HCL.HR

Riot želi ispričati Valorant priču kroz igru

Lovro Maroševac 05.03.2020.   •   3 komentara


Svjedoci smo brojnim igrama koje žele narativnim sadržajem začiniti vlastiti gameplay. Jedne uspiju, druge ne. Koliko će Valorant biti (ne)uspješan u tome?

Valorant je nova besplatna pucačina koju ćemo svi moći zaigrati tijekom ljeta. Stiže od tvoraca League of Legendsa – Riot Gamesa i nema nikakve veze s njihovim najvećim naslovom. Mnogi vjeruju, iz prikazanog gameplaya, da je igra kombinacija Counter Strikea i Overwatcha.

Poput Overwatcha, Valorant će imati likove s vlastitim karakteristikama. Svi oni tvorit će jednu veliku priču koja će biti ispričana kroz samu igru. Ovisno o smjeru u kojem će se priča kretati, navodno će to poticati Valorant da se mijenja. Iz Riota tvrde da ovime žele približiti igrače s likovima koji će biti u igri.

Kreativni redatelj Valoranta David Nottingham objasnio je da određeni dijelovi priče neće biti ispričani unutar gameplayja, ali će itekako utjecati na njega kad se ostvare. „Želimo ići tempom koji odmah u startu neće baciti previše informacija igračima. Nećemo odmah na početku proširiti igrin svijet. Želimo eksperimentirati malo po malo“, rekao je.

Valorantov svijet tako će se razvijati kroz narativne sadržaje. Jedan od takvih primjera, navodi Nottingham, bilo bi mijenjanje plakata i slične estetike na objektima unutar igre. Prema njegovom mišljenju, odličan posao rade ljudi iz Epic Gamesa koji su promijenili Fortnite, bez da su dirali u temelje njihovog Battle Royale naslova.

Komentari (3)

  • vragec25cro

    05.03.2020 - 12:43

    Po meni uopce prica u igrama nije bitna.Daj mi dobar i zarazan gameplay i sve pet.Kad vidim kakve sam igre igrao i u kojma proveo najviše sati mislim da bih tek negdje možda na 20 mjesto utrpao Gta san andreas s pričom da radim neku listu.Dobar primjer priče u igri mi Destroy all humans(nema je 🙂 ) ali lik cijelo vrijem kroz igru priča smiješne forw.Recimo i Sunset Overdrive od novijij igara isto nema priču(kao priču) al opet zabavan i lik cijelo vrijeme priča smiješne gluposti.Čak mi i Cod 2:Bro ostao u lijepome sječanju kratka scena prije i poslje misije i to je to.Sve ostalo me samo smara,pogotovo kad ne mogu preskočiti uvodni dio i cut scene.Kad želim dobru priču ili uzmem knjigu ili neki film,a igre mi za zabavau a ne da pratim priču.Malo mislim da se sad raspisao i da je čak malo i off topic.

    • moordrak

      @vragec25cro, 06.03.2020 - 12:33

      Priča kompetitivnih igara ne mora nužno biti pisana u formatu Rata i mira, odnosno stranicama i stranicama teksta u obliku lora ilitiga igrine povijesti tj. povijesti igrinog svijeta. Vrlo često nema potrebe za nekakvom dubljom razradom fabule. Destiny je recimo dobar primjer kako pomiriti priču i kompetitivni gameplay. Sa druge strane, Anthem, ima zarazni gameplay bez previše sadržaja. Titanfall je vrlo, vrlo sličan. Dovoljno je pohvatati određene mehanike i pomalo napredovati sa skilovima. Kako ti kažeš, zabavni, zarazni gameplay stvarno je jaki motiv za igranje bilo koje igre dok ga ne usavršimo. Onda opet tražimo nešto novo ili slično. Postoji more primjera.”Omraženi” Fortnite. PubG. Oni imaju priču? Recimo stari, prastari Tetris. O kakvoj se tu priči radi? Slaganju kockica? Onda recimo neki primjeri iz mobilnog svijeta: CandyCrush. Plants and Zombies. KingdomRush. Pa recimo jedna prastara zaraza od PC igre, Sven Bømwøllen. Chicken Invaders. To mi je ovako, što bi rekli, sa vrha glave 🙂 Postoji more igara u kojima je priča sasvim sporedna stvar dok je zarazni gameplay glavna motivacija za daljnje igranje. Sve bi bilo super kada na svijetu ne bi postojali i drugi žanrovi igara. Osim što imaju isti nazivnik (igre), recimo jedan složeni RPG, npr. DragonAge ne možeš usporediti sa Tetrisom, a bogme niti sa CS:GO. Radi se o tri kompletno drugačija formata igara. Osobno, preferiram sva tri. Neke volim više, neke manje zato se ne slažem sa izjavom kako priča u svim igrama nije bitna. Priča samo u nekim žanrovima igara nije bitna jer se ista kompenzira sa drugim elementima poput logike, kompetitivnosti, na kraju, onim ultimativnim izazovom, kako pobijediti sustav.
      Konkretno u ovoj igri iz članka, stvar će biti kako, sa čim i gdje najbrže rascopati suparničkog igrača. Mislim da ovakvih igara na tržištu ima sasvim dovoljno zato,puno sreće gospodo iz Riota!

    • vragec25cro

      @moordrak, 06.03.2020 - 13:55

      Istina.Sve ovisi od žanra do žanra,nego najviše se dotakao te teme zbog članka i jedno par igara koje vidio kako recezenti popljuvali jer nema priče(fps žanr igara).Ja osobno više volim kako gore napisao.Typa dragon age prva dva odigrao a i dan danas ne znam priču 🙂

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?