HCL.HR

Ubisoft ima novi službeni logo

Juraj Bevandić 31.05.2017.   •   42 komentara   •   Zanimljivosti


Ubisoft nas je iznenadio službenim otkrivanjem novog logotipa za koji kažu da predstavlja ljudski entuzijazam, znatiželju i dašak ludila koji karakteriziraju kompaniju.

Ubisoft logo

Jedna stvar koju je lako zanemariti i podcijeniti je logotip i službena obilježja velikih kompanija. To je ključan detalj za prepoznavanje sadržaja, reklamiranje, pa čak možda utjecati na upečatljivost proizvoda što je velika stvar za nekoga tko ih pokušava prodati. A prisjetite se samo koliko su nam te stvari značile kada smo bili klinci koji nisu razumjeli poslovnu stranu gaminga nego samo upijali zvukove i slike pri svakom pokretanju igre.

Ubisoft logo 2

Ubisoft to jako dobro razumije, pa su se odlučili na četvrtu treću službenu promjenu logotipa od svog osnutka i predstavili svoj najnoviji logo putem službenog bloga. Zadržali su prepoznatljivu spiralu uvedenu 2003. godine, ali u modernijem minimalističkom i jednobojnom stilu. Na njihovom blogu možete pročitati punu ideju iza loga, ali ukratko, trebao bi predstavljati ljudski entuzijazam, znatiželju i dašak ludila koji karakteriziraju Ubisoft.

Označeno sa: ,

Komentari (42)

  • Alan Wake

    31.05.2017 - 18:08

    Ne trebaju mijenjat logo da bi iskazali svoj dašak ludila 😛

    • trulex

      @Alan Wake, 31.05.2017 - 23:11

      napokon novi logo.

  • KhorneFlake

    31.05.2017 - 18:11

    Da, bijela praznina je pravi znak neinventivnosti, i istih copy-paste mehanika između igara, i misija u njima samim… Nalik crtežu za hipnotisanje je za hype period pred lansiranje igara. Varnice u donjem desnom uglu je bijes preorder mušterija kad jednom izađe igra.

  • josipk

    31.05.2017 - 18:16

    to nema nikakve veze samo da prave dobre igre i po meni bit ce dobro mene ne zanima nekakav logo

  • funky0308

    31.05.2017 - 18:18

    Najdrazi njihov logo mi je taj prvi, odlicno bi bilo da su njega redizajnirali ali ostavili ovako u 8 bita, ovaj novi mi bas bezveze.. Drugi na slici mi se najvise urezao u pamcenje, taj i Aclaimov (kasnije su onog gustera dodali)

    • darijoman

      @funky0308, 31.05.2017 - 19:36

      Hehe svaka čast pa pamtiš te logove i detalje oko istih 😉

    • funky0308

      @darijoman, 31.05.2017 - 21:47

      Jel mi vjeruješ da jedino njih i pamtim? OK, bio sam puno mladji pa mi je nakon Aclaim i gustera kretalo nesto genijalno i bas mi se urezalo to ime u sjećanje…ti prvi logotipovi (Atari, Sega, Nintendo i studije koji su radili mimo njih i za njih…) danas bi bili odlicni, svi se loze na neki retro, gdje ces bolje nego Ubisoft koji jasno, vec logom, daje do znanja da oni rade software …nekada se to isticalo, inace bi bili cudni 😀 Danas za to kotistimo “I” , “IT” ili “Tech” , nekada je to bio “soft”…e ta jednistavnija vremena gdje si jednom malom “disketicom” dobio nekakvo ubrzanje OSa ili samog hardwarea, stariji ce se sjetiti Turbo Modula za C64 🙂

    • Darcoolio

      @funky0308, 31.05.2017 - 22:39

      Prvi i drugi su mi nekako ostali bez konkurencije.

  • Ne Znam

    31.05.2017 - 18:19

    A ima li HCL u planu redizajnirati svoj logo? Ovome ništa ne fali, al zastario je već 😀

  • l)oolvl

    31.05.2017 - 19:05

    meni je ružniji od prethodnog… manje više samo su oduzeli boju 🙁 i promijenili font

  • Black op

    31.05.2017 - 19:52

    Uspjeli su čak unazaditi i svoj logo, ako su već htjeli “moderni” logo sa tzv. flat bojama onda nisu trebali ukloniti boju.

    • funky0308

      @Black op, 01.06.2017 - 10:20

      To je priprema za novi AC, kakva igra, takav logo 😀 . Nadam se da cu biti u krivu jer ako jos jednom budem morao igrati Black Flag, e jbs ga onda

  • Zoran Žalac

    31.05.2017 - 20:02

    Kad okreneš logotip po strani

  • DjokaBA

    31.05.2017 - 20:10

    Bolje da su prvi vratili, profi je.

  • Big Boss

    31.05.2017 - 21:01

    Downgrade logoa, bas kao i grafike u njihovim igrama.

    • Ne Znam

      @Big Boss, 31.05.2017 - 21:17

      Hahahaha xD

  • Triso

    31.05.2017 - 21:18

    Igore ajd i t creiraj svoj novi logo yt kanala da vidimo

    a za ovo ubisoft meni se svidja tako bijelo i tak u pozadini 😀

  • Adam Jensen

    31.05.2017 - 21:24

    Svaki od ova 4 loga im je bio u skladu sa tadašnjim vremenima, znači ništa posebno inovativno nego samo kako i ostali tako i oni.

  • Iris94

    31.05.2017 - 21:39

    Vauuu, kako ludo i divlje. Kako kreativno i entuzijastično sa daškom ludila. Oduševljen sam. Svaki dan napreduju kao i njihove igre.

  • zeljo024

    31.05.2017 - 21:40

    Pod “dašak ludila” podrazumeva se to da ni u ludilu ne planiraju rizikovati sa bilo kojom igrom, samo sigurica bajo moj 🙁

  • HCM2A

    31.05.2017 - 23:18

    mene ovaj novi podsjeca na PAKŠU

  • 1oR

    01.06.2017 - 02:23

    FarCry2,FarCry3,FarCry4,Ghost Recon Wildlands,Splinter Cell Black List,Watch Dogs,Watch Dogs 2,Rainbow Six Siege,Assassin’s Creed 1,Creed2,Creed3,Black Flag,Sindycate,Anno serijal,ZombiU,Prince of Persia 2008,Rayman Legends, Division itd itd. Sve odlicne igre na svoj nacin,svaka od navedenih i svaku je radio upravo taj UBISOFT po kom godinama pljujete, a krijuci igrate njihove igre. Seratori dvolicni,ne moze post proci da ne serete po Divisionu, Creed serijalu a svaka od tih bude medju najprodavanijim ili najprodavanija kad izadje. Ko ih onda kupi u milionima kad su im igre sranja,neinovativna sranja. Pricate godinama o downgradeu o laznom prikazivanju. Pa to ljudi rade zbog vas,zbog najbolje namjere,da bi vasi kontejneri od racunara mogli iole kako treba vrtiti igru. Ogromna vecina vas svake prestupne ulozi u racunar a htjeli bi da igraju Far Cry 3 i WD kakav je bio na E3 sajmu. Ko vam ba vjeruje,napisete na obicnom portalu konfiguraciju koju imate i mislite da ce vam neko povjerovati. Jebali ste majku Cryteku kad je izbacio prezahtjevni Crysis,ni ta vam igra nije valjala jer ste se tjesili sto vasi ti isti kontejneri ne mogu da je pokrenu pa ste je pljuvali iz ljubomore. Sad kada izbace igru sa kompromisom da bi je vrtili kako treba ni onda vam ne valja. Treba vama Crytek ili Rockstar iz najljudih dana. Da ni jednu ne mozete preko LOW -MEDIUM postavki igrati. Pa da onda molite Boga da ih downgraduju da bi ih pokrenuli 🙂

    • zeljo024

      @1oR, 01.06.2017 - 10:05

      Od svih nabrojanih presao samo Far Cry 2.
      Crysis 1 presao sa uzivanjem, dvojku jedva pipnuo a trojku ni pipnuo nisam.
      Kao i svako volim videti lepu i zahtevnu grafiku ali trenutno se igraju modovi za Far Cry 1, znaci svejedno mi je i za grafiku ako me igra ne drzi.
      Prema tome tako da…kad ono medjutim… 🙂

    • 1oR

      @zeljo024, 01.06.2017 - 14:41

      Znas li neki kvalitetan mod za FarCry1 🙂 Odigraj FarCry 3,fantasticna igra,graficka nije nesto ali sve ostalo 10 od 10.Probaj,neces se pokajati.

    • zeljo024

      @1oR, 01.06.2017 - 21:36

      Ne da znam vec preporucujem samo tako 🙂
      Matto3 i Matto4
      Singularity
      Catalyst Aftermath
      Ti modovi su sami za sebe kompletna igra, znaci skidam kapu onima koji su ih napravili.
      Ovde skidaj modove i levele za Far Cry 1:
      http://crymods.net
      Far Cry 3 sam igrao i presao mozda trecinu igre, ne znam zasto ali nikada mi se nije dalo da predjem celu igru 🙁

    • 1oR

      @zeljo024, 01.06.2017 - 23:24

      Cim predjem Wildlands pogledacu ovo,da ne pocinjem jos jednu igru u nizu. Hvala ti u svakom slucaju,nisam ni znao za ove modove:) Odigraj negdje onda FC4,mozda ce ti bolje on leci nego trojka.

    • hyperion

      @1oR, 01.06.2017 - 10:20

      Svaka čast, previše se komentira protiv Ubisoft-a a imaju jako puno odličnih igara. Razumijem hate koji dobivaju ali ga je ipak previše. AC serijal, FC serijal, stari PoP-ovi i recimo novi South Park serijal su mi jedne od najdražih igara, a to što se ljudi kao guske u maglu zalijeću sa preorderima i nekakvim pogrešnim nadanjima je njihova krivica.

    • funky0308

      @1oR, 01.06.2017 - 10:33

      Ima Ubisoft dobrih igara, to je cinjenica, ne bih bas isticao Division ili GRW kao odlicne igre jer se radi o specificnim igrama za koje treba dobra ekipa koju nema bas svatko. U single playeru nisu bas zablistale, iako su meni odlicne, volim takve igre… Sto se tice downgradea, ne rade oni to radi nas kolega, da rade, vec bi na sajmovima takvu igru i pokazali, to je lazno reklamiranje koje EU zemlje kaznjavaju ili bi trebale kaznjavati. U tome i je problem, igre se rade SAMO radi para, ne za gejmere, ne iz ljubavi nego samo radi sto veceg profita. Naughty Dog radi igre iz ljubavi oa naravno i zaradi. Ubisoft vec treci puta reciklira mapu iz Far Craya, nema to veze sa brigom za nas, to je smanjivanje posla i radnih sati kako bi se sto vise zaradilo, sve ostalo su lazi. Meni je Ubisoft bio jedan od drazih studija i imam hrpu njihovih igara ali treba biti posten i vidjeti kako stvari stoje, a stoje tako da desetak njihivih zadnjih igara nisam odigrao ni 20% … Jednostavno su neigrive, dosadne i kopirane. Nadam se da ce se ove godine vratiti pravi AC, neka bude zahtjevan, tko moze igrati ce, tko ne moze nece ali koristiti takve izjave, da se downgrade radi zboga nas….?! Ja to nikada nisam cuo iz Ubisofta, a siguran sam da ni necu

    • 1oR

      @funky0308, 01.06.2017 - 14:56

      Lagao bih kada bih rekao da ne rade downgrade. To je ocigledno i bez mojih komentara. Necu da ispadnem kontradiktoran sa ovim,ali samo hocu da kazem da su im igre vizuelno savrsene,impresivne i pored downgradea koji je prisutan. Nervira me kada ljudi,pogotovo na ovom portalu,toliko pljuju po Divisionu a zivotom se kladim da ga njih 70% nije u zivotu ni pokrenulo. Igra nije tehnicki kao sto je prikazana ali to ne umanjuje cinjenicu da je sa NVIDIA karticom na ULTRA postavkama medju 3-4 najljepse igre danasnjice! Sada isto pricaju za Ghost Recon Wildlands, downgrade dowgrade. Da, i on je downgradeovan,ali i dalje izgleda fascinantno kada se uzme u obzir velicina svijeta i detalji u njemu! https://www.youtube.com/watch?v=F_2-enZ2FE4 Samo ce budaletina 100% tna reci da ovo nije vizuelna poslastica.Nije Crysis3,Ryse ili Metro ali na svoj nacin ubija tehnikalijama 🙂 Slazem se za Naughty Dog,oni rade igre dusom i zato su takve kakve jesu. Ubisoft je to davno prestao raditi,zato vise nije to to. Samo me nerviraju kretenski komentari. Upravo lik na ovom portalu sere toliko po Assassin’s Creed serijalu a budaletina je odigrala samo Assassasins Creed 2,tacnije to je bio poslednji koji je dohvatio u ovom serijalu. I kako onda takvi ljudi mogu pricati o serijalu kako je ovakav ili onakav. Definitivno nije kao sto je Creed 2 ili Black Flag, ali je jos uvijek odlicna igra… Oni prikazuju igru zbog sebe, da nas vise napale,ali opet mislim da je skresu zbog nas,ne zato sto je ne znaju napraviti takvom. Ko bi od nas mogao igrati Divisiona kakav je bio prikazan na E3 sajmu. Mozda bi,ali sa 4 1080ke. Onda bi opet svi kukali… i mozda bi projekat finansijski prosao ko Crysis 1 2007 godine. Kada je mizeran broj ljudi kupilo igru, jer je niko nije mogoa ni igati kako treba :))

    • Skyprotokol

      @1oR, 01.06.2017 - 15:58

      Rade dobre igre to stoji ja igram division meni je super kom nije nek nadje nesto drugo

    • funky0308

      @1oR, 01.06.2017 - 21:22

      Ma da, igre su im prelijepe, tko god kaze da nije, igra ih na sporetu. Kao sto rekoh, meni vecina igara kao sto su Division i GRW stimaju i ne smeta mi sto prica nije Unchartedovska, to niie takav tip igre. Lutaju to je istina ali ne izbacuju smeca kao No Man Sky i sl. Cak i FC Primal u kojemu nemam sate nego minute, bas mi nije sjeo, izgleda stvarno lijepo. Ma ne treba se opterecivati s takvim likovima, takvi bi svemu nasli zamjerku. Cak i Unity i Syndicate izgledaju odlicno, samo su (meni) dosadni. Evo jednog linka, moj gameppay iz GR Wildnessa, igram je u 1440p ali ni u 1080 na videu ne izgleda nista losije, tko god moze i koga zanima neka pogleda video kako je i igrana igra u 60fpsa u 1440p …kakav downgrade, a i ako je bilo optimizacije u tom smjeru, nema se sto zamjeriti izgledu igre. Likovi gledaju samo YT videe i naravno, sude po tom videu. Igre nisu filmovi, mozes pogledati video ali ne moze ti prenijeti ono najbitnije, taj feeling kojega imas ili nemas u igri… Neka oni fantaziraju i pisu gluposti, ode ja igrati Ghosta ;). https://youtu.be/ENc9BqQByMo
      Sto se tice razvovrsnosti misija i zanimljivosti samo igre, evo videa koji najavljuje jednog od bossova , kojih je 20ak (plus nize rangirani narednici i sl…igra je ogromna).
      https ://youtu.be/lncTHFyGSL0

    • 1oR

      @funky0308, 02.06.2017 - 00:12

      Nije se ni meni Unity svidio,Syndicate mi je odlican. Ma Unity i Synd. izgledaju prekrasno tu nema dileme. Ma YT unisti sliku,zato pacijenti i pricaju o downgradeu hahaha. Bacicu ti like i subs na kanal,mada si ovo mogao bolje izrezirati 😛 I ja bas objavljujem gameplay iz Wildlandsa,potrajace xD,dobar net kod nas u Bosni lol. Mozda ne unose inovacija u igre ali odlicne su i pored toga. Ni jedan Creed nije promasaj,svaki je dobar na svoj nacin. Unity mi nikada nece biti jasan,da li sam ja imao srece ili sta je u pitanju, ali ta igra mi je radila fenomenalno, sve ultra,1440p frejmova koliko hoces,nikad lag, nikad nista,tu i tamo po neki bag,jebem li ga…

    • baDarmageddoN

      @1oR, 01.06.2017 - 23:56

      Budimo realni- imaju općenito lijepu grafiku sve njihove igre ali na detaljima se vidi da ne mogu ući u istu rečenicu sa igrama poput Uncharteda 4 i još nekih koje mi se ne da nabrajati. Svaki detalj, svaki dio mape je na najvećoj razini. Daleko do toga da su Ubi igre vizualno loše, to rijetko tko kaže ali da nisu copy paste to ne može nitko reći osim ako nije nadrogiran. Meni je za Division bilo dovoljno 5 sati i nikada više neću pokrenuti. Raibow Six je nešto sasvim drugačije. To je kvalitetna igra. FC Primal je teška katastrofa, ne postoji neki realni razlog postojanja DLCa FC4 pod krinkom cijele igre a čak su i mapu jednostavno prekopirali. AC serijal je poslije Black Flaga bio samo copy-paste bez ikakve inovacije za koju bi se isplatilo kupovati igru. Neoptimizacija je na vrhuncu. Dok sam gurao sve igre na 4k na maksimalnim ili detaljima blizu tih jedan usrani Division (koji je izgledao daleko, daleko lošije od tih igara) je u prvim tjednima do dolaska patcha štucao a znaš što imam reći o završetku kampanje? Najgori kraj u ijednoj igri ikada. GRW je Division sa novim ruhom, iste mehanike, iste ideje i sviđa se istim ljudima. Priznajem da je daleko kvalitetniji na svim poljima a i optimiziraniji od Divisiona ali nemaju nikakve inovativnosti u toj igri a ja želim igrati copy-paste samo kod dobrih igara. The Crew je isto bio teži promašaj do dolaska Wild Run DLCa. Odlična ideja (očito kopiranje Forze Zorizon) ali tri klase ispod. Kažem, tek je sa dolaskom WildRun DLCa a pogotovo zato jer je ta nadogradnja donijela i bolju grafiku i bolju mehaniku i više detalja i više modova i više vrsta vozila (makar su te nadogradnje došle i onima koji nisu uzeli taj DLC), znači, ono što je problem sa 90% današnjih igara- tek je jedan ogromni DLC koji je izašao valjda godinama nakon izlaska igre napravio tu igru onakvom kakva je trebala biti. RS Vegas je dobra kompetativna igra. GRW je copy-paste i ima zbog toga sve stare probleme ali je igra na visokoj razini. The Crew je sada (sa dolaskom Calling All Units) došao također na visoku razinu. AC serijal napokon ide nešto mijenjati a tu se možemo samo nadati da će to biti na bolje. WD 2 je igra samo da je, shvatili su da nema šanse da se bore sa GTA serijalom i napravili su OK igru, ništa spektakularno. Ti barem u svim svojim komentarima govoriš jedino o grafici. Reći da je Division u vrijeme izlaska bila u top 4 igara je najveća glupost koju sam pročitao od tebe. Daleko najveća. Tako puno igara je na 1440p izgledalo daleko ljepše a o 4k uopće da niti ne govorim. Teksture su možda visoke rezolucije ali materijali tih tekstura su katastrofalni. Rekao sam to odmah kada sam testirao betu, stojim čvrsto iza toga i danas. GRW je barem taj dio popravio, sve ostalo je malo prepravio a tema ovog članka ipak je logo a ne grafika igara. Da sada ne komentiraš moje sate igranja, igrao sam te igre dovoljno da znam što o njima mislim. Da sada ne komentiraš da mi ne odgovaraju tipovi igara poput takvih, isto nije istina jer igram i igrat ću i dalje i taktičke FPSove i utrke i RPGove (akcijske i sve ostale) i co-op MP igre. JOš jkednom da napomenem najgluplju izjavu koju sam od tebe pročitao – ” Igra nije tehnicki kao sto je prikazana ali to ne umanjuje cinjenicu da je sa NVIDIA karticom na ULTRA postavkama medju 3-4 najljepse igre danasnjice” Ahahahaha. Stvarno si mi ćorav 😛

    • 1oR

      @baDarmageddoN, 02.06.2017 - 00:22

      Division nije jedini koji ti ne moze raditi na ULTRA na GTX970 G1 kartici! Na njoj ti na 4K i ultra ne moze raditi Arkham Knight,Crysis 3,Metro Last Light,Just Cause 3,Syndicate,Unity,Project Cars,Far Cry 4,Wildlands i sijaset novih igara. Mrvu starije igre mogu bez problema ali ni jednu od ovih sto sam naveo, i to nisu sve, ne mogu ti raditi na 4K i ultra postavkama,cak ni blizu njih haha. Pricam to jer imamo potpuno istu karticu. Neka sam ja corav ali lagano tvrdim da je Division medju najljepsim igrama danasnjice,sa pola gasa 😀 Sa svim ostlaim se slazem sto si napisao. U sustini,jos jedan koji mrzi igru jer je ne moze igrati na ultra 😀 😀 😀

    • baDarmageddoN

      @1oR, 02.06.2017 - 01:11

      Prihvaćam tvoju karticu i dižem je za još jednu 😀 Osim Batmana zbog problema sa SLIjem, SVE sam te igre koje si nabrojio igrao u 4k bez problema. Very high i Ultra postavke u 60 stabilnih frejmova. I ne samo te igre, ima podosta novijih igara koje sam pokretao u 2160. Starije igre nemaju 4k teksture tako da da, nje ne računam. Naravno, najnovije generacije idu tek u 1440p na Ultri ali ajde, to je normalno. I to će se smanjivati. A sada trebam još nešto komentirati, čisto da ti objasnim, igrao sam jako dugo igre toliko bolje od Divisiona na plejki u 1080p30 što znači da mi baš i nije stalo do grafike koliko bi to tebi možda odgovaralo, u vezi ovog komentara. Ali reći da je Division nešto lijepa igra je apsurd. Teksture su među najgorima od Ubisoftovih igara. Reći to za Syndicate ili GRW ili FC je OK ali Division? Užasne teksture, nikakva briga za detalje. Neoptimizacija je bolna točka, to nije upitno. Da ne govorim da je to krnja igra u odnosu na to kakve su gadgete i mapu i sve ostalo prikazivali na prvom traileru sa E3 sajma. Čekao sam tu igru kao nešto najbolje ikada a poslije bete sam… ne, usred bete sam poništio preorder. Isti vragse desio sa NMS (na koji ja nisam pao), makar tko je od NMSa očekivao čuda taj nije znao da je maksimum takvih igara Elite Dangerous ili nešto toga tipa a to je barem iskrena igra u svojim promidžbama 😀

    • 1oR

      @baDarmageddoN, 02.06.2017 - 12:53

      A imas SLI 970ke! A jebi se onda,tako reci 😀 Onda mozes,sa njih 2 mozes sta god hoces. Mozes i sa jednom a ne dvije 😛 ”Uzasne teksture na Divisiono” Da nisi imao neki bag,teksture su prekrasne,s obzirom koliki svijet je implementiran u igru!Hm, svasta bas…Sto se tice Wildandsa,bas on ima problema sa teksturama. Koje su fantasticne dok ”rade”. U vecini slucajeva kasne sa ucitavanjem,dok mi se to nikada nije desavalo na Divsiionu. Sklapam jedan klip iz Divisiona,poslacu ti link cim ga objavim. Ili si ti slijep ili sam ja lud,nema trece. Sto se igre tice slazem se da nije nesto spektakularno,sasvim dobra igra ali reci da je grafika sranje je van svake pameti 😀

    • baDarmageddoN

      @1oR, 02.06.2017 - 15:12

      Nisam rekao da je sranje, samo da je neoptomiziranost ogromna i da su mi teksture loše. Opet, ne rezolucije nego teksture materijala ne pripadaju materijalima koje imitiraju. Pogledaj si snijeg u TombRaideru ili ne daj bože u Battlefrontu ili plastiku i metal u GTA u odnosu na obu igru iki dezalje između tih igara… neusporedivo. Da je igra kao na traileru ne bi imao ništa za reći

  • chupacabra1

    01.06.2017 - 02:32

    Predstavlja sonicovu frizuru

  • Skyprotokol

    01.06.2017 - 15:54

    Odvratan je

  • Dukindra

    07.06.2017 - 13:00

    Dosta mi se sviDZa 😀 Bas je onako….Elegantan ?

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?