HCL.HR

Facebook sada ima demo verzije igara u “igrivim reklamama”

Zoran Žalac 02.08.2018.   •   1 komentara


Među reklamama koje se prikazuju na Facebookovoj listi novosti sada će se moći zaigrati i demo verzije igara.

Ranije ove godine Facebook je krenuo s testiranjem takozvanih igrivih reklama za mobilne igre. Sada je to testiranje završilo te su igrive reklame postale dio “news feeda” i mogli ste ih ovih dana primijetiti tijekom dnevne rutine razgibavanja palca na mobitelu.

Igrive reklame zapravo su demo verzije mobilnih igara koje možete isprobati bez instaliranja. Ovo u suštini funkcionira na principu sličnom Googleovom Instant Apps sustavu, a vrijedi za aplikacije sa App Storea i Google Play trgovine.

Mogućnost isprobavanja igre za vrijeme pregledavanja novosti na Facebooku navodno je pun pogodak za developere. Naime, interaktivne reklame ljudima više zaokupljaju pozornost nego one klasične te ljudi na ove prve potroše 47% više vremena nego na standardne reklame.

Označeno sa: ,

Komentari (1)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?