HCL.HR

Ninjine tenisice rasprodale se u manje od sat vremena

Zoran Žalac 03.01.2020.   •   74 komentara   •   Zanimljivosti


Brendirane Adidas tenisice Tylera Blevinsa pokazale su se kao dobar ulog – sve su rasprodane za samo 40 minuta.

Popularni streamer i esports natjecatelj Tyler “Ninja” Blevins uspješno je ušao u 2020. godinu dokazavši snagu svog brenda. Naime, odavno Ninja nije samo streamer nego se bavi i poduzetništvom, a jedan od prvih projekata mu je i suradnja s tvrtkom Adidas u sklopu koje je predstavio liniju “TIME IN” tenisica za noćni jogging. Tenisice je lansirao u prodaju po cijeni od 150 dolara (oko 1000 kuna), a čini se da je to bila prava ponuda za njegove fanove.

Naime, sve tenisice za odrasle bile su rasprodane u roku 40 minuta, čime se Ninja i osobno pohvalio na svom Twitter profilu. Doduše, nigdje nije navedeno u kolikim su količinama tenisice bile proizvedene pa ne možemo točno reći koliko je Ninjin pothvat doista uspješan, no treba priznati da je doista hrabro prodavati obične tenisice po 150 dolara.

U bilo kojem slučaju, na službenoj stranici tvrtke Adidas korisnici su na šaljiv način recenzirali Ninjin proizvod. Jedan od njih tako kaže da se instantno osjećao kao profesionalac u Fortniteu čim je obuo tenisice. Drugi pak kaže da ga je obuvanje ovih tenisica redefiniralo kao osobu.

Komentari (74)

  • Kasti

    03.01.2020 - 17:45

    kamo ide ovaj svijet….

    • Aldin219

      @Kasti, 03.01.2020 - 18:21

      Da, neko prodao patike. Pakao ceka sve nas.

    • Prophett

      @Aldin219, 03.01.2020 - 18:40

      Ne pokusavaj da ih razumes, treba uzeit koji lajk na HCL-u 😀

    • Petar Marjolovic

      @Prophett, 03.01.2020 - 18:58

      Samo zbog toga živimo….

  • GTA222

    03.01.2020 - 18:31

    To je zabrinjavajuće.

  • Apocalypse4987

    03.01.2020 - 18:44

    OK, precjenjene tenisice i ninja i sve to, al koji vrag su tenisice za noćni jogging? Jel daju dodatnu brzinu noću? ili te usporavaju danju? Zar smo dosegli taj stadij tehnologije da tenisice same prepoznaju kad je dan, a kad je noć?

    • Vexido

      @Apocalypse4987, 03.01.2020 - 18:54

      jogging = lagane su , noćne = da te nevide ljudi u njima, smijali bi ti se ljudi po danu

    • Dukie

      @Apocalypse4987, 03.01.2020 - 18:59

      Znas onu da glupost nema granice? Poanta je sto smo ”inteligentni” a opet dovoljno glupi i povodljivi da pusimo kojekakve stvari. Oces od politicara, svecenika pa do ovakvih pizdarija. Procitaj clanak jos jednom pa opet svoj komentar i sve ce ti biti jasno….

    • Apocalypse4987

      @Dukie, 03.01.2020 - 19:06

      ne govori ništa, idem patentirat jutarnji pribor za jelo.

    • Petar Marjolovic

      @Apocalypse4987, 04.01.2020 - 17:26

      Igor je relativno poznat na ovim prostorima, tako da imamo preko koga prodavati.

    • Apocalypse4987

      @Petar Marjolovic, 04.01.2020 - 18:40

      Čuja sam da uzima veliku proviziju 🙂

  • Dukie

    03.01.2020 - 19:03

    Jordan sa svojom ”Air Jordan” serijom je zaludio ekipu, Ninja je sa svojom ”Time In” serijom zaludio ekipu. Vremena se mjenjaju 😉

    • Darac83

      @Dukie, 03.01.2020 - 20:01

      Jordan je igrao u jordanicama, jel Ninja trči u ninjicama? Po noći… ?

    • Dukie

      @Darac83, 03.01.2020 - 20:36

      Nije bitno jel Ninja trci u ninjicama, bitno je da je prodao foru ekipi i na tome dobro zaradio. E a sad, to sto ekipa prije popusi nego sto razmisli dali ima smisla pusiti je druga stvar.

    • Darac83

      @Dukie, 03.01.2020 - 22:47

      A gle, bolji modeli tenisica za trčanje su ionako 150-200$, nije to ništa novo. Uzmi u obzir i da čim naljepiš logo “Adidas” na bilo što, cijena se diže bar za 50$. Osim toga, jel se zna jel ih prodao 100 ili 100 000? I veći idioti su napravili brend od svog imena pa zašto bi on bio idiot i ne napravio, dokle god ima idiota koji će platit. ?

  • Cpt. Price

    03.01.2020 - 20:00

    Adidas & Ninja vrlo lukav trgovački potez. Manje lukavi da ne kazem glupani su oni koji puše najmanje 50 e kupovinom. Jedino ak Ninja pogine ko recimo James Dean tada mogu i profitirati

  • SeaNN

    03.01.2020 - 22:51

    “Jedan od njih tako kaže da se instantno osjećao kao profesionalac u Fortniteu čim je obuo tenisice. Drugi pak kaže da ga je obuvanje ovih tenisica redefiniralo kao osobu.” Ako ovo nije bolest ja neznam sto je.

    • Petar Marjolovic

      @SeaNN, 04.01.2020 - 12:24

      Ja mislim da se sprdaju.

    • SeaNN

      @Petar Marjolovic, 04.01.2020 - 13:51

      Nadam se haha.

    • SonOfZeus

      @SeaNN, 04.01.2020 - 19:52

      Ocitiji sarkazam nisam procitao dugo

    • SeaNN

      @SonOfZeus, 05.01.2020 - 00:14

      Je u pravu si, nisam znao dali je to zoki napiso ili su to bili stvarni quote od nekog random tipa. Majke mi nebi se cudio da to netko napise ne sarkasticno, mislim ljudi su kupovali vodu u kojoj se ona butra kupala tako da nemozes biti siguran haha

  • KidacMamice

    04.01.2020 - 07:46

    Ovo je vrh! Isto ko i ona kaj je prodala vodu za kupanje samo deri jelene! Ihaj

    • SonOfZeus

      @KidacMamice, 04.01.2020 - 19:53

      Ove tenisice su zapravo korisne, mozes ih koristit. Ona voda, sto s njom?

    • KidacMamice

      @SonOfZeus, 07.01.2020 - 11:07

      Prije d…. e da omeksas ruke da ne grebu hehehehe valjda ?

  • Vizionar

    04.01.2020 - 07:50

    Poražavajuće je da su ljudi koji igraju igrice, i to konkretno jednu od najgorih igara svih vremena – Fortnite, pop figure i idoli mladima.

    • Hadvar

      @Vizionar, 04.01.2020 - 09:38

      Zasto? Covjek radi sto voli i zaradjuje od toga.. ne kuzim vas fortnite mrzitelje zasto vam je najveci problem s cime se djeca danas zabavljaju. Koja je tvoja definicija uzora i uspjeha? Bas me zanima.

    • Tony Ghost 1811

      @Hadvar, 04.01.2020 - 10:11

      Problem je da su razne ninje uzor mladima. Svi bi danas bili you tuberi i kurcem ne bi mrdnuli.

    • Petar Marjolovic

      @Tony Ghost 1811, 04.01.2020 - 12:22

      Taj stav da oni nista ne rade mi je najbolji. Budi ti jedan od najboljih igrača fortnitea. Nije to postao preko noći.

    • goran022

      @Petar Marjolovic, 04.01.2020 - 12:50

      Šta točno radi. Kakve koristi društvo ima od njegovog rada. Žalosno je to da takvi cirkusanti zarađuju takve pare. Jedan konobar koji radi 8h dnevno mora se ubit od posla. Građevinari koji završe faks, ili ljudi koji znaju toliko toga, trebaju godine rada, znanja i iskustva, a da ne pričam o odgovornosti da bi zaradili ko neki “youtuber”. Kakve on odgovornosti ima, jel obojao kosu u plavo ili crveno.

    • Hadvar

      @goran022, 04.01.2020 - 13:02

      Gorane. Zbilja… Kakve koristi covjecanstvo ima od zabavne industrije. To je biznis. Gaming je jako popularan i logicno je da ce se sve vise novaca vrtiti oko toga. Isto kao nogomet. Gradjevinarstvo nije popularno. Ne privlaci sponzore i publiku. Sto vise ljudi prati neke dogadjaje i sto je veci promet, okretat ce se vise novaca. To su osnove ekonomije i marketinga

    • goran022

      @Hadvar, 04.01.2020 - 14:49

      Nije sve u novcu, ali neke ljudske vrijednosti su u banani. I ja obozavam nogomet i gaming ,ali ne volim preseravanja. Fortnite sam igrao minutu i igrica mi je sranje tesko. Definicije uzora i uspjeha su mi kad se čovjek razvija intelektualno, duhovno, fizički, tehnički i financijski. Radi ono što voli ali ne prodaje sranja ni maglu. Ima vremena za svoj posao ali i svoje hobije, poštuje druge ljude i sebe. Ukratko.

    • SonOfZeus

      @goran022, 04.01.2020 - 19:58

      Nema apsolutno nikakve razlike od nogometasa, pjevaca, glumca ili profesionalnog plesaca. Kazes koja korist drustvu? E pa, covjek je donirao i pokrenuo mnoge humanitarne akcije i samim time donirao milijune u iste. Sad usporedi isto sa sobom, koliko si u usporedbi sa time ti koristan?

    • Vizionar

      @Hadvar, 04.01.2020 - 14:56

      Činjenica da su uzor mladima polupjevači, od nedavno i ofarbani klaunovi poput Ninđe ili onog Pewpew koji streamaju Fortnite na twitchu i vrište ukazuje da društvo ima poremećaj.

    • Hadvar

      @Vizionar, 04.01.2020 - 16:59

      Ja mislim da je to nebitno blacenje danasnje generacije. Nesto sto je normalno kod svake generacije. Uvijek ce ovi stariji napadati trendove i gluposti koje nisu namijenjene njima. Uvijek je tako bilo. Ovi klinci ce za 10-15 godina srat po buducoj generaciji za nesto sto ce biti popularno kao fortnite i ninja. Problem je sto se previse brinete i obazirete na stvari i celebrity-e koji nikako ne utjecu na vas zivot. Neki su dosli do razine da su poceli vrijedjat djecu i zazivat nasilje u skolama zbog fortnitea. Sve u sali naravno. Ali malo se treba zamisliti. Svaka generacija ima trend koji je iritantan prethodnoj generaciji. Tako da fortnite i ninja nisu nista special. Frustrirate se bez razloga

    • Vizionar

      @Hadvar, 04.01.2020 - 23:24

      Nije to normalno. Roditeljima današnjih 30 godišnjaka mladenački uzori su bili glazbenici. Nekad je uzor bio Bob Dylan danas je neki ofarbani Ninja koji igra Fortnite, Ti tu ozbiljno ne vidiš silaznu putanju?

    • Hadvar

      @Vizionar, 05.01.2020 - 08:37

      Ja samo vidim ono sto vidim svaku generaciju. Generacija prije tvoje su govorili istu stvar. “Prije su uzor bili frank sinatra i humphrey bogart, a sada je mladima uzor neki pusac trave sa smijesnom frizurom…” Svaka generacija je takva. Vjeruj mi da ce danasnji klinci napadati buduce generacije kao ti sada.

    • Vizionar

      @Hadvar, 06.01.2020 - 14:18

      Vidljiva je silazna putanja u kvaliteti zabavne industrije.

    • Tony Ghost 1811

      @Petar Marjolovic, 04.01.2020 - 19:14

      Ne moj molim te.

    • SonOfZeus

      @Vizionar, 04.01.2020 - 19:55

      Ne mozes se ti pojavit, a da ne bacis mrznju. Jel bolje kad su pjevaci, nogometasi uzori mladima? Ili zivis u utopiji gdje su nobelovci uzori mladima?

  • Cpt. Price

    04.01.2020 - 10:29

    Činjenica da su danas sport, estrada, politika i sva neproizvodna tj. neradnička zanimanja preplačena. I to mnogostruko. To daje lošu poruku mladima da se od nerada moze odlično zarađivati. Trebalo bi bit obrnuto. Oni koji nose glavu u torbi kao npr. vojska, policija, radnici, seljaci imaju male plače a baš oni obezbjeđuju i hrane bogate preseratore koji pune tv i novinske članke. Otuzno

    • Petar Marjolovic

      @Cpt. Price, 04.01.2020 - 12:23

      Jel seljake ganjaju sponzori po njivama? Kao sto sam rekao nije on neradnik, to sto vi mislite d aje tako to je vas problem.

    • Cpt. Price

      @Petar Marjolovic, 04.01.2020 - 13:01

      Ovakav tvoj stav odnosno omalozavanje radnika, seljaka i svih onih koji poštenim radom zarađuju za svoj zivot i zivot svoje obitelji je blago rečeno neprihvatljiv

    • Petar Marjolovic

      @Cpt. Price, 04.01.2020 - 14:00

      Ne umanjujem ja trud seljaka i ostalih bez kojih društvo ne bi funkcioniralo. Kao što je Hadvar rekao, to je zabavna industrija, bez koje isto ne bi bilo dobro. Ako umanjujete važnost youtubera, oni su su isto dio zabavne industrije, kao i gejming. Čemu gejming pridonosi, jel bi mi mogli živjet bez gejminga? Da, mogli bi. Ali nekima koji se time bave kao hobij, ne bi bilo jednako zabavno. Isto kao onima koji gledaju youtubere. EA, Sony, Activision, Rockstar games, ubisoft i ostali, bave se zabavnom industrijom, zasto oni zaradđuju milijune, ako ne i milijarde a ne pridonose duštvu i njegovom razvoju?

    • Cpt. Price

      @Petar Marjolovic, 04.01.2020 - 14:19

      MightyAloya sam lajkao. On je odgovorio na tvoje pitanje

    • SonOfZeus

      @Cpt. Price, 04.01.2020 - 20:03

      Ti omalozavas ljude koji su isto vrlo riskantno ulozili godine u nesto sto je lutrija kao streaming industrija. Najlakse je naci posao 8 do 16 i ne ulaziti u nikakve rizike, ali pritom zaradivati malo i provoditi zivot ko fikus. Covjek nije kriminalac, niti je tebi uzeo kruh iz usta, tako da takve komentare i komentare ostalih dozivljavam jedino kao zavist i ljubomoru. Jer sam siguran da bi dali ruku i nogu da se zamjenite sa istim. Covjek je osigurao lagodan zivot sebi i bliznjima radeci ono sto voli.

    • Vizionar

      @SonOfZeus, 04.01.2020 - 23:28

      Popularizira trendove koji imaju malu ili nikakvu vrijednost. Nije kriminalac no nije niti nekakav pozitivac.

    • SonOfZeus

      @Vizionar, 05.01.2020 - 13:05

      Nemaju nikakvu, da imaju, ne bi tisuce ljudi zivjeli od te grane. Nitko nije prisiljen nikoga voljeti, ali postovati neciji trud i rad i na kraju doniranje ogromnog iznosa u humanitarne svrhe zasluzuje bar neku razinu postovanja.

    • Vizionar

      @SonOfZeus, 06.01.2020 - 12:57

      Nije sve u novcu, no to ti ne možeš shvatiti jer si plitak kao lavor napunjen do pola.

      Koji je to njegov trud? Ono, igra battleroyale igru sa djecom, čak niti opremu nije sam kupio već su mu riješili sponzori (Monster ili Red Bull).

      U branši “profesionalnih igrača” postoje ljudi koji daju puno veći trud, igraju puno kompleksnije igre sa 100% završetka, na platformi su 10 godina a od toga imaju 200 dolara mjesečno dok ovaj ofarbani klaun igra Fortnite i zaradi 500 000 dolara godišnje. I toj nepravdi se po tebi treba nakloniti? Daj molim te.

    • Cpt. Price

      @SonOfZeus, 05.01.2020 - 00:40

      Riskantno ulozio godine ? Šta je riskirao ? Zivot ? Sine zeusov grčka mitologija & ninja & ti = dream team

    • SonOfZeus

      @Cpt. Price, 05.01.2020 - 13:07

      Ako radis, daj otkaz, ako studiras, zamrzni godinu. Sada ulozi niz godina u gaming u kojem se mozda nikad neces provuci, i bacio si sve te godine u nepovrat. Iznimno riskantno, i bez ikakvih prihoda nepoznato dugo vrijeme. Veca je sansa da postanes kontrolor leta, nego poznati streamer koji zivi lagodno od istog.

    • Cpt. Price

      @SonOfZeus, 05.01.2020 - 13:28

      Mozda. Ali niti mogu niti zelim bit neko poput razmazenog balonje ninje. Imam sasvim druge idole, uzore i preokupacije u zivotu. Šta se pak tiče navodnih njegovih pokretanja dobrotvornih akcija, uopče nije bitno tko ih pokreče nego koliko donira ili daruje. I ja bi da sam zaradio bogatstvo na lak način pokrenuo akciju i onda darivao 100$. To mu je samo dodatna reklama, a koliko isti drzi do potrebitih…
      Kada god vidim potrebu odazovem se i darujem sredstva u onom iznosu koji mogu. Bilo to 5 kn ili 100 kn od srca je sigurno. Za potrebite u RH satnnik Prajs pod svaku cijenu ✋

    • SonOfZeus

      @Cpt. Price, 05.01.2020 - 17:07

      Darujem i ja, ali nitko ga ne tjera da to radi i npr sve donacije taj dan preusmjerava u humanitatne svrhe. Kako sam nedavno donirao za sadnju drveca, vidio sam da su ninja i njegova zena donirali 20 tisuca novaca. Nitko ih nije natjerao na to. I da, njima je to ko tebi ili meni 200kn, ali bez obziraz

    • SonOfZeus

      @SonOfZeus, 05.01.2020 - 17:08

      20 tisuca dolara, ne novaca. ?

  • Cpt. Price

    04.01.2020 - 12:49

    Ak je tebi Ninja i njemu slični uzor tvoji če starci imat gadan problem s tobom

    • Petar Marjolovic

      @Cpt. Price, 04.01.2020 - 13:03

      Hahahahaha nije mi uzor. Taman posla. Samo kazem da je to mišljenje da ništa ne rade besmisleno. Svakako postoje takvi youtuberi, ali mislim da su u manjini.

    • MightyAloy

      @Petar Marjolovic, 04.01.2020 - 13:47

      Nije toliko bitno jeli oni rade i trude se koliko je bitno da likovi kao što je Ninja ničim ne pridonose društvu, već čak i suprotno. U zdravijem svijetu takvi bi bili na marginama, a ne u centru pozornosti.

    • SonOfZeus

      @MightyAloy, 04.01.2020 - 19:59

      Koliko si humanitarnih akcija pokrenuo?

    • MightyAloy

      @SonOfZeus, 05.01.2020 - 14:11

      Kakve to veze ima sa niškorisnim osobama poput Ninje? U svakom slučaju sam društvu više pridonio samim tim što ne motiviram djecu da godine gube pred monitorom u nadi da će biti popularni i dobijati pare doslovno za kurac, umjesto da naprave nešto zaista korisno u životu.

    • SonOfZeus

      @MightyAloy, 05.01.2020 - 17:12

      Ima veze jer je pri samom vrhu sto se tice streamara i humanitarnih akcija, mnoge donacije je preusmjerio u istu svrhu, kao i dao vlastite novce. Primjerice 500 tisuca vlastitih dolara u istrazivanje Alzhaimerove bolesti. I onda kazes da je niskoristan i ne pridonosi nicemu drustvu? Pridonosi vise nego ti i ja skupa. Nikada necu shvatiti toliku bespotrebnu mrznju.

    • MightyAloy

      @SonOfZeus, 05.01.2020 - 21:01

      Ajd bar nešto dobro. ? Svejedno je pretplaćen i ne zaslužuje ni približno ovakvu pozornost i popularnost kao ni novac koji dobija za sve to.

    • SonOfZeus

      @MightyAloy, 06.01.2020 - 08:39

      Ne zaslužuju ni dobar dio sportaša. Jedan nogometaš zarađuje milijun eura mjesečno za prosječni profesionalni nogomet (zbog imena), dok na drugu stranu imamo iznimno talentirane atletičare koji ne zarađuju ni 1% toga. Ali opet, to je kapitalizam. Sa razlogom ljudi zarađuju što zarađuju. Sponzori, popularnost sporta. Ne bi Microsoft potpisao sa Ninjom debeli ugovor da ne smatraju da će imati koristi. A realno lik je sve sam postigao, nitko ga nije gurao, niti je iz bogate obitelji. Osobno mi drago za njega. https://www.youtube.com/watch?v=2hmnsAIJg5I ovo je odličan podcast, ko ima volje poslušat ga do kraja sumnjam da će imati jednaku mržnju prema njemu.

  • MightyAloy

    04.01.2020 - 13:36

    Predlažem da dotični počne prodavati bočice sa svojim drekom, dječurlija kojima je korporativni marketing isprao mozak će svakako kupovati jer će im to pomoći da budu više kul od ostalih u društvu i bolje igraju Fortnite.

  • Darac83

    04.01.2020 - 21:43

    Ja neznam čemu hejt. Jel vi mrzite današnje društvo kao takvo ili čovjeka koji se u tom društvu snašao? On ima ciljanu publiku, igra na njih i kupi pare, a vi matori sad šizite na to. Klinci vole Fortnite, Ninju, Ninjago, Jomboos, Taylor Swift i ostala sranja. Mi “stari prdonje” nismo njegova ciljana publika i ne moramo to shvaćat (isto kao što ni nas starci nisu shvaćali kad smo imali 12), ali to ne znači da se moramo ponašat ko djedice i kakat po njima…

    • MightyAloy

      @Darac83, 05.01.2020 - 15:04

      Ono što smo mi voljeli i volimo je valjalo i valja. Novim generacijama je korporativni marketing isprao mozak i to se vidi na svakom koraku, od muzike, igara pa do uzora. Nema to veze sa starošću i jeli neko mator ili nije, već s nekvalitetom i lošim trendovima. Najbolja analogija je mainstream muzika: jeli Elvis valjao? Jest! Beatlesi? Jesu. Queen? Jesu. Springsteen? Valja. Metallica. Isto tako. Beiber, Taylor Swift i ostalo moderno pop smeće? Ne valja! Prema tome jesu li generacije problem ili je problem šund i negativni trendovi pokrenuti od strane pohlepnih beskurpuloznih korporacija koji uzgajaju naraštaj konzumentskih zombija? I kod nas je od Novih Fosila pa do Azre valjalo, a i danas srećom mnoge stvari u glazbi valjaju, dok cajke i Jala Budala i Buba Mara ne valjaju i to nema veze s djecom i generacijama već s ispranim mozgom i neukusom. Isto to vrijedi i za Ninju, koje kakve YouTubere i influencere, debelo precjenjeni Fortnite, Shark kartice, ono smeće od FUT-a itd. A ja ću kakat po svemu što je loše ma koliko imao godina, a pogotovo po kretenarijama koje korporacije guraju, bez obzira koliko to klinci gotivili. Jadan ti je i on i te njegove patičetine kao i ljudi koji kupuju ta govna. Govno treba prozvati da je govno i da smrdi, a ne se praviti blesav.

    • Darac83

      @MightyAloy, 05.01.2020 - 18:49

      Opet kažem, ti si premator i nisi ciljana publika. Sa 12 sigurno nisi slušao ni Elvisa ni Queen i štogod da si slušao starcima ti je bilo sranje… Sigurno su ti starci mislili kako je Tamagochi zakon… Previše imaš stav starog dede… “U moje vrijeme sve je bilo zakon, a danas je sve sranje.” Ni ja ne shvaćam trendove današnjih klinaca, ali neću srat po njima zato što ne shvaćam…

    • MightyAloy

      @Darac83, 05.01.2020 - 21:36

      Malo si omašio. Ti znaš što sam ja slušao s 12 i jesam li furao Tamagochija? Tamagočija nisam imao, niti me zanimao, zanimala me Sega i Nintendo, a s 12 sam slušao GNR i neke druge izvođače, a poslje sam čuda li otkrio i stariju a i novu “aktualnu” glazbu, čak i 10-15 godina nakon. Spomenuo sam izvođače od Elvisa do Metallice da pokažem da dobre stvari nemaju rok trajanja jer imaju dušu i kvalitetu te da tvoja teza o starijim generacijama koje zbog svoje dobi negiraju novo ne drži vodu. Ovdje se ne radi o mojim godinama niti o tome što ja nisam ciljana skupina, već o tome da je ljigavi trend ljigav. Nemoj mi samo prosipati teze o tome da govno miriše kad smrdi. Nemoj biti kao KGK. Ja ću i dalje srati po onome što zaslužuje da se posere, a ti se pravi da car nije gol. Samo zato jer je nešto novo i popularno među novim generacijama ne znači da je i dobro, (a da mi to zbog godina ne shvaćamo), već nažalost suprotno, i to se posebno očituje kako vrijeme prolazi jer korporativna mašinerija odrađuje svoje. Samo slijepac to ne vidi. Teza “u moje vrijeme je bilo sve bolje” ti je zastarjela, druga su vremena. Btw ja itekako shvaćam što djeca vide i u Fortniteu i Ninji i Beiberu i ostalim glupostima. Ne znaju za bolje a korporacije svoje odrađuju jer znaju točno što ciljaju, profit je kralj i kud ćeš bolje nego mlade umove oblikovati po svom nahođenju od najranije dobi. Zar ti ne vidiš kako mladi danas većinom izgledaju, bez originalnosti i svojeg ja, iste frizure, ista odjeća, iste tenisice, isti interesi, isti gadgeti, zombiji kojima uz dobar marketing možeš prodati bilo što. Šta onda da ja lažem o svemu tome jer sam matorčina? Uglavnom ovo sa Ninjinim patikama je čisti primjer crno na bijelo. Ali dobro, poštujem tvoj stav da “nećeš srati po njima”.

    • Darac83

      @MightyAloy, 06.01.2020 - 01:10

      Ok, ti si onda bio jako napredan klinac, nepomodan i očito iznad većine ostalih. Pitanje je kakav bi bio da sad imaš 12. Nisi odrastao u istim uvjetima kao današnji klinci i nemaš pojma kakav bi bio da jesi. Drugačije je, klinci su drugačiji, puno toga je drugačije, ali realno, svaka starija generacija će srat po mlađoj jer ju ne shvaća, a ne shvaća ju jer u njihovo vrijeme to nije bilo tako. Ja bi vratio Red Alert, igraonice, hip-hop devedesetih i videoteke, a profit je bio kralj i u naše doba, ali nije imao toliko mogućnosti nametanja. Osobno, meni je sve to sranje; i moderna glazba i streameri i influenceri i ostalo, ali opet, da sam ja danas klinac, sigurno ne bi bio imun na sve to, a možda ni ti. Ninja i slični neće zaradit ni lipe ni sekunde gledanja od mene, a ako mu drugi isto pokloni, boli mene ona stvar. Ja to shvatit neću, ali “tko voli nek izvoli”…

    • SonOfZeus

      @Darac83, 05.01.2020 - 17:22

      Ljudi su zatoceni u svojoj cahuri mrznje koja je proizvod nezadovoljstva vlastitim zivotom i silnim razocarenjima. Nazalost, najlakse je mrziti, i traziti izlike za svoj neuspjeh, te pritom pljuvati tudi uspjeh. Dozivio sam slicno na vlastitoj kozi – nije bitno koliko si sam zasluzan za ono sto si postigao, uvijek ce biti onih koji ce te htjeti spustiti i umanjiti tvoj uspjeh samo da izvuku trenutno zadovoljstvo u toj negativi. Jako je tanka granica izmedu zdrave ljubomore i duboke zavisti. Kako su nasi starci mislili i misle da je sve bilo bolje tada, danas silni stariji 20 i 30 godisnjaci misle da je bilo najbolje u 90tima. Zacarani krug. Esport je jos prilicno nova stvar i proci ce desetljeca prije nego ce uopce biti prihvacen i tada ce ovi kenjci danas skupljat penziju na posti, dok klinci sa ovim tenkama biti odrasli ljudi sa karijerom i obiteljskim zivotom. Mislim da je poanta da se ne izgubimo u svojoj mrznji, ali na ovakvim clancima to rijetko vidim. Live and let livez

    • MightyAloy

      @SonOfZeus, 05.01.2020 - 21:57

      Po tebi negativno mišljenje o pojedinim pojavama uopće nebi trebalo postojati? Najbolje da je sve sunshine and rainbows. Koja si ti naivčina Zeuse, ne vidiš ono što ti se dešava ispred nosa. Valjda je lakše tako, živjeti sa glavom zaronjenom u pijesak. Ako ti je tako lakše, neka. A klinci u ovakvim “tenkama” su ništa drugo doli budaletine. Dok ja budem kopao po kontejnerima jer u Hrvatskoj penziju sigurno neću dočekati, dotični klinci će dobro napuniti korporativne džepove te ako Bog da imati svoje klince koji će još zdušnije nastaviti stopama svojih staraca. Pitam se na šta će do tad sve ovo ličiti… Taj narativ o matorcima koji ne shvaćaju novo ti je zastario, druga su vremena, a nismo svi sljepci. Btw 90-e su generalno bile smeće. Bio, proživio, hvala ne bih se vraćao. Btw2 na osnovu tvojih komentara, generalno se slažem s većinom onoga što govoriš, no s ovim ne mogu. Također priča o mržnji i neopravdanoj ljubomori te nezadovoljstvom vlastitim životom i neuspjesima u ovom slučaju ne drži vodu. Nešto si ti tu pobrkao. Nije mi jasno kako možeš braniti i opravdavati ovakve gluposti, ali neka, svakom svoje. Budi pozdravljen.

    • Darac83

      @MightyAloy, 06.01.2020 - 01:18

      Mislim da pretjeruješ. Korporativne džepove punimo svi, pogotovo mi u gaming svijetu. Izgleda mi da si više ogorčen na globalno stanje stvari nego na ovu temu. Opusti se, svatko ima svoj život i živi ga kako njemu paše. Ako tvoj susjed prođe pokraj tebe u novim Ninja tenisicama, kakav će to utjecaj imat na tvoj život? Apsolutno nikakav… ?

    • SonOfZeus

      @MightyAloy, 06.01.2020 - 08:43

      U pravu si, da ninja nije postojao – naši penzići ne bi kopali po kontenjerima. Podsjećaš me na onaj meme gdje lik vozi na biciklu, gurne si štap sam u kotač i padne i proklinje nekog trećeg da mu je kriv. Tako i ti sa Ninjom. Svijet je sranje, kapitalizam je daleko od savršenog. Ali vjeruj mi, ni socijalizam nije ono što mnogi misle da je. Puno je dublji problem od nekakvih tenisica, uostalom, nikom se ne drži pištolj na glavi da kupi iste ili da gleda istog. Mene iritira moderni PC i kako se gura u sve više i više medija. Jebiga, gledam što mi se sviđa, ostalo ignoriram. Inače sam proglašen rasistom ili nacistom.

  • Dukie

    04.01.2020 - 23:09

    Ako je onaj uspio prodati ”SVJEZI ZRAK” u boci, zasto nebi Ninja prodao tenisice sa svojim imenom 😀 😀 😀 Covjek se snasao plus djeluje mi kao manja ludost ( ipak su u pitanju tenisice koje mozes nositi odredjeno vrijeme ) od ovoga sto prodaje zrak ( koji udahnes, a cijena je itekako paprena ), tako da.

  • Masterchief

    05.01.2020 - 09:30

    Uff, a tek njegovo novo remek-djelo tj. knjiga? Ninja radi baš puno ODLIČNIH proizvoda u zadnje vrijeme…

    • MightyAloy

      @Masterchief, 05.01.2020 - 15:05

      Pitanje je vremena kada kreću bočice s kakicom. ?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?