HCL.HR

Nintendo nije završio s inovacijama u dizajnu kontrolera

Zoran Žalac 09.07.2019.   •   15 komentara   •   Tehnologija


Kreator Marija i Zelde vjeruje kako će se metode kontroliranja igara u budućnosti mijenjati unatoč činjenici da su ljudi naviknuti na trenutnu shemu kontrolera.

Aktualna Nintendova konzola iznimno je fleksibilna u svojoj kontrolnoj shemi. Na Switchu se igre tako mogu kontrolirati na nekoliko različitih načina, bilo s Joy Conima ili s Pro kontrolerom. Nintendovi inženjeri ponosni su na to postignuće, ali trenutne kontrolere ne vide kao uređaje s kojima ćemo igre kontrolirati i u budućnosti.

Tvorac Zelde i Mario serijala, Shigeru Miyamoto, dioničarima tvrtke nedavno je poručio kako je trenutni kontroler dobar zbog preciznosti koju pruža. No, poručio je kako Nintendo isprobava različite stvari i kako vjeruje da bismo se ubrzo trebali prebaciti na nešto novo.

Naš je cilj da postignemo sučelje koje će nadmašiti trenutni kontroler, jedno s kojim se na ekranu reflektira ono što igrač zapravo radi pa on samim time može osjetiti rezultat. To još nije ostvareno.

Sudeći prema ovom opisu, Nintendo vjerojatno cilja na nešto što bi bilo iskoristivo u virtualnoj stvarnosti. Trenutno ondje postoje tehnologije koje vješto prate poziciju igrača i njegovih prstiju, ali glavni izazov nije u praćenju pokreta rukama već u kretanju kroz hodanje.

Označeno sa: ,

Komentari (15)

  • SonOfZeus

    09.07.2019 - 11:14

    “Tvorac Zelde i Mario serijala, Shigeru Miyamoto, dioničarima tvrtke nedavno je poručio kako je trenutni kontroler dobar zbog preciznosti koju pruža”

    https://www.google.com/amp/s/www.digitaltrends.com/gaming/common-nintendo-switch-problems-and-how-to-fix-them/2/%3famp

    • Igor Belan

      @SonOfZeus, 09.07.2019 - 19:33

      Oho, dezinformiranje u svrhu fanbojizma. Sviđa mi se!

    • SonOfZeus

      @Igor Belan, 10.07.2019 - 14:22

      Upisi u youtube joy con i medu top 3 ponudenog ti izbaci how to fix drift problems. Jer preciznost. Sam imam problema sa time i morao sam premjestit konzolu dalje od tv antene.

      Ali da, fanboyzam je argument za sve.

    • Igor Belan

      @SonOfZeus, 10.07.2019 - 16:43

      Zeuse, znam ja za drift problem. Nemam osobnog iskustva s njim jer moji JoyConi rade savršeno. Dapače, svi ljudi sa Switchom koje znam nemaju taj problem. Čak je i NintendoLifeu koji je napravio video o tome kako riješiti drift problem bio problem naći Switch sa tim problemom :)) Ali da – očito je da problem postoji kod nekih ljudi. E sad, problem je što ti nemaš pojma koliko je taj problem zapravo raširen, ali ga svojim komentarima želiš predstaviti kao što veći problem. I da s time na umu malo dezinformiraš i iskljivljuješ činjenice. Sad – radiš li to svjesno ili ne, ne znam. Ti možda zaista misliš da je to užasno raširen problem. Jer mogu razumjeti da si otišao na internet i tražio druge ljude koji imaju taj problem. I naravno, našao si ih tisuće i tisuće. I sad si u tom filmu gdje su tisuće JoyCona pokvareni i pogođeni nekim problemom. Naravno da ćeš tada dobiti dojam da je problem jako raširen. No imaj na umu da nitko ne ide na internet otvarati forumske teme da informira ljude da je sve OK s njihovim komadom hardvera. Dapače, takvih tema nema. Sad imaj na umu da ti treba tisuću tisuća da bi došao do samo jednog milijuna. A Switch je prodan u 35 milijuna primjeraka do sada. Postoji li mogućnost da ovaj problem ipak nije toliko raširen koliko ti se činilo kad si išao tražiti rješenje za taj problem? A valjda je jasno da postoji ta mogućnost, u najmanju ruku. A onda je možda i tvoj komentar malo nepošten? Naravno, jasno je da se ti barem djelomice i šališ u svom komentaru, jer svakome je očito da Miyamoto nije mislio na pokvarene Joycone kad je pričao o njihovoj preciznosti, ali svejedno – nema potrebe za zlobnim komentarom. Pogotovo kad takav komentar odvraća od daleko zanimljivije teme o inovacijama na polju kontrolera, što je nekako glavna tema vijesti.

    • SonOfZeus

      @SonOfZeus, 10.07.2019 - 14:24

      I samo da potvrdim – njihov pro kontroler radi odlicno i nemam takvih problema.

    • Igor Belan

      @SonOfZeus, 10.07.2019 - 16:47

      A evo zanimljivosti – ja imam problem s D-padom na mom Pro kontroleru koji povremeno registrira “gore” umjesto “desno”. Što naravno ne znači da svi primjerci tog kontrolera pate od istog problema.

    • Goran1234

      @Igor Belan, 10.07.2019 - 21:28

      Ja imam sličnih problema u Tetrisu 99 s pro kontrolerom..

  • Wolfman

    09.07.2019 - 11:36

    Neka oni bolje u idućoj iteraciji naprave pošten D-pad 😀

    • Igor Belan

      @Wolfman, 09.07.2019 - 19:35

      Istina, praktički su izmislili D-pad, imali idealnu stvar na svakoj konzoli i sad eto ga – puf! Nestade 🙁 Ali dobro, jasno je zašto – ovakvim dizajnom dobiješ dva odvojena kontrolera kada ih trebaš.

    • Wolfman

      @Igor Belan, 09.07.2019 - 21:28

      Ma nisam mislio na Joy-cone, tu je sasvim jasno zašto nema klasičnog D-pada. Mislio sam na loš D-pad na Pro kontroleru. Baš to što kažeš, praktički su izmislili D-pad, a trenutno imaju vjerojatno najlošiji D-pad na tržištu.
      E sad, koliko je idealna stvar bila na svakoj konzoli ne znam baš. Gamecube kontroler je recimo isto imao loš D-pad, Wii sa svojim janky setupom gdje klasični kontroler spojiš žicom na Wiimote i onda imaš bežični normalni kontroler 😀 itd. Wii U mi je imao dobar D-pad i na gamepadu i na Pro kontroleru. Ne znam, koliko god mi je fora što u svakoj generaciji smisle nešto drugačije, toliko mislim da bi kod nekih stvari trebali stati na loptu i ne izmišljati stalno toplu vodu kada to nije potrebno 🙂

  • lliquid_

    09.07.2019 - 13:02

    Neka se malo vise bave igrama lol

    • Paponja

      @lliquid_, 09.07.2019 - 20:49

      Breath of the wild,super mario odyssey,super mario maker,mario + rabbits,arma,super smash bros,splatoon 2 itd. Razumijem da nisu sve nintendove igre za svakog al rijec je o vrhunskim igrama koje briljiraju. I rijec je o ogromnoj ponudi odlicnih igara a konzola je vani 2 godine

    • lliquid_

      @Paponja, 09.07.2019 - 23:42

      Ne kazem da su im igre cisti shit. Neke igre koje si nabrojo, npr. Zelda:BotW, SM Odyssey, Mario+Rabbits i jos neke su mi fkt odlicne i tolko sam ih se nagledo na YouTube i Twitch da su me navele da pomislim o kupovini Nintendo Switcha. Ali stvar jer u tome da jednostavno igre im utihnu nakon max mjesec dana dok se o nekim igrama na ostalim platformama prica mjesecima. Ne kazem da su im igre losije kvalitete nego igre drugih platforma, samo tvrdim da im igre mozda nisu dovoljno komercijalizirane i ne uspijevaju ispunit puni potencijal jer igre na drugim platformama koje su mozda i losije nego Switcheve igre dobivaju vecu publiku…

    • Wolfman

      @lliquid_, 10.07.2019 - 07:18

      Mislim da imaš krivi dojam. Nintendova platforma je specifična upravo po tzv. evergreen naslovima – ekskluzive im se prodaju iznimno dobro ne samo mjesecima nego i godinama nakon originalnog release datea. Ekskluzive na drugim platformama rijetko kad dosegnu takve brojke…

    • crolink07

      @lliquid_, 10.07.2019 - 10:03

      Ti izgleda pratiš samo HCL .Octopath Traveler je dobio recenziju tek kada se pojavio na PC-u.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?