HCL.HR

Sony navodno razmatra lansiranje PlayStationa 6 tek 2029. godine

Zoran Žalac 16.02.2026.   •   47 komentara   •   Industrija videoigara


Prema neslužbenim informacijama koje treba uzeti s dozom rezerve, tvrtka Sony navodno razmatra odgodu lansiranja PlayStation 6 konzole čak i do 2029. godine.

Prema izvješću Bloomberga, Sony navodno razmatra “odgodu” lansiranja PlayStation 6 konzole za 2028. ili čak 2029. godinu.

To je vijest koliko i nije vijest, jer PlayStation 6 službeno još nije ni najavljen niti je do sada igdje bilo spomenuto kad bi trebao biti lansiran u prodaju. Možemo se voditi samo dosadašnjom praksom po kojoj se nove generacije konzola lansiraju svakih sedam godina. Kako je aktualni PS5 lansiran krajem 2020. godine, generalno je očekivanje da bi nasljednik mogao doći krajem 2027.

Međutim, svi su svjesni kako globalna nestašica memorije ne ide u prilog gamingu, a ponajmanje proizvođačima konzola koje predstavlju jeftiniji ulazak u svijet videoigara od PC gaminga. Samim time, prilično je jasno da bi PS6 mogao “promašiti” očekivano lansiranje krajem 2027., ako se nestašica memorije nastavi još neko vrijeme.

Jedini kredibilni dio ove priče je taj što je Bloomberg inače reputabilan medij koji ima svoje izvore u poslovnom svijetu, za razliku od kojekakvih internetskih detektiva, prognozera i tipova čiji ujaci i stričevi tobože rade u Sonyju.

Osim tvrdnji da bismo na PlayStation 6 mogli čekati još tri godine, u istom se izvješću navodi kako Nintendo razmatra podizanje cijena Switch 2 konzola ove godine, također zbog situacije s nestašicom memorije. Ni to nije baš nikakva novost i veće su šanse da će se to dogoditi nego da neće.

Međutim, ni Sony ni Nintendo nisu htjeli komentirati išta oko ovih navoda.

Komentari (47)

  • pinkfloyd94

    16.02.2026 - 19:09

    Pa nije ni cudo. Mislim da jos nije iskoristen puni potencijal aktualne konzole. I sad samo nek neko kaze da je ps5 skupa konzola. Ako se lansira kako se predvidja to ce bit odmak od lansiranja 8-9 godina za 500 e. Dzabe

    • Skif

      @pinkfloyd94, 18.02.2026 - 05:08

      Ako Naughty Dog ili Rockstar ne zasuču rukave niko drugi i neće natjerati peticu do krajnjih granica

  • sparrowpunk

    16.02.2026 - 19:21

    Nemam putno igara pa znam jednu igrati par mjeseci. Taman dok šestica izađe sve ću odigrati😄, a možda i platinirati. I slažem se sa gornjim komentarom, mislim da petica može još puno toga dati.

  • Chimichangas

    16.02.2026 - 19:31

    Imam osjecaj koda je ps5 nekidan dosao, tako da nema potrebe jos za novom konzolom

    • pleto

      @Chimichangas, 17.02.2026 - 14:53

      Također i ja, nemam uopće taj neki osjećaj da je ps5 toliko davno izašao, za četvorku nisam imao takav osječaj. Mislim da bi odgoda bila najbolja za sve.

  • Benjamin Scrool

    16.02.2026 - 19:45

    Još nisu developeri ni iskoristili puni potencijal petice, tako da još nema smisla za šesticom

    • pleto

      @Benjamin Scrool, 17.02.2026 - 14:56

      Ma nema tu još nešto puno neiskorištenog potencijala ali svejedno mislim da još nije vrijeme za novu konzolu. Ni igre nisu nešto posebne niti ih ima ko u doba ps4. I Gta će se moći prodat u više verzija lol, za ps4 verzija, za ps5, za ps6, pc i onda opet remaster za ps6, remaster pc, online za ps6, verzije za druge konzole……………

  • BaDly

    16.02.2026 - 19:48

    A steta, bas sam se veselio da cu u 2027. dati jedno 1000 EUR za istu rezoluciju kao na PS5 i par fake generiranih frameova vise. :-((((

  • Hadvar

    16.02.2026 - 19:48

    Je li uopce zbilja potrebno? Petica je tek nedavno usla u next-gen. A taj next-gen ne izgleda nista previse impresivno ili naprednije od četvorke.

    • Iceman73

      @Hadvar, 17.02.2026 - 07:38

      Tak je uopće nije ništ bolja od četvorke…o nebo odpri se…

    • Hadvar

      @Iceman73, 17.02.2026 - 08:18

      Bolje je, ali nista senzacionalno. Puknuli su ray-tracing koji nije ni optimiziran kako treba i to je njima next-gen. I SSD koji je standard vec 15 godina. Plus, jos smo cekali 3 godine da “next-gen” igre pocnu dolaziti. Tek sada ima smisla kupiti ps5 jer izlaze igre koju opravdavaju postojanje konzole, a ekipa prica o ps6.

    • pleto

      @Hadvar, 18.02.2026 - 14:13

      Od kad je takav SSD standard 15 godina???
      Bokte pa šta ti pričaš, slažem se da ne treba izlazit ps6 još ali ps5 neće i ne može dati ništa više nego što je već dao jer to mu je vrh. Može dati iste performanse a sad da će igre izgledat još bolje, malo sutra. A ova nebuloza da je ps5 nije bolji od ps4 bolje da ne komentiram…

    • Hadvar

      @pleto, 19.02.2026 - 08:17

      SSD je standard vec 15 godina, da. PS5 je tek sad bolji od ps4 jer dolaze igre koje opravdavaju kupnju konzole. Daj nauci citat.

    • Skif

      @Iceman73, 18.02.2026 - 05:10

      Javi mi kako ti izgleda GTA6 na PS4 kada izadje 😉

    • Iceman73

      @Skif, 18.02.2026 - 08:54

      To si moral reći ovom strućnjaku iznad,ne meni ok.

    • Skif

      @Iceman73, 18.02.2026 - 12:40

      Sorry, moja greška, htio sam njemu

    • Hadvar

      @Skif, 19.02.2026 - 08:16

      Imam ps5, fala lijepa. I cekat cu gta6 na PC-u i to kad bude neki popust. Nisam ti ja opsjednut sa GTA 6 imam hrpu igri u backlogu koje treba odigrat i nigdje mi se ne zuri. tako da lajes na krivo drvo.

  • GAMEmaher

    16.02.2026 - 19:49

    I bolje…taman da sad krenu izlazit dobre igre za peticu. Nema potrebe za novom konzolom nit do 2030..

  • hercvt

    16.02.2026 - 20:05

    Fućkaš šesticu. Dajte nam još dobrih igara za PS5.

    • GAMEmaher

      @hercvt, 16.02.2026 - 20:28

      Budu imali dogodine bazu preko 100+ miliona igrača na ps5 tako da vjerujem da petica tek sad krene kako je trebala po pitanju igara… Već i ps4/Pro je vrtio odlične naslove i grafike tako da za ovu konzolu ima još prostora.

  • moordrak

    16.02.2026 - 21:36

    Godinu dana odgode da, ali tri godine, realno, ne. Dugo je to razdoblje u tehnološkom smislu. Nema nitko toliko vremena čekati. Proizvodnja novih konzola mora početi najkasnije za godinu dana. Ne može se preko noći naštancat 3-4 milijuna komada.
    Uzeo bih zato ovakve izjave sa velikim zrnom soli. Svatko tko malo prati zbivanja na tržištu memorija zna da se pojavio novi igrač YMTC. Kina stoji iza njega. Kinezi u ovom trenutku agresivno povećavaju kapacitete upravo u sektoru proizvodnje NAND memorije. Proizvođači konzola su vrlo zanimljivi kupci isto kao i AI giganti, isto kao i ogromni proizvođači hardvera poput HP-a i DELLA. Svi dobro plaćaju i prisiljeni su prihvatiti alternativna, jednako kvalitetna kineska rješenja. Proizvodnja ne može stati samo zato jer su se neki polakomili za lakom zaradom.

    • moordrak

      @moordrak, 16.02.2026 - 21:46

      NJah… brzi prst… CXMT za DRAM sam totalno zaboravio dodati….

  • gamer12345

    16.02.2026 - 22:03

    Offtopic pitanje: kako vam se cini ps5 pro model, ima li kakve razlika u igrama, nesto razmisljam da uradim upgrade sa ps5 na pro model pa me zanima vase misljenje (ko ima pro naravno)

    • Nikokapovci30

      @gamer12345, 17.02.2026 - 08:02

      Ja ga imam i mislim da je ok nadogradnja. Sad da li je vrijedno para da se o tome. Grafički je malo bolji, ima veći ssd (2Tb) , ima nesto više snage itd. Ja sam zadovoljan jer mogu si ga piruštiti da ne osjetim, ali da je revolucija nije. Uzmi u obzir i tv koji imaš. Ja na gaming gledam kao uživanje i nije mi žao dati te pare. To ti je kao kad netko kupi i phone pro max, a realno dovoljan mu je i standardni i phone.

    • gamer12345

      @Nikokapovci30, 17.02.2026 - 10:20

      Da li igre na pro idu na vise fps-a od obicne ps5ice jer vidim neke igre na ps storu imaju opciju ps pro enchanted?

    • Riad

      @gamer12345, 17.02.2026 - 12:51

      Da, uz pomoc PSSR upscaling-a dobijas vise fps dok je razlika u kvalitetu slike skoro neprimjetna. Ali to sve zavisi od igre koja je upitanju.

    • MAJSTOR RINGO

      @Riad, 17.02.2026 - 15:08

      Ne kolega, ne dobijas vise frejmova, pssr ne stvara frejmove sam od sebe, nije to frame generation kao DLSS recimo, to ce tek biti nadamo se sada kada se azurira PSSR u nesto veoma slicno kao FSR4.
      Nema nista za Dž, pa cak ni implementacija PSSR-a, on oduzima nekih 5 frejmova, mozda malo vise. Zavisi od igre.
      Sto se tice razlike neke, to varira od igre do igre. Ako je dobro implementiran pssr, o da da, razlika je itekako vidljiva. Evo sad ova Pragmata recimo. Pa imas AC shadow recimo. Pa control, AW2, Stellar Blade, i mnoge druge. Imamo i dosta traljavu implementaciju u nekim igrama. Uglavnom su to naslovi radjeni u UE5.

    • Skif

      @gamer12345, 18.02.2026 - 04:59

      Moj ti je savjet ne uzimaj pro samo uzmi veći SSD na svojoj petici. Ili čekaj GTA6 pa vidi hoće li biti razlika 30/60FPS obični i pro. Kupio sam drugu PRO prije par dana, čekamo disc drive da dodje pa je konzola za to vrijeme kod mene. Probao sam par igara, uporedio sa svojom peticom običnom i razlike su mizerne. Najviše sam u TLOUS 2 primjetio razliku, oštrija je slika, vidi se. Ostalo budaloština totalna. Ako GTA 6 ne bude napravio razliku neću ga promjeniti dok ne crkne. A kad crkne uzeti opet obični i sačuvati 400 evra u dzepu. Msm da ti je sada jasnije 🙂

  • TheCaptainCrash

    16.02.2026 - 22:34

    i to je rano ako mene pitas, nema tog skoka u tehnologiji kao sto je bilo sa 1 na 2, 2 na 3, itd. Tako da nema smisla sve dok ne bude taj quantum leap u tehnologiji.

    • vragec25cro

      @TheCaptainCrash, 18.02.2026 - 07:26

      Ako usporedujes pc i konzole onda je skok nikakkav naspram pc,ali ako usporedujes ps4 vs ps5 ili xone vs xsex jedina razlika koju ja primjetio i koja mi se svida su brza ocitavanja i bolja grafika(normalno ako je i dobar tv koji to podrzava) i to dosta ovisi o igrama jer recimo Horizon fw(ps4 disk verzija) dosta mi se sporo ucitavala i na ps4 i ps5,ali se vidjela razlika u grafici izmedu ps4 i ps5(igrao na obje istu tu igru).Na xbixu ista stvar neke igre se ucitavaju super brzo a neke starije dugo(za danasnje standarde)

    • TheCaptainCrash

      @vragec25cro, 18.02.2026 - 11:52

      samo usporedujemo konzole jer je pc pc. Ali da okej imas brza ucitavanja, i malo bolju grafiku, i jos ako se smiluju da otkljucaju framerate, to je bilo sa prosle na ovu generaciju. Jedan rdr2 iz 2018 za ps4 izgleda bolje nego dosta danasnjih igara. Vidi ovo, ps3 je imao rdr, ps4 je imao rdr2, a razlika te dvije igre je jednostavno nebo zemlja, takav skok zelim vidjeti jer jedino takvo nesto moze opravdati nove konzole.

    • vragec25cro

      @TheCaptainCrash, 18.02.2026 - 12:33

      Svi to zelimo ali realno mislim da je to pretesko da naprave,eventualno da od konzola naprave pc jer kolko gledao neke igre na ps4 pro,ps4,ps5,xone,xsex i u nekom igrama buraz ima bolju grafiku na pc nego ja na konzolama.Sjecam se tamo 2018-2019 ElArk survived evolved bolje izgledao na mojem mid range pc nego na ps4 pro/xone a isti ekran.

    • TheCaptainCrash

      @vragec25cro, 18.02.2026 - 13:24

      a da znam, na PCu je i meni uvijek izgledalo sve bolje, iako nisam imao najbolje komponente prije. Ako je pretesko da naprave, onda neka uopce ne rade dok to ne otkriju. Developeri moraju opet raditi sa crnom magijom da naprave novu generaciju igara, znaci moramo imati ogroman skok kao sto sam naveo za ps2 na 3 npr. Mada, znam da je danas teze napraviti taj skok nego prije, mora se bas nesto kompletno novo smisliti.

  • janisevac

    16.02.2026 - 22:57

    I nema potrebe prije . Petica sve pokriva u svakom slucaju

  • Kortizol

    17.02.2026 - 00:31

    Ima petica još dobrog konja za trku.

  • Krle91ITG

    17.02.2026 - 01:18

    Ja imam utisak da je ps5 i dalje next gen, tek izasla, a oni pricaju vec od ps6. Ovih 6 godina je proslo kao tren, uzasno brzo, ps4 era mi deluje kao da je trajala citavu vecnost…
    PS5 jeste mnogo napredniji od ps4 konzole, ali ja stvarno nemam taj utisak da smo dobili napredniju generaciji video igara. Razlika izmedju ps3 i ps4 je bila ogromna i ne samo u grafici neko i na polju mehanika i mogicnosti. Imam utisak da ako ps6 izadje sledece god pomak u napretku tehnologije bice jos manji. Zasto bih iko onda kupovao ps6.

  • Iceman73

    17.02.2026 - 07:39

    Može…najtaman za izlazak…ak bum živ budem kupil.

  • SanKa

    17.02.2026 - 09:51

    realno nije iskoristen potencijal ps5 proa skoro uopce, tako da nije problem

  • mirkunjaaa

    17.02.2026 - 13:24

    Ma skontali su oni koliko se ljudi još uvik igra na četvorki a petica nije dosegnula vrhunac grafike pogotovo pro inačica.
    Čemu na silu gurat novi skupi hardver ako nije potrebno.
    Evo ovde 3/4 komentara podržavaju odgodu, to nešto govori. 🤷‍♂️

  • GuybrushThreepwood

    17.02.2026 - 13:46

    Samo PC

    • Skif

      @GuybrushThreepwood, 18.02.2026 - 05:13

      I PS5 & PC ako čovjek može priuštiti oboje. Na kompu Wukong na cinematic postavkama a na soniju GTA 6 😂

  • arminko

    17.02.2026 - 13:55

    I nema potrebe ranije

  • RPGamer

    17.02.2026 - 14:44

    Bože, zar je moguće da je od izlaska petice prošlo već 6 godina. Imam osjećaj kao da je konzola izašla jučer… doslovno. Meni je moj PS4 Pro👌

  • Dragan[MKD]

    17.02.2026 - 16:31

    Konzole su uvijek bili 6-7 godina između generacije, ne vidim neku potrebu da se to razvuče, slično je bilo i kod PS2 – PS3 tranziciju. 9 godina je previše za jednu generaciju, tehnologija napreduje dosta velikom brzinu, i konzole moraju to ispratiti. Naravno ovisi nešto i od novog Xboxa, Sony ne može si dopustiti ostati u zaostatku, ako Xbox lansira prvi kao X360/PS3 generaciju, moraju i oni to da učine.

    • Zoran Žalac

      @Dragan[MKD], 17.02.2026 - 19:14

      Mislim da ovaj put mogu. Xbox je odustao od ekskluziva i najavio premium uređaj (vjerojatno 1000€). To više nije tržište na kojem se Sony natječe.

  • iivan_212

    18.02.2026 - 10:54

    Dajte mi uvidaje u Ps5..Posto Zet i Brat mi imaju..Ja imao ps4 pro 1tb 8godina nikad nisam nosio u servise i zasteka mi..Pa sad visim okolo.

  • esse

    19.02.2026 - 17:04

    on line subscripotion … nece biti fizicke 6..

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?