HCL.HR

Batman umire u 30 fps-a na konzolama, igrači su ljuti na Gotham Knights

Zoran Žalac 15.10.2022.   •   99 komentara


Developeri su potvrdili kako Gotham Knights neće imati mogućnost izvedbe u 60 sličica po sekundi na konzolama, što je izazvalo negodovanje igrača.

Ovoga tjedna počele su kružiti glasine kako se nadolazeći Gotham Knights u verzijama za PlayStation 5 i Xbox Series X/S konzole izvodi u 30 sličica po sekundi. Odnosno, igrači na konzolama nemaju mogućnost biranja između više rezolucije i glađe izvedbe kako su to do sada imali u velikoj većini igara koje su lansirane za još uvijek “nove konzole”.

Developer WB Games Montreal sada je to i potvrdio – igra je na konzolama zaključana na 30 fps-a, premda ne koristi nikakve raytracing efekte koji su ekskluzivni za PC verziju. Službeno objašnjenje je da takvo što nije izvedivo zbog onoga što nastoje postići u svojoj igri.

“Zbog funkcionalnosti koje imamo u našoj igri, poput pružanja slobodnog co-op iskustva u visoko detaljnom otvorenom svijetu, smanjivanjem rezolucije ne mogu se dobiti bolje performanse. Iz tog razloga naša igra nema performance/quality modove i izvodit će se u 30 fps-a na konzolama.” – objavljeno je na službneom Discordu.

I ovaj Cinematic video također ide u 30 fps-a, s tim da igra u stvarnosti neće izgledati ovako dobro kao u traileru.

Reakcija publika na ovo je bila iznimno negativna te se moglo vidjeti svega – od razočaranja do ljutnje. Neki smatraju kako je neprihvatljivo da se igra koja traži brze reakcije u borbi izvodi u samo 30 fps-a. No, ruku na srce – tako su se izvodile sve dosadašnje Batman igre na konzolama – uključujući i remaster Batman: Return to Arkham.

Povratak na izvedbu u 30 sličica po sekundi čini se vrlo izglednim za buduće igre na aktualnim konzolama s obzirom da nam tek slijede igre koje nisu dizajnirane za slabiji hardver iz prethodne generacije konzola.

Komentari (99)

  • MAJSTOR RINGO

    15.10.2022 - 11:35

    Ha ha ha lokano na 30 fps-a, igra radjena samo za trenutnu generaciju, koja btw ne izgleda uopste next genovski, posle dve godine mi jos uvek nemamo pravu next gen igru, samo da podsetim da je po izlasku PS4, i to vrlo brzo je izbacena prava pravcata igra sa next grafikom u vidu ordera 1886, gde je skoro izvucen maksimum snage konzole.

    • SPGamerAzrael

      @MAJSTOR RINGO, 15.10.2022 - 14:04

      Bas gledan trailer i bolje grafika izgleda god of war-u iz 2017 vec ovo smece koje su iscenirali a sa time da nece igra ni priblizno dobro kao ovo. Znaci jos jedan propali projekat 😊 samo nek se radaju gafovi i propadaju slabi timovi, uvijek ce doci netko bolji.

    • snooker

      @MAJSTOR RINGO, 15.10.2022 - 16:48

      što je to uopće next gen igra? kako bi to čudo tribalo uopće izgledati?

    • MAJSTOR RINGO

      @snooker, 15.10.2022 - 20:31

      Pod broj jedan fizika u igrama, ona nije napredovala godinama, osvetljenje kao i facijalne animacije, ovo zadnje se moze reci da smo imali u HFW, mislim da moramo da cekamo UE5 tj. Revolucionarnu tehnologiju LUMEN i NANiTE.

    • Mrfloyd

      @MAJSTOR RINGO, 16.10.2022 - 21:49

      Ako nextgen podrazumjeva ovako nešto onda hvala ne hvala:
      https://youtu.be/l_E2lmRRHD4

      Više zabave imam u Blasphemousu i njegovom Castlevania stilu igre nego u ovom uber mega block busterima.
      Previše se gleda u smjeru izgleda, da bufe nextgen a core gameplay je pušiona,

    • Rick Sanchez

      @MAJSTOR RINGO, 18.10.2022 - 12:43

      Tebi forbidden west i ratchet and clank ne izgledaju kao next gen igre?

    • mazeo10

      @MAJSTOR RINGO, 15.10.2022 - 16:51

      The order je izašao 2015. godine, znači dvije godine nakon izlaska ps4, to znači da je ove godine trebala izač prava next gen igra, ali zbog korone i shortage nije. Vrlo vjerojatno će iduće godine

    • Dunjak

      @mazeo10, 15.10.2022 - 18:14

      2 godine je vrlo brzo xDDDDDDDDDDDD

    • MAJSTOR RINGO

      @mazeo10, 15.10.2022 - 20:39

      Nije 2 godine, vec jednu godinu i tri meseca, ali nema veze, slazem se da je korona uticala ali na kolicinu izbacenih naslova, pa za skoro ove dve godine mogli su da izbace barem jedan ili dva next gen naslova. Nadam se da ce sledece godine biti next gen igara kao sto kazes.

  • sapnupuas

    15.10.2022 - 11:43

    hahaha, gdje su sada oni okorjeli fanboyi koji su tvrdili da ce za 500 eura sve igrat 4k60fps sljedecih 8 godina? 🤣

    • SonOfZeus

      @sapnupuas, 15.10.2022 - 14:26

      Ovo je očigledno do deva – ne do konzole.

    • sapnupuas

      @SonOfZeus, 15.10.2022 - 15:17

      nije prvi naslov koji je pokleknuo pred 30fps, a nece bit ni zadnji. sto vrijeme ide dalje bit ce ih sve vise.

    • SonOfZeus

      @sapnupuas, 15.10.2022 - 18:57

      Ako forbidden west može na 60fpsa i pritom biti nekoliko puta ljepši uz znatno veći otvoreni svijet – može i Gotham.

    • drazensi

      @SonOfZeus, 15.10.2022 - 23:47

      Usporedujes kruske i jabuke. Open world u Horizonu izgleda predivno, no pun je nicega u usporedbi s otvorenim svijetom s napucenim gradom. Morate jednom shvatiti da open world nije open world. Nikad nece PS5 i SERIES X vrtiti igru u nativnoj 4k s raytracingom na 60 fps-a.

    • SonOfZeus

      @drazensi, 16.10.2022 - 09:09

      Jesi ti ozbiljan? Gotham knights je puniji jel? Čega, mraka? Par civila? Hrpetinu dinamičnih robosaura je lakše kompenzirati jel?

    • funky0308

      @SonOfZeus, 16.10.2022 - 10:30

      Bas gledem neki dan gameplay (iako ga izbjegavam jer mi vecinom spojlaju sve, od skilova i likova do price i settinga) i grad je potpuno prazan. Je, takav je i Arkham ali ja sam ovdje ocekivao ipak malo zivlji grad. Nevjerojatno mi je da je jedan CP2077 uspio izvesti da se igra na kraju vrti u 60fpsa na PS5, a ova igra to ne moze. Istona, nismo jos vidjeli Gotham Knights ali sumnjam da ce vizualno, a i po gameplayu biti lijepsa ili brza igra i da je 30fpsa nesto sto je max. Coop ima kazu devsi.. pa sto sto ima coop? Ako ja ukazim kod tebe u igru, jedino sto tvoj komp treba vrtiti je jos jedan lik, ne renderira drugu igru jbte.. super im je cudan i nevjerodostojan odgovor.

    • SonOfZeus

      @funky0308, 16.10.2022 - 11:51

      Apsolutno. A dying Light 2? Isto izgleda odlično i ima stotine zombija na određenim mjestima

    • SonOfZeus

      @drazensi, 16.10.2022 - 09:11

      Nadalje, gdje sam spomenuo 4K 60fps sa RT? Gotham nema ni RT ni native 4K u toj izvedbi. Sto je Full HD na 60fps teško izvesti za takvu last gen igru? Molim te.

    • Emexs

      @sapnupuas, 15.10.2022 - 18:14

      Ma pusti tu pricu, to mi je bilo jasno odmah nakon prvog dana. Samo i ja sam vjerovao da cu Raytracing gurati na 60 fps i 4k a da ce 120 fps biti uz kompromis. Naucit ce polako 🤣

    • Emexs

      @Emexs, 15.10.2022 - 18:15

      Nakon prvog dana koristenja ps5* pls Edit

  • Smike

    15.10.2022 - 11:48

    Jel’ ovo ne ide na ps4?

    • funky0308

      @Smike, 16.10.2022 - 10:33

      Mozda zbog toga sto je planiran da ide na PS4 sada i postoji problem sa fpsom na PS5.. Nisam siguran ali mislim da je prvobitno planiran za PS4/Xone

    • MAJSTOR RINGO

      @funky0308, 16.10.2022 - 11:23

      Ne znam da li je bio planiran za PS4, i da jeste to nije nikakav razlog da se igra vrti samo u 30 fps-a, pritom nije ni native 4k koliko znam, HFW je izasao i za PS4, pa kako igra izgleda?
      Ragnarök isto izlazi i za PS4, pa ono sta smo videli izgleda brutalno dobro, dakle to nije nikakav izgovor, licno me bas briga, jer ovu igru ni ne nameravam da zaigram u skorijoj buducnosti, mozda eventualno kada bude ono 10$ 😁

    • funky0308

      @MAJSTOR RINGO, 16.10.2022 - 12:44

      Nema smisla, slazem se.. koji je razlog ne znam ali vjerujem da ce tu biti svega i na PCima, ocito nesto nije bas sjelo kako treba i ako nam bude trebala 3090 ili isto u AMDu (ne znam njihive kartice pa da ne lupam napamet) za 60fpsa jbga onda.

    • Rick Sanchez

      @MAJSTOR RINGO, 18.10.2022 - 12:45

      Ragnarok je PS ekskluziva

  • PrydaCro

    15.10.2022 - 11:53

    Next gen smoothness console master race. Ljudsko oko ne moze razlikovat razliku izmedju 30 i 60 fpsa 🤫

    • Oldschoolgamer

      @PrydaCro, 15.10.2022 - 11:58

      Igre u 30 fps-a izgledaju filmicnije,dok sa 60 izgledaju umjetno.Enough said pc morons.

    • Iron666

      @Oldschoolgamer, 15.10.2022 - 12:39

      Izgledaju tako da dobijem motion sickness od količine lagga i trzanja. Gledati film u 29 fpsa i igrati igru u 30 fpsa je neusporediva stvar.

    • Zoran Žalac

      @Iron666, 15.10.2022 - 14:10

      Ja sam isto uvijek za 60 fps-a, ali tbh puno toga ovisi od ekrana na kojemu gledaš. 30 fps nije isto na monitoru i TV-u, a čak i postavke TV-a recimo mogu imati negativni utjecaj na odaziv npr. Usudio bih se čak reći da 30 fps-a na PC-ju nije isto kao 30 fps-a na konzoli, nego je puno gori doživljaj – ima nešto i do kontrolne sheme, frame timea i sl. stvari koje ne znam baš protumačiti. Btw, filmovi su u 23,9 frejmova.

    • MAJSTOR RINGO

      @Oldschoolgamer, 15.10.2022 - 12:46

      To ti se u filmskoj industriji naziva
      EFEKAT SAPUNICE!!!🤣🤣🤣

    • spoony

      @Oldschoolgamer, 15.10.2022 - 12:51

      HAHAHAH koji copium usraću se, kakvi peasanti 😀

    • Dunjak

      @spoony, 15.10.2022 - 18:16

      Udise brat kao ljepilo xxD

    • PrydaCro

      @Oldschoolgamer, 15.10.2022 - 21:38

      Hahahah kralju ti mora da se salis. Da se razumijemo nije mi deal break ako je igra samo 30fps jer najdraze igre su vise manje na 30fps ili cak ispod (npr Breath of the wild na switchu). ALI kad bi mogao birat UVIJEK bi birao veci framerate nema tu puno pametovanja. Jednostavno igra se ljepse, fluidnije i input delay je manji.

    • mazeo10

      @PrydaCro, 15.10.2022 - 16:54

      do developera je

    • funky0308

      @PrydaCro, 16.10.2022 - 10:25

      Mozes napraviti vrlo jednostavan test. Na (nekom malo novijem, naravno ne CRT) monitoru ili TVu (bitno da je barem 60hZ pusti sa YTa video u 60fpsa pa poslije njega isti video u 30fpsa, razlika je vidljiva odmah, na prvu. Jucer smo pricali o tome,- konzole imaju drugacije kontrole i igre prilagodjene platformi i razlika je ublazenija (naravno, isto se moze prenijeti i na racunalo, barem kroz kontroliranje gamepadima) ali razlika je velika, vidljiva i utjece na iskustvo igranja. Naravno da nemogucnost prelaska na 60+ fps nije razlog ne igranja igre ali puno je lijepse i gladje iskustvo na 60 i vise fpsa. Razlika izmedju 80 i 120fpsa je jako tesko vidljiva i iako i tu ima razlike, tesko ce je itko prepoznati golim okom. Napravi test, pogledaj videe i sam ces odmah skuziti o cemu je rijec. Kada si za upravljacem osobno, tu je razlika jos vidjljivija i lakse prepoznatljiva, lada se okreces tocno osjetis da nije fluidno i da je u 30fpsa.

    • PrydaCro

      @funky0308, 16.10.2022 - 20:30

      Ma znam stari ja primjetim odma razliku izmedju 30/60/120 moras biti corav da ne primjetis.

    • funky0308

      @PrydaCro, 16.10.2022 - 21:54

      Jbga, onda je neki sarkazam kojega nisam provalio 🙂

  • Oldschoolgamer

    15.10.2022 - 11:54

    TLoU 2 sa PS4 jede Gotham Knightse po grafickoj prezentaciji.Ali dobro to su ipak Naughty Godsi,za razliku od polustudija kakav je WB Montreal.

    • drazensi

      @Oldschoolgamer, 15.10.2022 - 18:18

      Ajde prestanite usporedivati open world igre s onima koje to nisu. Neusporedivo vise resursa trazi jedna open world igra.

    • mazeo10

      @drazensi, 15.10.2022 - 22:59

      pa horizon rana 60 fps-a pa je open world

    • drazensi

      @mazeo10, 15.10.2022 - 23:48

      Nije isto. Horizon je pun otvorenih polja dok ova igra nije.

    • Rick Sanchez

      @Oldschoolgamer, 18.10.2022 - 12:48

      Šta lupetaš ti? Uspoređuješ linearnu PS ekskluzivu sa open-world multiplatform igrom. Bravo ti…

  • funky0308

    15.10.2022 - 11:58

    Biti ce ovo veselo i na PCu, na prvu su mi se preporucene spec ucinile OK ali kako se ipak radi o low postavkama (sto na prvu nisam ni skuzio pa mi je ekipa ovdje ukazala na to) biti ce ovo zanimljivo pokusati igrati u visim postavkama sa nedajBoze RTom i u visim rez od FHDa.. ali dobro, mozda igra bude smece pa nam bude svejedno 😂😂😂

    • Zoran Žalac

      @funky0308, 15.10.2022 - 14:04

      To su minimalne specifikacije bile, zato je i low.

    • funky0308

      @Zoran Žalac, 15.10.2022 - 19:30

      Jasno, ja sam preletio i mislim si preporucene, a ono spec za low. Ne zelim gledati sve te gameplay videe koji izlaze, uniste cijelu igru prije izlaska ali stvarno me zanima kakva je to igra koju PS5 ne moze vrtiti u 60fpsa.. jbte CP2077 sa RTom na PS5 ide (ako se ne varam)

  • Bojko

    15.10.2022 - 12:03

    Nije mi ovo nikakav dealbreaker. Realno, dok god ne trza, meni je igrivo. 60 fps bi bilo najs, ali ako je gameplay ok, i meni je ok. Proći će još nešto vremena dok developeri ne nauče iskoristiti mogućnosti ove generacije konzola. Ali to smo i očekivali, zar ne?

    • MAJSTOR RINGO

      @Bojko, 15.10.2022 - 12:42

      Pa i nebaš, proslo je dve godine od izlaska PS5, kao sto sam napisao vec gore u komentaru, mi jos uvek nemamo pravu pravcatu next gen igru, iako ima par igara koje su ono blizu next gen(hfw na pr.)
      Slazem se da stabilnih i 30fps-a je ok, barem meni koji sam prestao da igram na PC davnih dana, ali problem je sto je PS5 pusten kao 4k cak 8k🤣, na kutiji pise, pise i na tarabi ona stvar pa to nije🤣, da ce moci gurat to, mozda pod 4k podrazumevaju nekakav upscaling ili checkborder tehnologiju?
      Kazem meni je i to ok, jer iskreno tokom igranja neces primetiti jel rez. 1800 p ili 2160p.
      Mislim da je najbitnije da na trzistu u buducnosti postoje vrhunski naslovi sa vrhunskim gamepleyom.

    • MakikaM91

      @MAJSTOR RINGO, 15.10.2022 - 14:33

      To je druze marketinska sminka i nije im prvi put da to urade, znaju oni vrlo dobro na sto se ljudi zaletaju ko muve bez glave. 🙂 Ono pise 4k60fps ili 8k ali ne pise da trebas cekat jedno 5-6 godina da se to dogodi. 🙂

    • sapnupuas

      @MakikaM91, 15.10.2022 - 15:08

      zapravo upravo suprotno. tih 4k60fps se odnosi na remastere ps4 igara kojih ce bit jos neko sitno vrijeme xD cim dode nesto konkretnije za tih spomenutih 5-6 godina petica vise nece ni prismrdit tome. ista stvar je bila s cetvorkom, svi su se cudili kako je tiha i vrti igre na 60 fps, a radilo se o remasteru uncharteda i ostalih ps3 igara haha, cim je doslo nesto konkretnije odmah cap na 30 i cuje se ko mlaznjak 😂

    • Dunjak

      @sapnupuas, 15.10.2022 - 18:17

      Nemoj logiku i argumente ne ide ipak je ovo gaming portal xD

    • mazeo10

      @MakikaM91, 15.10.2022 - 16:57

      pa piše 8k jer može ranat, ali ne treba, kao što može 120 fpsa ali ne mora!

    • drazensi

      @mazeo10, 15.10.2022 - 18:20

      Ne. Ne moze ni prismrdit 8k. Ljudi mograju skuziti da vrsta hardvera koja pogoni trenutne konzole nije neko cudo nevideno. Traze se “prave” next gen igre (sto god to bilo), a nikome jasno da ako zele neko cudo nevideno ne moze konzola raditi cuda. Konzola je skup kompromisa. Odlican skup kompromisa, ali da.

    • mazeo10

      @drazensi, 15.10.2022 - 23:01

      može prismrdit, jer ima igra koja rana u 8k. Ne mogu se sjetit, ima na digital foundry, izgleda kao minecraft

    • drazensi

      @mazeo10, 15.10.2022 - 23:50

      Da moze. fliper. Al o tome ne pricamo, nit bi trebali.

    • Bojko

      @MAJSTOR RINGO, 15.10.2022 - 17:44

      S obzirom na trajanje izrade AAA naslova, i uzimajući u obzir istovremenu izradu i optimiziranje za dvije generacije konzola (u većini slučajeva), dvije godine je prava sitnica. K tome još dodamo i trenutnu situaciju na tržištu sa nestašicom čipova, mislim da je ovakva situacija bila očekivana… barem meni. Doći će to. Treba vremena.

    • PppPP

      @Bojko, 15.10.2022 - 16:17

      Haha koliko vremena? Pa već je 2 godine od izlaska

    • Rick Sanchez

      @PppPP, 18.10.2022 - 12:55

      Jesi čuo za neku pandemiju i lockdownove?

  • Strahinja Radonjic

    15.10.2022 - 12:55

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Tomon_45

    15.10.2022 - 13:03

    Nisam planirao uzeti

  • blacklist0907

    15.10.2022 - 13:05

    Igra ce bit fail na kraju na konzolama i pc-u🤣

  • KidacMamice

    15.10.2022 - 13:34

    WB games (neznam dal je rockstady)opet radi ono kaj najbolje zna,izbacivat igre ne dovrsene,svaka igra u arkham serijalu je bila cista jebacina prvo vrijeme,a port za pc bu spektakel.

    • SPGamerAzrael

      @KidacMamice, 15.10.2022 - 14:06

      Zadnja igra im je cisto dosadno smece 60/100

    • Smike

      @SPGamerAzrael, 15.10.2022 - 15:31

      Arkham Knight?

  • KhorneFlake

    15.10.2022 - 13:49

    Zar
    već
    ?

  • Max Payne44

    15.10.2022 - 14:08

    Ova igra konkretno je morala ici u 60fps. Ocigledno da je ocajna optimizacija u pitanju. Doduse, igracima na konzolama je valjda jasno da ce nove, buduce naslove tesko igrati u vise od 30fps. Postoji razlog zasto je konzolu moguce nabaviti za 500e, a kvalitetan PC za 1500e.

    • Zoran Žalac

      @Max Payne44, 15.10.2022 - 14:43

      Kladim se da većini nije baš jasno. Većina ljudi koji kupuju konzolu ne znaju kakav hardver taj uređaj ima, niti ih to previše zanima. Stvar je u tome što je ova generacija konzola startala ambiciozno – “30 fps only” je u zadnje dvije godine bio iznimka, a obično je obrnuto od toga. Nekako je postojala nada da će 4K i raytracing ostati na 30 fps, a 1080p/1440p bez raytracinga na 60.

    • Max Payne44

      @Zoran Žalac, 15.10.2022 - 15:47

      To je i neko moje misljenje. Igraci na konzolama su u poslednje vreme naviknuti na glatku izvedbu u 60fps (performance mod) i sad treba da se prisilno vrate na 30, gde je razlika drasticno primena i igra moze postati maltene neigriva u tom stanju. Svakako ne menja cinjenicu da se od necega sto je placeno 3 puta manje mogu ocekivati rezultati kao kod PC-a.

    • funky0308

      @Max Payne44, 15.10.2022 - 19:43

      Slazem se iako su konzole, a pogotovo ekskluzive na njima odradjene tako da stvarno ne smeta (jako) ni tih, sada vec stvarno zalosnih 30 fpsa. Od nacina upravljanja, TVa i samih zanrova (naravno ne vrijedi bas za sve igre) sve im skupa i dalje prolazi. Jbno je s misem brzo se okrenuti ali s kontrolerom u prilagodjenoj igri ide to nekako. Naravno, daleko je to od dobroga i svakako da to tako ne treba biti, puno toga se obecavalo i pokazivalo, pogotovo s HZD 2 ali OK, ovo je samo jedna igra, ja vjerujem i nadam se da ce ipak biti iznimka. Ali jbga i sam si rekao i slazem se i ja, PC koji vrti ovakve stvari u 60, 120 i vise fpsa u ultra detaljima u nativnoj 4k rez platiti ces i 30, 40k kn.. naravno da ne mogu imati iste performanse i suludo je to bilo i ocekivati ali unatoc tome, mislim da ce nas PS5 jos puno puta iznenaditi dok ga ne zanjeni noviji i napredniji model

    • Max Payne44

      @funky0308, 15.10.2022 - 20:37

      To jeste, kontrola u 30 fps-a putem misa i tastature i dzojstika je dosta razlicito, pa se nekako i proguta cinjenica da konzola gura 30 fps. Ajde za ove naslove iz treceg lica jos i nekako, ali za prvo lice, pogotovo neke pucacine, to vec moze odbiti ljude jer bude prosto neigrivo kad si naviknut na bolje.

    • djosic85

      @Max Payne44, 15.10.2022 - 20:40

      Radije biram veću rezoluciju nego 60 fps na plejki 5. I kad sam bio pc gamer nisam igrao sa više frameova. Tako da ne osjetim niti ću osjetit razliku o kojoj govoriš. Naravno da se konzola ne može uspoređivat sa dobrim PCom, ako imaš love da si ga priuštiš…

    • mg

      @Zoran Žalac, 16.10.2022 - 11:03

      Ako može Xbox Series S konzole izvodi Gotham Knights do 30 sličica po sekundi, može i Xbox Series X do 60 sličica po sekundi!

    • mg

      @mg, 16.10.2022 - 11:29

      Due to the types of features we have in our game, like providing a fully untethered co-op experience in our highly detailed open-world, it’s not as straight forward as lowering the resolution and getting higher FPS. For this reason, our game doesn’t have quality/performance toggle option and will run at 30 FPS on consoles.

    • mg

      @Zoran Žalac, 16.10.2022 - 11:15

      KAO:)Co-op Limits Gotham Knights to 30 FPS on PS5 and Xbox Series X
      https://segmentnext.com/gotham-knights-30-fps/

    • Dunjak

      @Max Payne44, 15.10.2022 - 18:19

      Postoji razlog a taj razlog se zove 3 puta vise novca 🙂

    • sapnupuas

      @Dunjak, 15.10.2022 - 23:16

      dobar tv isto kosta, gamepadi od 600 kuna koji su ocajne kvalitete i krenu driftat nakon par mjeseci isto kostaju, online pretplata isto kosta, igre koje su rijetko kad na nekoj dobroj akciji isto kostaju. sony je jednostavno antikonzumerski trash od kompanije i na kraju dana ga prosjecan fanboy dobije sazad iako nije ni svjestan tog.

    • Dunjak

      @sapnupuas, 16.10.2022 - 09:03

      Reci mi nesto sto ne znam

  • Sinek

    15.10.2022 - 14:42

    kakve veze imaju konzola i fanboyi s ovim? pogledaj first party igre, demon souls, tlou, itd. ovdje je stvarno krivica na studiju koji ne moze optimizirati igru za konfiguracije ispod 20k kn, a ti bi kao pc fanboy trebao biti jednako isfrustriran sto za ovakvu mediocre trebas prodati bubreg da bi ju igrao u 60fps

    • Sinek

      @Sinek, 15.10.2022 - 14:43

      ovo je bio reply @sapnupuas

    • sapnupuas

      @Sinek, 15.10.2022 - 15:14

      tebra jel ti stvarno neironicno mislis da ces za 500 eura dobit ono sta sam gore napisao?? 😂😂

    • Sinek

      @sapnupuas, 15.10.2022 - 15:32

      tebra napisao sam ti sto se vec moze igrati, dakle moguce je, ova igra izgleda gore od arkham knighta od prije 5 godina i sad bi trebao imati konf od 2500 eura da ju igras na pristojnim postavkama??? dakle po tebi je ovo nekakav standard a ne iznimno losa oprimizacija od strane razvojnog studija?

    • sapnupuas

      @Sinek, 15.10.2022 - 23:11

      realnost danas je da ako hoces cuda, moras i platit cuda. vi koji i dalje zivite u zabludi da igrate 4d sah kupivsi konzolu za neke pisljive novce ste samo smijesni i to uopce nema nikakve veze s time sto ja hocu ili necu, to je jednostavno cinjenica. cujemo se za par godina kad budes vrtio konkretne “next gen” igre u 25 fpsa, do tad uzivaj u glatkih 60 fpsa na igrama koje imaju svoju verziju i na konzoli staroj 9 godina.

    • Sinek

      @sapnupuas, 15.10.2022 - 16:26

      uostalom, ne znam sto se ti imas rugati konzolasima kad je kod ovakvih studija sve moguce i sasvim je normalno ocekivati da ces ti na svom super duper kompu imati jos gore optimiziranu igru, bas kao sto je i lansiran arkham knight kojeg sam spomenuo

    • Dunjak

      @Sinek, 15.10.2022 - 18:53

      Svako ko se indentifikuje kao konzolas je predmet sprdnje.

    • Rick Sanchez

      @Dunjak, 18.10.2022 - 12:59

      Možda u tvojem zadrtom umu…

    • djosic85

      @Sinek, 15.10.2022 - 20:44

      Upravo to. Arkham knight je bio za mene traumatično iskustvo na PCu. A na ps4 je bio milina

    • mg

      @sapnupuas, 15.10.2022 - 18:31

      ti češ igrat u 0 fps-a, tačnije nikako:)

  • mg

    15.10.2022 - 14:55

    A representative for WB Games Montreal confirmed on the official Gotham Knights Discord that the game is locked to 4K/30fps on Xbox Series X/S and PS5, with no performance mode offered. While it seems a somewhat dubious claim, they say this is largely due to the game’s large open world and co-op features, and offering 60fps would not be a simple matter of lowering resolution/visual features

  • marko1106

    15.10.2022 - 15:09

    A nisu mogli bar do 40 dogurat. Tko god je sa ps4 prešao na ps5 i igrao u 60fps teško ce se vratiti. Iako mi je u razno raznim igrama drugaciji 30fps. Tipa igrao sam Spidermana ponovo u 30fps na petici i bilo je igrivo. Dok u nekim igrama imam osjecaj kao da se vrijeme usporilo. Ali greška je ne dati 60fps u 1080 rezoluciji i to ce tek sada vidjeti jer ce to odbiti kupce sigurno.

  • PppPP

    15.10.2022 - 16:15

    A nije u 120fps?? 🤓

  • delight353

    15.10.2022 - 16:31

    Ne znam baš što reći… Očekivao sam od ove generacija konzola mandatory 1080/60/no RT. Po meni, jako razočaravajuće, jer mislim da će budući naslovi pratiti isti trend.

  • lukakeanu

    15.10.2022 - 16:50

    Koga briga dal igrica radi u 30 ili 60 fpsa. To zanima samo basement dwelere bez zivota

    • djosic85

      @lukakeanu, 15.10.2022 - 20:42

      Najpametnija danas, respect ✊

    • TitanShifter

      @lukakeanu, 15.10.2022 - 22:39

      Nisi me morao uvrijedit! 😀
      Kupio nedavno dragons dogmu remaster na ps store, ne da sam bio preraspolozen za dobar rpg na konzoli.. Kad ono igra se jedva vrti, a stara je 10 GODINA. Uzas znaci, bas sam se razocarao. Dok s druge strane imas igre koje se vrte u 30 fpsa i fakticki ne primjetis. Ne znam do cega je, mozda motion blur ili nesto drugo izvlaci, ali na nekima je iz nekog razloga nepodnosljivo. Ako je ikad odigram moram je kupit i na steamu.

    • moordrak

      @lukakeanu, 16.10.2022 - 16:24

      Sjedni, 5 !

  • Tomislav88

    15.10.2022 - 21:51

    Hvala, ali zaboli me tuki za ovu igru

  • ajdin_sa

    16.10.2022 - 06:34

    Ma ko još smatra da je ovo će ovo biti vrijedna igra 🤣

  • Soulforged

    16.10.2022 - 12:38

    Obozavam Arkham serijal i imam sve 4 igre, prosao sam ih vise puta. Ali ovo ne planiram igrati jer nema Batmana. 🙂

  • IgorBiH

    16.10.2022 - 13:33

    A da prvo vidimo hoćel igrati valjati šta? Doduše, ovolika džefa koja se digla govori mi da je interesovanje poprilično. Meni svakako ovo nije dealbreaker ali nisam ni planirao uzimati ni blizu dana izlaska, te superherojske igre sam nadrastao ali ih igram po sniženju ako su dobre, zašto ne.

  • vragec25cro

    16.10.2022 - 19:49

    Cek sad najednom kad dosle “next gen” konzole,ljudsko oko vidi preko 30fps 🙂

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?