HCL.HR

Glas Edwarda Kenwaya kaže da se vraćamo na Karibe

Zoran Žalac 30.06.2025.   •   54 komentara


Dobili smo još jednu naznaku da stiže Assassin’s Creed Black Flage remake, ovaj put iz usta glavnog glasovnog glumca, Matta Ryana.

Prilično je jasno kako Ubisoft priprema preradu kultnog hita Assassin’s Creed: Black Flag. Samo to još nitko nije izričito potvrdio u javnosti, crno na bijelo. Svi koji su nekako vezani uz taj projekt znaju, pričali bi o tome, ali još ne smiju.

Primjer toga je i glasovni glumac Matt Ryan, koji u Black Flagu daje glas protagonistu Edwardu Kenwayu. Na nedavnoj je konvenciji Ryan dijelio autograme te je jednom fanu poručio da će morati ponovno odigrati Assassin’s Creed: Black Flag.

Na pitanje “Je li istina?” Ryan se zagonetno nasmiješio i blago kimnuo glavom. “Postoji razlog zbog kojeg to kažem, ali više od toga ne mogu reći.” – dodao je glumac.

Naznaku za Black Flag Remake nedavno smo dobili i od proizvođača kipića sa Assassin’s Creed likovima. Prema nepotvrđenim glasinama, prerada Black Flaga trebala je biti spremna za kraj 2025. godine, ali u vrijeme dok je AC Shadows bio najavljen za jesen 2024. Raspored se u međuvremenu pomaknuo te je izgledno da bismo po Karibima mogli ponovno zaploviti tek početkom 2026.

Komentari (54)

  • SanKa

    30.06.2025 - 09:57

    najjaci AC nakon ezio trilogije. igrat ce se opet

  • MD2

    30.06.2025 - 10:20

    Nadam se dobrom remakeu. Taj AC sam preskočio, a svi kažu da je među boljima. Tako da sad čekam taj remake da ga odigram.

    • Zoran Žalac

      @MD2, 30.06.2025 - 10:31

      Zavisi tko ti kaže, tj. koji kamp fanova. Meni je tu AC prestao bit AC. Kad su maknuli fokus s parkoura i planiranih atentata na plovidbu brodom, skupljanje resursa i sl. Gledajući unazad, Black Flag je bio super igra i grozan Assassin’s Creed.

    • SanKa

      @Zoran Žalac, 30.06.2025 - 12:58

      ne slazem se…i dalje je postivan lore, bila je odlicna prica, povezana sa AC3 i dobro su razradili tko je templar, tko je assassin. cijela prica sa nateravanjem onog lika za pronaći vault…sve u svemu dosta dobro i puno jace od ostalih AC-ova nakon

    • Zoran Žalac

      @SanKa, 30.06.2025 - 15:10

      Ne mislim na priču / lore. Pronaći će oni uvijek načina da razrade i uklope taj sukob bilo gdje i bilo kad (čak i kad dva reda još nisu ni postojala). Mislim na gameplay. Doslovno nije bilo nikakvog suvislog razloga zašto je Edward kao pirat parkourao i izvodio leap of faithove kao assassin. Ili nosio skrivenu oštricu pokraj para sablji i revolvera. Osim što može, očito. Sve što je valjalo u toj igri bilo je vezano uz piratsku tematiku, a definitivno ne uz naporne tailing / eavsdropping misije iz prijašnjih AC igara.

    • Pegla

      @Zoran Žalac, 30.06.2025 - 23:41

      Ne kuzim? Doslovno na samom pocetku igre je ovo objasnjeno. Covjek se doslovno pretvara da je assassin. Ljudi ocekuju od njega da se ponasa kao takav inace mu citav plan propada. Eventualno to malo popusti dok on ne sazna stvarno kakva je situacija i nakon toga pocinje to koristiti za nesto korisno. AC Black Flag je top 2 u AC fransizi.

    • Zoran Žalac

      @Pegla, 01.07.2025 - 08:55

      Znači sav onaj trening koji su Altair i Ezio prošli za Assassine bio je besmislen jer su se mogli i pretvarat da su assassini i onako bi sve znali izvodit kao pravi? Kenway je prethodne assassine praktički učinio nesposobnima u usporedbi kao lik koji je kapetan broda, lovac na kitove, prvak u mačevanju, revolveraš i karipski nindža, sve u jednom paketu.

    • Darac83

      @Zoran Žalac, 01.07.2025 - 11:22

      To je i meni išlo na živce u, inače odličnoj, igri.

    • Pegla

      @Zoran Žalac, 01.07.2025 - 11:51

      Uopce se ne slazem sa ovom izjavom. Edward nije bio street kid poput Altaira i Ezia, poprilicno sam siguran da je on vec imao profesionalno iskustvo. Covjek je bio vojnik u mornarici i pirat. Uostalom, nije uopce bio tako dobar assassin. Uopce nije imao doticaja sa nekim posebno uskusnim templarima i assassinima pa da se pokazao kao neki strucnjak ili prodigy. Covjek jednostavno ima iskustva kao vojnik i pirat i lako se prilagodio uslovima. Mislim da ima smisla i nije uopce nategnuto.

    • Zoran Žalac

      @Pegla, 01.07.2025 - 12:25

      Pa upravo to i jest problem. Assassini su uvijek regrutirali street kid tipove na temelju toga što su mogli bit neprimjetni u masi, što su znali ulice i uličice ko vlastiti džep i što su se znali brzi kretati po njima. I eto nam onda bivšeg vojnika i mornara, značajno krupnije građe od uličnih lopova. Piratski kapetan koji nosi kapuljaču. Kad se pirate (a on je prije svega pirat) igdje prikazivalo kao majstore parkoura? Nategnuto je. Kao da idu radit wild west assassina i od outlawa naprave tipove koji će radije koristit bodež nego revolver. (prilično sam siguran da i to stiže u budućnosti)

    • Pegla

      @Zoran Žalac, 01.07.2025 - 13:23

      A i dalje mislim da nije bas nategnutno. Mornari i pirati su trebali biti dosta fizicki spremni, sposobni, znat se penjat, trcat, skakat pa i tuci se haha. Covjek dosta radi sa rukama i ima smisla da je snazan i snalazljiv za takve stvari. Naravno to je AC igra i mora toga biti pa se mozda cini mrvicu nategnuto ali daleko od toga da nema nikakvog smisla i da ne moze biti dalje od nekog ocekivanja.

    • Zoran Žalac

      @Pegla, 01.07.2025 - 13:49

      Nisam napisao da nema nikakvog smisla, nego da mi nema suvislog razloga zašto bi npr. krupni kapetan / pirat skakao po zgradama prisluškujući mete. Može proći, naravno, al po meni je natezanje. Jednako kako je natezanje o vikingu koji je Assassin ili samuraju. Edward mi je zanimljiv lik, impozantna pojava, al nikad ga nisam vidio kao Assassina. Kasnije se taj jaz samo produbio, kad sam se u Assassin’s igrama šuljao i penjao s heavy armorom i kad su igre od mene tražile da prihvaćam sve više tog natezanja što “može proći” kao Assassin.

    • stajaznam

      @Zoran Žalac, 01.07.2025 - 14:01

      Pa, kažu da su u Rogue izbačene te igre skrivača.

    • Zoran Žalac

      @stajaznam, 01.07.2025 - 14:40

      Što samo potvrđuje kako se nisu uklapale u tom kontekstu.

    • stajaznam

      @Zoran Žalac, 01.07.2025 - 14:46

      Ma OK, međutim, meni nije nejasno prisluškivanje, ubojstvo pokoje špije, krađa materijala iz skladišta i slično.

    • SanKa

      @Zoran Žalac, 01.07.2025 - 12:46

      pa mogao si komotno parkourati po Havani i brodovima. ne kuzim….hidden blade uvijek dobro dodje, hence the name, “hidden” hehe

    • MD2

      @Zoran Žalac, 30.06.2025 - 17:26

      A ono. Uglavnom ju fanovi po YT-u visoko rangiraju. Ja sam Ezio trilogiju odigrao nebrojeno puta i meni je to nenadmašno, a i više volim taj parkur, kojeg si mogao ispraksirati i biti dobar u njemu, nego sve kasnije s više automatskih animacija. Ali mi je, npr., Origins bio, odličan iako je to daleko od klasičnog AC-a. Tako da mislim da bi mi i BF bio dobar, ali kad već izlazi remake, pričekat ću da vidim isplati li se više uzeti remake. Čuo sam, naravno, horor priče o tailing misijama i sličnim napornim stvarima pa možda to bude bolje dizajnirano.

    • Bronson

      @MD2, 30.06.2025 - 18:00

      Pa rangiraju je odlicno kad je igra vrh zabavna i meni takodje posle Ezia najbolja igra ali realno nit Edwarda interesuju Assassini vec bogatsvo klasican pirat tako da nije bas Assassin, a deo u moderno vreme je samo ubaceno bezveze i ti delovi su za poludeti od dosade..

    • Smike

      @MD2, 30.06.2025 - 21:29

      Ne slusaj zokija,on voli one pederske igre 😉

    • Zoran Žalac

      @Smike, 01.07.2025 - 08:57

      A gle tebe kako braniš igru u kojoj ti je trans lik jedan od najboljih frendaća. Ironic.

    • Smike

      @Zoran Žalac, 01.07.2025 - 09:45

      Ko je trans? Koji lik,koja igra?

    • Zoran Žalac

      @Smike, 01.07.2025 - 10:08

      Pa jesi igrao Black Flag ili nisi?

    • stajaznam

      @Zoran Žalac, 01.07.2025 - 11:12

      Misliš li Zoki da bi mi, koji volimo igru (ima nas), trebali divljati po portalu i zauzeti ga, kao neki, kako bi dokazali koliko je dobra? Filozofija je jednostavna, ili ti se sviđa, ili ne.

    • Zoran Žalac

      @stajaznam, 01.07.2025 - 11:59

      Tko divlja i tko je zauzeo portal? Napisao sam: “Black Flag je bio super igra i grozan Assassin’s Creed.”, s čime će se netko složiti, netko neće. Filozofija je jednostavna, ili se slažeš ili se ne slažeš. Jedino što je neosporno kao činjenica jest da je AC baš uspjehom Black Flaga krenuo prema modelu po kojem ga danas rade, znači da je usmjerio serijal prema promjeni žanra koja među fanovima nije bila univerzalno prihvaćena. Kad god najave neki novi AC, uvijek bude komentara “to više nije AC”. I korijen toga je u Black Flagu. Možeš ti voljeti tu igru, i meni je vjerojatno najbolja piratska igra ikad, al ajmo bit realni – tu su već natezali poveznice sa assassinima i ne mislim da je krivo reći kako je to bila loša AC igra. Unity mi je bio dosadnija igra generalno, ali bolji AC od Black Flaga.

    • stajaznam

      @Zoran Žalac, 01.07.2025 - 12:11

      Valhallu sam počeo, ali ne i završio, ne broji se. Jedini dovršen AC mi je Black Flag, tako da nemam to iskustvo i nemam s s čime složiti u vezi assassin teme.

    • SanKa

      @Zoran Žalac, 01.07.2025 - 12:47

      BF je vise AC nego Valhalla. Ali kuzim tvoj point. Valhalla mi je bila top igra po prici i lokacijama te radi same ranoengleske povijesti, ali uopce nisam osjetio da je to AC naslov do samog kraja

    • Zoran Žalac

      @SanKa, 01.07.2025 - 12:55

      Da, tako nešto, baš za Valhallu sam pisao kolumnu oko tog prije nego je igra izašla. Mislim, nije da HEJTAM nove AC igre zbog toga, i dalje su mi interesantne, samo sam razdvojio da to više nije serijal kakav je bio u svojim počecima. Sad su ga sa Shadowsom malčice vratili odgovarajućoj tematici (ako zanemarim Yasukea), ali priče o tome “što je istinski AC” će opet postat aktualne čim najave iduću igru u kojoj ćemo, ako je vjerovat glasinama, igrat kao vještica koja se može pretvorit u mačku.

    • stajaznam

      @Zoran Žalac, 01.07.2025 - 12:58

      Nego, tko je trans u igri, James Kidd? Povijesno je samo željela postati pirat, zbog toga se pretvarala da je muškarac.

    • stajaznam

      @SanKa, 01.07.2025 - 13:01

      Ma, postala mi je dosadna u jednom trenutku, možda je ipak završim. Svijetla točka bio mi je Ivar, ludara s njim.

    • Smike

      @Zoran Žalac, 01.07.2025 - 16:30

      Da,ko je trans,nisam skontao ili se ne sjecam,davno sam igrao

    • Bronson

      @Zoran Žalac, 30.06.2025 - 17:57

      Odlicna piratska igra ali los AC, lepo se zakljucila prica u 3. Ovde su samo ubacili AC lore cisto da postoji, Desmond je stavo tacku realno.

    • blacklist0907

      @Zoran Žalac, 30.06.2025 - 18:24

      Da to je istina,početak neke njihove ideje da se udalje od bolje priče i svega kaj je držalo prvu trilogiju zanimljivom…uglavnom su puni takvih ideja zadnjih 10 godina

    • Iron666

      @blacklist0907, 01.07.2025 - 14:10

      Ako ćemo realno, AC zadnjih godina jedino spašava interesantne i detaljne povijesne lokacije. Gameplay wise i kvalitetom priče i raznolikošću contenta su iznimno repetivne i loše, što je već ponovoljeno tisuću puta. Pa de zamisli da umjesto predivnog Japana, Egipta i piramida ili stare grčke smo na nekoj random mapi? Pa obrisao bi igru vrlo vjerovatno nakon 10 sati. U 18 godina, 14 nastavka i koliko još spin-offa. Da ga j***š ne možeš održavat s takvom štancom neku konzistentnu kvalitetu. Pogotovo ne s pristupom kakav oni imaju. Black Flag mi je bila dobra igra, ali je upravo to, pokrenio taj neki open world-ish tip gameplaya koji sada imamo u AC igrama. Onda su se kao vratili na Unity koji mi je zapravo bio iznenađujuće dobar, pogotovo parkour, a Syndicate mi je bio blago naporan. Odiseja i Origins top shit, ali zato jer mi se blago diže na piramide i staru grčku (tako da čisto subjektivno), a Valhalla koliko god sam ju probao me smorila, ošamarila i doslovno napravila osjećaj kao da idem na posao, a ne igrat igricu i opuštat se. Sve u svemu, treba im odmor od AC-a, da to ponovno liči na nešto, ali očito da ništa od te priče jer im dovoljno donosi zarade da im se isplati radit te neke kao “polu kvalitetne” igre

  • Chimichangas

    30.06.2025 - 10:32

    “Leave her, Johnny, leave her…”

  • Kruno32

    30.06.2025 - 10:41

    Did you beat the game? Haha…a jedno 5-6 puta sigurno. Najbolja AC igra po mome mišljenju.

  • Hadvar

    30.06.2025 - 10:58

    Prosjecna AC igra. Najbolja piratska igra.

  • Darkeater

    30.06.2025 - 11:11

    Samo da bude pravi remak u modernom engine-u, a ne ofrlji remaster.

  • delko

    30.06.2025 - 11:35

    TOP, najbolji AC nakon Ezia!

  • stajaznam

    30.06.2025 - 12:32

    AC koji s nestrpljenjem čekam.

  • Anakin256

    30.06.2025 - 14:00

    What will we do with a drunken sailor?
    Early in the morning!

  • Mrky

    30.06.2025 - 14:34

    Fortnite Edward

    • Gebro_gaming891

      @Mrky, 30.06.2025 - 23:17

      Kaće platina, Mrkonja?

    • Mrky

      @Gebro_gaming891, 30.06.2025 - 23:18

      Nikada. Lv 50 mp je wild!

    • Gebro_gaming891

      @Mrky, 01.07.2025 - 00:30

      Ali lijepo se sjaji na profilu.

  • Darcoolio

    30.06.2025 - 15:53

    Nešto imam utisak da je ovde slučaj kao i sa RE serijalom.
    Da je to vrlo verovatno prvi AC, kao i RE igra koju su igrali, pa je samim tim i najbolja.
    Ne znam kako može da uopđte stane uz Rame Ezio triologiji po svim aspektima.
    A sa druge strane od Ubisoft-a smo opet dobili ono što nismo tražili, jer koga boli uvo što Black Flag i dalje dobro izgleda, a Ezio triologiju je pregazilo vreme.

    • Bronson

      @Darcoolio, 30.06.2025 - 20:17

      Uz AC II ne moze apsolutno nista da pridje od ovog serijala, to je mozda najbolji nastavak neke igre uopste ikad (u smislu napredovanja od prvog dela i koliko je u svakom smislu bolja igra).

    • Darcoolio

      @Bronson, 30.06.2025 - 21:09

      Ako se sećaš možda, za AC2 su dobrim delom slušali igrače sta žele.
      Mislim da boljeg savetnika nema.
      Onaj ko ih sada savetuje je zreo za psihijatriju.

    • Bronson

      @Darcoolio, 30.06.2025 - 22:46

      Da zato i kazem, sve su popravili iz prvog dela sto nije bilo dobro i uz to napravili brutalnu pricu i likove ali bas zreo pristup nastavku.. Ovo danas je smejurija barem meni, reciklaza najobicnija.

    • MD2

      @Bronson, 30.06.2025 - 21:11

      Da. Osobno mi je Revelations najdraži zbog priče, ali dvojka je najkompletniji nastavak i igra u serijalu. Dvojka u svojih petnaestak sati ima snažniji i ‘epskiji’ dojam avanture nego većina ovih igara od preko 50 h.

    • Bronson

      @MD2, 30.06.2025 - 22:43

      👌👌

    • SanKa

      @Bronson, 01.07.2025 - 12:48

      sve si rekao , potpis

    • Bronson

      @SanKa, 01.07.2025 - 23:39

      Sad cu sve da kazem 😂 Znas kako ja to gledam, ja sam u ono vreme bio zagrizeni fan Prince of Persia al bas ono zaludjenost i najavu za novi ip to jest AC sam doziveo kao neki realniji PoP iako je zapravo bila potpuno drugacija igra jedva sam je cekao i na kraju je to bila dobra igra sa nekim problemima naravno od kojih bi najvise izdvojio je definitivno repetitivnost ali temelj za jedan novi ip je bio vrhunski samim tim najavu dvojke sam cekao takodje nahajpan i to je za mene bilo takvo iznenadjenje da je to ludilo, sve sto je falilo prvoj igri dvojka je uradila i vise od toga, ludilo nastavak. Evo da uzmem za primer Rockstara cak kao giganta, Gta IV dobra igra ali je realno u nekim pogledima nazadovala u odnosu na San Andreas, prvenstveno si izgubio celu mehaniku letenja zbog bliznakinja i New Yorka to jest Liberty City-a, manju mapu, neki sadrzaj koji je postojao itd, onda i Gta V nije imao neke stvari koje je imao Gta IV recimo a ovde je AC II u bukvalnom smislu nastavak kojem nista nije falilo a opet je sve bilo bolje, dublje, naprednije, tako da je to za mene najbolji nastava neke igre ikad ili barem jedan od..

  • Nemanjazzz

    30.06.2025 - 16:46

    Igrao ga pre neku godinu po drugi put. Buzenje broda mi je zakon i prica igre. Al mi je dizajn glavnih misija bio smor. Mislim na ono sunjanje plantazama

  • Future man

    02.07.2025 - 08:57

    Počeo igrat pa stao. Mozda nastavim jednog dana .

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?