HCL.HR

RETRO DOZA #278: Rollcage – brzi, žestoki i prevrtljivi

Gregor Stojev 08.07.2018.   •   0 komentara   •   Retro gaming


Retro doza ovoga vam vikenda vraća uspomene na igru u kojoj se nismo mogli slupati te smo naglavačke jurili po plafonu.

Ekipa u studiju Attention to Detail jednoga je dana skužila metodu kako kroz PlayStation nenormalnom brzinom mogu ugurati ogroman broj poligona. To su 1999. godine iskoristili za njihovu novu trkaću igru pa je zbog te brzine jedna od glavnih fora tu bila i vožnja po zidovima. Da stvar bude još bolja, autić kojeg vozite se također nije mogao prevrnuti jer je bio “dvostran”, a sami su mu kotači bili veći od tijela. To je ukratko bio Rollcage, a isti je potom dojurio i na PC.

Kao što možete primijetiti u videu iznad, takvo što je nekada zapravo bila igračka na daljinski, a upravo tim stvarčicama su se igrali po uredima prije nego li se odlučilo da bi takav model vozila bio idealan za ovu igru. Po stazi su se također pobacali uništivi elementi poput zidova, stupova i kućica, a dodatkom “power up-ova” odnosno oružja poput raketa Rollcage je donekle naginjao i kartingu. Zapravo, zbog svojeg futurističkog stila možda bi se prikladnije mogao smatrati i dalekim rođakom Wipeouta. Kako su se ti autići prevrtali, u akciji možete vidjeti u videu niže.

Zasluženo, Rollcage Stage II već je 2000. bio malo žešći nastavak za iste platforme. “Wipeout s kotačima” ovoga je puta imao i novi puzzle mod naziva “Scramble” koji je stvar lagano odveo na put Track Manie, a između ostalih 12 igrivih modova tu je bio i “Annihilation” u kojem je cilj bio sve sravnati sa zemljom.

I dok je i dalje sve bilo super, iz nekog se razloga umjesto “prave trojke” odlučilo za pomalo dječju varijantu iste recepture. “Firebugs” za PSX tako je bio Rollcage-ov ekskluzivni nasljednik 2002. godine. Ovoga puta stvari baš i nisu bile toliko bajne, pogotovo kako je Wipeout Fusion i dalje tu bio glavni konkurent. Premda većinom sasvim ista, ova šareno-crtana verzija jednostavno nije mogla doseći neke prodajne rezultate.

Premotajmo sada vrijeme za više od 10 godina unaprijed i vidjet ćemo da toj priči tada ipak nije bio kraj. 2015. godine krenulo se u Kickstarter kampanju za “GRIP” – potpuno moderne rekreacije Rollcage-a koji se služi Unreal Engine-om 4. Ako vam se takvo što još uvijek vozi, ovaj već neko vrijeme juriša po Steamovom Early Access programu, no ove bi godine trebali dobiti priliku zaigrati ga i na PS4.

Označeno sa: ,

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?