HCL.HR

Procurili su detalji za Assassin’s Creed Ragnarok, vraća se kooperativno igranje?

Zoran Žalac 05.05.2019.   •   39 komentara


Po već ustaljenom običaju, prije službene najave sljedećeg Assassin’s Creed naslova dobili smo nekoliko neslužbenih detalja o toj igri.

Assassin’s Creed serijal najgori je u čuvanju tajni. Gotovo za svaku igru tog serijala i prije službenog otkrivanja znalo se nešto o mjestu i vremenu odvijanja radnje, ako ne i o specifičnostima samog gameplaya. Iznimka nije ni sljedeći Assassin’s Creed koji stiže u jesen 2020. godine, za kojega je već nagoviješteno kako će poći Kratosovim stopama te će nakon tople Grčke preseliti u sjeverne krajeve, odnosno u eru Vikinga.

Sada se na internetu pojavilo još detalja o igri, a procurile su i prve slike. Dakako, sve je neslužbeno, ali kao što smo rekli – Assassin’s Creed serijal ima tu tradiciju da se većina neslužbenih stvari u konačnici pokaže istinitima.

UPDATE: Ispostavilo se da su materijali koji su procurili na kraju lažni (slika gore). Ipak, još uvijek nije poznato jesu li lažne i informacije koje su došle iz drugog izvora.

Izvorna vijest: Evo što nas čeka, navodno:

Naziv igre trebao bi biti Assassin’s Creed Ragnarok. Ranije spominjani termin “Kingdom” je radni naziv za igru, što je standardna praksa za Ubisoftov serijal. Bit će to međugeneracijski naslov, što znači da će izaći i za postojeće konzole i za one nove koje stižu u jesen 2020. Igra će biti smještena u razdoblje oko godine 865., a obuhvatit će teritorij Velike Britanije, Danske, Švedske, Norveške i Finske.

Svako od tih kraljevstava imat će regije u kojima će igrači moći postaviti svoje baze te ih sređivati po svojoj volji. Nije to novitet za Assassin’s Creed jer smo takvo što već imali još od drugog dijela, a ako me sjećanje dobro služi zadnji put smo to vidjeli u AC3 dok su kasnije brodovi zamijenili baze.

Za razliku od Odysseyja, protagonist će u Ragnaroku biti Assassin te će koristiti skrivenu oštricu. Bit će saveznik slavnog Ragnara Lodbroka te će mu pomoći u formiranju njegove vojske. Po pitanju gameplaya igra će naslijediti brojne mehanike od prijašnja dva AC-a. Vraćaju se tako RPG mehanike, orao u ulozi drona te plovidba brodom. Nakon Odysseyja vraćaju se i štitovi, a spominje se i bounty sustav u sklopu kojega bi nas u Rangaroku trebali hvatati “šerifi” umjesto plaćenika.

Razlika bi trebala biti u većem naglasku na istraživanje, nešto u stilu Legend of Zelda: Breath of the Wild. Naime, s mape će nestati oni upitnici koji vam unaprijed govore gdje što možete pronaći. A navodno ćemo veliki teritorij igre moći istraživati i kooperativno. Opet, nije co-op stran Assassin’s Creedu – bilo ga je već u Unityju – ali čini se kako ovdje neće biti izveden kroz posebne misije. Ipak, spominje se da će co-op u Ragnaroku funkcionirati samo izvan glavnih misija, što znači da priču morate doživjeti sami, a tek sporedne misije i ostale izazove možete podijeliti s još jednim igračem.

S obzirom na materijale i dostupne informacije, vjerujemo da na službenu najavu Ragnaroka nećemo čekati još dugo. E3 sajam je iza ugla (početkom šestog mjeseca), a Ubisoft rijetko kada na taj sajam dolazi bez Assassin’s Creeda.

Komentari (39)

  • Chronosus

    06.05.2019 - 14:59

    ” Naime, s mape će nestati oni upitnici koji vam unaprijed govore gdje što možete pronaći.”
    Finally! Najgora boleština modernih open world igara.

    • microlightgames

      @Chronosus, 06.05.2019 - 15:15

      Kako kome

    • Demon90

      @Chronosus, 06.05.2019 - 18:15

      Ja upitnike volim. Mape su trenutno toliko velike da nemam vremena obilaziti svaku lokaciju uzduž i poprijeko. A vjerujem i mnogi drugi tako da se nadam da će makar ostaviti kao opciju

    • moordrak

      @Demon90, 06.05.2019 - 19:38

      Obožavam ove die-hard fanove! Nabolje bi bilo da su sve igre kao Sekiro: niti znaš gdje ideš niti znaš što trebaš raditi bez umiranja 666 puta. I do sada smo imali opciju za iskopčavanje “upitnika” i odabir težine pa ne vidim razlog zašto bi sada uklonili tu funkcionalnost. Meni su upitnici sastavni dio RPG igara i nedaj bog da ih u potpunosti uklone iz AC-a!

    • Chronosus

      @moordrak, 07.05.2019 - 09:32

      Da je dobro dizajniran svijet ispunjen zanimljivim stvarima ne bi bilo problema s nedostatkom upitnika. Sada imamo generičke open worldove koji su načrčkani raznim zvjezdicama, značkicama čisto da izgleda kao da ima hrpa contenta, a većina tog contenta je dosadna ili naporna i nikako ne doprinosi samoj igri.

    • Samurai7779

      @Chronosus, 12.05.2019 - 10:07

      Misliš da će ovaj AC biti drugačiji?

    • funky0308

      @Demon90, 07.05.2019 - 13:02

      Slazem se..Ubisoft radi fantasticne i ogromne svijetove u kojima se jako tesko snalaziti bez markera i oznaka. Mozda je najbolje ici na nesto slocno Divisionu – da se HUD i mape daju customiziraju. OK, mapu ne mozemo dirati ali ne bi bilo lose da nam se da na izbor da ukljucujemo i iskljucujemo ono sto zelimo.

    • Darac83

      @Chronosus, 07.05.2019 - 09:12

      Slažem se. Ali ne zato što uživam u vječnim bauljanjima uokolo, nego mi se kod tih milijun upitnika aktivira prikriveni OKP/OCD i ne mogu igrat priču dok ne počistim cijelu mapu… Zato bolje da ih ne vidim… 😀

    • funky0308

      @Darac83, 12.05.2019 - 11:47

      Hahahaha…kako mi je ovo poznato. hahaha

    • marko1106

      @Chronosus, 07.05.2019 - 10:28

      A nemam pojma da li je to dobra stvar za ovaj serijal. To je dobra stvar za igru u kojoj je svaka lokacija vrijedna istrazivanja plus da je prica dobra i da se sve uklapa jedno u drugo. U AC definitivno ne bi bilo dobro jer imas 50 misija gdje pratis, 50 misija gdje moras ubiti lika, 50 misija gdje se utrkujes,50 misija gdje moras neku zivotinju ubiti, 50 misija gdje to moras sve skupa napraviti. Tako da nista novo i nista vec viđeno, tako da ne bih tu htio bas da moram traziti po sata nesto sto ce mi biti ,,Ah još jedna ista misija”. U RDR mi je to odlicno sjelo, zato sto obozavam kaubojce i taj svijet. Ali narqavno ne leži svakom taj nacin igranja, i o ukusima se ne treba raspravljati.

    • Samurai7779

      @Chronosus, 12.05.2019 - 10:05

      Pa iskreno većinu igrača( uključujući i mene) mrzi da istražuju ogromne mape bez ikakvog znaća o tome šta će pronaći(ako išta pronađu). Najviše što mrzim u videoigrama jeste kad bacim 2 sata tražeći nešto a onda ispadne da sam samo gubio vreme.

  • SanKa

    06.05.2019 - 15:26

    ajde ovo zvuci zanimljivo…još da nam daju japan, to je to

  • Lovac

    06.05.2019 - 15:27

    Mislim da ću preskočiti nakon beskonačnog grinda Originsa/Odysseya jer nisam htio kupiti boostere 😀
    Ne sumnjam da će biti super igra jedno 5-15 sati, a onda repeticija na najjače.

    • delight353

      @Lovac, 06.05.2019 - 16:08

      Navedi mi igru bez repeticije. U kojoj iznova i iznova ne radis jedno te iste stvari na malo drugacijim lokacijama s malo drugacijim neprijateljima.

    • Darcoolio

      @delight353, 06.05.2019 - 17:41

      Stvar je u tome što AC u tome prednjači, bukvalno te na silu tera da istražuješ, u suprotnom ćeš propustiti jedan deo priče.
      Fan sam serijala, ali me to zamara.

    • Darac83

      @Lovac, 07.05.2019 - 09:14

      Potpisujem. Preko 110 sati utuć u SP igru je puno previše… Osim ako nije Civilization… 🙂

    • BeLLicus

      @Darac83, 07.05.2019 - 12:45

      U Witchera 3 sam utuko 217, u Ac Odyssey 95, u Ac Origins 80, i nije mi bilo previše uživao sam maksimalno sa svime što igre nude 🙂

    • Darac83

      @BeLLicus, 07.05.2019 - 21:25

      Ok, sve pet. Meni je na Origins otislo preko 110 sati, a pola toga bilo je “skupljanje” dosadnih upitnika…

  • SeLjAnCuRa94

    06.05.2019 - 17:41

    Napokon AC se vraća korenima srednjeg veka(jošmlo pa ponovo ćem ukrstiti mačeva se Templarima).Ali jedna stvar mi nije jasna otkud Asassini u evropi u tom periodu?Pošto nijivo delovnje u tom periodu većinom je bilo zastupljeno na teritoriji bliskog istoka i severne Afrike,tek su posle dešavnja u AC1 proširili delovnje na Evropu i Aziju.

    • Goran1234

      @SeLjAnCuRa94, 06.05.2019 - 18:57

      A što će, ?, ?, ? u svemirskim brodovima i u svemiru!? ?

    • Zoran Žalac

      @SeLjAnCuRa94, 06.05.2019 - 19:34

      Ma mogu ih postavit di hoće… Ionako su tu priču toliko razvodnili da više nema veze s pameti, a kamoli s originalom iz 2007.

    • Tony77

      @Zoran Žalac, 06.05.2019 - 21:45

      Zar nije trebalo ic Egipat grčka Rim. To je ko trebala bit takozvana “Empire trilogy”. Ta je teorija izašla prije nego je najavljen Origins. I onda se polako počelo to ispostavljat točno. Origins-egipat, Odyssey-grčka i sad bi ko triba Rim. Ko će im znat ?

    • SanKa

      @SeLjAnCuRa94, 07.05.2019 - 12:11

      prica lagano gubi smisao nakon black flaga..sad se kao fol vracaju u proslost…vjerujem da ce moci smisliti dobar razlog, ali ja od AC II cekam likove do kojih ce mi bit stalo poput Auditore familije. To je bila tako dobra priča, likovi.. Nikad ponovljeno nažalost

    • Samurai7779

      @SeLjAnCuRa94, 12.05.2019 - 10:10

      Pa kad su u Odissey ubacili mitska čudovišta i ostale gluposti šta možeš da očekuješ.

  • Sinek

    06.05.2019 - 18:48

    ***mandatorni “dajte name feudalni japan” komentar***

    • funky0308

      @Sinek, 07.05.2019 - 13:12

      Bito ce druze…ako iza vikinga ne dodje, doci ce kasnije. Pitanje je samo vremena kada ide i Japan. Odlicna tema koju sigurno nece zaobici. Mozda odmah poslije vikinga dodje Japan, nekako mi nema puno smisla da idu na Rim poslije ovoga ali opet, tko zna. Assassion’s Creed je poprilicno izasao iz one price sa pocetka serijala i sada je stvarno sve moguce. Moguce je da jedan od buducih nastavaka ode i u nekakvu buducnost, tko zna. Mozda naprave nekakav lidi zaplet pa nas odvedu u nelu alternativnu povijest koja je nastala jer smo se igrali s onom jabukicom kako nismo trebali 😀

  • moordrak

    06.05.2019 - 19:28

    Oho! Eto još jedne platinice na vidiku! Krasno! Pred naručujem bez razmišljanja! Loki, Thor i ekipa 🙂 O da! Očekujem pravo malo remek-djelo i gigantsku mapu! Mitologija mi je poznata, no nažalost, vrlo sam slab sa tim dijelom povijesti. Baš me zanima Ubisoftova interpretacija Vikinga i njihovog svijeta. Jedva čekam! Jedini upitnik je na čemu ću ovo igrati…

  • moordrak

    06.05.2019 - 19:49

    Btw, sa kakvim je krumpirom ovo slikano?! Bez fokusa, mutno, nikako… Danas čak i da hoćeš ne možeš napraviti ovako LOŠE fotke … netko se stvarno potrudio…

  • SeaNN

    06.05.2019 - 20:48

    Jel mi netko moze molim vas objasniti da cemo moci postavljati baze i uredivati ih po svojoj volji. Kazete da to nije novitet u ACu. U kojima je to igrama bilo da se mogu imati baze i uredivati ih?

    • Demon90

      @SeaNN, 06.05.2019 - 23:04

      Ovisi što tebi znači baza. Odmah u dvojci si imao vilu nakon toga brotherhoood imao je isto baze koje si morao prvo osvojiti, syndicate je imao vlak koji je bio baza itd. Da ne nabrajam dalje pošto me sjećanje ne služi što je bilo u kojem.

    • Darac83

      @Demon90, 07.05.2019 - 09:16

      Onaj otok u Black Flag-u…

    • Zoran Žalac

      @SeaNN, 07.05.2019 - 08:29

      Homestead u trojci, vila Monteđorno ili kako već iz dvojke.

    • SanKa

      @Zoran Žalac, 07.05.2019 - 12:12

      Monteriggioni n00b :p

    • funky0308

      @SeaNN, 07.05.2019 - 13:09

      Ne misli se na klasican nacin izrade nekakve baze ili utvrde..odgovorili su decki dolje, udjes u neki prostor (vlak, brod, vilu) i to ti je svojevrsni hub

  • LukeS

    07.05.2019 - 01:44

    Ne širite dezinformaciju. Ovo nije nikakav leak, čak NIJE uopšte Assassin’s Creed. U pitanju je igra: “Mount and blade warband viking conquest reforged edition.” Trebalo bi da uklonite ovaj članak!

    • Zoran Žalac

      @LukeS, 07.05.2019 - 08:31

      Materijali su se ispostavili lažnima pa su i uklonjeni iz teksta. Ostale informacije, doduše, još uvijek su glasine koje jesu ili nisu točne, vidjet ćemo.

  • funky0308

    07.05.2019 - 13:08

    Ne znam za ostale ali meni je bas OK sto idemo malo u nordijsku mitologiju i povijest, moglo hi ovo biti dobro. Nadam se samo da Ubisoft nece toliko agresivno nastaviti sa miksanjem razlicitih IPa. OK je neke uspjesne ideje dovesti i u druge IPe ali bountiesi su dio Divisiona, ne kazem da i u drufim igrama ne nogu funkcionirati dobro ali neka svaki IP i svaka njihiva igra zadrzi dio originalnosti. Meni je Ghost Recon bio bolji bez tier levela kojega su donijeli iz Divisiona. Ne smeta mi u GRu ali ne bih volio da dodje do toga da sve njihove ideje imamo u svim igrama. Neka AC ostane AC i neka otvara neke svoje ideje, GR svoje, a Division svoje. Odyssey nisam dovrsio, nekako mi ne ide. Origins mi je bio zanimljiviji. Mozda radi Egipta koji mi je uvijek zanimljiv, mozda radi prijelomnog trenutka za AC (sa Originsom Ubisoft daje poprilican zaokret ACu) .. ali planiram ga svakako dovrsiti (Odyssey) prije izlaska novog ACa. Sada sam malo stao sa Divisionom i prijelazim Shadows of the Tomb Raider i bas mi je dobra igra. Zazelio sam se malo Uncharteda za PC 🙂 … neka nama zivi Ubisoft 🙂

  • Kr2t0s

    07.05.2019 - 13:57

    A ja sa AC tek došao do Black Flaga ?

  • Filip 1

    24.05.2019 - 01:47

    Kakve veze ima Ragnarok sa vikinzima? Pa Ragnarok je borba nordijskih bogova

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?