HCL.HR

Akcijska avantura Hell is Us pokazala je gameplay koji nema mape i ne vodi igrača za ruku

Zoran Žalac 25.09.2024.   •   15 komentara


Dobili smo novi prikaz akcijske avanture Hell is Us koja se diči time da igraču neće pružati očite smjernice kako igrati i rješavati prepreke na avanturi.

Prije dvije i pol godine imali smo najavu igre Hell is Us, akcijske avanture obećane za 2023. godinu. Developeri su se tada malo preračunali, ali sada su uvjereniji da će tu igru dostaviti 2025. godine. I pripremili su nam dvominutni pogled na nju.

Hell is Us se opisuje kao akcijska avantura iz trećeg lica, smještena u svijet koji će testirati igračev intelekt i dostaviti kompleksnu priču koja se dotiče stradanja i patnji civila u ratu. Igra će imati borbu hladnim oružjem, no neće biti fokusirana samo na to nego i na rješavanje prostornih zagonetki.

Kanadski tim Rogue Factor predstavlja ju kao antitezu modernim igrama. Kažu kako su namjerno odlučili da neće ništa servirati igraču na pladnju i vući ga za ruku. Hell is Us tako neće imati mapu, nikakve indikatore gdje treba ići i upute što treba raditi. Razgovori u ovoj igri trebat će se pomno slušati kako bi se iz njih izvuklo krucijalne informacije.

Developeri ovo predstavljaju kao nešto novo, ali u suštini možemo reći da je ovo pristup već viđen u Elden Ringu.

Ono po čemu će se igra distancirati od From Software naslova jesu zagonetke koje će biti dizajnirane tako da ih se može riješiti na više različitih načina. Od igrača će to tražiti pažljivo promatranje okoline, logičku dedukciju, proaktivno i kreativno razmišljanje o problemu.

“Vjerujemo da nas ovaj old school pristup vraća korijenima videoigara koje su potaknule našu strast za žanrom. Iako smo integrirali mnoge moderne napretke kako bismo obogatili iskustvo igranja, želimo ponuditi avanturu koja cijeni inteligenciju i intuiciju igrača. S igrom Hell is Us, naš je cilj da se svaki igrač potpuno angažira, i emocionalno i intelektualno, te doživi nezaboravno putovanje, usporedivo s onima koja su oblikovala našu ljubav prema videoigrama još od 90-ih godina.” – poručio je kreativni redatelj igre Jonathan Jacques-Bellete.

Hell is Us je u planu za PC, Xbox Series te PlayStation 5.

Komentari (15)

  • BozanicJosip

    25.09.2024 - 08:42

    Ne izgleda loše, atmosferom me podsjeća na death stranding.

  • mili1985

    25.09.2024 - 08:46

    Neloše neloše. Ove spodobe dobro izgledaju.

  • BoroB3

    25.09.2024 - 09:02

    Je li ova igra na fazon From Softwar igara?

    • Outback

      @BoroB3, 25.09.2024 - 13:08

      Jesi procitao bar 3 reda teksta?

  • zlakob

    25.09.2024 - 09:53

    Pratim… Izgleda obecavajuce. 👍🏻

  • Wildchild

    25.09.2024 - 09:56

    Izgleda odlično. Igrat će se!

  • moordrak

    25.09.2024 - 10:26

    uFff.. nakon dugo, dugo vremena, NaJeŽiO sam se gledajući trailer! Pratim. Čekam. Igram.

  • hexagram

    25.09.2024 - 11:58

    Konacno. Prvi trailer ima sigurno vec godinu dana. Super estetika. Dobre vijesti da ovo ipak izlazi

  • Thanos

    25.09.2024 - 12:08

    Po traileru bi rekao da bi me mogla zainteresirati…

  • Mrkvicaa

    25.09.2024 - 13:31

    Baš mi fali jedan Souls Stranding:)

  • ajdin_sa

    25.09.2024 - 15:25

    Na oko djeluje fino, ali mnoge su tako djelovale na prvu . Vidjecemo

  • Dukie

    25.09.2024 - 19:06

    Pratim valjda odkad je najavljena. Radujem se i ocekujem da bu to bilo ono nesto sto ce me trazit da igram jos!

  • Onaj Koji Igra

    26.09.2024 - 00:05

    Elden Ring ima mapu, samo nema mini-mapu i zapravo je dobar primjer kako ne dizajnirati igru otvorenog svijeta jer FromSoftware je očito naumio da igrač ide u određena područja u određenom redoslijedu, a nije taj redoslijed adekvatno iskomunicirao s igračima. Zato i ljudi redovito pretražuju spomenuti redoslijed, kao i mnoge druge informacije. Nije još jasno koliko će ova igra biti velika, ali ako bude dizajnirana nalik ranijim FromSoftware igrama i pogotovo ako redoslijed neće biti važan ili ako će jednostavno biti linearna, ne bi trebala upasti u iste probleme. Na kraju krajeva, neke informacije igraču moraju biti prenesene i postaje pitanje finese kako to napraviti suptilno u sklopu gameplaya.

  • Lazy

    26.09.2024 - 00:07

    Ohoho bogme zanimljivo, nadajmo se da ce takva biti cijela igra.

  • Adam Jensen

    30.09.2024 - 22:24

    Sviđa mi se sve viđeno osim dizajna monstera, čudni su

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?