HCL.HR

Izaberite najbolje TPS igre prošlog desetljeća

Zoran Žalac 10.01.2020.   •   50 komentara   •   HCL objave


Prije nego se stvarno posvetimo gamerskoj budućnosti 2020., dajemo vam priliku da sami izglasate koje su igre obilježile svoje žanrove u zadnjih deset godina. Danas glasamo u žanru pucačina iz trećeg lica.

Odabir najboljih igara prošlog desetljeća (2010.-2019.)

Danas nam je na redu žanr pucačina iz trećeg lica, odnosno TPS. Glasanje je otvoreno do ponedjeljka, a pravo glasa imaju svi registrirani korisnici portala HCL.hr. Podsjećamo da u svakoj anketi imate pravo na dva glasa, tako da ovdje sveukupno možete glasati za do šest različitih igrara, no ako ste odlučni oko toga koja vam je igra najbolja među ponuđenima, možete ostaviti samo jedan glas i ne iskoristiti opciju drugoga.

Najbolja pucačina iz trećeg lica sa single-player sadržajima linearnog formata u zadnjih deset godina bila je:

Najbolja pucačina iz trećeg lica sa single-player sadržajima otvorenog svijeta u zadnjih deset godina bila je:

Najbolja pucačina iz trećeg lica s multiplayer sadržajima u zadnjih deset godina bila je:

Komentari (50)

  • sallaD

    10.01.2020 - 18:43

    Vanquish je po meni ima nekih od najboljih mehanika napucavanja u tps zadnijih 10 godina unatoč kratkoći, malo šteta što nema nastavka ili nešto slično da Platinum ponovno donese

    • omar500

      @sallaD, 10.01.2020 - 19:07

      Potpisujem. Po meni, sto se tice mehanika napucavanja, ide ovako:

      Vanquish, Max Payne 3, MGS V. Tim redoslijedom. Dosao bi poslije njih i Gears of War, ali i Resident Evil 6, jer ima savrsene TPS kontrole, kada se pocne koristiti kako treba, sa melee napadima.

    • Cipelcug

      @sallaD, 10.01.2020 - 20:07

      Uskoro će Vanquish i Bayonetta na PS4

    • BaDly

      @sallaD, 12.01.2020 - 20:14

      Meni jedna od najboljih igara all time. Definitivno igra s kojom sam se najvise zabavio i nagushtao sa napucavanjem. Iako nisam ljubitelj remake/remastera, ovaj remaster me jako veseli !!

  • Cpt. Price

    10.01.2020 - 18:51

    S veseljem čekam komentar playboxa124 pa cu onda ja ?

    • playbox124

      @Cpt. Price, 11.01.2020 - 08:53

      hahaha jadan ti zivot kad mene cekas

    • Cpt. Price

      @playbox124, 11.01.2020 - 10:43

      Dočekat če te Lord Sec ?

  • KhorneFlake

    10.01.2020 - 18:53

    Glasao sam za WoT ali sam se opet malo iznenadio da vodi trenutno. U prvoj kategoriji mi je baš težak izbor.

  • mamojebac

    10.01.2020 - 19:09

    Igrao sam wot od clossed bete do unazad dvije-tri godine. Igru koju sam krenuo igrati 2019. jednostavno nema veze sa igrom danas.

  • Chaos777

    10.01.2020 - 19:21

    Zasto nema RDR2? Mislim meni je licno RDR 2 drazi od prvog i uvek bi za njega glasao a ne za prvi deo (iako dosta volim i prvi).
    Druga stvar, GTA V zaista je moglo u neku zasebnu konkurenciju, pomalo je glupo stavljati ga ovde, naravno da ce pobediti iako cak nije najbolji GTA ikada, ali zbog tone klinaca naravno da neke druge super igre nece imati nikakve sanse…

    • mamojebac

      @Chaos777, 10.01.2020 - 19:25

      Po mome misljenje najbolji gta ikada je upravo gta 5. Neke lijepe stvari iz starijih dijelova mogu nabrojati doslovno od gta2 do gta4, no to je vec nostalgija.

    • Cpt. Price

      @Chaos777, 10.01.2020 - 19:47

      Tone klinaca ! ? Kakve su ti to mjerne jedinice ? Najmanje klinci igraju gta. Koja je po tebi super igra ? Fortnite reko bih

    • funky0308

      @Cpt. Price, 10.01.2020 - 21:04

      Bas sam htio neato slicno napisati. GTA igram i ja i puno mojih prijatelja koji su sve samo ne klinci..cak stovise igraju i nasi klinci 🙂 . GTA V je ogromna igra u kojoj je svatko pronasao sebi nesto. I da, slazem se, GTA je trebao biti u nekoj posebnoj kategoriji…mozda ste trebali staviti posebnu kategoriju da se patimo i svadjamo. Par RSovih 3rd person igara pa da se ko ljudi posvadjamo koja je bolja 🙂

    • SimpleHR

      @Chaos777, 10.01.2020 - 19:54

      A netreba to uzimati k srcu sto nece pobjediti neke po tvom mišljenju bolje igre kada je GTA V primjeraka prodano koliko? A koliko Tomb Raidera npr?
      Mene je npr iznenadilo koliko Uncharted 4 malo zaostaje za TLOU cak ce ga mozda i prestici ali nije da to uzimam kao nesto bitno. Imam svoju nekakvu listu igara u glavi i to je za mene to

    • funky0308

      @SimpleHR, 10.01.2020 - 21:05

      Po meni, TLOU je u krivoj kategoriji i nije mi 3rd person shooter. Mozda se neki nece sloziti ali to je nekakva akcijsko avanturisticka drama iz treceg lica sa elementima shootera OK ali nikako shooter.

    • SimpleHR

      @funky0308, 10.01.2020 - 22:55

      Survival horror avantura

    • SimpleHR

      @funky0308, 10.01.2020 - 23:06

      A realno pola igara sa liste nije tps cisti max payne sniper elite to da, ali gta V uncharted 4 tlou za to su promasili kategoriju i to debelo, ali sam ostavio svoj glas njima jer ocito ih nece biti u drugim kategorijama (onima kojim pripadaju) a tu bi prvi trebao biti Max Payne koliko vidim po glasovima jer to je tps

    • Makaveli777

      @Chaos777, 10.01.2020 - 20:17

      Slažem se sa tobom po meni je RDR2 po pucačini iz trećeg lica puno bolji od GTA5 zanimljivo da ga nema na listi

  • HoYack

    10.01.2020 - 19:25

    Tomb Raider nije otvorenog svijeta.

    • Wolfita2

      @HoYack, 10.01.2020 - 19:31

      Pa zar nije tr akcijska avntura bila i ostala a ne fps

    • funky0308

      @HoYack, 10.01.2020 - 21:06

      A zadnji na neki nacin jesu, poluotvoreni svijet sa naglaskom na single player kampanju. Ima dijelova koje odlikuju otvoreni svijet – fast travel, mogucnost odabira sto iduce igrati, side story kampanje iako nije bas bas otvoreni svijet.

  • sallaD

    10.01.2020 - 19:26

    hmm ja se ne sjećam da tomb raider ikada bio open world, a istotako mafia 2 je dosta striktno linearna

  • Makaveli777

    10.01.2020 - 20:00

    Red Dead Redemption 2 po meni lošija igra od Gta5 ali zato ima puno bolju pucačinu iz trećeg lica od Gta 5, samu kretnju i td. a nije na listi za tu kategoriju????

  • vragec25cro

    10.01.2020 - 20:09

    Spec op:the line mene nekako najviše od ovih svih oduševio jer mi bio nepoznat do prije godinu dana kad ga završio u jednom danu kolko mi bio dobar.

  • hyperion

    10.01.2020 - 20:16

    Zar Star Wars Battlefront II većina ljudi igra iz trećeg lica? Single mogu razumit, ali čudi me za multi scenu. Anyway, glasao sam za njega, drago mi je da se dobro drži za sad.

  • quill

    10.01.2020 - 20:57

    Di je Mass effect 2?

    • _Someone_

      @quill, 10.01.2020 - 21:32

      U rpg kategoriji, gdje mu je i mjesto

    • quill

      @_Someone_, 11.01.2020 - 01:03

      Good point, ali imao je i prilicno dobre TPS elemente…pretpostavljam da onda ne moze jedna igra biti nominirana za dva zanra

  • TheMentor2000

    10.01.2020 - 21:01

    Tuzno sto Alan Wake i Spec Ops: The Line nisu postigli bolje rezultate

  • Sinek

    10.01.2020 - 21:17

    ne stimaju mi ove kategorije nikako.. ne znam… igre se nasle u istom kosu zato sto koriste odredjeni tip kamere i ima pucanja…
    mozda bi bilo dobro da kazete na koje cemo sve kategorije ostavljati glasove, u buducnosti? da li ce neke od ovih igara biti ponovljene u drugim kategorijama? sto se ovdje uopce gleda, da li pricamo samo o mehanici napucavanja ili o igri kompletno? pogresno je jedan uncharted usporedjivati sa vanquishom, cak i bioshock sa doomom…
    uncharted nije “pucacina iz treceg lica” vec akcijska avantura koja ovdje nema sto raditi, pucanje je samo komponenta kao sto je skakanje i penjanje po stijenama.. ovo mi je jednako bezvezno kao da biramo puzzlere iz prvog lica i puzzlere iz treceg lica.. ne znam koliko ima smisla, samo moja 2 centa

    • Sinek

      @Sinek, 10.01.2020 - 21:31

      evo taman napisao komentar i vidim da je last of us trenutno prvi u poretku najbolja linearna sp igra… ne znam jesu ljudi tu glasali za pricu, troya bakera i production value ili zbilja misle da last of us ima najbolje napucavanje iz treceg lica medju svim ponudjenim igrama… to je igra koju vidim na vrhu kategorije najbolje akcijske avanture, i ako zbilja takva kategorija slijedi u narednim danima onda je ovo teski kupus od izbora najboljih igara…
      jos samo jedna stvar vezana za prvi komentar, po vasim bi kriterijima deus ex md bio pucacina iz prvog lica, a iskreno, da me netko pita da mu objasnim sto je ta igra, “pucacina iz prvog lica” je zadnje sto bih rekao

    • _Someone_

      @Sinek, 10.01.2020 - 21:40

      U potpunosti se slazem. Totalni kupus. Last of Us i Uncharted daleko iznad svih u kategoriji kojoj uopce ne pripadaju.

    • Serpico

      @Sinek, 11.01.2020 - 00:14

      Ni Alan Wake nije pucačina, ako je on tu, zašto onda nema Dead Space 2 koji je mehanički neuporedivo bolja igra.

  • HyPo

    10.01.2020 - 22:17

    Saints Row Je bolji od GTA igrica.

    • Cpt. Price

      @HyPo, 10.01.2020 - 23:24

      Da ti nisi don Kihot ? Reko bi da jesi po profilnoj slici vjetrenjače. A i komentari ti nalikuju na borbu protiv vjetrenjača

    • HyPo

      @Cpt. Price, 11.01.2020 - 07:52

      to nije vjetrenjaca nego znak templara . i molim prestani jer si stvarno naporan.

    • mamojebac

      @Cpt. Price, 11.01.2020 - 11:11

      Sto ti je Don kihot uopce? ? Mislim da nismo citali istu knjigu

  • Mteo1906

    10.01.2020 - 22:19

    Nadam se da će Uncharted 4 dobit nagradu za najbolju SP linearnu igru desetljeća,igro i TLOU i uncharted,ali mi je Uncharted bio bolji.

  • SimpleHR

    10.01.2020 - 23:11

    Stvarno, mogli bi zatvoriti anketu, sklonite igre koje tu ne pripadaju po kategoriji tako da igre koje jesu tps dobiju zasluzeno izbor najbolje pucacine desetljeca iz treceg lica

  • deanHR

    11.01.2020 - 05:46

    Svašta je danas pod TPS. Ne znam kakve veze ima tlou ili uncharted sa tps žanrom. Čiste akcijske avanture koje su morale biti sa tomb raiderom i sličnim igrama u žanru akcijskih avantura. Tko je smišljao ove liste? Mislim da vam je bolje da se ne bavite listama nego onim u što se razumijete. Pola igara je stavljeno bezveze a to da su U4 i TLOU na trenutno “najbolje sp tps igre” je nešto od čega pada mrak na oči. Stvarno ljudi, čija je ideja bila izmišljati toplu vodu? Nije ovo hvala bogu neki ozbiljni znanstveni portal ali ovo je smiješno.

    • Zoran Žalac

      @deanHR, 11.01.2020 - 09:48

      Pravilo je da igre ne mogu biti nominirane u više žanrova, a čest je slučaj da neke igre pripadaju većem broju žanrova. Samim time svrstavamo ih primarno u žanr čija im je osnovna mehanika najdominantnija. U TLOU i U4 od svega ima najviše pucanja, jednako kao i u Tomb Raideru. Može se te igre igrati i stealth pristupom, ali su primarno dizajnirane za dalekometno napucavanje. Konkretno u TLOU baš imaš sekvence gdje bez pucanja iz trećeg lica ne možeš dalje.

    • SimpleHR

      @Zoran Žalac, 11.01.2020 - 10:33

      Ali dominantnije je pucanje u max payneu ili u sniperu nego u tlou ili unchartedu, to su ciste action adventure igre i niste ih tu trebali svrstati

    • moordrak

      @Zoran Žalac, 11.01.2020 - 10:35

      Ma sorry Zoki kakvo je ovo izvlačenje? Namjerno ste to napravili jer hoćete komentare. Nemojte sada pokrivati uši kada vam ljudi kažu da ste pogriješili. Lista je ( ne samo ova) loše i neprofesionalno složena, a čitatelji su to primjetili. Ok. Neka vam bude ali ispadate amateri.

    • Zoran Žalac

      @moordrak, 11.01.2020 - 12:22

      Nah. Unaprijed sam znao da će biti negodovanja oko svrstavanja u žanrove ako nećemo nominirati 50 igara u istoj kategoriji, a to ne dolazi u obzir. Zato i jesu podjele na SP-MP, linearno-open world, da više igara dobije šansu i da kategorija akcijskih avantura ne bude pretrpana s 50 igara. Za mene je pojam akcijske avanture recimo Marvel’s Spider-Man – ima hand-to-hand borbu, ima platforming, ima zagonetke. Nema dionice tipa Uncharted gdje se 70% izazova rješava pucanjem iz trećeg lica, što je realno – TPS. Kukanja bi bilo i da smo stavili GTA 5 i TLOU u isti žanr – što tehnički gledano i jesu – samo je jedna linearna a druga open world – ali žanrovskim odrednicama to je isti kišobran – akcijska avantura. Onda bi kukakli kako je ili GTA 5 ili TLOU spušio nagradu, a drugdje su nagrađene igre koje su imale daleko manji utjecaj na svoje žanrove. Priznajem da kategorizacija nije savršena – nikada nije mogla ni biti jer su žanrovi fleksibilna stvar, a etiketiranje igara po žanrovima za ovakve izbore je rigidno. I s tim veze nema da “želimo komentare”. Kamo sreće kad se ne bih morao opravdavati i trošiti vrijeme na komentiranje, ali kažem – uvijek će biti nezadovoljnih, ako ne načinom kategoriziranja igara, onda zato što neke igre nisu uspjele ući na listu, ako ne to onda zato što nisu pobjedile a trebale su, ako ne to onda zato što desetljeće kalendarski gledano nije još završilo… A kad bismo dali ljudima da sami nominiraju igre po žanrovima… Minecraft bi bio svaki žanr ikada.

    • _Someone_

      @Zoran Žalac, 11.01.2020 - 13:02

      Ali tako je kako je. Da, akcijskih avantura ima ko sodera i kategorija bi bila pretrpana, ali to je tako. To je najpopularniji zanr i logicno je ocekivati hrpu igara kroz deset godina. Ova umjetna kategorizacija nikome ne koristi.

    • Zoran Žalac

      @_Someone_, 11.01.2020 - 13:10

      Koristi tome da više igara dobije svoju priliku, što je po meni poštenije nego jedna kategorija s 50 nominacija. S obzirom da su sami žanrovi fleksibilni, istu fleksibilnost bih očekivao i od igrača, a ne da se slijepo držimo definicije žanra koji je više krovni pojam nego žanr kao da je definiran na kamenim pločama iz starog zavjeta tri tisuće godine prije nove ere.

    • Sinek

      @Zoran Žalac, 11.01.2020 - 13:51

      problem je sto neke igre nemaju sto raditi na ovoj listi bez obzira sadrzavala ona 5 ili 500 igara.. po istoj logici koju si upotrijebio za tlou i batman igre su tps jer sadrze neki tamo set-piece u kojem moras neprijatelja pogoditi batarangom.. usput, kad vec moram, tlou ima totalno smecasto napucavanje, od generalnog feelinga, ciljanja, baratanja oruzjima, registriranja hica itd… to nije razlog zbog kojeg tisuce obozavaju tu igru
      ako niste razdvojili kategorije dovoljno dobro da je moguce nagraditi pricu igre kao sto je tlou i napucavanje igre kao sto je npr vanquish onda ovo glasanje nema nikakvog smisla.. eto samo moje misljenje, vi imate svoje ali dosta toga sad zvuci kao izvlacenje

  • Whitewalker

    11.01.2020 - 09:40

    Čudno da nema Overwatch ni u jednoj kategoriji?

    • Whitewalker

      @Whitewalker, 11.01.2020 - 09:43

      Ups, moja greška. Kasno sam skužio da je OW FPS, a glasa se za TPS…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?