HCL.HR

Steam mijenja politiku, nema više “navlačenja” kupaca kroz slike

Josip Klanfar 30.07.2022.   •   2 komentara   •   Industrija videoigara


Steam mijenja politiku vezanu za isticanje aktualnih stvari na bannerima video igara. Neće više biti isticanja popusta, ocjena, nagrada ili drugih marketinških trikova.

Svima nam je jasno da je marketing jedna od osnova dobrog poslovanja, a razne oku ugodne informacije i lijepi vizuali samo dodatan motiv da se privuče pažnja potrošača. Valveu se očito ne sviđa kako developeri iskorištavaju svoje bannere u njihovoj trgovini, pa su tako poduzeli korake protiv toga promijenivši pravila korištenja za developere.

Ukratko rečeno, promjenom pravila developeri na sliku/banner za igru više neće moći stavljati tekstualne informacije koje nisu vezane uz samu igru. To znači da na slici igre više neće pisati da je na popustu, da izlazi novo ažuriranje, koje je nagrade osvojila i sl.

U novim pravilima stoji da se na omotu igre smije pojaviti slika, naziv igre i podnaslov ako ga igra ima. Moći će se istaknuti i dolazak nekog velikog DLC-a ili sezonskog ažuriranja, ali će smjeti biti mjesec dana i tekst koji se koristi za opis ažuriranja morat, te će morati biti lokaliziran na jezik koji igra podržava.

Osim gore navedenih razloga, developeri su koristili slike igara i za isticanje nagrada i ocjena, što sada više neće biti slučaj, a Valve se pobrinuo osigurati alat u kojemu će moći dodati te informacije koje će se nalaziti u kartici opis na desnoj strani stranice. Ove promjene stupaju na snagu od 1. 9. 2022. godine.

Označeno sa: ,

Komentari (2)

  • Summoner

    01.08.2022 - 10:31

    Pametna odluka Steama

  • AngryMosquito

    02.08.2022 - 03:06

    Na to bi se mogel ugledat i google play i svi appovi…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?