Frostbite bi mogao dobiti konkurenciju u destrukciji u obliku Chaosa za Unreal Engine
Kada je riječ o destrukciji u igrama uglavnom se spominju sada već pomalo zaboravljeni Red Faction te Battlefield, no na ovo polje bi mogao ući i Unreal Engine.
Unreal Engine slovi kao jedan od najpopularnijih pokretača današnjice, a u budućnosti bi na polju destrukcije mogao konkurirati Electronic Artsovom Frostbite engineu. Naime, sustav za performanse fizike i destrukcije zvan Chaos stići će u obliku early accessa u 4.23 verziju Unreala, te će proizvođači igara moći prikazati visoko kvalitetne filmske vizuale destrukcije u scenama u stvarnom vremenu.
Ovo naravno još ništa ne znači kako će se taj sistem jednog dana zbilja i pojaviti u igrama koje koriste navedeni pokretač, no priloženi video je zanimljiv zato što vidimo u kojim smjerovima se kreće daljnji razvoj i nadogradnja Unreal Enginea. Nekada davno smo se divili Red Factionu, pa Battlefieldu, a tko zna, u budućnosti možda će nas neki novi naslov oduševiti zahvaljujući Chaosu.
GTA222
22.03.2019 - 10:47Svaka igra na Unreal Engine koja je imala objekte koji se mogu uništit je imala bolju fiziku destrukcije od bilo koje Battlefield igre jer Battlefield uopće nema da tako kažemo fiziku destrukcije osim eto sad Battlefielda V kad pojedini dijelovi kuće otpadnu, no i to otpadanje je svaki puta skoro isto.
Kirian_1984
22.03.2019 - 11:53RedFaction, i po prvi put efekt lomkljivog stakla… Ludnica
Takve tehnike trebaju industriji, a ne novi skin za ak47
marko1106
@Kirian_1984, 22.03.2019 - 14:46I to legend skin, nije bitno sto je roznisacvijeticima. Bitno je da pise legendary.