Metal Gear Online nije tipično multiplayer napucavanje
Po zamisli Kojima Productionsa Metal Gear Online ne bi trebao predstavljati puko napucavanje nego fokus na taktičkom nadmudrivanju kako mečevi bili neizvjesni do samoga kraja.
Metal Gear Solid 5 zabavlja nas još od početka mjeseca, a čini se kako će to raditi i od 06. 10. u svojoj multiplayer komponenti. Metal Gear Online tada kreće na konzolama, dok će na PC-u startati iduće godine. Na Tokyo Game Showu Konami je demonstrirao kako će ta komponenta funkcionirati i što ju točno odvaja od ostalih igara u multiplayeru.
Za početak, po kontrolnoj shemi i mehanikama MGO će biti identičan singleplayer kampanji MGS-a 5, no imat će i neke specifičnosti. Dobar dio gameplaya oslanjat će se na nadmudrivanje i zavaravanje – primjerice korištenje psa kao mamca za skaute koji se ne mogu kretati kada ga uoče. Osim skauta, bit će tu još i klasa infiltratora i enforcera.
Konami je u demonstraciji predstavio Bounty Hunter mod s interesantnim zapletom – u njemu ubijanje drugih igrača stavlja metu na vašeg lika, prvo kao oznaku na mini mapi, a onda i strelicu iznad glave. Meč završava kada jedan tim izgubiti tzv. ticketse, a zaplet je u tome što drugi tim može osvojiti te ticketse ako igrača s bounty bodovima izvezu s mape fultonom. Naravno, to i nije tako jednostavno kako zvuči, ali važnije od svega – izgleda zabavno.
BOBI GAMER
18.09.2015 - 17:13Multyplayer se cini zabavno!!
Doomguard
18.09.2015 - 17:57Samo da nema onog napornog jaukanja iz prvog MGO i bit će dobro.
ck7
18.09.2015 - 20:58Neidem ni blizu onlineu dok ne riješim sve zs singleplayera, tek sam na 18%, al da se čini zarazno, se čini.
Missionary
19.09.2015 - 11:09Samo da nema one pi*urlije male što trci gore dole gore dole i bit ce super.
Truegentlemanx
19.09.2015 - 12:41Jaoo kad se sjetim MGO2, jedna od naj toksicniji communitya ikad, ali kad su se nasli pravi ljudi, to je bilo jedno od najboljih multiplayer iskustva ikad