NBA 2K14: pogledajte impresivni video prikaz next-gen verzije

Žarko Ćurić 18.10.2013.   •   12 komentara

2K Games je objavio trailer koji prikazuje NBA 2K14 u akciji na konzolama nove generacije, a naš komentar na ovaj video je identičan njegovom naslovu: OMG trailer.

2K Games je objavio na svom YouTube kanalu puni next-gen in-game trailer za NBA 2K14, a nazvali su ga jednostavno ‘OMG trailer’. Dok nam Phil Collins u pozadini pjevuši In the Air Tonight, jednu od 20 odabranih pjesama koje je sam LeBron James uvrstio u NBA 2K14 soundtrack, imamo priliku vidjeti kako izgledaju već spomenuti James, ali i druge zvijezde NBA-a poput Kevin Duranta, James Hardena i Anthony Davisa na konzolama nove generacije.

NBA 2K14 za Xbox One i PlayStation 4 izlazi usporedno s tim konzolama u mjesecu studenom. Što kažete na trailer?

Komentari (12)

• Vailent

18.10.2013 - 10:14

džaba sve, u igrama nikad neće napravit oči pokrete očiju, one su naravno smiješne kao i od početka gaming svijeta haha al je sve drugo izvrsno tako da je to manje bitno,ali me nekad živcira to.

• nemadruge

18.10.2013 - 11:26

Ovo kao da šetaju po manekenskoj pisti lol. Igrači se i dalje ponašaju kao da su iz druge dimenzije. Jednostavno, nemaš osječaj igranja košarke. Igrač i lopta su doslovce jedno što ujedno znači da malo lijevo, malo desno, okret i zakucaj. Praktički, dvije gljive i ponekad rt su ti dovoljni za igru. Online nadmetanja su uvijek zanimljiva, ma koliko god dobra ili loša igra bila, ALI …zanimljivo je da se može igrati sa piratskom igrom. Takve igre nikada ne podržavam. Jbt, ako nisi u stanju zaštiti kupce nabijem te i tvoju igru

• FelipeMassa

@nemadruge, 18.10.2013 - 13:11

Ako želiš pravi osjećaj igranja košarke,onda izađeš na ulicu,teren i uradiš nešto dobro za svoje tijelo i sebe.

• nemadruge

@nemadruge, 18.10.2013 - 14:08

To onda nije osjećaj nego prava igra. Nevolim to, mislim znojiti se a da mi se ne plati, jednostavno ne vidim smisla.

• Black_Pirate

@nemadruge, 18.10.2013 - 15:18

Ne prdinjaj, da te zamolim. Pokusavas da kritikujes, time sto ces omalovaziti jednu tako snaznu firmu za postovanje, kao sto je 2ksports i sve njihove fanove, svojim blentavim utiskom, ocito na bazi skromnog broja odigranih meceva na visim tezinama od pocetne. Ako je iko u gaming univerzumu podigao jednu sportsku simulaciju na nivo realnog osjecaja igre, prezentacije, atmosfere, NBA filinga, onda je to 2k sports sa svojim NBA 2k serijalima. Cemu svjedoce sve te brojne opravdano visoke ocjene. Ove godine su se nazalost posrali fanovima po glavi i opljackali ih sa 2k14 verzijom za current gen, koja ima 90% slicnosti sa prethodnikom. Time su dokazili da im se jebe za vjerne fanove i da ih interesuje samo novac i next gen. Sto znaci da ja pricam gluposti i da nisam u pravu kada ih branim od tebe! Udri!

• fxp1990

@nemadruge, 18.10.2013 - 20:59

haha, reci mi a kojeg developera ne zanima samo novac? kojeg biznismena ne zanima samo novac? ljudi rade ono sto znaju, i na taj nacin zaraduju novac. vodeci su na trzistu sa videograma o kosarci, mislis da njih zanima samo to da naprave "realno iskustvo"? Get your head out of your ass, sve zanimaju samo novci, ne znam zasto gameri misle da developeri rade igre iz strasti. Ako zelis igre koje su napravljene iz zabave, koje su proizvbod gotovo ciste kreativnosti i zelje za stvaranjem, okreni se indie trzistu. Na AAA trzistu je situacija takva da novac pokrece zelje developera za boljom igrom. Ukratko, sto ti je bolja igra, to ces vise love namlatiti. Ne kazem da oni nisu strastveni, ali timovi od 100+ ljudi ne bi to radili da nemaju profita od toga.

U ovoj situaciji je, logicno, 2k u nekakvom dealu s MSom i Sony-jem da zakine current gen i PC, ne znam zasto bi inace to napravili.

• Black_Pirate

@nemadruge, 19.10.2013 - 00:55

Pravis gresku u logici, poput tvojih drugara developera. Udaras na siguran novac, prodavajuci muda za bubrege. Time gubis povjerenje fanova, kupaca i duvas vjetar u ledja konkurenciji. Ovi nazalost nemaju konkurenciju ili nije dostojna pomena, pa su se razmahali. Jedna stvar je jasna, koja cini uspjesan biznis, a to je briga o kupcima, potrosacima. Ovo sto 2K sports ucinje ove godine daleko je od toga. Nema tu velike filozofije, ako me razumijes, niti demagogije. Kvalitet = Cijena = Sigurna zarada na duge staze. Upavo ta logika je i dovela 2K sports tu gdje jeste, na tron, samog, sto im i dozviljava ovakve besramne eksperimente nad majmunima.

• TheSpawn

18.10.2013 - 13:53

Ne kenjajte, bolje kosarkaske simulacije svet nije video…

• nemadruge

@TheSpawn, 18.10.2013 - 14:09

U pravu si. Da si jedini čovjek na planetu uz par majmuna bio bi najljepši i najpametniji i naj..naj..naj..

18.10.2013 - 14:18

smiješno je što ovi koji prave i nogomet i košarku misle da je najvaznije da modeli igrača izgledaju super a sve ostalo oko njih izgleda isto zadnjih 5 godina

• Spalato1312

18.10.2013 - 15:09

ove sportske igre zadnjih par godina prvo provjerim isplati li se kupovat uopce, proba san nba 2k14, ne bi kupija iz principa, ne znam ko je lud davat novce za prakticki skoro istu igru ka prosle godine, jedina promjena je taj mode LeBron James…

• Jkuzma111

18.10.2013 - 18:14

neznam za ostale ali pjesma me podjeća na gta vice city stories