HCL.HR

Nova Sonyjeva igra na Steamu je prošla gore nego Concord

Zoran Žalac 16.11.2024.   •   70 komentara


Vjerovali ili ne, Concord na PC-ju neće biti najslabije prihvaćena Sonyjeva igra ove godine. LEGO Horizon Adventures privukao je još manji broj igrača.

Sonyjeva jesenska sezona ove bi godine mogla biti za zaborav što se tiče tržišnog uspjeha PlayStation igara. Concord je već ugašen, njega se ne žele ni sjećati. Astro Bot je doživio kritički uspjeh, ali se prodao u tek nešto više od milijun primjeraka. Prerađeni Until Dawn uspio je razočarati čak i najveće fanove. A LEGO Horizon Adventures nije imao baš dobar start, barem na PC platformi.

Naime, ovu platformersku igru na Steamu je zadnja dva dana istovremeno igralo 602 igrača. Za usporedbu, čak je i Concord imao više od toga, a to se već smatralo sramotnom katastrofom.

Kao najveća prepreka u privlačenju igrača u slučaju LEGO Horizon Adventuresa ističe se visoka cijena od 70 eura. Recenzije su otkrile kako se radi o igri koju se može završiti u desetak sati, pa i manje, stoga je jasno zašto PC igrači nisu pohitali kupiti. Uostalom, ne smijemo zaboraviti ni to da igra na PC-ju traži obaveznu prijavu na PlayStation Network.

S obzirom na činjenicu kako publika na PlayStation 5 konzoli nije dala puno ljubavi kudikamo više hvaljenom Astro Botu, izgleda da će se Sony u slučaju ove igre najviše nadati u dobru prodaju na Nintendo Switch konzoli.

Komentari (70)

  • BeLLicus

    16.11.2024 - 11:40

    Ne vidim smisao uopće ove igre. Imaš dve prave Horizon igre, i zašto bi netko igrao ovaj lego isprdak? Čudi me da ju je i ovoliko ljudi zaigralo.

    • xxved

      @BeLLicus, 16.11.2024 - 11:43

      I to su mahom sve recenzenti

    • Mark_x_X_x

      @BeLLicus, 16.11.2024 - 11:55

      Pa koja je poanta ijedne lego igre? Zasto bi itko igrao lego batmana pored arkhamovog batmana? A valjda 5 lego batman igara ima.

      A i ako cemo tako ovo je vjerojatno jedna od boljih lego igara za igrat zato sto nije potpuna kopija prijasnjih kao i svaka druga lego igra.

      Samo jebiga, previše para za premalo zabave, pogotovo kad je prvenstveno ipak dizajnirano za djecu.

    • Idealist

      @Mark_x_X_x, 16.11.2024 - 13:43

      Možda zato jer je Batman rađen po stripu i približen eventualno mlađoj publici sa dozom humora, dok je ova igra rađena prema igri… Ne znam, možda bude sad to novi trend umjesto remaster-a i rimake-ova.

    • marko1106

      @Mark_x_X_x, 16.11.2024 - 14:46

      Loge Fortnite Survival vrh 💪

  • Blackbeard

    16.11.2024 - 11:50

    Više ljudi igra Anthem dan danas hahahahab

  • kaurazmaj23

    16.11.2024 - 11:57

    Lego ti može biti zanimljiv do 5-e godine života, sve kasnije je neki ozbiljan problem u pitanju ako si stariji. Ja ovo nebi igro ni iz zajebancije jer bi se osječo ZAOSTALIM U RAZVOJU ili MENTALNO OSAKAČENIM. Svaka čast recenzentima što mogu svašta “prožvakat”.

    • Darcoolio

      @kaurazmaj23, 16.11.2024 - 13:04

      Stvarno mislim da je jedino osakaćeno ovde tvoje razmišljanje.

    • RPGamer

      @Darcoolio, 16.11.2024 - 13:55

      On je sada odrastao, veliki gospodin koji sada igra Batmana i Spidermana.

    • Mrkvicaa

      @RPGamer, 16.11.2024 - 14:19

      šta ti ne igras lego batmana i spiderman?

    • RPGamer

      @Mrkvicaa, 16.11.2024 - 14:37

      Ne.

    • Mrkvicaa

      @RPGamer, 17.11.2024 - 11:41

      Zašto Ne?

    • RPGamer

      @Mrkvicaa, 17.11.2024 - 12:08

      Ne volim superheroje, danas ni kada sam bio klinac a igre stoje pod oznakom “akcijska avantura”, što je drugi razlog zbog čega ih ne igram, preferiram isključivo RPG-ove. Ako mi je do avanturističkih igara iz trećeg lica rađe pokrenem npr. Kingdoms of Amalur ili Gothic, nikada Spiderman. To za mene nije igra.

    • kaurazmaj23

      @Mrkvicaa, 16.11.2024 - 16:59

      Vjera ne dopušta.

    • Mrkvicaa

      @kaurazmaj23, 16.11.2024 - 18:44

      尺乇d d乇√ノレ

    • kaurazmaj23

      @Darcoolio, 17.11.2024 - 01:05

      A ništa, prije smo se kao djeca igrali “rata ili kauboja”. Ajde probaj kao KONJINA 30+ godina oko zgrada sa ekipom sličnog uzrasta (ne upliči djecu u to) se nečeg takog igrati da trčiš po parku ko INDIJANAC sa lukom. Svako NORMALAN tko bih Vas promatrao prva pomisao bi bila: 100% BUDALE, NARKOMANI ili pobjegli iz MENTALNE USTANOVE. Ne isključujem mogučnost da Vam netko pozove i POLICIJU. Ovo je igra isključivo za djecu kako sam naveo do 5-te godine sve ostalo je kategorija “NEVEN CIGANOVIĆ” (sve može). Svidjelo se to tebi ili ne to je REALNOST.

    • Darac83

      @kaurazmaj23, 17.11.2024 - 10:41

      Sad se veliki igraju paintballa i softballa (ista stvar), a činjenica da limitiraš Lego igre na klince do pete godine govori samo da sam nemaš klince niti si u njihovom društvu. Uglavnom, znam da misliš da si kul u edgy, ali u zadnje vrijeme se gubiš i ispadaš malo panj. Uzmi pauzu. 😘

    • kaurazmaj23

      @Darac83, 17.11.2024 - 15:20

      “Super tata” te tvoje činjenice i zaključci prolaze jedino u tvojoj “GLAVI” jer su to tvoja uvjerenj da nekažem POTPUNI KRIVE INFORMACIJE. Uglavnom, znam da pokušavaš ispasti “super tata” (poklopac svakom loncu iako su argumenti smiješni) i ako se ne ponašaš kao DEBIL i ne igraš LEGO sa svojim klincem (naravno da drugo ništa NE POSTOJI, mnogo pametnije i edukativnije) se “gubi i ispada panj”. Zaista uzmi pauzu. 😉

    • Darac83

      @kaurazmaj23, 17.11.2024 - 16:54

      Eto vidiš kako se pogubiš. Gle, svako društvo ima jednog ovakvog – koji serucka nešto pa redovito dobije ćušku od drugih, ali žao mi je da to budeš baš ti. Sve ja shvaćam, još si mlad, nisi formiran kao osoba, željan dokazivanja i bahat, ali možeš sve to i bez da ispadaš sprdačina. I da, caps samo pogoršava, nemoj ga koristit, molim te. 😘

    • kaurazmaj23

      @Darac83, 17.11.2024 - 21:50

      Klasičan manipulator a u slučaju da manipulacija ne prođe tada prelaziš u ulogu SAŽALJENIKA.😂 Dobar si, ali te vještine ti ne prolaze kod mene. Šahovskim riječnikom, “čitam ti poteze” lutko i točno sam pretpostavio u kojem obliku če se svest tvoj odgovor. 😉 Da bi se osječao dominantnim prelaziš na te izlizane i PREJEFTINE fore koje si nabroja. Razumijem te. 😉

    • Darac83

      @kaurazmaj23, 18.11.2024 - 01:20

      Štošta ne prolazi kod tebe. Nema veze, mlad si, još se tražiš, ali nemoj uvijek forsirat bit poseban. Možda da koji puta argumentiraš svoje stavove, ne bi bio portalski klaun. Ne mislim ništa loše, samo mislim da još ima nade za tebe. 🖖

    • kaurazmaj23

      @Darac83, 18.11.2024 - 02:41

      Naravno da ne prolazi kod mene svašta jer nisam odavno kategorija ljudi “gutaj sve što ti se servira”. Tu dolazi do razilaženja u mišljenju. Kažeš ne budi uvijek poseban a po samoj strukturi čovjeka SVI SMO RAZLIČITI, da ne prelazim na psihološki nivo koji ti je to trebao odavno dokazati da je tako. Samom tom spoznajom si moga sam doči do zaključka da se NE ŽELIM svrstavat među 1000 istomišljenika. Realna slika sasvim nešto drugo, ali priklonit ču se večini da nebudem diskriminiran ili nešto treće. “Cijepljen sam” protiv DISKRIMINACIJE 😉. Prodaj svoj um da bi drugi lakše upravljali/manipulirali tobom i za nagradu zatapšaju po ramenu i kažu bravo majstore? 38. mi je godina a karakter isklesan na MAX. Tako da nema manipulacije nadamnom. Možeš se složiti ili ne, to govori o tvom načinu razmišljanja koliko si spreman uvažiti tuđe mišljenje. Na kraju krajeva sama prodaja igre je potvrdila koliko roditelji stvarno žele tu igru svojoj djeci. Argument bi sada po tvojim istomišljenicima bila cijena, što JASNO GOVORI da ti onda ne VOLIŠ svoje dijete ako je cijena presudan faktor a ne sreća djeteta. 😉

    • Darac83

      @kaurazmaj23, 18.11.2024 - 11:04

      Bravo za tebe! Otišao si predaleko, ne pričam o očinstvu, klincima ni trećem. Pričam o tome da možeš biti jak karakter i bez da svoje neistomišljenike nazivaš maloumnima, psihološki poremećenima i što si sve naveo, samo zato što u tridesetima vole igrat Lego igre koje su, u biti, običan platformer Lego tematike.

    • kaurazmaj23

      @Darac83, 18.11.2024 - 18:45

      Ok,
      PRIMJER: kako bi ti okarakterizirao odraslu osobu koja bi trebala biti IZGRAĐENA kao ličnost a u 30-im sjedi i tipka po banani? 😂 Ajde još da i razumijem ako to djete radi ali netko odrastao? Ima samo jedan naziv zaviso o tome koliko si maštovit da mu ga nadjeneš. Da zlo bude još veće utuće u to popriličan broj sati? Naravno da i za to postoje argumenti i objašnjenja ako pitaš “stručnjake”. Ne možeš reći da to nije igra jer imaš aktivnost klikanja i ostvaruješ neke “nagrade”.

    • Darac83

      @kaurazmaj23, 18.11.2024 - 21:54

      Stvar je jednostavna – tko voli, nek izvoli. Dokle god ne utječe na drugoga, nek klikče po banani satima. Ja to neću shvatit, ali sigurno neću ni omalovažavat osobu. Previše mi šaraš s temama sad, a ovo je moj maksimum koliko te želim life coachat besplatno. Do iduće teme Zmaju… 🖖

    • kaurazmaj23

      @Darac83, 18.11.2024 - 23:04

      Nije to šaranje več kako sam naveo jedan od primjera. Djecu ako to rade razumijem ali odraslog ne mogu, pa sam mislio da češ to povezati isto i sa LEGO igrama. Life coach NIKAKO! Ali da mi pogledaš u dlan, grah, grašak ili paradajz bez obzira što je ŠERPA još najpreciznija e o tome se več da diskutirati. Pa da mi kažeš al onako STRUČNO dali če sutra u 12:00 AM biti 12:00 AM ili točno baš, baš 12:00 AM. Ja se još troumim. Uživaj 😉

    • Stecajni_upravnik

      @kaurazmaj23, 18.11.2024 - 17:59

      Ako unapred kategoricno ne zelis da se svrstas u vecinu onda unapred isljucujes mogucnost da je vecina za bilo sta u pravu sto samo po sebi iskljucuje logiku a ono sto dobijas za uzvrat dozivljavas kao diskriminaciju i napad iako nema ni jednog ni drugog. Ovo sto si napisao za imunitet na manipulaciju je hrabro ali i opasno, u zivotu ne postoje jednosmerne ulice a tvoj iskljuciv stav i potreba za potvrdjivanjem sopstvene vaznosti (da si uvek u pravu) je cesto ulaz u jednosmernu ulicu ali u kontra smeru. Na tebi je sta ces i kako ces dalje, ima ona lepa i poucna prica o razlici izmedju sopstva i jastva👍

    • kaurazmaj23

      @Stecajni_upravnik, 18.11.2024 - 19:17

      Ne, ako se unaprijed ne svrstavaš u večinu znači samo da si OPREZNIJI. Ne radi se tu da dolazimo do zaključka tko je u pravu a tko ne ili povod za neku vrstu mentalnog sukobljavanja. Ja sam samo iznio svoje mišljenje što se tiče određene igre i kako JA gledam na samu, pa sada dali se taj način svidio nekome ili se osjećao PROZVANIM do osobe je. Nije dobar način vjerovati na prvu večini. Zato što se ta večina svodi na neku vrstu autoriteta pa večina i nesvjesno rade nešto samo zato što je predhodno 10. njih isto tako nešto napravilo. Ne znači da su svi u krivu ili u pravu bez da sam analiziraš kako stvari stoje i što je logičnije pa po tome doneseš SVOJ ZAKLJUČAK. Copy/Paste društvo se nije pokazalo kao dobra opcija gledano u svim sferama života.

    • Darcoolio

      @kaurazmaj23, 17.11.2024 - 12:19

      Ti definitivno živiš u nekoj paralelnoj realnosti i povlačiš paralele tamo gde ne mogu da se povuku.
      Uživaj.

    • IgorBiH

      @kaurazmaj23, 16.11.2024 - 13:27

      “nebi, osječo, osakačenim”…zakazao obrazovni sustav. 😄

    • kaurazmaj23

      @IgorBiH, 16.11.2024 - 18:08

      Ti to kao neki LEKTOR ili KOREKTOR? Oprosti ali ne prepoznah te na daljinu. Vidim da ti dijalekti nisu baš srodni i čitaš kako su te učili a ja prišem kako izgovaram, al pošto si priglup ajd da te ispravim.
      “nebi, osječo, osakačenim”…zakazao je obrazovni sustav. Nedostaje glagol “je” iza riječi “zakazao”, jer bez njega rečenica nije pravilno konstruirana. Zato prihvati moju igru 🙂

    • kebbab

      @kaurazmaj23, 16.11.2024 - 15:35

      Neverovatno koje sve gluposti procitas na tom portalu. Odigrao sam veliki broj tih LEGO igara. To su jako zabavne avanture jedini problem je sto bi te igre trebale biti 30-40€ a ne 70€.

    • kaurazmaj23

      @kebbab, 16.11.2024 - 18:43

      Portal i služi tome da te iznenadi sadržajem. Ja nisam ni jednu, niti pa me zanimaju takve igre. A što se tiče avantura onda bolje odigrat original a ne ove GLUPOSTI. Cijena? ispod 10€

    • Mrkvicaa

      @kaurazmaj23, 18.11.2024 - 08:11

      Pajdo kralju.Manem ti rx 480 red devil i dobiješ Mat:)Pogledajte si svoje potez ovdje u komentaru:)
      https://www.hcl.hr/vijest/gog-lansirao-program-ocuvanje-starih-igara-222328/

    • kaurazmaj23

      @Mrkvicaa, 18.11.2024 - 10:38

      Promašio si nešto…

    • Mrkvicaa

      @kaurazmaj23, 18.11.2024 - 10:59

      Tvoj potez je prvi:)

    • Mrkvicaa

      @kebbab, 17.11.2024 - 17:14

      jel to ovi najbolja lego igra?

    • Darac83

      @kaurazmaj23, 16.11.2024 - 23:17

      Tako je! Ti si veliki dečko!

    • Mrkvicaa

      @Darac83, 17.11.2024 - 11:51

      Sve je to igrica ili kako neki vole reci igra:)

    • Darac83

      @Mrkvicaa, 17.11.2024 - 13:37

      Ha čuj, igrice, igre, video-igre, sve nas prate kroz život. Sprdnju i omalovažavanje smo navikli slušat od starih i konzervi, ali kad to radi “jedan od nas”, onda vidiš da je preseravanje i privlačenje pažnje.

    • Mrkvicaa

      @Darac83, 17.11.2024 - 13:43

      nije me sram reci igrica ili igra.

    • MomoKiid

      @kaurazmaj23, 17.11.2024 - 17:22

      Ti si idio*

  • Agent

    16.11.2024 - 12:00

    Šta su očekivali, lego igre teško mogu dobit neki uspjeh jer većina smatra to su lego što bi se to probalo.

    • Darcoolio

      @Agent, 16.11.2024 - 13:14

      To su igre za mlađu publiku i roditelje koji žele sa njima da igraju.
      Ipak, uvesti klince u taj svet kroz neretko odličan humor gde se dete nasmeje jer scene jesu smešne, a ti jer je jedna ozbiljna scena koju napamet znaš isparodirana, to u suštini i jeste poenta Lego igara.
      Plus da prodaju budući Lego proizvod.
      Ali po ceni od 70€ za Lego igru, stvarno ne znam šta su oečkivali.

    • Agent

      @Darcoolio, 16.11.2024 - 14:00

      E zbog takvog razmišljanja se prodala skoro pa ništa

  • Crow89

    16.11.2024 - 12:06

    Lego igre su dobre za klince ali klince ne zanima Horizon 🤣😂 Eventualno dinosauri u njemu, ajde…

  • curkass2

    16.11.2024 - 12:11

    Jedva čekam da ih udari po “lampi” taj ego koji su počeli pokazivati čim su zauzeli vodeću poziciju na tržištu kućnih konzola još od izlaska PS4… Mislim, upravo dobivaju po lampi s Concordom i očito ovom igrom, al ajde još malo bi bilo divno.

    • Mark_x_X_x

      @curkass2, 16.11.2024 - 12:59

      Da zato što baš trebamo propagirat smrt single player local coop titlova… Jednostavno ih je previše i tko je vidio samo jednom platit igru a ne joj svako malo davat pare za novi skin ili oruzje.

    • curkass2

      @Mark_x_X_x, 16.11.2024 - 13:21

      Na sreću, ne govorim o single-player dijelu poslovanja i okay je ako su ljudi zadovoljni ako platformu koriste na taj jedan određeni način.

      Evo samo jedan od primjera je blokiranje ljudi da koriste platformu bez plaćanja za online play… Likovi naplaćuju access za multiplayer i to mjesečno, baš suprotno od ovoga što si ti spomenuo. I to pazi ideje, naplaćuju access i za igre koje se ni ne vrte na njihovim serverima, poput Rockstarovih, EA-ovih igara i slično.

    • Mark_x_X_x

      @curkass2, 16.11.2024 - 16:27

      Zbilja? Koja to local coop igra treba ps plus da bi se igrala?

      Također, online multiplayer me ne može manje zanimat, ili igram sam ili igram uživo sa partnerom ili prijateljima, pokopao bih se sam da mi je dio života bit na mikorofonu i da se derem na klince, tako da hvala kurcu da se to placa kako netko zeli a ne da se od mojih kupnji iskljucivo single player i local coop igara financira online igranje i odrzavanje.

      Mene samo još zanima koji to dio sonyevog ega pogrijesio s ovom igrom kako si napisao… Sto je tebi toliko loše u nacinu na koji je sony developao/osmislio ovaj lego spinoff?

    • curkass2

      @Mark_x_X_x, 16.11.2024 - 18:20

      Kaj zbilja… pa nadovezao sam se na singleplayer, što uključuje i local co-op. Okay, tvoje razmišljanje je ako je tebi dobro jebe ti se za druge. Singleplayer porcija igrača je mala manjina na Playstationu.
      Nisam rekao da je igra loša, nego način na koji oni deliveraju i misle da će im svi cuclati pišu bez da odrade pravi marketing ili u slučaju Concorda kad naprave poluproizvod. To je ego o kojem pričam.

  • IgorBiH

    16.11.2024 - 13:30

    Sve po zasluzi. A čak kad i nešto zasluži bolje (Astrobot), bude kažnjen zbog prethodnih grijehova. Neka, neka.

    • Mrkvicaa

      @IgorBiH, 16.11.2024 - 14:13

      Nemoj tako brigadiru.”Kasnije ćeš reći da ih je Steam ukleo”:)

  • Mrkvicaa

    16.11.2024 - 13:52

    mogli su bar napraviti lego bloodborne ili demon souls:)

  • sallaD

    16.11.2024 - 13:53

    Dakle, mogu nagađati da je Sony ovom igrom “probao” otvoriti vrata Lego adaptacijama svim njihovim ikoničnim igrama kako bi prvuklo još više mlađe publike. Vidi se s ovim novostima da su se jako loše prevarili.

  • trulex

    16.11.2024 - 14:10

    Lego igra bolan vrijedi max 30€ i to je to. Evo meni neki dan na Steamu čovjek poklonio key za Lego star wars igru jer je key za džaba oko 1 ili 2€ na akcijama.

    A o PSN da ne pričamo.

  • ukek

    16.11.2024 - 14:17

    Cijena igre je urnebesna 😂🤣 Nego kace Concord 2, to se ceka, jebes LEGO..

    • sallaD

      @ukek, 16.11.2024 - 14:24

      kad im nd uskoči u razvoj, vidit ćeš koliko će onda hvalospjeva dobiti igra. Hehe

  • Ki-ya Karate Monster

    16.11.2024 - 14:24

    Igor Belan je jedan od njih! Kappa

  • marko1106

    16.11.2024 - 14:52

    Nema to veze ni što je Lego niti što je Horizon. Cijena i ništa više. Sony je daleko skup primjera radi Dragon Age standard edition na steamu 60 eura na Sonyu 80. Neka hvala samo vi derite ali moje pare necete vidjeti.Užasne su cijene pojedinih igara na Sonyu. Došlo je do toga da bi se i Nintendo postidio

  • Gorhton

    16.11.2024 - 14:55

    sad ce da poskupe konzole kako bi vratili gubitke hahaha

  • Daky_13

    16.11.2024 - 18:09

    Ovo je pravljeno za decu a ne za matore konje,s toga ide i toliki uspeh.Sta tu nije jasno

  • Benjamin Scrool

    16.11.2024 - 22:16

    Mogli su napravit remaster Bloodbornea za valjda upola manje novaca i sad bi okretali doslovce stotine tisuće igrača na Steamu. Ali neeeeeeee….

  • SonOfOsiris

    16.11.2024 - 23:05

    Sony u slobodnome padu, a dno se ne vidi

  • funky0308

    17.11.2024 - 13:13

    Naravno da je prodaja podbacila i neka je, konacno se pocelo i to u “tri dana” unistavati smece koje se prodaje po nevjerojatnim cijenama. Ne zelimo ovakve piz.. konacno su ljudi prestali kupovati takva smeca ili cak i odlicne igre koje su tu samo da otmu pare. Primjera je hrpa, Until Dawn smo jedva cekali na PCu i onda napucaju cijenu kao da je jucer izasla, da su je dali po 20/30$ prodaja bi bila odlicna, ovako ce pasti u zaborav prije nego padne cijena, ovo nepotrebno Lego smece je tu samo da uzme novce i to ne skriva, Concord bolje ni ne spominjati, Dragon Age Veilguard dno dna koje veze nema s prvom igrom, tu je samo da pokusa spasiti mrvice preostale nakon debakla vecine igara prepunih woke preseravanja. Indiana Jones ce propasti i prije nego izadje (mozda bi ga mogla spastiti kakva brzinska prilagodba za VR, inace djeluje uzasno lose).. tu kameru ko je smislio treba ga trajno maknuti iz gaminga, prvo lice ali kao da glavu drzis pola metra ispred tijela koje prelazi u trece lice kod penjanja i nekih drugih akcija.. uzas.. zasto to nije islo u 3rd person kompletno? Odlicna je igra mogla biti.. Uglavnom, hrpetina losih ideja koja se pokusava progurati samo radi imena ili nostalgije (GTA def.ed recimo) i to po 70-80$?! Super je sto se vrlo brzo zaborave i ne prodaju tako da i investitori stiscu izdavace da se maknu od tih bedastoca. Protiv Lego igara nemam nista, super su za coop s djecom ali ovo? Kome i cemu? Ima odlicnih igara i odlicnih dev i studija koje treba podrzati, ovakve nebuloze sigurno ne. Sto se PSNa na PCu tice, mislim da smo rekli sve kada su pokusali isto sa Helldivers 2, sumnjam da ce se usreciti ako pokusaju ponovno.. PSN radi sigurnosti 🙂 🙂 bas su simpaticni.

  • Hadvar

    17.11.2024 - 15:40

    Na Concord su navodno spiskali 250 milijuna eura. Ova igra nije nikakvo mjerilo. Concord je jedna najgorih katastrofa u povijesti gaminga. Iako vjerujem da nece jako dugo drzati tu titulu.

    • sallaD

      @Hadvar, 17.11.2024 - 15:55

      Neće dugo zadržati titulu? Zar već ima još neka igra kojoj se nadilazi veći debakl od Concorda i Suicide Squada?

    • Hadvar

      @sallaD, 17.11.2024 - 17:49

      Ne, ali sudeci kako danasnja gaming industrija funkcionira, sigurno ce biti jos vecih i sramotnijih debakla.

    • sallaD

      @Hadvar, 17.11.2024 - 18:35

      Volio bi da će stvari biti drugačije od onog što si rekao, no nažalost si u pravu. A najgora stvar da će i dalje nabacati krivnju na nas za ovakve debakle umjesto da se opamete i prestanu raditi te prskarije.

  • BojanT

    17.11.2024 - 18:54

    Lično mislim da je cijena ove igre od 10 € do 15 € jednostavno bi zgrnuli kamione love, ovako šipak. Isto to važi i za Astro Bot da mu je cijena oko 20 € prodao bi se već sada u milionima primjeraka, ovako i 1 milion je puno. Pohlepa je glavni razlog njihove propasti, kupci mogu da čekaju akcije 🤣🤣🤣

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?