HCL.HR

Šef Epic Gamesa: SSD u PlayStationu 5 je daleko ispred svega što je dostupno na PC-u

Zoran Žalac 14.05.2020.   •   79 komentara


Predsjednik tvrtke Epic Games iznio je prilično samouvjerenu tvrdnju kako će PC hardver ove godine morati hvatati korak za PlayStationom 5.

Još od ere PlayStationa 3 i njegovog Cell procesora nismo slušali tvrdnje kako konzola ima hardver pokraj kojega je PC platforma u zaostatku. No, sada je to ponovno slučaj s PlayStationom 5 i njegovim ultra brzim diskom, za kojega iz Sonyja kažu da trenutno nema konkurenciju čak ni na tržištu PC komponenti. A slično tvrdi i Tim Sweeney, šef Epic Gamesa, čiji se Unreal Engine 5 usko razvija u suradnji sa Sonyjem.

“Arhitektura za pohranu podataka na PS5 je daleko ispred bilo čega što na PC-u trenutno možete nabaviti za bilo koji novac. To će pomoći daljnjem razvoju osobnih računala u budućnosti. Tržište PC-a vidjet će tu stvar i reći: ‘SSD-ovi moraju uhvatiti korak s ovime.'” – izjavio je Sweeney prilikom predstavljanja Unreal Enginea 5.

Iako bi njegova izjava mogla biti okarakterizirana kao marketinška, cijela stvar zapravo nije daleko od istine. Trenutno se na tržištu PC komponenti nalazi relativno mali broj diskova koji rade na sučelju PCI-e 4.0, a takvi su još uvijek sporiji nego SSD u PS5 i koštaju po dvjestotinjak eura, minimalno. No, ključna je razlika što se na PC-u trenutno ne razvijaju igre koje bi tražile takve diskove, odnosno samim time iskoristile ono što je na raspolaganju.

Sweeney je posebno impresioniran PS5 diskom jer je toliko brz da se deseci gigabajta s njega mogu povući u radnu memoriju unutar 1-2 sekunde, a to je nešto za što se glavni arhitekt PS5 konzole nada da će iz temelja promjeniti filozofiju dizajniranja virtualnih svjetova u igrama. Hoće li tako doista biti – i koliko će vremena trebati PC gamingu da uhvati korak s PlayStationom 5, ostaje nam za vidjeti.

Označeno sa: ,

Komentari (79)

  • Lord_Sec

    14.05.2020 - 10:13

    Brzo ce ka i inace

    • Artyom

      @Lord_Sec, 14.05.2020 - 15:30

      Ja recimo koristim SSD kao C:, ali sve igre igram sa običnog 5200 RPM diska, pa ništa ne smeta, nešto duža učitavanja i to je to. Ali sve da i nova generacija igrara bude tako napravljena da se podaci baš moraju učitavati sa superbrzog diska, PC će jako brzo naći rješenje. Vjerojatno će grafičke kartice imati integriran svoj Nvme/SSD koji će radit kao brzi međuspremnik ili tako nešto.

  • Hadvar

    14.05.2020 - 10:16

    I opet neces moci igrati novi ac na vise od 30 fpsa u 4k. Da, zbilja PC je taj koji mora “hvatati” ps5. Koliko god skupo bilo, vec se sada moze sloziti PC koji zdere ps5 za dorucak.

    • personauser

      @Hadvar, 14.05.2020 - 10:33
    • Chronosus

      @Hadvar, 14.05.2020 - 10:58

      Opet taj AC i 30fpsa. Stvar je što developer želi postići. AC cilja na atraktivne vizuale više nego brzinu izvođenja. Sama igra nije nešto brza pa ima smisla,. Oddyssey se vrti na oko 30 fpsa u 4k na grafičkoj koja košta kao PS4 Pro (RTX 2060), zašto očekivati više od konzole koja cilja na tu cijenu?

    • Iron666

      @Chronosus, 14.05.2020 - 12:05

      Bez uvrede korisicnicima konzola, ali prihvatiti 30fpsa u 2020. godini počinje biti apsurdno. Smart telefoni izlaze sa 90hz-120Hz zaslonima, o čemu mi pričamo?

      Na sve se čovjek navikne, naravno, daleko od toga. Ali brate mili, 30fpsa? Pa oči bi si iskopao da moram prelaziti igre na tako niskom framerate-u pa makar igra izgledala kao real life…

    • doctorsparta

      @Iron666, 14.05.2020 - 14:45

      Ovisi za što. AC nije komparativna igra, čemu 60 FPS-a? Smartphone ima panel na toliko Herca, ali koliko se vrti igra na mobitelu u 120 FPSa? Candy Crush? Bila što zahtjevnije je lockano na 30 FPSa. Pitanje od 1500 Eura. Koliko para treba za PC (bez periferije) da vrtiš CoD: Warzone s minimalno 60fps u 4K HDR i recimo High (ne Ultra) postavke bez AA?

    • Darac83

      @Iron666, 14.05.2020 - 15:18

      Zato što si razmažen. 😁 Mi konzolaši smo žilavi madrfakeri koji su svakodnevno u rovovskim bitkama sa 30 fps-a. To nas čini snažnijma, otpornijima, Klingoncima gaminga! 😁😎😋

    • MightyAloy

      @Iron666, 14.05.2020 - 18:56

      Bez uvrede svima koji se bave brojanjem fps-a i briju na high-end PC gaming te smatraju da je vrijedno trošiti na desetke tisuća kuna na hardver ne bili imali bolje iskustvo igranja. Shvatite više da neki od nas igraju samo single player igre, da neki od nas iako su imali high-end PC se više s dotičnim ne žele zajebavati i još davati tolike pare za gaming. Neki od nas se nakon radnog dana za monitorom žele zavaliti ispred TV-a s kontrolerom u rukama i ne žele da im je ruka na mišu. Shvatite da nas boli đon za fps count i da nam je dovoljno da se igra stabilno izvodi. Nekima od nas i nije neka razlika između 30 i 60 fps-a u igrama koje igramo da bi nam to bio deal breaker, pogotovo u cjenovnom rangu. To što mobiteli od 1000+ € imaju ekrane od 90-120Hz nema veze s vezom. Ako tebe i slične tvoji fps-ovi vesele i želiš dati $$$ samo naprijed, no ima nas koji smatramo da je upravo to “apsurdno” pa ne idemo po temama s PC hardverom dijeleći lekcije ekipi koja baca novac na precijenjene grafe i ostale komponente. Eto, bez uvrede i pozdrav tvojim očima za koje se nadam da nećeš biti prisiljen dovesti se u poziciju da ih iskopaš.

    • Dad of Boy

      @MightyAloy, 14.05.2020 - 23:18

      Amen!

    • Iron666

      @MightyAloy, 15.05.2020 - 07:27

      Hahah, dobar komentar moram priznati 😁 (ne u sarkastičnom smislu). Sve je to meni jasno, u potpunosti. Stvarno nemam ništa protiv konzola, niti protiv ikoga i ičega. Da li je netko više casual player ili highly competive, isto tako, stvar izbora. Ja se definitivno jesam razmazio i teško mi se vratiti i prilagoditi možda na manje frejmove kao prije. Grafika iskreno u online naslovima mi nikada nije bila bitna, i apsolutno ju uvijek smanjujem samo kako bi imao što više fps-a, mislim da svatko tko želi barem malo tryhardat to radi 😁 S druge strane, SP naslovi, sjedni, lezi, nasloni se i uživaj u igri, tada i meni samome nije toliko strašno koliko imam FPS-a, ali smatram da su konzole itekako u mogućnosti maknuti se sa tih 30fpsa, samo je stvar dodatne optimizacije.. Mislim pogotogovo za PS5 i novi xbox.. Njihov hardware je daleko od slaboga, tih 30fpsa jednostavno gube smisao.. Buuuut, svakako, bitno da se mi svi igramo i uživamo, kako tko na čemu hoće 🙂

    • Virty

      @MightyAloy, 15.05.2020 - 08:40

      Amen!
      Nekima to nikada neće biti jasno.

    • HoGGaR

      @MightyAloy, 17.05.2020 - 07:18

      Slazem se sa svim sto si rekao…no, poanta je ovog tu da se oni sad hvale super SSD-om i brzim ucitavanjima, kao da je samo to najbitnija stavka u dobrom gamplay iskustvu. Ja osobno preferiram barem 60fps-a za sp naslov i dok sam imao ps4 pro verziju tesko sam se mogao na to naviknuti (sto je poslijedica jer sam ugl. na pc-u). No, igre koje ima ps4 (Uncharted, GoW…) su te koje su me “natjerale” da prihvatim tih 30fps-a…i cak sam to nakon duljeg vremena prihvatio nekako. Ne mozes reci da ti je bas isto iskustvo ako imas 30 ili 60fps-a u nekom game-u…ako ti je, onda ti svaka cast jer bih volio biti kao ti 😀 (ovo ne mislim podrugljivo). Ugl. svakom ono sto voli i ne vidim poantu da se ljudi stalno prepiru ko je bolji i ciji je “tata” jaci. Svaka roba ima svoga kupca, ko ne voli nek zaobidje i kraj price.

    • HoGGaR

      @MightyAloy, 17.05.2020 - 07:33

      Sve stoji to sto si rekao i slazem se. Nego poanta je da se oni sad dice tim SSD-om kao da je to jedina stvar koja je bitna za dobro gameplay iskustvo…kao da ce im to prodavati konzolu… Ovo sta su se ljudi ulovili AC i njegovih 30fps nije ni vezano za temu ovog clanka, pa ne znam zasto se ljudi pjene na te komentare jer uvijek ce biti onih sto ce zackati druge..jer je to “zabavno”. Ugl. svako nek igra na onome sta voli i kak voli..a prica “moj tata je jaci od tvoga” ce biti uvijek.

    • Pararera

      @Iron666, 16.05.2020 - 09:03

      Filmovi se izvode u 24fpsa. Oni ciljaju na filmsko iskustvo 😅

    • Petar Marjolovic

      @Hadvar, 14.05.2020 - 11:18

      Pa za neke igre koje koje kao AC ciljaju na dobru grafiku, fps nije toliko važan. Fps je jedino važan u shooterima, kojih nema toliko na PS-u. I naravno da PC ima puno bolje mogućnosti već sada, ali cijena je 10x veća od PS-a.

    • SanKa

      @Hadvar, 14.05.2020 - 11:30

      i upravo radi zadnje argumenta to pada u vodu..mozes ti kupit bugatti pored kojeg je mercedes sranje…glupost najobicnija. slozi ti PC za 500 € koji ima ovakve performanse i tako dobre ekskluzive, da te vidim

    • playbox124

      @SanKa, 14.05.2020 - 11:42

      true ali xsx i dalje je mocniji od ps5 sankec 🙃🙃🐛

    • Petar Marjolovic

      @playbox124, 14.05.2020 - 11:50

      Kako znas, igrao si na oba?

    • Lazy

      @playbox124, 14.05.2020 - 12:11

      Xbone je jaci od Switcha…i di ga je to dovelo!?

    • playbox124

      @Lazy, 14.05.2020 - 14:10

      Dovelo ga je da mi dava igre za bagatelu.

    • Lazy

      @playbox124, 15.05.2020 - 08:30

      Očito se ne kuzimo dobro, a i malo sarkazma ne škodi jelte, ugl poanta je bila ko što znaš da je xbone jači pun kufer od Nintenda a na kraju priče to ništa ne znači, jerbo je “inferiorna” konzola satrala box u prodaji.

    • playbox124

      @Lazy, 15.05.2020 - 10:18

      ali zasto ti je toliko vazna prodaja konzola. Multiplayer ekskluziva ionako ps nema, ima third party, cod i te gluposti okej. Jbg ja ne gledam brojke, sluzi mi za ono sta zelim. Nisam dijete vise da imam vremena za death stranding od 45h kampanje. Lol. Svako toliko se baci mp, tu i tamo koja sp i druge dane mi sluzi skidanje, gledanje filmova i iptv-a.Meni dosta. A to sta usporedujes switch sa x je mentalno jer to kupuje djecurlija.

    • playbox124

      @playbox124, 14.05.2020 - 12:12

      1440p 30fps bez Ray tracinga 😂😂
      ma da 9.2tf boosted vrhunski stari, daleko bolje od xsx jer ssd je kljuc nex gena. Manje od 1tb da se ne zaboravi 😂

    • MightyAloy

      @playbox124, 14.05.2020 - 17:48

      Ne vidim ekipu iz DF-a da se ruga na demo i PS5. Ako misliš da si smiješan, nisi, samo se brukaš. Previše zavisti iskazuješ za nekog tko je “zadovoljan” svojom platformom. Šta se tiče dema, 1440p 30fps uz ovakav grafički prikaz i brzinu je sasvim ok, može biti samo bolje, a ti ćeš za 500€ ovo imati samo u snovima, i to mokrim.

    • playbox124

      @MightyAloy, 14.05.2020 - 19:31

      Ne mislim da sam smjesan nego ste vi ahahh Bas volite sonyevu kitu, pogotovo ti 😂 jeje sasvim okej, lolito, u tech demo se apsolutno nis ne desava a vrti 30 1440.Podjebavam te, bar mi ms nije unistio fransizu tako da umre masterchief na kraju 🙃

    • SanKa

      @playbox124, 14.05.2020 - 12:42

      sve fine..jaci je…ali su mu ekskluzive daleko losije, zato biram ps

    • playbox124

      @SanKa, 14.05.2020 - 14:09

      svako ima svoje. Multiplayer ekskluzive su daleko losije na ps, ako ih uopce ima lol

    • marko1106

      @playbox124, 15.05.2020 - 11:01

      Koja to multiplayer igra nema na Ps4. Osim Halo i nekih strategija plus Moba igara iz ocitog razloga. Ali vecina multiplayer igara je dostupna na svemu. Meni Sony nije prioritet samo zbog pretplate, pa mozda bude sljedeći xbox. Ali ovo što ti pišeš su bezvezarije.

    • playbox124

      @marko1106, 15.05.2020 - 11:26

      Forza je popularna, halo5, mcc i gears iako gearsi su mi meh . Sad ce izac crossfire x koji izgleda zanimljivo, flight simulator coop isto brutala i Infinite. Cod warzone, i cod opcenito ne igram, kao ni fortnite. Tako da ps mi ne treba. A uncharted itd mp populacija je ionako mrtva.

    • Lazy

      @SanKa, 14.05.2020 - 12:13

      Tru,nema sanse, ovo su zatvoreni sistemi koji su podredjeni iskljucivo igranju, a za te pare koje si naveo hahahaha smijurija…pa moja grafulja je sama dosla 6000kn, o cem pricamo.

    • Masterchief

      @SanKa, 14.05.2020 - 17:56

      Mislim da si zaboravio da PC uz gaming možeš raditi bilijun drugih stvari. To s ekskluzivama je subjektivno, mene možda ne zanima generična TPS interaktivni film/igra. Pogodi što? Na PC-u možeš imati i modove za gotove sve igre, vau jako šokantno. Kod nas PS5 najvjerojatnije neće koštati 500 eura nego 5000 kuna. Mislim da se definitivno više isplati kupiti PC iako više košta, imaš PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNO više mogućnosti i ako želiš bolju grafiku ili fps, zamijeniš tu komponentu, ne moraš kupovati cijeli novi uređaj.

    • SilverMelior

      @Masterchief, 15.05.2020 - 08:03

      Nekima od nas ne trebaju te druge mogućnosti koje ima PC, treba nam uredjaj samo za gaming. Bio to PS ili XBOX meni je ne bitno, najradije bi imao oba.

    • HoGGaR

      @SanKa, 17.05.2020 - 08:01

      Mislim da Sony ne puca toliko na hardver koliko na igre koje ce bit exclusiv samo za ps5…jer dobre igre ce prodavati konzolu. To vjecito usporedjivanje pc-a i konzole nema smisla jer pc-u nije jedina svrha gameanje nego mozes npr. i raditi preko njega…a i meni osobno je draze imati opciju nadogradnje jer se volim “igrati” s tim. No, svakako je manje stresno imati konzolu koju kada kupis ne moras razmisljati vise o tome mogu li kupiti neku novu grafu i tome slicno.

    • almoustevil665

      @Hadvar, 14.05.2020 - 13:13

      Moj PC od 2000 evra je bolji od tvoje konzole od 500 evra ahahahahaha

    • nemessis

      @Hadvar, 14.05.2020 - 20:18

      Dobro i nije bas tako, fan sam svih konzola i pc kao sta mozes vidit na mom profilu sta sve posjedujem u kucnoj kolekciji, po mojoj konfiguraciji mozes viditi da imam prilicno brutalan komp nije da se hvalim ali sta je istina je istina, i oped ne mogu vrtiti sve igre u 4k na max postavkama, e sad jedan pc od 5000kn sigurno nije bolji od ps5 koji ce vjerovatno kostat 3500 kn, a sad da usporedujes pc od 15000kn nasprem ps5 od vjerovatnih 3500 kn je malo smijesno ako me razumijes, sad ako neko slaze pc buđet od 5000 kn po meni mu je sigurno ispalativije uzet ps5 koji ce imati daleko bolju grafiku i stabilni fps i oped ce igrat igre u 4k pri stabilnom fpsu dok komp od 5000 kn nov nema sanse da vrti ista u 4k sa stabilnim fpsom, vjerovatno ce ga muciti i neki novi naslovi na 1080p rezoluciji…

    • Vekifuki

      @Hadvar, 18.05.2020 - 17:15

      Možda, ali za koliko love?

    • Vekifuki

      @Hadvar, 23.05.2020 - 09:10

      Tak se može složit konzola koja ždere pc za doručak ručak i većeru

  • GTA222

    14.05.2020 - 10:19

    Ja i dalje stojim pri tezi skok u grafici s PS1 na PS2 je bio velik, s PS2 na PS3 malo manje a skok sa PS3 na PS4 je bio manji nego s PS2 na PS3, jer što dalje idemo sve manje i manje možemo “pumpat” grafiku ono na šta se developeri trebaju fokusirat su neki manji detalji, bolja fizika i AI ali nažalost mainstream gamere od kojih su većina konzolaši nije briga za tehnikalije nego se samo kupuje nešto samo zato jer izgleda dobro.

    • Hadvar

      @GTA222, 14.05.2020 - 10:25

      Dobro receno. Teksture su dosle do vrhunca, Ultra realno osvjetljenje, sjencanje je ultra realisticno.. Zbilja nema puno toga za poboljsat. Jedino fiziku vode, vatre, vjetra, koliziju sa objektima itd., ali to je ono sto uzima puno resursa.

    • BoneDigger

      @Hadvar, 14.05.2020 - 17:49

      Ja sam mislio da se nema sto puno za poboljsati u grafici kada sam vidio onu supu iz crysisa pored stvarne slike. Svake godine sam bio u krivu.

    • Hadvar

      @BoneDigger, 14.05.2020 - 18:08

      Naravno, uvijek moze bolje, ali kako je rekao koleg GTA222, next gen skok je sve manji. Treba se sada fokusirat na fiziku u igrama.

  • Ovcaodnovca

    14.05.2020 - 10:37

    opet prica PC/konzola, i opet isti odgovor, PC da konzoli kad izade kosta 50000 kn, konzola sa druge strane 5000€ ono samo usporedbe radi, znaci nema instalacije nema konfiguracije ubaci i igraj. A vidi ono I steam ide u smijeru konzole tak oda isticu kompatibilnost sa gamepadom na svakoj igri… i sl

    • Petar Marjolovic

      @Ovcaodnovca, 14.05.2020 - 11:21

      Pa sta ne bi to “nema konfiguracije” bila negativna stvar za PS jer imaš manje opcija? To je kao da kažeš da je bolje da u igri ne možemo mijenjat postavke ili uređivati glavnog lika jer je to “sporo”.

    • The_Miks

      @Petar Marjolovic, 14.05.2020 - 14:48

      Tocno to. Od kada je manjak opcija plus. Ako kupim igru daj mi da ju igram kako zelim, ukljucujuci i modove. Ako me volja igrat fps na volanu ima da igram fps na volanu.

  • Negan

    14.05.2020 - 11:04

    Ajmo gledat realno… Kad je zadnji put izašla igra koja se posrala i na najbolje PC komponente na tržištu? Uvijek se gledalo i nastavit će se gledat da se razvoj igara na PC-u prilagođava onome što konzole mogu pogurati, a ne obrnuto. Bubnut ću možda glupost, ali da konzole ne koče razvoj na PC-u, mogli smo pred 5 godina igrati PC ekskluzive poput ovog tech demoa. Poanta priče je da mogu zvonit na sva zvona koliko im je x komponenta jača nego u računalima, kad je istina u tome da takvo što nitko nema ni potrebe razvijati za PC dok konzole ne poguraju svoj hardver svakom novom generacijom. Zašto i bi? Gledajući sa biznis perspektive, zašto bi sad neki studio išao razvijat igru koja će pogurati granice trenutnih high-end mašina, kad može razviti igru prilagođenu 10 godina starom hardveru, prodati ju na 5 različitih platformi i zaraditi 5 puta više novaca.

    • Ovcaodnovca

      @Negan, 14.05.2020 - 11:07

      kratko i jasno ide ono sto se prodaje, znaci kao sto su sada indie igre zivnule na konzolama radi mobilnih telefona, tako isto i PC ide za konzolama. ZAsto trosit pare na razvoj ak ose ne mora…. pa ni “farmaceutika” nece pravit ljek za bolest koju ima 10 ljudi pustit ce ih da umru, jer jednostavno nema profita nakon razvoja… glupo al istinito. Poanta je da ljudi kupe PC radi toga da ga imaju u razne svrhe, konzola se uglavnom kupi da se na njoj igra znaci 10 mil konzola 10 mil potencialnih kupaca, 10 mil PCa, je mozda tek 1 mil igraca

    • Iron666

      @Negan, 14.05.2020 - 12:48

      Objasnio. +1

    • SonOfZeus

      @Negan, 14.05.2020 - 12:58

      Sa istom logikom mozes i razmisljati da gaming ne bi ni bio ni priblizno sto je danas da nema konzola, sve najkultnije najbolje igre su upravo izasle na njima. Pa biraj, koji pixel vise 5 godina ranije ili stotine odlicnih igara.

    • StJimmy90

      @Negan, 14.05.2020 - 13:22

      Sve što si napisao je točno, ali ne treba gledati na konzole kao faktor koji koči razvoj tehnologije. Zašto? Jednostavno, koliko ljudi si može priuštiti high end PC? Tko će normalan razvijati igre za grupu zaluđenika koji su spremni dizati kredite za novi PC kao moj kolega. Ja sam PS4 platio 2500 kn. To je otprilike maksimum koji ja mislim dati za hobi. 20 000 kn neću potrošiti za novi PC nego ću promijeniti krov na kući ili preurediti kuhinju, ne bitno. To su preveliki novci koje ljudi ili nemaju ili imaju ali ne žele potrošiti na nešto što je doslovce igranje.

  • Ivan Golubic

    14.05.2020 - 11:09

    Ma SSD je samo jedna komponenta koja je stvarno bolja nego ista drugo takvog tipa na tržištu. Ali SSD ipak nije toliko bitna komponenta sad dal će loading biti par sekundi duži nikome neće ništa promijeniti, ja još uvijek igram samo na HDD-u pa mislite koliki je meni loading… I još jedna stvar koja je bitna kod SSD-a je da treba imat dosta mjesta na njemu 800gb je cito dovoljno mjeta za dananje igre ali cito sumnjam da ce to vrijediti i za next gen igre. Sad je vec standard da igre imaju oko 100gb i nakon 8 igrica tebi je disk pun, a da se ne lažemo vi mrzimo brisat igrice u kojima mo ostvarili bar nekakav napredak. Sad pričam o igrama sadašnje generacije a za next gen igre milim da ih se nece mocu imati vie od 5 na takvim diskovima. Bilo bi bolje da se ilo na diskove od 2tb. Znam i sad cete svi rec da se moze kupiti dodatni disk. Može se ali će oni sigurno nabit cijenu na taj disk jer nema alternative, disk koji oni izbace jedini pase uz tu konzolu. I dajte još jednom razmilite prije kupovine konzola, zar vam se ne sviđa više pc gdje imate generalno više mogućnoti i opcija i više kontrole i svega, pogotovo ko misli raditi videe i streamati, oni koji misle samo igrati konzole su uper opcija. Plus na PC-u imate razne programe za montiranje videa i svega. I ona najbitnija stvar PC se može upgradeati. To mu je jedna od najvećih prednosti pred konzolama.

    • burgi

      @Ivan Golubic, 14.05.2020 - 11:36

      kupi ssd ozbiljno 😀 nisu vise skupi a preporodit ces se 😀

    • Ivan Golubic

      @burgi, 14.05.2020 - 12:49

      Znam, al onda bi tlaka bila windows instalirat opet i sve ispocetka, a i cito sumnjam da bi roditelji sad dali 500kn na ssd

    • BoneDigger

      @Ivan Golubic, 14.05.2020 - 17:55

      Mozes klonirati cijeli trenutni C drive na SSD i nemas potrebe za ponovnom instalacijom windowsa.

    • zbosec49

      @Ivan Golubic, 14.05.2020 - 12:24

      Skuzili smo , komp je zakon konzole bad. Kaze covjek koji nema SSD. Zasto kocis trazvoj PC-a halooooo

    • Ivan Golubic

      @zbosec49, 14.05.2020 - 12:54

      Nisu konzole bad, ovisno sta radis na njima. Netko ko zeli bit youtuber sigurno ne bi trebao uzet konzolu, zamisli da nam igor ovo snima i montira s konzole na sta bi to licilo? Konzole su super opcija za gaming pogotovo sad kad ps4 dođe 1500kn. Sto se tice ssd-a procitaj odgovor na burgijev komentar. I to sto nemam ssd ne znaci da kocim razvoj pc-a. Znaci li to da ako nemam 2080Ti da također kocim razvoj pc-a. Kako ga tek koce oni koji nemaju pc nego imaju konzolu?

  • erfatih26

    14.05.2020 - 11:30

    Da, možda od onog što je u sadašnjosti dostupno PC-u.. Pa molim te, koliko već godina konzole ne mogu da prismrde mnogo ćemu dok se gibaju od bolova iza repa PC-a, pa šta ? U momentu izjave možda stoji MARKETING SPIN IZJAVA GOSPODINA, pustimo vrijeme i ono što postaje dostupno PC-u iznova će bježati. Šanse nema da nešto što mora imati dostupnu cijenu za širu masu bude superiornije od onog što je suprotno tome. Žalosno je činjenica teze koju je napisao momak iznad gore, a to je da se zbog konzola koči velika količina mogućeg progresa koji je trenutno u kontrolisanoj sjeni developera pri razvoju igara, a razlozi su svakom pametnom jasni.

    • movie

      @erfatih26, 14.05.2020 - 11:59

      Gle, da EA moze fifu na PC prodat u 15 milja komada nema te konzole koja bi priječila razvoj fife većom brzinom nego do sada. No nazalost, EA proda fifu u 15 milja komada za samo dvije konzole i logično je da im je fokus na te dvije konzole. Tu leže novci a ne u onih 300k komada igri koje prodaju za PC. Ljudi rade igre zbog profita. Po izlasku sadašnje generacije konzola EA je rekao da je pred njima generacija konzola koja će im omogućiti desetogodišnji profit koji im treba za bezbrižnu budućnost. Sve je logičan slijed događaja. Svatko razuman na njihovom mjestu bi napravio isto. Sada svi možemo biti sretni što dolazi generacija konzola koja će pomaknuti granice i na PC i na konzolama. To je bolje i za PC igrače i za konzolaše.

    • erfatih26

      @movie, 14.05.2020 - 15:37

      Slažem se, jer pisali smo isto samo malo drugačije upakirano. Apsolutno i jeste sve kako jeste, i ok sam sa time, ali ne mogu ove MARKETING SPINOVE da gutam. Znači, osvrnuo sam se na izjavu ŠEFA “PS5 SSD daleko ispred svega što je SADA dostupno PC-u, znači, SADA.., igra riječi.. nije se usudio spomenuti budućnost onako objektivno jer izlazi iz okvira subjektivnog izkalkulisanog komercijalnog SPINA” . Za one dubokog džepa uvijek će biti nešto bjesnije u budućnosti, ne ? To je bila moja poenta. Poz

  • SanKa

    14.05.2020 - 11:30

    bolesno

  • Petar Marjolovic

    14.05.2020 - 11:54

    Ne bi ja da vrijeđam konzole ali ne misliš li da kasne po pitanju SSD-a? Izašao je prije ja mislim 7 godina.

  • Apocalypse4987

    14.05.2020 - 12:00

    Ako neko želi kupit PS kupit će ga, ako neko želi PC kupit će njega. Ako želim ovaj disk u PC kupit ču ga i ugradit bez problema jer se može. Na kraju krajeva konzola je ništa drugo nego PC sa specijaliziranim operativnim sustavom prilagođen isključivo za gameing. A sad pisat pizdarije o nečemu šta još nije ni izašlo na tržište niti se zna kad će izać je totalno glupo

    • zbosec49

      @Apocalypse4987, 14.05.2020 - 12:26

      Ne, neces kupit ovaj disk za PC , bar ne ubrzo.

  • lukakeanu

    14.05.2020 - 12:22

    Moj pc je bolji,ne moja plejka je bolja.kme kme kme.djeco,odrastite

  • zbosec49

    14.05.2020 - 12:28

    Upravo to. Hrane si ego govoreci drugima da je njihov PC/PS4 bolja stvar.

  • SonOfZeus

    14.05.2020 - 13:01

    A kad sam govorio davno prije da je ssd nesto sto PC nema digli se panjevi u komentarima i pokazivali mi neke SSDove od 400 eura koji su kao bolji. Toliko o tome. Na kraju ces morati isplatiti punu cijenu konzole sa bi na pc-u imao ssd tog kalibra. Sad mijenjaju plocu i odjednom ssd nije toliko bitan. Nema veceg fanboya od PC fanboya

    • GTA222

      @SonOfZeus, 14.05.2020 - 13:07

      Ti zaboravljaš bitnu činjenicu, te brzine kolike Sony oglašava su teoretske i u stvarnosti neće biti ni blizu toga, ako bude 1 gb/s bit će super jer opet ponavljam te brzine od 5 gb/s ili koliku su već rekli moguće je postići samo ako se prebacuje 1 file od 100gb karikiram, jer igre nisu 1 velika datoteka nego puno manjih a samim time što više fajlova sporije se prebacuje. Zato ako si ikad prebacivao nešto na PC mogao si primjetit da se 1 veliki file prebaci brže nego 1000 malih npr.

    • SonOfZeus

      @GTA222, 14.05.2020 - 13:54

      Ti zaboravljas da ljudi koji znaju puno vise od tebe tvrde da je nesto nevideno do sada, primjer ljudi koji su razvili UE.

    • Masterchief

      @SonOfZeus, 14.05.2020 - 18:02

      Ti zaboravljaš da je Sony platio Epic Games da prezentiraju UE5 na PS5.

    • SonOfZeus

      @Masterchief, 15.05.2020 - 00:27

      Istom logikom tebe je microsoft platio da napravis masterchef profil i trollas ljude na portalu. Imas jos koji argument?

    • Masterchief

      @SonOfZeus, 15.05.2020 - 07:45

      Kao što sam već odavno rekao, ja ni ne koristim Xbox konzole niti ih ne posjedujem. Jedini Halo kojega sam igrao je Halo 3 Online na PC-u. Znači, mene je Microsoft platio zato što sam rekao nešto što je najvjerojatnije istina? Tebe je onda cijeli grčki panteon platio da se nazoveš SonOfZeus 🙂

  • personauser

    14.05.2020 - 14:23
  • jokajecar12

    14.05.2020 - 18:32

    ma pc ce to brzo povesti neojim se ja za pc

    • Petar Marjolovic

      @jokajecar12, 14.05.2020 - 18:42

      Povest ce u skupljoj cijeni, to je sigurno.

    • rokonja

      @Petar Marjolovic, 14.05.2020 - 19:34

      Da i neka je skuplje, neko me je to gušt. Zašto ljudi kupuju skupe torbe i torbice kad sve mogu nosit u plastičnoj vrećici?

    • Petar Marjolovic

      @rokonja, 14.05.2020 - 20:09

      Nije stvar u tome, nego me nerviraju ljudi koji su provsvijetljeni i *ZNAJU* da je jedna ili druga platforma bolja. Obje imaju svoje pluseve i minuse i niti jedna nije očiti “pobjednik”.

    • jokajecar12

      @Petar Marjolovic, 14.05.2020 - 19:52

      neka pc is the best for me

  • Agram

    14.05.2020 - 23:02

    Ovi Pc playeri stalno ugroženi hahaha odma pravdanja moj tata je jaci od tog haha
    Veli lik samo graficka 6k?? Haha brate pa kakve su to droge hahah ili je tata poduzetnik pa se lako zivi

  • mr.labud

    14.05.2020 - 23:18

    Cuo sam da TLOUP2 I Ghost Of Tsushima izgledaju dobro na pc ROFL. Konzola se kupuje radi exclusive igara, pa makar bio i “slabasni” nintendo. Ali taj “slabasni” nintendo daje igre i iskustva koja necete zaigrati na pc pa koliko on jak bio i kostao kao auto. A da je ps5 napredniji i inovativniji od trenutnih kako kazu state of art pc-a je sudeci po developerima svima poznato.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?