HCL.HR

Shenmue 1 i 2 vrtit će se u 30 fps-a na PC-ju, evo zašto

Igor Belan 05.07.2018.   •   8 komentara


Neke stvari nisu tako jednostavne kako se čine, a Segino obješnjenje zašto moćni PC-jevi današnjice neće vrtjeti dvije stare igre u barem 60fps-a možda će vam malo prosvjetliti um o game developmentu.

Shenmue 1 i 2 krajem sljedećeg mjeseca dolaze na PC, no to ne znači da ćemo ih moćnim PC konfiguracijama današnjice vrtjeti u 144fps-. Dapače, neće ići ni preko 30 fps-a.

Potvrđeno je to na službenim stranicama za ova Shenmue reizdanja koja osim za PC dolaze i na PS4 te Xbox One konzole. Razlog za to je vrlo jednostavan – ti kultni RPG naslovi s kraja 90-ih i početka 2000-ih godina prošlog stoljeća dizajnirani su za tadašnje Dreamcast i Xbox konzole. Sav kod, sve skripte i animacije pisane su tako da kucaju sinkronizirano s igrom koja se vrti u 30 sličica po sekundi na tim starim konzolama. Omogućiti otključan framerate u reizdanju za PC značilo bi i uništiti dinamiku igre na razne načine.

Reizdanje koje ćemo dobiti 21.08. na PC-ju i aktualnim konzolama bit će bazirano na Xbox verziji igre, ne na onoj za Dreamcast. To je dobra vijest jer je Xbox verzija bila naprednija sadržavajući Snapshots sustav, filtere, poboljšan anti-aliasing i općenito bolju grafiku.

Na svim novim platformama reizdanja će omogućiti prijenos savea sa Shenmue 1 na Shenmue 2, a spremanje igre bit će moguće bilo gdje unutar igre. Dodatno će igre sadržavati i nove post-processing efekte, višu razlučivost i poboljšano korisničko sučelje.

PC verzija podržavat će naravno miš i tipkovnicu, ali i kontrolere, a dok je omjer stranica u igri podešen za moderne monitore (16:9), cutscene ćemo gledati u starom letterbox formatu.

Ova reizdanja izlaze kako bi podignuli malo prašine oko dugoočekivanog Shenmue III koji je u planu za PS4 i PC sljedeće godine.

Označeno sa: ,

Komentari (8)

  • trulex

    05.07.2018 - 13:35

    sego daj ti nama yakuzu 0.

  • Black op

    05.07.2018 - 14:13

    Nije li ovo primjer katastrofalno lošeg dizajna?Zašto bi napravili igru da zavisi od fps-a?

    • GTA222

      @Black op, 05.07.2018 - 14:28

      A takva su bila vremena pa može to biti, isto kao npr stare GTA igre, fizika bi poludila i neke misije su bile neigrive na više od 30fps.

    • Black op

      @GTA222, 05.07.2018 - 14:38

      .Barem nisu došli do Bethesdinog nivoa, igra iz 2011. zavisi od fps-a -.- (pick lockanje nije radilo na visokim fps-ovima ispravno).

    • xFORCERx

      @Black op, 05.07.2018 - 17:15

      Igra iz 2015*

      Fallout 4 ima isti problem. Ugasi V-Sync i gledaj kako se igra brejka 😀

    • funky0308

      @Black op, 05.07.2018 - 14:41

      Ja bih rekao da je ovo samo jos jedna u nizu bajki. Mislio sam da su ta vremena iza nas i da neceno vise slusati ovakve nebuloze ali eto, ogradili su se pa nam izdaju reizdanje umjesto remastera.

    • Igor Belan

      @Black op, 05.07.2018 - 14:54

      Ma ne, Shenmue je izgledao fantastično za svoje vrijeme, iznad prosjeka definitivno. I šanse su da mu je ovakav pristup kodiranju, između ostalog, pomogao da izgleda tako. Baci oko na ovaj video – vjerojatno je OK objašnjeno sve oko toga zašto je Shenmue poseban (nisam gledao, ali DF je obično OK).

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?