HCL.HR

Procjenjuje se da kontroler za PlayStation 5 izdrži samo 417 sati igranja prije nego se počne kvariti

Zoran Žalac 22.02.2021.   •   67 komentara   •   Tehnologija


Popularni YouTube kanal iFixit analizirao je problem driftanja analognih palica u slučaju DualSense kontrolera za PlayStation 5. Njihove su procjene pomalo zastrašujuće.

Problem takozvanog driftanja sve je češća pojava na službenim kontrolerima za konzole Nintenda, Microsofta i Sonyja. Kad kontroler počne driftati, to znači da registrira pokrete analogne palice bez da igrač izdaje naredbe preko te palice. Zbog tog se problema trenutno vodi više sudskih parnica pa je popularni YouTube kanal iFixit odlučio istražiti što točno stoji iza tog problema na primjeru novog DualSense kontrolera za PlayStation 5 konzolu.

Prema njihovom istraživanju, ista tvrtka proizvodi dijelove za kontrolere Sonyjevih, Microsoftovih i Nintendovih konzola. Riječ je o japanskoj tvrtki Alps za koju iFixit kaže da ne proizvode loše dijelove za kontroler, ali je poznato da ti dijelovi imaju svoj vijek trajanja. Isti ovisi o tome kakve igre igrate, ali prema procjeni iFixita, ako igrate Call of Duty: Warzone, kontroler može izdržati jedva oko 417 sati igranja prije nego mu se komponente analognih palica počnu degradirati, odnosno prije nego se potencijalno počnu javljati problemi s driftom.

Naravno, to je samo njihova procjena bazirana na službenim garancijama vijeka trajanja koje izdaje sam proizvođač analognih palica. Sigurno su mnogi od vas proveli i više od toliko sati u Warzoneu na PS4 ili Xbox One konzoli (isti tip analogne palice koristi) bez problema.

Slično vrijedi i za sve druge kontrolere jer koriste istu tehnologiju, uključujući i Xbox Elite modele, ali i kontrolere starih Xbox One i PlayStation 4 konzola. Dakako, treba još jednom naglasiti da trajnost ovisi o vrsti igara koju se igra, ali i o drugim faktorima, poput čistoće kontrolera. Osim toga, kontroleri koji su više izloženi prašini imaju veće šanse prije razviti problem s analognim palicama.

Problem nije nerješiv i kako smo već pisali – u slučaju DualSense kontrolera pokriven je jamstvom. Iz iFixita ne okrivljuju tvrtku Alps ni Sony, Microsoft ili Nintendo za nastanak ovoga problema, ali tvrde kako nitko od njih ne radi dovoljno da bi se taj učinio što lakšim za popravljanje. Da bi korisnik samostalno riješio problem drifta na DualSense kontroleru koji su uzeli za primjer, potreban mu je odgovarajući alat i ako ne zna što radi, samim postupkom može trajno oštetiti kontroler. Takvo što moglo bi se izbjeći da određene komponente kontrolera nisu zalemljene.

No, pravo rješenje bilo bi u korištenju drugačijih komponenti i tehnologija u kontrolerima. Dakako, razlog zašto se koriste ove koje su podložne relativno brzoj degradaciji jest u profitu – zato što su te komponente jeftinije od onih koje bi bile kvalitetnije.

Komentari (67)

  • GAMEmaher

    22.02.2021 - 10:02

    E a što sam ja govorio da sve te fensi šmensi stvari što trpaju prvo treba dobro ispitat i da se brzo počne kvariti… vrag odnio žurbe. Niš ne treba na prvu odmah kupovat osim ako nemaš para na bacanje niti te zaluđenosti odmah ps5 konzolom… eno i u lipnju izašao last of us 2 pa sam govorio da mi se neda bacat 500 kn na igru, igraju se druge…evo sad je malo više od pola godine za 159 kn kupit, brzo bude i na akcijama za 79 kn pa ajd tad i uzmem.

    • Igor Belan

      @GAMEmaher, 22.02.2021 - 10:38

      Da se razumijemo, ista tehnologija je već godinama u raznim kontrolerima. Prema ovome, ista stvar se može dogoditi i na Xbox One kontroleru, PS4 kontroleru itd. PS5 kontroler je samo uzet kao primjer. Tako da se ne radi samo o PS5 kontroleru.

    • Idealist

      @Igor Belan, 22.02.2021 - 11:02

      Dogodilo se meni sa oba PS4 kontrolera i to u relativno kratkom vremenu i vremenskom razmaku. Iako sam malo igrao PS4, na prvom se pokvario desni analog, a na drugom lijevi.

    • Zoran Zabac

      @Idealist, 22.02.2021 - 17:19

      Svaki kontroler će izdržati dugo ako se normalno koristi…u tvom slučaju je očito da si loše koristio

    • Idealist

      @Zoran Zabac, 22.02.2021 - 22:03

      Da, u pravu si. Nisam smio palcima micati gljive kontrolera.

    • GAMEmaher

      @Igor Belan, 22.02.2021 - 13:01

      Istina… ja pak imam sreće da mi oba ps4 kontrolera rade super već 4 godine bez ikakvih problema. Frendu pak mi je brzo počeo štekavat onaj na xbox one. Dok originalno ps3 kontroler mi otišle brzo obe gljive a kolegi već 7 godina ništa a udara redovito s njim. I oba PSP-a sam imao na model 2000 brzo problem s tom gljivom da mi baca u stranu…

    • djosic85

      @GAMEmaher, 22.02.2021 - 15:43

      Meni počeo driftat nakon 2,5 godine od ps4. Nema pravila očito

    • Strahinja Radonjic

      @djosic85, 22.02.2021 - 17:40

      Meni jedan DS4 potpuno nov počeo driftati posle ni pune dve nedelje. Nisam fazon imao ni 15 sati igranja i leva palica otišla u k….. A to mi je bio drugi DS4 tada. Malo mi je falilo da upadnem kao Džon Wick u prodavnicu gde sam ga kupio kad su me pozvali i rekli da ću čekati od 5-15 dana da stigne popravljen, zamenu nisu hteli da daju…..

    • Arthur

      @GAMEmaher, 22.02.2021 - 13:51

      Ovo je opet dosta common problem kod kontrolera općenito. Meni PS4 to radi kada uđem u mapu na warzonu ali samo tamo i to jako sporo samo drifta po mapi. Nakon dužeg niza godina analog na mom PSP-u go radi u tolikoj mjeri da je neigrivo a najdraže PSP igre su mi god od War Sparta i chains of olimpius gdje se doslovno krećeš na analogu. Taj problem ima i gotovo svaki jeftini kontroler ali u puno većoj mjeri. Jedino to još nisam primijetio kod steama kontrolera koje mi imaju dva frenda. Ali opet i sa svim tim to je velik problem jer je ps5 jedva izašao a ove stvari se već masovno događaju. Sreća nemam novce za odmah iskeširati za konzolu a nije mi ni žurba jer imam PS4. Ovako će taman popraviti ovo do tada, nadam se i taman skupim novaca i sve 5. Ali do tada samo pratim hoće li raditi na ovim problemima.

    • Ena

      @GAMEmaher, 25.02.2021 - 18:48

      Meni radi odlicno DS4 od 2013, us sate i sate igranja

  • SanKa

    22.02.2021 - 10:07

    ja sam samo osjetio drifting kod AC: Valhalle. Ali mislim da je to do igre.. Problem kojeg UBISOFT uporno ignorira

  • Timmy20

    22.02.2021 - 10:29

    Nema veze, maketing je odradio svoje. Potvrđeno by “Žabica i Trikić” from HCL.

  • naga

    22.02.2021 - 10:34

    Zar nije to rijesivo s nekom aktivnom kalibracijom

    • naga

      @naga, 22.02.2021 - 10:37

      Znaci nekim softwerom koji otkriva drift ispravlja ga kad se pocne dogadat. Znam da je moguce.

    • moordrak

      @naga, 22.02.2021 - 11:50

      Ako je analog kvalitetno razdrman, nema spasa. Softverski možeš ispraviti samo mala odstupanja ako je hardver ispravan.
      Analogna palica ispod plastične kape krije prilično složen mehanizam sastavljen od osovine na opruzi, dva potenciometra i mikroprekidača. Potenciometri su najčešći POF jer se vremenom troše. Metalni klizač unutar potenciometra doslovno oguli grafitni sloj. Stvar traje koliko traje.
      Kada bi se na neki drugi način detektirao pomak palice, recimo optički, ovih problema vjerojatno ne bi bilo. Vrlo slično rješenje danas imaju optički miševi. Zapravo, više ih niti ne zovemo “optičkim miševima” nego samo miševima jer drugih niti nema 🙂 Kuglice su već svi zaboravili 🙂 Trackball ne računam jer su i oni u suštini optički miševi iako imaju kuglu.

    • Arthur

      @naga, 22.02.2021 - 14:20

      To sam ja imao s svojim PS4 kontrolerom i tako sam to rješio samo se nikako sjetiti kako se zvao taj program kojega sam skinuo.

  • Zoran Žalac

    22.02.2021 - 10:34

    Na Switchu sam u tri godine zapazio drift 2 do 3 puta, što je super. Na DualShocku 4 nikad još. Doduše, ne igram pucačine na konzoli, možda zato.

    • Dad of Boy

      @Zoran Žalac, 22.02.2021 - 11:24

      Ja isto, imam dva DS4 kontrolera i nisam još imao drift, ali oba PS3 kontrolera mi zato imaju drift

    • SilverMelior

      @Zoran Žalac, 22.02.2021 - 14:44

      Meni je na DualShocku 4 jedno vrijeme driftao, jedva primjetno ali jeste,nakon nekog vremena je prestao sam od sebe.

    • Annabella_M.

      @Zoran Žalac, 22.02.2021 - 14:49

      Ja igram samo pucačine na ps4, i nisam imala baš nekih velikih problema sa tim. Koristim i dalje isti kontroler koji sam kupila sa ps4 (2 godine ima). Malo ponekad drifta ali može se igrati pošto ionako nemam para za novi 😂

  • Agent

    22.02.2021 - 10:47

    “Dakako, treba još jednom naglasiti da trajnost ovisi o vrsti igara koju se igra”. Kako može ovisiti o vrsti igara?

    • Cheesemassacre

      @Agent, 22.02.2021 - 11:08

      Pa ako igraš igre koje jako malo koriste gljivice onda će se manje trošiti i duže trajati.

    • Zoran Žalac

      @Agent, 22.02.2021 - 11:09

      Lako – ne koristiš u svim igrama analogne palice jednako često i ne traže sve igre pomicanje palica istim intenzitetom. Npr. u borilačkim je igrama česta praksa korištenja D-Pada nego analoga. U vozačkim ne pomičeš palicu u svim smjerovima toliko često kao u igrama gdje lika kontroliraš u svim smjerovima.

    • Agent

      @Zoran Žalac, 22.02.2021 - 11:59

      Ali opet ako igraš borikačke igre gdje koristiš D-pad onda će taj dio otići nakon 400 sati ili je problem samo određeni dio.

    • Zoran Žalac

      @Agent, 22.02.2021 - 12:02

      Drift je vezan uz analogne palice kontrolera.

    • Emperor Ghaleon

      @Agent, 22.02.2021 - 11:10

      Traži se izgovor JER OČITO nije problem do Sonyja, već do igrača i/ili igre.
      Moraju tako napisati jer inače ništa od besplatnih primjeraka video igara (od ovlaštenog zastupnika) za recenzije.

    • _Someone_

      @Emperor Ghaleon, 22.02.2021 - 11:16

      Ako su vec placeni od Sonyja, zasto onda nisu poopcili clanak, pisali generalno o novim kontrolerima, jer iste komponente i probleme imaju i ostali kontroleri, nego su cak i u naslov stavili kao da taj problem ima samo PS5

    • Emperor Ghaleon

      @_Someone_, 22.02.2021 - 11:17

      Možda zato jer je nedavno podignuta tužba protiv Sonyja? Pa možda… ono… samo Sony i Nintendo imaju taj problem, a o joyconima se piše još od 2017.

    • doctorsparta

      @Emperor Ghaleon, 22.02.2021 - 11:26

      Jep svi naslovi vrište Dual sense “je broken” i Sony pod tužbama, ostli radi kao sat. Ista tehnologija, isti problem, na skoro svim konzolama, već godinama. A sad tek imamo ozbiljne udružene tužbe samo za Dual Sense i baš je on uzet kao”loš” primjer. Pitam se zašto? Samo stvar što piše u EULA, tj. PS5 ju ima najlošiju napisanu pa se nižu tužbe. S druge strene 550 kn je DS, pa 550/417 to je 1,3 kn/h. Not too shaby.

    • Zoran Žalac

      @Emperor Ghaleon, 22.02.2021 - 11:26

      Nije teško za shvatiti. Kontroler (za bilo koju platformu) nema ugrađen tajmer koji odbrojava do trenutka kad će postati defektivan. Kad netko kaže 417 sati naravno da treba pojasniti da to nije u sekundu tako em za sve igre, em za sve kontrolere. U istom članku piše što ifixit zaključuje – da problem nije u tome što se nešto troši ili kvari – fizičko je, nego što Sony i ostale tvrtke ne rade dovoljno po tom pitanju da olakšaju popravke ili ne rade dovoljno da to isprave. Da netko tu štiti Sonyjev imidž kako bi se okoristio, ovoga članka ne bi bilo. I tu prestaju tvoje neutemeljene teorije.

    • Emperor Ghaleon

      @Zoran Žalac, 22.02.2021 - 11:30

      U pravu si, ispričavam se. Zaboravio sam da kod plaćenih članaka nema ni mogućnosti komentiranja jer ju isključite.

    • PppPP

      @Emperor Ghaleon, 22.02.2021 - 14:15

      Kak ti još nisi popio ban meni nije jasno 🤣 prcaš ih mjesecima lol

    • PppPP

      @Emperor Ghaleon, 22.02.2021 - 14:13

      Da, sony im je platio da stave ovakav naslov. 👏👏

  • mariod123456

    22.02.2021 - 10:51

    Pa nije to problem od jučer. Tri različita dualshock 4 kontrolera sam slao na garanciju zbog tog problema…

  • MaryPoppins

    22.02.2021 - 11:14

    Njima je sad sve vaznije da kroz zivotni vijek konzole da kupimo najmanje 3 kontrolera…

    • Zoran Žalac

      @MaryPoppins, 22.02.2021 - 11:28

      A mene se na redditu sprdalo kad sam osuđivao što se PS5 igre ne mogu igrati jeftinijim PS4 kontrolerom…

    • Zoran Žalac

      @Zoran Žalac, 22.02.2021 - 12:07

      Kako ne bi? Sa svakom PS5 konzolom dolazi PS5 kontroler – treba li im više motivacije za inicijativu od toga? Podrška za PS4 kontroler tu ništa ne mijenja u toj priči, osim za korisnika. Ako developerima treba neka inicijativa za nešto, to je do vlasnika platforme da ih nekako potakne kroz parnterstva i sl., a ne da preko leđa korisnika nešto prebija. Ako je doživljaj doista toliko bolji s novim tehnologijama, prepoznat će to i korisnici i developeri, bez Sonyjeve isključivosti.

    • Zoran Žalac

      @Zoran Žalac, 22.02.2021 - 12:13

      Opet ćemo se vrtiti u krug. Nigdje, ali baš nigdje isključivanje kompatibilnosti DS4 sa PS5 igrama nema veze s novim funkcionalnostima PS5 kontrolera. Fifa se ne igra drugačije s PS4 kontrolerom i PS5 kontrolerom, ali na PS5 s jednim možeš igrati, a drugim ne. Dok god se sve nove stvari mogu isključiti, tj. nude se kao opcija, ne priznam da ima razloga za uskratiti tu podršku za PS4 kontroler. Koristio netko ili ne koristio – nebitno. Ako je neka igra baš dizajnirana oko toga – da joj treba mikrofon i sl. – neka radi samo sa DualSensom – uopće nemam s tim problema. Jednako kao što neke igre na PS VR traže Move kontrolere – ako su dizajnirane tako – neka. Ali kad igra nije dizajnirana za nešto, ili je to nešto kao opcija, nema opravdanja za softversko isključivanje jeftinijeg i rasprostranjenijeg kontrolera.

    • doctorsparta

      @MaryPoppins, 22.02.2021 - 11:39

      Ne bi vjerovao ali to nije tako. Da ti ugrade kvalitetne dijelove, DualSense bi koštao oko 900kn. Onda bi plakao da je preskup i ne bi ga vjerojatno nikad kupio. Ovako dođe upola jeftinije, pa je kao super, i kupiš ga. Dalje je lutrija, koliko igraš, šta igraš, itd. Na kraju kad si kupio prvi i bude broken, a već si se navukao na “jeftinu” konzolu i kontroler, kupiš i drugi. I opet su ti izbili oko 900kn za kontroler ali u ratama.

  • Ducktective

    22.02.2021 - 11:22

    Vjerojatno je ovo točna informacija. Nisam još kupio ps5 ali mogu reći da su dual shock 4 mnogonlošije kvalitete bili od dual shock 3. Par sam ih već mijenjao, užasno slaba baterija nakon kratko vremena, dok sam na DS3 znao igrati par dana prije mego stavim da punim. I da analog sticks na ds4 su užasno nekvalitetni. Napominjem radi se o originalnim controllerima ne kopijama bilo kakavim.

    • Dad of Boy

      @Ducktective, 22.02.2021 - 13:11

      Kod mene je baš obratno, na oba DS4 kontrolera nemam drift, dok na oba PS3 imam.

  • marko1106

    22.02.2021 - 11:25

    Apex legends je smrt za joystick. Moram naglasiti iz iskustva znam.

    • blacklist0907

      @marko1106, 22.02.2021 - 12:03

      Meni obrnuto

    • Arthur

      @marko1106, 22.02.2021 - 14:22

      A tek rdr2 kada jašeš konja😂😂😂😂

  • MajkBrajson

    22.02.2021 - 11:41

    Zna neko dobar emulator za ps5?

    • moordrak

      @MajkBrajson, 22.02.2021 - 11:54

      Klasa optimist ha? 🙂 🙂 🙂 🙂

    • Emperor Ghaleon

      @MajkBrajson, 22.02.2021 - 12:07

      Znam da je ovo već izlizana fora, ali… YouTube.

  • EDINJO

    22.02.2021 - 12:18

    Dok se ja dočepam PS 5 ti broblemi će već biti otklonjeni u idućim serijama.

  • moordrak

    22.02.2021 - 13:10

    Problem očito postoji, ali suludo mi zvuči da ću biti prisiljen PS5 kontroler mijenjati 4 puta u periodu od godinu dana. Da, brojim tisuće sati igranja godišnje zato sam zabrinut, no ipak sam zeru skeptičan prema procjeni od 417 sati. Naslušao sam se svakakvih horor priča kroz godine. Mislim da je ovo još jedna u nizu.
    Što se popravaka tiče, prosječni korisnik nema adekvatni alat niti znanje kako popraviti sofisticirani komad elektronike niti ga treba imati. Zato postoje garancije i službeni servisi.
    Neznam čemu ova silna halabuka oko nečega što se obavlja gotovo rutinski, u trgovinama.

  • Skoropazao665

    22.02.2021 - 13:16

    2015 kupio PS4 kontroler koji sam dobio sa konzolom još uvek radi. A nije da ga nisam koristio.

  • Kirian_1984

    22.02.2021 - 13:18

    Da li možda netko zna da li je sam drifting problem ikako vezan uz software, a ne uz hardware i da li se to može dokazatai? Zato jer su meni oba kontrolera radila savršeno do prije mjesec dana (ps4 / ds4), a sad se ta glupost pojavi svakih sat vremena na par sekundi, trenutno opet igram hzd… Interesantno je kaj se pojavilo na oba kontrolera istovrmeeno, pa sad, možda je u bt problem, a ne u tehnikalijama kontrolera??

  • Chimichangas

    22.02.2021 - 13:43

    Zato se ne kupuje konzola na launch day 😀

    • Arthur

      @Chimichangas, 22.02.2021 - 14:34

      Baš to. Osim ako nisi youtuber, recenzent ili novinar. Nije priša jer ekskluzive neće izlaziti u nekih prvi godinu dana. Valja sačekati kada igre budu izlazile samo za nove konzole i krenu se nizati ekskluzive a taman će se tada spustiti cijena konzola i sve 5. Ja sam dosta kasno dobio PS4 ali s obzirom na masu ekskluziva i drugih igara ima tu materijala za zabaviti se.

    • Zoran Žalac

      @Chimichangas, 22.02.2021 - 17:26

      Čuj, Nintendo ni četiri godine nakon lansiranja Switcha nije riješio taj problem s driftanjem. Dapače, s istim su problemom lansirali novi model konzole – i to onaj od kojega sporne kontrolere ne možeš odvojiti od konzole, što znači da ti konzola jest kontroler.

    • Strahinja Radonjic

      @Chimichangas, 22.02.2021 - 17:35

      A bre čoveče jel si ti čitao objavu uopšte? Pa ista stvar može da se desi i sa DS4 i sa Xbox kontrolerom jer ista firma pravi delove za kontrolere. Ne bih se iznenadio da je to i dalje isti model tj. Isti deo koji se i u DS4 ugrađivao. Ili se možda malo razlikuje ali je izgleda još lošiji. I druga stvar, nema to nikakve veze sa konzolom. Na koji način je kontroler vezan za konzolu? Pazi foru, “Sr**je kontroler = sr**je konzola”… Ja sam kupio samo Dualsense da koristim na PC. Zar trebam reći da je PS5 kršina od konzole jer Dualsense ima drifting takođe kao DS4? To je kao da kažeš da ne treba kupovati automobil na “launch day” jer se mesec dana kasnije javljaju ljudi da im se izlizao logo proizvođača sa ključa. Niđe veze..

  • Smike

    22.02.2021 - 13:44

    Pa ja dnevno igram 417 sati😁.

  • Gorhton

    22.02.2021 - 14:32

    Ja sam imao taj problem na ps4 kontroleru,na xbox one x kontroler nemam ali mi frend ima zato. Mislim da je to do toga kako igras,ako si neka zivcana stoka koja pritisce svom snagom jbg sam si sebi kriv onda. A vezano za ps5 kontrolere nezz mozda i jesu uradili los posao vezano za to,dok se zale samo na ps5 nisam vidio da se netko zali na xbox SX

  • darkness666

    22.02.2021 - 14:41

    Meni bitno da je moj izdrzao demon souls do platinuma..:)..
    Nemam nekih velikih problema osim sto se primjeti da s vremenom te vibracije ne funkcioniraju bas precizno..

  • IgorBiH

    22.02.2021 - 15:03

    Pa i kao svaka druga tehnička roba koja nije više toliko trajna k’o što je bila. Hoće te kompanije da svako malo kupuješ novi proizvod radi lake zarade. Mnogi se i ne peglaju sa popravljanjem, samo kupe novi, kad mogu. Evo, k’o što kaže Žalac, koji drugi razlog da ne dozvole igranje PS5 igara sa DS4 može biti osim želje za profitom. Promijenio sam 4 DS4 i zbog drifta i zbog raspadanje D-pada itd. Hvata me jeza kad čujem ove ispovijesti, mogu li nešto kupiti i da mi jednostavno radi i radi kao nekad? Ne da odbrojavamo minute do katastrofe.

  • razer1234559

    22.02.2021 - 15:13

    Znači odigram dva RPG-a i već mi se kontroler kvari i ajde po novi. E to ja zovem vjekom trajanja. Moj Speedlink Thunderstrike od 8 eura već traje 2 godine i može još deset puta toliko a igram s njim po cijele dane.

  • lordvader

    22.02.2021 - 15:25

    koliko sam ja shvatio kad je pitanje konzola i kvarov i sl. ,uvjek je kriv “microsoft”,ovo je siguno spencer platio tuzbu,i video o kontroleru..heheheheheheheheehehhe tako to ide teorije zavjere

  • djosic85

    22.02.2021 - 15:49

    417!? Pa to su dvije, tri open world igre i gotovo… sjajno

  • Tuna_6969

    22.02.2021 - 15:57

    Ja imam ps1 kontroler 20god i na njemu ima preko 20000h igranja tek sad mu je dosao kraj hahaha

  • vragec25cro

    22.02.2021 - 16:12

    ps1-ps4 kontroleri rade još uvijek bez ikakakvih problema(osim ps1 sje.. slučajno ja žicu), xbox prvi pa sve sad do xbox seriesx x svi rade bez problema,jedino gdje mi se dogodilo driftanje na kontrolerima na Nintendo 64 i na jeftinaima kontrolerima za pc.

  • lkuka13

    22.02.2021 - 19:46

    Jel jos tko ima problema s driftanjem u NFS igri?

  • Oblakoder

    22.02.2021 - 20:14

    Kad se setim kako se pljuvao Nintendo ali eto zaigrala je mecka i kod Sonija. Inace kod joycona palice nisu zalemljene tako da je zamena vrlo jednistavna.

  • MioBabic

    23.02.2021 - 00:47

    SohhlayStation 5 dualsens je sjajan youstik baterija je ok brzo se puni vibracije su neverovatne veličina je savršena izrada kvalitetna samo to kvarenje je problem…Moji stari PS3 kontroler Jos uvek odlično radi (ima preko 600sati igre) a moj ps2 kontroler 2komada onaj sa 1200+sati igre radi odlično (malo vise se izlitao palice su 10% zaglavljene ali je dobar i dalje za igru…A moj prvi ps2 kontroler sa 2000+sati igre je polu raspadnut ali i dalje radi,takodje je star i 14godina…Sa druge strane ps5 kontroler ima mnogu vise mehanizama od ps2 kontrolera i onda je normalno da ce se brze kvariti osim da Kosta 120eur ali to niko nebi kupio tako da 400-500sati igre na tako mocnom kontrolera za 55-70eura nije veoma skandalozno(jeste ali ne previše)..Ako poprave da moze oko 1000 sati bice vrhunski pa cak i neka bude Jos 10eura skuplji

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?