HCL.HR

Stižu tri nova Ryzen procesora serije 3000 XT

Zoran Žalac 16.06.2020.   •   90 komentara   •   Tehnologija


AMD će početkom sedmog mjeseca u liniju svojih Ryzena ubaciti još tri proizvoda s oznakom XT, malo bržih od prethodnih modela.

Serija AMD-ovih procesora Ryzen 3000 bila je pravi hit među PC gamerima zbog omjera cijene i snage, a dobre vijesti stižu i za one koji još nisu nabavili nove Ryzene nego to planiraju u budućnosti. Naime, AMD će od 7. 7. na tržište lansirati tri dodatna modela Ryzena, ali ne u potpuno novoj seriji 4000, nego u postojećoj 3000 seriji uz oznaku XT.

Tri su nova modela raspodjeljena među tri obitelji Ryzena – 5, 7 i 9, a donose manja unaprijeđenja u brzini nad modelima iz serije 3000 s oznakom X. Konkretno, novi Ryzen 5 3600XT bit će 100 MHz brži od 3600X modela, Ryzen 7 3800XT bit će 200 MHz brži od 3800X modela, a Ryzen 9 3900XT bit će brži za 100 MHz od postojećeg 3900X modela.

Cijene pak ostaju iste – 249 američkih dolara za 3600XT, 399 dolara za 3800XT te 499 dolara za 3900XT. Nije baš preporučeno, ali ovi procesori moći će se upariti i s novim chipsetom A520 koji će biti jeftiniji od novih B550 matičnih ploča.

Označeno sa: ,

Komentari (90)

  • chocobo_047

    16.06.2020 - 18:01

    Još par takvih i PC opet šije i PS5 i XBOX seriju X.

    • Black op

      @chocobo_047, 16.06.2020 - 18:41

      A SSD?A ukupna cijena?

    • tryon

      @chocobo_047, 16.06.2020 - 19:06

      jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooj

    • chocobo_047

      @tryon, 16.06.2020 - 19:40

      Što? Zar sam rekao nešto krivo?

    • personauser

      @chocobo_047, 16.06.2020 - 19:52

      Rekao si istinu

    • Artyom

      @chocobo_047, 16.06.2020 - 19:54

      PC šije te konzole i tak i tak, kak god okreneš. Jedina prednost konzola trenutno je taj SSD (koji se tek treba dokazat), no već su i za PC izašli NVME diskovi koji imaju i već brzije, već imaju i modeli od brutalnih 8 Terabajta koji imaju čak i 3GB rama na sebi za bržu komunikaciju. Još uvijek te diskove ne možemo koristiti za grafičke operacije, ali samo je pitanje vremena kad će se i to “patchirat” i onad ćemo počet ugrađivat diskove koji će biti isključivo kao potpora grafičkoj, a tad će mogučnosti PC-a optet prešišat konzole za nekoliko stotina posto. No konzolama će se vjerojatno iz marketingških razloga ostaviti ta mala prednost neko vrijeme…

    • Bogy

      @Artyom, 16.06.2020 - 21:43

      Čemu uspoređivanje Pc sa konzoloma, kad oba dvoje ima svoje prednost i nedostatke, te zbog svojih preferencija govorit da je jedna platforma superiornija od druge.

    • MightyAloy

      @Artyom, 16.06.2020 - 21:43

      Kako god okreneš igrači na PC-ju (ne svi) se konstantno tješe i pronalaze kojekakve razloge i izgovore da bi uporno dokazali svoju navodnu superiornost. Dok se namjerno izostavlja ono najvažnije pitanje… Koliko košta? 💰💰💰
      E pa situacija je takva da ćeš ovaj put čekati godinama da dobiješ igre kakve će igrači na petici imati sada. Bolje odmah prihvatiti tešku istinu i zahvaliti se Sonyju što će unaprijediti iskustvo igranja na PC-ju. Sve ostalo je neosnovano tješenje i šuplji argumenti.

    • Demon90

      @MightyAloy, 17.06.2020 - 02:31

      Ti razumiješ da su igre i dalje ljepše na PC novi ssd u ps neće to promijeniti niti će zapravo dugo ostati bolji (Ako jest) tek se treba dokazati. PC sam gamer i nemam ništa protiv konzola kao takvih. Svako ima svoje i bira ratovati između PC-ja i konzole nema nikakvoga smisla

    • Artyom

      @MightyAloy, 17.06.2020 - 16:28

      Pa nitko od PC-jaša ne traži nikakve razloge i izgovore, PC jest superiorniju u baš svemu osim u onim igrama koje su prvenstveno rađene za konzole. Što se tiče pitanja cijene, PC hardware kad se dobro složi, jest skup, i ako se koristi samo za igranje i ništa drugo, onda je to za mnoge i bacanje novaca (no ne i za gamere naravno). No u usporedbi, koštat će vjerojatno i PS5 masno sad kad izađe, koliko če PS4 igrači morati platiti da pređu na PS5, za te novce se PC može itekako nadogradit. Istina je da će sad dobar dio novih naslova biti fokusiran na nove konzole i da će PC-jaši morati malo pričekati da dobiju neke od tih igara, no taj Hype oko izlaska novih konzola je svakako pozitian za sve, jer PC igre stalno pate od downgradea zato jer ih developeri rade paralelno sa staro-konolaškim verzijama i u 90% slučajeva ili ne žele, ili ne smiju napraviti PC verziju superiorniju. Tako da je istina da izlazak novih konzola čini i PC igre boljima i unaprijeđuje iskustvo.

    • Cr4nky

      @MightyAloy, 17.06.2020 - 19:21

      Dok god ne bude na konzolama mogucnost miša i tipkovnice, nema nikakve šanse da ih kupim, a kamoli zaigram… Jesi li se zapitao zasto je PS4,PS5 jeftin??? Pa zato sta ti prodaju igre po ultra visokoj cijeni. Oni zaradjuju na igrama i to se zna odavno. Kakav si ti šuplji argument 😂😂😂

    • butjer1010

      @MightyAloy, 17.06.2020 - 23:42

      Meštre moj, daj mi molim te(ti si mi se pokazao kao jedan od pametnijih ovdje), reci, kako znaš da Sony PS5 ima toliko brži SSD i bolje iskustvo igranja nego PC??? Pa jel izašao već PS5 pa se pokazalo da je? Svi ovdje pričaju o tom PS5 SSD-u koji šije PC-ev za nenormalo puno??? Kao što sam već puno puta napisao, ajmo svi pričekati da vidimo tu razliku o kojoj pričaju samo ljudi iz Sony-a (možda reklama???) i nitko drugi. Ako se pokaže da je to tolika razlika – svaka čast PS5-ici, ali realno, bez podjeba ikakvog, ajmo pričekati da izađe pa da vidimo to! Ne mislim ovdje samo na tebe, nego i na sve druge koji se svađaju čiji je tata jači. Pozdrav

    • Stefek

      @Artyom, 17.06.2020 - 13:51
    • Petar Marjolovic

      @Artyom, 17.06.2020 - 16:21

      Ti razumiješ da brzina na papiru nema nikakve veze sa brzinom u praksi da je ono što Sony obečaje da SSD neće biti samo brži na papiru nego u praksi tj da makne limitiranja koja su do sada bila.

    • Artyom

      @Petar Marjolovic, 17.06.2020 - 19:56

      Nitko ni nije rekao da te brzine neće radit u praksi. Ja samo kažem, da PC NVME diskovi imaju te brzine već dugo i još uvijek se ubrzavaju kako nove verzije dolaze, te sve što treba napravit je podesit ih da “rade za grafičku”. Također, nebih se čudio da sljedeća generacija grafičkih kartica na sebi ima NVME utor i da bude korisnikov izbor hoće li i kakav će disk tu ugurat. Kao što rekoh, već imaju kapacitete i do 8TB i na takve se može instalirat popriličan broj igara.

    • Saren

      @chocobo_047, 16.06.2020 - 23:05

      Iako sam PC korisnik godinama vec i ne pusem se sa superiornim FPS countom i 50000 hz na monitoru niti smatram da sam nesto posebno i ultra jer imam PC naspram konzola i nastojim ne ulazit u ovakve rasprave console vs PC jer su po meni nepotrebne, svatko igra na cemu zeli i ne vidim cemu flame stalno. Sony je u ovom slucaju napravio nesto novo ako je za vjerovati glasinama i nadam se da je istina jer je win win situacija i za konzolu i za PC. Da li ti je palo na pamet (pricam za sebe) da neki rade i zarade za PC bez potrebe da dizu kredu i ne pusu se sa tim uokolo ? Prema tome, nemoj generalizirati sve korsnike PC-a i stavljat u isti kos.

    • Saren

      @Saren, 17.06.2020 - 01:41

      Mozda se covjek ponesto nespretno izrazio pa je govorio direktno o samom cipu tj procesoru, ne znam, ne citam tudje misli. Kuzim sto hoces reci samo kazem da je po tvom komentaru ispalo da smo svi mi PC-ijasi isti i ludi, sto nije tocno. A ovo kako sam rekao, svatko trosi lovu i igra na cemu hoce, nista sporno u tome.

    • personauser

      @Saren, 17.06.2020 - 09:23

      Ovdje se najvise ponizava Xbox sta je dosta neposteno. Slazem se sa tobom da ne treba ponizavati druge platforme jer svaka platforma ima svoje prednosti i mane.

    • Tiger I

      @Saren, 17.06.2020 - 19:37

      Sta je ponizavanje?Argumenti i i cnjenice koje se tebi ne svidjaju?

    • Demon90

      @Saren, 17.06.2020 - 02:33

      Upravo to. Nikako ne shvaćam taj “rat” ako je taj ssd tako dobar super, samo će još pogurati ssd na pc-u

    • Iceman73

      @Saren, 17.06.2020 - 09:11

      upravo tak,imam doma Ps4Pro i prosječan PC(R5 3600,GTX 1080ti,16gb ram) i sve ima svoju svrhu…

    • Tiger I

      @Saren, 17.06.2020 - 19:33

      Cope harder sto i rekli angli.

    • Cikakure

      @chocobo_047, 17.06.2020 - 05:49

      PC igraci godinama iscekuju da neka PS ekskluziva dodje na PC da i oni odigraju neku kvalitetnu igru😂

    • personauser

      @Cikakure, 17.06.2020 - 09:19

      HZD dolazi na PC

    • Iceman73

      @chocobo_047, 17.06.2020 - 09:06

      može,nek šije,pa ti igraj TLOU,Gran Turismo,God Of War i ostale ekskluzive na PC…

    • personauser

      @Iceman73, 17.06.2020 - 09:20
    • Iceman73

      @personauser, 17.06.2020 - 09:59

      majstor,al svejedno moraš imat plejku,i btw si možda čul za lag?

    • personauser

      @Iceman73, 17.06.2020 - 10:25

      Znam da moras imati plejku i cuo sam za lag, ali se moze igrati bez plejke ako je neka PS ekskluziva dostupna putem PS Now

    • chocobo_047

      @Iceman73, 17.06.2020 - 14:47

      Pa ja imam PS4. U životu nisam imao PC za igre. Na PS4 se igram otkad znam za sebe. God of War sam prešao i TLOU, GT nisam jedino iz razloga jer utrke ne volim igrati.

    • chocobo_047

      @chocobo_047, 18.06.2020 - 12:09

      Oprosti ako si to shvatio kao provokaciju.

    • vragec25cro

      @chocobo_047, 17.06.2020 - 09:23

      A da nađeš bolji posao 🙂 Prije 5 godina uzeo neki medium rang pc za 800€,a naprimjer Ark ljepše izgleda na njemu nego na frendovom ps4 pro ili mojem xone.To su sve gluposti kako gdje nešto izgleda jer po tome ne bih nitko kupovao Nintendove eskluzive koje uvjek među najprodavanijim igrama i šiju sve.A kakvu grafiku imaju 😉 Samo fanboyevi se oko toga svađaju a večinom pc i ps4 gejmeri.Jer kolko vidim ovdje i kako večinim ispada po člankima Nintendo igrači se najmanje javljaju i uživaju u igrama 🙂

    • personauser

      @vragec25cro, 17.06.2020 - 09:32

      To je takav balkanski mentalitet da se najvise hvali PC i PS4. Ako cemo gledati ostatak svijeta NS se trenutacno daleko bolje prodaje i od PS4 i XONE jer ljudi zele uzivati u Nintendovim eksklzuivama jer im nije bitna grafika nego da se zabave. Za mene balkan nikad nije bilo mjerilo za konzole i videoigre nego gledam ostatak svijeta sta se kupuje.

    • personauser

      @personauser, 17.06.2020 - 09:34

      Nintendove igre jasno pokazuje da nije sve u grafici

    • chocobo_047

      @chocobo_047, 17.06.2020 - 14:54

      Zašto bi dizao kredit? Pa da nadogradiš PC? Ili jednostavno kupiš PS4. Vjerujem da će sada pojeftiniti kada izađe PS5.

  • Dajsikeks

    16.06.2020 - 18:04

    Čeka se 3rd gen

    • Dajsikeks

      @Dajsikeks, 17.06.2020 - 01:57

      *4th gen ryzen

  • Mate.Pula

    16.06.2020 - 18:20

    Za koji su socket?

  • Black op

    16.06.2020 - 18:43

    Heh, kako je AMD naguzio sve vlasnike prve i 2. generacije…Toliko o mogućnosti nadogradnje sa 1. ili 2. generacije, a i ovi novi chipseti će raditi samo sa jednom serijom.

    • fajer dregon

      @Black op, 16.06.2020 - 19:28

      naguzio ih? pa 3 godine su mogli nadograđivati bez nadogradnje matične ploče. ne sjećam se kada je bilo zadnji put da je toliko dugo trajalo. kod intela sigurno nije xD

    • Black op

      @fajer dregon, 16.06.2020 - 19:47

      Šta su mogli nadograđivati?Na refresh koji ništa nije donio i Zen 2?Dakle jedna jedina nadogradnja.Daleko od toga što se obećavalo kada je izašao zen 1.

    • Artyom

      @Black op, 16.06.2020 - 20:02

      Tko ima dobru matičnu, bit će podrška za nadogradnju. Tko ima šrot, neće…

    • Black op

      @Artyom, 17.06.2020 - 07:10

      Ne…Nema podrške za prve ploče…

    • Artyom

      @Black op, 17.06.2020 - 15:49

      Te “prve” ploče, stare 3+ godina, danas pripadaju ovoj “šrot” kategoriji…

    • delight353

      @Black op, 16.06.2020 - 20:59

      Ja koliko sam upoznat, Zen 3 ce bez problema moci ici na starije b450 i x470 ploce. Sto se Intela tice, 7th gen je morao na novi socket, 8 i 9 su morali na novi socket i, naravno, sada 10th gen mora na novi 1200 socket, ako se ne varam. Znaci za 6 mjeseci kada Intel izbaci 11th gen, velika je vjerojatnost da ce morat na novi socket. 🙂

    • Black op

      @delight353, 17.06.2020 - 07:12

      Šta je sa prvom generacijom ploča?Hoće ići.na 450 ploče ali ne tako lako.Informišite se malo.Zanimljiv je ovaj AMD fanboyizam.

    • delight353

      @Black op, 17.06.2020 - 11:44

      Kako mislis “…nece ici tako lako…”? Vjerojatno ce trebati napraviti BIOS update i to je to. Nema ova rasprava nikakve veze sa AMD fanboyizmom.

    • Tiger I

      @Black op, 17.06.2020 - 19:38

      Kao sto rece bruce lee droge su lose skidaj se sine.

    • butjer1010

      @Black op, 16.06.2020 - 21:18

      Droge su loše, nemoj više….

    • Artyom

      @butjer1010, 17.06.2020 - 20:05

      I budi kao voda! 🙂

  • nixon227

    16.06.2020 - 19:29

    Black op ne pričaj bezveze prije nego provjeriš činjenice…

    • butjer1010

      @nixon227, 16.06.2020 - 21:21

      Čovjek jede previše droga, nije mu za zamjeriti, “prehitilo” ga je. Na 350 chipset su išli sve 3 generacije procova, a na 370 će vjerojatno i četvrta. Da i ne ide, koga briga, 3 generacije procesora intel nije nikada podržavao sa istim chipsetom.

  • Artyom

    16.06.2020 - 20:01

    Šteta što nema 3950XT. (možda i bude kasnije).

  • Dr.Gamer

    16.06.2020 - 23:16

    Možete li vi sa tim rajzenima, procesorima, ramovima i svjetlećim grafičkim karticama pokrenuti Last of Us 2?

    • personauser

      @Dr.Gamer, 17.06.2020 - 09:25

      Moze se ako igras putem Remote Play ili putem PS Now ako dodje na PS Now

    • vragec25cro

      @Dr.Gamer, 17.06.2020 - 10:46

      Pa ne možeš ni ti na ps4 još par dana ili kad več izlazi 🙂

    • Drunkenstein

      @Dr.Gamer, 17.06.2020 - 11:31

      Ha, neke od nas ne može bit manje briga za tu mainstream besmislicu. Ipak na raspolaganju imamo beskrajan niz mnogo boljih igara.

    • Petar Marjolovic

      @Dr.Gamer, 17.06.2020 - 16:27

      Da, glupi PC, nema jednu igru koja izlazi, stvarno su propali.

    • PrydaCro

      @Dr.Gamer, 17.06.2020 - 20:54

      Pc uvijek i zauvijek iznad konzola tako da nemoj biti glup. Pc sisa sve igre nema razmisljana o backwards compatibility jer toga nema kao sto nema placanja za online igranje. Plus svi moguci emulatori i vrste inputa ma o cemu mi pricamo…

    • Cr4nky

      @Dr.Gamer, 18.06.2020 - 14:47

      Alooo Doktoreee, jel znas na cemu se tvoje ekskluzive rade???
      Kakav Doktor si ti uh….

    • Dr.Gamer

      @Cr4nky, 18.06.2020 - 18:18

      Znam na čemu se igraju ☺

    • Cr4nky

      @Dr.Gamer, 18.06.2020 - 21:28

      Znaci ne znas na cemu ih rade, pa bravo…
      Doktore ogranicen si kao i tvoja konzola. 😉

    • Dr.Gamer

      @Cr4nky, 18.06.2020 - 21:44

      Nije poenta da li znam ili ne. Poenta je da ti ne kontaš… Ponavljam, znam na čemu se igraju. Pošto je moja konzola ograničena haj’ onda ti pokreni Spidermana na svom PCu koji ima širok dijapazon mogučnosti 😂. Idi na youtube i gledaj snimke

    • Cr4nky

      @Dr.Gamer, 18.06.2020 - 21:48

      Aj ti obriši mlijeko oko usta doktore. 😉

    • Dr.Gamer

      @Cr4nky, 18.06.2020 - 21:59

      Aj ti pokreni Uncharteda 4 na kompu pa mi javi utiske. Stavi sve na ULTRA i upali FRAPS 😂

    • Cr4nky

      @Dr.Gamer, 18.06.2020 - 22:11

      Pa sta mislis Doktore, da ti sve igre imas na konzoli??? Pa ti pucacine igras sa hebenim gamepad-om. Mulac ograniceni 😂

    • Dr.Gamer

      @Cr4nky, 19.06.2020 - 00:30

      Da sve igre imam na konzoli? Nije bitno koje jmam ali znam da imam one najbolje koje vi sigurno nemate xD. Nego, hajde tutanj, smaraš a usput si ljubomoran. Hoćeš da ti dam YT kanal da gledaš Days Gone pošto si svakako naučio gledati sa kompom klipove na YT haahah

    • Drunkenstein

      @Dr.Gamer, 19.06.2020 - 14:52

      Klinjo, jedna poštena PC strategija, poput primjerice AoE 2, visoko nadilazi sve šta je ikad napravljeno za konzole. Ali ajde, da ne koristimo teško naoružanje u obliku strateških igara i simulatora, možemo reć da su određene PC igre iz shooter i rpg žanrova u najmanju ruku rame uz rame s najboljim konzolaškim naslovima. Sad si odi lijepo pronać dostojanstven posal, pa kupi PC vrijedan spomena, tada više nećeš imat potrebu baljezgat besmislice.

    • Dr.Gamer

      @Drunkenstein, 19.06.2020 - 18:28

      Imam 34 god some nisam klinac, drugo, koja PC igra je rame uz rame sa Last of Us 1, 2 ili God of Warom? Treće, imam vrhunski setup. Koristim GTX1070 EVGA FTW3.0, mogu sve pokrenuti na ULTRA što postoji. A imam i posao. Pogodi nešto idući put i ne baljezgaj

  • Momentum

    17.06.2020 - 03:13

    Vidim neki se raspravljaju bezveze,Pc je snažniji i uvijek će biti ispred konzola po snazi i grafici,ali kada gledaš na neke exluzive igre i to da igre brže dođu na konzolu i budu optimizirane bolje,ako gledaš na uloženo dobiveno što se gaminga tiče,konzola će uvijek bolja biti i zanimljivija,tko želi se samo igrat neka kupi konzolu, jer se definitivno isplati,tko želi svašta nešto da radi uz gejmanje onda Pc.Konzola je snažnija kada bi gledali na cijenu,ako bi sastavljo Pc koliko konzola košta onda bi to bio neki jedva budget pc gaming,konzola je jeftina za razliku od nekog znažnog Pca,za dobar Pc ti treba bar 800 900 eura bar a konzola košta 250 300 eura.

    • personauser

      @Momentum, 17.06.2020 - 09:24

      Zar nije da igre budu bolje optimizirane na PC-u

    • Drunkenstein

      @Momentum, 17.06.2020 - 11:35

      Još jedno generično mišljenje, koje je prilično udaljeno od istine.

    • Momentum

      @Drunkenstein, 17.06.2020 - 16:19

      Sve je ovo istina! nije ništa udaljeno

    • Drunkenstein

      @Momentum, 18.06.2020 - 12:19

      Da, istina je za veći dio korisnika, pa bi se to šta si napisa moglo smatrat pravilom. No, za svako pravilo postoji iznimka; naime, ima nas podosta koji se razumimo mnogo više od većine, pa je kod nas situacija sasvim suprotna. Drugim riječima, šta meni znači to šta većina korisnika za ove stvari baš i nema smisla, pa im računica ispadne takva da je konzola bolja i/ili isplativija opcija, pa svako malo dođu prosipat pamet, uvjereni u svoje šuplje i besmislene argumente? ..budu optimizirane bolje –> ne budu, jer 23 fpsa na okrljaštenoj grafici nije optimizacija. ..konzola je za igranje, dok je PC za ostalo? –> ispravak: konzola je za igranje, dok je PC za mnogo bolje igranje i za sve ostalo. Okanite se bapskih priča, ko uopće kupuje PC za 2500 kuna da bi se igra na njemu?

    • Drunkenstein

      @Drunkenstein, 18.06.2020 - 12:20

      Kako bi se reklo: šta je jednom čoviku činjenica, drugom je smeće.

    • Momentum

      @Drunkenstein, 18.06.2020 - 15:52

      .budu optimizirane bolje –> ne budu, jer 23 fpsa na okrljaštenoj grafici nije optimizacija. ..konzola je za igranje, dok je PC za ostalo? –> ispravak: konzola je za igranje, dok je PC za mnogo bolje igranje i za sve ostalo. Okanite se bapskih priča, ko uopće kupuje PC za 2500 kuna da bi se igra na njemu? ovo što si ti napisao,nema veze sa mojim komentarom,naravno da je PC za bolje igranje ali ako uložiš jedno 1500 eura naravno druže,a igrice su u globalu bolje optimizirane,i od kud to da je 23 fps na konzoli ako si na to mislio,i da ako će netko gledati računicu konzole i Pc,da želi dobiti pc platiti ga koliko je konzola i da dobije istu grafiku i stabilizaciju igre,neće sigurno,i ako nisi znao 30 fpsa npr nije isto kao na PC na PC to je mnogo ružnije i ne igrivije,na konzoli je 30fps igrivo a u ostalom ima igrica dosta i gdje 60fps stabilno koji fps bude manje u određenim situacijama ali je svakako opet igrivo.

    • Dr.Gamer

      @Momentum, 18.06.2020 - 21:52

      Nije poenta u raspravi već u seljačkom mentalitetu i onoj staroj izreci “svako svoga konja hvali”. PC je izuzetno kompleksna platforma sa širokim dijapazonom mogućnosti ali je od svega spao samo na mogućnosti. Kvalitet koji je.. kvalitet igsra koji je nekada postojao više ne postoji. Glavni adut platforme koja posjeduje premoćnu RTX 2080TI je Fortnite i Warzone, LoL! Dok su aduti “zastsrjele PS platforme najbolje igre svih vremena. Kada duduci prihvate činjenicu da Sony dože standarde iz dana u dan i da im je stalo do kcaliteta a da su developeri na PCu poletili odsvno samo za parama i da prave igre za klice rasprave će nestati. Samo štancaju, godinama. Ovo su činjenice. Sa druge strane, leći u krevet, pokriti se do vrata, uz sok i keks i odvaliti neku eksluzivu je svjetlosnim godinama ispred sjedenja na kompu i lrivljenja kičme i buljenja j monitor od 32 ‘ sa pola.metra lol. Mogao.bih ovako u nedogled ali oni isti duduci to ne mogu da prihvate…Ubaciš CD, klikneš PLAY uživaš. Na PCu ti skoči šećeš od abdejta, inatakiranja i mudrovanja..

    • vragec25cro

      @Dr.Gamer, 19.06.2020 - 05:03

      Gow 4,Uc 4 su se mogli igrati na pc preko ps now 🙂 Hzd dolazi na pc i šta ti ostalo od eskluziva?S time da na pc možeš igrati i ps4 i xone eskluzive plus strategije i hrpu free igara 🙂 Svatko igra na čemu i šta želi zato ja uzeo i pc(solidan) i ps4 i xone i šta misliš koja platforma skuplja najviše prašine kod mene?Ps4 odigrao eskluzivu koja me zanimala i to je to.Najžalosnije što to ps fanboyevi ne svacaju i dolaze na članke o Nintendu,Pc i Xboxu da spominju kako njihova uber konzola najbolja i s najboljim eskluzivama.SVE JE STVAR UKUSA.Nekome remek dijelo,a nekome smeče.

    • Dr.Gamer

      @vragec25cro, 19.06.2020 - 08:38

      Nekada su govorili ilmaš ukusa ili nemas ukusa. Sada kažu različiti ukusi. Tu razliku su izmislili oni koji ga nemaju 😂. Nisam fanboy imam računar koji jede još uvijek.sve na ULTRA a imam i PS4. Nisam ga upalio godinu ipo dana kako sam kupio konzolu. Shvatio sam da su igre daleko daleko bolje i da su me kupovinom komponenti samo vukli za nos. Bacao sam pare. Kakav PSNow bolan, kao da gledaš stream na YT. To veze nema sa igranjem. Koje ekskluzive dolaze? Dodje jedna ili dvije u 10 god. Jak ti je argument, ti onda čekaj još 15 god da ti možda dodje Last od Us i da govoriš “ima ga i na PCu”. Poenta priče je da PC nema bolju igru od Last of Usa 1 sada dvojke, God of Wara. Što je ironija i igre su ljepše na konzoli za koju kažete da je ograničena i zastarila.

    • vragec25cro

      @Dr.Gamer, 19.06.2020 - 09:25

      Sad još jednom pročitaj moj prethodni komentar s razumijevanjem,onda možemo nastaviti s raspravom.Kako gore napisao imam i pc,ps4 i xbox(vidio ovdje dosta ima pc i ps4).Šta je to onda nego stvar ukusa?Ja naprimjer odigrao jednu eskluzivu na ps4 koja me zanimala i dao ps4 rođaku da ne skuplja prašinu.Svatko igra šta i gdje želi i šta mu se sviđa.Tebi evo naprimjer bolji ps4 i to u redu,nekome Nintendo,nekome pc,a nekima xbox.Kolko se sječam Tlou je prvo izašao na ps3 🙂 P.S. Rdr 2 došao,a od ps4 več najavljeni Hzd i Ds za pc ,da sam to znao prije nebih uopšte uzimo ps4 jer ga uzeo zbog rdr 2 i Hzd.

  • Dr.Gamer

    17.06.2020 - 09:05

    Nekim mi čudom ne ostade komentar. Rekoh, možete li vi sa tum rajzenima, ramovima, grafičkim kartama i svjetlećim kompjuterima pokrenuti Last of Us 2

  • vragec25cro

    17.06.2020 - 09:25

    Samo Intel 🙂 Od Amd samo grafičke 🙂

    • Cr4nky

      @vragec25cro, 18.06.2020 - 21:34

      Jednom sam se opekao na AMD grafickoj i od tada ih vise nema u mojoj kuci 🙂
      (driver-i su im jos u banani), a proc je uvjek intel(mozda u buducnosti bude AMD). iako bi volio da AMD jos stisne gas, pa da su onda i cijene bolje. 🙂

    • vragec25cro

      @Cr4nky, 19.06.2020 - 05:05

      Evo ja imam r7 250 Saphire 2 gb i nikakvih problema zadnjih 5 g od kako uzeo konfiguraciju.Misli več uzimati novu,al se ova drži solidno,a kad ga očistim onda se niti ne čuje.

  • tryon

    17.06.2020 - 13:01

    cekam dan kad ce pojedinci shvatit da su konzole kompovi u posebnom pakiranju

    • Petar Marjolovic

      @tryon, 17.06.2020 - 16:32

      Konzole su samo kompovi koji su napravljeni tako da iz slabijih komponenata izvuku bolje za gaming, zato su i jeftinije. Ne želim zvučati kao neko ko vrijeđa konzole nego samo kažem šta im je prednost.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?