Koja je igra u 2018. imala najbolji dizajn priče?
Pomozite našem Dabru da dodijeli nagradu za priču koja prožima na duhovnoj, emotivnoj i/ili intelektualnoj razini.
Dobra priča uglavnom je subjektivan pojam. Međutim, dobra naracija, odnosno dizajn narativa iliti priče lakše je prepoznati nekim objektivnim kriterijima. U svijetu videoigara prvenstveno cijenimo interaktivne, odnosno reaktivne priče u kojima igrač ima slobodu i luksuz utjecaja na radnju. Naravno, nisu to jedine odlike narativa u videoigrama pa podjednako cijenimo i iskustva koja za dočaravanje tematike, tona i ugođaja koriste različite tehnike u audiovizualnoj domeni.
Ukratko, dobar dizajn priče je onaj kojim nas igra konstantno drži zainteresirane za događaje na ekranu. Dobar dizajn priče igrače tjera na razmišljanje i izvan samog igranja, intrigira nas novim idejama, iznenađuje zapletima i obratima te nam ostavlja vrijednu uspomenu nakon što priču kompletiramo. Dobar dizajn priče je onaj u kojemu igrač nije promatrač nego aktivni sudionik fikcije u koju želimo vjerovati.
Najbolji dizajn priče
Nagrada za najbolji dizajn priče jedna je od ukupno 11 kategorija u kojima možete glasovati. Ostale kategorije pronaći ćete na glavnoj stranici našeg Zlatnog Dabra 2018.
lliquid_
19.12.2018 - 22:50Hmm…GoW vs RDR2? Spiderman bi se takodjer mogo umjestat…
moordrak
@lliquid_, 20.12.2018 - 00:25Spiderman? Ma ni slučajno. Možda se radi o najboljoj igri sa Spiderman tematikom, ali sve ostalo, njah. Čisti prosjek. Ni GOW nije neki spektakl od priče, međutim, ekipa iz Santa Monice sastavila je odličnu cjelinu. Mislim reći, GOW je u cjelini odlična igra. Priča iznenađuje i ne mogu reći da je loša, ali na kraju imaš osjetan osjećaj praznine.
Ako me nešto ugodno iznenadilo, to je Detroit: Become human. Doslovno sagledavaš događaje iz svakog kuta. Možda je tematika malo prožvakana i već više puta viđena u SF filmovima sa AI motivima, no kao i GOW, igra je u cjelini odlična! Slaganje priče u DBH je izvedeno vrlo, vrlo dobro.
The Council, zanimljivo, ali nije za svakoga. Nikada se nisam palio na Fallout, a TellTale igre su jednokratno iskustvo zanimljivo doslovno koliko epizoda traje.
RDR2 je bogat, prebogat sitnicama, sekundarnim događanjima, doživljajima onim pravim role playom u kojem se čovjek može potpuno izgubiti. Nekako nemaš potrebu grčevito pratiti priču o Morganu kako je to Rockstar zamislio, već možeš krenuti svojim smjerom. Možda je po po pitanju narativa, Morganov prethodnik, Marston, bolje odrađen, ali ponovno, sama količina sadržaja i mogućnosti, po mom skromnom mišljenju, čini RDR2 apsolutnim pobjednikom u ovoj kategoriji.
Zašto su ostale dvije igre nominirane, neznam.
PS1
20.12.2018 - 06:32Arthur Morgan ????
SanKa
20.12.2018 - 11:16ovo je kao one godine kad su istovremeno za oscare se tukli Forrest Gump, Shawshank Redemption i Pulp Fiction.
andjel
20.12.2018 - 12:07najbolje mi je što za sve ove dizajn kategorije treba poseban tekst da bi objasnio o čemu se radi
BNSSvoboda
20.12.2018 - 14:47Di je Kingdom Come Deliverance?