HCL.HR

Sony više neće raditi igre za PlayStation 4, kažu da je vrijeme za nešto novo

Zoran Žalac 30.05.2020.   •   183 komentara   •   Industrija videoigara


Baš kako smo i mislili, Ghost of Tsushima i The Last of Us Part II bit će zadnje Sonyjeve igre za PlayStation 4 platformu. Ono što dolazi za PlayStation 5 neće biti dostupno na PS4.

Igre PlayStation Studiosa koje izađu za PlayStation 5 neće se pojavljivati na staroj PlayStation 4 konzoli. Što znači da su The Last of Us Part 2 i Ghost of Tsushima zadnje Sonyjeve ekskluzive za četvrtu generaciju PlayStationa. Naslućivalo se i ranije da će biti tako, no sada je potvrdu dao predsjednik SIE-a Jim Ryan, izjavivši sljedeće za GameIndustry.biz:

Uvijek smo govorili da vjerujemo u generacije. Vjerujemo da kad uložiš napore u stvaranje konzole sljedeće generacije, ta konzola treba sadržavati funkcije i pogodnosti koje prethodna generacija nije imala. I s time, iz naše perspektive, ljudi trebaju raditi videoigre koje će iskoristiti te mogućnosti… Vjerujemo kako je vrijeme da zajednici igrača PlayStationa damo nešto novo, nešto drugačije, nešto što se može iskusiti jedino na PlayStationu 5.

Ova je taktika suprotna onoj za koju se odlučila ekipa iz Microsofta. U njihovom slučaju sve igre Xbox Game Studiosa u iduće će se dvije godine raditi i za stari Xbox One.

Što se PlayStationa 4 tiče, ta će platforma ubuduće živjeti na milosti izdavačkih kuća i developera koji će sami odlučivati koliko im se isplati raditi igre za stariju konzolu. No, s obzirom da PlayStation 4 ima bazu s više od 100 milijuna korisnika, računajte da će nove igre za PS4 izlaziti barem još godinu ili dvije prije nego se u potpunosti prebacimo na PS5.

A što nas točno čeka na PlayStationu 5 doznat ćemo idućeg četvrtka, 4. 6.

Označeno sa: ,

Komentari (183)

  • Dick Johnson

    30.05.2020 - 10:16

    …nešto divlje.

    • Smike

      @Dick Johnson, 30.05.2020 - 12:12

      Ti bi trebo da stavis drugu sliku jer kad vidim tvoj komentar muka mi jer gledam i tu sliku. Ovo je gaming portal

    • bornfrompain1993

      @Smike, 30.05.2020 - 12:26

      Dobra je slika kad znas pricu oko te slike

    • Dick Johnson

      @Smike, 30.05.2020 - 12:29

      Kakav je ovo shaming zbog izgleda, mislio sam da smo u 2020, evo doslovno se tresem!

    • kozmos098

      @Dick Johnson, 30.05.2020 - 16:48

      A koja je prica oko te slike, cisto me zanima jer i meni je glupa

    • chocobo_047

      @Dick Johnson, 30.05.2020 - 17:07

      Da, koja je priča?

    • Darcoolio

      @chocobo_047, 30.05.2020 - 19:06

      ukratko, ćale prebio pedofila, napravio mu krofne po faci.

    • chocobo_047

      @Darcoolio, 31.05.2020 - 09:22

      Znači, on ima sliku tog pedofila za profil??

    • personauser

      @Darcoolio, 31.05.2020 - 09:44

      Dobro ga je nalemao

    • Count de Money

      @Dick Johnson, 30.05.2020 - 20:52

      Bobo 🙂

  • vragec25cro

    30.05.2020 - 10:19

    Ček kaj niste jučer stavili članak da sve igre koje izađu za ps4 nakon 7 mijeseca moraju biti kompatibilne i s ps5?Danas ispada to kolko?1?Samo Got?Ako ne najave ništa novo drugi studiji?

    • Zoran Žalac

      @vragec25cro, 30.05.2020 - 10:24

      Pa ne, radit će sve nove igre za PS4 na PS5. Ali Sony neće raditi igre za PS4 više. Ne može igra za PS4 raditi na PS5 ako ju ne naprave u verziji za PS4.

    • vragec25cro

      @Zoran Žalac, 30.05.2020 - 10:39

      Aha.Zato mi bilo čudno 🙂

    • afaron

      @Zoran Žalac, 31.05.2020 - 18:07

      “Ne može igra za PS4 raditi na PS5 ako ju ne naprave u verziji za PS4.” xD

  • personauser

    30.05.2020 - 10:27

    Samo se nadam da vise nece biti remaster igara za PS5 jer ovu generaciju vecinom pamtimo po remasterima igrama

    • Dicksuckulla

      @personauser, 30.05.2020 - 12:03

      A gledaj, remasteri su iznimno unosan dodatak za kompanije jer pucaju na nostalgiju kod starih igraca i na nove koji nisu imali priliku igrat neke vrhunske igre na starijin generacijama. Zato mislin da nece nestat sa novon generacijon. Ali sta se sonya tice mislin se da nisu orijentirali na remastere kad je u pitanju PS4. Kolicina i kvaliteta ekskluziva i igara sta su izasle na sve platforme je za mene vise nego zadovoljavajuca. Ako tako planiraju za PS5 ja potpisujen i zato me zanima sta imaju za najavit iduci tjedan.

    • personauser

      @Dicksuckulla, 30.05.2020 - 12:49

      Remastered igre sluze samo da se igracim uzme dodatan novac. Zbog BC ce biti manje remastered igara ili uopce ih nece biti jer ce ove igre za trenutacne konzole uciniti boljim na next gen konzole ili ce samo besplatno nadograditi trenutacnu verziju.

    • Ducktective

      @personauser, 30.05.2020 - 14:01

      Ne služe li svi proizvodi i artikli, ma koje namjene da se potrošaču uzme novac?! PS 4 je imao neke odlične remastere, nadam se da će isto biti i sa PS 5, nije da si natjeran da kupiš bilo koji remaster?! To ne znači da većina ljudi ne bi kupila remaster GOW sa ps4, TLOU2 kad i ako dođe i još par naslova,bez obzira što su već bili grafički impresivni.

    • personauser

      @Ducktective, 30.05.2020 - 14:05

      Moze se besplatno nadograditi na PS5 ako se developeri odluce za tu opciju bez da se radi remastered igra. Posto ce PS5 podrzavati PS4 igre one ce prije dobiti besplatnu nadogradnju negoli remaster

    • Ducktective

      @personauser, 31.05.2020 - 09:04

      Da, siguran sam da je većini developera draže da izdaju besplatno nešto u formi DLC ili slično nego li neku obradu prodaju pod remastser po punoj ili skoro punoj cijeni. Naravno da se može izdati besplatna nadogradnja, isto tako nam mogu dati besplatno full igru. Ne sjećam se zadnji put kad je neka igra dobila nešto tipa besplatni remaster ili reskin barem stare igre. Čast izuzecima!

    • Smike

      @personauser, 30.05.2020 - 12:14

      Samo da su uradili remaster Mickey Mouse Castle of iliusion..

    • personauser

      @Smike, 30.05.2020 - 12:52

      Sto se tice mene bilo bi sjajno da rade remakove starih naslova koji su bili npr. za PS2, a ne da rade remastered igara koje izgledaju danas odlicno. Developeri se trebaju vise posvecivati novim IP naslovima negoli remastered igrama

    • PppPP

      @personauser, 30.05.2020 - 14:00

      remastera možda bolje da ne bude, ali uvijek sam za kad su u pitanju dobri remakeovi poput mafie 1

    • TataMataAkrobata

      @personauser, 30.05.2020 - 16:50

      Bloodborne je remaster?? I God of War isto? Joj da sam bar znao kupio bih si originale. -.-

    • personauser

      @TataMataAkrobata, 30.05.2020 - 17:29

      Nisam mislio na te igre nego na one koje su stare par godina

    • chocobo_047

      @TataMataAkrobata, 31.05.2020 - 10:18

      Znaš koja bi igra bila odličan remake/remaster?? The Punisher.

    • Rinma_1997

      @chocobo_047, 01.06.2020 - 05:19

      Igrao sam The Punicher na jako losem PC-U, nezz prije 10 godina sada imam ajmo reci 23, tako da na toj igri sam odrasto i jako ju cijenim, inace sam tip starijih igara, ( Rise of nations, Stronhold, Delta Force Xtreme, CS 1.6, COD Moderm warfare 1 i 2 ) uglavnom do 2010 godine sta mi se svidja to je to, ja sam old school i sta ces.
      Pozz i sorry za dugu poruku, laku noc i Ugodan dan 🙂

    • chocobo_047

      @Rinma_1997, 01.06.2020 - 18:35

      Ne moraš se ispričavati za poruku, sve ok. Ja sam Punishera igrao na PS2 i malo na kompu kod prijatelja. Iskreno mi se najviše svidjelo na PS2 jer sam navikao na kontroler.

    • Rinma_1997

      @chocobo_047, 01.06.2020 - 22:03

      Sve te stare igre su legendarne, razlog zasto sam prestao igrati igrice su : Igre nemaju “ono nesto”, i jednostavno nije mi vise ugodaj igrati, nezz valjda me proslo, nisam siguran ali kada naidje jedna igra koja mi se svidi definitivno cu se vratiti gamingu ali zasada ne hvala, uvijek sam bio PC, odrasto na WASD i MOUSE, imam sada ps3 i ps4 ali Comp mi je u dusi.
      Ugodna Vecer

    • chocobo_047

      @Rinma_1997, 01.06.2020 - 22:16

      Voliš starije igre onda sigurno voliš Age of Empires?

    • Rinma_1997

      @chocobo_047, 01.06.2020 - 22:35

      Da naravno, na tim igrama sam odrastao, malo teska za igrati bar mene ali i dan danas sam fan te igrice, ako smijem pitati jel igras sta od novijih igrica i tako, konzola ili pc, ja igram The Division 2 na ps4 ali ne tako cesto kao prije

    • chocobo_047

      @Rinma_1997, 02.06.2020 - 16:56

      Pa, imam i Age of Empires. Igra me nekako podsjetila na WoW koji sam prije imao na PS1. Novije igre za PC nemam jer mi je računalo poprilično slabo za išta jače od AoE. Na PS4 sam prošli tjedan nabavio FF7 remake pa me to sad drži.

    • Rinma_1997

      @chocobo_047, 02.06.2020 - 17:38

      Nice, ja igram division 2 na ps4, ulozio san dosta sati, ajmo reci preko 60 sati i jos ucim kako sta tako da drzi me jos, ali kada stignem igram, a na PC-U sam igro cod 4 moderm warfare 2007 na pc-u ( Intel i3, 2,4 GHZ 2 jezgre, 6 rama, i intel iris graficka 128 mb dedicated memory ) tako da jos fluidno ide na mom pc-u ali sam odusto zbog hakera, jer budimo realni ima ih previse i reko DOSTA, iako mi je draga igra, jako ali hakeri i online su malo previse.

    • chocobo_047

      @Rinma_1997, 02.06.2020 - 19:10

      Možda da uzmeš onaj remaster Call of Dutyja pa onda njega igraš online na PS4? Ako je to taj CoD iz 2007., valjda je.

    • Rinma_1997

      @chocobo_047, 02.06.2020 - 20:13

      Kao sto rekoh nisam ljubitelj PS4 tako da, aiming mi je prelos i nemam zivaca navikavati se, a da uzimam remastered nema logike samo radi bolje grafike itd a i plus ima 55 gb ako se ne varam tako da, nezz ova godina i remastered games mi nisu bas dali “green light”. U vezi Gaming-a sam poceo proucavati od prosle godine, sada 6 mjeseci konstantno i nezz to je moje misljenje.

    • chocobo_047

      @Rinma_1997, 02.06.2020 - 20:31

      A ništa, drži se ti kompa👍

    • Rinma_1997

      @chocobo_047, 03.06.2020 - 03:37

      Također, živio i sretno 🙂

    • chocobo_047

      @personauser, 31.05.2020 - 10:17

      Nijedna konzola u gaming povijesti nije dobila toliko remasteriranih igara i remakeova😊

    • personauser

      @chocobo_047, 31.05.2020 - 10:32

      Ja sam vise za nove IP-ove negoli za remastere. Zato bi volio da za PS5 i XSX bude upravo manje remastera posto oboje podrzavaju BC. Nema potrebi raditi remastere PS4 igara za PS5 jer ce Sony omoguciti bolju rezoluciju i bolji frame rate PS4 igara na PS5

    • chocobo_047

      @personauser, 31.05.2020 - 11:09

      Vjerojatno i neće biti puno remastera baš zbog toga backward compatibility opcije. No, rekli su ovdje da se neće moći baš sve igre igrati i na PS4 i PS5 samo one poslije sedmog mjeseca ove godine što bi moglo značiti da će opet neke igre dobiti remaster. Možda one koje su izašle među prvima poput Killzone Shadow Fall. Ali ako netko nije igrao KZSF na PS4, što će mu na PS5? Ja sam KZSF imam i prešao na PS4 pa ako kupim PS5 ta mi igra neće biti potrebna. Nema smisla bacati novce za nešto si već igrao samo da bi dobio bolji framerate i podršku za 4k. Ja je prvi ne bih kupio.

    • personauser

      @chocobo_047, 31.05.2020 - 11:30

      Rekli su da ce se prvih 100 najprodavanijih PS4 igara moci igrati na samom izlasku PS5, a kasnije ce dodavati i ostale PS4 igre

    • TataMataAkrobata

      @chocobo_047, 31.05.2020 - 12:52

      The Punisheeeeeeeeeeeer!!!!!!

  • funky0308

    30.05.2020 - 10:33

    S jedne strane logicno, nova generacija mora pruziti puno vise nego prosla i ocekuje se veci napredak. S druge strane, zasto Sony i developeri ne mogu napraviti ono sto PC radi vec desetljecima – igra radi na tri generacije CPUu i GPUa ali u razlicitim grafickim postavkama. Nesto slicno radi MS sa svojim Xboxom. Na Xone imas to to i to ali u manje FPSa i bez nekih featuresa koji ce donijeti nova generacija ali igra i dalje radi na obje konzole. 100 milijuna konzola je prevelik broj da ih se tek tako zanemari vec kroz godinu dana. Tesko je tu nesto pametno reci… bas iz tih razloga sam ja PS4 S prodao dok je jos drzao cijenu. Sada da sam ga isao prodati ne bi 1000kn dobio. Ovako sam uzeo skoro 2000kn, spremio pare, dodam jos 2000 i kupim PS5 kada izadje. Nema druge jer ce PS4, kako stvari stoje, vrlo brzo biti spremljen u povijest. Jos manje mi sve skupa ima logike sa PRO verzijom PS4. Mislim da se tu ipak moralo osigurati da barem jos godinu dana idu igre. Ali jbga, nova arhitektira diktira drugacija pravila, sve one ideje oko brzog diska opet vuku na svoju stranu i sumnjam da ce se puno developera odluciti raditi dvije verzije igre.

    • vragec25cro

      @funky0308, 30.05.2020 - 10:40

      Ti mislio da ih briga za korisnike? 🙂

    • personauser

      @vragec25cro, 30.05.2020 - 10:54

      Nadam se da ce se next gen igre vrtjeti u 4K120

    • GTA222

      @personauser, 30.05.2020 - 13:09

      Dobar vic 😀

    • personauser

      @GTA222, 31.05.2020 - 09:45

      Microsoft i Sony obecavaju igranje u 4K120

    • GTA222

      @personauser, 31.05.2020 - 14:03

      Ako ti misliš da će se velik broj igara vrtit u 4k120fps varaš se, da je 4k120fps toliko lagan za izvest svi bi se na računalima već igrali onda u 4k120fps ali eto očito nije baš to tako lagano za izvest. Najvaljena je samo jedna 4k120fps igra ako se ne varam a to je Dirt?

    • personauser

      @GTA222, 31.05.2020 - 15:26

      Microsoft radi na tome da se njihove igre vrte u 120 fps, npr. Gears V, Ori and the Will of the Wisps… Nadam se da ce i Sony raditi na tome da se njihove igre isto vrte u 120 fps na PS5

    • funky0308

      @GTA222, 01.06.2020 - 09:50

      4k pri visim frame rateovima jako tesko. 2k u 120/144fpsa idu relativno lako ali 4k je vec neka druga prica… ali OK kako Nvidia ima svoj, poprilicno dobar DLSS tako i Sony i MS razvijaju svoje alate za upscaleing i radi to sve bolje i bolje. Nativnu 4k rezoluciju u 144 fpsa ili vise vecina smrtnika ipak ce morari jos pricekati

    • Mila Grubisic

      @personauser, 02.06.2020 - 19:20

      nema šanse realno

    • funky0308

      @vragec25cro, 30.05.2020 - 10:54

      Naravno…pa poznato nam je svima da su oni tu za nas i da sve sto rade rade za nasu dobrobit 🙂

    • personauser

      @funky0308, 30.05.2020 - 10:59

      Oni moraju znantno poboljsati PSN jer je XBL daleko bolji od PSN sto se tice online

    • personauser

      @funky0308, 30.05.2020 - 11:27

      Meni nije jasno zato ovdje ne shvate da i Nintendo radi sve za nas dobrobit

    • personauser

      @personauser, 30.05.2020 - 11:28

      Meni nije jasno zasto ljudi ovdje ne shvate*

    • funky0308

      @personauser, 30.05.2020 - 11:31

      Ma svi su oni tu samo radi nas i ako treba otici ce i u minus i raditi sebi na stetu samo kako bi nas ucinili sretnima 🙂

    • movie

      @vragec25cro, 30.05.2020 - 16:27

      Naravno da ih je briga za korisnike. Žele u što kraćem vremenu da se što veći broj korisnika prebaci s PS4 na PS5 pa su njihove odluke posve logične i razumljive. Ako će davati identičnu podršku za staru konzolu kao i za novu, tranzicija na novu će ići sporije nego što to njima treba da bi poslovali s dobiti.

    • personauser

      @movie, 30.05.2020 - 16:53

      Veliki broj igraca nece kupiti PS5 odmah po izlasku. Neki ce je kupiti tek za godinu dana, dvije godine….

    • movie

      @personauser, 30.05.2020 - 21:41

      Da daju istu podrčku za obje konzole ta bi tranzicija bila još sporija. Ovako će je malo ubrzati. No budi bez brige, još veći broj igrača će kupiti konzolu odmah po izlasku. Opet će biti nestašica konzole na tržištu i opet ćemo se snalaziti na sve načine da je ugrabimo što prije.

    • personauser

      @movie, 30.05.2020 - 21:58

      Sony ce davati jos podrsku za PS4 negdje do 2021./2022.

    • personauser

      @funky0308, 30.05.2020 - 10:47

      Vazno je da ce biti cross-play igranje izmedju PS4 i PS5 igaca

    • darkness666

      @personauser, 30.05.2020 - 21:19

      Persona kakav crossover kad nove igre nece izlaziti za ps4?

    • personauser

      @darkness666, 30.05.2020 - 21:39

      Sony je ocito mislio na ekskluzive kada je govorio da ce izlaziti samo za PS5, a multi-platformske igre ce izlaziti i za PS4 negdje do 2022.. Mislio sam prije svega da ce biti cross-play igranje izmedju PS4 i PS5 igraca sto se tice multi-platoformskih igara, npr. FIFA 21

    • Lovac

      @funky0308, 30.05.2020 - 10:58

      Ako je velika razlika u HW filozofiji, to je teško izvedivo. Baš ovo što veliš oko diska recimo. Da PS5 ekskluzivi drastično smanje rezoluciju textura i da recimo uopće nema sjene, a draw-distance je 20% manji; igra osim što bi izgledala loše opet vjerojatno ne bi radila na 30FPS-a na PS4 jer je cijela rađena za PS5 i taj brzi transfer-rate (možda modeli koji se učitavaju imaju 10x više poligona). Isto tako u konzoli se HW maksimalno iskorištava, baš zato na konzoli od 2500kn igra izgleda jako dobro; PS4 “Jaguar” je opterećen koliko ide, isto tako i GPU, na PS5 biti će isto i sad ako ti ideš to za slabiji HW (a na novom si napravio sve da imaš stabilan frame rate), to znači puno posla oko optimizacije da ti se igra vrti na dvije generacije HW-a koji se međusobno jako razlikuje. Zato je PC gaming skup sport i često se ne isplati davati >1000eur za GPU već se nađe neki srednji-viši razred, na tako modularnoj platformi gdje ti u praksi imaš 50 različitih grafičkih kartica i 40 različitih CPU-a nemoguće je izvući maksimum iz svake kombinacije (dobro zato je tu DX kao standardni API itd.). Živo me zanima kako će to kod Xboxa funkcionirati i kakve će biti razlike.

    • Zoran Žalac

      @Lovac, 30.05.2020 - 11:03

      Yup, ako bi radili igre i za PS5 i za PS4, onda bi im automatski propala teza o tome da njihov SSD omogućuje dizajn levela kakav do sada nije bio izvediv zbog limitacija hardvera.

    • Masterchief

      @Zoran Žalac, 30.05.2020 - 18:52

      Sumnjam u to da će in taj ssd omogućiti level dizajn koji se još nikad nije koristio, može ssd biti brzi ko munja, ali će ga cpu bottleneckati

    • movie

      @Masterchief, 30.05.2020 - 21:44

      Znači svi razvojni studiji koji govore iz iskustva o tome kako konačno mogu prikazati svjetove onako kako oni žele bez ikakvih ograničenja jer im to hardver omogućuje, ustvari nemaju pojma što pričaju ali mi koji nismo niti vidjeli konzolu znamo kako stoje stvari?

    • funky0308

      @Lovac, 30.05.2020 - 11:34

      Slazem se iako kada se pogleda koliko koja igra ili app koristi resursa, dodje ti da zaplaces, bez obzira na platformu. PC ili konzola, rijetko koji software zna iskoristiti maksimum. Tek nekako pred sami kraj jedne generacije vidimo sto je zapravo kadra izvesti.

    • xx1111

      @funky0308, 30.05.2020 - 11:25

      Nisi trebao prodat ps4 sad kad dolazi tlou 2

    • personauser

      @xx1111, 30.05.2020 - 11:29

      Bolje je odigrati tlou 2 na PS5 negoli na PS4

    • xx1111

      @personauser, 30.05.2020 - 11:34

      Je bolje ali tko će to čekati triba pola godine da dođe ps5

    • funky0308

      @xx1111, 30.05.2020 - 11:40

      Nije to slucajno odradjeno tako. Prodao sam PS4 dok PS5 nije izasao upravo radi pada cijene, vec sada su oglasnici prepuni PS4 S/PRO i cijena ce samo padati. Pricekati cemo peticu i na njoj odigrati PS5. Uzeli smo sada Switch, na PC izlazi dosta igara koje smo cekali i nikakav problem mi nije par mjeseci pricekati PS5. A ako bas ispadne da je igra toliko dobra da je hocu odmah odigrati i da ne mogu cekati, posuditi cemo PS4 i odigrati. Vecine hardwarea (sto PC komponenti sto konzole, TVe, monitore) prodajem dok su jos aktualni i dok se za njih nesto da dobiti. Dovoljno je promasiti mjesec dva i prodati prekasno da izgubis puno vise nego sto bi izgubio da si prodao mjesec, dva ranije.

    • Smike

      @funky0308, 30.05.2020 - 12:16

      Ma vjeruj da neće tako brzo raja preći na ps5. Ja iskreno cu čekati da cjena malo sleti i da izadju neke igre samo za ps5

    • funky0308

      @Smike, 30.05.2020 - 15:44

      Nece sigurno, bas zato i kazem da bi bilo dobro da je podrska sto se tice igara sto duza ali eto, tesko je to izvesti kada se tako drasticne izmjene u arhitekturi konzole rade.

    • moordrak

      @funky0308, 30.05.2020 - 13:39

      Sve je to ista pašta. Nije nikome u interesu držati aktivno nekoliko platformi pa gledaju kako korisnike nagovoriti na kupovinu . Neki se pale na grafiku, neki na nove funkcionalnosti , neki na kompatibilnost sa starim naslovima, a neki jednostavno žele imati novu igračku odmah i sad. Milijuni korisnika neće prijeći istog momenta na novu platformu zato i ja mislim da će gašenje četvorke biti dugotrajan proces. Ti si se recimo ladno rješio četvorke i time im išao u prilog, a ja eto, imam malo problema sa time 🙂

    • SonOfZeus

      @funky0308, 30.05.2020 - 14:43

      Bas zato sto je tako na PC-u su igre neoptomizirane i trebas duplo jacu konfu da igras nesto na slicnim postavkama kao ps4. Ali ako programiras igre hard coded na jedan hardware daleko vise mozes izvuci iz tog hardwera. Zato i plejka ima ekskluzive kakve ima, nije samo do talenata developera. Ali ne brini se, dobivat ce ps4 multiplatform igre bar jos do 2022.

    • funky0308

      @SonOfZeus, 30.05.2020 - 15:52

      Ma da..duplo jacu kitu trebas, a ne konfu. Nemojte pricati napamet. Tko si moze priustiti jaku konfu priusti si, tko ne moze igra na cemu moze i adio. Stvarno mislis da developeri iskoristavaju 100% onoga sto bi mogli sa PS4/PRO? Mogla bi ona jos ali kapitalizam je na snazi i to mozemo zaboraviti.. naravno da ne, forsira se prodaja novoga i tako je u svemu i sa mobitelima i sa PCima, a i sa konzolama

    • personauser

      @funky0308, 30.05.2020 - 16:20

      Meni najvise smeta sto se u 2020 na konzolama igra vrti u 30 fps, a ne stabilnih 60 fps

    • movie

      @personauser, 30.05.2020 - 16:32

      Da, baš čudno za arhitekturu konzole iz 2013 godine…

    • personauser

      @movie, 30.05.2020 - 16:37

      I na PS4 Pro i XONE X se igre vrte u 30 fps

    • movie

      @personauser, 30.05.2020 - 21:46

      Logično s obzirom na hardver star 8 godina.

    • personauser

      @movie, 30.05.2020 - 22:03

      Xbox One X je u rangu mid range PC jer ima 6TFLOS i 12GB DDR5

    • personauser

      @personauser, 30.05.2020 - 22:04

      6TFLOPS*

    • funky0308

      @personauser, 01.06.2020 - 09:52

      Pa to je radi nas, da imamo filmsko iskustvo lol 🙂

    • personauser

      @funky0308, 01.06.2020 - 22:46

      Koliko ja znam samo na Xbox One X mozes gledati 4K Blu-ray

    • funky0308

      @personauser, 02.06.2020 - 10:01

      Ma to je referenca na izljeve mudrosti koje smo znali cuti od developera kada ne mogu dobiti vise od 30fpsa u nekoj igri, onda nam pricaju bajke kako je to namjerno jer je bolje i dobijes filmsko iskustvo tako. Dobro smo i prosli, mogli smo dobiti i 24 fpsa 🙂

    • SonOfZeus

      @funky0308, 30.05.2020 - 17:26

      Ne, ne pricam napamet nego sam dovoljno sposoban zakljuciti sa znanjem kojeg posjedujem u godinama gejmanja na svim platformama i slaganju racunala uz pomoc sajtova koje posjecujem usko povezani na spomenutu tematiku vrlo je jednostavno zakljuciti cinjenicno stanje stvari. Stvarno ne znas koja je razlika izmedu optimiziranja za tisucu razlicitih kombinacija hardwarea i jednu jedinu? Primjerice, da bi pokrenuo AC:O na minimumu sa nit stabilnih 30fpsa treba ti bar nvidia 660 i solidan i5 procesor starije generacije. Sada pogledaj sto je ispod kucista OG ps4 ili OG xbox one-a. Kad bi developeri programirali za jednu ili dvije racunalne kombinacije igre koje igras bi bile bar 50% optimiziranije i uz to bolje izgledale. Pogledaj kako U3 ili tlou 1 izgleda na OG trojci. Nema te teorije da ijedna pc igra izgleda tako na takvim jadnim perfomansama.

    • Tiger I

      @SonOfZeus, 30.05.2020 - 18:06

      To opet igra ulogu kapitalizam jer sto prije programeri zavrse rad manje para izadje.Tako da su vecina igara za pc NEOPTIMIZOVANE.
      Cast izuzetcima poput RE Engina.A zasto bi ih optimizovali kad imaju fanbojeve igara koji vre po internetu dmg control za njih lol.

    • Masterchief

      @SonOfZeus, 30.05.2020 - 18:57

      nvidia 660? Vidim zašto to govoriš

    • vragec25cro

      @SonOfZeus, 30.05.2020 - 23:29

      I5 4460,saphire grafička 2 gb,8gb rama i opet mi Far cray 5 ljepše izgledao na pc nego Hzd na ps4 ili rdr2 na ps4/xone.Ne patim tolko na grafiku kolko na genpley,ali najljepša igra ove generacije mi bila Forza Horizon 4.(osim Hzd i Rdr2 nisam druge igrao na ps4 pa ne znam,nisu me zanimale).Konfiguracija me je 2015 koštala nekih 700€ u to vrijeme nekih 150-200€ više od ps4/xone.Trenutno još uvjek radi i pokreče Forzu horizon 4 i Gears 5 na stabilnih 30fps.

    • SonOfZeus

      @vragec25cro, 31.05.2020 - 13:18

      Ma da? Kostala te 700 eura? Odlicno, jer ps4 koji je kostao gotovo duplo manje u to vrijeme je isto pokretao taj far cry kao tvoja konfa.

    • vragec25cro

      @SonOfZeus, 31.05.2020 - 16:21

      Oko 3500 kn je bio onda ps4 a mene komp izšao 5500kn pa zaokružio u eurima.Ps4 ipak uzeo ali tek 2018 i s xone me ispao sve skupa oko 500€.Zna se da su pc skuplji od konzola(pogotovo ako uzimaš jaki),ali moj komentar najciše bo vezan uz to da ne treba preskupi pc za istu/sličnu grafiku.Evo za primjer Ark survival evolved meni na xbox i frendu na ps4 izgleda lošije nego na mojem pc,ali pc nisam uzimao isključivo za gejming(uzeo bih skuplji 🙂 )kao konzole.Nego rekoh uzmem medium pc i ps4 i xone i uživam u svemu 🙂 P.S. Pc koristim skoro za sve od gledanja kao tv do igranje igara.Tako da se to dvoje baš i ne može uspoređivati.

    • funky0308

      @SonOfZeus, 01.06.2020 - 10:01

      O cemu pricas ti? Znam zasto sam napisao tonsto sam napisao, nigdje nismo pricali o istom cjenovnom rangu. Ako usporedjujemo Ps4/PS5/Xbox sa PCem, onda ni jedna konzola nema nikakve sanse, ako oricamo o istom cjenovnom rangu, to je neka druga prica. Sto se tice optimizacije, optimizacija se ne radi tako kako ti mislis pa nema smisla pricati dalje. naravno da je teze jer posroji vise kombinacija ali kao sto sam rekao, optimizira se engine, ne sama igra i sigurno se optimizacije ne rade za svaku kombinaciju. Tema je presiroka pa preporucam googlanje za vise info. Svi mi stariji od 35, 40 godina jako dobro znamo sto pricamo kada pricamo o PCima i ne trebaju nam nikakvi sajtovi pricati pricu. Slagali smo PCe dok PC u Yugi nisi mogao ni vidjeti, svercali dijelove preko granice kada ujak stize iz njemacke i sl.. ta cinjenica ne govori nista o nasem znanju danas pa je potpuno suvisna. Pricatinovako pausalno kako pricas ti moze svatko, procitsj sto sam rekao, nemoj pilati stalno istu pricu – ja sam sastavljao.. bravo, svi smo i? Da se vratim na temu. Mislis da je stvarno samp SSD prepreka da se igre i dalje rade za PS4? Da je dovoljno staviti SSD i da tu svi problemi rijeseni? A gdje je CPU? Gdje je ploca, grafika odvojena ili ne? Marketinske fore kao i inace. Sto se mene tice – moze, idemo na novu generaciju i zaboravimo staru ali 100% sam siguran da ce igre za PS4 izlaziti jos barem dvije godine nakon izlaska PS5. Zapamti pa se cujemo polovicom 2020

    • Masterchief

      @SonOfZeus, 30.05.2020 - 18:54

      Treba ti duplo jača konfa za istu performansu kao PS4? Od kud ti pak to?

    • movie

      @Masterchief, 30.05.2020 - 21:52

      Možda se sjećaš s kojim specifikacijama PS se pokretao Uncharted 2 i kako je izgledao, a izgledao je da smo bili paf. Te iste specifikacije u PC svijetu nisu bile u tom trenutku dovoljne niti za pokretanje windowsa, a o bilo kakvoj igri da ne pričamo. Konzola je zatvoren sustav namijenjen samo jednoj stvari, igranju. Bitna prednost.

    • SonOfZeus

      @Masterchief, 31.05.2020 - 13:18

      Opce znanje. Sto ti nisam dovoljno objasnio?

    • Masterchief

      @SonOfZeus, 31.05.2020 - 14:07

      Vidim iz tvojih prošlih komentara da nemaš blage veze o račubalima, pogotovi dok tvrdiš da trebaš duplo jače računalo od PS4 za istu performansu.

    • Drunkenstein

      @Masterchief, 31.05.2020 - 15:33

      Da, govori napamet. Kod mene je kombinacija R5 1600 i RX 580, koja u kontekstu igranja nije dvostruko jača od PS4 Pro, a ipak daje bitno jači performans. Dok se na PS4 Pro igre izvode u 20 do 30 fpsa, i to na nekakvoj srednja – žalost grafici, kod mene se izvode na 35-70 fpsa pri High/Very High postavkama. Konzolaši su postali potpuno zatupljeni, ne vide dalje nosa, uvik dolaze s istim besmislenim spikama.

    • Masterchief

      @Drunkenstein, 31.05.2020 - 16:38

      Točno to. +1

    • SonOfZeus

      @Drunkenstein, 31.05.2020 - 21:07

      Napamet? Dakle rx 580 sa 50% vise tflopsa, znacajno brzom memorijom i vecim memory bandwithom, izratito brzim clock speedom uspjeva bolje vrtiti od ps4 pro odredene multiplatform igre? Ma da? I jos ubacis procesor koji je bar nivo iznad, ako ne i dva. Dok ste se tapsali po ramenu samo ste potvrdili sto govorim. Ako ti treba rx 580 da pariras ps 4 pro jebemu sve.

    • Drunkenstein

      @SonOfZeus, 01.06.2020 - 15:54

      Da san htio parirat PS4 Pro glede uloženo/dobiveno, kupio bih si nešto poput R3 1200 i GTX 1050 Ti. U to vrime bi me to koštalo 2000 kuna. Ipak san se odlučio za 5800 kuna sastavit nešto konkretnije, di su sve komponente kvalitetne i uravnotežene, a tada je još harala i rudarska kriza. Evo još malo pa će stroju bit 3 godine; igre su znatno jeftinije u odnosu na PS, puno ih se dobilo i besplatno, ne plaćan nikakve pretplate, pa sad ti meni reci u čemu je kvaka? Jesan li pogriješio, jeli mi se kupovina isplatila ili san ipak izvisio? Dali bi mi PS4 Pro bio bolji izbor? Da se razumimo, mogu si priuštit i puno skuplji PC, ka i sve konzole, ali mi ništa od toga nije potribno, volin bit umjeren i kupujen si ono šta mi triba. Odlučio san se za jednu platformu; igran samo singleplayer, nasumično – kad me je volja, i za mene je PC jedini izbor, a služi mi doduše i za kojekakve ostale svrhe. Dosad me još niko nije niti najmanje uvjerio u isplativost konzola pored PCa, i sumnjan da će se to prominit. Jedine prednosti konzola su: 1) Instant rješenje (razumin da je mnogima to važno iz više razloga, no meni je taj princip inače odbojan o čemu god se radilo), 2) Kvalitetniji i sigurniji multiplayer bez varalica (to je odlično, velika i odlučujuća prednost za sve one koji igraju online), 3) Dobro poznati ekskluzivni naslovi (vjerojatno važniji aspekt prodaje od instant rješenja, iako podosta ljudi kupi konzolu zbog potonjeg razloga pa igraju nekakve sportove, utrke, uobičajene multiplatform igre. Sve je to sasvim u redu i meni ne smeta nimalo ako se konzola kupi zbog neke igre ili plug&playa, šta me briga ko šta kupuje i igra, svakome svoje. Mogu samo reć da mene osobno te igre ne intrigiraju, ali nebi odbio kod nekoga dikod ponešto takvoga i zaigrat. U svakom slučaju na PCu iman štošta za igrat, puno više nego šta mi je i potribno).

    • SonOfZeus

      @Drunkenstein, 01.06.2020 - 17:43

      Prijatelju, apsolutno ne oporgavam da je PC odlican izbor, pogotovo za one koji imaju para. Neke dane provedem daleko vise na PC-u nego na plejci. Odredene igre preferiram na kompu igrati, isto tako niti mogu producirati niti programirati na plejki.
      I dalje odgovorno tvrdim da ne mozes sloziti cijeli komp sa periferijom u rangu jednog ps4 pro cak i danas za slicne pare. Optimizacija ce uvijek biti gora na kompu bas zbog ogromnog broja razlicitih konfiguracija. Doslovno sam kupio i prodao 2080ti konfu kada sam skuzio da dobar dio igara ne mogu igrati ni na stabilnih 4k 30fpsa sa rtxom on. Ostavio sam konfu sa 1080ti i sada cekam novu liniju nvidia graficki da opet slozim zvijer. Plejka 5 ce mozda kostati 4 soma kada izade kod nas, a perfomanse su u pribliznom rangu rtx 2080. Sa optimizacijom ce developeri izvuci i vise nego necija 2080 i i7 novije generacije konfiguracije. Trebali se svi veseliti tome, jer samim time ce igre izgledati bolje i na PC-u jer ce hardware biti slican high endu racunala.

    • Drunkenstein

      @SonOfZeus, 02.06.2020 - 13:19

      Možda ti ne možeš složit PC slične snage za 2800-3000 kuna, no to ne samo da je moguće, nego čak i nije problem uradit. Evo jedan primjer ofrlje: Ryzen 3 1200 AF + matična = 780 kuna, RX 570 4GB = 1000 kuna, RAM 2x4GB = 280 kuna, HDD 1TB = 300 kuna, kučište = 150 kuna, napajanje = 230 kuna, miš+tipkovnica = 200 kuna. Ukupna cijena = cca 3000 kuna. Optimizacije PC igara? Priče za malu dicu. Zašto to tvrdin? Da, neka Nvidia će pogonit neku igru pri 55 fpsa, dok će Radeonka iste cijene pogonit tu istu igru pri 45 fpsa, i obratno. Da, stroj od 20 000 kuna će na opće čuđenje muku mučit s nekom novon igron u 1440p, davajući ‘samo’ 60 fpsa na najvišim postavkama. Međutim, di je ta čarobna optimizacija kod konzola o kojoj svi govore? 20-30 fpsa pri nekakvoj okrljaštenoj grafici nije optimizacija. E sad, zamisli tek da si uzmeš vrimena i da si fleksibilan pri kupovini, pa si za 3000 kuna složiš 30% snažniju konfiguraciju od gore navedene.

    • SonOfZeus

      @Drunkenstein, 02.06.2020 - 15:39

      Slozit konfu danas sa 8giga rama je suludost, da ne govorimo o mizernom kucistu i napajanju kojeg si ubacio da vijek trajanja bude par godina. Nego zaboravio si zvucnike i/ili slusalice? I opet kada bi uzimao sve te djelove iz najjeftinijih ducana (zanemarit cemo gorivo ili za dostavu sto bi potrosio). Opet te izade minimalno bar 100 eura vise jer se ps4 pro moze naci za 2400 kuna novi. Toliko o tome. Ajde slozi jos 30% jacu konfiguraciju za 3000 kuna. Cekam

    • Drunkenstein

      @SonOfZeus, 02.06.2020 - 20:42

      Koliko memorije PS4 Pro ima? Kakvo kučište i napajanje ima? Dobiješ s njim i sound system? Da, sad je 2400, nekidan je bio 1650 kuna, no ipak su ga mnogi kupili za 2800-3000. Da bi složio najbolju moguću konfiguraciju za bilo kakav budžet, tribaš bit strpljiv i imat mogućnost kupovine iz više trgovina, kako domaćih tako i stranih. Pričekaš kakav događaj, popust, zna bit odličnih bundle ponuda. Itekako je moguće, no naravno da to nebi preporučio nikome, osim ako se igraju nekakve stare ili nezahtjevne igre. Kakogod, tvrdio si da je nemoguće i postavio izazov – eto ti odgovor.

    • SonOfZeus

      @Drunkenstein, 03.06.2020 - 14:32

      I mnogi su kupili tvoju konfu za 5 soma kuna. The point stands, ps4 pro trenutno se da nac za 2400. Tvoju konfu ispod 3300 je nemoguce slozit.

    • Drunkenstein

      @SonOfZeus, 04.06.2020 - 12:08

      Ne, poanta ti ne stoji, čemu tvrdoglavost? Pokuša si složit iz jedne trgovine i nisi uspio, šta je i očekivano. Zato lipo kupiš iz više trgovina pa složiš sam. Makar te zapale 4 dostave, to izađe 100 kuna. Osim toga su igre znatno jeftinije na PCu, mnogo ih je više i besplatnih, nema online pretplate, potpuna modularnost s vremenom dozvoljava konkretne uštede. Tako se ispostavi da se i stroj od 8000 kuna nakon 5 godina u najgorem slučaju cijenovno izjednači s konzolom. Da se ipak ne zavaravamo, ovo ne vridi za mnoge one koji ganjaju visoke rezolucije i refresh rate, pa se stalno žale kako moraju kupovat nove komponente svake 2 godine i kako je PC skup i neisplativ, šta je apsurdno.

    • SonOfZeus

      @Drunkenstein, 04.06.2020 - 13:13

      Nemojmo sad okolisati oko igara, pretplate or whatever. I dalje stoji da ispod 3300kn ne mozes slozit takvu konfu, slobodno mi dokazi suprotno i posalji linkove iz 10 ducana sto se mene tice. Da ne govorimo da na PS bolje ponude uberem nego na steamu u zadnjih par godina.

    • SonOfZeus

      @Drunkenstein, 02.06.2020 - 15:47

      Evo bas na futuri IT, mozda najpovoljnijem ducanu, slozio tvoju konfu. Srce me zabolilo vise puta koliko mizerne komponente uzimam, samo da bude jeftinije, sa nekim jadnim napajanjem od 350w sto je SULUDO uzimati na bilo kakav pokusaj gaming konfe, ali ajd. I ispadne 3300kn. Cash. Bez periferije. Toliko o tome.

    • SonOfZeus

      @Masterchief, 31.05.2020 - 21:01

      Masterchief, najgori si xbox troll na portalu. S obzirom sa si graficki nepismen, pojednostavit cu ti. Uzmi ekvivalentu graficku i procesor danasnjem OG ps4 i probaj pokrenut najnovije AAA igre. Dakle shader, tflops, clock speed. Osam giga rama (makar kod plejke se vezu na gddr). Ili jos bolje og xbox sa obzirom da je nesto slabiji. Evo, pokreni Ryse na konfi ekvivalentnoj xbox one koji isti pokrece bez vecih problema.

    • Masterchief

      @SonOfZeus, 01.06.2020 - 06:13

      Kao prvo, nisam troll, da jesam bi pisao gluposti kao ti. Kao drugo, nauči čitati, briga me i za Ms i za Sony. Kao treće, nemaš blage veze o računalima, pećinski čovjek bi prije shvatio kakve gluposti govoriš. Kao što je osoba prije napisala, s takvom konfom ko on koja nije duplo jača od ps4 pro, on igra igre na boljim postavkama s boljim fps-om. Pretpostavljam da je to preteško za shvatiti jer ssd=bolja grafika i performansa. Vidim da neznaš ni postotke, ako je nešto “50% brže* od tvoje plastične kutije koja ti je ujedno i ljubavni život, onda nije duplo jače neko 1.5 puta jače. Naravno da je bolji cpu kad su i i ps4 i pro imali smeće od cpu-a.

    • SonOfZeus

      @Masterchief, 01.06.2020 - 09:33

      Troll si i to samo takav. Vidim te sa ovakvim nebulozama samo i iskljucivo samo na PS clancima. Ne pravi se da nisi. Zivis u pecini. Plasticna kutija sinonim kao takav mozes koristiti i za racunala. Slozio sam vise racunala nego ti i tvoj prijatelj zajedno, a o tome da ih samo trenutno posjedujem vise nego ti necemo ni pricati. Da bi razumio optimizaciju, moras razumjeti koji koraci, tocnije razine ju cine. Optimizaciju radis na tri “slojeva”, sistemski, primjenski i – mozda najbitnije u ovoj prici – mikro razini. Upravo na toj mikro razini programeri krate vrijeme kada su u pitanju racunala, jer ih moras raditi posebno za svaku mogucu konfiguraciju. Dok se sistemska optimizacija pojednostavljuje samo osnovnim pitanjima, kao sto su koliko ti threadova ima processor, ili koji bandwidth ti podrzava graficka. Da bi napravili savrsenu optimizaciju za sve konfiguracije, morao bi ih na mikro razini optimizirati prije izlaska same igre. Zato se cesto i igre na odredenim grafickama uzasno vrte dok ne izadu novi patchevi koji te ispravljaju, cesto od samih drivera. Zato ti se dogada primjerice da jedna amd grafa koja je po svim mjerilima bolja od nvidia grafe, losije vrti odredenu igru jer su upravo developeri na mikro razini napravili puno slabiji posao za korisnike te
      graficke linije. Zato ti se dogada da tak mobilni procesor u plasticnoj kutiii vrti nesto jednako dobro kao visestruko brzi procesor na kompu. I to je naravno ako zanemarimo operativni sustav i sve procese koje racunalo cesto vrti u pozadini.

  • Duanador

    30.05.2020 - 10:49

    Zato kupis PC i mozes igrat sve igre za PC. Nema ovo mozes ovo nemozes. Sve mozes.

    • funky0308

      @Duanador, 30.05.2020 - 10:55

      Bilo bi lijepo da je tako ali dosta igara ima koje ne mozemo igrati i radi kojih i kupim Sony. Ma sad ce nama Epic donijeti TLOU II na Epic pa neceno vise ni radi toga morati kupovati konzole 😛

    • xx1111

      @Duanador, 30.05.2020 - 10:56

      Nema tlou 2 na PC

    • personauser

      @xx1111, 30.05.2020 - 11:00

      Moci ces igrati na PC kada dodje na PS Now

    • Zoran Žalac

      @Duanador, 30.05.2020 - 11:06

      Tehnički da, ali isto tako baš i ne. Dosta starih PC igara ne radi na modernim sustavima ili ih jednostavno više nigdje ne možeš nabaviti. Prije nekih pola godine skinem Bulletstorm preko Origin pretplate – igra traži Games for Windows račun koji više ne možeš ni napraviti. Dakle, možeš igrati – ako kupiš remaster koji košta 40 eura. Toliko o tome.

    • Tiger I

      @Zoran Žalac, 30.05.2020 - 13:22

      Jos mi reci da fallout 3 ne radi na windows 10 i da zahtjeva GFWL.Igor te moze ladno otpustiti xD

    • blacklist0907

      @Duanador, 30.05.2020 - 11:28

      Osim ekskluziva a zato se u većini slučajeva i kupuje plejka

    • personauser

      @blacklist0907, 30.05.2020 - 11:31

      Mozes stremati PS4 ekskluzive na PC ako ih ima na PS Now, npr. Spider-Man mozes streamati na PC posto se nalazi na PS Now

    • funky0308

      @blacklist0907, 30.05.2020 - 11:42

      Tako je, sve sto moze na PC ide na PC, za Maria i Zeldu tu je Switch, a Sony kupimo samo da odigramo ekskluzive i nakon toga ide odmah u prodaju dok se za njega da nesto dobiti. Swith je fora rsdi putovanja pa ga neceno prodavati ali Sony ne ostavljamo da stoji. Nakon odigravanja ekskluziva stoji i skuplja prasinu..

    • blacklist0907

      @funky0308, 30.05.2020 - 11:50

      Kako kome…nema boljeg zavaljat se na trosjed i upalit plejku

    • personauser

      @blacklist0907, 30.05.2020 - 11:53

      Mozes i Nintendo Switch igrati doma na TV

    • funky0308

      @personauser, 30.05.2020 - 11:56

      Kao i PC. Meni je sve pospajano na sve, nikakav to problem to niie odraditi i igram odakle hocu. Kontoler u ruke, PC na TV i ne vidim prakticki nikakvu razliku.

    • funky0308

      @blacklist0907, 30.05.2020 - 12:02

      Naravno priijatelju, svatko sebi pronadje ono sto mu najvise pase. Bio bi najveci shithead da tvrdim drugacije i pricam kako je ovo ili ono najbolje. Nema najboljeg, najbolje je ono sto covjeku najbolje pase i tu treba zavrsiti svaka rasprava. Swith je objektivno receno najlosija konzola koju sam ikada imao. Niti je hardwareski impresivna niti igre izgledaju bolje ali ima taj librari igara koji se dalje ne moze igrati, a prenosivost je odradjena odlicno i tu je njena snaga. Najlijepse je kada si covjek moze priustiti sve pa igrati ono sto mu se u tom trenutku igra. Sony mi je super stvarcica, u pola minute od odluke da ces igrati igru i igras. Moras negdje odjuriti, standby i igra te ceka makar se za dva dana vratio… petica ce biti prava poslastica za sve nas koje zanima tehnika i koji volimo vidjeti sto su sve doktori u labosu Sonya ovaj puta smislili… ma imamo najjacu zanimaciju i hobi na svijetu i treba iskoristiti maksimum od svega, prilagoditi sebi sve skupa i ne biti zajedljiv i glup u komentarima. U potpisu – Dalaj Lama 🙂 hahaha

    • personauser

      @funky0308, 30.05.2020 - 12:45

      Nije sve u grafici jer NS ekskluzive izgledaju odlicno iako NS ima samo 1TF jer Nintendo zna sta radi. Cak i Witcher 3 izgleda odlicno na NS

    • OldNewCrqzyUser

      @personauser, 31.05.2020 - 01:25

      “Odlično” a ne odlično.

    • SanKa

      @Duanador, 01.06.2020 - 08:48

      slozi PC za 3500 kn koliko košta PS4 pro da te vidim. i da imaš takve performanse. spizdio bi samo na grafičku toliko

  • xx1111

    30.05.2020 - 10:51

    Dobra sonyjeva taktika playstation 4 je već star kao dinosaur triba se pribacit na ps5 već

  • MightyAloy

    30.05.2020 - 11:00

    Ukratko PS5 će imati superiornije igre u odnosu na Xbox SeX s obzirom da će Microsoftovi naslovi biti limitirani zastarjelom arhitekturom trenutačne generacije konzola.

    • personauser

      @MightyAloy, 30.05.2020 - 11:07

      Mi jos ne znamo kako ce se vrtjeti igre na PS5 posto jos nismo vidjeli kako se vrti na PS5. Microsoftove igre samo za XSX dolaze tek 2022. XSX ce mozda bolje vrtjeti igre u 4K rezoluciji od PS5. Nemoj govoriti nesto sto jos nismo vidjeli i uopce neznamo koja ce konzola bolje vrtjeti igre

    • movie

      @personauser, 30.05.2020 - 21:55

      2022 godine rat konzola nove generacije bit će završen. Ako tek tada microsoft misli impresionirati igrače onda u startu možemo reći da gube bitku i u ovoj generaciji konzola.

    • xx1111

      @MightyAloy, 30.05.2020 - 11:16

      Neil Druckmann iz sonyja radi najbolje igre

    • funky0308

      @xx1111, 30.05.2020 - 11:52

      Nirl Druckman je scenarist, on ne radi igre. Pise scenarije za neke od Sonyevih igara i taj posap radi jako, jako dobro (barem ako se mene pita)

    • vragec25cro

      @MightyAloy, 30.05.2020 - 11:38

      Realno sve je to stvar ukusa.Sony ovu generaciju imao “najbolje” igre,a ja uzeo ps4 samo zbog 1 igre koja me zanimala i na kraju razočarala.Marvelovi filmovi najviše zarađuju s vrhunskim kritikama,ali malo koga znam da za bilo koji njihov film kaže da im najbolji svih vremena.Nintendo igre koje su “dječje” prodaju se više nego recimo Tlo koji izašao na dvije konzole.P.S. nanjbolje namjerno stavio pod navodnike jee to stvar ukusa.Nekome igra može biti smeče,a nekome remek dijelo sve zavisi kako ti sjedne.

    • personauser

      @vragec25cro, 30.05.2020 - 11:51

      Jedino u cemu je Microsoft bio bolji od Sonyja sto se tice ekslukluziva su racing igre i pucacine

    • vragec25cro

      @personauser, 30.05.2020 - 12:21

      Pa xbox i uze zbog Forze(iako je to za neki drugi članak ovdje se o ps radpravlja 🙂 ).

    • chocobo_047

      @personauser, 31.05.2020 - 11:55

      Oduvijek sam želio isprobati Gears of War ali sam zadrti PlayStation fanboy😒

    • personauser

      @chocobo_047, 31.05.2020 - 16:03

      Za sve postoji prvi put

    • chocobo_047

      @personauser, 02.06.2020 - 19:02

      Možda jednog dana.

    • darkness666

      @MightyAloy, 30.05.2020 - 21:24

      U svakom slucaju novi xbox je jaci od nove plejke.. Brzi ssd necini plajku jacom..

    • movie

      @darkness666, 30.05.2020 - 22:00

      “Sweeney je posebno impresioniran PS5 diskom jer je toliko brz da se deseci gigabajta s njega mogu povući u radnu memoriju unutar 1-2 sekunde, a to je nešto za što se glavni arhitekt PS5 konzole nada da će iz temelja promjeniti filozofiju dizajniranja virtualnih svjetova u igrama” Znači, nitko ne spominje snagu konzole koja će mijenjati filozofiju dizajniranja igri već su svi oduševljeni SSD diskom i smjerom kojim je krenio sony. Čija će filozofija biti bolja, vidjet ćemo uskoro. Sama sirova snaga nikad nije bila presudna.

  • almoustevil665

    30.05.2020 - 11:51

    Očekujem da će se moći igrati PS5 igre na PS4 uz pomoć PS NOW servisa

    • personauser

      @almoustevil665, 30.05.2020 - 11:54

      To je prakticki nemoguce

    • almoustevil665

      @personauser, 30.05.2020 - 16:36

      Zašto je nemoguće? Znaš li kako funkcioniše striming igara?

    • personauser

      @almoustevil665, 30.05.2020 - 17:06

      Znam kako funkcionira stremanje igara, ali ne vidim da bi netko streamao PS5 igre na PS4

    • almoustevil665

      @personauser, 31.05.2020 - 13:31

      Pa neko ko nema PS5 a ima PS4 i PSnow pretplatu eto takva osoba bi strimala PS5 igre prosto i jednostavno

    • funky0308

      @almoustevil665, 30.05.2020 - 12:05

      Mozda ali to nije to. Tu se gubi sva prednost petice i ne bi to nikome preporucio. Uzeo sam u dva navrata PS Now (na PCu, snaznom PCu i na super brzom internetu i ma joooj.. ne bi to iskustvo nikome pozelio. Moglu misliti kako sve skupa radi na 20ak mbpsa netu… uzas

    • personauser

      @funky0308, 30.05.2020 - 12:47

      Sony treba znatno poboljsati PS Now za PS5 jer trenutacni PS Now miljama iza XGP

    • almoustevil665

      @funky0308, 30.05.2020 - 16:38

      Kakve veze ima kako je snažan PC? Koristio sam na laptopu koji ima 2gb rama i 150mb netu kao i na konzoli radilo je odlično

    • personauser

      @almoustevil665, 30.05.2020 - 16:50

      Moze li se sa XONE kontrolerom igrati igre putem PS Now na PC

    • Strahinja Radonjic

      @personauser, 31.05.2020 - 13:00

      Trebalo bi da može, sa ReWASD softverom za mapiranje. Mapiraš XONE fizičke digmiće na ReWASD koji emulira Dualshock 4.

    • almoustevil665

      @personauser, 31.05.2020 - 13:30

      Može sa bilo kojim USB povezanim kontrolerom

  • funky0308

    30.05.2020 - 12:06

    Jbm ti mobitel.. pa ne znam jesam jedan komentar napisao, a da nema 104 greske. Unaprijed i isprike svima koji kao i ja imaju blagi OCD pa ce ih ovaj komentar iznad gdje nisam zatvorio zagradu ubiti… mene vec je. Hahaha

  • moordrak

    30.05.2020 - 13:14

    Iz moje perspektive, perspektive korisnika, odličan potez. U trenutku izlaska petice, resurse ću trošiti na nju i nimalo me neće biti briga izlazi li nešto novo na PS4. Na nju stavaljam točku. Što sam kupio, kupio sam. Istina je da već sada izbjegavam kupovati bilo što za četvorku. Petica je tu , iza ugla. Preko noći se ništa neće promijeniti. Siguran sam da će se veliki broj igrača još godinama zadržati na staroj platformi i cijeli ovaj ekosustav oko četvorke će biti vrlo živahan još najmanje pet godina. Jedina dilema koju imam je prodati četvorku odmah sada ili par mjeseci nakon izlaska petice jer neće svi moji poznanici i prijatelji sa kojima igram online iste sekunde kupiti novu igračku. Realno, stare igre rijetko kada igram ponovo jer me prestaju zanimati kada imam nešto novo na polici…

  • personauser

    30.05.2020 - 14:09

    Bolje je pricekati da isprave one “djecje bolesti” koje budu na samom izlasku konzole negoli kupiti konzolu day one sa “djecjim bolestima”

    • personauser

      @personauser, 30.05.2020 - 14:14

      Nemam zurbe jos kupovati konzolu odmah jer jos nema pravih igara za PS5

    • Zoran Žalac

      @personauser, 30.05.2020 - 15:06

      Nema igara za konzolu koja još nije izašla?

    • personauser

      @Zoran Žalac, 30.05.2020 - 16:11

      Mislio sam na multi-platformske igre koje ce izlaziti samo za PS5, a ne za PS4

    • movie

      @personauser, 30.05.2020 - 22:05

      Uopće se time ne zamaram. Svaki PS sam do sada kupio prvi dan i nikada nisam na sreću imao prilike upoznati se s tim dječjim bolestima. Nikada mi se do sada nije pokvarila niti jedna PS konzola. Ne bih mogao izdržati godinu dana da nemam novu konzolu za ništa na svijetu. Prvi dan kada krenu prednarudžbe PS je moj i Božji.

    • personauser

      @movie, 30.05.2020 - 22:11

      Znaju biti “djecje bolesti” na konzoli koja izlazi Day One. Sony, Microsoft, Nintendo su svjesni toga i ispravljaju te “djecje bolesti” koje su mogu pojaviti. Svaka tehnologija moze imati neku manu, ali se sa vremenom te mane isprave

    • movie

      @personauser, 31.05.2020 - 17:29

      Nisam rekao da ih nema već sam rekao da se s time ne zamaram, a iz iskustva kažem da do sada nisam imao problema niti s jednom konzolom a svaku sam kupio prvi dan po izlasku. U karijeri od 1996 do danas nije mi se pokvarila niti jedna konzola a imao sam segu, sve nintendo i PS konzole. Ja zadovoljan. Nikada nisam kupio microsoftovu konzolu, ona mi je jedina nepoznanica.l

  • personauser

    30.05.2020 - 16:25

    Ja vise ne vidim razlog da se igre rade za PS4 i XONE posto imaju zastarjelu grafiku

    • personauser

      @personauser, 30.05.2020 - 16:49

      Radije cu pricekati Cyberpunk 2077 za PS5 negoli kupiti PS4 verziju jer sam uvjeren da ce CDPR znati iskoristiti sav potencijal PS5.

  • TataMataAkrobata

    30.05.2020 - 16:55

    Ma sta pobogu novo i nikad iskuseno na prijasnjim generacijama ces ti meni dati na ps5. Koja je razlika izmedu Ps4 i PS3 igara? Grafika, velicina. Igre se igraju na isti nacin na istom joysticku, istih su zanrova, samo se malo mijenjaju trendovi. Eto PS1 nije imao gljivice pa tu cak postoji i gameplay razlika.

    Nista se ne mijenja vec samo postaje vece jace ispoliranije i skuplje.

  • chocobo_047

    30.05.2020 - 17:11

    Hah, pljuc. A zadnja igra za PS2 izašla 2013.😢 Zadnji dobar PES na staroj dvici i zadnji dobar PES u kojem sam uživao.

    • personauser

      @chocobo_047, 30.05.2020 - 17:34

      Sportske igre se znaju raditi za starije konzole, npr. FIFA 19 je izasla i za PS3 i X360

    • personauser

      @personauser, 30.05.2020 - 20:20

      FIFA 19 je zadnja koja je izasla za prijasnju generaciju konzolu

    • personauser

      @personauser, 30.05.2020 - 20:21

      konzola*

    • movie

      @personauser, 30.05.2020 - 22:14

      Da, ali ta fifa nije imala ništa zajedničkog s fifom 19 za PS4. Fifa za PS3 i x360 se radi na starom engineu i nema niti jedno tehničko poboljšanje koje prati izdanja na novoj generaciji konzola. Znači od izlaska PS4 i fife 14 koja je prešla na ignite engine sve fife do sada rađene za PS3 i x360 su iste igre rađene na zastarjelom engineu koji je rađen za staru generaciju konzola. U međuvremenu EA je za PS4 promijenio dva enginea za svoje sportske igre. Smiješno je uspoređivati fifu19 sa PS3 s fifom 19 na PS4. To nisu iste igre. Od 2013 godine svaka nova izašla fifa za stare generacije konzola je jedna te ista igra samo s novim rosterom igrača.

    • chocobo_047

      @personauser, 31.05.2020 - 11:58

      Čini se da su sportske igre jako isplative.

    • GTA222

      @chocobo_047, 31.05.2020 - 14:09

      Evo Just Dance 2020 je izašao za Nintendo wii a koliko je tek on star 😀

    • SanKa

      @chocobo_047, 01.06.2020 - 08:49

      Winning Eleven 7 buraz. Taj je bio najjači

  • TITANXIS

    30.05.2020 - 19:21

    Nekako mi dođe žao što se PS4 bliži kraj! Tako mi je bilo i sa PS1 kad je dvojka izlazila. Po meni su igre za PS3 nešto manje ali za PS4 grafički i vizualno vrlo dobre. Čemu težiti za još boljom grafikom i nekim kerifekima, tzv mogučnostima. Od PS2 do PS4 nismo ništa spektakularno novoga dobili osim sve bolje grafike i mogučnosti multiplayera preko mreže. To sad sve ima PS4. Što bolja grafička prezentacija to veća iskrivljenost stvarnosti, neznaš jeli igra ili neki film. Što nam može novoga ponuditi PS5. Video igre prije svega moraju ostat video igre. Večina ljudi još nema ni PS4 ali možda ga misle nabavit jer za PS4 se radila najveća kampanja, pa je puno novopečenih igrača uopće. Puno se još može toga napravit sa PS4, ali neko je već spomenuo da se radi o lovi, pa neka im! Pozdrav svim istinskim ljubiteljima videoigara.

  • undisputed_kiki

    30.05.2020 - 19:35

    Battlefield 6 ce biti i na ps4 i na ps4 pro, kao i na ps5..kao i svaka multiplatform igra, meni dovoljno jos par godina zato biti na ps4 pro😉

  • Darac83

    30.05.2020 - 19:54

    Kako znati koje igre s PS4 će biti i na PS5? Recimo, igram Pinball FX3, već sam kupio 30-ak dodatnih “stolova” i htio bih kupit još, ali neću ako mi igra neće radit na PS5…

    • personauser

      @Darac83, 30.05.2020 - 20:19

      To i mene zanima i nadam se da ce objaviti spisak prvih 100 PS4 igara koje ce pokretati na PS5 odmah na izlasku same konzole

    • Darac83

      @personauser, 30.05.2020 - 20:24

      Pa da, ovaj Pinball FX3 nije sezonska igra koja izlazi svakih godinu-dvije, nego ju igraš po 5-6-7 godina i nadopunjuješ flipere…

  • darkness666

    30.05.2020 - 21:22

    Cini mi se da plejka sama sebi kopa grob..

    • movie

      @darkness666, 31.05.2020 - 17:31

      Samo ti se čini….

    • personauser

      @darkness666, 01.06.2020 - 16:05

      Postoji glasina da ce se Xbox u Japanu prodavati pod Sega brandom, tj. bit ce Sega Series X. Microsoft zeli tako populazirati Xbox u Japanu, ako je to istina da ce se prodavati pod Sega brandom mogao bi se po prvi puta dobro prodavati u Japanu

  • Rinma_1997

    01.06.2020 - 05:20

    “The Punisher”

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?