HCL.HR

Tri milijarde ljudi na planetu igra videoigre, tvrdi najnovije istraživanje

Zoran Žalac 15.08.2020.   •   112 komentara   •   Industrija videoigara


Analitička tvrtka DFC Inteligence napravila je veliko istraživanje tržišta videoigara koje pokazuje porast broja igrača videoigara u svijetu.

Oko 40% svjetske populacije danas konzumira videoigre u nekom obliku, tvrde rezultati istraživanja tvrtke DFC Intelligence. To je nešto preciznijom brojkom 3,1 milijarde ljudi. Dakako, definicija videoigara je široka pa je široko i shvaćanje konzumenta, što znači da uključuje i one koji sami sebe ne bi nazvali igračima iliti gamerima, ali imaju naviku igranja igara na mobitelu.

U spomenutoj brojci od 3,1 milijarde takvih je gotovo polovica, tvrdi DFC Intelligence. Zatim slijedi 1,5 milijardi onih koji se igraju na PC-u (iako taj broj uključuje i one koji imaju i konzolu), a svega 8% populacije koja igra videoigre koristi konzole. Ovo zadnje je možda mali broj, ali zato stoji činjenica da su igrači na konzolama najveći potrošači na individualnoj razini. Što i ne čudi jer na konzolama nema toliko besplatnih igara kao na PC-u i mobitelima.

Podjelom igrača po kontinentima doznajemo da ih najviše dolazi s područja Azije – njih 1,42 milijarde, Europa je na drugom mjestu sa 668 milijuna igrača, zatim slijedi Južna Amerika s 383 milijuna te Sjeverna Amerika s 261 milijun igrača.

Označeno sa:

Komentari (112)

  • Masterchief

    15.08.2020 - 12:03

    Mislim da bi prvo trebali izbaciti apsolutno sve koji igraju candy crush sagu itd. na mobitelu s liste. Tad bi dobili realniji broj

    • Dad of Boy

      @Masterchief, 16.08.2020 - 00:20

      Candy crush nije igra?

    • andwhat

      @Dad of Boy, 16.08.2020 - 14:11

      Nego?

    • Dad of Boy

      @andwhat, 16.08.2020 - 14:22

      ???

    • Phil Spencer

      @Dad of Boy, 16.08.2020 - 20:20

      Mobilna igra 😂

  • kebbab

    15.08.2020 - 12:10

    Ti su brojevi zanimljivi. Problem je što recimo Azijci (J. Korea) cijeli život igraju uglavnom jednu igru ​​(StarCraft). Multiplayer igre također općenito prevladavaju. Tu vrstu igrača ne smatram za gamere.

    • Oblakoder

      @kebbab, 15.08.2020 - 12:16

      Sta su oni?

    • kebbab

      @Oblakoder, 15.08.2020 - 13:22

      Za mene nije isto ako 20 godina igram neku igru ili recimo pređem TLOU 2 na grounded težini što baš ove dane radim. Ja sam prešao stotine igara na različitim platformama, znači nemože on biti gamer nego ja. Druga stvar, multiplayer je za mene više neke vrste međusobno takmičenje. A kratak odgovor na tvoje pitanje “Sta su oni?”… To su budale kojima ode plata i život na jednu igru.

    • Oblakoder

      @kebbab, 15.08.2020 - 14:14

      Postoji vise tipova gamera, ima tacno podela kako se koji zovu…Ok ti ne priznajes cinjenicno stanje sto u principu i nije ni bitno, msm svako moze da ima svoje misljenje koliko god da nije u pravu. Ti si verovatno hard core gamer i samo taj sloj priznajes 🙂

    • kebbab

      @Oblakoder, 15.08.2020 - 14:59

      Još to. Nije sad da multiplayer nevalja. Odigram ja ponekad partiju NFSja, igrao sam Crysis 2 ponekad ali toj vrsti igranja nemogu reći gaming.

    • Oblakoder

      @kebbab, 15.08.2020 - 15:22

      Razumem sta pricas mada ja podjednako volim i sp i mp, ali definitivno u mp mnogo vise sati provodim. Recimo uzivao sam u Zeldi 150 sati ali sam jedan Mario Tennis Aces mp igrao barem duplo vise sati. Nego druge igre ne smem ni da pomenem 😀

    • vragec25cro

      @kebbab, 15.08.2020 - 17:19

      Lol.Znači ja nisam gejmer koji jednu igry(s pauzama) igrao 8 godina i sve skupa 4500h.Age of Conan 4500h,Perfect World 5000h i Age of Enpires 1000+ h,a ti si kao gejmer jer si odigrao Tlou 2(full izdanje) kolko cca 100h lol.Veču glupost nisam več dugo čuo.300 igara na Steam,oko 30 na uplay,10 na Origin,3 na battlenet,na xone 10,na ps4 4 igre i ti si sad veči gejmer s pa nek bude 15 eskluziva na ps4.Bolje se pokrij po ušima i ne piši takve gluposti.Ne igram moba igre,ali vidi kolka se tu lova okreče samo na nagradnim fondovima i onda multiplayer nije gejming lol.Kako rekao igrao Age of Conan 4500h i još u pauza singleplayer ili neke fps multiplayer igre,ali ne ja nisam gejmer jer igram multiplayer.Vi Sony fanboyevi me stvarno iznenađujete svakog dana sve više i više 🙂

    • kebbab

      @vragec25cro, 15.08.2020 - 19:05

      Momak ja imam po 300 igara za svaku konzolu ne samo za Playstation i ne nisu samo ekskluzive. Odigram 80-90 stati sedmično i još idem na posao. Ja imam 1000 sati samo na zadnja dva ACja a gdje su još ostale igre. Rekao sam da multiplayer igre poput Call of Duty, Battlefield, Fortnite, Apex Legends … ne tretiram kao gaming. Druga grupa igra samo jednu igru a to je StarCraft ili WarCraft. Ko je tebi šta rekao? Igraj ti Age of Conan samo ja bi to što si ti igrao 8 godina odigrao za 3.

    • personauser

      @kebbab, 15.08.2020 - 19:13

      Ti stvarno znas lupetati gluposti. Call of Duty, Battlefield, Fortnite, Apex Legends….. su gaming. Sve sta spada u videoigre je gaming.

    • kebbab

      @personauser, 15.08.2020 - 19:54

      Za mene to nije gaming da kupim najnoviji Call of Duty i onda cepam 3-4 mape cijelu godinu dok ne izađe novi pa opet ponovo kupim novi Call of Duty i tako 10 godina u krug. Ali ok ti si definitivno gamer dok Godfall izgleda loše.

    • vragec25cro

      @kebbab, 15.08.2020 - 19:17

      Kako sad obrčeš reči,a gore si doslovce napisao tko igra dugo multiplayer da nije gejmer ko ti ako on na jednoj igri utroši hrpu vremena 🙂 Znači ako neku igru ne prelazim po 3 puta nisam gejmer :)Ja oko 30h tjedno sad,prije po 15-20h dnevno jedno 3 godine kad bio nezaposlen.Ja računao samo trenutnu generaciju jer se starijih ne sječam točan broj.Nisam mogao odigrati za tri godine jer sam pravio pauze kako sam gore naposao,nije to bola pauza od par sati nego par mijeseci 🙂

    • kebbab

      @vragec25cro, 15.08.2020 - 20:24

      Imaš još uvijek moj prvi komentar gore. Ogroman broj od te tri miljarde igra večinoma skoro pa samo multiplayer. Najviše je iz Azije a oni igraju večinoma taj StarCraft. Postoji taj StarCraft II World Championship Series. Znači ljudi takmiče međusobno i tu nije bitna sama igra nego pobjednik. To je isto kao da bi poredijo kolekcionara avtomobila in nekoga tko ima automobil da se utrkuje za novac. Ovome je važna pobijeda a ovaj kolekcijonar voli avtomobile. I da, to je meni glupost igrati igru 10,20,30 godina. Druga stvar, niko nije rekao da moraš tri puta preć igru ali ako mi se igra sviđa onda je odigram još jednom.

    • vragec25cro

      @kebbab, 15.08.2020 - 21:28

      Znači njima se ne sviđa jer ju igraju 20 godina 🙂 ili kako ja igrao AoC 4500 jer mi se nije svidala igra 🙂 Ali je u redu ako igru od 30-70h prelaziš 2 puta jer ti se sviđa 🙂 Ima likova kojima to posao pa igraju po cijele dane i to se zove trening i esport 🙂 Ima likova koji uživaju u online fps,tps,bt nebitno koji žanr i igraju te igre po cijele dane iz gušta i jer im se igra sviđa.Znači ono što se tebi ne sviđa(kako si gore napisao cod i slično)nije gejming lol.Kakve veze ima koji je žanr ili način(single/multyplayer/co op) igre ako je igra 🙂 Ja naprimjer u zadnje vrijeme sve više igram singleplayer ili local co op,a ne volim pnc igre(za mene to inter aktivni video),ali su to svejedno igre i ljudi ih igraju 🙂

    • Rogue Stallion

      @vragec25cro, 16.08.2020 - 04:46

      Tko nema Sony plastičnu igračku i par Sony lineranih cinematičnih ekskluziva, taj nije pravi gamer.

    • kebbab

      @Rogue Stallion, 16.08.2020 - 06:02

      Nije samo Sony imam i Xbox konzole i Nintendo konzole i Sega konzole. Volim Nintendo i Segu jer tamo je sve počelo ali preferiram Playstation samo iz razloga što je tamo najviše tih JRPG igara i drugih ekskluziva i serija koje najviše igram. Usput, šta PC danas ima toliko a da nije i na konzolama? Možda CS? Tu sam stvarno mnogo zakasnijo.

    • Rogue Stallion

      @kebbab, 16.08.2020 - 08:47

      PC ima performanse, esport i nezaobilazan je alat nekoga tko se profesionalno bavi igrama.

      Tvoj PS4 ima 2-3 ekskluzive, PC ima sve ostalo. Što ti nije jasno?

    • personauser

      @kebbab, 16.08.2020 - 08:58

      Strategije, npr. total war serijal

    • Phil Spencer

      @Rogue Stallion, 16.08.2020 - 20:26

      Samo su gameri koji igraju preko gamepass i prave multiplayer igre. 😃

    • chocobo_047

      @kebbab, 15.08.2020 - 18:53

      To bi bio esports.

    • personauser

      @chocobo_047, 15.08.2020 - 19:00

      Kebbab uopce ne kuzi da je i esports gaming.

    • kebbab

      @personauser, 16.08.2020 - 04:41

      Ti ne kužiš uopće šta je gaming.

    • personauser

      @kebbab, 16.08.2020 - 08:59

      Ti ne kuzis uopce sta je gaming jer tvrdis da MP igre nisu gaming

    • kebbab

      @chocobo_047, 16.08.2020 - 05:16

      To je kao da 10 ljudi napravi turnir u recimo Fifi. Svako da 50€ na stol i ko pobijedi pokupi sve ppare.Dali je to gaming? Dali je to gaming samo zato što i oni igraju?

    • chocobo_047

      @kebbab, 16.08.2020 - 12:43

      Hm, ja osobno nikada ne bih pristao igrati za novac. Meni igranje služi za opuštanje nakon radnog dana na poslu…. A valjda je zbog onih koji aktivno igraju igre, ali isto tako i valjda nije jer bi tako mogla igrati i osoba koja baš nikada nije igrala video-igre.

    • personauser

      @kebbab, 16.08.2020 - 20:11

      Shvati da je to sve gaming

    • kebbab

      @kebbab, 15.08.2020 - 14:50

      Imaš ogromno primjera kad djeca kradu roditeljima pare ili kreditnu karticu. Samo malo baci oko na youtube. Ali največji problem je jedna stvar koja prati multiplayer. Ovo je poznat strimer LyndonFPS. Dali je on normalan? https://m.youtube.com/watch?v=OmaRvTL3Nrs Zar nije bolje odigrati Final Fantasy 7 Remake?

    • personauser

      @kebbab, 15.08.2020 - 19:12

      Imam dojam da @kebbab prezire MP

    • Dick Johnson

      @personauser, 15.08.2020 - 19:28

      MP je previse ko igra, ak nije linearni i nema cutseca svakih 30 min pogubi se covjek, nema koncentracije. Ak igras ko Messi npr sam jedan sport tipa nogomet nisi sportas pravi, moras svakih mjesec dana mjenjat.

    • Dick Johnson

      @kebbab, 15.08.2020 - 18:17

      Ti si luzercina kaj dobi online po picki u multuplayeru, pa place sad tu da ovi koji su prehardcore nisu gameri. Sam se tjesi….

    • kebbab

      @Dick Johnson, 16.08.2020 - 04:40

      Ja igram online možda 2 sata mjesečno. Dobro ja sam luzercina. Zanimljivo je da mi to kaže netko tko je stavio na profilnu sliku tako zgodnog dečka.

    • Dick Johnson

      @kebbab, 16.08.2020 - 08:01

      Razmisljanja su ti glupa i trebalo bi te bit ih sram javno pisat.

    • Dad of Boy

      @kebbab, 16.08.2020 - 00:23

      Znači po tvome, hipotetski govoreći, netko tko cijeli život vozi jedan auto nije vozač?

    • kebbab

      @Dad of Boy, 16.08.2020 - 04:22

      Ovo su moji zadnji komentari jer nema smisla. Ne mislim raspravljat s ljudima koji okreču temu u razne smjerove. Ko je rekao da nije šofer? Ako se netko utrkuje, to ne znači da je vozač. To nema nikakve veze jedno s drugim.

    • personauser

      @kebbab, 17.08.2020 - 08:42

      Prema tebi ko vozi F1, rally, nascar nije vozac? Ajde ne lupetaj vise gluposti

    • BoneDigger

      @kebbab, 16.08.2020 - 05:16

      Za tebe to nisu gameri? Pa dobro, tebe svejedno nitko ne pita slazes li se sa statistikama.

    • kebbab

      @BoneDigger, 16.08.2020 - 06:58

      Ne to za meni nisu gameri. Ovo je za mene gamer https://m.youtube.com/watch?v=IpyROPvICKw a ne neki koji se hvalite kako ćete krekovati igru, kako nije bitno koje izdanje igre imaš… Gaming je stil života ne samo da nešto igraš.

    • Rogue Stallion

      @kebbab, 16.08.2020 - 08:55

      Ovo je freak koji kupuje igre samo da bi ih stavio na policu a ne zaigrao. Potrošio je tisuće i tisuće dolara na display igre. Ima neki blagi poremećaj, kao i DreamcastGuy.

    • chocobo_047

      @Rogue Stallion, 16.08.2020 - 19:33

      DreamcastGuy je folirant.

    • Duanador

      @kebbab, 16.08.2020 - 16:37

      Komentari su ti za medelje nema sta. Samo jako, nedaj se. Kazi ti njima da oni ne znaju da postoje gameri i gameri, ali nije to isto. 🤣

    • personauser

      @kebbab, 17.08.2020 - 08:41

      Prema tebi gameri moraju imati kolekcionarska izdanja?

    • siblyx

      @kebbab, 16.08.2020 - 10:17

      Sta ti pricas covjece?

    • personauser

      @siblyx, 16.08.2020 - 11:20

      Lik ne zna sta prica

    • Jurex

      @kebbab, 16.08.2020 - 12:32

      Ahhaha znaci ja nisam radnik ako radim u jednoj firmi 20godina a ti jesi jer si radio u 20 godina u 5 firmi. Bravo !

    • personauser

      @kebbab, 15.08.2020 - 13:58

      U Aziji je najpopularniji mobilni gaming

    • WuZZup

      @kebbab, 16.08.2020 - 14:44

      De boomeru dosadni odleprsaj s pametovanjem i nadji si zivot, blago tebi kad igras 90 sati tjedno igre i jos uz to radis.. Znaci social life 0… Ali pretpostavljam da te to cini pravim gamerom za razliku od nas 😂👏🏽

    • moordrak

      @kebbab, 17.08.2020 - 10:26

      Vidim pahuljica ovdje kol’ko ti srce želi… Ne mislim na tebe kebbab. Borimo se sa semantikom. Nije svatko tko je nekad nešto zaigrao odmah gejmer. Već sam napisao u komentaru na temu, mislim da je isti odnos sa sport-sportaš. Baviš li se sportom, ne znači da si sportaš, ali to isto znači da ne kupuju samo sportaši sportsku opremu. Povučem li paralelu sa gamingom, istinski gejmeri čine mali postotak onih koji igre kupuju. Istraživanje nije bilo o njihovim navikama nego općenito, o navikama ljudi. Ispada da se puno više igramo nego to želimo priznati 🙂

  • mg

    15.08.2020 - 12:15

    Google Play
    (Clash of Clans)više od 500 mil.Preuzimanja/53 mil. recenzije.

  • bornfrompain1993

    15.08.2020 - 12:33

    Cim izbace mobile gamere lista ce biti dobra

    • Oblakoder

      @bornfrompain1993, 15.08.2020 - 13:09

      Zasto da ih izbaci pa to je buducnost, gaming dostupan svima bez skupog ulaganja u hardver i igre od 50 eura? Neveratno je koliko su te igre graficki napredovalo 🙂

    • Kratosov Boy!

      @Oblakoder, 15.08.2020 - 13:42

      Ako igras igre na mobu 5 min dok se vozis busom ne mozes reci da si gamer. Jer nisi

    • Oblakoder

      @Kratosov Boy!, 15.08.2020 - 14:11

      Pazi ja sam prvenstvo pc i konzolaski gamer ali moram priznati da ima dosta ok mobilnih igara za ubijanje vremena i to ne samo u busu, recimo mnogo sati imam u Hill Climb Racing 2, a ni dinara nisam ulozio. Jbg ima mnogo ljudi na kugli zemaljskoj kojima upravo takav tip gaminga odgovara, koji nemaju vremana da provode sate i sate ispred televizora i koji nikad nece dati 400 eura za konzolu ili x2 za pc 🙂

      E sad ja sve njih ubrajam u gamere samo su jedni casual, a drugi kao mi elita 😀

    • Kratosov Boy!

      @Oblakoder, 15.08.2020 - 16:16

      Ma imam i ja igre na mobitelu ali primarno igram na playu. Ali ja nisam pričao o ljudima poput tebe ili mene već o onima koji igraju ekskluzivno na mobitelu.

    • Duanador

      @Kratosov Boy!, 16.08.2020 - 16:39

      Igra je igra. Bez obzira na kojoj platformi. Auto je auto, bez obzira koi je proizvođač. Mobilni gaming je takodjer gaming jer ipak je to Game, i sam korisnik toga je Gamer.

    • Kratosov Boy!

      @Duanador, 16.08.2020 - 16:57

      Samo zato što voziš auto ne znači da si zaljubljenik u aute. Ako znas ispec jaje nisi kuhar. Isto tako ako igras igre SAMO na mobitelu nisi gamer.

    • Duanador

      @Kratosov Boy!, 16.08.2020 - 22:34

      Ako voziš auto ti si vozač bez obzira koji to auto bio. Mini peglica ili Lamborghini. Nemozes reci nisi ti vozač jer voziš peglicu samo jer ti smatras lamorgini je auto ostalo nisu.

      Tako je Gamer bez obzira na kojoj platformi igras.

      Ali uostalom, koga briga šta ti ili ja mislimo o tome.

      Budi ti meni pozdravljen. Odoh malo Horizont Zero Down da oprobam.

    • Kratosov Boy!

      @Duanador, 16.08.2020 - 23:31

      Istina ti jesi vozac ali ne voziš aute jer ih volis nego jer ti trebaju za prijevoz. Isto tako ako igras igre isključivo i jedino na mobu ti ih ne igras jer volis igre nego da skratis vrijeme. Ali kao sto si reko koga boli briga, svatko ima svoje mišljenje i to treba poštivati. Uživaj u Horizonu, pozz.

    • Arthur

      @Kratosov Boy!, 15.08.2020 - 16:15

      Nitko to ne kaže. Ali u naslovu poše da 3milijarde ljudi igra videoigre a ne da su gameri. Nije naveden ni žanr ni platforma nego samo pojam videoigara i njihovog igranja. Naravmo da je to najdosadnija platforma ali opet spada u traženu kategoriju i koliko god to ne volimo zaslužuje biti na listi.

    • vragec25cro

      @Kratosov Boy!, 15.08.2020 - 17:22

      Ja isto ne smatram da su mobilne igre gejming,ali vidim na poslu ekipica normalno igra Pubg i još neku Ww2 ko i ja na konzoli ili pc(normalno igra,priča s društvom bez headseta prwko moba) jedino meni to baš ne leži.Nego po čemu onda oni lošiji?(candi crush i slične ne računam).

    • personauser

      @vragec25cro, 15.08.2020 - 17:27
    • vragec25cro

      @personauser, 15.08.2020 - 21:29

      Ne kažem da ne spada,nego ja njih ne računam za ozbiljne gejmere,ali opet ih poštujem(objasnio u gornjem komentaru)

    • Oblakoder

      @Oblakoder, 15.08.2020 - 14:41

      Sta ti je tu cudno pa i oni valjda treba da zarade 🙂

    • Arthur

      @Oblakoder, 15.08.2020 - 16:20

      Mikrotransakcije su krenule od mobile gaminga. Pa ga je krenuo primjenjivati i ea s fifom i maddanom. Nakon toga nba. Onda je ea postao jedna velika firma koja prodaje mikrotransakcije koje u sebi sadržavaju igre. 2013.dođe gta s onlinom i on ima mikrotransakcije. Ovim tempom će za 5 godina skoro svaka igra to imati. Tako da mobile igre nisu jedine, nego su jedne od mnogih. Ja osobno takav sustav mrzim. Ok dati novac za skinove. Ako hoćeš nešto lijepo kupi, a ne daje ti prednost nad drugima. Zaigram warzone tu i tamo jer nema pay to win nego battlepass koji u sebi ima skinove i to je to. Ako hoćeš imati prednost budi bolji i to je to. Ali toga će biti sve manje i manje.

    • Dad of Boy

      @Arthur, 16.08.2020 - 00:43

      Mikrotransakcije su imali hattrick i ogame još prije 15 godina

    • vragec25cro

      @Oblakoder, 15.08.2020 - 17:24

      Znači tebi onda bolje da igra dođe 50-70€ i plus to ima mikrotransakcije kao figa,pes,cod i 2k games(ima ih i još ali ne znam koje).

    • personauser

      @Oblakoder, 15.08.2020 - 17:38

      I besplatne igre su isto gaming

    • kebbab

      @bornfrompain1993, 15.08.2020 - 13:32

      Ne, zašto. Izbacit treba ove multiplayer igrače. E tek onda imaš broj gamera.

    • Kratosov Boy!

      @kebbab, 15.08.2020 - 13:42

      Oboje ste u krivu. Igranje multiplayer igara je itekako gaming , koja je tvoja logika da nije.

    • kebbab

      @Kratosov Boy!, 15.08.2020 - 13:46

      Evo i tebi kopiram gornji odgovor. Za mene nije isto ako 20 godina igram neku igru ili recimo pređem TLOU 2 na grounded težini što baš ove dane radim. Ja sam prešao stotine igara na različitim platformama, znači nemože on biti gamer nego ja. Druga stvar, multiplayer je za mene više neke vrste međusobno takmičenje. A kratak odgovor na tvoje pitanje “Sta su oni?”… To su budale kojima ode plata i život na jednu igru.

    • bornfrompain1993

      @kebbab, 15.08.2020 - 14:09

      Ne mozes usporediti mobile gamere i multiplayer igrace. 80% online gamera su pedesetogodisnjaci koji igraju candy crush i neke farming igre na mobitelu ili na tabletu. Vecina multiplayer igraca igra i singleplayer igre. Ja osobno ne volim multiplayer igre, ali znam nekad odigrat partiju cs-a ili cod-a.

    • bornfrompain1993

      @bornfrompain1993, 15.08.2020 - 14:10

      80% mobile gamera*

    • kebbab

      @bornfrompain1993, 15.08.2020 - 16:05

      Ne ne meni mobile gameri ne smetaju jer i ja igram nekad na mobitelu. Multiplayer igram po večini na Switchu recimo Mario Kart 8 Deluxw, na ps4 volim NFS i Tekken 7 ali strašno mrzim igre poput Call of Duty,Battlefield,Fortnite,Apex Legends,CS…

    • personauser

      @kebbab, 15.08.2020 - 23:12

      Igras li LOL, Dota 2

    • personauser

      @kebbab, 15.08.2020 - 14:12

      Clanak iz 2017 govori da mobilne igre donose vecu zaradu negoli PC i konzolaske igre

      https://www.businessinsider.com/mobile-games-more-money-than-console-pc-chart-2017-6

    • Kratosov Boy!

      @kebbab, 15.08.2020 - 15:15

      Ljudi koji igraju isključivo multiplayer igre rijetko igraju jednu igru “zauvijek” jer multiplayer igre nakon nekog vremena “umru.” A ako ti ne smatraš profiće u nekoj multiplayer igri gamerima onda mislim da se nema smisla raspravljati.

    • vlatko2003

      @Kratosov Boy!, 15.08.2020 - 16:15

      nema on pojma sta lupeta

    • vragec25cro

      @Kratosov Boy!, 15.08.2020 - 21:31

      Istina.Kad kažem na poslu da sam gejmer rade od mene budalu,ali je njima normalno svaki dan biti na pici 3-4h,a nije normalno da ja u tjednu 2-4h odigram poslje posla 🙂

    • Kratosov Boy!

      @Kratosov Boy!, 15.08.2020 - 21:39

      Oni koji to misle zu zapeli u davnoj davnoj proslosti kada je to bilo djelomično istinito ili su jednostavno glupi.

    • bezimeni

      @Kratosov Boy!, 15.08.2020 - 22:42

      Ti nisi upoznat sa onom legendarnom rečenicom: “ostavi se sine tog kompijutera odoše oči od toga”?

    • Kratosov Boy!

      @bezimeni, 15.08.2020 - 23:23

      Jao nemoj samo to. PTSD covjece, odmah se pocnem trzati od tih rijeci

    • personauser

      @kebbab, 15.08.2020 - 14:18

      Onaj koji igra MMORPG je isto gamer. Ajde ne lupetaj gluposti da onaj koji igra MP nije gamer. MMORPG su isto igre kao SP. Osoba koja igra samo WOW, Guild Wars 2, LOTRO… je isto gamer

    • Arthur

      @bornfrompain1993, 15.08.2020 - 16:12

      Svjestan sam da gotovo svi koji redovno posjećuju hcl mrze mobile gaming. Ali i to spada u gejamnje jer su i to na kraju igre. To što imaju miktotransakcija više nego sve fife dosada to je druga stvar. Ali ne možemo nešto otpisati jer to ne volimo. Nisu ni meni fortnite ni cs-go dragi ali opet poštujem te igre jer su trenutno važan dio u gamingu.

  • Okramtaker

    15.08.2020 - 13:32

    Za mene se djeca od tri godine koji igraju Candy Crush i slična mobilna sranja nemogu zvat gameri.

    • personauser

      @Okramtaker, 15.08.2020 - 14:00

      mobilne igre su isto sta i PC i konzolaske igre. Svako tko nesto igra bilo na mobitelu bilo na konzoli ili na PC je gamer

    • Okramtaker

      @personauser, 16.08.2020 - 10:19

      Ja mislim da ako se zelis zvat gamerom to ti mpra bit hobi, da u igrama uzivas i da ih igras minimalno 4 sata na tjedan, npr. ja u zadnje vrime svaki dan provodim sat veimena igrajuci jRPG-ove na GBA-u, nemos po meni biti gamer ako upalis mob i igras mobilne igre 20 minuti na dan.

    • personauser

      @Okramtaker, 16.08.2020 - 11:20

      Gamer je svaka osoba koja igra igre na bilo kojoj platformi

    • Okramtaker

      @personauser, 16.08.2020 - 15:37

      Slazem se, ali ovisi KOLIKO igra igre na toj platformi.

  • mg

    15.08.2020 - 15:14

    $77.2Bn Mobile game revenues in 2020 will account for 48% of the global market.

    1: 48% Mobile game $77.2Bn
    2: 28% Console $45.2Bn
    3: 23% PC $33.9Bn

    https://newzoo.com/insights/articles/newzoo-games-market-numbers-revenues-and-audience-2020-2023/

  • _Someone_

    15.08.2020 - 15:19

    Je li itko od vas gamera procitao clanak kako spada?? Brojka se odnosi na sve koji konzumiraju igre, u bilo kojem obliku, i nigdje se ne tvrdi da su svi ti ljudi gameri

    • Arthur

      @_Someone_, 15.08.2020 - 16:25

      Taman sam to gore napisao😂😂

  • LetMeBeFrank

    15.08.2020 - 17:20

    Mene samo zanima tko je to umro i prije smrti postavio pojedine komentatore na pozicije da odreduju sto je to gaming, sto nije i zasto netko nije gamer, a upravo oni jesu jer su igrali xyz i presli ovo ili ono.

    • Cipelcug

      @LetMeBeFrank, 17.08.2020 - 08:37

      Dobitni komentar, po običaju.

  • SonOfZeus

    15.08.2020 - 17:46

    “ Europa je na drugom mjestu sa 668 milijuna igrača,”

    S obzirom da, koliko me sjecanje sluzi, Europa ima cca 740 milijuna ljudi – nekako mi je ta brojka nategnuta!? Čisto sumnjam da puno ekipe 50+ igra videoigre.

    • moordrak

      @SonOfZeus, 17.08.2020 - 09:30

      Zapravo, iznenadio bi se. Evo moj tata, sad će 80 uredno svaki dan igra briškulu, trešetu i slaže pasijans (zapravo sve one stare kartaške igre od MS-a) na PC-u. Susjedi od 60+ svaki božji dan igraju Mahjong, neke online puzzle ,a otkrili su Live sa kartaškim igrama i sada svaki, ali svaki dan deru po tome. On po karatama, ona po Mahjongu. Žena od frenda se ne skida sa CandyCrasha (ne znam na kojem je levelu, zadnji put je bila neka ružna brojka, uglavnom preko 2500), a on igra tetris, ne brzo nego ne vidim faking oblike uopće, samo čujem tastaturu. Svi oni zajedno sebe nikada, ni u ludilu ne bi nazvali gamerima, no, svakodnevno se igraju najmanje po sat vremena, koriste online funkcionalnosti i koriste više igara na više uređaja. Sad se ti misli 🙂

  • chocobo_047

    15.08.2020 - 18:57

    Nikad, ali nikad ne bih zamijenio PS nekom drugom platformom. Svaka ima svoje prednosti ali sam se nekako najbolje našao na PS.

    • personauser

      @chocobo_047, 15.08.2020 - 19:02

      Igras li igre i na PC

    • andjel

      @personauser, 15.08.2020 - 23:35

      ja npr. gotovo izričito igram na PS.
      jedino što tu i tamo neku igru pokrenem na mobitelu.
      na PC ništa. već 20 godina ništa.

    • chocobo_047

      @personauser, 16.08.2020 - 12:48

      Ne.

  • Phil Spencer

    16.08.2020 - 20:32

    Xbox i Gamepass ne izdvaja gamere jer gaming o spajanju a ne odvajanju

  • moordrak

    17.08.2020 - 10:07

    Kada kažemo gameri, definitivno govorimo o sematici. Mislim da bi dobra paralela pojmu gamer bio pojam sportaša. Znači, baviš se sportom ali nisi sportaš, gejmaš ali nisi gejmer. Evo, uglavnom cijeli moj krug poznanika i obitelji, neovisno o godinama, konzumira neku vrst digitalne zabave. Radi se o kartaškim igrama, slaganju puzli, Mahjongu, CandyCrashu, Pokemonima, igrama na PS-u, PC-u, mobitelima, tabletima. Ne poznajem nikoga tko barem jednom nije nešto zaigrao, a većina ih i sada redovno igra, ja ih zovem brain teasers games. Svi ovi ljudi igre koriste kežualno, nisu posebno zahtjevni, ne vole često mijenjati to što igraju, povremeno nešto kupe, igre koriste redovno i dio su njihove dnevne rutine. Mislim da je ovo istraživanje samo potvrdilo toplu vodu: volimo se igrati. GUILTY AS CHARGED 🙂

  • TITANXIS

    17.08.2020 - 10:28

    Ta je brojka opcionalna i dobivena nekom anketom. Stvaran broj je još i veći. Ako netko igra jednu te istu igru, naravno da je on taj koji igra videoigru, nemora zato biti gamer da bi se našao u toj brojci. Gameri su posebna sorta ljudi koji igraju svaki dan i na tome još i zarađuju. Ako netko igra povremeno nije gamer iako igra razne videoigre. Povremeno igranje videoigara je isto kao gledanje tv, slušanje radija i sl. jedan od vida zabave i opuštanja.

    • personauser

      @TITANXIS, 17.08.2020 - 10:32

      Gameri koji zaraduju su profesionalni gameri, a na ovom portalu takvih bas nema

  • Okramtaker

    18.08.2020 - 14:28

    NE AL STVARNO, JESTE VI SLIJEPI ILI STA? VI GOVORITE DA TEK KAD npr. SE MAKNU MP GAMERI ILI MOBILE GAMERI CEMO DOBIT PRAVI BROJ GAMERA, PA JEL VI VIDITE DA NIJE RIJEC O TOME KOLIKO IMA GAMERA NA SVETU NEGO KOLIKO LJUDI IGRA VIDEO IGRE, A SIGURNO min. 20% TIH LJUDI NISU GAMERI, CITAJTE SA RAZUMIJEVANJEM BRATE…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?