Pogledajte kako će u Hell is Us izgledati istraživanje bez oznaka gdje trebamo ići
Objavljena je još jedna kratka snimka gameplaya iz nadolazeće igre Hell is Us, ovaj put fokusirana na istraživanje svijeta bez markera i pokazatelja gdje treba ići.
Hell is Us je nadolazeća igra koja se hvali time da igrača neće vući za ruku i govoriti mu što treba učiniti i kamo mora ići. U ovoj igri će biti važno poslušati sve što likovi govore i pročitati svaki dokument na koji naiđemo, sve kako bismo mogli “spojiti točkice”. Kako naglašavaju developeri, nema ovdje magičnog kompasa niti redoslijeda u kojemu se nešto mora obaviti.
Može se to činiti kao potencijalno problematična stvar za igru, no redatelj Jonathan Jacques-Belletete kaže kako je Hell is Us igra u kojoj ćemo slijediti svoje instinkte i stvari otkrivati na organski način. Također je rečeno kako će najveći misteriji i najdublje tajne u igri biti opcionalni tip sadržaja.
Evo kako će izgledati taj detektivski posao bez pomagala:
Daky_13
07.03.2025 - 15:52Neka hvala da se gubim po svetu 300 sati nemam vremena nije za mene.A i u ovoj igri mora da kidas engleski
darijoman
07.03.2025 - 16:06Neka kombinacija starih serijala Tomb Raidera i Dark Soulsa u velikom otvorenom svijetu. Zanimljiva formula nekog starog kova i za one koji žele ozbiljnu avanturu
MAJSTOR RINGO
07.03.2025 - 16:28Nece biti problematicna stvar ako ce u igri postojati neka vrsta dnevnika, cisto da mozes u svakon trenutku videti sta si pricao sa nekim NPC-jem, o cemu se radi itd…
Svidja mi se takav pristup. Birba takodje, deluje zaista obecavajuce. Samo da igra ne bude bas previse pustena sa lanca. Jedino sto mi je smetalo u Elden Ringu. Znaci slusas npc-ja, naravno do kraja moras iscrpeti dijalog, nesto ti istrabunja, neki kao quest, i sad zamisli da u onolikoj mapetini ti moras ponovo da nadjes tog lika, negde. Ako ga nisi pazljivo slusao cao djaci. Cak i da jesi, posle 5-10h provedenih u igri, neke borbe sa bossom, gde si zaginuo 50 puta, sigurno ces zaboraviti sve.
Inace da me ne bi pogresno razumele kolege, Elden Ring je masterpiece, zbog njega sam u velikoj meri promenio misljenje souls igrama.
Igrao ga mozda 200h…
darijoman
@MAJSTOR RINGO, 07.03.2025 - 16:35Teško je riješiti mnoge zadatke u soulsima pa tako i u Elden Ringu bez vodiča. Neke je moguće riješiti slušanjem NPC-eva pa onda ti logički razmisli i pamti gdje i kako, međutim neke nije ako ne koristiš vodič. To su jednostavno takve igre
ChungaLunga
@darijoman, 07.03.2025 - 16:45Soulsi su linearni, pa kad tad “nabasaš” na slijedeći korak questa. Elden Ring je doslovno veća šansa da ćeš ga preskočit ako ne pretražiš svaki kutak mape. Meni osobno taj način ne vođenja za ruku paše isključivo kod takvih linearnih RPGova, a definitivno ne kod open world.
darijoman
@ChungaLunga, 07.03.2025 - 16:47Soulsi nisu linearni već poluotvorenog tipa i ne možeš nabasati na svaki questline ako ne znaš konkretno što trebaš činiti. Elden Ring je u svemu tome kompleksniji zbog puno veće svijeta
ChungaLunga
@darijoman, 07.03.2025 - 17:03Naspram ERa su definitivno guided, ne sjecam se da sam ikad negdje zaglibio jer si morao ici s jednog područja na drugo po nekakvom njihovom redoslijedu. Pa problem sa questovima nije bio toliko istaknut.
darijoman
@ChungaLunga, 07.03.2025 - 18:22Očito nisi riješavao sve zadatke od svih NPC-eva pa zato nisi. OK da ne spojlamo više temu
ChungaLunga
@MAJSTOR RINGO, 07.03.2025 - 16:56Meni Elden Ring ima i veće probleme, poput recikliranja bossova i protivnika. Nakon trećeg ili četvrtog zmaja, ili petog konjanika već mi je bilo dosta. Zadnju trećinu igre sam doslovno proletio, bez razgledavanja okolo samo da završim. Tako da osobno mi je Souls serijal za dva koplja ispred Elden Ringa i nadam se da će mu se FS vratiti u budućnosti.
Daky_13
@MAJSTOR RINGO, 07.03.2025 - 17:59Da ne bacamo još uvek olovke i sveske kod kuće vidiš kako nam treba😃
MAJSTOR RINGO
@Daky_13, 07.03.2025 - 19:33Papir je papir kolega😉
GAMEmaher
07.03.2025 - 17:06Ovo će dobro doći ekipi koja kuka da je npr. svaki novi assassins na istu foru… i kojima dosadilo sve slično otvorena svijeta i side questovi za level up 🙂 Meni pak ovako nešto zamorno trazit gdje što, poludim već u nekim igrama kad ne znam kuda pa kopaj po youtube, al dam joj šansu ako je puknu na Ps Plus 🙂
Shaman
07.03.2025 - 19:39Meni su preteske ovakve igre iako postujem pristup developera da te samim dizajnom igre upute na pravo mjesto.
ProperBurial
07.03.2025 - 20:15Igra za svakoga je igra za nikoga. Pokušaj udovoljiti pametnome i idiotu i samo ćeš postići da je pametnome dosadno.
Lazy
08.03.2025 - 17:19E ovo je vrh,utopit se u igrinom svijetu i kako je netko spomenu uzeti papir i olovku ako treba(ko nekad)