HCL.HR

Na PC-u od danas možete doživjeti grafiku remastera za next-gen konzole

Zoran Žalac 28.08.2020.   •   36 komentara


Jedna od prvih igara koje će biti dostupne za PlayStation 5 te Xbox Series X dobila je svoju demo verziju, ali ne za te konzole nego za PC.

Gore je jedan od najbezveznijih naslova koje sam ikada napisao, ali je faktički točan. Od danas na PC-u možete zaigrati demo verziju jedne od prvih igara najavljenih za PlayStation 5 i Xbox Series X. Radi se o Observer System Reduxu, next-gen remasteru psihološkog trilera iz 2017. godine.

Tehnički gledano možete tvrditi kako to nije “next-gen” igra jer izvorno nije dizajnirana prema mogućnostima hardvera novih konzola. Ali, faktički gledano, ovo je prvi javno dostupni demo igre koja osim PC verzije stiže samo na konzole nove generacije. Pa uzmite to kako želite.

Zapravo, System Redux je više od običnog remastera jer sadrži tri nove misije, potpuno nove sekvence ispitivanja, novu mehaniku stealtha, drugačije lokacije i povrh svega toga oštrije teksture, nove animacije, modele likova i podršku za ray-tracing efekte.

Doduše, ray-tracing efekte nećete vidjeti u demo verziji koja je trenutno dostupna na Steamu. Samim time, ovo je next-gen grafika – ali kao da i nije. Pozitivna strana toga jest da demo možete pokrenuti i bez RTX grafičkih kartica. Evo minimalnih i preporučenih zahtjeva:

Minimalno sljedeća generacija (720p30):

  • CPU: Intel Core i5-3470 / AMD Ryzen 3 1200
  • GPU: @1280×720: GeForce GTX 1050 3 GB / Radeon RX 560 4 GB
  • RAM: 8 GB RAM

Preporučeno sljedeća generacija (1080p60)

  • CPU: Intel Core i7-3770 / AMD Ryzen 5 1600
  • GPU: GeForce GTX 1060 6 GB/ Radeon RX 590
  • RAM: 16 GB RAM

Označeno sa: , ,

Komentari (36)

  • Chimichangas

    28.08.2020 - 14:02

    Ovo stvarno izgleda top!

  • Artyom

    28.08.2020 - 14:08

    Kad smo već kod PC-a… zar sre preskočili objaviti novi Doom trailer i datum izlaska????? :-O

  • funky0308

    28.08.2020 - 15:17

    Zapravo je naslov odlican i govori sve. Ne zeleci opet tone prepucavanja se malo mozda ogradjujes u tekstu ali nema potrebe. To je tako, puno ljudi ce se uvjeriti u ono sto PCasi godinama govore. Visoke rezolucije i visok frame rate su bite stvari. Ne najbitnije, naravno ali u nekim igrama jako, jako bitne i cesto razlika 30 ili 60 fpsa promjeni kompletan dozivljaj igranja. Drago mi je da ce sada sve sto ide na konzole moci zasjati punim sjajem, a koristi ce imati i PC 🙂

    • Dr.Gamer

      @funky0308, 28.08.2020 - 15:58

      Ne mislim da će PS5 imati “novu bomba grafiku” a da PC neće. Prvo što nema logike a drugo što im nije interes. Neće komp zaostajati za peticom ali definitivno frejmovi nisu bitni. Kažem, nosu bitni ako ti nije bitno online igranje i multiplayer naslovi. Ko nije ljubitelj ničega sem singlplayera za frejmove ga briga. Ako imam 30 ili više dovoljno mi je, samo ds ne laguje i ne šteka. Cijeli sam život ganjao što giše sličica u sekuni na PCu dok nisam zaigrao God of War, Ladt of Us, Uncharted, Red Dead Redenption 2 i td na svojoj konzoli. Tada sam tek shvatio da sam gubio vrijeme jer koga briga da li God of War radi u 30 ili 150 fps kada je spektakl…

    • bakyos

      @Dr.Gamer, 28.08.2020 - 16:43

      Slažem se u potpunosti…

    • Lazy

      @Dr.Gamer, 28.08.2020 - 17:24

      Yep, tocno sam taj, igrao u gamerskom zivotu jedno 10 sati multiplayera, plus minus, a igram od 86te cini mi se, samo story driven single mofo exp, stoga mi 30 fps nije mrsko ni najmanje, dont care ako mi igra ide i ne trza, al opet, obozavam al ono na najjace, slagati PC, i stoga uvijek imam, uvjetno receno, zvijer od PC i konzolu.Ugl ova igra je brutalna ko voli dobru pricu, a ovo uzimam cim izadje puna verzija.

    • Zvonimir Komar

      @Dr.Gamer, 28.08.2020 - 19:55

      30 frejmova jednostavno nije dovoljno. Stabilnih 60 je bitno u kojoj god igri hoćeš. Više od toga za online kompetitivno, da. Kada će prestati taj mit da je 30 fps dovoljno?

      Ovo što pišeš mi je jednostavno neuvjerljivo – da si ganjao visok framerate na PCu i onda da su ti nakon toga ove drlje od framerateova bile dovoljne. Ja bih istinski volio da danas mogu igrati nešto na ispod 60 ili nestabilnih 60. Ovo govorim kao netko tko u svojim srednjoškolskim danima, a i dosta kasnije, nije imao kompove koji bi furali framerate zahtjevnijih igara i blizu 30, a kamoli 60. Morrowind se igrao na fantastičnih 15ak i sl.

    • Dr.Gamer

      @Zvonimir Komar, 28.08.2020 - 22:57

      Spajdermen radi u 30 FPS. Vjeruj mi, nemaš utisak da je 30 kako je optimizovana igra. Još na super televizoru sa visočijim osvježenjem i koji nema laga. Kada igraš GOW i Last of Us 2 boli te ku*ac za fps jer uživaš. Nije mit, sa 1070 EVGA SOC modelom mogu sve dersati na ultra na 70-80 fps neke i preko 100. Nisu mi više presudno vrejmovi već kvalitet igre

    • funky0308

      @Dr.Gamer, 28.08.2020 - 20:02

      Naravno da nece, konzola je zapravo PC slozen danas, PCi se konstantno nadogradjuju i jednostavnom logikom znamo da ce uvijek postojati jaci brzi i bolji PC. Mislim da se oko toga svi slazemo.. u konacnici nije to ni bitno, bitno je kako to sve skupa radi. Ja si na svu srecu znam sloziti komp, eto, imao sam tu srecu da su me starci kroz cijeli zivot gurali u nekakve tecaje, skole i radionice i znam odabrati komponentu koja nije nuzno najskuplja ali uz drugu savrseno radi. Nesto slicno rade i Sonyevi inzenjeri, na visem nivou nego ja, sigurno ali to je na tom tragu – komponente koje su savrseno kompatibilne i lijepo skupa rade, a ne kostaju previse. Uglavnom, ne volim igrati igre ispod 60fpsa ali ovisi puno i o zanru i o igri samoj. RDR2 recimo nisam htio igrati na PS4, krenuo sam igrati, odustao i cekao PC verziju iako sam samo solo kampanju igrao. Uncharted bi isto volio vidjeti u 60fpsa ali OK, nema ga pa sam ga odigrao u 30fpsa i nisam obolio 🙂 . Ako nesto moze bolje, pokusavam doci do toga, ako ne ide ne ide, prilagodim se tome. Nije visok i stabilan framerate bitan MPu, bitan je i u SPu. Fluidnost i oreciznost pokreta ja zelim u Divisionu bio sa NPCima ili u DZu, kao i u drugim igrama, nema smisla nabrajati ih ali da se moze zabaviti i u 15fpsa, a moze.. mozemo se do odredista dovesti i u Yugu ali lijepse je u novom audiju 🙂 .. salim se, naravno. Ljudski je traziti i teziti boljemu i to je u ljudskim genima, bas zbog toga drustvo i ide naprijed (iako se to nekada tako bas i ne cini). Trazimo bolje, brze, jace i sve to skupa dovodi do napretka. Kada samo pogledas 40-50 godina u proslost, sto je nista vido se ogroman napredak. Treba uvijek teziti boljemu, mozda i onda kada i nije nuzno 🙂

    • vragec25cro

      @Dr.Gamer, 28.08.2020 - 20:11

      Pa ima singleplayer naslova i na pc 🙂 Evo sad ovih dana Microsoft Glight Simulator.Da ne spominjem hrpu strategija i drugih naslova.Da tebi se taj stil igara ne sviđa i odmah je to smeće. 🙂

    • Dr.Gamer

      @vragec25cro, 28.08.2020 - 23:01

      Nisam fan simulacija letova i strategija pa me ne interesuje mnogo. Igara definitivno ima ali ja tražim top kvalitet kao na PS4. Toga na PCu više nema. Možda çe u budućnosti biti, ne znam, danas više nema
      Za mene PUBG i Fortnite nisu God of War ili Ghost of Tsushima, za moj ukus to je parodija 😊

    • vragec25cro

      @Dr.Gamer, 29.08.2020 - 11:01

      E o tome ti ja pričam cijelo vrijeme,ali ti ne kužiš 🙂 Što je nekome vrhunsko,nekome drugome je smeče i obratno.Ove igre koji si nabrojao nisu niti slične jer su drugačiji žanrovi 🙂

    • Dr.Gamer

      @vragec25cro, 29.08.2020 - 11:25

      Ja sam stariji pa drugačije gledam na stvari, nego današnji klinci. Prije je bilo drugačije, nije bilo različiti ukusi, bilo je ili imaš ukusa ili nemaš 😂. Ili ti se Blistavi Um svidja ili nemaš ukusa. Ili ti je Dan Obuke filmčina ili veze nemaš. Sada kažu meni ne valja, nije po mom ukusu. Nije tačno, nego nemaš ukusa. Ljudi bez ukusa su izmislili pojam drugaciji ukus da bi imali alibi hahahaah. Zato postoji Fortnite, zato postoji hrpa krš projekata i u gamingu i u filmu… Sve se radi samo zbog para. Kontam šta hoćeš da kažeš ali sam namjerno naveo ove 4 igre da bi zvučalo upečatljivije 😉

    • vragec25cro

      @Dr.Gamer, 29.08.2020 - 19:39

      Ako si stariji onda se sječaš da si imao fps,racing,platformere i tu i tamo koji rpg,dok u današnje vrijeme imaš mali milijun razlika u istom tipu igara.Uzmi samo primjer racing igara of formule kartinga marija sonica crasha pa do simulacija nfs(s pričom) relija.Znači sve je to slično a opet različito.Misliš zato jer ti Gow 4 vrhunska igra da imaš boljih ukus od drugih?Lol.S robom se ne bi slożilo 110 milijuma ps4 korisnika(ps4 prodan u 120 milja a Gow 4 oko 10milja 🙂 ).Eto ti još jedan primjer ukusa i da nisi u pravu 🙂

    • Dr.Gamer

      @vragec25cro, 29.08.2020 - 22:26

      Od drugih? Nije isto reći da imam i da drugi nemaju ukusa i reći da imam bolji ukus od drugih. Da različita pojma. Samo kažem da je prije bilo tako, ili znaš ili si tucmalj nema treçe. I da, apsolutno imam ukusa sa dosta više stvari s video igara. Pa šta hoćeš da kažeš, da GOW nije vrh jer ga nije kupio svako ko ima PS4. Evo ja tebi kažem ovo, znam 10tak osoba koji tvrde da im je God of War bez veze a znam da veze nemaju. Jednom koji to kaže Kol 4 kultna igra dosadna, drugi 3 igre odigrao u životi od toga 2 kod mene itd haha. Mogu ljudi voliti šta zele boli mene za to ku*ac. Činjenica je da mi čovjek ne može tvrditi kako ima.istancan ukus za igre a pbožava Minecraft, Fortnite itd. Ili za film, frajer ima 40 god kažei Blistavi Um smor od filma, glup film, ti ljudi tačno nemaju to, ukus. Nije to različit ukus već veze nemaju 😂.
      Arkam Asylum, Mass Effect 2, Dead Space 1, Dirt 1, Race Driver Grid, Battlefield 3, Witcher 3, COD 4, Half Life 2, GTA 4, GTA 5, Assassins Creed 2, Arkham City, Bioshock 1, Metro Last Light, Far Cry 3, LA Noire, Max Payne 3, Outlast 1, Forza Motoraport 7 i tako dalje… par starijih igara koje volim bez da nabrajam nove ili PS4 eksluzive. Ovo ti je stari gamer sa ukusom. Ili Dying Light npr xD..Sve složeno sa stilom

    • vragec25cro

      @Dr.Gamer, 30.08.2020 - 09:17

      Evo ti još jedan primjer,naprimjer Tlou(2013) koji svi hvala izaśao na ps3 i kasnije na ps4 prodan u 20 milja primjeraka, a ps3 i ps4 zajedno u oko 200-220 milja primjeraka 🙂 Znači ako netko igra šta se tebi ne sviđa taj nema uskusa.Ti si gori nego malo dijete.Evo ove gore naprimjer koje si nabrojao odigrao sve skoro,a svidjelo mi se samo par njih. 🙂

    • personauser

      @Dr.Gamer, 30.08.2020 - 09:47

      Sony cak razmislja dovesti sta vise svojih ekskluziva na PC

      “We will explore expanding our 1st party titles to the PC platform,” says the report, “in order to promote further growth in our profitability.”

      https://www.pcgamer.com/sonys-new-strategy-brings-more-of-its-titles-to-pc/

    • Zoran Žalac

      @Dr.Gamer, 29.08.2020 - 09:50

      Na konzolama uvijek biram glađu izvedbu kad taj izbor postoji. Na dva i pol metra od TV-a većinom ne vidim razliku između 1080p i 4K ako ju se baš ne trudim uočiti. S druge strane, razliku između 30 fps-a i 60 primijetim baš svaki put. U slučaju Ghost of Tsushime npr. igrao sam na performance modu iako nije bilo 60 fps-a jer na višoj rezoluciji PS4 zvuči kao avion. Jedini razlog zašto me Death Stranding i Horizon Zero Dawn sad zanimaju na PC-u, iako sam ih završio na konzoli, jest upravo 60 fps-a.

    • mg

      @Zoran Žalac, 29.08.2020 - 11:03

      Baš tako.
      Taj jedini razlog neće biti potraban kad
      izadu nove konzole:)

    • Dr.Gamer

      @Zoran Žalac, 29.08.2020 - 11:11

      Opet mislim da je to sve do ličnog ukusa. Meni je 30 fps dovoljno ako je stabilno, za jednu singl igru. Ne bih se bunio dai sve igre rade na 60 FPS na PS4 ali ne rade ni u 20, tako da mi ne smeta. Jedino mi je u Red Deadu 2 smetao frejmrejt na konzoli. Ima vidljivih padova u svim gradovima i većim naseljima i nerviralo me i te kako. Ni u jednoj drugoj igri toga nema, sve je super. Siguran sam da bi mi možda i smetalo da preko miša i tastature igram ovako, preko džojstika to je malte ne “nemoguće” primjetiti i osjetiti jer je kretanje preko istoga svakako mnogo sporije nego sa tastaturom i mišem ☺. Drugo, hajde kada neko kaže PS4 bučan kao avion kao fen ovako onako, kada to govore ljudi koji ga vjerovatno i nemaju nego su čuli od drugoga. Da, imao sam polovnu konzolu, koristio je možda godinu dana i čula se kada sam igrao zahtjevne naslove. Strašno me nervira buka, volim tišinu ali se konzola čula, pogotovo u God of Waru. Rekao sam, ok, tako treba, i drugi se žale. Onda sam kupio nov PS4 i vidio da je to samo bilo do moje polovne izdrkane konzole. Evo koristim nov PS4 par mjeseci i doslovno da se ne čuje naspram prošlog. U Last of Us 2 se čuje u Red Deadu 2 se čuje ali to je toliko neprimjetno da je smiješno nannetu kentsrisati kako je konzola bučna. Probaj ti drug njega očistiti 😂

    • mg

      @Dr.Gamer, 29.08.2020 - 11:29

      PlayStation 4 Pro CUH-7200 review: the latest, quietest hardware revision
      https://www.google.com/amp/s/www.eurogamer.net/amp/digitalfoundry-2018-playstation-4-pro-cuh-7200-review

    • personauser

      @Dr.Gamer, 29.08.2020 - 11:32

      60fps mora postati standard za sve igre. Zalosno je sta se i dalje igre vrte na konzolama u 30fps

    • Dr.Gamer

      @personauser, 29.08.2020 - 12:47

      Slažem se sa tobom da bi 60 trebao biti standard na PS5. Da li iko od vas ikada razmisli je li God of War sa onakvom grafikom lak za napraviti i izvesti u 60 na toliko staroh konzoli? Što je ugra grafički lošija lakše je izvući veći broj frejmova. Pa pogledaj grafiku na Unchartedu 4, ili njegovoj ekspanziji! Šta misliš kakav bi ti recimo računar trebao da onakva grafika leti u 60 ili viße frejmova na PCu? Evo ti Horizon i Red Dead, čist primjer, Horizon pogotovo. Odvrni sve na ULTRA i barem 1080p i vidi hoćeš li imati zakucanih 60 FPS. Kakav hardver treba za to. Vjeruj mi, hoću da kažem, na Ps4 konzoli staroj toliko godina izvesti onakve igre sa onako brutalnom grafikom je čista umjetnost pa makar u 30 fps.

    • personauser

      @Dr.Gamer, 29.08.2020 - 13:11

      Mogli su staviti da se npr. GOW vrti u 1080p60 na PS4 Pro

    • Zoran Žalac

      @personauser, 29.08.2020 - 13:52

      Pa i stavili su.

    • Zoran Žalac

      @Dr.Gamer, 29.08.2020 - 13:06

      Što se bučnosti tiče, generalno nemam problema s njom i konzola nije stara ni dvije godine… Kažem samo da se to u nekim zahtjevnijim igrama događa – što i sam priznaješ. Negdje više, negdje manje. Ali ako će mi konzola biti tiša na nižoj rezoluciji, odabrat ću to umjesto oštrije grafike. jer kao što rekoh, na dva metra razmaka sasvim mi je svejedno je li 4k (koji ionako nije native) ili 1080p.

    • Dr.Gamer

      @Zoran Žalac, 29.08.2020 - 13:28

      Da da, čuje se moj PS4 iako je nov u nekim igrama ali to je mizerija od buke da bi se o tome govorilo. 2x jače mimse čuje ubačen disk dok se zavrti nego što se čuje buka konzole. Pojačam TV na volume 5-6 i nečujem ga, da ne govorim o sluškama. Htio sam reći da mi se polovna konzola čula dosta jače ova nova je vrh. Mislim da je starost i “očuvanost” konzole u pitanju. Možda se PRO čuje jer je 4k, ne znam. Ja svakako ne mogu preko 1080p tako da mi je ova buka izuzetno niska ☺

    • vragec25cro

      @Dr.Gamer, 29.08.2020 - 19:41

      Čuje se i novi ps4 kad vrti crahs inssne trilogy(2018),nedo bog da ubacim diak 🙂

    • Dr.Gamer

      @vragec25cro, 29.08.2020 - 22:31

      Kupi nov soni nemoj polovnjak iz treće ruke xD.
      Hoćeš da ti snimim uzivo buku konzole dok igram Days Gone, zahtkevnija PS igra. Da vidim hoćeš li skontati da pleja radi. To se kaže, malo perfekcionizma nije na odmet. Pustite da konzola upija prašinu ne vodite računa a onda kažete posle godinu dana bučna kao avion. Nwmoj čistiti Noktuin hladnjak 3 god pa će ti i on biti kao avio

    • vragec25cro

      @Dr.Gamer, 30.08.2020 - 09:10

      Nova konzola,par dana stara kad sam stavio u nju crash(nakon što probao igre zbog kojih kupio).

  • mg

    28.08.2020 - 17:30

    next-gen remastera:)

  • Gogy990

    28.08.2020 - 20:44

    Moja vega jede ovo gore za doručak a do rucka je poshere

  • delko

    28.08.2020 - 23:36

    Ne izgleda ovo nista sad toliko pretjerano next-genovski 🙂

  • franZberg

    29.08.2020 - 02:15

    Instalirano, odigrano, deinstalirano… Fino izgleda, ljepše.. ali… daleko to od next gen, daleko

    • Zoran Žalac

      @franZberg, 29.08.2020 - 10:40

      Dok ne dočekamo prve igre na Unreal Engine 5 ništa zapravo neće biti next-gen. Osim Flight Simulatora 🙂

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?