Na jednu karticu za Switch 2 stane 64 GB podataka
Najveći kapacitet kartice na kojoj će moći biti distribuirane igre za Nintendo Switch 2 konzolu iznosit će 64 gigabajta, otkrili su – tvorci Cyberpunka 2077.
Nintendo je prošlog tjedna otkrio kako će Switch 2 konzola koristiti nove i brže kartice za distribuciju igara, no nisu rekli koliko će iznositi maksimalni kapacitet pohrane na njima. U međuvremenu je i to otkriveno – kartice će sadržavati maksimalno 64 GB podataka, dvostruko više nego u slučaju prvog Switcha.
Otkrila je to ekipa CD Projekt RED-a čiji će Cyberpunk 2077: Ultimate Edition na Switch 2 doći u fizičkom izdanju gdje će sve biti dostupno na kartici.
Povećanje podatkovnog kapaciteta zasigurno će dobro doći jer današnje multiplatform igre u pravilu teže iznad pedesetak gigabajta. U slučaju Switch 1 konzole često se stoga znalo događati da fizička izdanja igara nisu dolazila s cijelom igrom na kartici već se dio instalacije morao preuzeti s interneta.
Doduše, ne očekujte da će povećanje maksimalnog kapaciteta kartica za Switch 2 povećati i instalacije svih igara. Potvrđeno je već kako će Mario Kart World imati instalaciju od 23,4 gigabajta, a Donkey Kong Bananza samo 10 GB.
Sama konzola će pak imati 256 GB interne memorije, minus ono što zauzme operativni sustav.
Benjamin Scrool
07.04.2025 - 15:49Pa svaka im čast ako mogu stavit 3D Donkey kong igru na smao 10gb. Evo Hollow knight ima na plejki 10 gb ako se ne varam, a to je 2d igra.
Cros80
07.04.2025 - 16:28Igre prazne, 64gb je i previse
Meduza
@Cros80, 07.04.2025 - 17:15G…. ti prazna 😉
mirkunjaaa
07.04.2025 - 16:47Ja sigurno nisan objektivan jer mi je grafika u igrama skroz sporedna stvar,dapače šta se toga tiče može komodno ostat u gabaritima ps4 zauvik ali ove glomazne igretine stvarno nikome ne trebaju 🤷♂️
Većinu šta nabacaju je samo kozmetika i dupliranje istih stvari zapakiranih u nešto drugo.
64 gb bi triba bit maksimum općenito.
Ne bi se onda grintalo da AAA igre koštaju stotine milijona a valjda bi i cijene bile prihvatljivije.
Ovo šta sad imamo nije održivo.
Evo Sony na ps5 još nije izbacija punokrvnu AAA igru a prošlo pola generacije 🤷♂️
Meduza
@mirkunjaaa, 07.04.2025 - 17:14Toop komentar!
Znqci cc.., dvije godine prije kraja PS5 ja cu konacno dobiti igru da vratim uloženo u s5 a to je Ghost of Yōtei
I to je to
mirkunjaaa
@Meduza, 07.04.2025 - 17:43Eto doslovno 🤷♂️
Da nije tragično smija bi se prijatelju 🤦
Kris7yburado
@mirkunjaaa, 07.04.2025 - 18:24Returnal, Marvel’s Spider-Man 2, Ratchet & Clank: Rift Apart, Astro Bot…to su sve indie igre, nisu punokrvne AAA igre, jel?
mirkunjaaa
@Kris7yburado, 07.04.2025 - 19:56Apsolutno ne!
Niti jedna nije iskoristila puni potencijal ps5 i donila next gen iskustvo.
Sorry ali to je istina 🤷♂️
Da ne spominjem nedostatak originalnosti.
Osim Returnala sve ostalo reciklaže.
To su dobre igre,nije to upitno ali ne možeš reć da su to igre koje izuvaju iz cipela brate.
Kris7yburado
@mirkunjaaa, 07.04.2025 - 20:29Koje su to recimo igre koje su tebe izule iz cipela? Samo one kojima recenzenti dadnu 10/10? Vidiš i svjestan si vjerovatno i sam da je gaming otišao u racku. Originalnost o kojoj pričaš je nestala sa završenom erom PS2. Onoga dana kada je 1. puta najavljen DLC za neku igru, e tada je sve krenulo nizbrdo. Nešto što je prije bila cijela igra, sadržaj te igre, devovi i izdavači su počeli prodavati naknadno i posebno. Još kao klinac, kupujući i čitajući tadašnji Gameplay, nisam od radosti znao koju bih igru prvu zaigrao koliko je tu bilo raznolikosti, ideja, pa čak i inovacija u gameplay-u. Tada su devovi imali muda. A danas ih izdavači i oni koji ne znaju da ne znaju drže za ista i govore kojih načela da se drže pri izradi i što kod publike prolazi. Ne kažem, ima i danas iznimaka ali one se mogu na prste jedne ruke nabrojat. Zadnja igra koja je mene iz cipela izula bila je The Witcher 3: Wild Hunt. Poslije nje niti jedna tako da shvaćam tvoj argument. Ali opet se nađe igara koje te ako ništa barem zabave.
ChungaLunga
@mirkunjaaa, 08.04.2025 - 20:48Ako tako gledaš, onda je Nintendo kralj reciklaža. Sve njihove ekskluzive se temelje na likovima koji postoje i guraju se već desetljećima. Mislim da nije problem u igrama, već u stavu ljudi koji se igraju, došlo je do zasićenja tržišta ogromnim brojem igara, pa smo postali izbirljivi. Siguran sam da postoje deseci igara koje su ti promakle ispod radara, skriveni dragulji koji bi te osvojili da ih slučajno nađeš i probaš 😉