Pogledajte kako izgleda nova hrvatska igra Midwintär, iza koje sada stoji milijunska investicija
Midwintär je zanimljiva nova igra hrvatskog studija Gamechuck u kojoj ćemo kroz akciju, stealth, taktiziranje i širenje glasina gurati priču dalje u osunčanim srednjovjekovnim selima. Pogledajte prvi gameplay video!
Hrvatski studio Gamechuck radi punom parom. Nekima od vas zapeli su za oko nakon izbacivanja arkadne igre Speed Limit, a nedavno smo pisali i o tome kako se ista ekipa ulovila izrade službene igre o legendarnom profesoru Baltazaru.
Osim toga, trenutno rade na završnim dodirima prvog poglavlja svog avanturističkog RPG-a Trip the Ark Fantastic, kao i završni dizajn vlastitog arkadnog kabineta.
No Gamechuck ekipa nedavno je najavila razvoj još jedne igre – akcijskog stealth naslova Midwintär. Ova igra bit će inspirirana srednjovjekovnim horor folklorom s jakim naglaskom na priču. U sunčanim, srednjovjekovnim selima Midwintära borit ćemo se protiv zlokobnog religijskog kulta s tri različita igriva lika – vukodlakom, vampirom i vješticom. Igra će svako toliko mijenjati tempo u rasponu od brze akcije do promišljenog taktiziranja, a poseban naglasak bit će na inovativnoj mehanici tračanja i širenja glasina među neigrivim likovima.
Naime, svaki NPC u Midwintäru ima vlastiti mjerač sumnjičavosti, na koji će igrači moći utjecati tračanjem i širenjem glasina o drugim neigrivim likovima, što će posredno utjecati i na mjerač panike u selu, a koji utječe na promjenu ponašanja umjetne inteligencije svih NPC-ova. Drugim riječima, tračanje će ovdje imati ozbiljne posljedice.
Vrijeme će se u Midwintäru dinamično mijenjati kroz trominutni ciklus dana i noći, a ta promjena utjecat će i na sposobnosti igrivih likova. Tijekom dana, igrači će istraživati lokacije u ljudskom obliku te s vještinama poput obijanja brava i širenja glasina pripremati teren za noćni, krvoločni pohod, tijekom kojeg će se transformirati u nadljudski snažno čudovište. Sve to moći ćemo iskusiti sami ili u društvu prijatelja kroz lokalni kooperativni multiplayer.
Povodom Gamescoma ekipa iz Gamechucka objavila je i prvi gameplay video te najavila da su našli izdavača za Midwintär – potpisali su izdavački ugovor vrijedan preko milijun kuna s Rouge Gamesom.
Inače, Midwintär možete wishlistati na Steamu već sada, a točan datum izlaska još nam nije poznat.
trulex
27.08.2021 - 15:11milijunska investicija na ovome, haha ma dajte molim vas. Mora da se radi o nekom pranju novca
vet
@trulex, 27.08.2021 - 15:18Detektiv na zadatku.
Kikindo
@trulex, 27.08.2021 - 16:11Po ovome komentaru se vidi kako pojma nemaš o game developmentu…
RickBarry
@trulex, 27.08.2021 - 18:08Milijun kuna, ne eura, to u game developmentu nije neka ogromna cifra.
Marked91
27.08.2021 - 15:34Midvintär? Više me asocira na švedsku igru. Inače Midsomer je veliki švedski praznik/ritual za vrijeme ljetnog solsticija.
vet
@Marked91, 27.08.2021 - 15:38Vjerojatno je inspirirano filmom Midsommar
Kikindo
@Marked91, 27.08.2021 - 16:13Odlican film i bolestan haha
SanKa
@Kikindo, 27.08.2021 - 16:44da, jako poremecen. i like it
Pararera
@Marked91, 27.08.2021 - 20:09U Game Chucku radi dečko(iz Šv je vjerojatno) koji u 12. mj. dolazi u bermudama 😁 Vrlo moguće da je Švedska u pitanju.
LowTotal
27.08.2021 - 15:52Bože , jeli ovo neka šala ili ? Šta nitko u hrv osim CroTeam-a ne zna napraviti igricu. Koju god igru naši izbacili bila je popularna 2 tjedna i nestala s vidika. Tako da ovo ako zaigra 1000 ljudi biti će super.
Kikindo
@LowTotal, 27.08.2021 - 16:11Koji je problem ako je igra u pixel art i unique? Ne vole svi realistične igre…
LowTotal
@Kikindo, 27.08.2021 - 19:15fali to što je 2022 skoro a pixel art je bio popularan 90tih i vrijeme je da se makne više iz tih vremena. Također ne samo da je grafika iz 90tih vec sami gameplay je kao iz 90tih.
Kikindo
@LowTotal, 28.08.2021 - 00:07Je li ti shvaćaš da nemaju svi novaca za napraviti ispoliranu grafiku kao što npr. ima RDR2 na kojem je radilo priko 1000 ljudi, dok na ovoj igri radi 15 ljudi…
delight353
@Kikindo, 28.08.2021 - 14:01Pogledaj The Ascent. 11 ljudi radilo na igri, ako članci na netu ne lažu. Ok, njima u prilog ide što su veterani gaming developmenta, ali ono; 11 ljudi. No, u pravu si – novac je također bitan faktor.
moordrak
@LowTotal, 30.08.2021 - 10:35Griješiš. Onako, napamet: Terraria, To the Moon, Octopath Traveler,Stardew Valley,Dead Cells, Celeste. Nije sve u fotorealističnoj grafici i hypu. Ove igre imaju više duše nego mnoge “vrhunske” AAA igre.
Agent
@LowTotal, 27.08.2021 - 16:14A ni croteam-ove igre na samom početku nisu bile popularne
LowTotal
@Agent, 27.08.2021 - 19:17croteam je za svoje vrijeme prve igre 2000-01 bio konkurentan puno većim izdavačima sa svojom grafikom i gameplay-om 🙂
delight353
@LowTotal, 27.08.2021 - 17:26Gamepiresov Scum je još prilično aktualan među igračima. Ako se ne varam.
LowTotal
@delight353, 27.08.2021 - 19:19Scum sam kupio jer sam bio hypan , koliko je bila bugovita i ne optimizirana kad je izašla takva je ista i sada. Također serveri su polu prazni itd.
vet
@LowTotal, 27.08.2021 - 19:32Scum trenutno na vrhuncu (subota navečer) igra oko 20,000 ljudi istodobno na Steamu. To je poprilično za igru već 2-3 godine u Early Accessu.
LowTotal
@vet, 27.08.2021 - 19:51Ništa ako je tako , ponovo ću probati.
Tony Ghost 1811
27.08.2021 - 16:13Ovo je smece i uvreda za moderne igre. Da je ovo sranje izaslo prije 30-tak god. igra bi imala sansu.
Bojko
@Tony Ghost 1811, 27.08.2021 - 19:47LOL. Moderne igre i jesu pravo smeće i uvreda. Sami hype i marketing.
Tony Ghost 1811
@Bojko, 27.08.2021 - 22:18Mislim na grafiku, vizualni prikaz da budem jasniji. Ovo je smece u tom pogledu.
Bojko
@Tony Ghost 1811, 27.08.2021 - 22:52Tako su i za Zeldu govorili i pljuvali po grafici – da je isprana, da je za mobitele, da je djetinjasta… a remek-djelo od igre. Evo Wasteland 2 ista stvar. Naravno, ne govorim da je ova igra u razini sa spomenutima, ali mislim da je poprilično kratkovidno tvrditi da je igra smeće i uvreda na osnovu vizualnog stila, posebno ako stvarno voliš iskustvo koje igranje igara može pružiti.
JohnSence
@Tony Ghost 1811, 27.08.2021 - 21:41Cini mi se bas zanimljiva igra, puno vise me zanima od novoga COD-a. Ljudi koji nemaju pojma o razvoju igara ne shvacaju koliki je to posao i muka. Ovako samo blatit u komentarima i to jos nasu firmu…
Tony Ghost 1811
@JohnSence, 27.08.2021 - 22:19Zaboli me ona stvar sto je nasa firma. Ne pucam ja na ljubimo domace. Ako mislim da je sranje onda cu tako i napisati.
Bojko
@Tony Ghost 1811, 27.08.2021 - 22:55Kada bi znati koliko je teško biti privatnik u lijepoj našoj, okrenuo bi način razmišljanja za 180°. 🙃
Tony Ghost 1811
@Bojko, 28.08.2021 - 06:45Nazalost znam.
Darac83
27.08.2021 - 16:14Ne znam za igru, ali ovo širenja glasina izgleda kao fora mehanika…
Dragan[MKD]
27.08.2021 - 16:20Ajme milijunska investicija, pomislio da se radi o €, £, $ kad ono HRK, piše na kraju članka 🙂 sad ima smisla, nije to puno novac, kad su plaće u IT industriji veliki.
d3x
27.08.2021 - 16:30Baltazar i ona druga me zanima.ovo ne
SanKa
27.08.2021 - 16:44ovo izgleda očajno
razer1234559
27.08.2021 - 16:51Super, obožavam ovakve pixel art top down igre i definitivno ću je kupiti kada izađe. Sviđa mi se atmosfera igre posebno noću kojoj se kao vukodlak krečeš po selu i šumama. Jedva čekam da izađe.
Kikindo
27.08.2021 - 16:54Zar stvarno pojedinci na ovom forumu nisu u stanju shvatit da je igra jos doslovno u beta fazi i da se art style i fluidnost igre može promijenit još 10 puta… Plus ovo uopće nije velika investicija s obzirom da je u njihovom timu 15 ljudi…
nemessis
27.08.2021 - 17:23Škovace
delight353
27.08.2021 - 17:31Svaka čast domaćim developerima (i u susjednim zemljama) što se pokušavaju probiti na svjetsko tržište video igara. No, samo zato što ovu igru razvijaju naši ljudi, ne mogu reći da izgleda zanimljivo, a kamo li privlačno. Kao što je netko gore napisao; kao da je igra iz prve polovice 90ih. Ne smeta mi pixel art, već jednostavno sve skupa zajedno djeluje, ne želim biti uvredljiv – jadno.
Duanador
27.08.2021 - 17:47Nema sta. Idem izvadit onaj proklijani krompir iz ostave da pokrenem ovo na njemu.
Chara
27.08.2021 - 18:03Sam gameplay mi se čini zanimljivim, kao i smještaj radnje, ali me pixel art odbija. Ne mogu razaznati likove. Da je pixel art poput onog u Final Fantasy igrama 1-6, Octopath Travelera, Undertalea i sl., onda bi mi možda bila interesantnija.
Bojko
27.08.2021 - 19:25Gledam ljude kako pljuju po ovom uratku, i nije mi jasno čemu. Vidi se da je u igru uloženo dosta truda, a još ni ne znamo sve detalje. Pixel art nije za svakoga, to je jasno. Mislim da ne bi bilo loše da HCL napravi članak sa pixel art uspješnicama (ima ih podosta), njihovim specifičnostima i razlozima uspjeha, tako da ova mlađa publika barem malo proširi vidike.
Agent
@Bojko, 27.08.2021 - 20:3490% je zbog pixel art jer misle da to nije za 2021.
Chara
@Agent, 27.08.2021 - 21:06Problem je što bukvalno svaka druga indie igra ima pixel art. Razumijem da mala studija nemaju novaca za hardver na kojem će se razvijati igra s ultra realističnom grafikom, ali bilo bi bolje da ima raznovrsnijih artstyleova i grafike. Npr. od nadolazećih indie igara OlliOlli World me interesira, jer mu je artstyle sličan Adventure Timeu i Ultra Age, čiji sam demo jučer igrala, koji po gameplayu i grafici sliči na NieR:Automatu, čija je grafika bila kritizirana, jer je blijeda (što meni ne smeta, pogotovo što ode sa smještajem priče u postapokalipsu) i što izgleda kao da je iz PS2 ere (što mi također ne smeta, jer je po dosta stvari, tako i grafici, jedinstvena od većine AAA igara).
Bojko
@Agent, 27.08.2021 - 23:02Šteta, to je dosta zadrto razmišljanje. Prije bih rekao da bugovi koje firme poput Bethesde i CD Project Red njeguju nisu za 2021. Mora da sam star jer lijepa grafika je skoro pa zadnja stvar na mom popisu.
razer1234559
@Agent, 28.08.2021 - 06:52Postoji publika koja voli Pixel Art zato je super što se i dan danas rade takve igre.
Chara
@Bojko, 27.08.2021 - 21:12Pixel art uspješnice koje sam igrala su Undertale (igra inspirirana SNES JRPG igrama) i Kathy Rain (igra inspirirana Point and Click igrama iz 90-ih).
Pixel art u tim igrama mi je bio stvarno prekrasan spram ovog u Midwintaru.
razer1234559
@Chara, 27.08.2021 - 21:38Ahh 16 bit-ne JRPG igre za SNES, sviđa mi se takav art style i pravi su melem za oči. Final Fantasy igre, Lufia 2 Curse of Sinistrals, Chrono Trigger, Secret of Mana, Tales of Phantasia i ostalo, koliko su to vizualno lijepe igre i prije bih njih igrao nego recimo Red Dead Redemption 2 ili neku drugu igru sa “realističnom” grafikom. Zato imam veliku želju kupiti igraću konzolu koja će sadržavati nekoliko tisuća retro igara za razne konzole poput Pandore’s Box ili Date Frog i guštati u starim 16-bitnim JRPG igrama ali takve stvari kupujem na Ebayu i problem je u tome što mi nabiju carinu i platim ju više nego što košta.
Bojko
@Chara, 27.08.2021 - 23:10Kathy Rain je super, da. Ali i Broforce je isto, baš sam ga jučer prvi puta zaigrao 🤣 A kad smo kod unikatnih vizuala, meni je stil koji koristi Inside, u sklopu sa animacija vrh.
Kikindo
@Chara, 28.08.2021 - 00:09Je li shvaćaš da je igra znači još u debeloj alpha fazi i da će se ovo što vidiš vjerojatno promijeniti još 10 puta…
Chara
@Kikindo, 28.08.2021 - 10:46Shvaćam 🙂.
cutiexxx
27.08.2021 - 21:08Lijepo je to što je igra iz hrvatske i želim im sreću. Ovi komentari što pljuju igru mi nisu jasni, ali evo, najlakše je pljuvati.
razer1234559
@cutiexxx, 27.08.2021 - 21:44Što ti nije jasno? Vide igru sa Pixel art grafikom i odmah je sranje.
cutiexxx
@razer1234559, 27.08.2021 - 22:26Ne znam što bih rekla – eo meni je art style lijep i zanimljiv. No, modeli glavnog lika i npceva su mogli biti puno bolji.
Što se tiče gameplaya, moglo je biti manje neprijateljskih NPCeva po mapi. Ovako mi se čini da bi to ubrzo moglo postati prenaporno. Ono, ne bih imala svog mira nikako u igri.
Ipak je ovo prototype verzija pa ostaje za vidjeti kako će izgledati 1.0 verzija igre.
Bojko
@cutiexxx, 27.08.2021 - 23:17Mene je jedino zasmetalo clippanje lika kad prolazi pored ugla kuće. To mislim da će svatko danas teško progutati jer je scenarij koji će se često ponavljati s obzirom na kretanje u igri, a ima načina da se efikasno riješi. Ostalo mi se čini skroz ok.
cutiexxx
@Bojko, 27.08.2021 - 23:33Meni osobno to toliko i ne smeta jer je ipak ovo pikelizirana igra, a isto imaju vremena ispraviti to jer su u ranoj fazi igre
moordrak
@cutiexxx, 30.08.2021 - 10:42A čuj, treba opravdati kupovinu 3090. Znaš da se bez 8k ray tracinga i 36o Hz osvježenja na monitoru ne može 🤣🤣. Današnji klinci. Što ćeš…
Ovcaodnovca
28.08.2021 - 02:23Vidim da ovdje puno citatelja i clanova ne zna sta je zapoceti jedan projekat… a kamoli zapocet i zavrsit jednu igru. bila ona retro il moderna…. svaka cast neka grabe naprijed. uzeo sam Speed Limit retail za Switch, a uzet cu i ovu igru
Wolfensteiner
28.08.2021 - 08:05…rade ovakve poluproizvode a cudimo se zasto nema kruha od game dev-a u Hr…brate ako nisi u stanju napraviti postenu igru za 21.st. bolje nemoj nista raditi..zali Boze struje potrosene za ovo.
Darac83
@Wolfensteiner, 28.08.2021 - 09:16Eto, i ovakvi kao ti imaju pravo glasa. Žali Bože jel…
Wolfensteiner
@Darac83, 28.08.2021 - 11:49Sto sam tocno krivo napisao? Mozda je nekome napet pixel art, ok, medjutim to nije za 21.st. Ovo je u rangu onih indie poluproizvoda sa steam-a. Dns svatko zeli biti game dev i misli da je u stanju napraviti kvalitetnu igru, bilo kojeg zanra- e pa to nije slucaj. Za kvalitetan proizvod treba novac, kojeg ovi ocito nemaju pa zato i proizvode ove…”igre”. Ne treba igra biti RDR2 ili God of War kvalitete, medjutim ovo je dno dna.
Darac83
@Wolfensteiner, 28.08.2021 - 12:17Tako je. Niti jedan indie naslov se nikada nije probio na tržištu jel? A i ti si sigurno napravio detaljno istraživanje tržišta pa točno znaš hoće ovo proć ili ne? Tipično hrvatsko “Ja ne radim niš, al srat ću po drugima koji neš rade”, ništa drugo… 🙄 Tvoje razmišljanje je toliko krivo da mi treba esej da bih ukazao na sve, a to mi se neda…
Wolfensteiner
@Darac83, 28.08.2021 - 12:46Stari moj ovo se niti ne moze zvati indie naslovom. Moze moje razmisljanje biti krivo po tebi, medjutim ja bi ti isto mogao napisati esej zasto je ovo toliko smece da to nisu istine. Ali ok, bitno da ti znas kako trziste funkcionira jer eto imamo masu primjera hrv.developera, i developera opcrnito, koji su sa ovakvim…proizvodima postigli nezapamceni uspjeh.
Darac83
@Wolfensteiner, 28.08.2021 - 20:16Sudi kad vidiš gotovu igru. Po tvom nitko ne bi trebao ništa pokušavati. Ja ne znam kako tržište funkcionira i to priznajem, ti pljuješ u startu, gotovo da želiš da propadnu. Dečki idu probat, vidjet ćemo, nek im je sa srećom. Jednostavno si jedan od onih “sveznajućih hejtera”, a to ne volim…
Kikindo
@Wolfensteiner, 28.08.2021 - 10:07A sta za tebe znaci postena igra? Resident Evil 7 sa ultra dobrom grafikom da napravi 15 ljudi?? Samo na modeliranju likova u RE7 je vjerojatno radilo preko 50 ljudi. Nemas pojma o cemu pricas…
Wolfensteiner
@Kikindo, 28.08.2021 - 11:46Dobro ja znam o cemu govorim, ali kazem da ako nisi u stanju napraviti proizvod koji moze konkurirati na trzistu, bolje ne radi. Ovo je teski trash.
Kikindo
@Wolfensteiner, 28.08.2021 - 15:16Kao prvo ova igra je vjerojatno u alpha verziji i za razliku mozda od ekipe developera koje ubrala sve pare čitaj Star Citizen, ova ekipa će barem ispolirati i napraviti dobru igru za publiku koja voli takav stil. A to što ti ne voliš određene žanrove nego bitno da je igra trash i da ima super grafiku, tu nema svrhe onda raspravljati…
Wolfensteiner
@Kikindo, 28.08.2021 - 17:29Istina, medjutim zasto u nas ne postoji tim ljudi koji su u stanju napraviti dobsr proizvod koji ce plasirati i odrzavati? Zasto se vecina nasih devsa fokusira na ove splacine? Debelo bi se mogla gaming industrija pokrenuti kod nas, medjutim do toga sigurno nece doci putem ovakvih igara. Kazem, ne treba biti AAA nivo kvalitete, no nema kruha od ovakvih igara, to je svima jasno.
Kikindo
@Wolfensteiner, 28.08.2021 - 21:25Evo krecem sa primjerima cisto da ti malo utuvim u tu glavu kako ovakvi stilovi igara i low budget igre su uspijevale.
Hollow Knight 3 mil prodanih primjeraka
Stardew Valley 10 mil prodanih primjeraka
Supermeat boy 1 mil prodanih primjeraka
Braid 1 mil prodanih primjeraka
FEZ 1 mil prodanih primjeraka
Celeste 1 mil prodanih primjeraka
Trebam li nastaviti prijatelju dalje ili ces i dalje tupit svoje, a uopce se ne razumijes u ovu temu koliko vidim. Btw sve te igre su slicno i lose izgledale kao ova igra, bile su u razvoju preko 2 god.
Također ako te zanima da se malo educiras kako bit indie developer je teško preporucujem ti dokumentarac “Indie Game The Movie”
Bojko
@Kikindo, 28.08.2021 - 23:48+ Broforce 1 mil prodanih primjeraka. Sad ju igram, kakav vrh 😍
Wolfensteiner
@Wolfensteiner, 28.08.2021 - 17:25Cod je smece, RE jednostavno nije copy paste, kao ni GoW, govorimo li o zadnjim naslovima. Neka igra tko sto oce medjutim nezz zasto ljudi rade ovakve poluproizvode kada se sa tolikom sumom.moze napraviti daleko bolji proizvod. Just sayin…
Wolfensteiner
@Wolfensteiner, 28.08.2021 - 19:28Ne trebam znati napraviti igru da vidim da je smece. Isto tako, da imam novca za investirati, u ovo sigurno ne bi.
DroidBerg42
28.08.2021 - 10:12Svatko danas može očito praviti igre
Ovo mi nije loše niti zbog graike, niti zbog toga šta je generalno loše, već ljudi više nemaju niti ideja nikakvih.
Ovo sad da i ima ne znam kakvu grafiku, mehanika ima replay value nikakav.
MI stvarno znamo samo krinđeraj prodavat uokolo.
Hvala bogu na Gamepiresu i Croteamu koji su nešto i dali.
Ovcaodnovca
28.08.2021 - 11:42vi sto ljepo znate kako je sta polu proizvod pitanje je koliko ste puta u zivotu kupili originalnu igru i koliko ih imate. te zasto jednostavno ne zasucete rukave i ne pokazete kako je to napravit dobru i postenu igru
Masterchief
28.08.2021 - 22:34Izgleda zanimljivo 👍
moordrak
30.08.2021 - 10:44E ovo ću probati. Jako retro i čini mi se, vrlo zabavno!