HCL.HR

Nova igra tvorca BioShocka zapela je u razvoju, možda je nećemo vidjeti do 2024.

Zoran Žalac 03.01.2022.   •   2 komentara   •   Industrija videoigara


Bloomberg prenosi izvješće o razvojnom timu Ghost Story i njihovoj narativnoj avanturi koja je u razvoju već sedam godina, a još nije ni najavljena.

Ken Levine, redatelj slavnih igara System Shock 2 i BioShock, osnovao je novi studio Ghost Story još davne 2014. godine. Studio je pod okriljem izdavačke kuće Take-Two Interactive dobio potpunu slobodu da radi što god poželi, a glavna im je želja bila igra u kojoj bi svaki igrač imao drugačije iskustvo priče ovisno o svojim postupcima.

Ken Levine je bio inspiriran Nemesis sustavom iz igre Middle-earth: Shadow of Mordor te je namjeravao stvoriti igru na sličnom konceptu, a u razvoj iste krenuo je s malim timom prije sedam godina, s ciljem da ju realiziraju do 2017. Sedam godina kasnije, ta igra ne da nije dovršena nego do sada uopće nije ni bila službeno najavljena.

Novinar Jason Schreier s Bloomberga otkriva kako je dotična igra Ghost Storyja zapela u razvoju upravo zbog Kena Levinea, kojega bivši zaposlenici opisuju kao osobu s kojom je jako teško surađivati. U izvješću se otkriva da su Levine i njegova ekipa radili na SF pucačini smještenoj u svemirskoj postaji s tri različite grupacije. Igra je isprva bila mali indie projekt, no Levineove su ambicije s vremenom rasle, a bivši zaposlenici Ghost Storyja navode kako su bile nerealne – htio je napraviti visokobudžetnu igru s timom od 30 ljudi. 

Za Levinea tvrde da je tvrdoglavi perfekcionist te da svojim procesima iteracije demotivira svoje suradnike, odbacujući višemjesečni rad jer mu nešto u igri ne odgovara. Iz tog je razloga studio Ghost Story s vremenom izgubio niz zaposlenika, a premda su pronašli novu radnu snagu, trenutni zaposlenici Bloombergu su otkrili kako nisu sigurni da će im igra biti dovršena u iduće dvije godine.

Pozitivni dio cijele ove priče jest taj što zaposlenici Ghost Storyja navode kako igru ne razvijaju pod pritiskom, tj. ne rade prekovremene sate kao što je to bio slučaj s BioShockom. Navodi se kako su zaposlenici trenutno optimistični oko projekta, premda mu se ne nazire kraj razvoja… niti trenutak javnog otkrivanja.

Komentari (2)

  • Saren

    03.01.2022 - 18:00

    Mozda i bolje da se nista ne otkriva dok ne ce imati sto za pokazati. A Levine cini se polako se gubi u zeljama i mogucnostima, podsjeca me na pricu oko glavnog tipa za trenutni Star Citizen. Davnih dana dok je MS jos bacao i proizvodio igre i on je imao ambicije vece od zivota i bas nikad zadovoljan ucinjenim. Sto je rezultiralo kako je rezultiralo na kraju. Vidjet cemo, nadam se necem dobrom makar morao i cekati ohoho na igru, no ovo mi ne zvuci obecavajuce bas.

    • DjokaBA

      @Saren, 04.01.2022 - 18:59

      Jedan od retkih koje jos uvek imam poverenja da ce isporuciti dobru igru. Ako me jos i Ken Levine razocara, onda sve u pm.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?