HCL.HR

U Xboxu nisu zainteresirani za VR gaming, kažu kako tu nema kruha

Zoran Žalac 19.06.2023.   •   82 komentara   •   Tehnologija


Microsoftov šef Xbox Game Studiosa poručio je kako tržišta proširene i virtualne stvarnosti nisu dovoljno velika u ovom trenutku da bi bila interesantna za Xbox.

U segmentu VR gaminga do sada su se pokušavali probiti PlayStation, Steam i Meta, pri čemu su neki bili uspješniji od drugih. Ako ste se pitali što s VR igrama čeka ekipa iz Xboxa, odgovor je da čekaju kritičnu masu korisnika. U razgovoru za The Hollywood Reporter, voditelj Xboxovih studija Matt Booty poručio je kako Xboxu taj segment tržišta nije interesantan.

“Mi ćemo čekati dok na tom tržištu ne bude dovoljno publike. Sretni smo što imamo velike franšize koje su aktivne i okupljaju velike zajednice. Do sada smo lansirali 10 igara koje su privukle više od 10 milijuna igrača, što je veliko postignuće, ali to je razina uspjeha kakvu moramo vidjeti i kakva s AR i VR igrama još uvijek ne postoji.” – poručio je Booty.

Vrijedi se prisjetiti da Microsoft ima svoj uređaj proširene stvarnosti, zvan HoloLens, za koji su razvijane i neke igre. Još je 2015. godine Microsoft demonstrirao viziju Minecrafta u proširenoj stvarnosti upravo uz HoloLens. Međutim, sam uređaj zbog svoje visoke cijene nikad nije imao širu namjenu u gamingu te je ostao rezerviran prvenstveno za istraživački, tj. znanstveni segment tržišta.

Komentari (82)

  • franZberg

    19.06.2023 - 19:00

    Taj VR mi je kao trend proizvođača televizora koji su masovno počeli forsirati 3D TV-e i naočale (aktive/pasivne) oko 2010- te godine i koji je lagano 2013 počeo opadati, kako bi na kraju sve palo u zaborav i propalu tehnologiju. Sada taj isti televizor trpaju u gadget koji nosiš na nosu, s par senzora viška, baterijom od 2 sata i cijenom jednog finog TV-a od 55″- 65″. Teško će to će to zaživjeti. Mene jedino privlači znatiželja, ali ne toliko da bih tolike novce izdvojio za to.

    • franZberg

      @franZberg, 19.06.2023 - 19:08

      Evo, imam “će to” viška… sad bi pod normalno bilo desni klik ili lijevi pa edit… al džabe… Ako nema Vocap, što bi HCL ima edit. Bolje biti u krivu i dosljedan.

    • Zoran Žalac

      @franZberg, 19.06.2023 - 19:10

      Iako se neke paralele mogu povući, ne bih rekao da je VR takav trend kao 3D TV. Funkcionalno gledajući, 3D TV nije mijenjao način na koji igraš igre, dok VR mijenja mnogo toga – od kontrola, mehanika gameplaya, itd. 3D je npr. na 3DS konzoli bio “gimmick” kojega se moglo isključiti i igru bi nastavio igrati. Kasnije su čak lansirali i 2DS konzolu. Kod VR igre to je već teže. Uzmi za primjer Half Life Alyx kojega već godinama fanovi pokušavaju “prevesti” u non-VR verziju. Uspiju oni u tome, ali se u tom prijevodu izgube neki dijelovi igre. Na primjer, običan reload oružja u toj igri podrazumijeva mini-igru gdje stavljaš metke u to oružje i vraćaš ga u početno stanje. I to zna biti jako napeto kad usred borbe moraš panično reloadati. A takve stvari izvan VR-a nisu nikome interesantne – pritisneš tipku i reload je gotov, nekad je proces čak i automatiziran pa ga ne moraš ni inicirati. Baš onako, dvije različite stvari, dva različita doživljaja. Što nije bio slučaj u odnosu na 3D efekt koji je s razlogom izgubio na popularnosti.

    • franZberg

      @Zoran Žalac, 19.06.2023 - 19:30

      Apsolutno se slažem s navedenim. Nije bila poanta povlačiti direktnu paralelu s 3D televizorima, ali slutim istu sudbinu unatoč načinu na koji igramo igre i te dodatne imerzije koje VR pruža. Pretpostavljam da je Half Life Alyx brutala od igre i da je osjećaj igranja na višoj dimenziji, al to je jedna igra. Tehnologija je to u razvoju, mase ju nisu prigrlile. HTC Vive je izašao 2016, a mi i dalje pričamo o tome kao o tehnologiji u povojima. Što ne klikne na prvu, neće ni na drugu. Moje skromno mišljenje. Nadam se da sam u krivu.

    • Cro legend

      @franZberg, 19.06.2023 - 22:59

      Ima dosta igara za VR, po meni vrlo ignorant comment, pogotovo kad vidimo price drop koji su VR-ovi dozivjeli. Pocelo je s 1500$, pa se svelo na 200$ koliko je Oculus Quest 2 bio u Americi do proslog ljeta, a nije ti trebao ni PC da preko njega vrtis VR igre, iako je pozeljan naravno. Nazalost radi ogromne potraznje su digli pocetnu cijenu na 300$, tj. makli model od 64GB, no to je jos skroz jeftino u usporedbi s situacijom od prije 5 godina. Mislim vidis da je i Apple sad izbacio svoj.
      Ne vjerujem da ce ikad VR nestati, a usporedba za 3d naocale je samo dokaz koliko ne vidis nekako revolucionarnost VR tehnologija koja je ogromna.

    • PppPP

      @franZberg, 20.06.2023 - 15:59

      Probaj pa onda reci jel misliš da će propast, i ima mnogo dobrih igara

    • Demon90

      @franZberg, 19.06.2023 - 22:28

      Jesi igrao neku igru u VR-u npr half life alyx, resident evil 4, walking dead i sl.

  • VitMeR

    19.06.2023 - 19:19

    pa imaju pravo

  • Snake666Doctor

    19.06.2023 - 19:36

    Samo VR porn.

    • alan40rt

      @Snake666Doctor, 19.06.2023 - 20:37

      hahah doktore

    • Bojko

      @Snake666Doctor, 19.06.2023 - 22:27

      Za to je dovoljan i Google Cardboard. Kad se smoči, baciš i sastaviš drugi… prijatelj mi prič(a)o.

  • Nemanjazzz

    19.06.2023 - 19:41

    Nekako mi je VR kao sportski auto. Nije za svakodnevnicu

    • Arthur

      @Nemanjazzz, 19.06.2023 - 19:48

      Tako nekako. Imati uređaj koji nije ugodan za oči i ima mali broj igara, a većina njih nije nešto. To mi se čini kao nešto što brzo dosadi. Eto znam da nije isto, ali ja sam imao jedan za mobitel i brzo mi je dosadio, brzo umori oči i glavu. Sve 5 jer je bio zanimljiv uređaj, ali jednostavno brzo dosadi jer nije da možemo igrati cod ili nešto na njemu, barem ne sa službenom podrškom ili dobro modiranom verzijom.

  • Arthur

    19.06.2023 - 19:44

    Ni ja osobno ne vidim da će od ovoga biti nešto. Ovo mi se više čini kao korak ili neka razina više u gamingu koji će kasnije biti u obliku neke veće televizije, proektora ili tome sličnoga. Ali sada da se daju velike pare za nešto što nije ugodno oku i s čim se igra mali broj igara mi je apsurdno. Fora je, ali mi je previše dati za nešto što doslovno služi kao ekran u kojega može gledati samo jedna osoba. Možda u budućnosti vidimo nešto u daleko velem formatu i ako to bude e to bi bilo vrh. Ali onda se automatski mijenjaju i igre i sve za što će trebati godina i godina ako do toga ikada dođe.

  • Lepoglava

    19.06.2023 - 19:52

    Zato osobno volim Capcom, Sony i Nintendo a ne volim Xbox i Konami. Microsoftu Xboxu i Konamiju je stalo samo do novaca i uvalili bi igračima govno kad bi ga mogli nekako naplatiti, a Capcomu Sonyu i Nintendu je naravno novac važan ali im je izrazito stalo i do igrača…Aktualna situacija je kakva je i nema naznake promjena

    • Sandman

      @Lepoglava, 19.06.2023 - 20:14

      kakvu si ti nebulozu napisal da se trebas pljusnuti da se probudis….pa tko u zadnje vrijeme stanca samo remastere…..koliko je Sony napravio The Last of Us,za sve moguce PS konzole…zar nije to to govno o kojem govoris da bi naplatili? koliko je samo Capcom izbacio remastera Resident Evila? ….njima je svima stalo do igraca dok uzimaju lovu nist drugo…

    • Lepoglava

      @Sandman, 19.06.2023 - 20:41

      Nije nebuloza mislio sam na napredak u gamingu. Prvenstveno eksperimentiranje s VR-om i od strane capcoma i Sonya su izrodili TOP igre u kojima uživam. Referirao sam se na naslov i sadržaj aktualnog članka s obzirom da se xbox ne usudi ući u nepoznate vode. I ne nisam napisao nebulozu.Jednostavno NIJE ISTINA da Sony u zadnje vreijeme štanca samo remastere i uopće se neću raspravljati s tobom. Prvo si me napao da pišem nebuloze a ja sam se referirao na čanak a ti nisi, znači pišeš bezveze samo da bi ne znam zašto meni rekao da pišem nebuoze. Drugo tvrdnja koju si iznio JE LAŽ a i nema veze s člankom i naslovom. Ti se pljusni sam sebe i probudi se i prestani govoriti o nevezanim stvarima i nečemu o čemu pojma nemaš

    • PS2MASTE®

      @Sandman, 19.06.2023 - 23:34

      Zaboravio si na Xboxov Halo Collection, Pa Gears Collection, pa Rare Collection. Imas Xbone ( valjda) u kolekciji, pa bi trebao znati da je MS isto izbacio Remastere, jel

    • vragec25cro

      @PS2MASTE®, 20.06.2023 - 01:44

      Opet čitaš bez razumijevanja,alu ovaj put po interntu 🙂 jer da si pročitao s razumijevanjem vidio bi da Halo master chief colections skup svih Halo igara od 1-4 i 2 spin offa za jednu cijenu samo da ne moraš skidati svaku posebno i mislm da je samo halo 1 i 2 u toj kolekciji remaster(ali to nisam siguran,Gears kolekciju nemaš nego umaš samo prvi Gears remaster,a Rare kolekcije su sve starije Rere replay jos od 8 bit ere pa na dalje isto na jednom mjestu da ne moraš sve posebno skidati nesto slicno ko i Halo kolekcija i sve akupa to je free na gamepass 🙂

    • PS2MASTE®

      @vragec25cro, 20.06.2023 - 07:32

      Oh, vidi ko se javio. Ti Haloi su remastirani, s tim da je dvojka remake. Gears i Rare su isto remasteri ( visa rezolucija, fpsi) Ne mozes spinat i da os.

    • vragec25cro

      @PS2MASTE®, 20.06.2023 - 13:22

      Sad sam skinuo cijelu kolekciju bas da vidim i samo halo 1 i 2 su remaster,a to se lijepo vidi kad si u igri jer na tipki za opcijeu svakom trenutku se mozes prebaciti na orginal ili remaster grafiku,za tu yakuza kolekciju kad si spomenuo nemam pojma,ali na gamepass 8 igara iz yakuza serijala(ne igram japanske igre) i samo na 3,4,5 pise remaster svaka je posebno.Rare replay sad probao par random igara iz kolekcije i niti jedna nije remaster.Nebitno sve to zajedno nego mi se previse raspravljamo jee neki ne čitaju s razumijevanjem:) Btw vec kad volis kako ti kazes kupovati ja bih ti preporucio da uzmes xbox series s i isprobas cijeli sistem i onda ti puno lakse vidjeti mane nego kad samo citas po bespucima interneta i pljujes svoja misljenja o necemu sta nemas bez da si isprobao

    • PS2MASTE®

      @vragec25cro, 20.06.2023 - 07:37

      Isto ko i Yakuza Collection. To su sve remastirane igre za novije konzole. To ke se zove kolekcija je nebitno.

    • LetMeBeFrank

      @Lepoglava, 19.06.2023 - 20:36

      “izrazito stalo do igraca”…BRUH

    • Lepoglava

      @LetMeBeFrank, 19.06.2023 - 20:44

      A nije uopće im stalo? Zato i idu u nove tehnologije jer “igraju na sigurno”

    • Fumer

      @Lepoglava, 19.06.2023 - 21:33

      tako je. nije im uopće stalo.

      tvrtka nema osjećaja, tvrtka zna samo za profit i tjt. mogu neki potezi biti consumer friendly, ali sigurno im nije namjera “briga za konzumera” nego privući više korisnika da bi se ostvario veći profit.

    • lkuka13

      @Lepoglava, 19.06.2023 - 22:29

      Sonyu “izrazito stalo do igrača” ovo je možda i izjava godine 😂😂😂😂😂

    • Lepoglava

      @lkuka13, 20.06.2023 - 07:32

      Da… satalo im je za razliku od Microsofta pa ti tumači izjavu godine kako god ti odgovara

    • vragec25cro

      @Lepoglava, 20.06.2023 - 13:25

      Tlou na ps3,tlou na ps4,tlous remaster na ps4,tlou remake na ps5,ne nije im stalo do novca kad u niti 10 godina izbaca jednu te istu igru 4 puta i to naplate,brinu oni o igracima.Btw svi su oni korporacijska g… i normalno da svi gledaju novac,jer niti mi besplatno ne hodamo na posao

    • PS2MASTE®

      @vragec25cro, 20.06.2023 - 17:57

      2 puta si spomenuo TLOU 1 na PS4 sto nije tocno. Samo Remaster je izasao. Uostalom, kad se vec broje remasteri, ne znam cemu spominjanje ORIGINALNOG ZDANJA koji je poceo na PS3.

    • vragec25cro

      @PS2MASTE®, 20.06.2023 - 18:42

      Moja greska,imao sam onda samo remaster verziju na ps4,pa sam zato mislio da i izaslo za ps4 obucna verzija.To se desava kad pricas o necemu o cemu nisi bas informiran,zato ti rekao prijedlog da isprobas ono po cemu pljuje.Btw ro bilo vezano kako oni brinu o korisnicima a istu igru naplacuju 3 puta(sve je ljepo obkasnjeno u gornjem komentaru).Da skratim i da se ovdije ne razvlacimo.svi su oni meni ista g…. koja mi prodaju ono sta zelim kupiti

    • PS2MASTE®

      @vragec25cro, 20.06.2023 - 19:04

      Brijem da TLOU 1 Remake uopce nebi bio ni pravljen da serija nije bila u produkciji. Mislim, sam Sony je izjavio da uopce ne ocekuje nikakvu veliku prodaju od TLOU 1 Remake. Igra je bila samo reklama za seriju. Al ipak, dobre prodaje je bilo zbog serije

    • PS2MASTE®

      @vragec25cro, 20.06.2023 - 19:06

      Dovoljno sam informiran. Ne moram kupit da probam, dovoljno da probam kod nekog. To vise nikad pipnut.

    • vragec25cro

      @PS2MASTE®, 20.06.2023 - 23:00

      Bio sam i ja prije 10-15 godi a takav kad sam prvi puta dolatio na Hcl portal,tvrdokorni pc igrac koji pljuvao po svemu sto nije pc iliti nkegova platforma za igranje.Da se razumijemo,i dalje mislim da je pc najbolja platforma za igranje uz malo veci novcani izdataka je vrti igr i od Microsofta i Sony i svoje eskluzive i sve to bez placanja multiplayera.Zato i rekoh da isprobas i vids,uvjek se moze preprodati,a u najgoru ruku imat ces barem činjenice iz prve ruke i vidjeti jos stvari koje te nerviraju.Ovako svaki clanak o Microsoftu/xboxu se bez veze raspravljamo.

    • PS2MASTE®

      @vragec25cro, 21.06.2023 - 11:36

      Rekoh, necu ni pipnut

    • moordrak

      @Lepoglava, 19.06.2023 - 22:40

      Bojim se da si ili jako mlad ili jako naivan. Moguće oboje. I pecaš se bez veze 🙂 Čovjek ti je u zadnjoj rečenici rekao sukus svega. Multinacionalnim mega-korporacijama bitna je samo jedna jedina stvar: zarada. Nema tu nikakve ljubavi prema ovome ili onome. Samo i isključivo ljubav prema profitu. Najbolji si im prijatelj dok gutaš njihova sranja, mislim reć, štepaš karticu. Sve ostalo je odličan PR.
      Drugi detalj u kojem si omašio fudbal je Microsoft. Ne usude se eksperimentirati sa novim tehnologijama? Stvarno?! AR nije nova tehnologija? Hololens? Prije toga Kinect? Ništa to, jel tako. To su sve nekakve gluposti jel? Vidiš, probali su oni masama progurati vrhunsku tehnologiju pa su zapušili. Jako. Ispostavilo se kako većina ljudi i dalje preferira “staru” tehnologiju iako ima izbor.
      Opečeš li se jednom, pušeš i na hladno 🙂
      Sony je provjereno, namjerno prodavao svoju prvu generaciju VR-a ispod cijene u nadi stvaranja stabilne baze korisnika. Kako stvari stoje, planovi su im se izjalovili. Indikator je količina prodanih PSVR2 uređaja. Čuvaju info k’o zmija noge izmišljajući urnebesne razloge za ne otkrivanje podataka o prodaji. Vrlo vjerojatno, brojke su PR noćna mora zato im je bolje praviti se grbav…
      VR kao i AR su još uvijek eksperimentalne tehnologije, previše nedorečene za većinu običnog puka. Hoće li Apple biti jezičac na vagi u korist mainstreama? Nema jebene šanse. Em su ultra-preskupi em sa tom igračkom osim u fukciji jako skupe skijaške maske nemaš što raditi . Ali doslovno. Softverski ekosistem za te njihove cvike ne postoji. Fuck it 🙂 Sony je imao muda probati nešto novo, to im priznajem. Vrijeme će pokazati tko je veći gubitnik Sony što je probao ili Microsoft što je odustao od VR-a.

    • PS2MASTE®

      @moordrak, 19.06.2023 - 23:31

      Pricas nebuloze. Ajmo se vratiti na jedan trenutak sa E3 kad je Phil Spencer obecao VR

      6TF of power, lead the industry in true 4k gaming and high fidelity VR

      Sony nije namjerno prodavao ispod cijene jer je tehnologija jednostavno bila takva kakva je. Bolje se nije moglo dobiti. PSVR 2 je velik korak naprijed. Kako stvari stoje, planovi im se nisu izjalovili ( ti pak tvrdis suprotno) jer se PSVR2 uredjaj prodaje bolje od PSVR1 u isto vrijeme. Apsolutno nevjerojatno da ides pisati takvo sto, a sluzbeno dokumentirano.

    • moordrak

      @PS2MASTE®, 20.06.2023 - 20:59

      Jejeje mogao sam si i misliti tko će se javiti. 😂😂😂😂😂 Frende stvarno ti Sony treba spomenik dignut! Uživaj!

    • PS2MASTE®

      @moordrak, 21.06.2023 - 08:04

      Vrijedi i za tebe isto. Znao sam da ces se javit i pisat netocne informacije

    • PS2MASTE®

      @moordrak, 19.06.2023 - 23:40

      Dakle, PSVR2 je prodan u 600k primjeraka unutar 6 tjedan, kojih 8% vise od PSVR1 u istom vremenskom razdoblju, a jos je skuplji. Dakle, ti so jos tvrdio da za PSVR 2 nema softvera. LOL.

      A sto je ono sa GT7, RE 8, pa Horizon. PSVR 2 ima daleko veću podrsku sa naslovima nego PSVR1, sav info ofdi. Informiraj se bolje, prije nego prdnes gluposti o PSVR 2. Preko 60 igara je vec bilo samo u mjesecu kad je izasao PSVR 2 i + 150 igara za nj je u izradi :

      https://www.resetera.com/threads/psvr2-the-big-list-of-every-game-out-or-confirmed-as-coming.650688/

    • Lepoglava

      @PS2MASTE®, 20.06.2023 - 07:47

      Svaka čast Ace. Teško je objasniti bilo što nekome tko želi pljuvati po nečemu ali evo uspio si i skidam ti kapu do poda.

    • PS2MASTE®

      @moordrak, 20.06.2023 - 00:01

      Bolje se nije moglo dobiti za taj cjenovni rang u to vrijeme, jel. VR ( prvi Qculus, prvi HTC…) na PCu je zahtjevalo dost jaku konfiguraciju u to vrijeme i bilo visestruko skuplje od PSVR1, jel

    • Lepoglava

      @moordrak, 20.06.2023 - 07:45

      Sve tehnologije koje si nabrojao (hololens i kinnect) su omašile iz razloga jer Microsoftu nije stalo do igrača nego im je primarna stvar zarada. Da su osluškivali mišljenje igrača ne bi s tim sra..njem nikad izašli van.

      I ti si isto na kraju iznio sukus svega što je potrebno cit Sony je imao muda probati nešto novo, to im priznajem (završen citat). Mislim… da nisu slušali potrebe igrača ne bi to radili…tu se ne radi o gonjenju profita nego o ljubavi prema novoj tehnologiji u igrama a svi smo tu zbog toga. Pa nek Sony zaradi na meni brdo novaca to je meni OK ako mi isporučuje ono što ja želim igrati
      Je li to naivnost ili mladost? ne znam
      jednostavno obožavm igrati video igre. RE Biohazard VII na PSVR igram često i nema te cijene koju ne bih pet puta platio za to iskustvo ponovno i ponovno,
      (i imam ogroman staž u igranju na svim mogućim platformama tome mislim da se rijetko tko na ovom portalu može pohvaliti sa stažem u gamingu kakav osobno imam)

    • Cro legend

      @Lepoglava, 19.06.2023 - 23:07

      Kad im je stalo sto naplacuju preplatu za igranje online igrica na konzolama? Ja se sjecam, GTA V online lagano na PS3, kad god bi htio mogao bi upaliti i baciti utrku ili heist. A ovi s PS4 i PS5 lagano placanje PS Plus, svaki mjesec 😀
      I evo im sada 95%+ PS4 eksluziva izaslo za PC u dobrim portovima, ljudi igraju iste te eksluzive za cabe u 120, umjesto 30 fpsa i u boljoj grafici. Bravo Sony!

    • PS2MASTE®

      @Cro legend, 19.06.2023 - 23:49

      I evo im sada 95%+ PS4 eksluziva izaslo za PC u dobrim portovima, ljudi igraju iste te eksluzive za cabe u 120, umjesto 30 fpsa i u boljoj grafici. Bravo Sony!”

      A dal bi ti isto na PCu igrao te igre u 30fps ( makar je to netocno ke velis jer ionak unazad par godina Sonyeve igre su u 60fps barem). Mislim, svjestan si da PC moze vrtit igre bolje nego konzole jer moze biti mnogostruko jaci?? Ne kužim to tvoje ruganje jer igras konzolske igre na PC sa vecim framerateom i boljim grafickim postavkama jer imas jaci PC???

    • Lepoglava

      @Lepoglava, 20.06.2023 - 07:30

      Dobra :))).
      Ali moram ti reći da uspijevaju

    • Zoran Žalac

      @Lepoglava, 20.06.2023 - 09:26

      Jedno je što im je stalo do vlastitog imidža kod mušterija, a drugo je kad im je stalo do kupaca. Koliko Sony drži do mušterija na PlayStationu vidiš po čitavom nizu segmenata. Pola godine već nisu sredili plaćanje karticama na PS Store i prebacili cijene na euro iako su to zakonski bili obvezni učiniti. Na vlastitoj konzoli igre naplaćuju 20 eura više nego na PC-ju. Povisili su cijenu PS5 konzole u Europi, a u SAD-u nisu. Lažno oglašavaju da PS5 ima podršku za 8K, a nema. Itd, itd, postoji hrpa primjera o onome što su ti svi ovdje rekli. Ne rade oni ništa zbog dobrobiti igrača.

    • Lepoglava

      @Zoran Žalac, 20.06.2023 - 09:53

      Zorane postoje i kontraargumenti tvojima ali tu ih nitko ne spominje ja sam se referirao na članak a sad su svi raspalili po Sonyu. PS plus se isplati čim ga uzmeš, a u najmanju ruku za sve što si spomenuo kao svoje argumente ti mogu rećoi da to svi rade od Steama i Epica do Microsofta i Applea uz izuzetke koji potvrđuju pravilo. Pa naravno da nitko ne radi za ništa to niti ne očekujem, ali izlet u terra incognita gaminga (suradnja s Capcomom na RE VII Biohazard VR) pokazuje da se usude baciti pogled iza novca u svrhu razvoja gaminga. RE4 remake je brilijantan jedva čekam zaigrati ga u na PSVR2.
      I da… to što pola godine nisu sredili plaćanje karticama izravno dokazuje da im nije do novca :))) (ovo je bila šala nemojte me please sad razvlačiti i radi toga)
      Sony voli igre i ja volim Sony (i Capcom i Nintendo i Ultimatu i Cinemaware i Kojimu i From Software…..
      Bring it on…..sve voliiim i umrijeću za kontrolerom

    • Zoran Žalac

      @Lepoglava, 20.06.2023 - 10:11

      To je ok, drago mi je da voliš. Ali ne vidim to na isti način. Pohvalno je od Capcoma npr. što ne naplaćuju VR dodatke svojim igrama. Ali ne bi se usudio reći da je to zato što oni žele da meni izađu u susret. Ne mogu tvrditi sa sigurnošću, ali tu nekakav deal sa Sonyjem postoji – u kojem financijskom dogovoru, ne znamo. Ali sigurno nije Capcom iz dobrote svog srca odlučio razvijati VR verzije igara, i to baš eto ekskluzivno za PlayStation. Prilično sam siguran da je Sony tu djelomično ili skroz pokrio troškove izrade te promocije. I opet, nije to Sony učinio iz dobrote srca svoga, nego zato što im je to na papiru bolji ulog nego da su sami kreirali neku VR igru za koju nisu sigurni bi li bila popularna kao RE VR. To je klasično ti počeši moja leđa ja ću tvoja – PS VR2 dobiva igru koju Sony može promovirat kao poželjno VR iskustvo, a Capcom dobiva prodaju te igre – jer iako je VR komponenta besplatna, samu igru još uvijek treba kupiti. Igrači dobivaju dobru VR igru, ali opet – cilj od samog starta nije bio da igrači dobiju dobru VR igru, nego da obje firme imaju koristi od međusobne suradnje. To je prioritetno.

    • Lepoglava

      @Zoran Žalac, 20.06.2023 - 10:23

      Ma ne žele oni tebi izaći u susret nego meni…kužiš.
      Dobrodošli
      Živjeli

    • Zoran Žalac

      @Lepoglava, 20.06.2023 - 11:28

      Ne, ne – hvala Vama!

    • PS2MASTE®

      @Zoran Žalac, 20.06.2023 - 18:00

      Ne oglasavaju lazno 8K. Ima jedna jedina igra koja je 8K na PS5. Eto.

    • Zoran Žalac

      @PS2MASTE®, 20.06.2023 - 20:10

      Netočno. Interna rezolucija a Tourysta je 8k, ali je maksimalno podržani output konzole 4k, tako da igraš u 4k sa supersamplingom.

    • PS2MASTE®

      @Zoran Žalac, 21.06.2023 - 08:02

      I kao takva je smatrana 8K igrom. Nema tu nista krivo

    • Zoran Žalac

      @PS2MASTE®, 21.06.2023 - 08:13

      Lol, ne. Mogu i ja namjestit DRS na pc-ju pa se u 1080p rezoluciji pretvarati da igram u 4k. Al ne ide to tako, mili moj. Isti taj Digital Foundry koji si linkao javno i jasno navodi kako PS5 NEMA podršku za 8K, suprotno onome što stoji na kutiji konzole. Maksimalna opcija u postavkama konzole je 4K. Kad mi dostaviš fotografiju 8K postavke onda ću ti reći da nisi u krivu. Ovako jesi.

    • PS2MASTE®

      @Zoran Žalac, 21.06.2023 - 09:18

      Nema jos. Al Tourist je 8K igra i to stoji. To se nemre porec.

    • PS2MASTE®

      @Zoran Žalac, 21.06.2023 - 09:21

      “developer Shin’en Multimedia is using an extreme supersampling technique to downsample every pixel on any connected 4K TV, resulting in an apparent 8K output. The developer also promised that, if Sony were to eventually enable 8K output on a PS5, it would release a patch allowing The Touryst to display without downsampling on an 8K TV.”

    • Zoran Žalac

      @PS2MASTE®, 21.06.2023 - 10:17

      I što smo zaključili – ono što sam ja već rekao: da Sony dvije i pol godine već lažno promovira podršku za 8K, koju konzola već dvije i pol godine nema.

    • PS2MASTE®

      @Zoran Žalac, 21.06.2023 - 11:36

      Zakljucili smo da je Tourist prva 8k igra na konzolama, tj. PS5,eto. Tak da nije lazno reklamiranje, jel. I da ga se tuzi, to bi propalo upravo zbog toga. Al kak os, mozemo se vrtjeti u krug stalno.

    • Zoran Žalac

      @PS2MASTE®, 21.06.2023 - 12:01

      Možemo, jer si nerazuman i bolesno zadrt u branjenju Sonyja. Jesam ja rekao da se Touryst lažno reklamira kao igra koja je 8K, a nije? Nisam. Napisao sam da na kutiji PlayStationa 5 stoji oznaka 8K, a u postavkama konzole nema 8K opcije. To je jedina bitna informacija ovdje. Sasvim je nebitno ako imamo 8K igre na konzoli kojoj je maksimalni dozvoljeni output 4K. Naravno da je lažno reklamiranje. Ne reklamira se Touryst na svojoj kutiji da je 8K igra, nego Sony promovira 8K konzolu. Zaključili smo da PS5 ne podržava 8K, da izvodi Tourysta u 4K rezoluciji i to je to – kraj rasprave – nisi ponudio argumente koji bi pokazali da PS5 podržava 8K.

    • PS2MASTE®

      @Zoran Žalac, 21.06.2023 - 16:59

      Ovo nije nikakvo branjenje. The Tourist je 8K igra na PS5. To je itekako dobar argument. Lazno reklamiranje ima XSX koji na kutiji ima 8K oznaku, a nema nijednu igru u toj rezi.
      Pitanje, koja je rezolucija Returnala na PS5?

    • Zoran Žalac

      @PS2MASTE®, 21.06.2023 - 17:15

      Išao si osporiti moj komentar, koji je glasio da konzola ne podržava 8K rezoluciju argumentom da postoji igra koja bi se mogla izvoditi u 8K ali se ne izvodi u 8K rezoluciji jer ju PS5 ne podržava, pa umjesto toga pribjegava 4K rezoluciji sa supersamplingom… Nije dobar argument i zamolit ću te da prestaneš s dezinformiranjem inače ti slijedi ban. Usput rečeno, netočno je i to da XSX na kutiji ima 8K oznaku. Na kutijama te konzole sasvim jasno stoji oznaka 4K. Prestani s izmišljanjem stvari.

    • PS2MASTE®

      @Zoran Žalac, 21.06.2023 - 22:43

      Ko i ti moj komentar sto osporavas. Bez obzira sto trenutno PS5 ne podrzava 8K nativno, nije lazno reklamiranje jer postoji jedna 8K igra na njemu, a to je Tourist. Lijepo sam pitao koja je rezolucija Returnala na PS5. Vjerujem da si to pitanje izbjegao s razlogom. Ako tehnicki analitičari vele da je Tourist prva 8K igra na konzolama, ONDA JE. Ak sam developer tvrdi isto, onda je. Ak ti je krivo, onda se potuzi njima. Uostalom, na kutiji XSX-a lijepo pise podrska za 8K ( cudi me da ne znas to, a recezent si)

      8K na kutiji od XSX

      I na sluzbenoj stranici isto reklamiraju 8K

      https://www.xbox.com/en-US/consoles/xbox-series-x

      Ja izmisljam, jel. Bez prijetnji. Lako se prijetit kad gledas nekog sa povisenog polozaja, jel. Nema potrebe za tim. Sve OK, ne slazemo se

    • Zoran Žalac

      @PS2MASTE®, 22.06.2023 - 10:46

      Nije pitanje neslaganja uopće, stvar je 1/1 jasna. Postojanje 8K igre koju konzola ne može izvoditi u 8K rezoluciji ne znači da konzola podržava 8K, kako se navodi na kutiji konzole. Pojma nemam zašto si uopće išao pitati za rezoluciju Returnala kad je to igra koja s nativne 1080p rezolucije checkerboardingom dolazi na 2160p. Nikakve veze nema s 8K. Što se Xboxa tiče, prilično je očito kako se 4K120 odnosi na igre, što je navedeno na prednjoj strani kutije. To što stoji na stražnjoj strani time se ne zamaram – kutije u trgovini ne stoje okrenute straga. Osim toga, ništa mi ne znači ni to što Xbox lažno promovira svoj 8K, to samo znači da kupcima jednako lažu kao i Sony, a ova je rasprava počela tvrdnjom da je Sony drugačiji od drugih. Neka si onda potvrdio da su jednako loši kao i Xbox. Barem neka korist od tog ignorantnog fanbojizma.

    • PS2MASTE®

      @Zoran Žalac, 22.06.2023 - 12:46

      E pa interna rezolucija Returnala je 1080p te kao takvom se smatra 1080p igrom u sustini. Naravno da nema veze sa 8K, nek je to interna rezolucija apskejlana na 4k ( u biti, rekonstruirana na 1440p, pa dignuta na 4K) . Al interna rezolucija igre. Isto sto je interna rezolucija Tourista 8K. I kao takva je igra 8K. I PS5 na svojoj kutiji promovira 4K/120 ( pise kraj 8K oznake) isto ko i na Xboxu sto je. Nema veze kako su okrenute i di pise. Pise na kutiji i amen. Promovira se.

    • Zoran Žalac

      @PS2MASTE®, 22.06.2023 - 13:05

      Opet totalno krivo. Kod Returnala je u pitanju upscaling, a kod Tourysta downscaling – dvije potpuno oprečne stvari. Dosta je bilo, ide ti ban za širenje dezinformacija na temelju tvrdoglavog izvrtanja činjenica.

    • PS2MASTE®

      @Zoran Žalac, 03.07.2023 - 11:51

      Vjerujem da si banao me zbog nerazumijevanja il krivog shvacanja Apsolutno samo u vise navrata spominjao INTERNU i na to sam se referirao. Ne na upscaling il downscaling rezolucije. To je bio usputni info ko sto sam rekao za Returnal. Ono Returnal je bilo trik pitanje. Jer ako je interna rezolucija Returnala 1080p i kao takva je 1080p igra.

      https://www.eurogamer.net/digitalfoundry-2021-returnal-absolute-housemarque

      Onda je i interna rezolucija Tourista 8K

    • Xbox Mator

      @PS2MASTE®, 07.07.2023 - 15:18

      😂haha igra radi u 8k u tvojoj konzoli, još troši 8k resurse ,al ne može prikazat na ekranu😂Pitaj gospodu iz sonyija jesu platili certifikaciju HDMI.org za HDMI 2.1 😂Neiskusni početnici😂

    • PS2MASTE®

      @Xbox Mator, 08.07.2023 - 12:01

      I tvoj Xboxic je certificiran za 8K, a nema nijednu takvu igru. A kao toboz najjaca konzola. PS5 barem ima.

    • Xbox Mator

      @PS2MASTE®, 08.07.2023 - 19:22

      Normalno Xsex 💚X je projektil, odma te lansira na planetu Vikler🤣Naravno planet je strogo pročišćenje od budalaština😂

    • PS2MASTE®

      @Xbox Mator, 08.07.2023 - 19:41

      A bio si tamo vec i vjerujem da prociscenje nije uspjelo.

    • Xbox Mator

      @PS2MASTE®, 22.06.2023 - 16:05

      Opet čitaš bez razumijevanja.Da si kupijo Xbox ne bi se našao u situaciji da čitaš po kutijama,sad bi igrao mukte kao svi mi na Xbox Game Pass.

  • Demon90

    19.06.2023 - 22:31

    Jedini problem s VR trenutno je glomaznost, još kad bi bilo više kvalitetnih igara bilo bi super. Nadam se za nekih 5 godina da se situacija popravi.

  • IgorBiH

    19.06.2023 - 23:21

    Neki centri moći sanjaju u svom transhumanističkom zanosu da nas potpuno odvoje od stvarnosti i prikopčaju sve na neki centralni server gdje bi bili neka varijanta Borga ili šta ti ja znam. Čini se da su zasad ljudi povukli crtu ispred VRa i rekli da im je to jedan korak predaleko. Kako će se dalje to razvijati, stay tuned.

    • sallaD

      @IgorBiH, 20.06.2023 - 07:56

      Nažalost to će se i dalje nastaviti metodom kuhanjem žabe kako bi na kraju ljudi nenormalno prihvatili kao normalno kao ove zadnje tri godine.

    • IgorBiH

      @sallaD, 20.06.2023 - 13:17

      Baš tako. Nigdje se njima ne žuri. Znaju da će mic po mic sve što su oni zamislili prije ili kasnije biti i ostvareno. Uvijek bude.

  • vragec25cro

    20.06.2023 - 01:46

    Nisam jos uspuo isprobati vr,ali kinect mi je u svoje vrijeme bio fora za isprobati i to je to.Meni nije bilo nista posebno da bi se zadrzao na tome,samo fora ko jos jedan dio igranja

  • Dick Johnson

    20.06.2023 - 06:48

    Jos od Oculusa tamo 2012. je VR na “2 godine do mainstreama”.

  • PS2MASTE®

    20.06.2023 - 17:27

    Halo 2 je bas Remake, izdan kad je izasla ova kolekcija skupa sa ostalima, ostalo su remasteri. Vrati se na E3 2014 kad su na Xbox konfi ponosno izjavili – VanejtiPi, Siksti frejms per seknd za sve Haloe, Uostalom, kopirano sa Xbox.com stranice :

    “Relive the spectacularly remastered edition of the original Halo campaign and experience the rise of the legendary Spartan”.

    Rare Replay ima 3 remastirane igre. Conker, Banjo i Perfect Dark, ajd. Ostalih 20ak nisu, nis nisu dirali.

    I striktno sam mislio na Yakuza Collection koji sadrze 3,4, 5 koji su remastirani. Yakuza 0, Kiwami i Kiwami 2 su remajkani, a uostalom ima kolekcija Origins koji sadrzi te tri igre.

    Necu kupit Xbox. Ak mislis da ne znam kako iole funkcionira startup, quick resume, UI na Xboxu, Gamepass, to se tako lako nadje na bespućima interneta. Mane XSSa se ionako znaju jos i prije nek je izasla.

  • HCL Moderator tim

    20.06.2023 - 17:47

    Fumer dobio privremeni ban zbog neumjesnog komentara. Ostalima koji su uzvratili uvredama obrisani su komentari – nemojte se spuštati na te razine.

    • Lepoglava

      @HCL Moderator tim, 20.06.2023 - 18:16

      Slažem se i svima se ispričavam jer sam uzvratio. Iskrene isprike svima

  • PS2MASTE®

    21.06.2023 - 22:23

    Ko i ti moj komentar sto osporavas. Bez obzira sto trenutno PS5 ne podrzava 8K nativno, nije lazno reklamiranje jer postoji jedna 8K igra na njemu, a to je Tourist. Lijepo sam pitao koja je rezolucija Returnala na PS5. Vjerujem da si to pitanje izbjegao s razlogom. Ako tehnicki analitičari vele da je Tourist prva 8K igra na konzolama, ONDA JE. Ak ti je krivo, onda se potuzi njima. Uostalom, na kutiji XSX-a lijepo pise podrska za 8K ( cudi me da ne znas to, a recezent si)

    8K na kutiji od XSX

    I na sluzbenoj stranici isto reklamiraju 8K

    https://www.xbox.com/en-US/consoles/xbox-series-x

    Ja izmisljam, jel. Bez prijetnji. Lako se prijetit kad gledas nekog sa povisenog polozaja, jel. Nema potrebe za tim

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?