HCL.HR

Otkrivene su detaljne hardverske specifikacije za Nintendo Switch 2

Zoran Žalac prije 1 dan   •   1 komentara   •   Tehnologija


Netom prije lansiranja konzole Nintendo Switch 2 doznali smo pojedinosti njezinog hardvera, što nam je dalo potvrdu za neke prethodne nepoznanice.

Kad je Nintendo službeno predstavio Switch 2 konzolu, hardverski su detalji uglavnom bili površinski: koristit će posebni procesor tvrtke Nvidia, imat će 12 GB radne memorije i 256 GB prostora za pohranu. Pitanja o pojedinostima tih hardverskih komponenti ostala su otvorena za nagađanja, sve do sada. Potvrđeno je tako sljedeće:

Glavni čip / procesor

  • Switch 2 koristit će čip posebno dizajniran samo za tu konzolu, čiji će procesor biti ARM Cortex A78C
  • procesor ima ukupno osam jezgri, ali će dvije biti rezervirane isključivo za operativni sustav konzole, dok će se za igre koristiti šest jezgri
  • procesor će raditi na taktu od 998 MHz kad je konzola spojena na TV, odnosno na 1,1 GHz u prijenosnom načinu rada, s mogućnošću dosezanja maksimalnog radnog takta od 1,7 GHz

Grafička jedinica

  • temeljit će se na Nvidijinoj Ampere arhitekturi (na kojoj je rađena GeForce 30 serija grafičkih kartica)
  • koristit će 1536 CUDA jezgri (originalni Switch imao je 256)
  • radni takt za GPU bit će 1007 MHz kad je konzola spojena na TV, odnosno 561 MHz u prijenosnom načinu rada, s mogućnošću dosezanja maksimalnog radnog takta od 1,4 GHz
  • prevedeno u teraflopse, konzola će imati 3 TFLOPsa u docked načinu rada, odnosno 1,71 TFLOPsa u prijenosnom načinu rada (nešto manje od običnog PlayStationa 4)

Memorija

  • konzola će koristiti LPDDR5X tip memorije sa 128-bita i dvije memorijske pločice po 6 GB
  • propusnost memorije bit će 102 GB/s u docked modu, a 68 GB/s u prijenosnom načinu rada
  • od 12 GB radne memorije, 3 GB bit će rezervirano za operativni sustav konzole, dok će se za igre koristiti 9 GB radne memorije

Pored ovih detalja doznali smo još neke zanimljive stavke. Primjerice, Switch 2 imat će zaseban FDE sustav za dekompresiranje podataka, čime bi se trebao rasteretiti glavni procesor. S druge strane, potvrđeno je i kako će konzola koristiti VRR samo u prijenosnom načinu rada, dok VRR nećete moći koristiti kad je spojena na TV, bez obzira na to što vam TV podržava VRR tehnologiju.

Nadalje, ranije je već potvrđeno kako će Nvidijin DLSS upscaling biti podržan, što znači da će Switch 2 biti prvi mobilni uređaj s podrškom za DLSS. Konzola će tehnički podržavati i raytracing efekte, ali trenutno još nijedna igra najavljena za Switch 2 nije potvrdila korištenje raytracinga.

Komentari (1)

  • GTA222

    15.05.2025 - 11:19

    Kakva je ovo logika VRR samo u prijenosnom modu.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?