HCL.HR

Čini se da su glasine o novom Tomb Raideru istinite jer Square Enix ne želi da se o njima priča

Zoran Žalac 03.08.2022.   •   75 komentara


Kanal koji je nedavno prenio neslužbene informacije o novoj Tomb Raider igri dobio je zamolbu od izdavačke kuće Square Enix da ukloni snimku na kojoj se priča o novom Tomb Raideru.

Prije nekoliko dana čuli smo glasinu da bi sljedeći Tomb Raider mogao biti timska afera u sklopu koje će Lara Croft podijeliti poljubac s drugom ženskom osobom. Ekipa koja se domogla navodnog scenarija te o njemu pričala na svom podcastu Sacred Symbols sada je dobila prijetnju od izdavačke kuće Square Enix. Trenutni vlasnik Tomb Raider franšize zamolio ih je da uklone snimku na kojoj se raspravljalo o novoj igri na temelju neslužbenih materijala, kako ne bi došlo do suspendiranja njihovog kanala na Patreonu.

Vjerojatno se pitate kakve veze sad ima japanski Square Enix s Tomb Raiderom kad je franšiza prodana grupi Embracer. E pa ta transakcija još nije zgotovljena pa je Tomb Raider tehnički još uvijek u vlasništvu Square Enixa dok se kupoprodaja ne dovrši.

Uglavnom, ova reakcija Square Enixa može se tumačiti kao svojevrsna potvrda ili naznaka da u navedenim glasinama ima istine. Većina izdavača igara ima politiku da ne komentira glasine i naklapanja, te na njih ne reagiraju kad su neistinite. Češći je scenarij da se traži uklanjanje nečega što je službeni materijal koji nije namijenjen očima ili ušima javnosti.

Autor podcasta Sacred Symbols vjeruje kako nije prekršio zakon izvještavanjem o ovoj priči i ne namjerava ukloniti sporne sadržaje. Kaže kako je do materijala za novi Tomb Raider došao legalnim putem – nije ih ukrao, nije ih tražio nego mu je netko svojom voljom proslijedio navodni scenarij.

Komentari (75)

  • Bogy

    03.08.2022 - 13:19

    Nebih me čudilo da Poslje te igre dođe Netflixova adaptacija Tomb Raidera po tom scenariju.

    • Darcoolio

      @Bogy, 03.08.2022 - 15:50

      Laru glumi Jada Pinkett Smith

  • djosic85

    03.08.2022 - 13:22

    Znači Lara je napokon skontala da je gay sa skoro 40 godina, aj dobro… Teško mi povjerovati u te glasine

    • Stitrek

      @djosic85, 03.08.2022 - 13:41

      Bila je zauzeta sa istrazivanjem i avanturama u divljini, sada kad se primirila okrece se svojim romanticnim avanturama.
      Treba vidjeti kako se ce sve uklopoti sa samom pricom u igri, ali svakako ce biti interesantno👍

    • Demon90

      @djosic85, 03.08.2022 - 15:28

      A mislim izađu ljudi u 50im i 60im kao gey. Uglavnom imaju ženu djecu unucad al eto nakon 50g skuze da su proveli cijeli zivot u lazi.

    • djosic85

      @Demon90, 03.08.2022 - 15:48

      Ma da, ali ne djeluje mi Lara kao ženska koja bi živjela u laži kako ti kažeš, zato mi to ne drži vodu. Ta ženska nije kukavica da će skrivat to, kužiš…

    • Demon90

      @djosic85, 03.08.2022 - 16:08

      Ma znam. A eto mene uglavnom zanima samo gameplay i prica za isti. Orijentacija me ne muči.

    • Zoran Žalac

      @djosic85, 03.08.2022 - 16:25

      Je li “laž” ako ju nikad prije nisi vidio u zagrljaju muškarca? Lara je uvijek bila solo igračica i to što je prije imala neke životne navike ne znači da ih se mora držati do kraja života. Skroz je prirodno da se ljudi mijenjaju kako stare, u svim aspektima života ne samo u seksualnoj orijentaciji. Meni je lako prihvatiti da će Lara biti drugačija ako ćemo dobiti Laru koja je starija, tj. više nije solo avanturistica na vrhuncu mladosti. Bilo bi mi totalno glupo s druge strane da imamo stariju Laru koja je ista kakva je bila prije 15-ak godina. Imam dojam da igrači jednostavno ne mogu pojmiti virtualne likove kao stvarne ljude – možda zato jer ne vide njihovo starenje i mijenjanje između igara, tj. ne prate ih cijelo vrijeme. Pa onda kad ih vide kako su se promijenili – to nije taj lik, uništili su ga, not my Joel i sl. Kao da se radi o razmišljanju klinaca kojima se u životu nikad nije dogodilo da su se razišli od nekoga, pa nakon X godina ponovno susreli s tom osobom i ona im se totalno promijenila u životnim stavovima, navikama, aktivnostima. Mislim ono, ljudi kroz život mijenjaju poslove, prebivališta, boju kose, partnere, prijatelje, prehranu, stil oblačenja, glazbu koju slušaju, religiju, organe, spol… Zar je toliko teško prihvatiti ideju da se ljudski lik u videoigri promijeni s vremenom? Ne kažem da se MORA promijeniti, ali eto meni ima logike da Lara u 30-ima nije ista kao Lara u 20-ima. Na koji god kraj okreneš.

    • djosic85

      @Zoran Žalac, 03.08.2022 - 16:55

      Nisam se referirao direktno na Laru u tom komentaru nego na prijašnji komentar o ljudima koji žive dvostruki život. Što se tiče Lare istina da je nismo vidjeli u “zagrljaju muškarca” ali ne znam ako krenu tim putem kud će ih to odvest, za mene nepotrebno eksperimentiranje. Recimo Ellie iz tlou je od samog početka te orjentacije pa se ne može uspoređivati sa ovim slučajem. Vidjet ćemo, igrat ćemo šta god da naprave jer tomb raider se ne propušta zbog takvih gluposti.

    • Zoran Žalac

      @djosic85, 03.08.2022 - 17:23

      Vidjet ćemo, da, nadajmo se najboljem, pa kako ispadne.

    • SPGamerAzrael

      @Zoran Žalac, 03.08.2022 - 18:32

      Nikad mi nije sjela ni jedna Larina igra, no ovo promjena lika meni se ocitovalo najbolje u Tom Clancy’s Splinter Cell Conviction kad je se promjenio, mada sam i u The last of us 2 razumio likove zasto su promjenili nista cudno. Ali jedino sto je glupost bilo tom TLOU2 je Dina, mislim uradili su Karikaturu od cure: smedza cura, lezbejka, židovkinja, nosi kinesko dijete + plus sad ima ženu; mislim sto je previse previse je 😂😂😂 Sad svaka druga igra sa curom je GAY wtf… cak su to ugurali u jebeni ghost of tsushima da baba od 70 godina voli pipi i (.)(.) a imala je covjeka xD Mislim dokle ce vise to ici, najbolje da sve muskarce gurnu i rudnike glavni budu pederi i lezbejke i nas je*u kad hoce, mi zanjih porez placamo i porez sto disemo, porez sto sam bijel i volim zene. Daj nemoj vise gurat to sranje. Barem znas stanje kod nas Hrvata i Balkana. Volim hcl clan sam od 2007…. rijetko sam komentirao, pratim vas YT od 2011, ali ovaj stav gurat u nos uporno iako vasih 90% fanova kaze NE ne ide.

    • Zoran Žalac

      @SPGamerAzrael, 03.08.2022 - 21:13

      Moji stavovi, između ostalog:

      1) ne biti opterećen sitnim i u konačnici nebitnim detaljima u igrama
      2) biti otvorenog uma prema novim i drugačijim idejama
      3) ne osuđivati igru na temelju nepotpunih ili fejk informacija, pretpostavki ili prije vlastitog sagledavanja cijele slike
      4) biti svjestan da svi imaju slobodu na konzumiranje igara koje žele ili ne žele konzumirati
      5) poštovati različitosti neovisno o vlastitoj orijentaciji i preferenciji
      6) kritizirati kad je kritika utemeljena na realnim argumentima i konkretnim dokazima

      Mislim da su to skroz razumni stavovi. I uopće ne moraju imati veze s temom seksualne orijentacije u igrama. Mogu ih primijeniti na Gran Turismo 7 ako hoćeš, gdje nema onog što ti je sporno.

    • Lazy

      @Zoran Žalac, 04.08.2022 - 02:43

      👏👏👏👏

    • Darcoolio

      @Zoran Žalac, 03.08.2022 - 18:35

      Zar nije u stripu bio Chase u pitanju?
      A onda i onaj Kurtis Trent valjda, pa i neki kosooki.

    • Zoran Žalac

      @Darcoolio, 03.08.2022 - 21:15

      Strip nije kanon, a Kurtis i svi drugi da su bili značajni valjda bi ostali uz nju. Najveća muška konstanta u Larinom životu su njezin otac i onaj stari batler kojega je zatvorila u hladnjaču.

    • darijoman

      @Zoran Žalac, 03.08.2022 - 19:03

      Tako je Zorane. Prihvatit ćemo mi Laru kad i u nekom sljedećem nastavku malo potamni pa bude crnkinja, a opet u nekom drugom kad promijeni spol pa postane muško 😀 Lara je oduvijek bila seks ikona virtualnog svijeta, a to koje je opredijeljenosti neka ostane svima nama na mašti. Trebala je ostati dosljedna serijalu solo pljačkašice grobnica. Zašto ? Zato je nam ovakve gluposti uopće ne trebaju i ovo politiziranje i propagiranje nekog cirkusa. Daj nam dobru igru sa s dobrim zagonetkama i vratolomijama i koga briga za romantične afere

    • Stitrek

      @darijoman, 03.08.2022 - 19:18

      Larina opredjeljenost ne umanjuje njenu privlacnost i karizmu.
      Muskarcima smetaju zgodne Gay zene jer to “vrijeđa” njihovu muskost i potencijalnu avanturu sa tom zenom.
      Veliki broj zena, moglo bi se reci blizu 50% ima Bi sklonosti ili fantazije, samo sto je to jos veliki tabu pogotovo na Balkaniumu.

    • Zoran Žalac

      @darijoman, 03.08.2022 - 20:59

      Zašto igra ne bi mogla imati dobre zagonetke i vratolomije uz romantične afere? Ne mora to biti ili jedno ili drugo. Ljubavni zapleti mogu doprinijeti priči i u umjetnosti je to najčešće korišteni motiv i pokretač radnje. Od najranijih zapisa u zori čovječanstva do zadnjeg Kanyjeovog albuma.

    • darijoman

      @Zoran Žalac, 03.08.2022 - 22:12

      Nije rečeno da ne može. Može, ima i takvih igara npr. Uncharted. Ovo je propaganda i guranje Lare u LGTB+ agendu i zbog toga sam volio da je ostala dostojna svom karakteru i serijalu

    • Zoran Žalac

      @darijoman, 03.08.2022 - 22:42

      A to si zaključio na temelju jedne rečenice? Ili imaš neka dodatna saznanja na temelju kojih to znaš pa možeš tvrditi sa neupitnom sigurnošću? Po dosadašnjem infu može biti to da druga strana inicira poljubac i Lara kaže neka hvala. Ali ne, ti već znaš kako će biti? Lara se mijenjala bar 3 puta, karakter joj se mijenjao od igre do igre – prošla je i sassy i darkerica faze (dark angel, lol), pa nevinu fazu, ptsp fazu… Ne postoji jedan karakter Lare Croft.

    • darijoman

      @Zoran Žalac, 03.08.2022 - 23:01

      Pa dobro slažem se sa tim da je priča imala tri svoja različita toka od začetka serijala, a i to da može biti poljubac i u obraz ili čelo, mada čisto sumnjam da bi takve stvari reklamirali da to nije nešto kontraverzno. Gdje ima dima ima i vatre. Vidjet ćemo na kraju. Eto reci mi Zorane ako glasine postanu stvarnost, zar nije to guranje agende. Šta ti misliš ?

    • Zoran Žalac

      @darijoman, 03.08.2022 - 23:08

      Ako mi Lara u igri kaže da nijedan muškarac ne valja i da je homo jedini ispravni odnos, da – to je štetna agenda koju treba osuditi. Sve ostale pusice i zagrljaji su umjetnička sloboda.

    • Darac83

      @Zoran Žalac, 04.08.2022 - 14:28

      Ne uzimam strane, ali ono, HCL je napravio 2 članka na temelju jedne rečenice… 😜

    • Zoran Žalac

      @Darac83, 04.08.2022 - 16:19

      Bila je jedna rečenica o aferi i više rečenica o tome kako je Lara starija, kako će raditi u tim, koje će biti vrijeme radnje i zaplet. To što su su se ljudi uhvatili samo za jedno – druga stvar. Ovaj članak uopće nije o tome kako će se Lara ljubiti nego kako je Square Enix zatražio uklanjanje scenarija.

    • darijoman

      @Zoran Žalac, 04.08.2022 - 16:23

      Daj bože da ga uklone i nikada ne vrate 😛

    • Darac83

      @Zoran Žalac, 04.08.2022 - 18:04

      Gospon Žalac, vi znate zašto pišete tako. 😉 Bez uvrede, ali samo ovaj tekst:”čuli smo glasinu “, “navodnog scenarija”,”može se tumačiti” i slično. Dakle, cijela vijest iz naklapanja i pretpostavki. Dakle, ništa. Nisu čitatelji sveli cijeli tekst na Larin poljubac, nego vi, jer znate što privlači klikove. 😉 Ne krivim ja vas ni najmanje, to je tako danas, ali nemojte onda okretat slučaj kao da su čitatelji ti koji kao vide nešto što uopće nije bit članka. NHF. 😘

    • SPGamerAzrael

      @Zoran Žalac, 03.08.2022 - 22:42

      Ako je od samog pocetka likuša takva kao Ellie logicno da mi ne smeta evo nisam ja gore napisao ovo nista da smeta vec uporno guranje u nos tih “novih” vrijednosti, ovo sve vise izgleda nazor a gameplay i story budu smece, s time da story naroz guraju ovu vrstu propagande iako odudara. Npr meni je lik u TLOU2 Abby skroz kul, razumijem zasto je onakva, snazna to je ok, ali evo jucer probao dlc od uncharted 4 i jbg likovi ko od stjene odvaljeni a ona nema ni 50kg izvrne bez pola muke, prebaci ga sebi preko leđa, slomi vrat liku rukicam tanjih mojih noznih prstiju, ako vec idu u tom smjeru daj te nam u svakom igri Abby i eto xD Ili malo ipak mora se pokazati da curica koja je mrsavica i zgodna malo teže parira muskarcu od 1.90 100kg misica. Razumijem ja da Abby to moze, ali ova Chloe Frazer nema sanse. Ako vec stavljaju takav tip zena u igru neka prilagode i gameplay. A ne samo štancat igre i gurat propagandu. Svaka likusa postaje gay smorilo vise kao da se ne bore vise za igru godine po gameplay-u ili prici, vec po seksualnoj orjentaciji i koja je ce igra biti vise gay. Jos da mi uniste lik Aloy mos ga *ebat. Ali Lara kao jedna od jedna od gaming sex ikona, prikaz ajmo reci nesto za cim muskarci sline i cijeli zivot je prikazuju kao top ribu nesto sto je svan svakog muskarca oni je sad pretvaraju san svake G-pride propagande , samo jos da izade knjiga Romeo i Julija 2 gdje Julija u cetrdesetim nasla Lizu pa joj ode lizat čizu.

    • Zoran Žalac

      @SPGamerAzrael, 03.08.2022 - 23:21

      To što muškarci sline za Larom nema nikakvu odrednicu u samoj igri, niti je igdje ikad bilo definirano da samo muškarci smiju sliniti za njom. Niti je tebi zabranjeno i dalje sliniti za njom ako je biseksualka ili lezbijka. Nije kao da ti to ima utjecaj na stvarni život jer ono… nije stvarna žena, kume. Moj savjet ti je – nemoj se previše zamarati s detaljima. Tebe smeta kako Chloe Frazer od 50 kila prebaci muškarca od sto kila. U Uncharted serijalu gdje se po igri u prosjeku pobije 500 ljudi i nakon toga svi žive sretno kao da se ništa nije dogodilo. Reći ću opet… pobiješ 500 ljudi i nitko te poslije ništa ne pita, ni vlastita žena kod kuće, a tebe smeta kako je cura s 50 kila (pretpostavka) prebacila tipa od 100. Čovječe, to je fakin igra u kojoj se o takvim stvarima ne razmišlja. A čak i ako moraš razmišljati o takvim glupostima, činjenično čovjek pod adrenalinom i u izvandrednim situacijama može raditi stvari za koje se fizički ne bi reklo da ih može izvesti. Postoji niz priča o tome kako su ljudi u različitim opasnostima podizali objekte triput teže od sebe. Al eto – propaganda je ako neki fiktivni lik u fiktivnoj igri napravi isto jer LGBT mora izgledati snažno.

    • SPGamerAzrael

      @Zoran Žalac, 04.08.2022 - 01:33

      To sto ti kazes kume… Da ti objasni kum; po samom startu igre ocekivao sam nesto drugo a ne zenskog Nathna potpuno isto sve je u igri, ocekivao sam neki drugi nacin borbe, pristupa misijama. Ako cemo tako gledat svaku igru ti ubijes 500 ljudi, onda svak igra jbg trebala da ima neke gluposti, ja bi ocekivao takvo sto da igram saints row, neku japansku igru gdje ocekujes sve i svasta, ali kad uđem u abijent neke igre znam sta mogu ocekivat poslije od nje. Po meni jedan savrsen prikaz te raznolikostk je TLOU prvi: gdje igras kao Joel potpuno drugacije vec kad preuzmes jednom dijelu Ellie. Sad u igrama tipa Uncharted, Gears of War naravno da ocekujem razliku gameplay-a zenskog lika, muskog i djeteta itd… ajmo reci neku “imerziju”, ako cemo tako gledat kume kako ti meni kazes onda svaka igra “valja” jer i onako je samo igra sve je moguce 😵‍💫 Znam da je fiktivni lik, ali eto idemi vec na zivce da se to djeci tura u nos G-praid-ovi ko nama ledo reklame kad smo bili djeca…ono sto gledas i vidis jbg oblikuje i covjeka, zamisli da je Super Mario bio Gay dok smo bili mali pa spasavao brkatog princa da im se dlakice povezu, mislis da bi itko od nas bio normalan?

    • Zoran Žalac

      @SPGamerAzrael, 04.08.2022 - 12:14

      Tomb Raider igre nose PEGI oznaku 18+ i nisu namijenjene za djecu. Te oznake postoje s razlogom.

    • djosic85

      @Zoran Žalac, 04.08.2022 - 13:47

      Ma te oznake su glupost. Čovjek sam treba procijeniti koje igre njegovo dijete može shvatit a koje ne. Naravno da ne dam djetetu igrat GTA iako on to želi. Ali zato sam mu dao spidermana kad je imao 8 godina jer mislim da može shvatit poantu te igre iako je spiderman 16+. Ali da spiderman u igri ima gay romantičnu vezu onda mu ne bi dao. To moraš prosudit sam od igre do igre

    • SPGamerAzrael

      @Zoran Žalac, 04.08.2022 - 14:15

      Kako god mogla je ostat solo do kraja avanture i mirna Bosna. Moraju sve usrat sa poljubcima i se*-om.

    • Stitrek

      @SPGamerAzrael, 04.08.2022 - 09:05

      Ratoborna Chloe Frazer (1.73m, 61 kg) nije bas male građe za žensko, Bruce Lee je bio (1.72m, 60kg) te se se borio sa 100 kilasima bez ikakvog problema.
      Istrenirana Chloe Frazer je dosta realno prikazana u igri.

    • Usputbudireceno

      @Zoran Žalac, 04.08.2022 - 09:00

      Evo ga opet je krenuo s opravdavanjima

    • Gutsu

      @Usputbudireceno, 04.08.2022 - 11:55

      Damage control mod *JEBENO AKTIVIRAN*.Da se nepravimo mutavi ako zaista bude lezba onda je serijal otisao u woke smjeru.Razlozi zato su ideolosko financijske prirode.Jer sto ti je igra vise woke na skali to veci novac dobijas od njih https://en.m.wikipedia.org/wiki/BlackRock

    • Darcoolio

      @Demon90, 03.08.2022 - 15:50

      da, to tako funkcioniše

    • Gutsu

      @djosic85, 04.08.2022 - 12:39

      Nije skontala novi vlasnici su zmije gladne novca ili propagatori politike americke ljevice.

  • HoGGaR

    03.08.2022 - 14:39

    Znači jbt led….doći ćemo do toga da će biti čudno ako neko neće biti gay koliko se svi dodvoravaju LGBTQXYJSLFKOESKAJQNFJF-+* ekipi

  • darijoman

    03.08.2022 - 15:16

    Veselim se novoj Tomb Raider igri, a za ovaj dio u vezi Larine romantične avanture samo ću reći jad, tuga i čemer

  • Darac83

    03.08.2022 - 15:42

    Sve mi smrdi da dobro osmišljeni PR…

    • Lazy

      @Darac83, 03.08.2022 - 20:39

      Kolega, PR ko kuca!

  • Goblin

    03.08.2022 - 16:11

    Kako se svijet promijenio… prije jedno 10 godina smo svi jedva čekali vidjet dvije ženske kako se ljube

    • Lazy

      @Goblin, 03.08.2022 - 19:27

      Majd meni je i danas to vrh, a bit ce i zauvijek hehehe

    • SPGamerAzrael

      @Goblin, 03.08.2022 - 22:45

      Vrh je dok su jos uvijek Bi, ali je li vrh kad ti mozes samo gledat i ceskat se i uzivat… dok ti se Armando konobar priblizava s leđa jer su sve zene zauzete zenama xD Salu na stranu, od jedne straight sex ikone do gay sex ikone ne ide…

    • Lazy

      @SPGamerAzrael, 04.08.2022 - 02:48

      Ma kako kome, i argumenti koje si naveo su za mene smijesni i ne gledamo svijet istim ocima, ja nisam isključiv, i da, ne bi me smetalo da ih samo gledam i ceskam se, uf platio bi to ako treba😉

    • Saren

      @SPGamerAzrael, 04.08.2022 - 03:35

      Slazem se, fakat nemam nist protiv ako je lik u startu LGBTIQ – al brate daj fakat prestani sa prenemaganjem i re-writenjanem likova samo zato jer PC in. Ide mi na zivce to – ne samo u igrama vec i serijama i filmovima. Idemo mijenjat lika jerbo je politicka klima x/y sada pa eto, da jelte budem inkluzivnim – ma hajde. Da je Lara u startu bila takva i kao takva napisana – stvarno nista protiv, ovako mi bode oci, pogotovo kao dugogodisnjeg fana serijala koji je ovu igru od samih pocetaka i bio tu kad se igra originalno napravila.

    • Stitrek

      @Saren, 04.08.2022 - 09:13

      Kroz starije igre prica se nije doticala njene opredjeljenosti i konkretnih romanticnih veza sa pojedincima, ako nova igra dobro uskladi radnju sa njenom romantikom, to ce zaokruziti njenu pricu jer ovdje se radi o fazi Lare kada ima 30+ godina.

    • Saren

      @Stitrek, 04.08.2022 - 12:56

      “Kroz starije igre prica se nije doticala njene opredjeljenosti i konkretnih romanticnih veza sa pojedincima” – po meni totalno bespotrebno u startu, kako tada tako i danas. Pa nije ovo Ubojstvo na Nilu il sta vec pa da je ljubic nekakav, pa eto ajmo bacat romantike na tone.

    • Stitrek

      @Saren, 04.08.2022 - 15:44

      Kroz vise nastavaka igre vjerovatno je prica sa Larom doslami do njene romanticne strane, ne vidim nista cudno u tome sto su kreatori igre to uveli u pricu.

    • Saren

      @Stitrek, 04.08.2022 - 16:05

      Slazemo se da se ne slazemo.

    • Saren

      @Stitrek, 04.08.2022 - 12:58

      fali edit – *sigh* – uglavnom zakljucno, znamo svi zasto se ovo radi i koji su razlozi tocno iza toga. Nije im trebala ovakva bruka.

    • darijoman

      @Saren, 04.08.2022 - 13:27

      Pa normalno da se znaju razlozi, samo eto što neki to pokušavaju opravdati na razne načine ili se prave tupasti. Čudi me kako to Lara nije upustila u hetero romantičnu vezu kad već imaju tu ideju.

  • moordrak

    03.08.2022 - 19:26

    🤮

  • Lazy

    03.08.2022 - 19:26

    Uf boomba lezbe su bas ono super,bar meni 😉

  • Lazy

    03.08.2022 - 20:39

    Hahaha totototo, jesi me nasmijao…e samo da budu “dobre cure”

  • Saren

    03.08.2022 - 20:50

    Woke saga se nastavlja….

  • bpeciko666

    03.08.2022 - 20:51

    Škare Croft

    • djosic85

      @bpeciko666, 03.08.2022 - 21:46

      😂 a jesi vrag 🤣🤣

  • ukek

    03.08.2022 - 21:12

    Bilo je pitanje vremena … Woke incesti 🖕🤢🤮

  • Usputbudireceno

    04.08.2022 - 09:01

    Ajd makar su zgodne lezbijke – opet kontra feminizma i LGBTQ “poruke”, to je više “male fantasy”.

  • moordrak

    04.08.2022 - 09:11

    Lara Croft – Kinky bed rider 😍

  • PicardMT

    04.08.2022 - 11:22

    Nadam se točnosti ovih glasina te još jednom sjajnom nastavku Tomb Raidera. Od cijelog Larinog opusa odigrao sam samo zadnju trilogiju i igre su me oduševile. Važno je shvatiti da i stvarni sasvim obični i normalni ljudi kroz život mijenjaju npr. boju kose, partnere, religiju, organe, spol te da nije toliko teško prihvatiti ideju da se ljudski lik u videoigri promijeni s vremenom. Važno je biti otvorenog uma prema novim i drugačijim idejama te poštovati različitosti neovisno o vlastitoj orijentaciji i preferenciji.

    • mg

      @PicardMT, 04.08.2022 - 14:05

      Dali zaista tako misliš ili je to napisano za obostranu podršku?

    • PicardMT

      @mg, 04.08.2022 - 14:22

      Obostranu podršku komu ili čemu? Naravno da i u gaminu kao i u svim drugim sferama života svi moraju biti zastupljeni i prisutni, oni koji su predugo patili i čim više. Doba diskriminacije i segregacije u našoj zapadnoj civilizaciji je mrtvo i stvar prošlosti, preostala nebitna mikro-anomalija uplašenih i tužnih je umirući atavizam.

    • mg

      @PicardMT, 04.08.2022 - 14:45

      Neću ulaziti u tvoja obrazloženja, prije nego dobijem tvoj jednostavan odgovor!

    • Zoran Žalac

      @PicardMT, 04.08.2022 - 14:31

      Dobro ajd, jel moraš baš kopirat moje rečenice, zadnje što mi treba je da misle da si moj dupli account.

    • PicardMT

      @Zoran Žalac, 04.08.2022 - 14:45

      Žao mi je ako te ovaj sociološki eksperiment zabrinuo, zaista nismo jedna te ista osoba te uplašeni mogu odahnuti. 😉 Premda manje-više istih stavova i vrijednosnog sustava ti si beskrajno strpljiv i koristiš antrolopološko znanje i edukativni pristup prema ljudima s kojima ne dijeliš stav / paranoju, bijes i mržnju prema manjinama da budemo zapravo precizniji. 🙂 Smisao je bio pokazati ti da će svaki stav koji nije homofoban, pun mržnje i agresije te suludih teorija woke zavjera, diskriminacije i uvreda prema seksualnim manjinama rezultirati napadom i mržnjom. Osujetio si ga i razotkrio.

    • Gutsu

      @PicardMT, 04.08.2022 - 17:01

      Nije nikakva teorija zavjere.Sve opisano u tri pasusa samo treba procitati.
      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Woke
      A sto se tice zorana to je sve krivica igora belana koju mu je dozvolio da bukvalno divlja po ivom potralu i iznosi licne stavove o socio/ekonomskim i politickim pitanjima i kontrira dobro poznatim stvarima.Zato i ti nisi banan bez obzira sto u opisu profila pojedince nazivas trogloditima.

    • PicardMT

      @Gutsu, 04.08.2022 - 17:14

      Opet ti na novom profilu, par sati svjež, poruke naravno političke i mrziteljske, pa dokle više ovog krpeljarenja po portalu čovječe? Nećeš imati sugovornika u svojim bijesnim ludostima, ne komuniciraj sa mnom.

    • Gutsu

      @PicardMT, 04.08.2022 - 17:23

      Tvoje su poruke isto politicko ideoloske prirode.
      Ti pises bijesne ludosti i nazivas woke termin zavjerom sto je ne tacno.

    • mg

      @Gutsu, 04.08.2022 - 17:48

      Internet ratnici ostavite zenu na miru.
      Ima onaj koji vidi sve!

    • darijoman

      @mg, 04.08.2022 - 18:49

      Nije žena. Muško je

    • mg

      @darijoman, 04.08.2022 - 19:40

      Imaju sličan stil pisanja.
      https://www.hcl.hr/profil/mightyaloy/

    • Zoran Žalac

      @Gutsu, 05.08.2022 - 09:39

      Mislio sam da smo u ovoj eri interneta prerasli navođenje wikipedije kao relevantnog izvora za potvrđivanje vlastitih mišljenja, ali eto opet previše očekujem od čovječanstva. Inače, Zoran ne divlja portalu nego samo nastoji unijeti malo razuma u generacije koje unaprijed osuđuju sve pozivajući se na wokeness jer to tako radi i youtuberi koji na tome zarađuju. Na kraju ispada da nekima poput tebe nije stalo da dobijemo nešto dobro nego svim silama do najsitnijih detalja tražite “potvrdu” kako se svijet okrenuo protiv dominantne rase i heteroseksa. I meni je smetao naporni gayness u Dragon Ageu 2 i uvijek ću to prozvati, ali ne zato što je gay nego zato što što smatram kako postoje linije između postojanja LGBT likova i propagiranja LGBT-a, ono što većina ljudi ne želi shvatiti. Osobno nemam problem s tim ako je Anders u Dragon Ageu 2 gay. Imam problem s tim ako je igra napisana tako da se nabacuje igraču tri puta iako si mu prvi put rekao ne. Uglavnom, otišao sad u širinu, ali da, Zoran ne divlja po portalu nego nastoji spriječiti divljanja. A ako netko ima profil na kojemu se nalaze samo poruke na rubu vrijeđanja, upravo je to “divljanje” na koje se referiraš, znao to ili ne. Ako nisi, drago mi je da ti je nakon bana jasnije.

    • mg

      @Zoran Žalac, 04.08.2022 - 14:48

      Teško.ona je iQ 200

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?