MGS 5: The Phantom Pain donosi manje cut-scena i šutljivog Snakea
Zaboravite na tradicionalno kuhanje kave za vrijeme gledanja dugačkih cutscena u MGS igrama jer nadolazeći MGS 5: The Phantom Pain nastoji iste svesti na minimum.
Nedavni Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes, inače prolog „pravog“ Metal Gear Solida 5 s podnaslovom The Phantom Pain, pokazao nam je u kojem smjeru MGS serijal želi evoluirati. Između ostaloga, pokazao nam je to i na priči, ili točnije rečeno – načinu prezentacije iste. Bilo je tako primjetno da Ground Zeroes nema toliko dijaloga kao prethodne MGS igre, nema polusatnih razgovora preko codeca i slično.
Nagovještaj je to i za The Phantom Pain, koji će po riječima dizajnera igre Jordana Amaroa imati daleko manje cut-scena nego prijašnje igre kako bi se igrači što snažnije mogli uživjeti u ulogu lika kojega kontroliraju.
„Hideo Kojima htio je istražiti što to znači dovesti franšizu u otvoreni prostor. On želi pokušati približiti igrača Snakeu tako da mu da mogućnost igranja na različite načine i smanji količinu animiranih dijelova. On želi vidjeti kako će se igrači snaći u tome kada Snake ne priča više koliko nekada. Rekao nam je, ako Snake puno priča, morat ćemo više platiti Kieferu Sutherlandu!“ – kroz šalu je pojasnio Amaro. Čitav intervju u režiji Eurogamera možete provjeriti na sljedećoj poveznici.
BerkutOPz
07.04.2014 - 13:07prvi mgs koji ne zelim igrat, kojima previse kenja i stedi gdje ne bih trebao a to je na zeljama fanova, prvo su izbacili haytera iz serijala koji je bio bio slika i prilika svih snake-ova , sad i dijalog izbacuju, odnosno cut scene koje su u neku ruku trademark ovog serijala , do kraja ce ju napravit u 2-Du "" kako bih vidili kako ce se igraci snaci"" , daj molim te..
fxp1990
07.04.2014 - 19:42imat ce i dalje on dosta cut scena, samo ce biti omjer cut scena i gameplaya manji, jer je igra open world. pretpostavljam da ce otprilike biti 30ak sati igra.
icemaher
08.04.2014 - 15:00Za mene bi jos bolja bila kad bi izbacili sav sci fi materijal, da bude samo stealth action igra, da nema robote, cudna stvorenja i nerealnih stvari, ali jbg sve igre okrenuli pravac ka tome. Skoro i da nema vise klasicnih stealth igrica sa normalnim neprijateljima, sve ode u fantastiku iskljucujuci Splinter Cell serijal.
departed1983
@icemaher, 08.04.2014 - 15:14e cuj igrica hhhh
icemaher
@icemaher, 11.04.2014 - 16:10Smešno je sto sam napisao igrica, tako? Stealth igrice verovatno treba, ja sam inače iz Makedonije pa eto izvinjavam se za nenamernu grešku.