GTA 6 trebao je imati četiri lika u tri grada
Vrlo je vjerojatno da ćemo sljedeću GTA igru zaigrati s muško/ženskim duom u Miamiju, ali informacije kažu da je GTA 6 zamišljen kao puno veća igra s puno više likova.
Prije nekoliko dana pojavilo se izvješće da će nadolazeći GTA 6 biti dosta drugačija igra od svojih prethodnika. S obzirom da je vijest odjeknula u svim gaming krugovima, bilo je pitanje vremena kada će doći još informacija.
Znamo da bismo trebali kontrolirati muškog i ženskog lika, ali navodno je GTA 6 trebao biti puno ambicioznija igra s četiri igriva lika u prvom planu. Isto tako, Miami će vrlo vjerojatno biti grad u kojemu se odvija radnja, ali informacije koje kruže internetom govore da je Rockstar i početku bio zamislio mjesto radnje u tri različita grada, kako u Sjevernoj tako i u Južnoj Americi.
Uvidjevši kako ih ovakvi ambiciozni planovi vode ravno tamo gdje su bili kada su pljuštale kritike za forsiranje radnika na prekovremeni rad, Rockstar je odlučio smanjiti doživljaj i napraviti opušteniju i zdraviju radnu atmosferu koja bi na kraju trebala rezultirati boljom igrom. Možda i bolje da je tako jer tko zna koliko bismo na igru morali čekati da je u startu imala tri grada. Ovako taj plan nije skroz otpisan, ali bi popratni gradovi mogli biti dodani naknadno, nekad poslije izlaska same igre. To ne znači da bi sam Miami/Vice City mogao biti nedostatan jer se spominje kako će imati više interijera, odnosno zatvorenih prostora, nego ijedna prijašnja GTA igra.
mamojebac
30.07.2022 - 08:02To da igra ima vise igrivih likova uopće nije sigurica da će biti i uspješna. Pogodili su s tri lika u gta 5, no tko kaže da će 4 lika u novoj igri biti i zanimljivija. Da nije rokstar, vjerojatno bi bio skeptičan i vise.
superdeda2000
30.07.2022 - 08:06Ne znam. Ja kad igram s više od jednim likom, u svakoj takvoj igri mi opada imerzivnost i ne mogu se povezati s likom. Draži mi je jedan lik. Osjećaš postignuća u kampanji, kupovina stanova, automobila i sl. mi ima smisla kad je jedan lik.
mtgamer
30.07.2022 - 08:074 lika? Znači 3 lika za single player (kao u GTA 5) i 1 za novi GTA Online(ako ga bude bilo mada ja se nadam da neće).
Agent
30.07.2022 - 08:58Moglo bi se odigravanje GTA 6 preskočiti. GTA 5 zbog odigravanja 3 lika bio najlošiji u serijalu.
Smike
@Agent, 30.07.2022 - 11:28Veze ti nemaš ni o čemu
Agent
@Smike, 30.07.2022 - 12:24Nisi ti igrao gta igre ako ti gta 5 sp nije najslabiji od svih.
sallaD
@Agent, 30.07.2022 - 12:29Dobro su krenuli na početku, no glavni problem što su većinu igre forcirali likove na FIB plot bez ikakve rezolucije ili payoff-a umjesto da su fokusirali na njihove zasebne priče i ciljeve kao što su vrhunski obradili u GTA IV sa glavnom igrom i DLC-ovima.
Agent
@sallaD, 30.07.2022 - 12:31Baš zbog toga što su slabo išli na njihove zasebne priče se slabo povežeš s likovima i zbog toga je najslabiji dio u serijalu.
MeDoNjA
@Agent, 30.07.2022 - 19:47Najslabiji , najjaci si . Prica nije uopste losa , bila bi mi čak losa da su ostavili jednog lika jer bi me smorilo da non stop igram sa jednim likom i slusam njegovu tuznu priču. Moralo se nesto promeniti i promenilo se , prica je po meni skroz okej i nije je teško za shvatiti ,ali definitivno nije najlosije u serijalu jer da jeste onda stvarno ne bi uzeo prvo mesto samo na grafici i fizici koja je btw u gta 4 bila najlosija koju sam video…
Agent
@MeDoNjA, 30.07.2022 - 20:34Za grafiku i fiziku boli me briga. Priča naravno da nije teško razumjeti ali zbog stalnog skakanja s likom na lika ne možeš se toliko povezat s likovima i zbog toga je najslabija. Jer u gta 5 se najslabije možeš povezat s likom od svih nastavaka. A ako se ne možeš povezat s likom onda igra nije napravljena kako treba.
Slim1992
@Agent, 30.07.2022 - 22:00A gta “peticu” sam jednom presao i stao. Nisam se vise mogai nakaniti. Igtao sam, manitao al prelaziti nisam mogao. Sve odlagao moracu kao poceti i nikad…prethodne djelive ne da sam prelaxio vise puta nego se ubijao. GTA IV da ne spominjem. Imacu mud* da kazem da je petica za gta IV …ih necu da psujem al daleko ispod. Miljamaa
Agent
@Slim1992, 30.07.2022 - 22:58Pa nebi baš rekao da je tolka razlika između samog gta 4 i 5 ali dlc-ovi još podižu gta 4
Slim1992
@Agent, 31.07.2022 - 23:57Slazem se za ekspanzije
MrPhilips
@Agent, 30.07.2022 - 16:35Tebi najlošiji, većini najbolji. Svako ima pravo na svoje subjektivno mišljenje.
Agent
@MrPhilips, 30.07.2022 - 20:35Najbolji možda onome koji nije odigrao ni jedan nastavak prije gta 4 a nekima ni onda nije najbolji.
TheCaptainCrash
@Agent, 30.07.2022 - 21:35gta 4 je najbolji u serijalu, najlosiji za mene ne postoji. svaki gta je po necemu poseban
pleto
@TheCaptainCrash, 31.07.2022 - 19:29Taj je bas najori, nakon vice-a i san andreasa čisto razočaranje, dosadan i nikakav, da ne pričam da se hrpa stvari nije mogla vozit i radit a moglo se u prethodnima. Gta 5 je bio osvježenje nakon monotone četvorke i uveo hrpu novih stvari a 3 lika su omogućila de se misije odvijaju na poseban način na koji se dosad nisu mogle. Da ne pričam o dizajnu grada i o grafici koja i danas izgleda odlično.
Slim1992
@pleto, 01.08.2022 - 00:02Nije bilo sadrzaja kao prije..nekakvih mozda i nepotrebnih stvari. Kao napucavanje auta, bildanje itd. Al je zato prica najrelanija. Ozbiljna prezentacija, najrealaniji gta zasigurno i najozbiljniji. Al opet sve je stvar ukusa al za peticu se ne moze reci da je najbolji u serijalu il.ga dizati ispred bilo kog nastavka. 6ica kad izadje msm da ce se brzo zaboraviti prethodni dio
PppPP
@Agent, 30.07.2022 - 23:51Zašto guraš svoje mišljenje drugima?
PppPP
@Agent, 30.07.2022 - 23:49Odigravanje gta 6 se ne preskače makar bilo žešće škovace
Demon90
@Agent, 31.07.2022 - 05:27Slazem se .
Deratizat0R
30.07.2022 - 10:07Ova tri lika u GTA 5 su mi bili sasvim u redu ali kao što rekoše u komentarima iznad ne znači da bi tu formulu opet trebali ponoviti. Inače volio bih vidjeti stari dobri Vice City, a i ova ideja jednog latino grada pored glavnog mi nije loša.
nenad1001
@Deratizat0R, 02.08.2022 - 01:10Pa Miami je latino grad 🙂
Bronson
30.07.2022 - 10:53Nemam nista protiv zenskog pola u video igrama, postoje odlicne igre sa zenskim protaganistom i rado ih igram ali mislim da im u Gta nije mesto kao glavnom junaku. Ne znam, jednostavno mi se ne uklapa i mrzim kad osecam kao da je to na silu ubaceno samo da se druga strana ne bi “ljutila”. To je generalno trend u celom svetu i bas je naporno to ubacivanje iako nema veze sa vezom nek naprave dobru zasebnu igru sa novim ip ili dlc, ‘de ces zenu u Gta, Far Cry, AC…
Smike
@Bronson, 30.07.2022 - 11:29Ma nije losa ideja da bude neki par,bračni par i rade havariju po gradovima, bonni i clayd 😀. Zavisi kako odrade likove, meni je aloy ili lara sasvim ok lik.
Bronson
@Smike, 30.07.2022 - 12:36Pa bas sam to i rekao, postoje odlicne igre sa zenskim protaganistom ali kao izvorna ideja, citaj recimo Aloy ili Lara. Gta nije nikada zamisljen kao igra sa zenskim likom, kao ni druge pomenute vec je to postalo “popularno” i na neki nacin moranje radi “mira” u svetu, a kad je nesto na silu ne ispadne dobro..
so_random
@Bronson, 30.07.2022 - 14:20Po cemu se to zenski lik ne uklapa nekuzim šta nema žena koje se bave kriminalom možda?
Bronson
@so_random, 30.07.2022 - 14:37Znas onako kako Gta prikazuje svoj “realizam” se nikako ne uklapa u igrivog zenskog lika. Valjda ti je jasno da zato nije ni bilo takvog neceg do sada u fransizi, govorim o singleplayeru. Zena moze da se bavi kriminalom al ne na nacin kao sto to moze muska osoba, prirodno su fizicki slabiji od muskog pola i jako su male sanse da mogu da naude nekom muskarcu fizicki (sad ti verovatno imas odgovor na to) a “realno” nasilje je jedan od vecih faktora u Gta igrama.
ILoveGaming
@Bronson, 30.07.2022 - 14:43Ako su ženske osobe fizički slabije od muškaraca, zašto ja onda stalno dobivam batine od cura?
Agent
@ILoveGaming, 30.07.2022 - 14:51Ovo je već zabrinjavajuće XD
Darac83
@ILoveGaming, 30.07.2022 - 21:19Zato jer ne grajndaš životne skilpointse i ne apgrejdaš skilse. Moguće si još i low level…
ILoveGaming
@Darac83, 30.07.2022 - 22:39Hahaha, podizao sam krive skillove očito. Moram napraviti Reset statistics and skill points… jebiga.
Darac83
@ILoveGaming, 30.07.2022 - 23:18Ježiga, magic attack je useless u stvarnom životu… 😕
Agent
@Bronson, 30.07.2022 - 14:44Dobro ako tako gledaš ali nije da ih ideš sa šakama mlatit
Bronson
@Agent, 30.07.2022 - 15:40Pa nije al ima i toga, zamisli samo scenu kako zena od 50-60kg nokautira jednim udarcem nekog ogromnog tipa sa onom fizikom iz Gta V bas bi bila sprdnja 😀 Inace prirodno je da zensko jako tesko moze da nokautira drugu osobu cak i istog pola (nogom se ne vazi), zato npr zenske borbe u borilackim sportovima deluju brutalnije i krvavije, prave stetu jedna drugoj ali su idalje na nogama dok je kod muskaraca dovoljno malo da dodje do brade mec se zavrsava. 🙂
Zoran Žalac
@Bronson, 30.07.2022 - 15:45A bilo je toga i prije u GTA. Samo se nitko toga više ne sjeća. Prvi GTA je imao ženske igrive likove – više njih. Plus, i GTA 3 i San Andreas su imali istu ženu koja je širila kaos i stvarala probleme svima. Nije bila igrivi lik, ali tehnički je bila ženska verzija Trevora.
Bronson
@Zoran Žalac, 30.07.2022 - 16:25Moje misljenje se odnosilo iskljucivo na igrive likove, al nekako mi ideja sa zenskim igrivim likom vise baca na neki Saints Row i tako neke “neozbilinije” naslove dok Gta opet drzi malo vise do realnosti iako nose oruzije po dzepovima cudno bi mi bilo igrati sa zenom koja sa svoje dve ruke izvlaci ljude iz njihovih auta recimo..
Zoran Žalac
@Bronson, 30.07.2022 - 18:04Kažem ti – prvi gta imao četiri ženska lika s kojima se moglo igrati. Razmišljaj malo šire – što ako s njom *ne možeš* izvlačiti ljude iz auta, pa se moraš više bazirati na otključavanje parkiranih auta, npr., dok s muškim likom možeš otimati. Meni bi to bila interesantna stvar u gameplayu, da imam dva lika koja su drugačija u gameplayu. A ne kao u petici gdje sva tri lika imaju neku svoju vještinu, ali svi mogu iste stvari. Plus, nigdje nije rečeno da će ženski lik biti jedini lik – spominje se par muško-žensko. I to je prilika da uvedu neke inovacije u gameplay kojega nisu mijenjali još od GTA 3, samo proširivali. Sloboda igranja kao muško i kao žensko može biti super stvar – evo npr. u RPG-ovima. U Fallout igrama npr. spol ti određuje kako te percipiraju drugi likovi. Ako si žensko, možeš flertanjem s muškim likom doći do informacije koja ti treba i koju inače ne bi dobio da s muškim likom pričaš kao muško. Svašta se tu može napraviti i mislim da bi to bila dobra stvar za gameplay, ako to naprave kvalitetno. Poznavajući Rockstar značajna bi promjena bila i u samom kretanju likova – muško može biti tromije zbog veće kilaže, ali izdržljivije u sprintu npr., dok žensko može imati veće ubrzanje, ali kraći sprint. Toliko je toga interesantnog što može pripomoći gameplayu da bude raznovrsniji.
Bronson
@Zoran Žalac, 30.07.2022 - 18:14Vecinu toga sto si naveo ima Wacth Dogs Legion, da li je to bolja igra od Gta V? Nije svaka inovativnost dobra za svaki serijal.. Tvoje spominanje prvog dela Gta nisam ni uzeo u razmatranje zato sto je imao pogled iz pticije perspektive i o tome ne bih dalje, ne moras mi ponavljati. Razmisljam ja itekako siroko i slobodno i sve to sto si naveo palo mi je na pamet i ima mi smisla na prvu ali mislim da tome nije mesto u Gta V, cuj Fallout.. Nista zlonamerno Zoki, samo moje misljenje 🙂
Zoran Žalac
@Bronson, 30.07.2022 - 18:37Nah, to je drugo. U Legionu nema podjele na spolove (moderno hehe) nego na “zanimanja/arhetipove” likova, što je bliže ovome što ima GTA 5. Svaki lik i dalje može raditi sve osnovne gameplay mehanike (dobro, možda onaj deda ne može, ali ajmo reći 90% njih) + može raditi nešto posebno. Tu se otišlo u skroz drugu krajnost s previše likova tako da nemaš definiranog protagonista kad je u jednoj misiji deda pero, a u drugoj baba mara, a u trećoj teta ceca, itd. Mislim da bi bilo drugačije kad imaš dva definirana lika s definiranim različitostima, a ne mogućnost da igraš sa 100 likova kojima nisu bitni ni ime ni karakter, nego specifična vještina koju otključavaju.
Bronson
@Zoran Žalac, 30.07.2022 - 19:00Daj boze da me razuvere, iskreno imao sam veoma lose misljenje pri najavi Gta V i tri lika pa sam ga promenio kada je igra izasla. Nadam se da znaju sta rade ali bas te prekretnice za neki serijal i previse inovativnosti koje sami igraci vidno ne traze mogu da puknu po savovima samo tako i da upropste sve ono sto je cinilo neki serijal..
Bakinson
@Bronson, 01.08.2022 - 12:01A nije zato sto kada su izlazili prosli gta-ovi populacija ljudi koji igraju igrice bila 8:1 u korist muskaraca a sada je skoro 1:1 pa se pokusava privuci i zenska publika? Nije zato sto zenska perspektiva u tom svjetu bi bila osvjezenje?
Bronson
@Bakinson, 02.08.2022 - 10:49Pa na to sam i mislio, kao sto kazes pokusava se privuc ali to je na silu i samo da ispadne sve kako treba. Nisam ja od onih kojima se ne svidja nesto pa budu tvrdoglavi i nikad ne promene misljenje, ovo je samo trenutno dok ne izadje igra i mozda shvatim da gresim a iskreno se nadam.
PppPP
@Bronson, 30.07.2022 - 23:53A ok ako dobro uklope sve u priču, ne vidim zašto ne. Ako bude stvarno nešto kao bonnie i clyde, moglo bi bit super
Bronson
@PppPP, 31.07.2022 - 00:34Naravno kao sto rekoh eksperimentisanje je veliki rizik nadam se da ce se isplatiti, za sad sam izneo svoje misljenje da mi se ne dopada ta ideja i cini mi se da ce na silu biti ubacen zenski lik, a svi znamo sta fanovi zele od novog Gta: vise gradova, vise aktivnosti van glavnih misija, dobru fiziku voznje itd.. Cak vecina ni ne zeli vise likova, uporno se to prica kroz sve ove godine svim developerima zato sto se jednostavno ne mozes povezati sa glavnim junakom ali oni idalje teraju po svom. Trebaju nam protagonisti poput Arthur Morgana, e to je bruka dobar posao pravljenja jednog glavnog lika a ne 20 povrsnih likova da se svi “zadovolje”.
StJimmy90
30.07.2022 - 11:14Nepopularno misljenje: zivciralo me igranje s tri lika u petici. Ni jedan od trojice mi nije legao i ni s jednim se nisam povezao.
Potpuni potop imerzije.
Forsirao igranje s istim likom kad god je bilo moguce.
Drugo nepopularno misljenje: Trevor mi je izazivao fizicku nelagodu. Izbjegavao sam igranje s njim kad god je bilo moguce.
Agent
@StJimmy90, 30.07.2022 - 12:29Ja sam Michaela izbjegavao kolko sam mogao. Čak sam nakraju odabrao da on umre.
Gastarbajter
30.07.2022 - 13:11Ma sta 4, treba 6 likova staviti -.-
franZberg
30.07.2022 - 13:15Ma staviti kao u Driveru San Francisco – skakanje iz lika u lik
KidacMamice
30.07.2022 - 14:01Ma moze bit i zenska i trospolac,ak bu ko artur morgan napisan lik i prica nema se kaj raspravljat nego ,šuti i zemi mi novce.
ProperBurial
30.07.2022 - 14:30Više likova je bolje. Više brojka je bolje… Jer su brojke više… Današnja dev logika
Zoran Zabac
@ProperBurial, 30.07.2022 - 14:47više gradova je svakako bolje, gta SA i GTA 4 su imale podijeljene cjeline u više otoka i to je po meni zaštitni znak GTA serijala, mada je ro tada bilo više zbog ograničenosti hardwarea, ali se namutnulo kao savršeno rješenje koje bi i danas bilo puno bolje nego jedan veliki otok u GTA 5….
kebbab
@Zoran Zabac, 31.07.2022 - 04:12To ti se čini da je više gradova bolje jer zapravo je problem da su GTA SA i GTA4 imali zatvorene djelove mape i morao si jih odključavat kroz priču a u GTA5 si imao odmah cijeli svjet odključan.
moordrak
30.07.2022 - 16:54Pa to je ruglo koliko me ova igra više UOPĆE ne interesira…
glist
30.07.2022 - 22:57Jedini lik s kojem bi bilo super igrat je neki transseksualac ( može biti žena, muško, a i neodređen) – znači 3 u 1…. Možeš uzimati hormone, pa da sise rastu, pa testosteron za bradu, skupiš pare pa ideš na operaciju promjene spola.. .. usput kradeš aute i pljačkaš banke
nikola720p
01.08.2022 - 08:04Meni je bitno da sto veca mapa bude i i da bude vise onih malih sela kao kod nas…
Summoner
01.08.2022 - 08:46Bez Dan Housera GTA nece biti vise isti
Bakinson
01.08.2022 - 11:58Jedan od glavnih likova je zena, a buduci da je znanstveno dokazano da zene ne mogu pucati iz pusaka, voziti niti biti kriminalci dajem 1/10 i necu igrat. Sjw sramota, sve samo da pokazu ulogu zene u tom svijetu i prodaju vise primjeraka zenama buduci da cine 50% ljudske rase i sve vise gameaju.