%.

Označeno sa: ,

Komentari (70)

  • Demon90

    08.02.2021 - 18:05

    Daju oni besplatne igre al su nešto najgore što se desilo za PC gaming.

    • almoustevil665

      @Demon90, 08.02.2021 - 18:09

      Kme kme

    • Demon90

      @almoustevil665, 08.02.2021 - 19:17

      Razmisli malo što pišeš. Ja navodim svoje mišljenje i imam činjenice za isto.

    • almoustevil665

      @Demon90, 08.02.2021 - 23:09

      Kme kme 2. deo

    • Lovac

      @almoustevil665, 09.02.2021 - 10:30

      Baka imalu kozu koja se tako glasala, veterinar ju je morao na žalost uspavati (kozu, ne baku). Vidim neki mješaju kruške i jabuke “pa i Blizzard je tako već prije” i sl.; da, za svoje igre. Epic to radi za igre koje nisu njihove, al nije samo Epic problem, imamo strašnu fragmentaciju. Bez obzira što igraš, zar je stvarno potrebno da mi se u pozadini vrte Steam, Epic, Origin, Rockstar, Bethesda, Ubisoft Connect i sl.? Koja vražja mater, postaje gore nego da imaš malware. Ne znam za vas, ali nakon što sam >10 godina manje više sve kupio, počeo sam opet piratizirati gdje se da i neću stati. Nabijem im te sve gluposti. AAA igre nikad gore, sve izlazi kao Beta ili Early Access pa testiraš za njih i onda da takvo što kupim negdje gdje ne postoji User Score? Nadalje, budite ekskluzivni ako nudite sve što i konkurencija ili više. Besplatne igre? Pokupio sve i još nisam naišao na jednu dobru koju nisam davno prije drugdje odigrao. Zašto to rade? Pa da bi vam sve ono staro sa Steama ostalo kod njih i da bude lakše prihvatiti Epic kao “default”. Ironično, stvarno dobrih igara manje nego ikad prije; šablonski open world naslovi i povremeno uleti neki indie koji spasi stvari.

    • Zoran Žalac

      @Lovac, 09.02.2021 - 10:39

      Fragmentacija je problem koji i nije problem. Ono što je bilo smetlarski kod situacije s ekskluzivama je riješeno – više ne smije igra krenuti u preorder na jednoj platformi (Steamu) pa da u međuvremenu postane ekskluzivna godinu dana na drugoj. Dakle, riješeno. Gnjavaža je – slažem se, ali da je neki problem – možda jedino 1st world problem. Jer ono, skoro svaka multiplayer igra koristi drugačiji anti-cheat sustav koji ti se instalira u pozadini, pa nikad nikoga nisam čuo da se žali kako na 5 igara ima 5 različitih anti-cheat sustava instalirano.

    • Lovac

      @Zoran Žalac, 09.02.2021 - 10:56

      Ma da, al ovo su pozadinski servisi koje ne osjetiš. S “lanserima” (hehe), em je gnjavaža (pogotovo ako imaš 2 factor autentikaciju što bi trebao svatko za mirniji san), em je tray krcat, pa čekati pokreneš igru, čekaš, onda ti ona prvo starta svoj launcher, pa to čekaš itd. Vidjet ćeš, bit će ovo puno veći problem kad bude svatko ima i svoj game pass aka. pretplatu. A gaming svakako ide u tom smjeru, pa budeš plačao 5 pretplata da bi imao pristpu svemu što te zanima. Najbolje to sasjeći u korijenu samo što većina ljudi olako prihvati sve korporativne odluke “ionako ne možeš ništa”. A možeš, jer od nas kupe lovu. Sreća pa nemam više puno vremena za igranje 😀

    • Zoran Žalac

      @Lovac, 09.02.2021 - 12:15

      Kupiš PC s 32 GB+ rama i onda te smeta krcat tray 😀 Znam da vodi prema tome da svatko ima svoju pretplatu, ali ne vidim problem dok je sve dostupno na svim uređajima. Koja je točno razlika ako Sonyju moram platiti za igranje Sonyjeve igre kad ju kupim za 80 eura, ili kad Sonyju moram platiti pretplatu za igranje Sonyjeve igre koju dobijem unutar pretplate? Dok god kupac ima izbor hoće li nešto uzeti na pretplatu ili kupiti za stalno, to je po meni dobra stvar. Ne možeš mi reći da je konzolašima bolje što Ubisoftove igre mogu kupiti samo po punoj cijeni ili na popustu, dok na PC-u igrači mogu to, a mogu i za 15 eura mjesečno odigrati ili isprobati ono što ih zanima. Ne znam koji bi argument bio protiv toga da korisnik ima više opcija.

    • Zoran Žalac

      @Zoran Žalac, 09.02.2021 - 12:21

      Ok, kad bolje razmislim – može štetiti to kad korisnik ima PREVIŠE opcija, ali dok brojimo na prste ruke još je dobro.

    • macgyver

      @Lovac, 09.02.2021 - 14:51

      Jel ti jasno da ako vec imas 5 launchera instaliranih, ne moraju ti biti svi upaljeni cijelo vrijeme? Ima opcija u settings “Start on PC startup”, tako nesta, iskljuci je. I onda ti se pokrene samo launcher od one igre koju igras. Osim ako u jednom danu ne igras 5 drukcijih igara pa ti svaka pokrene svoj launcher, ali ako je i tako, svaki launcher mozes ugasiti nakon sta zavrsis s igrom

    • Lovac

      @macgyver, 09.02.2021 - 22:10

      Nisam početnik 😉 Kakve ima veze dal se startaju automatski ili po potrebi kad ih je pun qurac. Prije par godina smo gledali koji antimalware ima najmanji system impact, a da je bolji od Defendera, 7zip kao najbrži/lakši arhiver i sl. I onda taj bloat. Ne startaš ni jedan recimo. I onda ideš igrat neku EA igru koja je na Epicu bila na akciji; em je njihov klijent svinja i onda još Origin starta. Više volim kad se 32Gb RAM-a koristi za dva virtualca, a ja na fizičkom igram ko mala beba nego kad je 2, 3 LANČERA i svaki sa svojim procesima da bih pokrenuo jednu igru 🙂 Svaki profi user kojem je računalo i radna stanica (osim što služi za gaming) gleda da ima čistu situaciju. Kako reče Zoki, sad dok se broje još s jednom znamenkom ok je, al otišlo bude to sve van kontrole kroz koju godinu. Zašto bi odmahivao “ma dobro je” kad nije. Kome to ne smeta, super, kome smeta radije gusari nego se zeza s toliko nepotrebnog softwarea. Ne želim nikom reći NEMOJ to i to, al napali čovjeka koji vidi malo šire od besplatnih igara, to je sve.

    • almoustevil665

      @Lovac, 09.02.2021 - 12:28

      Kme kme rimejk

    • Lazy

      @Demon90, 08.02.2021 - 18:36

      Daj pliz objasni malo, sto je bilo s Epicom, da je tako “shebo” PC gaming, ne trolam samo me zanima?!

    • Demon90

      @Lazy, 08.02.2021 - 19:16

      Exkluzive. Prije epica većina igara za PC je bila dostupna na svakom launcheru. Hoćeš AC možeš ga kupiti direktno od obisofta, na steamu g.o.g i sl. Sad nešto izađe i eto možeš kupiti samo ne epicu ili samo na epicu prvu godinu.

    • Zoran Zabac

      @Demon90, 08.02.2021 - 19:35

      pa gog je polulegalna stranica koja nabavlja ključeve za steam? znači epic se bolje zaštitio??

    • Demon90

      @Zoran Zabac, 08.02.2021 - 20:10

      G.o.g pripada cd project red. Otkuda ti da je polulegalna.

    • Zoran Zabac

      @Demon90, 08.02.2021 - 20:23

      Ahaaa odnio sam na g2a

    • PppPP

      @Demon90, 08.02.2021 - 19:37

      Znači najgore što se dogodilo gamingu je da moraš dva launchera imat instalirana? Jesam dobro razumio? Uz pretpostavku da prije nisu postojale ekskluzive, što je loša pretpostavka btw

    • Demon90

      @PppPP, 08.02.2021 - 20:09

      Govorim o exskluzivnosti a ne o broju launchera. Volim izbor da kupim gdje želim. Imam ja i epic i origin i steam i ubisoftovim.

    • PppPP

      @Demon90, 08.02.2021 - 20:55

      I to je najgora stvar koja se dogodila pc gamingu? Imaš 4 launchera već instalirana, al nemoš birat gdje kupit igru? Nemoš birat gdje da ti dostave besplatne igre? Ma pc gaming više nikad neće bit isti, u pravu si! 💀

    • Agent

      @Demon90, 08.02.2021 - 19:38

      Mislim da je to najmanji problem i da su oni napravili i dosta toga dobrog kao doveli konzola ekluzive na PC,jer realno nebi te igre došle ni na steam da nije bilo epica

    • Demon90

      @Agent, 08.02.2021 - 20:03

      Nemam problem da igre koje su potpomogli na bilo koji način drže svojima kao naprimjer neke prijašnje ps exkluzive ili trenutno hitman 3. Imam problem s plaćanjem onih igara koje su bile najavljene pa uklonjene s drugih launchera.

    • Demon90

      @Agent, 08.02.2021 - 20:08

      Za takve stvari se ne bunem. Igre čiju proizvodnju financiraju su ok, al kad je nešto najavljeno da dolazi na više launchera i onda odjednom ne jer eto epic platio da budu njihove. Ne govorim ovo kao fan steama ili bilo što, nego kao protivnik exskluzivnosti. Znam da su konzolasi naviknuti na isto al PC je bio druga prica.

    • Agent

      @Demon90, 08.02.2021 - 20:26

      Dobro to je do tebe,ne znači da si u pravu da je ovo najgore što se desilo PC-u

    • Demon90

      @Agent, 08.02.2021 - 20:44

      Pa naravno u prvom planu govorim za sebe. Svi igrači na Pc-u koje poznajem imaju manje vise slično ili isto mišljenje. Naravno neki obožavaju epic kuponi besplatne igre i tako. Mislim da su to uglavnom mlađi i oni koje tek ulaze u PC gaming.

    • PppPP

      @Demon90, 08.02.2021 - 20:58

      Da, mi malo stariji ne volimo besplatne igre, preferiramo plaćat punu cijenu.

    • almoustevil665

      @Demon90, 08.02.2021 - 23:13

      Kme kme 4. deo. Kapitalizam ko da više para njegovo je. Prava potrošača su priče za malu decu

    • Lovac

      @almoustevil665, 10.02.2021 - 13:29

      Zato jer su kme-kme potrošači kako ti to ovdje lijepo ponavljaš “bend-over”. Da nisu, možeš ti dat pare, al što ako onda nema zarade? Možeš se fino da ne velim što. U moru konkurencije moraš ponudit nešto da ljude odvučeš sebi. Problem je kad ljudi ne vide jer je sve lijepo zapakirano u vidu promocije/marketinga. Al ajd, svejedno. Svatko će ionako odlučit za sebe.

    • almoustevil665

      @Lovac, 10.02.2021 - 19:16

      O čemu ti to ni sam više ne znaš. Video igre nisu hrana i voda. Ljudi ih prodaju ti ili ih kupi ili nemoj ali mani sa kme kme terminologijom. Većini kojima smeta Epic smeta im iz razloga jer Steam koriste kao neki virtuelni penis pa mere ko ima više igara i onih trofeja i koje kakvih govana koje ljudi skupljaju na nalogu. I sada kada sve više ljudi počnu koristiti Epic njima to smeta jer ima manje ljudi da im se divi penisu

    • Lovac

      @almoustevil665, 10.02.2021 - 21:45

      Sad si mi rekao što me ide, svaka čast 😀 Al nemoj preskakat terapiju, vidiš da ti šteti 😉

    • almoustevil665

      @Demon90, 08.02.2021 - 23:11

      Kme kme 3.deo. Prvi su to počeli Activision Blizzard i EA

    • Demon90

      @almoustevil665, 08.02.2021 - 23:39

      Mozda da posjetis psihijatra ovih dana. Ne bi ti skodilo.

    • BoneDigger

      @Demon90, 09.02.2021 - 20:25

      Demon svaka ti je na mjestu, potpisujem. Tesko je ocekivati objektivnost od ljudi kada se prica o epicu.

    • Lazy

      @Demon90, 09.02.2021 - 06:20

      Ok kuzim sto te smeta, al te stvari su ionako, kako si i sam rekao, na PC-u privremene, nije ko na konzolama da moras cekati vise godina za igru…osobno me to ne dira u niti jednom segmentu jer imam back log library za igrati do imendana, igram i vise godina unazad pa sam cijepljen od nerviranja di sto i kad izlazi.

    • Demon90

      @Lazy, 09.02.2021 - 06:41

      Kao što rekoh odnosi se na moje mišljenje. Imam ja više od 700 igara kad zbroji sve platforme nije da nemam što igrati, jednostavno volim imati opciju i izabrati ono što mi najviše paše i gdje mi paše.

    • Lazy

      @Demon90, 09.02.2021 - 09:51

      Ma jasno, samo drukcije gledamo na to…sve 5,zivio.

    • Dick Johnson

      @Lazy, 09.02.2021 - 09:46

      Uz ekskluzive, probelm je i fragmentacija. Svi lounceri imaju istu funkciju ali bi ja trebo imat Steam, Epic, Uplay, Origin, Bethesda louncer, Rockstar louncer, Paradox louncer, Blizzard lounher, Xbox app, samo zato jer nitko se ne želi odreći dijela kolača zarade raid moje komocije, pošto sve aplikacije imaju istu funkciju. E pa da nebi, imam Gog, Steam i Xbox, kog nema tu il cekam dok ne dode ili DRM free verziju pa imajte milijon louncera. Ista stvar s TV-om, plačam Netflix i to je to.

    • Lazy

      @Dick Johnson, 09.02.2021 - 15:23

      Cijenim, cijenim 🙂👍

    • PppPP

      @Demon90, 08.02.2021 - 19:35

      🤣🤣🤣

    • mg

      @Demon90, 08.02.2021 - 21:00
    • Demon90

      @mg, 08.02.2021 - 23:40

      Nisam na balkanu

    • Bojko

      @Demon90, 09.02.2021 - 08:43

      Ekskluzivnost platforme nije ni približno isto kao i ekskluzivnost launchera. Jbt u kakvom razmaženom svijetu živimo.

  • Zoran Zabac

    08.02.2021 - 19:35

    hoće, dok bude gejminga bit će i fortnajta 100%

  • KhorneFlake

    08.02.2021 - 19:52

    Ne znam ni što se trude, pa i sami vide da nikakvu zaradu nemaju od svojih “korisnika”, u godini gdje se nije moglo ići na odmore i kupovalo se sve i svašta oni skoro ni mrdnuli nisu. Tim i gore što sami gube novac sa kuponima koje daju, a čim i sa njima stanu tako će stati i kupovine. Ali se uzimanje besplatnih igara utrostručilo, to ne staje i prosto cvjeta, 99% ljudi je tu ionako samo zbog toga i njihova “ljubav” završava sa prestankom dijeljenja. Zar nisu obećali da će igre kod njih biti jeftinije zbog njihovog modela poslovanja sa manjim haračem? Zašto je onda Hitman 3, pogotovo Deluxe Edition, toliko skuplji kod njih nego na konzolama?
    Al dobro, obećavaju da će implementirati neke stvari uskoro od ovih “koje Steam ima a ne mogu se nabrojati na prste ruke”, pogotovo više socijalnih aspekata za koje su prije govorili da su loši.

    • GTA222

      @KhorneFlake, 08.02.2021 - 20:13

      Ne znam ni ja zašto se trude, steam ima i community market di ljudi mogu prodavat iteme iz igara, trading kartice, pozadine profile, emojie, itd. Ima podršku za wallet e ne znam jel to Epic ima ili ne, family sharing, steam controller input za DS3, DS4, Switch Pro controller, SteamVR i još razno razne stvari.

    • Lazy

      @GTA222, 09.02.2021 - 15:27

      Sto se tice kontrolera, s njim najvise igram na PC-u, moram ti reci da nemam nikakvih problema kad ukljucim igru s Epica, plug & play.Igrao do nedavno s x360, a sad xone kontroler, za druge ne znam.

    • Zoran Žalac

      @KhorneFlake, 08.02.2021 - 22:55

      Doslovno su iste cijene na epic store i na ps store.

    • KhorneFlake

      @Zoran Žalac, 08.02.2021 - 23:38

      Hitman 3 Deluxe
      Xbox 79.99$
      Epic 89.99€

    • Zoran Žalac

      @KhorneFlake, 09.02.2021 - 08:34

      Osim što je u eurima 90 za naša tržišta. I na ps store gdje košta 679kn i za Xbox na AlzaShopu gdje košta čak nešto više od 90.

    • Zoran Žalac

      @KhorneFlake, 09.02.2021 - 08:37
    • marko1106

      @KhorneFlake, 09.02.2021 - 06:46

      Da nemaju zaradu ne bi oni to radili. A zamisli sad svi oni klinci koji su igrali fortnite postaju zaposleni sa više para i koji ne znaju za ove probleme što ljudi izmišljaju reda radi. :). Epicu ce para da ide u potocima. Nisu oni ludi sve ce to na kraju biti zanimljivo za gledati sada kada Steam ima pravu konkurenciju. Nisu ih još dostigli ali hoce.

    • KhorneFlake

      @marko1106, 09.02.2021 - 10:53

      Ako se zaposle klinci koji igraju Fortnite možda potroše na koji skin u Fortniteu, a za to im ne treba game store.

    • Zoran Zabac

      @KhorneFlake, 10.02.2021 - 07:56

      nemaš pojma.. ajmo se kladit da će 80% gejmera koji su sad mlađi od 15 godina kupovati igre samo preko epica kasnije, a steqm će im bit kao tebi epic sada…

    • Dick Johnson

      @KhorneFlake, 09.02.2021 - 09:50

      Doslovno je Metro Exodus jedini bio nešto jeftiniji kad je došo, mislim 5 il 10$ i to čak nije ni vrjedilo za EU. A ak je igra istovremeno na Steamu ni nesmiju bit jeftiniji negdje drugdje. Doslovno ne postoji ni jedan jedini pozitivan razlog postojanje Epic games stora. Evo ako netko može nek mi navede jednu jedinu pozitivnu stvar za mene ko korisnika koju je donjelo postoanje drugih trgovina i lounchera?

    • KhorneFlake

      @Dick Johnson, 09.02.2021 - 10:59

      Meni je drug nedavno prešao na GOG Galaxy upravo zbog toga što objedinjuje sve igre sa svih launchera, i oduševio se. Tako da ima nas koliko hoćeš da nam je mučno i dosadno lomatati se sa bezbroj launchera. Ja sam i dalje primarno na Steamu jer je tu 99% mojih igara. UPlay log i mejl sam davno zaboravio, a i tamo sam pokupio tuce besplatnih igara, a kako su Titanfall2 i Apex Legends došli na Steam zaboravio sam i na Origin. A sa MCC i uskoro Forzom nema potrebe ni da Windows/XboxStore više otvaram.

    • Dick Johnson

      @KhorneFlake, 09.02.2021 - 14:01

      Ja osobno isto rabim GoG primarno, al on i dalje pokrene druge lounchere (al ajde barem ih i zatvori). Al pazi ovaj cirkus ak Battlefront 2 pokrenem prek Galaxy-a, on pokrene Epic louncer, a on pokrene Origin, koji pak pokrene Battlefront 2 🙂

    • Lazy

      @Dick Johnson, 09.02.2021 - 15:28

      Shiiiet maan, wtf, al tako je😂

    • Zoran Žalac

      @Dick Johnson, 09.02.2021 - 12:44

      Svaki launcher može donijeti neku pogodnost ako developer to želi ponuditi. Npr. kod Ubisofta si mogao skupljati bodove igranjem, i onda te bodove iskoristiti kao popust za kupnju igara. Battle.net počiva na Blizzardovim igrama i onaj tko igra samo Blizzardove igre ima smisla da mu social dio launchera bude povezan direktno s igrama, a ne da među listom kontakata ima neke rendom ljude s kojima nema nijednu zajedničku igru. S druge strane, GOG nudi DRM-free igre kakvih na Steamu nema, dok mu Galaxy klijent nudi automatski sync snimljenih pozicija iz tih igara. Postoje dobri i loši launcheri, ali daleko od toga da nijedan od njih nije pružio nešto što na Steamu već ne postoji.

    • Dick Johnson

      @Zoran Žalac, 09.02.2021 - 14:08

      OK, nisam znao ovo za Uplay, jer ne igram baš Ubisoftove igre. Kajgod mogu kupujem na GoG-u baš zato jer je jedini store di možeš “kupit” igru (tj. da jednom imamo novčanu transakciju, i ja mogu skinut igru i igrat i reinstalirat do mile volje bez da moram imat ikakve veze i kontakta s njima). Osim ovih popusta na Uplay, nit na jednom nisu igre jeftinije nego na Steamu (ako su na oba storea), niti imaju funkcionalnst ko Steam. Ko krajnjem korisniku nije mi ništa bolje nego kad je Steam imao monopol.

    • Zoran Žalac

      @Dick Johnson, 09.02.2021 - 14:22

      Nije skroz istina. Brzom pretragom npr. otkrivaš kako na Steamu možeš kupiti Dragon Age Inquisition jedino za 40 eura, dok na Originu imaš izbor između više izdanja od kojih je najjeftinije 20. Isto tako sada išao tražiti koliko je Dreamfall: TLJ – na Steamu 20 eura, na GOG 12,39 – redovna cijena, bez popusta. Tako da nije istina da su sve cijene iste. Za nove igre najčešće jesu, ali generalno nisu za sve.

    • Dick Johnson

      @Zoran Žalac, 09.02.2021 - 15:15

      Nisam znal, jbg moj bed. Usporedival sam ove novije. Al vjerojatno ima nekla kluzula na Steamu kad ih je ekipa tužila za to.

    • GTA222

      @Zoran Žalac, 09.02.2021 - 19:50

      Kako na Steamu nema DRM free igara? Skini San Andreas, kopiraj na USB i uštekaj u komp koji nema Steam i upali preko EXE, odma će upalit, ista stvar s Witcherom 3 i Cyberpunkom, ovisi od izdavača hoće li bit DRM free ili ne.

    • Lazy

      @Dick Johnson, 09.02.2021 - 15:33

      …evo meni je boomba, potrosio nedavno oko 700kn i dobio sve AAA igre koje mi trebaju u skorije vrijeme, nigdje nisam to mogao dobit ni za pribliznu cijenu, zato su meni za 10, Steam imam od kad je Steama, al tamo nisam mogao ni prismrditi tim igrama kolike su im cijene bile.Svakako na Steamu imam najvise igara al me ne interesiraju dok ne vidim neku dobru ponudu, a bar danas svatko nesto nudi pa ako ti je lova bitna, biraj.

  • Demon90

    08.02.2021 - 20:04

    Nemam problem da igre koje su potpomogli na bilo koji način drže svojima kao naprimjer neke prijašnje ps exkluzive ili trenutno hitman 3. Imam problem s plaćanjem onih igara koje su bile najavljene pa uklonjene s drugih launchera.

    • almoustevil665

      @Demon90, 08.02.2021 - 23:14

      Kme kme u beskonačnost

    • Hadvar

      @Demon90, 09.02.2021 - 08:38

      tog više neće biti. Steam je uveo pravilo da publisheri ne mogu koristiti steam za reklamiranje svoje igre i onda se prebaciti na epic u zadnji čas.

  • Dajsikeks

    08.02.2021 - 20:22

    Tu ljudi pišu koda Epic propada ili kaj ja znam. Ne, zapravo obrnuto, samo zarađuju, s jedne strane od Fortnite-a i Rocket League, a sa druge strane od UE, gdje većina tržišta koristi. Osim toga spekulira se da će EG postati javna kompanija kao i Unity

  • systemize1

    08.02.2021 - 21:49

    Imam sve launchere, PC igre igram od ’98 i Epic je nesto najbolje sto se desilo za igrace. Napokon se naslovi poput Metro Exodusa, AC Odyssey mogu igrati za 5-10e. Sto veca konkurencija bolja ponuda za nas kupce. Vidite sto se desava sa grafickim, da ima 5 jakih proizvodjaca vrhunska graficka bi se mogla kupit za 300-400e. Samo da epic hoce uvesti pretplatu kao game pass.

    • Hadvar

      @systemize1, 09.02.2021 - 08:43

      Cijene su uvijek iste na izlasku i popusti su uvijek isti. Jedino sto epic ima vise kupona od steama. Ac odyssey se mogao nabaviti za oko 10 eura na steamu na ljeto. Veća konkurencija ne znači uvijek bolja ponuda. Netflix ima konkurenciju pa moraš imat tri pretplate ako hoćeš pogledat sve filmove i serije. Isto će biti i sa game passovima. Više game passova znači više ekskluziva što znači više pretplata, a one će s vremenom biti skuplje.

  • personauser

    09.02.2021 - 12:25

    Sve dok su pod vlasnistvom Tencenta Epic Games ce uvijek imati para

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?