HCL.HR

Sljedeća igra kreatora BioShocka neće biti linearna

ToxarE 23.03.2014.   •   6 komentara


Ken Levin je na GDC-u objasnio kako se malo zasitio stvaranja linearnih naslova koji imaju relativno slab replay value.

Tijekom svog izlaganja na GDC-u 2014, kreator BioShock serijala Ken Levine izjavio je kako njegov sljedeći projekt neće biti linearna igra, jer “linearni naslovi koje pokreće naracija često imaju slab replay value”. Objasnio je kako smatra da linearna narativa također stavlja granice između developera i publike: “Problem s takvom igrom je da mora postajati sve veća i veća i veća. To uzima dosta vremena. To postane skupo. Posvećuješ godine i godine svog života tom velikom trenutku. Izdaš igru, ona izađe, ljudi odigraju njenih 12 sati i imaju sjajno iskustvo. Viđaš cosplayere i fanove i sljedećih godina, ali nemaš tu konstantnu uključenost s publikom.”

Levine tvrdi kako želi stvoriti “iskustvo pokrenuto pričom gdje narativni elementi nisu linearni, u interakciji su jedni s drugima i izazivaju reakcije igrača.”

Iako zapravo zvuči kao da ono na što cilja studiji poput BioWarea i Bethesde rade već godinama, nelinearne igre fokusirane na donošenje odluka neistražen su teritorij za Levinea i svakako će biti interesantno vidjeti što točno sprema.

Komentari (6)

  • KhorneFlake

    23.03.2014 - 16:35

    Da, i ja sam se umorio od tvojih igara, Kene. Nakon što si se namlatio para na onom smeću od Infinitea od budala koje padaju na hajp i plaćene recenzije sa Metakritike, sad si se sjetio da kažeš kako si se umorio od pravljenja linearnih igara koje nemaju replay vrijednost, a do juče je bila perfekcija i igra godine…

    • Corvodin

      @KhorneFlake, 23.03.2014 - 16:39

      Smeće od ifinite-a ? Igra definitivno nije savršena, no ne može se reći da je smeće. Gameplay je mogao biti bolji, ali ima jednu od najboljih npriča u svijetu video igara.

    • Lovac

      @KhorneFlake, 23.03.2014 - 16:41

      Mislim da je ipak 2K imao tu svoje prste 😉 Ako si igrao System Shock 2 znaš što Levine voli, BioShocki su mi izvrsni, ali svi redom i sve više pojednostavljeno. Nadam se da će izdati nešto kompleksnije, bez kompromisa.

    • KhorneFlake

      @KhorneFlake, 23.03.2014 - 16:50

      O da, System Shock je dobar, uzeo sam ga nakon što su ga izdali putem Steama. Ne očekujem bogzna kakve zvjezdane atribute od njegove naredne igre, uzimajući u obzir da je raspustio studio i ostavio samo 15 ljudi, što je poput kakvog indie studija. Ali, iskreno, nakon što me je BI onako razočarao, a njegovi fanbojevi i nerazumni ljudi smorili svojim navaljivanjem o njegovoj "perfekciji" i zakucali mu poslednji ekser u ljesu, i ne interesuje me šta će sledeće Ken i njegova ekipa izdati, dok će 2K vjerovatno nastaviti musti franšizu sa nekim internim studiom. Ali možda se i iznenadim prijatno.

    • snooker

      @KhorneFlake, 23.03.2014 - 17:03

      Priča je ipak malo precijenjena, najlakše je nabacati teorije o dimenzijama da se na kraju ne zna tko pije a tko plaća…

    • Adam Jensen

      @KhorneFlake, 23.03.2014 - 22:59

      Nikad nisam razumio zašto ljudi kritikuju igru poput Infinitea kada ima hrpa lošijih i neinteligentnijih igara a koje se mnogo više prodaju od nje. Da ima više ljudi poput Kena gaming bi bio na mnogo višoj razini.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?