HCL.HR

Wolverine igru nećemo vidjeti prije 2025., tvrdi pouzdani leaker

Lovro Maroševac 20.11.2023.   •   51 komentara


Poznati leaker tvrdi da igru nećemo dobiti prije 2025. godine, a ista će se uvelike razlikovi od dosadašnje tri Spider-Man igre.

Razvojni studio Insomniac Games trenutno ima pune ruke posla s Marvel’s Spider-Manom 2. Odličan nastavak je na The Game Awardsu nominiran u sedam kategorija te će gotovo sigurno dobiti ekspanzije i DLC-jeve u budućnosti.

Druga igra iz tog svijeta, ona o Wolverineu, još uvijek je u razvoju. I čini se kako neće biti dovršena prije 2025. godine, barem tako tvrdi poznati leaker Daniel Richtman. On je inače vrlo pouzdan po pitanju prenošenja ranih informacija o filmovima iz svijeta Marvela. Richtman također dodaje kako će igra biti mračnija od Spider-Mana i brutalno nasilna. To je nešto što okorjeli fanovi Logana priželjkuju, pošto Wolverinea karakteriziraju temperamentnost, mišićavost i mrzovoljnost te je uvijek dio prave akcije.

Radnjom će biti smješten u fiktivni grad Madripoor, mjesto u Jugoistočnoj Aziji u Marvelovom svijetu. Tamo se često odvijaju priče X-Mena, stoga nije ni čudan spomen da ćemo Wolverinea zaigrati u tom gradu. Odavno je poznato kako će Spider-Man i Wolverine dijeliti univerzum pa nije na odmet razmišljati o mogućoj zajedničkoj igri. Ipak na obje radi Insomniac.

Komentari (51)

  • Mrky

    20.11.2023 - 15:56

    Neka ljudi malo odmore od herojskih igara.

  • Tomon_45

    20.11.2023 - 16:04

    Ovu igricu čekam ko ozeblo sunce,nema problema ćekam 2025.

    • BeLLicus

      @Tomon_45, 20.11.2023 - 19:29

      Nije da imaš izbora…

    • Tomon_45

      @BeLLicus, 20.11.2023 - 20:02

      Da pravo kažem ne žuri mi se,kad imam igrica za igrati,

  • Demon90

    20.11.2023 - 17:26

    X-Men Origins: Wolverine iz koje 2009 još uvijek igriva.

  • Mrkvicaa

    20.11.2023 - 17:33

    U nedostatku vremena za igrice fino legne podulja odgoda od igranja.

  • Duanador

    20.11.2023 - 18:55

    Nesmeta mi sacekat.

  • PrydaCro

    20.11.2023 - 20:17

    Pitanje je ovdje hoce li i on biti slapa kao Peter Parker. Ne sumnjam u Insomniac i u njihove woke aktiviste smislit ce oni nesto.

    • sallaD

      @PrydaCro, 20.11.2023 - 21:08

      Ako je u pitanju oko povećanja njihovog ESG rejtinga i/ili Sweet Baby Inc. im bude ponovno konzultat za pisanje, onda si u pravu.

    • PrydaCro

      @sallaD, 20.11.2023 - 21:20

      Naravno da jesam 😂 ne mogu si oni pomoci.

    • Mrkvicaa

      @PrydaCro, 21.11.2023 - 00:10

      hoće ako ima vaša američka brača narede

    • Glint

      @Mrkvicaa, 21.11.2023 - 16:08

      Ehhhh…?

  • Pteri Deri

    20.11.2023 - 20:39

    Jel ima podatak hoće u igri preimenovati x-men u x-women i hoće li wolverine podržavati black lives matter

    • alan40rt

      @Pteri Deri, 20.11.2023 - 21:39

      Ili Twitter-Man 🤔

  • Demon90

    20.11.2023 - 22:24

    Mislim ja je vrijeme da HCL počne blokirati pojedince koji na svaki post imaju prigovor o manjinama lgbtq populaciji i slično

    • PrydaCro

      @Demon90, 20.11.2023 - 23:18

      Misli ti sta hoces, svatko ima pravo svoje mislenje iznijeti. Takvi kao ti i ne znaju drukcije nego ajmo cenzura. Ali ni to nije nista novo jer lakse je nekoga cancelat nego imat ikakav razgovor. I ovdje nitko nije ni spomenuo te grupe, a ako si ti to vidio onda ocito znas da je istina da se woke smece gura u gaming. Ali tebi to ne smeta sto je ocigledno, da se mozda propagira evandjele i pro life politika u igrama prvi bi ovdje plakao i vristao licemjeru jedan. Nick ti bas uz karakter.

    • Demon90

      @PrydaCro, 21.11.2023 - 02:14

      Iznesi mišljenje tamo gdje važi ovdje je riječ o wolverine igri i nema nikakve potrebe ubacivati woke komentare. Nitko te ne tjera da igraš.

    • mirkunjaaa

      @Demon90, 21.11.2023 - 06:05

      Slažen se u potpunosti s tobom.
      Već san naglasija da su ovi anti-woke manijaci odavno postali naporniji od samog woke pokreta.
      Još kad se na to nadoda agresivni stav to je za automatski ban.
      Jbt na svakom drugom članku laprdaju o tome.
      Živi svoj život i pusti druge da žive.

    • PrydaCro

      @mirkunjaaa, 21.11.2023 - 10:53

      Nikakav anti woke manijak vec samo anti woke. I meni su likovi koji brane to ideolosko smece naporni pogotovo kad imaju agresivni stav to je za automatski ban. I sta cemo sada? Mislim kakvi ste vi kreteni da bi branili ljudima kako ce mislit i sta ce pisati. Zivi svoj zivot i pusti druge.

    • Rick Sanchez

      @PrydaCro, 21.11.2023 - 11:36

      …pa tako i ti pusti developere da razvijaju igre kakve oni žele i ne jedi govna.

    • PrydaCro

      @Rick Sanchez, 21.11.2023 - 11:49

      Tebe sam samo cekao. Pa ko ih drzi? Zar ja nemam pravo kao potencijalni kupac da se zalim na proizvod. Hoces mi ti zabranit? Primjetio sam da vi lijevo nastrojeni rezite cim se spominje woke i dugina zastava. Uostalom tko si ti uopce i sta ulijeces kao bijeli vitez. Pravis se kulturan i otvorenog uma jer su ti roditelji fino odgojili i onda meni pises da jedem govna jer ne nemam isti stav i vrijednosti kao ti i jer ne zelim woke politiku u igrama. Nemam pravo misljenja jeli? Ja glasam novcanikom i samo sam iznio svoje misljenje i nista vise. Ali ti i tebi slicni odma bi banali i cenzuru uvodili pa da mozete uzivati u svom echo chamberu. Taj film neces gledat prika moj tako da mozes se sam najesti govana. I ptice na grani vide sta se radi u filmskoj i gaming industriji nisu to nikakve teorije zavjera. To sto sam protiv woke smeca ne znaci da mrzim manjine ili druge ljude ali vasi mozgovi ne mogu to procesirat vec ajmo nekakvu etiketu nalijepit nekome jer ne slazemo s njime.

    • Rick Sanchez

      @PrydaCro, 21.11.2023 - 12:46

      Ničim izazvan si na vijesti o Wolverineu krenuo spominjat woke problematiku. To je problem, prika moj.

    • PrydaCro

      @Rick Sanchez, 21.11.2023 - 13:15

      Nije nicim izazvano, Insomniac radi Wolverina zar ne? Znamo dobro sta su napravili sa Spidermanom ili mozemo ignorirat. Kako god necu spamat i off topic pisat.

    • Rick Sanchez

      @PrydaCro, 22.11.2023 - 08:36

      Zanimljiva logika… Ubacili su woke pizdarije u igru A, zasigurno će još više u igru B.

    • PrydaCro

      @Rick Sanchez, 22.11.2023 - 10:59

      Vrlo vjerojatno da, ipak kvota se mora ispuniti. Sta se cudis nije mi jasno. Od oskara do bafte uveli su diversity pravila sto nema veze sa zdravim razumom. I tim istim putem ide gaming. Znaci odma si ogranicen u pisanju scenarija bilo za igru ili film jer moras ubaciti manjine i druge skupine, znaci kretenizam na ntu jer ogranicava umjetnicku slobodu izrazavanja. Nista dobro od woke aktivista ne proizlazi jer ti isti ljudi ne zive na istoj planeti kao 99% normalnog svijeta.

    • Daky_13

      @PrydaCro, 24.11.2023 - 15:31

      Satanisti su oko nas bajo moj oni seku oni peku

    • TitanShifter

      @Rick Sanchez, 21.11.2023 - 16:08

      Plitak si ko lokva, pokopo te covjek argumentima. HCL malo obratite paznju na ovakve slucajeve (demon90 takodjer nista nije bolji), jer ako ne mozemo svi iznosit svoja misljenja na normalan nacin, kao sto je pryda gore, koja je onda poenta?

    • Demon90

      @TitanShifter, 21.11.2023 - 16:14

      Momak prošetaj. Ja nisam komentirao kad u nekoj igri nema “woke” isto tako pojedinci ne bi trebali ako ga ima. Igra još godinama od izlaska i pojma nemate što će biti u igri a već laprdate jer ga radi insomniak.

    • TitanShifter

      @Demon90, 21.11.2023 - 16:26

      Nisam znao da si jedan od? Mozda ipak ti trebas prosetat?

    • HCL Moderator tim

      @TitanShifter, 22.11.2023 - 09:41

      Upozorenje za odvođenje rasprave na osobnu razinu. Nagađanje tko je kakve orijentacije, rase i sl. nije isto što i iznošenje mišljenja /stava o nekoj temi.

    • TitanShifter

      @HCL Moderator tim, 22.11.2023 - 11:54

      Ako sam ja ovdje problem, ti si jedan obicni delulu. O kakvom nagadjanju pricas?
      Broj 1: Pitanje nije postavljeno do kraja sa namjerom. “Nisam znao da si jedan od?” Moze znacit hiljadu stvari.
      Broj 2: Zbog toga ne postoji nikakvo nagadjanje kako ti to zoves, odnosno jedna velika glupost i treba da te je sramota sto si mi uputio “upozorenje” za ovakvu stvar. Makar bi mene bilo. Najbolje da svi skocimo u tu kantu lenora?

    • PrydaCro

      @Demon90, 21.11.2023 - 17:06

      Opet me vuces za jezik. Tko si ti da govoris sta bi tko trebao komentirat. Nebitno koja tema i na kojoj si strani. Zasto odma napadi umjesto da se udje u dialog? Ja zelim da Wolverine bude odlicna ma perfektna igra. Ja to stvarno zelim jer sam fan Marvela i igara. Ali ne, lakse je reci nekome da mrzi zene jer mu se ne svidja dio gdje igra sa MJ u Spidermanu. Samo etikete lijepit i usutkavati druge ljude jer zahtjeva manje mentalne gimnastike. Zato i serem po woke smecu jer nema veze s mozgom i realnosti. Meni osobno igre ne trebaju pametovat kako da zivim i mislim i nekakve poruke slat. Nebitno koja politika lijeva ili desna. Tko voli neka izvoli, nemam nista protiv, ali imam pravo negodovat kad u svakoj novoj igri mora biti kvota popunjena s nebitnim stvarima. Zar ne bi bilo bolje umjesto MJ misija da smo igrali vise s Venomom, ali ne iako je znao Bryan Intihar da ljudi ni u prvom dijelu nisu gotivili te misije nije ga zanimalo. Kako sam kaze “if she’s a little OP, I don’t give a sh**. She’s fine. I don’t care.” Pametnome dosta.

    • Rick Sanchez

      @PrydaCro, 22.11.2023 - 08:40

      Ti znaš da među gamerima ima jako puno žena kojima je bilo drago igrati kao MJ? Na njih ne misliš?

    • PrydaCro

      @Rick Sanchez, 22.11.2023 - 11:05

      Aha znaci ti znas sto zene vole. Kakve veze ima MJ sa zenskim gamerima? Eto vidis mojoj zeni je drazi Spiderman. Po toj logici vise bi zena igralo/ volilo Laru Croft i njene igre. Odkud ti uopce ta ideja. Taj dio sa MJ je najgori dio cijele igre, ne zbog toga sto igras bas sa MJ vec jednostavno je zabavnije igrat Spideramana ili recimo mozda Venoma. I na kraju krajeva ako ti se vecina igraca bunilo na te misije jos u prvom dijelu onda bi vjerojatno razmislio kako bolje ukomponirat njene sekcije ili jos bolje dati igracima da igraju vise s Venomom. Kakva jednodimenzionalna logika MJ zena= zene vole igrat Mj.

    • Rick Sanchez

      @PrydaCro, 22.11.2023 - 11:22

      ”Zanimljivi” su ti pokušaji dokazivanja svog pointa 🙂 Naime, tvoja supruga ne čini uzorak s obzirom da se radi o jednoj osobi, a tako statistika ne funkcionira. Da, definitivno mislim da je Insomniac putem MJ gameplay dionica htio ugoditi ženskoj populaciji, a i ubaciti malo stealtha da razbije dinamiku. Ne vidim tu nista woke ili kontroverzno.

    • PrydaCro

      @Rick Sanchez, 22.11.2023 - 11:42

      Nisam rekao da je kontroverzno ili woke vec da su sekcije smece. Doduse jesu i woke kad razmislim jer MJ je ocito jaca nego Miles i Peter kombinirano jer bez imalo muke rijesava zlikovce koji Spidermanu zadaju muke. Tipicna Mary Sue. I da u pravu si moja zena ne cini uzorak, isto tako podcjenjujes zene gamere jer sam 100% siguran da i one vise vole igrat kao Spiderman zbog gameplaya. Uostalom MJ u ovoj igri nema ni Ž od ženstvenosti tako da vecina zena nece se ni poistovjetit s tim Frankesteinom.

    • Rick Sanchez

      @TitanShifter, 22.11.2023 - 08:32

      Pošto si očito vrlo mudar, objasni mi kako me čovjek pokopao argumentima? Počeo se žalit na woke elemente igre o kojoj ne znamo NIŠTA 🙂

    • mirkunjaaa

      @PrydaCro, 22.11.2023 - 07:49

      Ne branin ja nikoga prijatelju ali je činjenica da na svakom članku moran gledat prosere uglavnom istih likova woke ovo, woke ono…
      Em ste dosadni em pljujete po ljudima koji nikoga ne napadaju ni vrijeđaju nego eto vama smetaju.
      Ja osobno isto smatram da ne trebaju u svakom filmu i igri bit zastupljene sve sex orijentacije i rase jer to jednostavno nije realno ali isto tako ni ne smeta mi. Danas je takvo vrime i svit se minja i evoluira.
      Na ljude triba gledat isključivo kao ljude a ne nacije, rase i ko s kim dijeli krevet.
      Amen!

    • PrydaCro

      @mirkunjaaa, 22.11.2023 - 11:16

      Slazem se potpuno ljudi su za mene svi ljudi. Dijelim ih na dobre ili lose, ali ovo sto se radi u gamingu i filmu nema veze sa reprezentacijom neke skupine. Jednostavno je toksicno i nerealno sto se radi. Od race/gender swapanja sve u ime nekakve bolesne politike. Previse volim gaming da bih sutio, internet bruji i masu se ljudi buni na Spiderman 2 i njegovu djetinjastu i izpolitiziranu pricu. Naravno ima ljudi kojima je to odlicno sve pet, ali isto tako ima ljudi koji ne vole to. Razlika je sto se ovu drugu skupinu odma etiketira i tu je moj problem. Da se ponovim nemam problema sa likovima drugi rasa mislim retardirano je da to uopce moram pisati ili sa zenskim likovima ( Samus Aran fan ).

    • Ranzo

      @PrydaCro, 21.11.2023 - 17:02

      Tigre, u pravu si 100% i ne daj se. Dekonstrukciji zapadnjačke kulture i tradicionalnih moralnih vrijednosti treba pružiti maksimalan otpor u svim sferama, a pogotovo u onim najbitnijim, narativnim medijima. Upravo je ovdje mjesto takvim komentarima. A vi svi koji ste za cenzuru stojite rame uz rame sa svim negativcima 20tog stoljeća koji su u određenom trenutku zagovarali isto i uspjeli u tome što je korak po korak dovelo do najvećih ljudskih žrtava u povijesti.

    • mirkunjaaa

      @Ranzo, 22.11.2023 - 07:54

      Kojin tradicionalnih vrijednosti?!?
      Nekad je tradicionalna vrijednost bila ležat u pećini i mlatit ženu buzdovanon, ili recimo ložit na lomači nevjernike, ili recimo bičevat crnce u polju…..
      Kad čujen tradicionalne vrijednosti dođe mi ispovraćat se 🤮🤮🤮🤮🤮🤮

    • PrydaCro

      @mirkunjaaa, 22.11.2023 - 11:25

      To sve sto si nabrojao nikad nije bila tradicionalna vrijednost. Obitelj, moral, vjera to su tradicionalne vrijednosti i temelji zapadne civilizacije. Moze ti smetat ili mrzit tu cinjenicu, ali je tako.

    • mirkunjaaa

      @PrydaCro, 22.11.2023 - 18:00

      A prijatelju sve je trajalo nekoliko stoljeća i smatralo se itekako vrijednostima i načinom života.
      A uostalom ko ugrožava tvoje tradicionalne vrijednosti?
      To što ti smatraš ugrozom drugima je borba za goli život.
      Obitelj, vjeru i moral niko ne osporava (u zapadnom društvu) niti su ičim ugroženi, dapače ti sa svojim stavom osporavaš tuđe bivanje i način na koji želi živit. 🤷‍♂️

    • PrydaCro

      @mirkunjaaa, 22.11.2023 - 18:17

      Ne znam odakle si zakljucio da osporavam iciji nacin zivota. Mogu se neslagat oko neki stvari i to je to. Svaki covjek je slobodan radit sto zeli i ja se tu ne mijesam i ne sudim. Mogu imat misljenje o necemu ali u neciju slobodu se ne diram. Isto tako ne dozvoljavam da se meni i mojoj obitelji namecu svjetonazori koji se kose s mojima. Prosto jednostavno.

    • Cro_Maher

      @Demon90, 21.11.2023 - 15:29

      a ti reci da je normalno ovo sto rade ? BLM gluposti po spiderman 2 igri, lagano rješavanje bijelog spidermana i postavljanje ovog crnog spidermana kao glavnog je ok ?

    • Demon90

      @Cro_Maher, 21.11.2023 - 16:17

      Ako te muči “crni” Spiderman možda napadaj tvorce stripa budući da je isti u stripu od 2011

    • Cro_Maher

      @Demon90, 23.11.2023 - 11:17

      u sTriPu jE oD 2011. lol. Pa to sve spada pod woke godine, pogledaj šta su sve ubacili u stripove zadnjih deset godina, to nije nikakav argument.

    • PppPP

      @Cro_Maher, 22.11.2023 - 01:28

      Pa miles morales je crn i u stripovima

    • mirkunjaaa

      @Cro_Maher, 22.11.2023 - 07:55

      Vidi ovoga rasiste 😁😁😁😁
      Dajte reagirajte ili ćete postat ko index uskoro 🤷‍♂️

    • Rick Sanchez

      @Cro_Maher, 22.11.2023 - 08:43

      Jesi ti sad ozbiljno ovo rekao? 🙂 Da ne govorim da spoilaš radnju igre koja je tek izašla…

  • Future man

    21.11.2023 - 14:48

    Wolverine igra! Yes please.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?