HCL.HR

Trodimenzionalni zvuk igara za PS5 na televizorima će se čuti tek u budućnosti

Zoran Žalac 07.10.2020.   •   148 komentara   •   Tehnologija


Želite li iskusiti trodimenzionalni zvuk u nadolazećim igrama za PlayStation 5 konzolu, morat ćete za to do daljnjega koristiti isključivo slušalice.

Jedna od stvari koja bi se trebala poboljšati na PlayStationu 5 jest zvuk u igrama. Naime, kako konzola koristi zaseban čip za procesiranje zvuka i simuliranje trodimenzionalnosti, igre će koristiti tehnike koje će igračima omogućiti preciznije lociranje odakle zvuk dolazi. To će se najlakše izvoditi u kombinaciji sa slušalicama, ali Sony je obećao da će i na zvučnicima televizora imati virtualnu simulaciju 3D zvuka. 

Ipak, sada su poručili kako 3D zvuk na televizorima neće biti dostupan odmah po dolasku PlayStation 5 konzole nego tek nekad u budućnosti, preko ažuriranja sustava. Pomalo razočaravajuće, no treba ipak prodati i Pulse 3D slušalice po 800 kuna.

Još je jednom potvrđen prvi val igara koje će podržavati 3D audio uz pomoć slušalica. To su Marvel’s Spider-Man: Miles Morales i Remastered, Astro’s Playroom, Demon’s Souls, Sackboy: A Big Adventure, Gran Turismo 7, Resident Evil Village, Ratchet & Clank: Rift Apart, Destruction AllStars i Horizon Forbidden West.

Označeno sa:

Komentari (148)

  • Cpt. Price

    07.10.2020 - 09:54

    Jos jedno poboljsanje koje to nije

    • Zoran Zabac

      @Cpt. Price, 07.10.2020 - 10:00

      Otvori ured za savjetovanje, predviđam ti blistavu karijeru 👍

    • mr. Poo

      @Zoran Zabac, 07.10.2020 - 10:27

      Argumenti?

    • Zoran Zabac

      @mr. Poo, 07.10.2020 - 10:33

      Najuspješniji proizvođač konzola ikad se potrudi razviti i ugraditi zasebni čip za zvuk, uloži silni novac u to….da on ima ured i da su njega pitali za savjet, uštedjeli bi novac 🤔

    • mr. Poo

      @Zoran Zabac, 07.10.2020 - 10:34

      jel ti uopće znaš šta je čip? Od čega se sastoji? Ne znaš. Ali znaš da dolazi spajdrmen hahahaha

    • Cpt. Price

      @Zoran Zabac, 07.10.2020 - 11:17

      Alo kreketalo ! Je je tebi jasno da ces samo ako kupis slusalice koje najjeftinije kostaju 800 kn mozda cuti poboljsani zvuk ? Ili skupih tv ?
      Dakle poboljsanje nije u paketu s konzolom, napuhani. A haptic triger ces koristit vrlo rijetko. Kad budes udapinjjao strelice ili lovio zabe na udicu

    • mr. Poo

      @Cpt. Price, 07.10.2020 - 11:23

      Nemoj tako, bude bacao paučinu pa će ga haptika usmjeriti koliko da stisne. S tim da kad u žaru borbe bude napeto i kad vršiš sve jači pritisak na kontroler – pucat će haptika i trigeri ko lego kocke.

    • Zoran Zabac

      @mr. Poo, 07.10.2020 - 11:36

      sumnjam jer sony ima strogu kontrolu kvalitete…lijepo će trigeri u codu radit kre kre, a u gran turismo kreeeee 🐸

    • mr. Poo

      @Zoran Zabac, 07.10.2020 - 11:37

      Imaš pravo! Oprosti! Klinac od 7 godina kad će igrati spajdarmena, osjetit će na trigeru kakvu vrstu paučine puca. Sori, kupujem digitalno izdanje da mogu korisititi trimgere.

    • Zoran Zabac

      @mr. Poo, 07.10.2020 - 11:48

      Haptic feedback će dati osjećaj paučine na prstima, a adaptivni trigersi kao da stvarno ispucavaš mrežu

    • mr. Poo

      @Zoran Zabac, 07.10.2020 - 12:09

      Jedva čekam da vidim to na recenziji za spajdrmena.!

    • playbox124

      @Zoran Zabac, 07.10.2020 - 12:35

      Haptic feedback ce dati osjecaj vlaznosti na prstima a adaptivni trigersi kao da ih stvarno guras

    • LetMeBeFrank

      @playbox124, 07.10.2020 - 20:02

      Zbog ovakvih komentara volim HCL 🤣

    • personauser

      @Zoran Zabac, 07.10.2020 - 12:00

      Svaki kontroler moze otici, tj. da ode nesto na kontroleru bilo od PS-a, bilo od Xboxa….. Niti jedan kontroler nije savrsen i nikada nece biti jer kontroleri se mogu lako pokvariti

    • CosmicSativa

      @Cpt. Price, 07.10.2020 - 11:37

      Nijedan high end tv, čak ni Sonyev acoustic surface niti Philipsov partnership sa B&W, nema ni približno dobar zvuk, pogotovo u smislu trodimenzionalnosti. 3D slika zvuka odnosno soundstage se kreira pozicioniranjem zvučnika u odnosu na slušača u približno jednakostraničan trokut a televizije sa svojim minijaturnim driverima i svojim dimenzijama proizvedu at best tu i tamo mali dojam stereo separacije. Recimo da bi eventualno dobili nekakav efekt na TVu od 55inča trebate sjedit od njega udaljeni 1.2-1.5 metara. Veoma nerealistično je očekivat kvalitetan zvuk iz televizora i nažalost sve stvari u vezi TV zvuka su čisti markenting gimick.

    • pleto

      @Cpt. Price, 07.10.2020 - 13:42

      A šta ti keptn nemaš slušalice? Dakle da ti pojasnim, ne moraš koristit Pulse slušalice, a ako nemaš nikakve onda objesi tipkovnicu i miš/kontroler o klin. Kako ti igraš COD? Slušaš zvuk preko TV-a? Znači poboljšano je u paketu s konzolom, ne piši dezinformacije.

    • personauser

      @pleto, 07.10.2020 - 14:13

      Mogu se koristiti i zvucnici, a ne samo slusalice

    • personauser

      @personauser, 07.10.2020 - 14:16

      Zelim reci da se mogu zvucnici koristiti umjesto slusalica. Nigdje ne pise da se bas moraju koristiti slusalice da bi se dobio zvuk. Sa zvucnicima isto mozes dobiti kvalitetan zvuk iako i zvucnici i slusalice imaju svoje prednosti i mane

    • Cpt. Price

      @pleto, 07.10.2020 - 16:29

      Dakako da imam slusalice kad igram cod a i sve drugo. A ti imas naocale s pepeljarskim staklima kad si vidio da u paketu s konzolom dolazi i tv i slusalice sa 3 d zvukom ?

    • pleto

      @Cpt. Price, 08.10.2020 - 09:55

      Ne ja ne nosim naočale. Možda ti trebaš pepeljare kad si negdje vidio da ti trebaju 3D slušalice ili TV sa 3D zvukom. Dovoljno je imat slušalice neke normalne kvalitete. Sve 3D slušalice su ništ drugo nego obične koje imaju softver i pokušavaju oponašat 3D zvuk. Vamo je taj softver na samoj konzoli i ne treba ti softver u slušalicama. Ako ti imaš drukčija saznanja ili ja nešt krivo govorim slobodno molim te objasni mi.

    • Cpt. Price

      @pleto, 08.10.2020 - 11:57

      Imam obicne stereo slusalice na kojima ne pise da su 3D a sto u textu kaze da treba kupit jer u paketu s konzolom ne idu naravno.
      Ove moje donekle tocno docaravaju iz kog smjera netko dolazi.
      E sad, kolika je razlika u konzolama i slusalicama ostaje da vidimo.
      Po meni to i nije neko poboljsanje ako moras uzeti dodatnu opremu. To ti je kao da kupis novi auto bez gps -a al ima mogucnost ugradnje. . Naravno s nadoplatom

    • pleto

      @Cpt. Price, 08.10.2020 - 13:21

      Te bi trebale biti dovoljne. I ja nemam 3D jer sam uvjeren da je taj 3D na slušalicama glupost. Ovo je ipak čip na konzoli koji samo radi na zvuku nije samo neki softver programčić koji bi trebao pretvorit običan stereo zvuk iz igre u 3D zvuk pa ipak mislim da će malo bolje radit iako je nemoguće postići pravi 3D zvuk sa 2 zvučnika u slušalicama ali ako bude malo bolje nego sada meni opet super.
      Pa i kupuješ aute na taj način na koji si rekao pa je svima to normalno. Al opet bolje je imat opciju kupit dodatnu opremu nego je nemat.

    • drazensi

      @Cpt. Price, 09.10.2020 - 23:20

      A nego sto? Ti bi htio neki kvalitetni zvuk na slusalicama za 30kn? :)..Koja logika.

    • Dr.Gamer

      @mr. Poo, 07.10.2020 - 11:41

      Zašto bi momak iznosio argumente nekome ko traži savršen zvuk na TVu haha

    • personauser

      @Dr.Gamer, 07.10.2020 - 12:22

      Nema boljeg zvuka od Dolbyja Atmosa na TV

    • Vekifuki

      @mr. Poo, 10.10.2020 - 22:11

      Pa tko igra igre preko zvučnika od tv-a

    • Dr.Gamer

      @Cpt. Price, 07.10.2020 - 11:36

      I još jedan pametni koji se tješi jer ga neće imati

    • Cpt. Price

      @Dr.Gamer, 07.10.2020 - 11:46

      Necu sigurno na izlasku. Ne kupujem macka u vreci. Tek ako i kad se vdi drasticno pobolsanje grafike onda uzimam. Hapticka sranja i lampice me ne napaljuju. Brzina ocitanja na igrama koje imam su mi sasvim dovoljna. Ne zurim na avion

    • PeroPoplava

      @Cpt. Price, 07.10.2020 - 13:41

      Ne valja ti se sa dr gamerom raspravljati, ego u nebu, iq u minusu, rijetko naporan troll

  • Žarko Ćurić

    07.10.2020 - 09:55

    Kako si napisao članak, ispada da će 3D zvuk raditi samo preko 3D Pulse slušalica, a ne preko bilo kojih slušalica koje uključiš u kontroler 😛

    • Zoran Žalac

      @Žarko Ćurić, 07.10.2020 - 11:04

      I onih od 16 kuna? 😛

    • Žarko Ćurić

      @Zoran Žalac, 07.10.2020 - 11:21

      S tim rade najbolje, od početka su kupili par komada s pijace da testiraju sve 😀

  • Zoran Zabac

    07.10.2020 - 09:59

    Realno, 3D zvuk, haptic feedback i adaptivni trigeri su nešto što će još dodatno izdvojit kobzolu os konkurencije, a svi koji tvrde da su to bezvezarije su obični hejteri. Bravo sony, prave inovacije izdvajaju lidere industrije od sudionika u industriji👍🎮

    • Cpt. Price

      @Zoran Zabac, 07.10.2020 - 10:05

      Kre kre kre

    • mr. Poo

      @Cpt. Price, 07.10.2020 - 10:32

      A nema im spasa, djeca. Plejzejšn i smak svijeta.

    • mr. Poo

      @Zoran Zabac, 07.10.2020 - 10:32

      ajde ne trkeljaj. Sve što si nabrojao su gluposti. Počevši sa 3d zvukom, evo tu ti je dokaz. Haptik? Trigeri? Hahaha…Da, sigurno jedan triger može raditi otpor sili prsta, woow. Budu kontroleri na servisu svako malo. Znači – 3d zvuk, haptik, adaptivni trigeri, dalje? Spajdo? hahahahaha…Ček ono, ne možeš priključiti kontroler od ps4 na ps5? Ček ono, koliko vam košta novi kontroler? Ček ono, ne možete učitati stari save game na novoj konzoli? Ček ono, ne možete niti dijeliti istu pretplatu na 2-3 konzole na istom wifiju? Ček ono, igre će vam koštati 80 eura? Ček ono dalje ili ti dosta? Jedva čekam kad se opet stave kontrolori na stol. Kad će opet Xbox imati kontroler dobre ergonomije, zadovoljavajući feedback i što je najbitnije – malo troši bateriju. Pa onda dođe široka rugova od PS5, sa haptikom, i nekim lampicama što se pale gase, pocica bateriju za 3 dana, a ovi trigeri na kraju budu totalno banalni da će biti “tresla brda rodio se miš”.. Kme kme

    • Zoran Zabac

      @mr. Poo, 07.10.2020 - 11:40

      Dakle, inovacije su trigeri, lijepa igra svjetlom na kontroleru, touchpad, napredna vibracija, 3D audio…makar sve bilo promašaj, nemogu dočekat isprobati…izgled 10/10, dvije vanjske plohe već u pripremi…dakle svaka kobzola će bit unikatna..GoW, spajdi, gran turismo, itd itd za 100 kuna
      Inovacije xbox: moze stare igre, moze stare masne kontrolere, izgled 2/10, svaka konzola ista, pomalo dosadna, gamepass sa bezveznim igrama
      ??? 🤔

    • mr. Poo

      @Zoran Zabac, 07.10.2020 - 11:51

      i ja kad sam sa 10 godina prvi put vidio veliki vatromet na staru godinu, bilo je wooow, caklile su oči. Razumijem te.A sad knjiga, brzo će početi sat! I super, zabavit ćeš se spajdrčem, wannabe 3d zvukom kojeg nemaš, wannabe haptikom koje nemaš, wannabe trigerima koje ćeš pritiskati čačkalicama da ne potrgaš. I šta tu ima loše? Ništa. Jest da ćeš za slušalice dat 800kn, jest da ćeš sigurno preko 600kn dati za drugi kontroler da sa masnim frendom igraš spajdaća. I dok ti šparaš pare za svoju opremu, ja na jednom gamepass računu imam 2 konzole, staru i novu generaciju, imam 3 kontrolera koja međusobno rade i uživam. Kme kme

    • Vekifuki

      @mr. Poo, 10.10.2020 - 22:17

      Ček kpliko ti kpšta gaming pc

    • xx1111

      @Zoran Zabac, 07.10.2020 - 10:33

      Dosta xbox igrača hejtuje sony samo zato što sony ne radi igre za xbox

    • personauser

      @xx1111, 07.10.2020 - 10:37

      Ti si stvarno glup jer u dosta zemalja, npr. SAD, UK… ljudi imaju i Xbox i PS, a ne samo jednu platformu kao ti

    • mr. Poo

      @personauser, 07.10.2020 - 10:40

      on neće moći nagovoriti tatu da mu kupi plejzejšn i konzolu xbox. Ja imam doma debelu četvorku i xone, pa ako eliminiraš “posebne” igre od četvorke koje nitko drugi nema – i dalje mi xone više leži i jednostavno daje više. Tako će biti i od studenoga.

    • personauser

      @mr. Poo, 07.10.2020 - 10:47

      Ono sto zelim od Sonyja da poboljsa online infrastrukturu jer je XLG daleko bolji od PS+ sta se tice online. Sony ce morati znatno poboljsati PS+ da bi online bio puno bolji negoli sta je sada.

    • Zoran Zabac

      @mr. Poo, 07.10.2020 - 11:42

      pa super, xbox je odlična konzola i sigurno solidna alternativa za neprikosnovene vladare PS, odnosno nintendo… uopće nisi pogriješio ako kupiš novi xbox, zbilja odličan komad hardvera

    • pleto

      @mr. Poo, 08.10.2020 - 10:02

      Ne daje ni podršku za moju zemlju, to je prvo što mi smeta, zato imam PC koji papa taj Xone a i novi XSX i ne trebaju mi, to što su stavili hardver 5% jači od sonya mi ne znači ništa.

    • mr. Poo

      @xx1111, 07.10.2020 - 10:41

      koje?Spajdrmen? hahahahah

    • personauser

      @Zoran Zabac, 07.10.2020 - 10:35

      Sony je dosta toga kopirao od Nintenda, npr. puhanje u kontroler, haptic feedback jer NS vec ima HD Rumble. Nintendo je taj koji uvodi inovacije u gaming industriji, a ne Sony

    • mr. Poo

      @personauser, 07.10.2020 - 10:36

      nemoj kvariti dan dječici.Kiša pada, neka uživaju.

    • xx1111

      @xx1111, 07.10.2020 - 12:13

      Xbox se može lako zapalit 😂

    • Zoran Zabac

      @xx1111, 07.10.2020 - 13:44

      Moram i ovo reći, jedina xbox konzola koja je bila donekle dobra je xbox 360, a navodno je svaka 4. konzola imala RROD 🤔🤔

    • personauser

      @xx1111, 07.10.2020 - 12:18

      Zato cekam slim verziju PS5 i XSX jer slim konzole donose znatnija poboljsanja i ispravljaju pogreske prve verzije konzole.

    • Zoran Zabac

      @xx1111, 07.10.2020 - 13:40

      Auuuu ako se i series S bude pregrijavao kao series X onda će se više xbox series S prodati kao električni štednjak 🍳

    • xx1111

      @Zoran Zabac, 07.10.2020 - 13:46

      Sve će se zapalit kad se namisti 4K i 60 fpsa 😂

    • personauser

      @xx1111, 07.10.2020 - 14:05

      I PS4 je isto zna biti dosta vruc i to je normalno kod konzola da se malo zagrije. Onda bi se prema tebi i PS4 zapalio posto ima lose hladjenje

    • lycker

      @xx1111, 07.10.2020 - 23:14

      bar če izgorit s razlogom a ne ko ps5 več na remasteru od spidermana se nemre nosit s 4k 60fps već su morali detalje smanjivat!!!

    • pleto

      @personauser, 08.10.2020 - 09:48

      Ma sve 5, nintendo i je Tata, al stvar je što Microsoft ništ ne uvodi novo osim gpassa a njihovi fanbojčići najviše seru.

    • pleto

      @Zoran Zabac, 07.10.2020 - 13:47

      Predobro, dok kod konkurencije moraš još kupovat baterije u konzumu i stavljat u kontroler.

    • BoneDigger

      @Zoran Zabac, 07.10.2020 - 16:29

      Bitno da si napisao “Realno” na pocetku, to kao daje neku tezinu ostatku trabunjanja?

    • Zoran Zabac

      @BoneDigger, 07.10.2020 - 16:49

      tako je

  • Chimichangas

    07.10.2020 - 10:19

    Zar nije i do sad postojao 3D zvuk u igricama, pa kako bi inaće čuo di je lik u COD-u 😀

    • Žarko Ćurić

      @Chimichangas, 07.10.2020 - 10:22

      Imao si samo osjećaj da li ti nešto dolazi lijevo, desno, naprijed, nazad. Ovo ti daje više osjećaj dubine prostora. U stvarnom svijetu, kada slušaš kako netko priča ti iza leđa, možeš oko prilike odrediti koliko daleko je udaljen od tebe. Ovo bi navodno trebalo stvoriti takav efekat. Naravno, treba tek vidjeti koliko dobro to zvuči.

    • Zoran Zabac

      @Žarko Ćurić, 07.10.2020 - 10:35

      pa mislim čak da su npr. battlefield igre imale dosta dobar osjećaj koliko je nešto udaljeno na temelju zvuka, mogu mislit tek kako će sve to dobro funkcionirati sa ovim…gg sony

    • Cpt. Price

      @Žarko Ćurić, 07.10.2020 - 11:25

      Ako ti netko prica iza leda ne poomazu nikakve slusalice

    • Žarko Ćurić

      @Cpt. Price, 07.10.2020 - 11:30

      Izvrstan prijelaz sa negiranja na šalu 🙂 Neki zlobnici bi to povezali kao izbjegavanje ozbiljne rasprave dalje, no ja neću biti takav 😉

    • mr. Poo

      @Chimichangas, 07.10.2020 - 10:39

      Naravno da postoji, ovo je samo marketing sonya da proda svoje ružne slušalice dječici. Ništa više. Kako u realnom životu procjeniš udaljenost nekoga iza tebe? Pa valjda po tome koliko ga čuješ i iz kojeg smjera. Big deal. Natrpali su u slušalice nekoliko manjih zvučnika i poseban kod samo da iste slušalice pretvori u marketinški trik. Pitanje glasi – da li moje slušalice za 2300kn isto budu doživjele, ili je sve ovo samo marketing?

    • Žarko Ćurić

      @mr. Poo, 07.10.2020 - 10:45

      Krivo si skužio, ovo neće raditi samo na Sony slušalicama, radit će na bilo kojim slušalicama koje spojiš na novi kontroler. Dakle nije vezano uz fizički hardware slušalica, nego obradu samog zvuka uz pomoć custom chipa u PS5 specijaliziranog samo za ovu akciju. Naravno, koliko dobro će to biti, to ćemo tek vidjeti.

    • mr. Poo

      @Žarko Ćurić, 07.10.2020 - 10:50

      opet- marketing! Neće ništa specijalno biti jer iste efekte već imaš godinama ako igraš sa slušalicama! Izmišljaju toplu vodu.

    • Žarko Ćurić

      @mr. Poo, 07.10.2020 - 10:55

      Ti možeš vikati marketing, ja ću zapravo pričekati i isprobati sam 🙂 Ne tvrdim da radi, no donijet ću sud kada isprobam, a ne unaprijed 😉

    • Dr.Gamer

      @Žarko Ćurić, 07.10.2020 - 11:46

      Neće na bilo kojim, radiće samo na vrhunskim modelima. Sluške od 25 evra zaboravi

    • pleto

      @Žarko Ćurić, 07.10.2020 - 13:52

      Nije on krivo skužio nego je on preglup da skuži, đabe se trudiš objasnit. Da je imalo pametan provjerio bi malo prije nego što bi iznosio netočne tvrdnje. Vidim da ih ima još takvih.

    • mr. Poo

      @pleto, 07.10.2020 - 13:57

      kmee

    • Žarko Ćurić

      @mr. Poo, 07.10.2020 - 10:53

      Btw. što se tiče slušanja na trenutnim slušalicama, nije baš isto. Ti na konzoli čuješ smjer i koliko glasno, no to ti opet ne daje osjećaj jel nešto metar iza tebe i priča tiho ili 20 metara iza tebe i priča glasno. Jednake je jačine zvuk. Dok u stvarnom svijetu ti uvijek imaš osjećaj odakle dolazi zvuk (ne sad centimetarski precizno, no možeš znati jel se nešto nalazi metar ili 20 metara iza tebe). Navodno bi 3D zvuk trebao stvoriti taj osjećaj. Naravno, treba vidjeti koliko uspješno, no zvuči zanimljivo ako ništa.

    • mr. Poo

      @Žarko Ćurić, 07.10.2020 - 10:56

      Pa dobro jel ti igraš šta sa slušalicama? Evo primje – upali si GTA 5 ili nešto open world, stavi se u prvo lice, slušalice gore, stani i slušaj. Točno se čuje kako ti iza dolazi neki NPC koji priča na mobitel i kako se približava. Lool.

    • Žarko Ćurić

      @mr. Poo, 07.10.2020 - 11:02

      Naravno da igram, stalno 🙂 Ti možeš čuti kada ti se nešto približava jer se glasnoća povećava, to je jasno. No ako je zvuk statičan na jednom mjestu iza tvog lika, možeš li odrediti koliko je udaljen od lika? Npr. igraš horor i čuješ neki čudan zvuk iza svojih leđa koji se nalazi na jednom mjestu. Znaš li koliko je taj zvuk udaljen od tvog lika, par koraka ili 10 metara? To je taj osjećaj dubine. Lako je prepoznati da ti se netko približava, to je jasno. Stvar je određivanja koliko stvarno daleko zvuk koji dolazi.

    • mr. Poo

      @Žarko Ćurić, 07.10.2020 - 11:31

      Stari – o čemu ti pričaš? Ajde stani na jedno mjesto, iza postavi 10 ljudi na udaljenost od 50m i neka svatko priča. Ti ćeš moći skužiti da je netko na 50m? Pa ljudi imaju drugačije boje glasova. Čak i kad netko hoda u cipelama ili tenisicama – nije isto. Ideš bezveze u krajnost. U igri veoma lako osjetiš jel zvuk iza tebe daleko ili blizu, kao i u real life. Nemaju sve igre iste “omjere” za metar, prema tome ovo je sve marketing, ništa neviđeno, osim u očima promatrača.

    • Žarko Ćurić

      @mr. Poo, 07.10.2020 - 11:55

      Ne osjetiš, samo čuješ glasnije. To je i problem koji uporno spajaš. Blizina nije jednaka glasnoći nečega. Netko može pričati skroz tiho iza tvojih leđa, a netko puno glasnije 2 metra iza tebe. Bez obzira što ta dva zvuka mogu biti apsolutno jednake glasnoće, ti prostorno možeš odrediti da je zvuk 1 bliži od zvuka 2. Tvoje uho nema metar koji govori na koliko točno metara nešto čuješ, no dobijaš osjetni prostor oko prilike gdje se nalazi. Naravno, na 50 metara ti nećeš razaznati 10 ljudi. To nisam nikada ni tvrdio. Samo da prostorna udaljenost zvuka se može prepoznati, bez obzira na intezitet (glasnoću) zvuka dva različito udaljena predmeta.

    • mr. Poo

      @Žarko Ćurić, 07.10.2020 - 12:11

      Ja ti opet tvrdim da je ovo marketing, no uostalom još malo, izaći će van pa ćemo vidjeti! Mudro zboriš, no da je to tako – onda bi već imali slušalice za slijepe osobe koje bi doživljaj prostora reinkarnirali zvuk. Opet, ovo je marketing od Sonya jer nepripremljen ulazu i next gen vode.

    • Žarko Ćurić

      @mr. Poo, 07.10.2020 - 12:22

      Ja isto kažem samo da to nije ono što smo imali do sada. E sad, koliko su dobro to implementirali, kao što si sam rekao, treba tek vidjeti. Radujem se izlasku i analizama Digital Foundry tima i sličnih, koji će ovo secirati u male komadiće 🙂

    • SonOfZeus

      @Žarko Ćurić, 07.10.2020 - 14:21

      Preporučujem ti da ne ulaziš u rasprave sa ovakvima jer ima znatan broj novih trolova koji su vjerojatno ista osoba. Svi imaju max 60-70 komentara, znaci nedavno su registrirali, te su im doslovno svi komentari na bazi “Sony me dirao po tijelu”. Nije im cilj normalna rasprava već pljuvanje radi pljuvanja.

    • Rick Sanchez

      @mr. Poo, 07.10.2020 - 12:29

      ”reinkarnirali” zvuk

      respect

    • lycker

      @mr. Poo, 07.10.2020 - 23:18

      ma djabe ti objašnjavat pusti nek oni samo kupuju ovako i onako staru tehnologiju pa nek misle da budu u COD s NOVIM sluškama i NOVIM zvukom PRO!!!

    • Dr.Gamer

      @Žarko Ćurić, 07.10.2020 - 11:56

      Nije tačno. Imam Cloud 2 i sa njima čuješ apsolutno sve. Ne brojiš metre ali osjetiš koliko je daleko U korak faktički. tačno znas gdje je Ko

    • Žarko Ćurić

      @Dr.Gamer, 07.10.2020 - 12:10

      Točno, imam i ja Cloud 2 😀 no zaboravljaš da Cloud 2, ako koristiš USB priključak koji dođe uz njih, ima virtualni 7.1 suround. Stvar kod ove tehnologije je što ti nisu potrebne slušalice koje imaju virtualni 5.1 ili 7.1 sustav, navodno rade i s običnim stereo slušalicama.

    • Zaratino

      @Žarko Ćurić, 07.10.2020 - 13:18

      Stvar je u tome sto nikad neces imati 3d zvuk na stereo zvucnicima a ni ma slusalicama. I te 7.1 slusalice su shit, sve je to gola k….. bez minimalno 5 zvucnika nema 3d zvuka niti ce ga ikad biti.

    • known

      @Dr.Gamer, 07.10.2020 - 13:05

      Jasno da mozes ali opet zvuk moze biti i bolji. Ja sam shvatio da oni pokusavaju i simulirati odbijanje zvuka u levelu igre (slicno kao ray tracing). Na kraju i uho ima i oblik koji pomaze prepoznat iz kojeg smjera zvuk dolazi. Sve to treba simulirat i nije jednostavno zato ce i bit zaseban cip. E sad koliko ce to biti znacajno ovisi o tome cipu, ali svakako ce igre bit imerzivnije. Imas na youtubeu virtual barber shop (takav efekt pokusavaju postici na PS5) naprimjer. na 1:05 tocno cujes da lik prica iza tebe.

    • pleto

      @mr. Poo, 07.10.2020 - 13:51

      Opet idiot u svim postovima vodi fanboy bitke, ti nemaš pojma šta govoriš čovječe, počeo sam tvoje priče pokazivat prijateljima da se smiju, lol. Ti znaš da ne postoji, ti si najpametniji, de napravi još jedan acc pa da si još lajkova daješ, vidim napravio si ovaj acc samo da sereš. Koji si ti jadnik bokte

    • mr. Poo

      @pleto, 07.10.2020 - 13:56

      Gdje su sad prijatelji, pišu zadaću? hahaha Pony patetik, bliži se dan izlaska Ponija sa lažnim marketingom, pa se bojiš. Kmee

    • SonOfZeus

      @mr. Poo, 07.10.2020 - 14:25

      Kako te nije sram takve patetične dječje komentare tipkat? Napravio si doslovno prije 15 dana račun i samo seruckas. Ne bi se uopće začudio na sekundu si nečiji double račun jer imas isti stil pisanja i dodavanja “poni”, “kme” u svaki drugi komentar.

    • mr. Poo

      @SonOfZeus, 07.10.2020 - 14:29

      Učim od najboljih! Nisam ja izmislio “poni, kme”, ali vidim da to vi Sony fenbojevi ne volite..Nemam pojma zašto. Vjerujem da je teško kad ne vidiš dalje od Sony konzole. Recimo imam doma i ps4 i xone, pa mi je xone draži jer je konzola koja više daje za iste pare. I sad to sve isto prenesem na novu serijuX. PS5 iz generacije u generacije sve iznova! Ništa ne podržava od periferije, jedva da igre odobre. Neću više kritizirati, kad budu recenzije tog 3d zvuka, haptike i trigera, onda ću biti pametniji!

    • SonOfZeus

      @mr. Poo, 07.10.2020 - 16:09

      Stari, pogledaj mi zadnjih 10 komentara direktno vezano za Sony i vidjet ćeš da ih vise kritiziram nego hvalim. Razlika je sto ih konstruktivno kritiziram bez doskočica “Pony, kme” i ostale nebuloze i bez prizivanja Trickstera kao da je jedini fanboy na portalu. Odlično, tebi je draža xbox dok je debeloj većina Sony sto su pokazali prodajni pokazatelji stare generacije. Vjerujem da su ekskluzive učinile svoje. To ne znaci da će Sony biti u tolikom vodstvu ove generacije, dapače izrazito sumnjam da će tako biti jer istu bahatost koji je Microsoft imao na predstavljanju svoje prošle konzole, oni pokazuju na novoj. To ne znaci da im želim loše ili da je konzola smeće. Malo stavite nogu na kočnicu.

    • pleto

      @mr. Poo, 08.10.2020 - 09:43

      Kog boli klinac šta ti imaš, svejedno si jadan i ti i tvoji komentari. Igraj šta hoces ko ti brani. Samo prestani na sve teme srat, ispadaš jadan, pogotovo s tim novim accom. Imamo i mi drugi sve što trebamo, sad trk u konzum po baterije.

    • mr. Poo

      @pleto, 08.10.2020 - 09:51

      šta tebe muči u životu, dijete drago? Mogu ti tata biti, sony fenboj hahahahahahaha kme kme.

    • pleto

      @mr. Poo, 08.10.2020 - 10:13

      Pa ne serem ja u svakom svom postu o drugim konzolama, serem sad kad si mi počeo ići na živce. Pogledaj svoje komentare jado, pa novi acc si napravio da možeš sam sebe podržavat. Ne možeš ti nikom biti tata, tebi treba tata. Još bi bilo žalosnije ako i jesi stariji a nemaš ništa drugo u životu i pišeš kao mali xbox fanbojčić.

    • mr. Poo

      @pleto, 08.10.2020 - 10:24

      Oprosti, neću više! Kupit ću si za kaznu plejzejšn i spajdrmena i budem sretan sa haptikom. Zadovoljan?

    • pleto

      @mr. Poo, 08.10.2020 - 09:40

      Ne, jedva čekam. Da začepiš gubicu više. Jedini koji kmečiš vamo si ti, napravio si taj acc samo da kmečiš. Ti misliš da odrasli nemaju prijatelje, lol? Jado

    • mr. Poo

      @pleto, 08.10.2020 - 09:52

      Imam prijatelje kao odrasli, a tvoj jedini prijatelji su ovi sony cmizdravci smike, žabac i ostali. pusica

    • pleto

      @mr. Poo, 08.10.2020 - 10:09

      Ako misliš da napraviti više accountova znači imati prijatelje varaš se.

    • mr. Poo

      @pleto, 08.10.2020 - 10:14

      ne znam ti ja to, sin mi je napravio akavnut.

    • Vekifuki

      @mr. Poo, 10.10.2020 - 22:22

      Odi na pc portal i tamo kenjaj

  • bigZ

    07.10.2020 - 10:23

    Realno i kad dodju ti televizori sa 3D zvukom kostace toliko da ce ih priustiti samo oni koji zele da se pohvale s tim. Nije ovo svakako za svaciji dzep tako da slusalice ce i u buducnosti igrati glavnu ulogu toga.

    • mr. Poo

      @bigZ, 07.10.2020 - 10:43

      Pojasni ti nekome – kako komad tv ekrana sa vlastitim zvučnicima koji se nalazi ispred tebe na recimo 2m udaljenosti – može simulirati da ti nešto dolazi iza tebe? To je paradoks! Ovo se jedino može ostvariti sa slušalicama jer se nalaze na ušima! Možda možeš sa Tv-om ako bi bio toliko pojačan da cijela kuća grmi. Ali takav TV bi onda koštao preko 10 soma kuna. Marketing kontra logike.

    • personauser

      @mr. Poo, 07.10.2020 - 11:49

      Kupis neki soundbar za TV. Trenutacno najbolji soundbar za TV je Sonos Arc koji ima Dolby Atmos, TrueHD and Dolby Digital Plus, a on kosta 799.99 USD.

    • SonOfZeus

      @personauser, 07.10.2020 - 16:10

      Brutalni soundbari su doslovno na jednakoj razini kao 5.2 zvučnici u dočaravanju surround zvuka. To su potvrdili nezavisni stručnjaci kojim se ti bave. Doduse, ne očekujte isto od soudbara ispod 3-4 tisuće kuna.

    • Zaratino

      @SonOfZeus, 07.10.2020 - 18:07

      Ne pricaj ni ti gluposti. Ja se bavim u kucnim kinima vec 10 godina i mogu ti reci da soundbar od 5k eura ne more parirati 5.1 surroundu od 500 eura. Moze sto se tice kvalitete zvuka, ali ne kad govorimo o surround iskustvu. A soundbar od 3-4 tisuce kuna je nista, to ne spada ni u budget kategoriju tako da vidin da nisi upucen nesto. 3d zvuk bez surround zvucnika je znanstvena fantastika.

    • SonOfZeus

      @Zaratino, 07.10.2020 - 23:06

      Ne pričaj gluposti? Ništa javi se njima:
      https://www.techradar.com/reviews/sonos-arc

      Ipak su mali nepoznati techradar koji broji 30-tak stručnjaka koji bave cijeli život tehnologijom, žive od toga i pišu recenzije za iste. To im je doslovno cijeli životopis. Doduše nisu hobisti kao ti koji se čak 10 godina bavi kućnim kinima pa im se javi i reci im što im ide! Nauči ih nešto. Osjećam da tvoje znanje fali njihovom timu. ”he 11 high quality drivers work together to deliver everything from powerful warm bass to clean and precise high notes during both music and media playback. Better still, it can do all this while mimicking the soundscape of true multi-speaker surround sound.”

    • SonOfZeus

      @Zaratino, 07.10.2020 - 23:08

      Nadalje, taj isti sonos arc košta ravno 5 tisuća kuna u Americi, tako kada sam rekao da nećeš naći tako što ISPOD ”4 tisuće kuna” nisam ništa krivo rekao, zar ne?

    • Zaratino

      @SonOfZeus, 08.10.2020 - 05:03

      Ko ukopča taj soundbar nakon što je jedino u životu sluša na tv zvučnike biti će mu vrh. Te recenzije služe za reklamiranje proizvoda i ništa više. Ljudima koji se razumiju u surround sustave usporediti soundbar i pravi surround je smišno. I koliko ja znam nečeš čuti nikakav zvuk dok čitaš recenziju. Dođi kod mene i poslušaj onkyo all in box 5.1 kucno kino od 500 eura i 5.2.4 kucno kino od 5k eura sa klipschevim zvucnicima i denon av receiverom. A onda cu ti od frenda doniti soundbar od 10k kuna pa mi usporedi. Ovaj onkyo ce ga pobijediti u svim aspektima. Zapamti da ne mores dobiti ni blizu surround iskustvo ako ti zvuk iz svih kanala dolazi iz istog mista.

    • SonOfZeus

      @Zaratino, 08.10.2020 - 16:33

      Moj stari je lud za tehnogijom od kad sam živ. Još prije 15 godina smo imali brutalno (za to vrijeme) 5.1.2 surround sučelje kada je rijetko tko imao bilo kakve dodatne zvučnike za TV, kamoli surround. Tako da sam taj “hobi” pokupio od njega i nastavio kasnije u privatnom životu. Imao sam i ja dva standardna 5.1 setupa koji su sigurno imali bolji surround od mog trenutnog soundbara kojeg sam platio 3 soma kuna na popustu. No postavljanje i žice su vrijedile te zamjene. No, to ne znaci da moramo baviti neoludismom i sumnjati u novu tehnologiju. Nisu jedini (TechRadar) koji govore da je sonos arc u dočaravanju surround zvuka na istoj stepenici kao i većina fullblood surround sustava. Pročitaj si bilo kojeg iskusnijeg recezenta i reci će ti isto. Previše sumnjas u novu tehnologiju i mogućnosti iste, te sto se sve može postići samo napredkom u razmišljanju kod razvijanje tehnologije. Zar zaista misliš da ćemo zauvijek surround zvuk moći postići samo ako imamo bar 5 zvučnika oko glave? Dolby atmos je čudo. I vjerujem da će razlika biti sve manja i manja s godinama. Usputno, nigdje nisam rekao da se najbolji soundbar može mjeriti sa najboljim primjerice 5.1.4 sustavom. Već da najbolji soundbar može vjerjno mimikirat surround zvuk.

    • Zaratino

      @SonOfZeus, 08.10.2020 - 18:44

      Nisan ja reka da ne moze. Ali najbolji soundbar ne moze biti ni blizu ovih najeftininijih sto se tice surround dozivljaja niti blizu. Kvalitetniji zvuk moze imati to stoji. I to ti ne kazem jer san negdi procite nego dozivia milijun puta. Pitak u bilo kojoj grupi vezane za kucna kina di su ljudi koji su u tome citav zivot pa ce ti svi reci isto. I nemoj prosipati te lazi da si ti nesto ima prije 15 godina. Znas li sto znaci 5.1.2? Broj 2 u tom slucaju oznacava broj elevacijskih zvucnika koji su usli u uporabu tek nakon razvoja Dolby Atmos i DTS:X formata, a to ti je 2012 godine. Tad su se pojavili i prvi receiveri koji su imali podrsku za 5.1.2. Tako da te price da ti je tvoj tata ima nesto prije 15 godiba pricaj babi.

    • SonOfZeus

      @Zaratino, 08.10.2020 - 20:29

      Sta imam pitat lokalne hobiste koji prosipaju pamet na portalima, a nemaju 1% iskustva koliko ovi koji se isključivo time bave. Vjerujem da ti kada ideš gledati koji je monitor najbolji isto pitaš lokalne po kvartu, a ne jebes recenzije na rtrings koji ulaze u dubinu materije ni pol posto jel? Nisi ti ništa doživio dok nisi sjeo ispred sonos arca. Da, bila su dva zvučnika na razini moje glave tada. Ne pratim kada je 5.1.2 ušlo u upotrebu ali po mojoj memoriji je tako izgledalo. Ali očito je onda bio standardni 5.1 sa povišenim zvučnicima. Boli me kurac jel mi vjeruješ ili ne, i sada mi stari ima hrpu opreme, većinu stare koja je ostala još iz tog doba. Javi mi se u inbox pa ti dam adresu da dođeš pogledat, dapače.

    • Zaratino

      @SonOfZeus, 08.10.2020 - 20:48

      Pa ako znam da se ti razumis i monitore zasto nebi tebe pita npr? Ja kad ne znam pitan i nije me sram. Koliko puta si procita recenziju za neku igru di je hvale na sva usta pa ti je bila losa? Pa vidis da nije isto procitati sto kaze neko i sam probati. Pristranih recenzija ima koliko oces. Necu se vise raspravljati, samo san ti tia reci da ne nasidas na te glupe marketinske trikove tipa soundbar na razini surround zvucnika. I nisam samo lokalni hobist, nego teski audiofil.

    • SonOfZeus

      @Zaratino, 08.10.2020 - 21:11

      Razumijem se u monitore ali opet to nije ni 1% kao ljudi koji žive od toga. Mi smo hobisti, ti za audio, ja za monitore i TV-e. Sad da ti ja kažem da jedan monitor podržava 1.2 DP i da možeš gurati 165hz na 1440p koristeći 10 bitnu boju, to ne znači da ti ne bi trebao provjeriti od ljudi koji žive od toga, imaju uređaju za detaljno testiranje i vrše provjere raznih monitora desetljećima. Nikad nemoj subjektivno mišljenje hobista uzimati kao pravilo. Nisam ni ja probao sonos arc ali sumnjam da bi netko kao tech radar lagao da isti ne dočarava veoma vjerno surround ambijent.

    • SonOfZeus

      @Zaratino, 08.10.2020 - 20:33

      “ Compared to other one-box soundbars, the Arc did a very impressive job of creating a wide and enveloping sound stage from just one box. In one scene from Netflix’s Our Planet it sounded like I was right in the middle of a flock of birds. It really isn’t that far off a dedicated 7-speaker surround setup and is a significant step up from the Beam. Its Atmos height production was effective and its bass was shockingly good for a soundbar that lacks a separate sub. I’m not sure many will feel the need to add more speakers.”

    • lycker

      @personauser, 07.10.2020 - 23:27

      i taj dolby atmos uopće nije 100%,ako očeš pravi zvuk atmosa treba ti 9.2.6 sistem zvučnika koji košta pun k….!ovo ostalo je samo simulator nečega što nije.

    • Zaratino

      @lycker, 08.10.2020 - 13:14

      Ma gle, sto se tice atmosa 5.1.2 je simulacija i nije nesto ali opet meni ouno bolje nego klasicni 7.1 npr. 5.1.4 je vec real atmos i gazi. A sigurno da je vise bolje ja planiran do godine upgrade na 7.2.4. Za 6 height zvucnika neman mista, triba dosta velika prostorija.

    • SonOfZeus

      @lycker, 08.10.2020 - 16:33

      Jel bitno sto je “simulator” ako je tebi sto to doživljavaš odlično simulirani?

    • Vekifuki

      @mr. Poo, 10.10.2020 - 22:31

      Odi googlaj pa vidi kako može

  • darijoman

    07.10.2020 - 10:30

    Bez pravog Dolby Surround hardvera nema ni pravog 3D zvuka. Ovo su više marketinške fore

    • personauser

      @darijoman, 07.10.2020 - 10:54

      Npr. XSX ce podrzavati Dolby Atmos, a dok PS5 nece. Steta sto PS5 nece podrzavati Dolby Atmos

    • Zaratino

      @personauser, 07.10.2020 - 18:11

      Znas li ti sto znaci kad nesto podrzava dolby atmos? To ne znaci da ces ukljuciti xbox u tv i sad imas dolby atmos. To ti znaci samo da ce imati dekoder. Sto je na kraju totalno nebitno jer ionako koga zanima dolby atmos imati ce i av receiver koji ce dekodirati to umisto plejke ili xboxa. Dovoljno je samo da ima passthrough. Tako da je covik dobro napisa, marketinska fora za neupucene.

  • personauser

    07.10.2020 - 10:43

    Pricekati cu recenzije za 3D slusalice za PS5 pa cu tek onda odluciti hoću li kupiti ili ne. Vjerojatno cu pricekati neku poboljsanu verziju tih slusalica ili neku bolju verziju slusalica za PS5. Bit ce boljih slusalica od Pulse 3D slusalica za PS5

    • SonOfZeus

      @personauser, 07.10.2020 - 23:09

      Pikni logitech g533i i miran si.

    • moordrak

      @personauser, 08.10.2020 - 08:54

      Bome, sretno. Review ti neće puno pomoći. Sluške se mora fizički isprobati prije kupovine. Osobno, nisam zadovoljan niti sa jednim Sonyevim sluškama sa PS znakom.
      Prve gold, one sa plavim headbandom su izgledale jeftino što se potvrdilo i u praksi jer su pucale k’o blesave na preklopima. Meni su pukle možda dva mjeseca nakon kupovine.
      Nove gold sa uskim headbandom su poboljšali što se kvalitete jastučića tiče ali i dalje nisu udobne (mene žuljaju vrlo brzo nakon stavljanja na glavu kao i prethodne).
      Platinum su debelo preskupe obzirom na ono što nude.
      Automatsko iskopčavanje nemaju niti jedne od navedenih jer ako zaboravim kliknuti prekidač na poziciju off, sljedeću turu igranja će me sluške dočekati ugašene i prazne. Trajanje baterije je inače užas na svim modelima: 3 do 4 sata uvrh glave.
      Što se samog zvuka tiče, osrednje do loše. Bez štelanja u companionu zvuče k’o jeftinjače sa placa. 3D zvuk? Ma zaboravi. Marketinški trikovi.
      Koristiš li sluške samo za reprodukciju zvuka, ne i za chat, onda ajde, može proći iako za te pare koje Sony traži, ima boljih rješenja hoćeš žičnih, hoćeš bežičnih.
      Par riječi o mikrofonu. Iz nekog razloga, Sony je na svim svojim bežičnim slušalicama upropastio zvuk sa mikrofona do krajnjih granica. Ne znam na kojima je mikrofon lošiji: glas je komprimiran i filtriran do distorzije na svima što se manifestira mutljavim tonom glasa, kao da si na starom telefonu. Pošto ne vidim boom na ovim novim sluškama za PS5, vjerujem da su se zadržali na prijašnjem dizajnu i tu se meni upalila crvena lampica odmah u startu (dakle, vrlo vjerojatno i dalje žestoki noise cancelling i shitty zvuk sa mikrofona). Nadam se da nisam u pravu. Vidjeti ćemo.
      Kako rekoh na početku, sretno sa kupovinom 🙂

    • personauser

      @moordrak, 08.10.2020 - 11:01

      Vjerojatno cu ipak uzeti slusalice, npr. od Logitecha, SteelSeries za PS5

  • darkness666

    07.10.2020 - 10:44

    ma svejedno..slusalice se svakako kupuju

  • Dr.Gamer

    07.10.2020 - 11:01

    Sa Cloud II HyperX ja 3D zvuk imam 3 god, ne treba mi sony. Daleko najbolji zvuk koji sam čuo.
    Ko još ozbiljan od televizora očekuje vrhunski Zvuk?

  • GTA222

    07.10.2020 - 11:06

    3D zvuka nema bez 5.1 zvučnika ili 7.1 je “emuliran” u 99% slučajeva. Postoji isto i HRTF koji pokušava napraviti 3D zvuk od Stereo zvuka. Tako da je po meni to sve samo marketing Sony-a

    • Cpt. Price

      @GTA222, 07.10.2020 - 11:34

      Mozda i ima nekaj u tim sony 3 d aparaticima za uho, ali su ih onda trebali stavit u paketu s konzolom. Ali mahuna .Ako i budu kakve bit ce one najjeftinije jedno uhne 1 d

  • Dajsikeks

    07.10.2020 - 11:10

    3d virtualni zvuk pogotovo ne možeš uspoređivati ugrađeni tv zvučnik s pravim slušalicama, osim toga nisam vidio neke drastične promjene u osjećaju zvuka kako kruži oko mene. Jedino je ok kada neko priča ili neka eksplozija sastrane pa čuješ samo na toj strani slušalice, osobno ostalo mi nije potrebno

  • bunda3745

    07.10.2020 - 11:24

    Dolby ili DTS, sa pravim AV recieverom povezanim optickim, coax ili hdmi kabelom i 5.1 ili boljom konfiguracijom pravilno rasporedenih zvucnika. Bez ovoga gore sve ostalo su samo nekakve fore..

  • NormalanLudjak

    07.10.2020 - 11:28

    To se sve riješi kućnim kinom ili soundbarom sa dodatnim zvučnicima. HyperX su spremne, ništa bolje od toga ne trebam a više od stereo zvuka nema smisla očekivati sa TVa.

  • Rogue Stallion

    07.10.2020 - 11:51

    Kakva prevaretina je Sony i njihova nova plastična igračka. Prodaju konzolu na račun tehnologije koja će raditi “u budućnosti”, a dokaz da će raditi u budućnosti temelji se na tome da oni to tvrde. Kako im ne vjerovati?

    Prodaju “feature” koji sada ne funkcionira ali će funkcionirati “u budućnosti”.

    Običan marketing kao i tkzv. “magični SSD” koji je predstavljen kao važnija komponenta od grafičkog čipa, ali prave mogućnosti “magičnost SSDa” okusit ćemo dakako – u budućnosti. Kako poniji kažu, kad se igre počnu raditi za njihov SSD. U sadašnjoj realnosti, PS5 ne može držati 60 FPSa u Demon Soulu, čim se pojavi intenzivnija scena performanse padaju.

    • mr. Poo

      @Rogue Stallion, 07.10.2020 - 12:13

      to je zato jer bežićno snaga dolazi do kontrolera da nam da haptički feedback dok pucamo pavučinu u spajdrmenu

    • Cpt. Price

      @Rogue Stallion, 07.10.2020 - 12:35

      Vrlo dobro od tebe Roki Stalone. Cak sam ugodno iznenaden… Dodao bi samo da Sony ne laze po pitanju dodatnih tehnikalija.Toliko se ne smije spustati na niske grane, ali ce zato sve masno naplatiti. A sve dok ga cajna ne kopira

    • personauser

      @Cpt. Price, 07.10.2020 - 12:43

      Sony zeli biti novi Apple

    • Zoran Zabac

      @personauser, 07.10.2020 - 13:36

      Kad su jak brend, a brend su gradili preko 20 godina sa 500 milijuna prodanih konzola i 3 najprodavanije kućne konzole su redom sve njihovi proizvodi!!!

    • personauser

      @Zoran Zabac, 07.10.2020 - 13:58

      Ali nije dobro da se potpuno pretvori u Apple

    • mr. Poo

      @Zoran Zabac, 07.10.2020 - 13:59

      A ako kupiš i petu generaciju, dobiješ set inoks noževa gratis! I to nije sve! Dobiješ lažna obećanja hahahahha kreket

    • personauser

      @Zoran Zabac, 07.10.2020 - 14:01

      Najjaci brend po meni je Nintendo jer su prodali vise od 755 miliona prodanih konzola iako je duze na sceni od Sonyja sta se tice samih konzola

    • pleto

      @Rogue Stallion, 07.10.2020 - 14:05

      Nije magični nego čarobni. U koga ti pony vjeruješ?

    • Vekifuki

      @Rogue Stallion, 10.10.2020 - 22:37

      Molim te još jednom pročitaj naslov pa onda pročitaj svoj post pa budeš vidio koliko si pametan

  • Masterchief

    07.10.2020 - 14:17

    Je taj “3D zvuk” samo onaj virtual surround sound koj već sad ima malo more slušalica ili nešto drugo?

    • Igor Belan

      @Masterchief, 08.10.2020 - 20:56

      Nešto drugo 🙂 Ukratko, taj virtual surround sound što spominješ je samo funkcija slušalica i pogonskog softvera da uzmu određeni audio izvor i pokušaju simulirati trodimenzionalnost prostora, odnosno nekakav zvuk koji tebe kao slušatelja okružuje. Koliko su uspješne u tome zapravo više ovisi od samog izvora, tj. onoga što slušaš takvim slušalicama. Ista stvar se zapravo može postići i bez tog virtual surround sounda, običnim stereo slušalicama – taj “izvor” je tu najbitniji. Ako on nije trodimenzionalan, ništa od toga. A ono što Sony ovdje obećava je da će upravo taj izvor biti poboljšan na PS5, omogućavajući developerima da u igre dodaju više “slojeva” zvuka u 3D prostoru.

  • Emperor Ghaleon

    07.10.2020 - 14:35

    Ako ima išta što me iritira u filmovima, to je ”neravnomjerna kontrola glasnoće”. Hoću reći, ako nemaš titlove, moraš u nekim scenama jako dobro naćuliti uši da bi čuo što neki lik govori, a onda moment kasnije kad režiser pusti u pozadini glazbu za podizanje napete atmosfere ili se iznenada čuje neki efekt (eksplozije, udarca ili što već) to je toliko glasno da opsuješ sveto trojstvo svima koji su radili na tom filmu.
    Ne trebam to sranje i u video igrama, hvala.

    • lycker

      @Emperor Ghaleon, 07.10.2020 - 23:34

      to ti je više problem u enkodiranju zvuka,pričam o ripanim filmovima s orgigija jer puno ljudi žele biti pirati i neznam šta i misle da akostave bilo kakav codec za zvuk bude dobro.ali bitno da je slika top fučkaš zvuk!

  • moordrak

    08.10.2020 - 09:11

    Bome ćemo se još načekati na TV uređaje sa sorround setom zvučnika. Pitanje da li će ikada doći jer postoji specijalizirana oprema upravo za tu svrhu. Na TV uređajima su zvučnici ionako tek u funkciji tandrkala, a rijetko tko doma ima pravo ozvučenje. Što jes, jes, gušt je kad ti se tresu gaće. Malo je manje gušt kad ti susjed, koji stanuje dva kata iznad, ujutro kaže da je mislio da je opet počeo rat…

    • Zaratino

      @moordrak, 08.10.2020 - 13:16

      Dobro za toga iznad, a tek ovi ispod kad mu npr neko udari na 100% sa dva svs2000 subwoofera.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?