HCL.HR

Igranje u 30 fps-a je neizbježna sudbina na konzolama, kaže osnivač Digital Foundryja

Zoran Žalac 26.10.2022.   •   114 komentara   •   Tehnologija


Nakon nedavne pojave dvaju igara koje se na aktualnim konzolama izvode u 30 fps-a, postalo je izvjesno da ćemo se u budućnosti vratiti na taj konzolaški standard.

Voditelj popularnog kanala Digital Foundry, koji se bavi stručnim analizama tehničkog aspekta igara, objavio je interesantan članak u kojemu poručuje da je povratak konzola na izvedbu od 30 sličica po sekundi neizbježan. Naime, prošlog su tjedna izašle dvije nove igre (Gotham Knights i A Plague Tale: Requiem) koje su na konzolama bile ograničene na 30 fps-a. Igrači su se u zadnje dvije godine naviknuli na glatku izvedbu igara i mnogi su negodovali zbog povratka na 30 fps-a.

Richard Leadbetter iz Digital Foundryja vjeruje kako ćemo ubrzo viđati sve manje PS5 i XSX/S igara u 60 fps-a, pogotovo kad krenu pristizati prvi Unreal Engine 5 naslovi. Tehnološka demonstracija tog enginea još se prije godinu dana pokazala prilično zahtjevnim zalogajem za konzole, gdje su cutscene padale i do “filmskih” 24 fps-a. Leadbetter navodi kako spuštanje rezolucije tu neće biti od pomoći te da će igre na konzolama biti izvedive u 60 fps-a jedino u slučajevima kad developer u startu cilja na taj framerate, tj. dizajnira cijelu igru oko te izvedbe. 

Donekle bi spasonosna mogla biti opcija igranja u 40 fps-a na frekvenciji od 120Hz. Leadbetter objašnjava kako je u takvoj izvedbi frame-time puno važnija stvar nego broj sličica u sekundi. Naime, što je broj fps-ova veći, to je napredak u frame-timeu manji, tako da i mali pomak od 10 fps-a u izvedbi od 40 fps donosi značajno bolji odaziv kontrola u igrama, a slika izgleda glađe nego što bi 40 fps-a izgledalo u 60Hz-noj izvedbi.

Detaljnije o svemu ovome možete pročitati u izvrsnom članku na Eurogameru.

Primijetite li razliku između 30 i 60+ fps-a u igrama?
Ostavi glas

Označeno sa:

Komentari (114)

  • svraka12_LIX

    26.10.2022 - 19:43

    Ma meni je i 30 prihvatljivo, ali da je to zapravo 30, ne one lazi iz ere PS4/X1 kad bi to zapravo bilo 25.

    • Zoran Žalac

      @svraka12_LIX, 26.10.2022 - 20:09

      Tad je još bilo i dobro, generaciju prije je bilo puno gore.

  • Cheesemassacre

    26.10.2022 - 19:43

    Bolje stabilnih 30 nego 60 s padovima.

    • Ravel

      @Cheesemassacre, 26.10.2022 - 20:27

      Definitivno ne.

    • PppPP

      @Cheesemassacre, 26.10.2022 - 22:09

      Nije lol

  • Medig

    26.10.2022 - 19:43

    konzole su smece jos od ps2

    • Darac83

      @Medig, 26.10.2022 - 20:59

      😂😂😂

    • SanKa

      @Medig, 27.10.2022 - 09:33

      daj se kazni

    • Medig

      @SanKa, 28.10.2022 - 10:26

      uzivaj u 30 fpsa ahahahahhahahahaha

    • SanKa

      @Medig, 28.10.2022 - 11:23

      hrpa igara vec ima support za 60 fpsa. uzivaj u svom ogranicenom mozgu.

    • Medig

      @SanKa, 29.10.2022 - 17:32

      Neznaš čitati ili?
      Probaj opet: “Igranje u 30 fps-a je neizbježna sudbina na konzolama”

  • Racunbroj101

    26.10.2022 - 19:45

    Najlakše se primijete padovi frejmova, pogotovo oni žešći. Vidi se razlika između 60 i 30 frejma. 30 stabilnih fpsova je dovoljno za većinu igara. 60 je mnogo, mnogo bolje a kod FPSova je minimum za višu ratinu natjecanja dok za prosječnog korisnika i 30 u recimo codu radi OK. Ali se cidi razlika i u FPSovima i kada igraš utrke da je osjećaj kompletno drugačiji. Sve preko 100 ja ne mogu pogoditi, ako gađam 30 ili 60 skoro uvijek pogodim. Čemu više ovakve teme? Znamo svi da je realni standard 30 frejma na konzolama i nije nam problem prihvatiti. Kada kupiš konzolu znaš da je to tako, nije to ništa novoga. Koliko para toliko muzike 😊

  • Hadvar

    26.10.2022 - 19:50

    zašto su onda toliko uložili u hardware koji može pokretat ray tracing ako je ocito da ga 99% buducih igri nece koristiti? I jos su se k tome kurcili kako je buducnost konzola u igranju u 60 fpsa. Jadno.

    • Emexs

      @Hadvar, 26.10.2022 - 20:20

      Marketing ? 🤔

    • Hadvar

      @Emexs, 27.10.2022 - 09:04

      Ak je to marketing, onda je lazni marketing i netko bi trebao odgovarat.

    • mg

      @Hadvar, 27.10.2022 - 10:48

      Ne piše ray tracing za 99% igrica, za marketing je dovoljno da podrzi ray tracing 1% igrica:)

    • mamojebac

      @Hadvar, 27.10.2022 - 11:38

      Slažem se s tobom, ali evo neka izbace nekoliko igara tipa tetris, onaj Astro bot ili one drke gdje njih 50 trci po razno raznim platformama i guraju se sa istih, stave u 2 ili 4K i pokrili su obećanje Haha
      A sigurno imaju neko pokriće u sitnim slovima 😅

  • mg

    26.10.2022 - 19:54

    Digital Foundry njegovi testovi za konzole su beskorisni. Ima mnogo korisniji kanala za nadogradnju grafičke i ostali komponenti, pa se ne pise o tim kanalima.

  • lukakeanu

    26.10.2022 - 19:54

    Omg koga briga?

  • MAJSTOR RINGO

    26.10.2022 - 20:01

    Zbog toga ću ja sačekati PS5 PRO😁😁😁

    • mg

      @MAJSTOR RINGO, 26.10.2022 - 20:34

      Trebaju izbaciti jednu verziju PRO konzole veličine manjeg šporeta sa high-end amd gpu za 1500eura, pa ko voli nek izvoli!:)

    • Ravel

      @MAJSTOR RINGO, 26.10.2022 - 20:39

      Ja ga čekam jer mi se nikamo ne žuri, uzmeš pred kraj vijeka trajanja i možeš kupiti bilo što sa probranih lista najboljih igara i podcijenjenih dragulja za siću, u miru igrati k’o čovjek i jebe ti se živo. Manjka dobrih igra nema, tako da.

    • Mrmot

      @Ravel, 27.10.2022 - 14:08

      Amin kapa do poda.Jebes early adoptere.

    • IgorBiH

      @MAJSTOR RINGO, 26.10.2022 - 20:47

      Samo ti čekaj

    • MAJSTOR RINGO

      @IgorBiH, 26.10.2022 - 23:09

      Vidim da nisi primetio finu dozu ironije u mom komentaru.
      J* be mi se za 60 fps iskreno.

    • djosic85

      @MAJSTOR RINGO, 26.10.2022 - 20:52

      Ja mislim da ćeš ti sačekat minimum ps6 pro ako hoćeš 60 fps

    • mg

      @djosic85, 26.10.2022 - 21:04

      i dođe opet prvi Unreal Engine 6:)

    • MAJSTOR RINGO

      @djosic85, 26.10.2022 - 23:09

      Vidim da nisi primetio finu dozu ironije u mom komentaru. J* be mi se za 60 fps iskreno.

    • djosic85

      @MAJSTOR RINGO, 26.10.2022 - 23:38

      Aa pa stvarno si majstor 😁

    • Stecajni_upravnik

      @MAJSTOR RINGO, 27.10.2022 - 08:55

      Posebno sto ces tada igrati na panelu od bar 120 hz😂

  • John_Constantine

    26.10.2022 - 20:12

  • John_Constantine

    26.10.2022 - 20:13

    Moje mišljenje o tome…

    https://ibb.co/m5LdYjP

  • lkuka13

    26.10.2022 - 20:20

    Ja sam sretnik koji ne vidi razliku 🙂

  • LetMeBeFrank

    26.10.2022 - 20:26

    Stvarno ne razumijem ljude koji ne vide razliku izmedu 30 i 60. Tu ne kazem da osobno ne mogu igrati na 30 jer mi je to potpuno prihvatljivo (ovisno o igri i platformi), ali da netko uopce ne osjeti razliku, to mi je jako tesko za povjerovati.

    • Ravel

      @LetMeBeFrank, 26.10.2022 - 20:40

      To su isti ljudi koji ne čuju razliku kvalitete u zvuku kada slušaš nešto na YT-u i kada slušaš ploču.

    • mg

      @Ravel, 26.10.2022 - 20:59

      Usporedba je da YouTube Music obara rekorde

    • PrydaCro

      @mg, 26.10.2022 - 23:23

      Moderni izvodjaci imaju stotine miliona pregleda pa ne znaci da su bolji od 2paca, Led Zeppelina itd. koji tek po koji milijun pregleda skupe.

    • mg

      @PrydaCro, 27.10.2022 - 09:15

      Očito veći broj ljudi voli što im više odgovara , a ne šta je nekome nešto bolje.Svatko za sebe bih trebao znati najbolje, a ne da sluša svačija “pametovanja”!.. to je najgore:)

    • lkuka13

      @LetMeBeFrank, 28.10.2022 - 17:14

      Kad ustaneš ujutro u pet radiš cijeli dan, do 9-10 zabavljaše se s klincima, bome ne vidiš više jel 30 ili 60, a bome ti je i svejedno.

  • Jazavac777

    26.10.2022 - 20:28

    Sad sam ušao u god of war i testiro sam da vidim sa 60 cap promijenio na 30 i primjeti se dosta lako preskakanje slike najviše kad pomičeš miš i pri niskoj osjetljivosti i npr kad gledaš kratosove noge pri trčanju primjeti se preskakanje isto , al motion blur možda malo ublaži probao sam, ali na 40 fps-a je već bilo što se mene tiče skroz smooth. vjv se jedino konzolaši ne bune jer su navikli.

    • mg

      @Jazavac777, 26.10.2022 - 20:39

      ne pomičes miš na konzolama, tako da nije isto!

  • XLBanana

    26.10.2022 - 20:50

    Ne znam kako neko ne primeti razliku jer je ona toliko očigledna, ali sa druge strane, i 30 je okej za neke igre. Mada, teško je preći posle dužeg igranja sa 60FPS-a na 30, kao i sa 120 na 60.

  • djosic85

    26.10.2022 - 20:56

    Mene zanima zašto ima opcija odgovora Ne znam što je to fps? 😁 I koji su to 2% trolova odabrali. 🤣

    • macgyver

      @djosic85, 26.10.2022 - 21:37

      First person shooter, ocito

    • Demon90

      @macgyver, 27.10.2022 - 00:06

      Loving it

    • StJimmy90

      @djosic85, 26.10.2022 - 21:47

      Ja sam odgovorio, ali ne zato sto sam trol ili ne znam, vec iz inata. Rasprave o fps-u su mi u rangu rasprava o pes-u i fifi, barci i realu ili ciji je tata jaci.
      Gluposti koje su potpuno nebitne.
      Svojevremeno je moj rodjak igrao san andreas u dvije slicice po sekundi. Doslovce. Toliko je jako htio igrati tu igru.
      I sad ce meni netko reci da ja ne uzivam igrajuci se na svom ps 4.
      Evo ako me netko uvjeri da sam se ja zapravo patio sve ove godine, a ne uzivao igrajuci u 30 fps-a, idem odmah baciti konzolu kroz prozor.

    • djosic85

      @StJimmy90, 26.10.2022 - 22:22

      Apsolutno se slažem, potpisujem sve. Ja otkad se ne igram na konzolama sam se preporodio. Nikad nisam imao pare za kvalitetan PC. Ali opet odgovorit da ne znaš šta je fps 🤣 luckasto kako bi rekao Belan

    • djosic85

      @djosic85, 26.10.2022 - 22:26

      Ispravak: otkad igram na konzolama sam mislio

    • StJimmy90

      @djosic85, 27.10.2022 - 08:04

      Vidis, kod mene je bilo obrnuto.
      Kao balavac sam se igrao na PC-u, naravno starcima na teret. Konzole nisam volio zbog tipova igri koje sam volio na pc-u, a nije ih bilo na konzoli ili ih je bilo nezgodno igrati kontrolerom.
      Ali konstantno natezanje s upgradeovima slabog pc-a na teret staraca, muke s odrzavanjem pc-a za sto sam morao ganjati svog rodjaka “kompjuterasa” jer mene nikad nije zanimala tehnologija i cackanje po pc-u vec iskljucivo igranje te masa drugih stvari su ne prvo otjerali na 10 godina iz gaminga, a onda u konacnici ka konzolama koje ne zahtjevaju nadogradnje, cackanje po operativnom sustavu, rusanje i dizanje windowsa i sve te gluposti koje me nikad nisu zanimale. Dakle plug in and play meni kao casual gameru savrseno odgovara, a samim time i 30 fps-a.

    • Darac83

      @StJimmy90, 27.10.2022 - 10:25

      Kao da sam ja pisao. 👍

    • Mrmot

      @djosic85, 27.10.2022 - 14:13

      Trolovi nego sta pogotovo ovaj sto mu treba neko da ga razuvjeri da je 60 bolje nego 30.To je kao da ja kaze,m da je zemlja ravna ploca i da treba neko da me poveze avionom na 20+ kilometara da se uvjerim da je sfericna.Kupovanje dijelova i igranje na pc na racun staraca ne treba ni komentarisati.

    • lkuka13

      @Mrmot, 27.10.2022 - 15:51

      Fps first pu..y shoot logično

    • djosic85

      @Mrmot, 27.10.2022 - 16:30

      Opusti se i uživaj u igranju prijatelju… Bitno da nama ne smeta 30

    • Mrmot

      @djosic85, 28.10.2022 - 11:24

      Ne smeta ni beskucniku kopanje po kontejnerima.Opusti se nije argument.

    • djosic85

      @Mrmot, 28.10.2022 - 11:58

      Naravno da nije argument. To je samo preporuka koja će dobro utjecat na tvoje psihofizičko stanje.

    • Mrmot

      @djosic85, 28.10.2022 - 12:47

      Sta ce meni tvoja poreopruka?

    • djosic85

      @Mrmot, 28.10.2022 - 13:56

      Pročitaj ponovo komentar, u njemu ti je odgovor 🧐

    • Mrmot

      @djosic85, 28.10.2022 - 16:26

      Kad se ostane bez argumenata onda se monstruozno lupeta o psihi drugih.Provjeri ti bilje svoju psihu i oci kad ti pase igranje u 30 fps o krezuba sirotinjo konformisticka.

    • djosic85

      @Mrmot, 28.10.2022 - 18:37

      Pobijedio si, predajem se…

  • Arcer

    26.10.2022 - 21:20

    Dude, req PC specs danas za igre min max su na 30 fps…

  • Gorhton

    26.10.2022 - 21:31

    kako cod mw2 ide u 60fps a da nove igre ne budu isle pa makar 2k o full hd da i ne pricamo

    • MeDoNjA

      @Gorhton, 27.10.2022 - 00:00

      Cod mw2 je jako dobro optimizovan pre svega i cod ce se generalno uvek truditi da na konzolama to bude 60+fps-a jer upravo oni na konzolama zaradjuju , ne znam dal si ikada igrao sad cod-ove sa crossplay-em , onog momenta kada ga ugasis crosspla, cekaces preko 2 minute da nadje meč , kada je crossplay upaljen , nadje se za 10 sekundi. Dokaz da jednostavno previse je publike na konzolama i samim tim se moraju fokusirati na njih.

  • Kriger

    26.10.2022 - 21:33

    Onda smo prevareni svi mi koji smo kupili next gen konzole
    Obecano je 4k60 fps a neke igre cak 120 fps …

    • Agent

      @Kriger, 26.10.2022 - 23:16

      A to si odmah mogao znati da će bit ipak je to ps

    • Lazy

      @Agent, 27.10.2022 - 07:25

      Zar nije to ipak Xbox?!

    • Agent

      @Lazy, 27.10.2022 - 09:13

      Ne jer oni imaju u 60 fps-a dok su ovi samo tako spustili na 30 fps-a s vremenom će i tih 30 biti upitno. xbox možda dosta toga mulja ostaloga ali ovi su veća g….

    • Lazy

      @Agent, 27.10.2022 - 14:12

      Ne,nisu, ista su, varas se grdno ako mislis da ce Box raditi na 60 a PS na 30…grdno se varas ponavljam, pogle hardware, razlika je u 0 par posto, nikakva u biti.

    • Agent

      @Lazy, 27.10.2022 - 15:16

      Ne očekujem da radi na 60 samo očekujem da najaviju unaprijed da bude takva igra a random kad izađe saznaš da je 30 max i nakon toga za još par rečeno da su na 30.

    • Lazy

      @Agent, 27.10.2022 - 15:19

      Kolega da se ne ponavljam, evo dolje nize sam komentirao svoje stajaliste oko teme…👍

  • Darac83

    26.10.2022 - 21:41

    Nemam nikakav problem s 30. Da je 60, super, al nije i ok. To se pomiriš s konzolom i ne zamaraš se dalje…

    • mg

      @Darac83, 27.10.2022 - 11:19

      Nije stvar Fps-a.Njihov problem je nameću “svoje” odgovore, bez da ih netko išta pita!
      I debil zna da je 60 veći od broj 30:)

  • Tomon_45

    26.10.2022 - 22:18

    Uvijek bolje igrati u 60 fps nego u 30 fps velika razlika osjeti.

  • BeLLicus

    26.10.2022 - 22:26

    Zašto se ljudi danas zadovoljavaju malim stvarima? 30 fpsa dovoljno? NE niti blizu to je slideshow, 60 fpsa? Okej ako baš baš moram kao u Elden Ringu što sam morao. Tek poslije 100 fpsa se osjetim fluidnost pokreta, sad sam Uncharted na PCu odigrao u 150fpsa koji je to gušt, lijepiš headshoote kao od šale. Kakvih mrtvih 30 fpsa, izlaze grafe koje pokreću 144fpsa u 4K nativnoj rezoluciji, pa nismo u 2006 godini više. Samo vi podržavajte to pa se igrajte u 30 frejmova 🙂

    • berac_malina39

      @BeLLicus, 26.10.2022 - 23:22

      Jedini razuman komentar…pa kaj si ti normalan, 60fpsa mi je jad i bijeda, minimum minimuma za single player igre. Doslovno, nismo u 2006. Mobitel mi runa cod mobile na 90fpsa, a sad da na konzoli igraš na 30, moraš bit lud

    • Darac83

      @berac_malina39, 27.10.2022 - 10:29

      Gle onda koliko luđaka… 😮 Aj ne kakajte plavokrvci, ovo je baš jedna uštogljena razina komentara. 🙄

    • Mrmot

      @Darac83, 27.10.2022 - 14:18

      Ne kakaj ti dobro dosao u 21 mamojebeni vijek.

    • Darac83

      @Mrmot, 27.10.2022 - 14:56

      Ok grofe, ti onda broj svoje fps-ove, a ja ću uživat u svojih 30 i neće mi falit apsolutno ništa. Ne smeta me bit u 20 mamojebenom vijeku. 😘

    • Mrmot

      @Darac83, 27.10.2022 - 15:02

      Daleko sam ti ja od grofa.

    • marjanovicut

      @BeLLicus, 27.10.2022 - 00:03

      Ali ovi sto ne vide razliku izmedju 60 i 144 fpsa/herca. Zelim da znam kakve oci poseduju jer su kompetitivne pucacine neigrive ispod bar 144 herca.

    • moordrak

      @BeLLicus, 27.10.2022 - 04:37

      Ne radi se o podršci nego kompromisu. Uvijek je stvar kompromisa. Zašto si ti pristao igrati EldenRIng na 60 sličica? Znači, ti podržavaš igranje u “samo” 60 sličica. Get my point?
      Konzole su otkad je svijeta i vijeka uvijek bile kompromis između cijene i performansi. Na konzolama nemaš previše izbora. Tako je kako je. Jesu li nas oženili ovu generaciju? Očito jesu. Jebiga. Treba prodati PRO….

    • Bakinson

      @BeLLicus, 27.10.2022 - 06:42

      istina. meni osobno sve ispod 300 fpsa je absolutno neprihvatljivo. Tek onda osjetim tu fluidnost. Neki dan igrao na 150 fpsa i skoro sam umro. Polio pc vručom kavom i izbacio ga kroz prozor.

    • Fumer

      @Bakinson, 27.10.2022 - 07:33

      jako si mi pametan!

    • Darac83

      @BeLLicus, 27.10.2022 - 10:27

      Ok, i hoćemo! 💪

  • Gljur

    27.10.2022 - 01:12

    A ovisi kako se čovjek navikne. Ja sam kupio monitor od 144 hz i sad dok mičem miš na 60 me bode u oči. I

  • moordrak

    27.10.2022 - 03:58

    Čitam li dobro između redaka, zaključak ovog članka bi bio: ne kupujte igre developera koji ne znaju svoj posao. Zanimljivo.
    Sony i Microsoft mogu postaviti ljestvicu visoko. Mogu jednostavno odbiti izdavanje igre na platformi ako ne zadovoljava postavljene standarde. Oni to ne čine. Nameće se pitanje, zašto? Nova generacija konzola ipak nije ono što su reklamirali? E onda se to zove prevara potrošača i za to ih treba sankcionirati. Uopće nije pitanje vidim li ja ili ne vidim razliku između 30 i 60 sličica (koja se usput budi rečeno na TV-u drastično primijeti jer je frekvencija osvježavanja ekrana samo 60HZ) nego pravo pitanje je što ste mi to prodali dragi Sony? Koje su stvarne performanse vašeg hardvera? Da li ste lagali? Ovo je vrlo klizav teren pozabave li se neke institucije njime, a očito, trebale bi. Muljaju i Sony i Microsoft koliko su teški.

  • ajdin_sa

    27.10.2022 - 05:31

    Osjeti se fluidnost u igri između 30 i 60 itekako

  • Kirian_1984

    27.10.2022 - 06:56

    ok, skuži se fluidnost, ali majke ti, kakve nauke oko toga svi pišu, kao da se uspoređuje 60fps s frame droppom ispod 20. Ja osobno, koji sam počeo gejmati prije prvih pravih grafičkih kartica, štoviše, prva koju sam imal je bila, samo 3d kartica, koja je bila uštekana kraj obične 2d kartice (voodoo2), iskreno, IDGAF, ak ne trza, ja igram i razliku vidim samo kad si pustim comparrison video na YT. Ali naravno, svi su pametni, pa onda, u redu, bravo za vas i vaša nadljudska osjetila. sigurno čujete i kompresiju glazbe, i razlikujete 58 nijansi roze šminke.

    • MaryPoppins

      @Kirian_1984, 27.10.2022 - 12:35

      Vidis kako svi sad glume neke doktore, a prije 10 godina nisu znali di ustekat hdmi…

  • Iron666

    27.10.2022 - 07:13

    Kad sam bio klinjo, normalno da mi nije bilo bitno u koliko je frejmova igra, dokle god je relativno igrivo. Ali to je bilo prije 15+ godina. Sad smo u 2022. telefoni podržavaju 90+Hz, i igre rade na istom i većem frejmu. Grafulje koštaju kao suho zlato, hardware nikad jači, i prihvaćati nešto što je realno davnih dana trebalo “izumrijeti” je jednostavno stvar principa. Okej, možeš i igrivo je u 30fps-a, ali prihvatiti to kao nešto normalno je smješno.

    • StJimmy90

      @Iron666, 27.10.2022 - 08:38

      Znaci doslovno si dao odgovor sam sebi kad si napusao da grafulje kostaju kao suho zlato.
      Tehnologija neminovno ide naprijed i prije ili kasnije i konzole ce doci na odredjeni standard.
      Ne kazem da treba prihvacati downgrade, ali ovi snobovi sto tvrde da ne igraju ispod 150 fps-a su ocigledno odraali u uvijetima gdje im je sve servirano na srebrnom pladnju.
      Ne shvacaju da ima ljudi koji nemaju par tisuca eura za high end pc ili imaju, ali moraju misliti na zenu, djecu i tekuce obaveze.
      Ne znam ja u kojem oni svijetu zive.
      E to me frustrira.
      A konzole su jeftinija alternativa za casual gaming i nije mi jasno kako ljudi ne shvacaju taj koncept i kompromis.

    • Iron666

      @StJimmy90, 27.10.2022 - 09:50

      Ma sve jasno kao dan, samo je opet tužno što marketing i reklame toliko furaju i pune glavu tim nekim brojkama, pogotovo za nove konzole, da bi se na kraju ispostavilo da je polovica toga laž. To je isto tako žalosno. Bilo kako bilo, bitno da se igramo, svako po svom, na svom i onom što hoće, želi i može si priuštiti

  • Iceman73

    27.10.2022 - 07:27

    Ak je kvalitetan tv ili monitor,30fps je igrivo👍.

    • PppPP

      @Iceman73, 27.10.2022 - 07:50

      Kako misliš ak je kvalitetan tv?

    • djosic85

      @PppPP, 27.10.2022 - 08:16

      Pa da ima dovoljan broj boja 😁

    • Iceman73

      @djosic85, 27.10.2022 - 10:34

      😂👍

    • Iceman73

      @PppPP, 27.10.2022 - 10:35

      Uzmi primjer LG C1…youtube ili google…sve ti je objašnjeno💪

    • PppPP

      @Iceman73, 27.10.2022 - 16:04

      imam C2 i 30fps izgleda jednako loše haha

    • Iceman73

      @PppPP, 27.10.2022 - 17:38

      Zato kaj imaš C2 hehehe…

    • PppPP

      @Iceman73, 27.10.2022 - 16:07

      jedino ako misliš na TruMotion haha to je nemoguće bez ogromnog input laga

    • mg

      @Iceman73, 27.10.2022 - 14:51

      Samsung i još neki brendovi imaju Game Motion Plus i sasvim ok stvara umjetni fps na 120Hz televiziru uz input lag manji od 30(input lag nije vrijeme odziva što označavaju kao 1ms) . Nvidia DLSS koristi AI za stvaranje veće razlučivosti, a Game Motion Plus koristi AI za stvaranje veći fps- igru od 30/60fps-a stvara umjetno 120fps na 120Hz televizoru.(Game Motion Plus dobiva sve veće poboljšanje)
      Samsung Gaming postavke i Game Motion Plus:
      https://www.youtube.com/watch?v=njrJdg830Ds&ab_channel=JoelsterG4K

    • djosic85

      @mg, 27.10.2022 - 16:35

      Šta si ti sad ovdje napisao, sunce ti… 😁 Prijevod molim

    • mg

      @djosic85, 27.10.2022 - 16:49

      Javno je napisano,ali ne za svakoga:)

    • djosic85

      @mg, 27.10.2022 - 17:07

      Nisam školovala 🤣🤣 Bitno da ti kontaš šta si napisao

    • mg

      @djosic85, 27.10.2022 - 17:16

      U redu, ali nemoj da smaraš

    • djosic85

      @mg, 27.10.2022 - 17:27

      😛

  • DaDo224

    27.10.2022 - 07:47

    Sestra igra Valorant na 144 FPS-a, ja igre na svom kompu u 60 FPS-a, a na staroj/novoj PS trojci u 30 FPS-a. Vidi li se razlika? Itekako. Umanjuje li mi to uživanciju u omiljenim igrama? Nikako.

  • xxN10

    27.10.2022 - 08:49

    Ponovo prelazim Miles Moralesa na ps5. Odabrao sam fildelity mod sa 30FPS, RT performance i 60FPS uopste ne koristim. Eto koliko mi je bitno 60FPS, bitna mi je grafika. Presao sam igru nekoliko puta i nikada u 60FPS 🙂

  • Bogy

    27.10.2022 - 12:48

    Za a Plague tale je donekle bilo razumljivo da nema više opcija igranja zato što igru radi indie studio s ograničenim budžetom, ali u slučaju Gotham Knights je stvar u lijenosti dev u optimiziranju igre i izbacivanju poludovršenog proizvoda.

    • Mrmot

      @Bogy, 27.10.2022 - 14:41

      Asobo ima 250 zaposlenih imaju nabijenu i kvalitetnu grafiku u requiem-u.Optimizacija im je goli kurac.U pitanju je pohlepa majgore vrste gdje se stedi na radnim satima programera jer su skupi.

    • Bogy

      @Mrmot, 27.10.2022 - 14:59

      Imaš pravo, nekako sam mislio sam da su manji studio s puno manje zaposlenih.

  • Lazy

    27.10.2022 - 14:18

    Kako sam, ima bit ce godinu dana lajao po portalu, i Box i PS se prvo moraju odreci “pizdarije” zvane RT i onda idemo dalje, nez ko je uopce mislio a da igra i ima bar malo znanja o hardwareu, da ce konzole nove generacije furat 60+ fps i 4k pa k tome jos imati i RT, komp mi kosta ko 3-4 konzole pa ne moze navedeno…pfff

  • velemir01

    28.10.2022 - 10:09

    Imam problem sa PC verzijom A Plague Tale:Requiem:
    Igra mi se vrti oko 80 fpsa na dosta visokim podesavanjima kombinacija High i Ultra. Medjutim kad su na ekranu oni pacovi ili štakori kako ih ko zove meni FPS padne ispod 60 do 50 bez obzira na podesavanja… FPS je identičan na low i na ultra podesavanjima

    • djosic85

      @velemir01, 28.10.2022 - 12:01

      Padne ti na 60 samo 😑 A slatkih li briga. Komp ti je sigurno šrot…

  • Markos92

    29.10.2022 - 22:04

    Konzole su dobre,imaju snage,u koliko ce fps-ova raditi neka igra zavisi od game engine-a kojih ima na stotine i od developera kakvu ce optimizaciju odraditi,a to da na pc-u igre se vrte u velikom broju fps-a,vrte se samo onome ko to ima da debelo plati,to kosta danas mnogo,konzola je pristupacnija ali i tome polako stize kraj,gaming postaje preskup i to je cinjenica.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?