HCL.HR

Sony se predomislio, neće tražiti da se za nadogradnju PS Plusa plaća ono što se uštedjelo na popustu

Zoran Žalac 26.05.2022.   •   27 komentara   •   Industrija videoigara


Iz Sonyja/PlayStationa je stiglo priopćenje kako su korisnici iz Azije greškom morali platiti višu cijenu prilikom nadogradnje PS Plusa na Extra ili Premium kategorije ako su pretplatu kupili na popustu. Neće to tako funkcionirati, kažu.

Sony je prije dva dana zabezeknuo fanove u Aziji tražeći od njih da nadoplate ono što su uštedjeli kupnjom PS Plusa na popustu kako bi mogli nadograditi uslugu na viši Extra ili Premium rang. Izazvalo je to poprilično burne i negativne reakcije po Redditu i Twitteru, ali kako brojni mediji nisu prenijeli tu informaciju, Sony je na relativno tih način mogao odustati od cijele stvari.

Na službenom kanalu za podršku PlayStationa rečeno je kako se radilo o “tehničkoj grešci“, sugerirajući kako nisu planirali tražiti ljude da nadoplate ono što su “uštedjeli” kupnjom na popustu. Greška je sada popravljena i svi oni koji su preplatili uslugu dobit će povrat novca za ono što je bilo preplaćeno.

Radi se, dakako, o tehničkoj pogrešci za koju je netko složio formalni mail objašnjenja zašto se mora platiti ono što se uštedjelo na popustu.

Naravno da uvrijeđeni korisnici ne vjeruju u tehničku grešku. Prilično je izgledno da su pokušali progurati nešto u svrhu zarade i nisu računali da će se fanovi pobuniti. Kao što smo napisali prije dva dana – nije prvi put, a vjerojatno ni zadnji put da Sony vuče poteze koje moraju povlačiti zbog negodovanja publike. Ovaj put je sve prošlo potiho jer se odnosilo samo na tržište Azije, s obzirom da su novi rangovi PS Plusa lansirani samo ondje.

Što se tiče druge sporne stvari kod nadogradnje, čini se da to nije *tehnička greška* – ne može se birati koliko vremena želite nadogradnju na Extra ili Premium. Ako vam je pretplata aktivna sljedeće tri godine, možete ju nadograditi jedino tri godine.

Komentari (27)

  • vragec25cro

    26.05.2022 - 09:46

    Ovi izgleda koda su pijani zadnjih par godina,svako malo se nekaj ispricavaju.

    • Dukie

      @vragec25cro, 26.05.2022 - 10:05

      Vide druge sto rade pa su se povukli za njima. APP pa sta bude.

    • Stecajni_upravnik

      @Dukie, 26.05.2022 - 17:50

      Vox (gaming) Populi, Vox Dei🤪

  • SanKa

    26.05.2022 - 09:54

    da da due to technical error. volio bih jednom da smećarske korporacije kazu: zajebali smo, bili smo pohlepna stoka.

  • tuvvok1701

    26.05.2022 - 10:15

    Ma lažu, jučer sam vidio odgovor nekog azijskof supporta koji objašnjava zašto se mora sve platit.

  • Kralj Budala

    26.05.2022 - 10:19

    Da su imali muda pa su tu “tehničku grešku” i pokušali progurati, imali su. Sad su trebali ostati dostojni sebe i gurati do kraja pa da ostanu na 25% sadašnji korisnika. Očito se Japanci više vole kasnije izvinjavati nego sirove ribe najest.

  • Smike

    26.05.2022 - 10:23

    Govna pohlepna. Ljudi da vas obavijestim da ja imam kupljen jedan azijski račun od prije I sad postoji opcija da vidim koje se igre nude i to(malo me zbunjuju ona slova kineska),ali nije nesto impresivna kolekcija, mozda meni jer sam dosta igara igrao, ali fale stvarno fale veliki hitovi od mnogih studija.

  • MrDonDux

    26.05.2022 - 11:07

    Pohlepa na vrhuncu, misle da su ljudi ovce

  • Smike

    26.05.2022 - 12:08

    Moze li meni iko ziv objasniti kako da kupim Hitman igru 😀,
    HITMAN 3 Access Pass: HITMAN 1 GOTY Edition

  • KhorneFlake

    26.05.2022 - 12:58

    Predomislili… Samo opipavaju teren da vide šta može proći, pa posle se vade na grešku.

    • Strahinja Radonjic

      @KhorneFlake, 26.05.2022 - 13:43

      Ja to ne bih ni nazvao opipavanje terena. Više je to prcanje u mozak korisnika.

  • TheCaptainCrash

    26.05.2022 - 12:58

    ako prode dobro je proslo, ako ne onda je technical error haha

  • TheCaptainCrash

    26.05.2022 - 12:59

    jedino zasto bi ovo uzeo je vjv radi miles moralesa

    • Kralj Budala

      @TheCaptainCrash, 26.05.2022 - 13:15

      Uzmeš onda u zadnjem mjesecu svoje PS+ perplate i za par € odigra.

  • Gebro_gaming891

    26.05.2022 - 14:15

    Nakon vjerovanja u generacije, planiranog gašenja PS3 i Vita Storea te Jimovog nepravilnog držanja kontrolera, ništa me ne može više iznenaditi.

  • Sinek

    26.05.2022 - 20:20

    tko god je jedan dan programirao na nekoj aplikaciji moze se samo nasmijati na “technical error”, ovaj sustav naplacivanja je pomno dizajniran i prosao je “par” testova prije nego je pusten u produkciju, to sto sony prodaje error kao objasnjenje je ljigavo a i bizarno i samo jedno od nesmislivih ispada zadnjih nekoliko godina, nadam se da ce im netko nekom tuzbom jednom doci glave i da ce ih igraci odj*** i da se ovaj klosarski brand resetira i prestane zivjeti na slavi koju su izgradili svi oni koji su ga i napustili zadnjih 5-6 godina. sony playstation je dno

  • perisimus

    27.05.2022 - 07:59

    Da, čudno od Japanaca. Vjerovao sam da su oni (uglavnom) imuni na pohlepu zapadnjačkog, naročito američkog tipa ali ovo što se događa zadnjih mjeseci pa i godina sa Sonyjem ne može se više okarakterizirati kao slučajnost ili par krivih procjena. To je najgora pohlepa, ona najniže vrste gdje još osim gramzivosti radiš ljude budalama. Ne znam kakav im je to poslovni plan (možda su vodstvo Sonya preuzeli roboti) ali znam da je loša. Za pretpostaviti je da će takav stav puno više ljudi udaljiti od Sony branda nego ga privući., branda koji se gradio desetljećima a sada hrpa ovakvih poteza. Čudno.

    • Sinek

      @perisimus, 27.05.2022 - 19:03

      sony interactive entertaiment (firma koja vodi ps brand) je americka firma da ne moze biti americkija

  • pleto

    27.05.2022 - 14:53

    Dobričine ljudi iz sonyja a vi ih htjeli kamenovati.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?