Napravljen je Monopoly za Milenijalce, poručuje da novac u životu nije važan
Generacija Y dobila je svoju verziju društvene igre Monopol koja promovira neke svoje životne vrijednosti.
Monopoly iliti Monopol ima skoro svako izdanje koje si možete zamisliti. Postoji Monopoly za gay publiku, ima Monopoly za ljubitelje mačaka, monopol za varanje, za Metallicu, Pokemone, Avengere… Zašto onda ne bi postojao i Monopoly za Milenijalce? E pa sad ima i toga.
Monopol za generaciju koja je rođena između osamdesetih i devedesetih godina prošlog stoljeća svojom mehanikom ne razlikuje se od Monopola kakvog svi poznajemo, ali se promovira na stereotipan, nekima možda čak i uvredljiv način. Iz Hasbroa poručuju da je ovo igra za one kojima je odrastanje naporno. Sukladno tome, ovaj Monopoly Milenijalcima poručuje kako novac u životu nije važan.
Novac ne znači uvijek i dobar provod, ali iskustva, bila ona dobra ili čudna – traju zauvijek. Monopoly za Milenijalce slavi upravo to. Umjesto skupljanja što više love, igrače se potiče da sakupljaju što više iskustva kako bi pobijedili u ovoj igri.
Kako se točno skuplja iskustvo u Monopolyju za Milenijalce? Tako da posjetite “mjesta” – kauč svog prijatelja, podrum svojih roditelja, trodnevni festival i sl. Za što vam svejedno treba novac. Ali, u ovom Monopolu nema kupovanja nekretnina/zemljišta jer kako kaže službeni opis igre – za to ionako nemate novca.
Bolje stoga opalite koji selfi, udarite na njega hešteg i prdite na društvenim mrežama o tome kako u životu ne treba skupljati novac nego iskustva za koja vam svejedno treba novac. Pobijedite igru s najviše iskustva! Štoviše, ostvarite MONOPOL NA ISKUSTVO, bilo ono dobro ili čudno!
Novac, dakako, nije važan, ali igru će vam svejedno naplatiti dvadesetak dolara.
NeoGames
14.11.2018 - 11:57Iskustvo oralnih pregleda.
Imam karijes kaze oralni pregledavac.
vragec25cro
14.11.2018 - 12:53Svašta neče izmisliti još.
l)oolvl
14.11.2018 - 19:17LOL, monopol na iskustvo….
Kr4t0s
18.11.2018 - 03:53Kako je to netko rođen između osamdesetih i devedesetih?