HCL.HR

HCL VIDEO: PES 2016 ujeda kvalitetno kao Suarez

Zoran Žalac 15.08.2015.   •   45 komentara


Isprobali smo demo verziju Pro Evolution Soccera 2016, najfizikalnijeg PES-a zadnjih godina. Evo što smo iz njega upili i kakve smo dojmove skupili.

Iako se u jednom trenutku činilo da će Konami ove godine najaviti kako će PES postati ekskluzivan za mobitele, na svu sreću dogodilo se nešto sasvim suprotno. Naime, najavili su PES 2016 dosta glasno, obećavši povodom 20. godišnjice najviše promjena otkako je nekadašnji ISS postao PES. Nisu se čak libili ni toga da otkinu nekoliko značajnih licenci od EA Sportsa.

PES je iz toga izašao snažniji no ikad, a u demo verziji koju se odnedavno može zaigrati na konzolama vidljivo je da je postao i najfizikalnija igra u serijalu. Razlog za to je uvođenje novog sustava kolizije u kontaktima između igrača, a rezultat je iznenađujuće dobar. Kako se to odrazilo na ostatak gameplaya provjerite u našem video komentaru, a ako ste i sami izgazili teren novog PES-a svakako nam u komentarima javite svoje dojmove.

Pro Evolution Soccer 2016 izlazi 15. 9. za PC, PlayStation te Xbox konzole. Demo verzija za PC inačicu najvjerojatnije će biti dostupna nakon tog datuma.

Komentari (45)

  • Blackygb005

    15.08.2015 - 18:36

    Moje misljenje da je i u grafickom segmentu vidljiv pomak
    Mislim da igraci nigdje nisu toliko slicni stvarnima kao u pes2016

    • rednicco

      @Blackygb005, 16.08.2015 - 11:20

      Istina, igraći izgledaju stvao realistićno a i gamplay je fluidniji.

  • Papa6

    15.08.2015 - 19:09

    Gameplay opet zanimljiv i zabavan ali na mojem dragom PS3 previše podsjeća na prošlogodišnji naslov na kojem sam odigrao ogroman broj tekmi, opet su štedili na broju animacija zbog čega već nakon 1 poluvremena viđaš iste stvari, igra izgleda nijansu ljepše grafički od prethodnika no što se tiče početnog meni-a i izbora igrača prije nego što izađu na teren sve izgleda jako jako poznato i već viđeno.Uvijek je zabavno vidjeti nove pokrete pri padu kada "slučajno" udarite tipku za klizeći start u trenutku kada je protivnik u prilici za pogodak.No dobro to je sve demo, zbilja jedva čekam punu verziju kada vidimo hoće li licencirati naše vatrene ove godine i da više čujem te nove komentatore jer mi je dosta Jim-a Beglina i John-a Champion-a stvarno mi ih je dosta

  • Edghaar!

    15.08.2015 - 20:15

    Pes 2015 je po meni najbolji pes nakon 2013.. A koliko vidim pes 2016 je još bolji.. vidi se pomak u svemu jedva čekam zaigrati novi pes..

  • almoustevil665

    15.08.2015 - 20:37

    Po meni ništa novo,mnogo zaostaju za konkurentom. Na primer nisam primetio da ostaju tragovi u travi posle klizanja. Novi sustav kolalizije i kontakta pa ne bih rekao kao što kolega napisa već posle dve utakmice već se ponavljaju animacije kod sudara igrača ili uklizavanja,koje smo videli u predhodnim izdanjima. Znači malo bolja grafika i to je to ništa specijalno nije promenjeno.

    • Ivsica

      @almoustevil665, 16.08.2015 - 11:39

      Hmmmm, definitivno zaostaju za konkurencijom koja ima ove godine ženski model za igrača (koji ne donosi nikakve promjene u gameplayu ili bilo čemu drugom osim što liči na ženskog igrača) i od prošle godine imaju tragove na travi koji isto tako ne utječu na ništa drugo, priznajem da bi to bilo lijepo vidjeti i u PES ali isto tako ako su te stvari nekom najbitnije u simulaciji nogometa onda mislim da je malo promašio stvari!? 🙂

    • wyzard

      @almoustevil665, 16.08.2015 - 15:37

      A realno, Fifa ima Ultimate Team mod kojemu PES ne može ni prismrditi sa svim svojim modovima. I to kažem onako neutralno i objektivno, što je je.

    • almoustevil665

      @almoustevil665, 17.08.2015 - 16:53

      A gde si igrao ovo sa ženama pa znaš kakav je gameplay?

  • Antifeminista

    15.08.2015 - 21:53

    FIFA i dalje D Best 😀

  • movie

    16.08.2015 - 08:48

    Igra grafički izgleda otužno. Teren kao bilijarski stol. Za razliku od fife gdje lopta para mrežu a mreža se realno njise te ovisno o jačini udarca poskakuje stanga koja je pridržava, u pesu ništa od toga. Lopta kao da u zid udara. U fifi kad pogodis prečku cijeli se gol strese. Travnjak izgleda fenomenalno, posvećeno je puno pažnje detaljima za razliku od pasa gdje to japance ne interesira. Potom ona sprdnja od izbornika. Ne mogu vjerovati da netko u 2015 godini može tržištu ponuditi nešto tako zaostalo i ružno. Sam gameplay ima šarma ali po svemu vidjenom ovo je loša kopija fife. Naime, pes nije nikad bio sličniji fifi. To bi značilo da japanci ni sami nisu sigurni što žele. Kopirati fifu ili ići vlastitim putem. Osobno, dodavanja su mi prebrza a udarci po golu neprirodnom jaki. Uz to u nekim
    situacijama lopta kao da lebdi. Nema težinu, prije daje osjećaj balona u zraku nego lopte. Uopće ne sumnjam da će se igra ljubiteljima pesa svidjeti kao i svaka do sada a ljubitelji fife nemaju niti jedan razlog zbog kojeg bi prešli na pes.

    • Ivsica

      @movie, 16.08.2015 - 11:55

      Koliko se PES-a i FIFA odigrao i molim te nemoj samo napisati onaj generički odgovor "FIFA-u igram od 98 a PES otkad je bio ISS", jer ne znam na koju si foru zaključio da će PES ove godine biti najsličniji FIFA-i ikad, jer svako ko gleda realno zna što je FIFA (čista arkada – bez ikakvog naštelavanja) dok je PES igra koja se fura na neki realizam al su daleko, daleko od tog, po mom iskustvo prošle godine a vjerovatno tako i ove jer su koliko mi se čini i jedni i drugi nastavili u smjeru u koju su išli da nikad nisi bili više različiti, naravno ovo je samo moje viđenje i da se mene pita meni je i "kockasta" grafika odlična ako se gameplay-u nema ništa za prigovoriti!?
      Što se tiče tvojih primjedbi za paseve, šuteve i fiziku lopte moram reć da si malo promašio osim u ovom da je fizika lopte dosta čudna, doista se često čini da lopta lebdi i dosta je teško ocjeniti gdje se zapravo nalazi u zraku ali ako su pasevi prebrzi i šutevi ne prirodno jaki što je onda sa FIFA-om u kojem su pasevi "fliper" stila i služe samo da dodaš do najbržeg igrača te šutevi petom sa "milijun" metara koji idu brže neg što RC može opucat u stvarnosti, malo nisi objektivan, iako ovo zadnje što si rekao stoji, onaj tko je igrao PES igrat će vjerovatno i dalje i isto tako i za igrača FIFA-e, igrat će ju i dalje ali po mom iskustvu su to dosta različiti ljudi i traže različite stvari od igre, idealno bi bilo kad bi i FIFA i PES bile odlične simulacije nogometa pa da bi samo prema sitnicama odabirao koju ćeš igrati ali trenutno to nije tako, ja bih radio igrao FIFA-u zbog svih kvaliteta koje posjeduje (grafička prezentacija, licence, sposobnost da te "uvuče" u igru, itd) ali kad nakon 10 utakmica provalim da je sve isto kao i zadnjih 5 godina da osim brzine i preciznosti ostale osobine igrača nisu ni bitne opet mi bude muka jer je jednako kao i svake godine, dok u PES po mom mišljenju ima dosta više raznovrsnosti u gameplay-u ali sve osim toga ne liči na nogomet, prezentacija nula, licence nula, glupe stvari u gameplay-u koje se vuku od prije deset godina, itd, itd.

    • movie

      @movie, 16.08.2015 - 13:31

      Igram demo šesa ovaj tjedan i osjećam se kao da igram fifu. Nemam nikakvih problema i osjećam se kao doma a zadnji pes sam igrao 2014 i kad sam probao trebalo mi je da pohvatam konce. Ove godine nemam nikakvih problema i igram kao da ga igram godinama. pes 2016 je gameplayom najbliži do sada fifi ali kako rekoh, to je lošija verzija fife. Da se razumijemo, obje igre su arkade i nemaju pzno veze sas simulacijom ali ovakva dodavanja u pesu su još korak bliže čistoj arkadi a nerealni idarci su smijeh. Općenito igra izgleda za onu stvar ma koliko ti to negirao. Inače da, dobro si primjetio. Prvo računalo sam kupio 1996 zbog fife, sve ostale konzole sam kupovao isključivo zbog pesa ili iss-a, PS4 sam uzeo samo zbog fife. Godinama ništa ne igram osim ta dva nogometa.

    • Blackygb005

      @movie, 16.08.2015 - 18:26

      msm travnjak koji u fifi frca na sve strane bas je realan u pm…
      a i stative koje se tresu bitne su ono, a nebi spomenuo da fifa 15 ima najgore golmane u povijesti da je prepuna bugova da animacije lica igraca izgledaju prosjecno
      da u svakoj jebenoj utakmici bude par penala…

    • movie

      @movie, 16.08.2015 - 18:48

      Nezgodno je kad ne znaš igrati pa dolazi do penala. U 1400 utakmica napravio sam možda dvadesetak penala što i nije strašno. Golman je lijepo animiran i svaki pokret ima smisla. Problem je što su prošle godine krenuli s next gen golmanima koji su na papiru impresivnih karakteristika a u stvarnom svijetu to nije ispalo najbolje. Imaš dvije pozicije iz kojih ćeš im lako zabiti gotovo svaki put i to je bug igre. Slažem se da golmani nisu sretni u fifi15 ali daleko je to od katastrofe. Svaki detalj u igri je bitan i lijepo je kad ga otkriješ. Ispočetka mi je bilo glupo kako ona štanga iza gola poskakuje kod postizanja gola jer to nisam nikad prije vidio na nekoj tekmi. Potom sam počeo obraćati pažnju na taj detalj na tekmama BPL i stvarno poskakuje kod gola. Ima puno detalja u igri koji su lijepo preneseni i koji podižu nogometni ugođaj. Ne znam kaj su ti se zamjerile animacije lica koje izgledaju jako dobro? Na računalu igram u 1080p sve full i sve izgleda lijepo.Na PS4 to izgleda i nešto ljepše. U svakom slučaju fuifa15 je grafički najdojmljiviji nogomet do danas napravljen. Je li igra ima problema? Ima i to dosta ali ono što je meni problem drugome je vrlina i tu prestaju rasprave. Nažalost prevelik je utjecaj na ove igre bilo da ih radi konami ili ea sports širokih narodnih masa koje i nemaju previše veze s nogometom niti su ga ikada igrali i njima je sasvim ok arkadni stil nogometa s puno cirkuskih atrakcija koje nemaju previše veze sa stvarnošću..

    • Blackygb005

      @movie, 16.08.2015 - 20:50

      Sjedni 5

  • IaMarmageddoN

    16.08.2015 - 08:59

    Nisam još probao jer sam posudio konzolu frendu ali prema ovom videu izgleda da su napravili napredak u brzini gameplaya, animacijama (pogotovo golmana), AI-u (pogotovo golmana), kolizijama, fizici lopte, nešto malo su na grafici poradili, napokon su malo otežali samu igru ali izbornik im izgleda opet glupo djetinjast. U svakom slučaju, tek kada zaigram moći ću ga usporediti sa Fifom 15 ali napokon FIFA dobiva pravog konkurenta. Definitivno ne što se tiče manje bitnih licenci ali po svemu ostalome osim online moda je PES vrlo dobar pratitelj ove godine. Naravno, raditi usporedbe sa FIFOm 16 je po meni glupo ali PES 16 se drži vrlo dobro i dosta je blizu kvalitete FIFE 15. Velik je to napredak a pogotovo je dobra stvar što to dolazi baš za 20tu obljetnicu.

  • funky0308

    16.08.2015 - 09:55

    Igore, daj molim te utisaj glazbu u video recenzijama i najavama..dere se ko' blesavo..
    Stalno moram pojačavati i stišavati mob/pc zvučnike..
    Predobri ste i teško vam je naći zamjerku ali eto, ovo mi smeta već duže vrijeme…
    Hvala unaprijed

    • Ementaler

      @funky0308, 16.08.2015 - 11:05

      U kojim drugim videima ti to smeta? Jer uvijek pazimo na to, ali ovaj put je stvarno mrvicu preglasna.

    • Mirek

      @funky0308, 16.08.2015 - 13:07

      Ma ok je

    • Blackygb005

      @funky0308, 24.09.2015 - 17:38

      Kad ce recenzija pesa

    • Ementaler

      @funky0308, 24.09.2015 - 17:52

      Vjerojatno negdje sljedeći tjedan, Duje tek nedavno krenuo s igranjem.

  • vjkzg

    16.08.2015 - 11:59

    Ko pravom fanu svaki novi PES mi je dobar tak da u ovom demu vidim napretka u gameplayu a za ostalo me nije briga.Nikakvi bakrači i kerefeke oko animacija me nemogu uveselit kao gamplay ali da se pozdravlja npr:novi komentatori umijesto onih izlizanih ploča to svakako.Nevolim kad se u temi PES spominje fifa al stvarno su ih mogli kopirat u nekim sitnicama tipa pogodiš prečku il stativu pardon "vratnicu" a ono vibrira joy radi toga..Svakako sam zadovoljan osim što se već zna da NEĆE BITI COMMUNITY MODA u offlineu-OPET!!! Neoprostiva zamjerka

  • mickolopi

    16.08.2015 - 14:57

    Dzaba im sav napredak ako ne poprave servere. Ovo je igra (mislim pes 15, a vjerovatno ce biti ista prica i sa 16) je dobra ako cete da razbijate beton, samo upalite pes online, nervoza sama dolazi sa problemima koje pruza ova igra, a nervozu usmjerite na hamer s kojim razbijate beton, inace ne preporucujem ovu igru bez nekog elementa na kojem cete usmjerite nervozu, moze vreca za udaranje takodje ili popijte saku tabletica za smirenje prije online moda, jer mozete polimiti sto sta u svojoj blizini 🙂

  • departed1983

    16.08.2015 - 15:31

    Daj ljudi molim vas nemojte pricati o realizmu i simulaciji fudbala kad govorite o bilo kojoj od ove 2 igre koje trenutno igramo. Kad mi neko kaze da je PES realistican i da je kao pravi fudbal, povraca mi se. Ako mislite da se preseravam i da sam neki fanboj, ako neko igra na steamu nek me nadje i pogleda statistiku, gol razliku, rejting, broj odigranih utakmica itd. Nik u igri mi je BekEm.
    Od kada igram ove igre, nikad nije bilo jednostavnije i lakse zabiti gol nego na PESu 15 – iz svih mogucih situacija, uglova, udaljenosti… nije bilo lakse igrati duple pasove jos od vremena ISSa i roberta carlosa u spicu. Kad sutam, imam osjecaj da mi je svaki igrac Batistuta. Igra je samo prvih par dana davala neki osjecaj realnosti dok se na nju nije naviklo. Poslije toga je postala arkada gora od FIFE 15. I po svemu do sada vidjenom novi PES ce da bude identican proslom uz par usminkanih animacija i to je to. Na FIFI, s druge strane, se vidi neki pomak, usporili su igru, otezali dribling odnosno oduzeli pace-u bitnost i dali pr ednost nekim drugim skillovima i sve mi se cini da ce ove godine igra biti pun pogodatk.
    Po meni, zadnji dobar PES je bio 2006, a jedina dobra FIFA je bila FIFA 14 koja bi mozda bila i najbolji fudbal ikad napravljen da crossevi nisu bili toliko OP.

    • IaMarmageddoN

      @departed1983, 16.08.2015 - 15:44

      Da, Fifa 14 je bila najbolja igračima koji su lošiji u građenju igre a bolji u obrani i kontrama.

    • departed1983

      @departed1983, 16.08.2015 - 16:22

      Lol.. Ja ne znam koju igru si ti igro. Ali upravo zbog mogucnosti da se igra gradi i da se organizuje napad u kojem ce ucestvovati cijela ekipa sam tako visoko postavio FIFU 14.
      Mozda si je pomjesao sa FIFA 15, ono dodas jednom igracu i trcis do gola ili je to tvoja vizija kako se gradi igra.. 😀

    • IaMarmageddoN

      @departed1983, 16.08.2015 - 16:43

      Ne slažem se. Balans u 15ici između igre, obrane i napada je mnogo realniji i prirodniji od onog usranog forsiranja defenzive, fizičke nadmoći igrača i stalnog udaranja po tipki za, hm… udaranje! Priznajem da je ovdje Pacing možda malo previše isforsiran u glavnu osobinu igrača ali protiv toga ima lijeka. Protiv onog otrovnog bunkera u svim utakmicama u 14ici osim spomenutim centaršutevima nikakvom igrom ili dodavanjima nisi mogao do gola kako se to sada radi. Ti si osim toga kontradiktoran. Ubrzavanjem gameplaya, lopte i postavljanjem igrača je 15ica u vezi dobila dvije dimenzije više od onoga što je to u 14ici bilo a to se baš direktno tiče građenja igre, tako da mi je tvoja izjava nepotrebna jer te ove činjenice ne podupiru već ideš za svojim osobnim mišljenjem. Prvi kontakt sa loptom je isto sada bolji i lopta ima realniji smjer i felš a ti mi tu pišeš da je građenje igre bilo bolje u 14ici? Ako ti smatraš da je igra dodavanje u obrani onda si u pravu. Igrao sam stotine utakmica u 14ici ali nikad nisam igrao protiv nekoga tko mi može prodati tika-taku, vrh građenja igre. Opet, ponavljam, slažem se da se u 15ici pretjeruje sa pacingom ali za razliku u 14ici gdje se stvarno nisi trebao znati braniti u 15ici je svaki kontakt, svaka odluka i svaki čin obrane vezan uz tebe kao igrača i ovisi o tvojoj brzini razmišljanja i brzini reakcije te postavljanju taktike što u 14ici nije bio slučaj.

    • movie

      @departed1983, 16.08.2015 - 18:57

      Općenito mi se ne sviđa silovanja i grubosti u fifi15. Destrukciju igre su podigli na viši nivo. Lik me povlači za dres, udara, baca i nikome ništa. OK, ima i u pravom nogometu povlaćenja za dres ali svako povlaćenje je žuti karton a nerijetko i crveni jer je to najteži oblik nesportske igre. Dok se svjetska nogometna federacija bori za što čišćim nogometom i promovira fair play ea im se posrala u usta i promovira destrukciju igre s puno grubosti. Pa hoću igrati nogomet a ne ragbi ili kakav borilački sport. Ne sviđa mi e taj dio igre od kojeg su neki napravili pravu umjetnost povlaćenja, udaranja i bacanja bez ikakve sankcije..

    • IaMarmageddoN

      @departed1983, 16.08.2015 - 20:07

      Znam i na tome definitivno treba raditi ali to je problem iz više razloga- nerealna koalizija te AI sudaca. Nitko sretniji od mene da na svakom grubljem prekršaju zaradim slobodnjak a za jače udaranje da protivnik dobije karton ali taj dio Fife makar se s godinama popravlja znam da nije baš dobro napravljen. to se popravilo u odnosu na 14icu ali još uvijek ostaju ti problemi i oko udaranja i faulova i sudačkih odluka. Nema ljepšeg kada imaš loptu i kreneš u protunapad a sudac ti zbog nebitnog faula ili nebitnog zaleđa poništi tj. ne zove prednost i ode sve u k… Obrana u Fifi definitivno ima mjesta za napredak a najviše baš u pogledu tog pretjeranog udaranja igrača sa loptom, to i mene jako nervira ali u 15ici se možeš djelomično obraniti od toga i to je prvi put u tome serijalu da se to omogućilo. Danas je mojem protivniku dosuđen penal kojeg niti jedan sudac čak niti u HNLu ne bi sudio i sreća što sam obranio jer je to bilo za ulazak u 2. diviziju FUTa a golman mi je primio gol kojeg je sam zabio glavom umjesto da ako ništa drugo izbije loptu. Samo da kažem, nisam još igrao ovaj PES ali iz videa koje sam pratio oni problemi sa kolizijama i sucima koji postoje u posljednjim Fifama ovdje se to nije odradilo loše, dapače a najviše me je iznenadila "požrtvovnost", reakcije i postavljanje golmana. Jedva čekam zaigrati ovaj PES ali meni je osnova kod igranja online mod i zbog toga sam Fifu već naručio makar znam da će opet imati mnogo problema. Svaka utakmica ima u sebi toliko nerealnosti ali svake godine, to se mora priznati, obje igre (oprostite PESovci 😀 ali FIFA pogotovo) ipak nešto nauče i napreduju. A destrukcija je bila mnogo veća na 14ici, tu se ne mogu složiti sa tobom. Kada pritisneš L2/LT u 15ici imaš šanse da se obraniš od udaranja a toga prije nije bilo. Osim toga, ono što mi smeta kod kolizija je to što se još uvijek dovoljno ne uzima u obzir masa samih igrača pa dolazi do smiješnih situacija ali izgleda da je Konami to pokušao ispraviti. U svakom slučaju, nakon 15-ica dolaze nam vrlo dobri nastavci i nadam se da će svako naći igru koja mu odgovara. Neka mi samo par sitnica riješe u novoj FIFI, ma da je i 95% ista dobra mi je i takva kakva je, sa svim manama makar me ponekad živciraju do bola, doslovno.

    • departed1983

      @departed1983, 16.08.2015 - 21:30

      Ubrzavanjem gameplaya FIFA 15 je vise licila na hokej nego na nogomet. Pogotovo kad je FUT u pitanju. Sad mi sa tom pricom zvucis kao ona isfrustrirana djeca sto pogledaju jedno poluvrijeme utakmice repke u godini, a imaju 1000 utakmica na FIFI ili PESu i pricaju kako je realno jedno ili drugu. Taj, kako ga ti nazivas, bunker je stanje kako normalna utakmica izgleda u stvarnosti, znaci nema fines suteva sa 40 metara i lobovanja golmana koji stoji na liniji, nema u for lopte od stopera na napadaca, koja ce ce po zemlji da prodje 20 igraca i da dodje do njegovog omiljenog ronalda bez po muke, nema golova sa kick offa, nema pretrcavanja cijele ekipe, nema svega onog na sto djecica svrsavaju, a sto veze nema sa realnoscu.

      Ja sam FIFU 15 prestao igrati kada sam na FUT-u mjerio vrijeme potrebno stoperu sa paceom 70 da sa loptom pretrci od centra do gol linije. Dobio sam vrijeme od 4 sekunde. Ugasio sam igru, izbrisao je, i nikad vise nisam upalio. Nakon toga mi ne moze niko doci i pricati kako je igra realna. Realna je koliko i rocket league. Ako FIFU 15 uporedimo sa filmom onda spada u domen naucne fantastike vise nego Interstelar.

    • IaMarmageddoN

      @departed1983, 16.08.2015 - 21:44

      Reci to barceloni koja je neki dan sa 40 metara spušila gol.

    • IaMarmageddoN

      @departed1983, 16.08.2015 - 21:48

      Osim toga, nađi mi gdje sam ja napisao da je neka od ovih igara realna, molim te lijepo. O da, nigdje! Hvala!

    • IaMarmageddoN

      @departed1983, 16.08.2015 - 21:51

      Osim toga, i ovo je zadnje što ću reći na tu temu… Tekme u FIFI traju 6 minuta a ne 40. Tu dolazi do nečeg tebi zbunjujućeg pa… kad odrasteš ću ti pokušati objasniti što te buni 😛

    • departed1983

      @departed1983, 17.08.2015 - 09:17

      Ti kad odrastes i naucis povezati 5 passova mozemo pricati. Mozda nekad i odigrati. A do tad, zabavljaj se sa djecicom, nabijaj u for i umisljaj kako si dobar.

    • IaMarmageddoN

      @departed1983, 17.08.2015 - 10:47

      Hahaha. Dobar odgovor, moram priznati da još sam na 4 pasa i nikako da pogodim peti. Javim ti se za par godina kada svladam pasove 😀 haha, da pet…

  • Branjo84

    16.08.2015 - 15:52

    Bice izgleda dobar.

  • jo

    17.08.2015 - 07:18

    Grafika je još uvjek na nivou PS3/X360.
    Dresovi kao kartonske kutije i face kao zombiji.
    Animacije malo bolje ali opet daleko iza konkurencije.

  • pajdo11

    17.08.2015 - 09:59

    Meni ide na živce ova plastelinska mreža, ostane udubljena nakon što lopta opali u mrežu, wtf

  • Dovla Van Pit

    17.08.2015 - 10:19

    Hej, i mreža se bolje trese;)

  • Blackygb005

    18.08.2015 - 08:38

    Nevidim zasto uopce raspravljate oko fife i pesa
    Jer pes fanovi ne mare za sminku nego uzivaju u zabavnom gameplay-u, a isto tako fifa fanovi uzivaju u blagodatima fife
    I ok za svakoga po nesto

  • Combe22

    18.08.2015 - 19:30

    Moje misljenje je da je sto se tice grafike PES isti kao FIFA,ali ja vise volim FIFU jer ima vise licenci.Sve jedno,ove godine bice vredno isprobati obe igre.

  • jo

    19.08.2015 - 06:31

    PES je godinama daleko u vizalnom aspektu od konkurencije.
    To samo ćori ne vidi a tvrdoglavi neće da prizna.
    Mislim da su se fanovi PES-a više nervirali zbog gejmpleja zadnjih godina nego što su se zabavljali 😉

  • Bosanchero

    13.09.2015 - 21:02

    E,pozz novi sam tu,inace pratim redovno vas portal,i imam samo rjeci hvale,vidi se da ste profesionalno pristupili svemu,jos moram da pohvalim,vase video recenzije,gdje ima mnogo guhovitih komentara,sto daje jednu opusteniju formu svemu,svaka cast,,,imam samo jedan prijedlog,i nisam imao ideju gdje da vam se obratim povodom toga ,pa pisem tu,mozda bi bilo cool da uvedete neku rubriku za free to play fps ,aktuelne i nadolazece online naslove,mozda je ovaj prijedlog sebican,( jer uglavnom to igram 🙂 ),ali sta da se radi,trazim sve moguce izvore informacija 😀 ,,pozz i mnogo pozdrava,samo nastavite tako.

  • Combe22

    @jo, 18.08.2015 - 19:31

    Potpuno si u pravu☺

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?