HCL.HR

Ubisoft se udružuje s policijom u borbi protiv ekstremne toksičnosti u igrama

Zoran Žalac 08.02.2023.   •   71 komentara   •   Zanimljivosti


Tvrtka Ubisoft odlučila se na sljedeći korak u borbi protiv toksičnog ponašanja u igrama. Od sada će za ekstremne slučajeve direktno kontaktirati policiju u određenim zemljama.

Britanski BBC izvještava kako je francuska tvrtka Ubisoft ostvarila suradnju s engleskom policijom kako bi se borili protiv toksičnog ponašanja u mrežnim igrama.

Suradnja bi trebala funkcionirati na dvije razine. Na prvoj će razini policijski stručnjaci savjetovati Ubisoftove zaposlenike oko suočavanja sa slučajevima nasilja putem mreže. Na drugoj razini Ubisoft će imati “direktnu liniju” s policijom, te će policijskim snagama prijavljivati slučajeve ekstremne toksičnosti za koje će policija potom odlučiti traže li intervenciju.

Što su to slučajevi ekstremno toksičnog ponašanja? Iz Ubisofta opisuju takve kao slučajeve u kojima  zaposlenik Ubisoftovog centra za odnose s potrošačima sumnja da je igraču zbog prijetnji u igrama ugroženo zdravlje ili život. Srećom, iz Ubisofta kažu da takvih slučajeva imaju manje od 0,01%.

Premda Ubisoft ima suradnju s engleskom policijom, BBC ističe kako ta suradnja ima utjecaja i na ostale zemlje. Za primjer navode nedavni slučaj iz Norveške gdje prijavljeni igrač nije bio britanski državljanin, ali je engleska policija svejedno kontaktirala norvešku policiju koja je potom reagirala.

Komentari (71)

  • Xeon

    08.02.2023 - 17:17

    E sad cu iz inat jos vise

    • alan40rt

      @Xeon, 08.02.2023 - 17:23

      Nezz dal trollaš al ako si iskren, nije ti to na ponos i diku.

    • dragansimic22

      @alan40rt, 09.02.2023 - 10:18

      #triggered

    • Renholder

      @Xeon, 08.02.2023 - 17:53

      Tako je u inat orwellovcima.

    • Igor Belan

      @Xeon, 08.02.2023 - 21:08

      Citiram: “Što su to slučajevi ekstremno toksičnog ponašanja? Iz Ubisofta opisuju takve kao slučajeve u kojima zaposlenik Ubisoftovog centra za odnose s potrošačima sumnja da je igraču zbog prijetnji u igrama ugroženo zdravlje ili život.” Znači o ovome se priča. Samo o tome. Ne o rendom uvredicama i trollanju dok igraš (ako se bojiš da ti to “ukidaju”).

    • Pararera

      @Igor Belan, 09.02.2023 - 13:36

      To su pretnje. To ne bi stavio u toksično ponašanje

    • Igor Belan

      @Pararera, 09.02.2023 - 13:54

      Naravno da su i prijetnje toksično ponašanje. Doduše, ovdje specifično pričamo o nečemu što su oni sada odlučili nazvat “slučajevi EKSTREMNOG toksičnog ponašanja”. Od čega su prijetnje jedan primjer.

  • YoyoOyOy

    08.02.2023 - 17:28

    Čim više žele kontrolirati ljude to će im se gore vraćati. Makar ne znam po kojem zakonu možeš nekome nešto zato jer ti je prijetio. I to online. Sa nekog online računa. Hahahaha Mislim da bi VPN mogao tome stati na kraj, takvim sranjima od strane izdavača.

    • Agent

      @YoyoOyOy, 08.02.2023 - 17:35

      Zbog prijetnji možeš u zatvor, bile one uživo ili online.

    • YoyoOyOy

      @Agent, 08.02.2023 - 19:39

      Gluposti

    • Agent

      @YoyoOyOy, 08.02.2023 - 19:42

      Možda tebi zvuči kao glupost ali ne znači da nije istina.

    • Tony Ghost 1811

      @YoyoOyOy, 09.02.2023 - 07:11

      Tebi je u redu nekome prijetiti nasiljem ili cak smrcu? Ne zanima te kako se osjeca osoba kojoj je to upuceno?

    • YoyoOyOy

      @Tony Ghost 1811, 09.02.2023 - 08:20

      Ne ali ne smatram da je primjerena kazna za to zakonska. To je debilno. A sa druge strane se štite pedofili, silovatelji i stvarni nasilnici. Zabrana prilaska je sasvim dovoljan prvi korak. A pošto online nisi blizu nekome onda zabrana kontakta sa tim ili drugim računom. Kakva usrana zatvorska kazna za nekakve prijetnje? To je suludo

    • YoyoOyOy

      @YoyoOyOy, 09.02.2023 - 08:20

      *Zatvorska a ne zakonska.

    • dragansimic22

      @Agent, 09.02.2023 - 10:18

      previše si sensitivan

    • SanKa

      @YoyoOyOy, 09.02.2023 - 10:00

      iskreno, ja bih najzesce kaznjavao ekipu što swata druge

    • YoyoOyOy

      @SanKa, 09.02.2023 - 11:21

      To je opasno po život, daleko opasnije od online prijetnje u igri. Svakako zatvor plus neka kaznica

    • Renholder

      @SanKa, 09.02.2023 - 13:55

      za swating pola krivice ide i swat timu a zatim i mutickoj kulturi oruzja.

    • SanKa

      @Renholder, 09.02.2023 - 15:52

      apsolutno si u pravu ali pazi bolestan um, netko ti se zamjeri u igri, ti mu zoveš specijalce. wtf

    • Renholder

      @SanKa, 09.02.2023 - 18:16

      Zove jer zna da je u americi i da ce da te ubiju kao kera.

  • Bogy

    08.02.2023 - 17:43

    Jel se isto udružuju s policijom zbog ekstremne toksičnosti na radnom mjestu i crunch culture?

    • Agent

      @Bogy, 08.02.2023 - 17:48

      Ako im je dobro plaćeno ne vjerujem da je problem crunch culture.

    • Bogy

      @Agent, 08.02.2023 - 19:04

      Slažem se, ali čak i na dobro plaćenim mjestima poput ubisofta ljudi neće trpiti toksičnost i još uz toga crunch culture, radije će otići u tipa ps studios i xbox game studios gdje će imati puno bolje uvjete.

    • Agent

      @Bogy, 08.02.2023 - 19:10

      Za toksičnost se slažem ali opet mislim da gdje je atmosfera u poslu jako/često toksična da bi ljudi odlazili i s vremenom se nebi ni zapošljavali tamo. Pa ne vjerujem da velike firme imaju takvu atmosferu.

  • Renholder

    08.02.2023 - 17:55

    Ko drugi nego englezi ayy LMAO.Nekad mi drago sto zivim u bosni.

  • S3k1

    08.02.2023 - 17:59

    Nikada nisam vidio poantu toksicnosti u igrama tako da mi stvarno nije jasno sto ljudi dobivaju s tim osim očito neke svoje poremecene osobne satisfakcije.

    • Agent

      @S3k1, 08.02.2023 - 18:01

      Kolko često igraš online kompetetivne igre?

    • S3k1

      @Agent, 08.02.2023 - 21:03

      Svakodnevno

    • Agent

      @S3k1, 08.02.2023 - 22:09

      Ako igraš csgo,lol,rainbow,rocket league ili nešto slično i uspiješ da nikad nisi toksičan reci formulu, milijuni igrača ju trebaju.

    • S3k1

      @Agent, 09.02.2023 - 00:55

      Nema formule, jednostavno sam takav 🙂

    • Darcoolio

      @Agent, 09.02.2023 - 02:25

      Formula je da ako je došlo do toga da opsuješ to ćeš i da uradiš, ali nećeš to i napisati.

    • Agent

      @Darcoolio, 09.02.2023 - 07:58

      Znači ne smiješ imat mikrofon? Ili ako kažeš onda nisi toksičan nego samo ako napišeš?

    • S3k1

      @Darcoolio, 09.02.2023 - 12:49

      Potpisujem

    • dragansimic22

      @Agent, 09.02.2023 - 10:19

      vrijeme MW2 je daleko bolje nego ova današnja mirna vremena

    • Agent

      @dragansimic22, 09.02.2023 - 10:47

      Da ali i ono vrijeme isto ulazi u toksičnost. Malo drugačije ali je to sve vrsta toksičnosti.

  • Aldin219

    08.02.2023 - 18:05

    Mrs iz igara u pm! Fuj. Ekstremne toksicnosti? Aka najnejasnije i nedeginiranije kategorije koja dozvoljava politicko ciscenje i djelivanje. Ubisoft trsko da moze biti odvratnika kompanija

    • Aldin219

      @Aldin219, 08.02.2023 - 18:06

      Najnedefinisanije*

  • LetMeBeFrank

    08.02.2023 - 18:11

    Zar nemaju oni pune ruke posla s pravim kriminalom? Ono, ubodi nozem, bacanje kiseline u lice itd. Otkud im ljudstvo, vrijeme i resursi da ih trose na ovakve gluposti?

    • Renholder

      @LetMeBeFrank, 08.02.2023 - 18:22

      Ide delete komentara.

    • Agent

      @LetMeBeFrank, 08.02.2023 - 19:11

      Nije to Amerika da imaju tolko posla s time.

    • LetMeBeFrank

      @Agent, 08.02.2023 - 19:39

      U krivu si.

    • dragansimic22

      @Agent, 09.02.2023 - 10:20

      lol čuj ovog apologeta

    • Renholder

      @LetMeBeFrank, 08.02.2023 - 19:22

      555-333 je jedini broj koja ja zovem xD

    • IgorBiH

      @LetMeBeFrank, 09.02.2023 - 03:16

      Nemaju. Na Zapadu teče med i mlijeko, ljudi su puni para i ne okreću se kriminalu. Osim ovom visokotehnološkom i kriminalu bijelih okovratnika ali ti ljudi su prebogati i presofisticirani da bi ih ulovili osim nekih izuzetaka.

    • dragansimic22

      @LetMeBeFrank, 09.02.2023 - 10:20

      Pravi komentar na pravom mjestu, svaka čast, nažalost i ban

    • Igor Belan

      @dragansimic22, 09.02.2023 - 13:33

      Ne kužim zašto bi bio ban? Ono, čovjeku nije jasno kako policija funkcionira i pita obično pitanje.

    • dragansimic22

      @Igor Belan, 09.02.2023 - 14:23

      Dobar bait

  • esse

    08.02.2023 - 18:29

    Radi se o ograničavanju slobode govora. Ništa više.

    • Darcoolio

      @esse, 09.02.2023 - 02:27

      Nekome pretiš ubistvom ili vređanje porodice je sloboda govora?
      Ti si druže definitivno rođen u paralelnom univerzuumu.

    • dragansimic22

      @Darcoolio, 09.02.2023 - 10:20

      Ti ne bi preživio vrijeme MW2

    • Darcoolio

      @dragansimic22, 09.02.2023 - 11:20

      Druže, igram MP od Anarchy online, smrdljivi MW mi nije problem jer nemam običaj da slušam urlanje maloumnika, to ide na off i ne mogu da se iznerviram zbog toga.
      Pričamo o tome da takve likove treba dovesti u red, a ako ne može onda lepo ban na 7 dana, pa na mesec i posle ćao, igraj Tetris.

    • dragansimic22

      @Darcoolio, 09.02.2023 - 11:35

      To je čar takvih igara, poštenije je da sensitivci ne igraju takve igre. Zbog toga nemamo krvi niti gorea u igrama, nemamo ni golotinje jer svima nešto smeta ili su uvrijeđeni ili je to toxic. I na kraju ispašta gaming komjuniti.

    • Darcoolio

      @dragansimic22, 09.02.2023 - 19:18

      Ne lupetaj.

  • esse

    08.02.2023 - 18:31

    I gadno zadiranje u privatnost …

  • esse

    08.02.2023 - 18:38

    Btw moji komentari spadaju u toksično ponašanje ..

    • alan40rt

      @esse, 08.02.2023 - 19:09

      Dojdeš svakih 7 minuta ostavit komentar? Nisi toksičan nego nemaš pametnijeg posla xD

  • tylerogg

    08.02.2023 - 19:13

    Nesto mutavije nisam skoro procitao a vecina tih toksicnih ljudi dolaze od njihove strane ko i podrska hakerima.Tu jos nadjemo kradju novaca,pranje i sta sve ne od ubitrasha.

  • Hadvar

    08.02.2023 - 20:38

    Ljudi… Mute one koji vas živciraju i vrijeđaju i reportajte ih. Zar je to tako teško? Zar zbilja misle da će policija nešto učinit po tom pitanju? Što? Hoće klincu od 10 godina doć murija pred vrata i strpat ga u maricu zato jer je opsovao nekome?

  • marjanovicut

    08.02.2023 - 21:04

    Bas zbog toga sto nema posledica sem beskorisnih banova u mp igrama ljudi su jos i zasticeni iza laznih nick-ova i iza svojih akaunta koji nemaju veze sa personalnim informacijama. Tako neki francuski kiflicar sa 40kg koji uzivo ne bi smeo da kaze rec ispred tebe jer bi skupljao zube po betonu, u esport igrama ti psuje zive i mrtve i pusta muda. Svaka esport igra treba sakupljati sve moguce personalne podatke kao sto i svaki spotski savez skuplja sve personalne podatke. Transparentnost je jedini nacin da se zaustave takvi pacijenti, jer nikog nije briga hoce li mu neki nebitan akaunt dobiti ban.

  • Marked91

    08.02.2023 - 21:07

    Ljudima je postalo dosadno u životu fakat. Jbt idem doma mrtav umoran sa posla, odigram par sati i ajde ća, koga da vrijeđam i sprdam..

  • battery992

    08.02.2023 - 22:00

    Nedavno su u Engleskoj priveli ženu koja se ni manje ni više nego u sebi molila preko puta klinike za pobačaje… Bez obzira što netko mislio o njoj i njenom djelu teško da itko s mozgom može vjerovati da je isto za privođenje.
    Sjećate se kada smo u nekim starim vremenima igrali nogomet u kvartu, bilo je tu prijetnji, tuča, psovki, da li je trebala policija sa strane gledati i kažnjavati/hapsiti sve redom?
    Situacija u većim engleskim gradovima sve više izmiče kontroli, a policija se bavi verbalnim, a i misaonim deliktom…

  • Saren

    09.02.2023 - 04:41

    Od svih zivih i mogucih problema oni se bave – jezicinom i battle-passom i skinovima. Pa daj vise sjasite bog vam uslisio jade koji vas tamo drze. Cheatera nikad vise, anti-cheat je sprdnja, optimizacija sprdnja, svako malo serveri prdnu na rosu, svako malo sve je vise primjetan MS lag izmedju tebe sa 30-40 ms-a i tipa sa15 ms-a. Vise nije normalno, al hej, tudje “jezicine” su nam goruci problem pa ajmo juris na to…. Od kad je ovo novo vodstvo firme i ove igre, time je vise igra otisla u podrum zahvaljujuci nesposobnosti i idiotluku vladajucih. Zalost i tuga.

    • Saren

      @Saren, 09.02.2023 - 04:43

      Ljudi ga kenjaju po CoD-u ali CoD koliko toliko drzi taj anti-cheat u redu i bar slusaju zajednicu. Ovima najveca preokupacija u zivotu koji skin iz x/y igre dovesti u Siege i kakava battlepass treba biti… tuga i zalost sto su napravili od igre unazad zadnje dvije godine…

  • Malimicek89

    09.02.2023 - 09:35

    Snowflake kultura preuzima kontrolu. Da nije ekstra bijedno i odvratno bilo bi smijesno. Covjece imam ljude u engleskoj. Svaki dan 5 ljudi bude probodeno nozem ali ce murja upast u kucu ak si nekom preko mikrofona je…mamicu ? Urlam, urlam, nije ni cudo sto razmisljaju o povratku nakon vise od 10 godina, totalno propala zemlja. Plus ove pipice kaj brane to: opsovali su me u igrama milion puta. I sta sad. Da se bacim pod vlak ? Da idem na terapiju ? Hvala ti balkane sto postojis gdje su jos stvari donekle normalne a ne da mi murja bane na vrata jer sam nekog unutar cod matcha nazvao pic…ili mu krivo rekao pronounse. Ima engleska puno problema sa bandama i kriminalom ali im je ocito bitnije ako netko psuje ili Dragana zove Dragicom. I sad ce doc ovi: a sta je sa prijetnjama ubojstvom bla bla bla. Ponavljam igram cod cujemo ih svaki dan. I ? Ponavljam, i ? Toksicni ljudi imaju problema ali unutar svake igre ima opcija mute i ako ti toliko utjece na zivot random osoba iz Indije koja psuje onda sinko i ti imas ozbiljnih mentalnih problema. I ne, ne pricam o Swattingu to treba bit 20 godina zatvora…

  • dragansimic22

    09.02.2023 - 10:21

    Sramotno od policije

  • Maki6

    09.02.2023 - 10:48

    Što je to Swatting?

  • Pararera

    09.02.2023 - 13:38

    A u UK policija gleda imigrante kako mlate ženu i ništa ne poduzimaju. Vrh!

  • Nijam Kaj

    10.02.2023 - 18:18

    Da je ubisoftu stalo do svojih korisnika radili bi na pravoj sigurnosti samih igara u MP… Ne tako davno se uz cheat u RB6 moglo drugim korisnicima prikazivati bilo kakvu sliku. Ne znam za druge, ali meni je veći problem da mi iskoči eksplicitna slika, izvuče moj IP, instalira maliciozni program (nedavni gta 5 online propust), da ban bez razloga mom acc… Nego da mi neko vrišti u mikrofon kako će me “ubiti”, a nije u stanju to napraviti niti u igri.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?