FromSoftware ne odustaje od single-player igara iako su im iduća dva projekta multiplayer naslovi
Voditelj studija FromSoftware, Hidetaka Miyazaki, smiruje svoje fanove tvrdeći kako se studio nije prebacio na razvoj multiplayer igara.
Japanski studio FromSoftware najviše se proslavio svojim single-player igrama u kojima je komunikacija s drugim igračima bila moguća, ali ograničena. Nakon mega popularnog Elden Ringa i njegove ekspanzije, fanovi su s nestrpljenjem očekivali vidjeti što je iduće. I onda je uslijedio lagani tuš.
Sljedeća FromSoftware igra je kooperativni Elden Ring Nightreign s misijama ograničenog trajanja, a nakon toga 2026. stiže PvPvE igra The Duskbloods koju razvijaju ekskluzivno za Switch 2. Iako će se obje igre donekle moći igrati samostalno, jasno je kako neće biti dizajnirane za igranje kao prethodne FromSoftware igre.
Voditelja studija, Hidetaku Miyazakija, stoga je dočekalo pitanje je li FromSoftware odlučio odbaciti svoju dosadašnju praksu rada na single-player igrama s opcionalnim multiplayerom. Miyazaki tvrdi kako se fanovi ne trebaju brinuti.
“The Duskbloods je multiplayer igra u svojoj srži, ali to ne znači da smo se odlučili prebaciti multiplayer igre za ubuduće. Za Nintendo Switch 2 smo također najavili Eleden Ring i još uvijek namjeravamo aktivno razvijati igre fokusirane na single-player koje će prigrliti naš tradicionalni stil.” – poručio je Miyazaki u intervjuu za Nintendo.
Mrkvicaa
05.04.2025 - 13:03Još otkad su krenuli s Elden Ringom za širu publiku, dalo se naslutiti da bi mogli eksperimentirati s nečim poput FromSoftware battle royalea. Donkey Kong veliki dečko:)
Motor City Bengals
05.04.2025 - 13:05Ovaj studio se probio toliko da je nakon Armored Core 6, cijena starih PAL i NTSC US Armored Core igara i po 150$, najednom svi bi igrali te igre. Cijena istih igara u Japanu je 2-4 eura.
Ravel
@Motor City Bengals, 05.04.2025 - 19:07Inflacija cijena na sekundarnom tržištu nije do novog života koji je Fires of Rubicon unio u AC franšizu, već radi skalpera. Mislim da AC3 ne možeš dobiti ispod 60 eura na Ebayu, a For Answer je na minimalno 100 eura. Što bi im moglo dati ideju da naprave remaster antologiju za aktualne platforme. Srećom, mogu se emulirati, čak i For Answer, pa nije kraj svijeta.
Motor City Bengals
@Ravel, 05.04.2025 - 19:50Priznajem da ne znam sto je skalper, pa ako moze pojasnjenje?
Nardev
@Motor City Bengals, 05.04.2025 - 20:21Skalper je osoba koja trguje dionicama, opcijama, terminskim ugovorima ili drugim vrlo likvidnim instrumentima na način da se vrlo kratko zadržava u pojedinim pozicijama (najčešće kraće od jednog dana), s ciljem ostvarivanja profita na razlici između kupovne i prodajne cijene.
Motor City Bengals
@Nardev, 05.04.2025 - 20:54Come moja tvrdnja stoji jer skalper prije AC6 nije ni mogao djelovati iz jednosravnog razlogs sto za Armored Core je na zapadu malo tko cuo, a kamoli potrazivao.
Ravel
@Motor City Bengals, 06.04.2025 - 08:14AC je bila znana franšiza u PS2/3 eri, pogotovo ako pričamo o For Answer naslovu. AC6 je oživio staru franšizu i dao joj novi život, ali cijene na sekundarnom tržištu su i prije bile velike za takve naslove, kao recinom AC 4: For Answer AC 3: The Last Raven, slično kako je i situacija s Rule of Rose i prvim Silent Hillom kojeg je nemoguće kupiti po normalnoj cijeni. Mislim da tu manju ulogu igra Fires of Rubicon, koliko ljudi koji takve naslove skladiše ili imaju te preprodaju po znatno većim cijenama jer su rijetki i gotovo ih je nemoguće naći.
Motor City Bengals
@Ravel, 06.04.2025 - 09:39E sad, ne bih da ispadnem cjepidlaka i da ovo ide unedogled, ali proturjecno je da je serijal bio poznat a primjerci igara na zapadu rijetki i nemoguci za pronaci.
Ravel
@Motor City Bengals, 06.04.2025 - 12:37To je sada, 10-15+ nakon raznih konzolaskih generacija. Svašta se dogodilo, uključujući prijelaz na digitalno. Isto kako danas SH2 nećeš naći po normalnoj cijeni ili onoj koju bi bio voljan platiti za 20 godina staru igru iz PS2 ere. Jedno je Japan, drugo je zapadno tržište, i AC je tada bio FSov serijal koji im je dao modikum popularnosti jer je mech žanr bio u relativnoj niši i zato je ta franšiza i imala enormno veliku količinu naslova – glavnih i sporednih. To što su stekli svjetsku prepoznatljivost s Dark Soulsom se samo prelilo na AC VI, ali ne znači da su prije te igre na zapadu bile opskurne ako ti je tako moj stav na temu jasniji.
Slavke125
@Nardev, 06.04.2025 - 03:13Zar se ovo nije moglo jednostavim riječnikom reći – preprodavac
VitMeR
05.04.2025 - 13:07Manji projekti do necega velikog kao elden ring. preskacem ove 2 igre i nadam se 2027/28 necemu savršenom
Eduard Homa
06.04.2025 - 13:27Ima da vjerujem Miyazaki-u i youtuberu vaadi-u, tim treba imati kreativnu slobodu tako da kad bude opet neki veliki projekt za sve platforme da mogu napraviti fenomenalan posao, koristeči iskustvo koje su sakupili od ovih novih projekata i onih predhodnih.
ilfenomeno11
10.04.2025 - 16:31zašto bi odustali od SP igara, rade najbolje SP igre tog tipa