Statistika za 2019. pokazuje da se najviše zarađuje na igrama za mobitele, a potom za konzole i PC
Portal GamesIndustry.biz uz pomoć analitičkih tvrtki složio je relevantne statistike tržišta videoigara u 2019. godini.
Portal GamesIndustry.biz izbacio je svoje godišnje izvješće sa statistikom za industriju videoigara i prateće tržište. Uz pomoć niza analitičkih tvrtki i ostalih partnera dali su nam interesantan uvid u brojke iza industrije. Kompletnu infografiku možete pogledati na samom portalu, a mi ćemo ovdje prenijeti najzanimljivije dijelove iste.
Za početak, vrijednost tržišta videoigara. Ukupno procijenjena vrijednost za 2019. iznosi 148,8 milijardi američkih dolara, no važnije od toga jest podatak da je u rastu za 7,2% u odnosu na prošlu godinu. Od toga 46% vrijednosti pripada mobilnim igrama, 30% na igrama za konzole, a 24% igrama za PC. Sva tri segmenta zabilježila su rast naspram 2018., jedino je segment browser igara za PC u padu vrijednosti od -15,4%.

Autor infografike: GI.biz
Interesantna je i lista igara o kojima se najviše pisalo. Predvodi, dakako, Fortnite s 97,732 članaka, a slijede ga Death Stranding s 46,743 i Apex Legends s 42,474. Među 15 najčešće spominjanih igara jedna je koja još nije izašla, a to je Cyberpunk 2077 sa 39,105 članaka.
Među najvećim izdavačima igara najaktivniji je bio Nintendo sa 16 lansiranih igara. Sony je pak lansirao najviše novih IP-jeva, među kojima su Death Stranding, Days Gone, Concrete Genie, Blood & Truth, Dreams i drugi. Interesantno je da Ubisoft ove godine nije imao nijednu potpuno novu igru, a upravo su oni prethodnih godina prednjačili u tome.
Statistika također pokazuje da se na prve popuste za igre najduže čekalo 69 dana (Resident Evil 2), a najkraće 19 dana (The Division 2). Pokazalo se također da igre koje izlaze krajem godine dobivaju popuste znatno prije nego one koje izlaze u ostatku godine. Primjerice, hitovima kao što su Borderlands 3, Control, Death Stranding, The Outer World, Call of Duty: Modern Warfare i Need for Speed: Heat cijene su bile snižene unutar 31 dan od izlaska, odnosno za otprilike mjesec dana nakon izlaska.
vragec25cro
17.12.2019 - 13:48Zašto im na infografici 2 puta pc,posebno digitalno posebno samo pc?
Jasterrr
@vragec25cro, 17.12.2019 - 14:24Imaš glavne kategorije Mobile, PC i Console, Mobile i PC imaju i potkategorije. Mobile se sastoji od Smartphone Games i Tablet games, a PC od Brower PC games i Boxed & Downloaded PC games.
ivanic
17.12.2019 - 16:10Ponovit ću isto kao prošle godine… To nisu igre već reklame i P2W sadržaj.
vragec25cro
@ivanic, 17.12.2019 - 16:38Tako sam i ja mislio dok nisam vidio kolegu kako igra pubg i cod mobile.Sve normalno ko i na ostalim platformama osim tipki.Pričaju pucaju zezaju se i pobjeđuju
ivanic
@vragec25cro, 17.12.2019 - 17:34Slažem se, ima iznimaka, ali sam mislio za veliku većinu koja nakon svake druge tipke izbaci reklamu.
moordrak
@ivanic, 17.12.2019 - 17:40Živiš u zabludi. Mobilne igre su strahovito napredovale, a mobiteli više nisu nesposobne cigle. COD mobile je zabavan do bola btw…
Jurex
@moordrak, 17.12.2019 - 17:53slažem se sa tobom više ne maštam o brutalnom gaming laptopu da bi si zguštao koji odlazak na put navecer malo dok žena po instagramu brije, ali sa obicnim iPad 6.gen derem cod i pubg fino i lako i niš mi ne treba više.
l)oolvl
18.12.2019 - 01:25konzole i PC-i polako ali sigurno odlaze u povijest…
Dorijan.M
@l)oolvl, 19.12.2019 - 01:14Ta ti je dobra ??
MightyAloy
18.12.2019 - 07:43A mi trošimo vrijeme na prepirke konzole vs PC. Jadna nam majka. ?
Petar Marjolovic
18.12.2019 - 19:24Razumno da je mob puno popularniji, pa mislim danas svako ime smartphone i samo skine neku igru od gomilu free igara. Ima dosta dobrih igara ali su konzole i PC miljama dalje od mobitela.
HyPo
19.12.2019 - 19:13Postoje dobre mobile igre kao fifa mobile ali neke igre jednostavno nisu za mobitela kao cod mobile mislim controle su jako loše to jest tipke. i bolje bi igra radila sa mišem i tipkovnicom.