Tvorac Assassin’s Creeda htio bi napraviti igru o potresu na Haitiju
Iako trenutno radi na naslovu Ancestors: The Humankind Odyssey, Patrice Désilets već ima neke planove za mogući sljedeći projekt.

Wikipedia kaže: “Potres na Haitiju 2010. bio je katastrofalni potres momentne magnitude 7,0 koji se zbio na zapadnome dijelu otoka Hispaniola u Karipskome moru. Pogodio je državu Haiti, a osjetio se i u Dominikanskoj Republici te na Kubi… Sa 222,517 žrtava, to je jedan od najsmrtonosnijih potresa zabilježenih u ljudskoj povijesti.”
Videoigre i reprodukcija života ne idu baš ruku pod ruku, a naslova u kojima se progovara o stvarnim događajima nema mnogo. Primjerice, pokušao sam se tako sjetiti nekih drugih naslova slične vrste, no najbliže do čega sam došao su razni ratni naslovi te primjerice, Assassin’s Creedovi, u kojima povijesti ima, ali sve je to dosta izmijenjeno, više se ide prema zabavi, manje prema preciznosti. Povijest je prilično otvorena i fleksibilna, događaji labavo utemeljeni na stvarnosti, vjerna reprodukcija niti nije primarni cilj.
Uglavnom, to da Patrice Désilets, jedan od tvoraca spomenutog serijala te sadašnji šef studija koji trenutno radi na Ancestors: The Humankind Odyssey želi napraviti naslov radnjom smješten na Haiti, u vrijeme potresa – e, to je zanimljivo. “Moj otac jedan je od preživljelih”, rekao je u intervjuu za Gamesindustry.biz. “I to je priča koju želim ispričati.”
Sad, hoće li je ispričati odmah nakon što Ancestors bude završen otvoreno je pitanje. Jer njegov studio već ima projekt u planu, naslov 1666 Amsterdam – “igru o vragu i njegovom naučniku”. Osim toga, Desilets kaže, tu je čitav portfolio ideja koje nisu nužno smještene u prošlost. Tako da da, vidjet ćemo. Ovisi gdje ga inspiracija ponese.
funky0308
02.08.2019 - 15:37A nakon toga AC u Veceri za pet..