HCL.HR

Najavljeni su novi AMD Ryzen procesori, stižu već idućeg tjedna

Zoran Žalac 13.04.2018.   •   35 komentara   •   Tehnologija


Druga generacija Ryzen procesora tvrtke AMD bit će dostupna od 19. ovog mjeseca, a donijet će više brzine po nižoj cijeni.

AMD se prošle godine uspješno vratio na tržište računalnih procesora sa svojom Ryzen linijom. Bio je to debitantski nastup nove Zen arhitekture i procesori su malčice podbacili tamo gdje je nama najvažnije – u izvođenju igara. Međutim, nedavni pad cijena Ryzene je učinio interesantnom alternativom za PC igrače, a AMD ih sada mami i novom generacijom istih.

Danas su tako službeno najavljeni modeli Ryzen 7 2700 te 2700X, te Ryzen 5 2600 i 2600X. Svi procesori lagano su napredovali u taktu, za otprilike 300-500 MHz, ali su pali po pitanju cijene, pa tako koštaju manje od prve generacije Ryzena – naravno, u usporedbi cijena po izlasku.

I ne samo to, sada svi modeli procesora dolaze uz Wraith hladnjake, što u prethodnoj generaciji nije bio slučaj. Ovoga puta uz 2700X stiže Wraith Prism hladnjak s RGB osvjetljenjem, 2700 i 2600X koristit će Wraith Spire, a najjeftiniji model koristit će Wraith Stealth.

Ukratko, situacija je sljedeća:

Ryzen 2700X – 8 jezgri, 3.7 / 4.3 GHz / Wraith Prism – 329 USD
Ryzen 2700 – 8 jezgri, 3.2 / 4.1 GHz / Wraith Spire – 299 USD

Ryzen 2600X – 6 jezgri, 3.6 / 4.2 GHz / Wraith Spire – 229 USD
Ryzen 2600 – 6 jezgri, 3.4 / 3.9 GHz / Wraith Stealth – 199 USD

Svi modeli bit će kompatibilni s postojećim AM4 socketima, ali će korisnici morati ažurirati BIOS da bi ih mogli koristiti. Procesori u prodaju kreću 19. ovog mjeseca.

 

Označeno sa: ,

Komentari (35)

  • trulex

    13.04.2018 - 19:46

    ma nezz brate ja ne razumijem raju koja kupuje rajzene i amd inače. Ja bi uvijek išao za isto novca al na slabiji intel. Imo sam amd, al brate ti kad pređeš na intel to je nešto nevjerovatno dobro. Ne znam al et, stvarno nikad više amd. Isto tako i sa grafičkim karticama, uvijek ću uzet slabiju nvidiju nego jaču amd kartu.

    • KhorneFlake

      @trulex, 13.04.2018 - 20:01

      S obzirom da imaš, ili si imao, FX i ne čudi me razočaranje. FX-ovi su bili solidni procesori, ali ništa više od toga. Godinama kaskali za Intelom u single-threadu, ali mislim debelo kaskali. Ali to se sad promjenilo. To ti garantujem kao neko ko je imao isti, a sad ima Ryzen. Šta dalje da ti pričam kad ljudi pokušavaju da čupaju Intel sa 5fps razlike, i guraju klokove dok se ne istopi.
      Nažalost, zbog takvih priča i zatucanosti da se nV/Intel uzimaju po svaku cijenu, pa makar bili i slabiji, tržište je dugi niz godina stagniralo a cijene otišle put nebesa. Ryzen je natjerao Intel na niz poteza, u to se računa da je ubogi Pentium dobio hyper-threading, a i5 naprasno postao šestojezgarac. Al prema mušterijama i dalje imaju jeftin odnos, ploče treba uzimati nove za svaku generaciju, iako su ljudi modifikovanim BIOS-ima tjerali CoffeeLake na starijim pločama. Treš termalna pasta koja tjera ljude da deliduju procesore i unište garanciju, i sl.

    • trulex

      @KhorneFlake, 13.04.2018 - 20:31

      Pa dobro vidim baš se dobro razumiješ, ja onako ko laik govorim. Najviše me živciralo pregrijavanje fx 8350.

    • KhorneFlake

      @trulex, 13.04.2018 - 20:36

      Imao sam i ja problema sa ubogim stock kulerom, pogotovo kad mi je kućište bilo zatvoreno, al aftermarket je to riješio. Zbog laika Intel dobro prolazi i danas. Masa njih i danas ih uzima zbog priče Intel je Intel, uzmi Intela jer Intel. Dok je AMD imao samo nesretni Bulldozer i derivate tu nije imalo šta pričati, ali ovo danas je smiješno. Ryzen ih je vratio u trku, ima tu za svakog ponešto. Jedini problem su cijene RAM-a koje su takođe otiše dovraga.

    • Drunkenstein

      @KhorneFlake, 14.04.2018 - 02:16

      Tebi svaka čast, napokon jedan nesebičan hardveraš koji zna o čemu govori i odabirom Amda čisti tržište od truleži Nvidie i Intela koji su neprijatelji napretka, mafija u svijetu hardvera. Nije ni Amd savršenstvo, no i dalje imaju neizmjerno bolju reputaciju od oboje navedenih te su zapravo jedini koji se brinu o tržištu.

    • Slim1992

      @trulex, 13.04.2018 - 22:17

      Ja jos uvjek koristim fx i nemam puno sta reci. Cak i u vrijeme kad je bio svjez procesor i kad sam ga kupio nisam bio zadovoljan sa istim. Kad su ovi novi u pitanju…dovoljno je reci INTEL. Nema tu price, ljudi dominiraji vec deceniju i vise.

    • TeroXCro

      @trulex, 13.04.2018 - 22:43

      Izuzetno se slažem za NVIDIU i za AMD ali do Ryzena, ponosni sam korisnik R5 1600 i gtx 1060 i dosad nisam nikakvih problema imao. Svaku FPS igru bez problema pusham na 140fps koje trebam kad sve low stavim.Ili u slucaju starijih sve max.

    • Drunkenstein

      @trulex, 14.04.2018 - 02:10

      Nije ti baš mudro svašta piskarat o nečemu u šta se ne razumiš, tako širiš dezinformacije i nanosiš štetu tržištu. Amd je s Ryzenom ubio Intela (samo sa 6jezgrenim i 4jezgrenim čipovima jer 8jezgreni imaju malo smisla), dok se istovremeno RX580 pobrinila za GTX1060, tako da je najbolja i najisplativija moguća kupovina za 1080p R5 1600+RX580. Tek na višim rezolucijama Amd gubi od Nvidie kao i u rangu GTX1050Ti jer ta kartica nema direktnu konkurenciju, nalazi se između RX560 i 570.

    • PppPP

      @trulex, 14.04.2018 - 03:06

      ryzen je super, ja sereš 🙂 16 threads ftw

    • PppPP

      @PppPP, 14.04.2018 - 03:06

      kaj sereš* 🙂

    • tomica0310

      @trulex, 14.04.2018 - 11:02

      vidis ja sam ima davno davno amd sempron 1.8 GHz i zadrzao ga malo poduze nakon isteka roka trajanja kad su prijatelji vec imali intelove pentiume na 2.4 i 3 GHz…ja sam uvjeren da je ovaj moj sempron Windowse XP vrtio bolje nego ovi intelovi…dakle mislim samo na windowse, ne na igre…i tada sam dobio dojam da je AMD zapravo odlican, i iako sam poslije toga koristio iskljucivo intelove procesore, opet bih se jednog dana rado prebacio na AMD samo zbog toga starog osjecaja da su dobri procesori 😀

    • tiestolord

      @trulex, 14.04.2018 - 17:09

      Ne razumijes kad nisi informiran, nije to vise ista prica ko prije jbt 10god. Sada intelovi procevi vise kure nego amdovi. Ryzen je dobio nagrade za najbolji tech 2017te. Imao sam i ja intel xeon i i5 i prebacio sam se na ryzen i jebeno sam zadovoljan. A maticnu istu koju sada imam highend cu moc koristit u sljedecih jos 3-4 god a sa jacim i novijim procem. A grafulje su im jako dobre, npr vega 56 u far cry 5 pomela cak 1080 a ne samo 1070. Jer je optimiziran vise za amd a dok su prije i sada bile vise radjene na intelu i nvidiji.

    • Drunkenstein

      @tiestolord, 14.04.2018 - 17:16

      Da, u principu su Radeonke puno bolje kartice, kvaka je u tome šta Nvidia ucjenjuje i podmićuje većinu developera te na taj način kompenziraju nedostatak sirove snage koju Radeonke nude. Ljudi vide tih par hit igara oko kojih se sve vrti, a pripadaju Nvidiji.

  • KhorneFlake

    13.04.2018 - 19:54

    I danas me zasmijava kad vidim nešto tipa “podbacili u igrama”… Samo zato što su bili malo sporiji na početku zbog nezrele platforme, eto, smeće su za igre. Pritom, da bi kakvu iole opipljivu razliku napravili KabyLake je bilo neophodno overklokovati na 5GHz, a i to je bilo od scenarija do scenarija, a igru je trebalo tjerati na 720p i nižim podešavanjima… Te je i na stock klokovima Kaby se pržio na 90C, i trošio više nego 8c/16t Ryzen, a Intel pegla 14nm proces i prepakuje arhitekturu već generacijama. Lik na WCCF-u postavljao snimke gdje je i sa vodenim hlađenjem imao 90C…
    Da ne spominjemo kako su se pogubili kad se Threadripper pojavio, i onako užurbano izbacili X299, jedan od najvećih fejlova u novije vrijeme. Još me smijeh tjera u suze kad se sjetim lika koji je kupio 18-core i9, morao je da izbaci Titan iz kućišta i ubaci GTX950, jer napajanje nije moglo da izgura ta dva zajedno kad se procesor overklokuje…
    Što se mene lično tiče, nema potrebe za nadogradnjom. Možda me povuče želja ako se ukaže kakva prilika sutra, ako ništa zbog bolje kompatibilnosti sa RAM-om. Stikovi sa Hynix memorijom su i dalje pomalo mušičavi na prvoj generaciji. Nove ploče izgledaju dobro, sviđa mi se AORUS, sad su se konačno svi sjetili da stave i WiFi, samo sam zbog toga i uzeo ASRock prošli put. Ali mora im se priznati da su i prethodno a i ovaj put odradili super posao, svakako. Jedino mrzim što ova ploča nema dual BIOS pa se pomalo znojim kad ga ažuriram.

    • TeroXCro

      @KhorneFlake, 13.04.2018 - 22:47

      Sad nakon ovih par BIOS update nisu ni blizu podbacili u igrama. Rainbow Six Siege ide oko 140-160 fpsa konstantno a procesor je 30% korištenja. Battlefield 1 gonim oko 90-120 sve max, a stari Bad Company 2 je kao zaključan na 200fps-a jer mu je to naravno gornji limit. Witcher 3 sam prešao bez problema na skoro max postavke u stabilnih 70+. Ryzen je uspjeh ne samo AMD-a vec i cjelokupne industrije racunala prosle godine jer je konacno natjerao intel na promjenu.

    • KhorneFlake

      @TeroXCro, 13.04.2018 - 23:06

      I posle 5 BIOS ažuriranja ovaj 3000MHz RAM sa Hynix čipovima ne ide preko 2666MHz bez ručnog čačkanja voltaže i tajminga. Al i to je dobro, uzimajući u obzir da na početku nije moglo preko 2133MHz. Al i tako, čak i na stock frekvencijama procesora, nemam razloga da se žalim.
      Ryzen je proizveden u LowPower procesu i upravo zato malo i troši, a i grije (EVO 212 bez problema drži procesor da ne prelazi 53C pod opterećenjem). Al taj proces sa sobom nosi i kletvu, u smislu da ne postiže visoke frekvencije, pa je 4,1GHz bio plafon za većinu čipova.
      Al, evo, vidim da neki prijavljuju da 2700 (ne X verzija) bez problema radi na 4,25GHz na svim jezgrima, i da troši malo manje nego 1800X. A i memorija postiže preko 3000MHz bez problema sad. Kod mene sva jezgra idu na 3,70GHz, a 4,1 boost samo na dva jezgra, tako da su fino glancnuli cijelu stvar, izgleda.
      Evo, procurila je i prva recenzija prije završetka embarga:
      https://videocardz.com/75920/amd-ryzen-7-2700x-review-with-x470-motherboard-published

    • BoneDigger

      @KhorneFlake, 14.04.2018 - 04:36

      Zanima me gdje nades sve te informacije, dali pratis neki subreddit ili kako?

    • Drunkenstein

      @BoneDigger, 14.04.2018 - 06:54

      HardOCP (meni su ovi super), Wccftech, Anandtech, Tom’s Hardware, Hardware Canucks.

    • KhorneFlake

      @BoneDigger, 14.04.2018 - 12:39

      Slabo reddit. Uglavnom WCCF, VCZ, i slične. WCCF je pravo pravcato stecište trolova i raznoraznih astroturfera, moderatorska politika je slaba i puštaju likove da mlate i preko altova samo zbog klikova. Ali uvijek neko postavi link i sa drugog mjesta gdje se može svašta vidjeti. Plus imam i neku ekipu na diskordu, i tako.

    • Black op

      @KhorneFlake, 14.04.2018 - 12:49

      Ne pretjeruj, i5 8400 na slabašnih 2.8 GHz gazi r5 1600 i preko 30% u igrama.

    • Drunkenstein

      @Black op, 14.04.2018 - 17:10

      Je u tvom malom svijetu. Kad se 1600 stavi na 3.8-3.9 pri rezoluciji od 1080p, gdje je grafička usko grlo, tada nema nikakve razlike, u vrh glave 3% u korist 8400. To šta neki nadobudnici mjere te procesore sa gtx1080Ti na 720p je svjetlosnim godinama daleko od stvarnih scenarija. Isto tako, 8400 je na 3.8 sa svim jezgrama i ti to dobro znaš. Pišeš svakakve ludosti i lažeš ljude koji ne prate pa kupuju Intel koji je skuplji, nema ‘upgrade path’ niti pošteni hladnjak. S jedne strane taj 8400 nudi 3% više u igrama dok je daleko lošiji u svemu ostalom od jeftinijeg R5 1600, teško je primijetit šta je bolja kupovina.

    • funky0308

      @Drunkenstein, 15.04.2018 - 11:42

      Sto mislis, zasto je Intel najprodavaniji? (Kada pricamo o racunalima, ne racunam mobitele ovdje). Jel vi stvarno mislite da su milioni ljudi tolike ovce i da im Intel desetljecima prodaje preskupo smece? Stvarno mislite da mi koji koristimo Intela ne znamo da postoji AMD i da placamo Intela i do 40% vise samo zato da bi na HCLu rekli kako imamo Intela? Masu racunala sam slozio i dalje ih slazem i opet ponavljam, AMD je dobar ali nije bolji od Intela. To potvrduju mjerenja, a i prodajni rezultati. To sto AMD ostaje na AM4 socketu je OK, nema potrebe mjenjati plocu ali koliko to vas ide kupiti novi proc, radi upgrade samo CPUa? Sta je s RAMom? Ostajete na DDR3? Vidim koliko se ljudi kuze u ono sto pricaju i po tome, kada se radi upgrade, rijetko tko mjenja samo CPU, pogotovo na smjeni neke tehnologije kao sto je to sada slucaj s RAMom. PC nije samo proc ili grafa. Uostalom, postoje razlozi zasto se mjenja socket i zasto se prijelazi na novu proizvodnu tehniku, nije to teorija zavjere kojom na Intel tjera da Asusu ili nekom trecem pravimo promet..

    • Drunkenstein

      @funky0308, 15.04.2018 - 17:01

      AM4 koristi isključivo DDR4 tako da se memorija ne mijenja. Po pitanju uloženog-dobivenog (value) AMD je daleko bolji pa ti tvoji 40% skuplji procesori ne mogu niti približno opravdat svoju cijenu. Prisiljeni ste kupit hladnjak za neki malo jači procesor, ploče su vam skuplje. Osim toga nemate ni mogućnost nadogradnje šta je danas-sutra dodatni trošak i ubraja se u ukupnu cijenu. S druge strane, Intelova profesionalna platforma ima mogućnost nadogradnje, tako da ste vi mainstream klijentela izgleda ipak ovce. Toliko vas šišaju da vam još uvale pljuvačku umjesto termalne paste na čipovima od 2500kn, a vi ih uzdižete u nebesa. Pa tu se ne zna ko pije, a ko plaća. Misli si ti šta te volja, ali R5 1600 i R3 2200G su najbolji value ćipovi ikad (zasad), samo ta 2 procesora ubiju 80% Intelovog inventara. Nema veze, još malo da Intel stane na žulj Microsoftu pa će ih ovi zasluženo izbrisat s lica Zemlje, a bogme se ne piše ni Nvidiji svijetla budućnost. Za razliku od njih, AMD/ATi se bolje ponašaju pa ne smetaju nikome i praktički nemaju neprijatelja. Njihova Zen arhitektura je univerzalna, jedno te isti čip kojem se dodaju ili odstranjuju jezgre, to samo može dalje rast i napredovat, a i upravo je ono šta korisnici žele, praktična i ‘futureproof’ platforma. Ja kao šta sam već naveo govorim o 4 i 6jezgrenim Ryzenima, 8jezgreni su loši jer su neopravdano puno skuplji i zahtjevaju bolju ploču i bolje hlađenje, ne isplate se.

    • funky0308

      @Drunkenstein, 15.04.2018 - 18:55

      Intel i MS ce jos jako dugo biti tu, ATIja se nesto ne sjecam u zadnje vrijeme. Postoji razlog zasto AMD nije toliko siroko prihvacen, nije vecina populacije toliko naivna. Jednostavno je nemoguce u komentarima kvalutetno raspravljati ali cinjenica je sto je svijet prihvatio i tko diktira pricu. Mozeno mi vjerovati i da je Razr bolji klijent za igre, mozda nekome i je ili Gog, svejedno ali cinjenica je da je Steam broj 1, isto je i ovdje, da nas pet kupuju neki proc koji je precjenjen i nitko drugi ga ne kuppuje pa ajde ali ovako, optuzivati ljude da su ovce samo zato sto si mogu kupiti nesto sto je dokazano bolje… ako je Intel uspio uvjeriti cijeki svijet da da vise para za njihov dio koji je losiji i duplo skuplji – svaka im cast

    • funky0308

      @Black op, 15.04.2018 - 11:26

      Krenio sam i ja gore komentirati ali obrisao sam komentar i odustao. Kada vidim strucnjake koji pisu o problemu s termalnom pastom i to navode kao veliki problem ili lupetaju kako je AMD natjerao Intel na nesto ili je potopio Intel…pa prestrasno. Te stvari stoje kao sto stoji da je MS pokidao Sony sa Xone konzolom. AMD je dobar, postaje i bolji ali ovo sto sam danas procitao u komentarima je za stand up komediju. AMD se godinama bori za svoj dio trzista i jedva ga zadrzava, da nema konzola koje kupuju hrpetine hardware od njih ne znam kako bi opstali. Znamo zasto se AMD koristi u konzolama i to stoji, jeftin je – a dobar. Nije najbolji, dobar je. Drago mi je da jacaju i rade bolji hardware radi konkurencije i radi nas samih ali ljudi stvarno bi se trebali ostaviti nagadjanja i fejsbuk komentara. i7 7700K, i76800K, i7 6850K Ryzena papaju za dorucak, skuplji je, tako je ali koliko sam shvatio, ekipa ne komentira cijenu nego kvalitetu i snagu. Ako hoces jeftin i solidan proc kupis AMD, slazem se ali ako trazis kvalitetan i jak proc kupujes Intela. Razlika u cijeni se vrlo brzo osjeti. Tocno znamo tko ce braniti AMD svim mogucim silama i to je OK, ono sto meni bas i nije OK su krive i netocne informacije koje se koriste. Ovo sto sam ja napisao nije moje misljenje nego rezultati benchmarka dostupni svima. Ako sutra AMD bude stvarno bolji od Intela, a zadrzi nisku cijenu, ja cu prvi reci da je tako…ali sada stvarno nije.

    • KhorneFlake

      @funky0308, 15.04.2018 - 20:03

      Znaš, to što AMD nema proizvod koji parira 1080Ti ostatak njihove ponude ne čini ništa gorim protiv njihovih glavnih takmaca. Vega 64 razmjenjuje udarce sa 1080, 56-ica lagano mete 1070-ku, te je nV morala čak i da izbaci 1070Ti da joj izađe u susret. Raznorazni Titani i Ti modeli koje ovdje niko očima vidio nije, a kamoli posjedovao, ovdje kao da ljudima služa za alibi da kupuju nV proizvode koji su nekad čak i slabiji od konkurenta. Neko uzme ubogu mid-range kartičicu i tješi se što firma koja je proizvela ima neki Titan, a smiješna mu je duplo brža kartica iz konkurentskog tabora, te su oni samo za mid range PC konfiguracije… Šta reći, takve stvari i jesu za standup komediju.
      Opet, ovdje pričamo o tako smiješnim razlikama, pogotovo kad su procesori u pitanju,, prosto ne mogu da vjerujem da ljudi i danas zaluđeno idu čaršijom i urlaju Intel zakon, kao da AMD i dan danas samo Bulldozer ima.

    • KhorneFlake

      @KhorneFlake, 15.04.2018 - 21:59

      Nemam ti šta dalje pričati onda. Neki će jednostavno ostati sa takvim uvjerenjem . Svemogući Intel koji ima ravno deset puta veći budžet za istraživanje i razvoj dopustio je sebi da ih sustigne, pa i negdje i pristigne jedan AMD. Da ne spominjem da su okrenuli leđa nVidiji i sad koriste AMD čipove u svojim novim proizvodima. A kao što je i Intel prljavo igrao u prošlosti nVidia ovih dana pokušava sa GPP-ijem prisiliti proizvođače kartica da svoje Gaming brendove samo njima daju, ne bi li kako ostvarili monopolizam, jer ima ovaca koje se pale na brendove. Očito. Ako to nije znak panike ne znam šta jeste.
      A i raspravljati o benčmarkovima, šta da ti kažem, ovo je Internet. Za svaki benč koji ti nađeš da tebi odgovara ja ću naći neki lako koji odgovara na meni. Kako na svakojakim lijevim i DŽ kanalima/sajtovima, tako i onim respektabilnim. I onda možemo raspravljati koji je u pravu, a koji nije. Koji je pouzdan sajt, a koji ne. Koja igra je pristrasna kojem brendu, itd, itd. Totalne budalaštine.

    • Iskramor

      @KhorneFlake, 17.04.2018 - 20:45

      Ne tupi zube zbog ovaca isti slucaj kao sa kupcima apple proizvoda.

  • Strahinja Radonjic

    13.04.2018 - 21:32

    Uuu ovo mi se sviđa dosta. Ciljao sam na Ryzen 5 1600 (3.2Ghz/3.6Ghz) a sad za 10$ više može se uzeti ovaj Ryzen 2600X (3.6Ghz/4.2 GHz) sa extra kulerom. Sviđa mi se šta ovaj AMD radi.

    • Saren

      @Strahinja Radonjic, 14.04.2018 - 04:45

      Ja sam u slicnoj poziciji takodjer. Ciljao sam dugo na 1600 model al sad kad im se pojavil 2600X vjerojatno cu ic na to. Cekam da mi se stvari posloze jos zbog ostalih komponenti… Mucim muke oko monitora i grafe trenutno xD Al slazem se – super im je potez i siguran sam da ce ostali modeli bar malo pojeftiniti.

    • Strahinja Radonjic

      @Saren, 14.04.2018 - 13:25

      I ja isto brate muke mučim zbog ostalih komponenti. Si video cenu RAM-a? Divljaci jedni, pa koliko će poskupeti još?! I grafe takođe.

    • Saren

      @Strahinja Radonjic, 14.04.2018 - 16:07

      RAM je uzas, a ni grafe nisu odlicne nest, ajd pala je nesto cijena RX 570 i 580 modela u zadnje vrijeme al svejedno je jos uvijek napuhano i to jako. O GTX 1070 pa nadalje ne zelim ni pricat, neces je naci ispod 4.500 kn. Uzas. RAM ovaj koji sam ja gledao G.SKILL Aegis 16 GB DDR4 brijem da je bio oko 1400 negdje… A sta ces, najveci primat ti imaju proizvodjaci mobitela tako da imaju prednost, da ne govorimo o kripto rudarenju koje je ucinilo svoje sa cijenama do generalno nemogucnosti da tvornice ne stignu isporuciti jednostavno tolike kolicine, jer se moraju gradit bar 5+ godina ako ne i vise sta zasad neki i ne rade. AMD I Nvidia su rekli da ce radit nove da mogu isporuciti svoje proizvode e sad… dok se to dogodi il ne nacekat cemo se sa ovim napuhanim cijenama lol 🙁

  • undeene

    14.04.2018 - 10:11

    tacno. jos uvjek imam i7 drugu generaciju koji gura sve bez problema.

  • funky0308

    15.04.2018 - 11:49

    Probudio ih je malo Ryzen i neka je, treba malo konkurencije da se stvari jos vise protresu. Idealno bi bilo kada bi imali jos jednog proizvodjaca, da se Qualcomm ukljuci recimo (nece, naravno ali bilo bi odlicno), mogu cijene, ocito, jos dolje i dobro je da je AMD izbacio dobar proc pa cemo valjda malo i s Intelom profitirati. Mene ceka promjena ploce i proca, mozda ne ove godine ali pocetkom iduce sigurno. Jos sam i na DDR3 pa kontam i plocu i proc i memoriju mjenjati cim financije dopuste.

  • funky0308

    15.04.2018 - 11:52

    Slagali se mi ili ne, na HCLu je uvijek veselo kada se prica o Sony vs MS i Intel vs AMD 😀 . Kruha i igara i nama dobro, valjda ce i kruh uskoro,a? 🙂

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?