HCL.HR

ANKETA: Zašto igrate videoigre?

Zoran Žalac 09.01.2023.   •   104 komentara


Na samom početku godine nije loše postaviti si pitanje iz kojeg se razloga bavimo igranjem igara i zašto to uopće radimo. Svatko od nas pronalazi neko zadovoljstvo u tome, ali nas zanima u kojem aspektu gaminga uživate najviše.

Nakon kraće pauze s anketama u kojima vas pitamo svakakve osobne stvari, vraćamo se s jednim egzistencijalnim pitanjem. Svi imalo barem jednu igru koju planiramo zaigrati u budućnosti (sve da ta igra nije još ni najavljena), ali je početak godine uvijek dobro vrijeme za zapitati se zbog čega se uopće bavimo tim gamingom.

Jednostavan odgovor bi bio jer to volimo ili nam se to sviđa. No, nećemo vas pustiti samo s tim odgovorom – nas zanima što vam točno odgovara kod igranja videoigara – koji aspekt gaminga? Je li to bezbrižna zabava, potreba natjecanja s drugima, želja za ostvarivanjem nekih fantazija, razbijanje dosade ili pak nešto sasvim peto?

U anketi ovoga puta možete glasovati za više stvari, a ako nečega nema na popisu dajte nam do znanja u komentarima.

Iz kojeg razloga igrate videoigre?
Ostavi glas

Označeno sa:

Komentari (104)

  • tuvvok1701

    09.01.2023 - 20:46

    Zašto cvijeće cvijeta? Pa jer mu može bit😁

  • AngryMosquito

    09.01.2023 - 20:50

    Tuvvok je rekel dobro,a i zato kaj se nesmijem maknut iz kreveta jos narednih 6 mjeseci

    • Moonlight22

      @AngryMosquito, 09.01.2023 - 21:03

      Što je bilo?

    • AngryMosquito

      @Moonlight22, 09.01.2023 - 23:42

      Bubnul sam s krova 8 metara

    • Moonlight22

      @AngryMosquito, 10.01.2023 - 00:13

      Uff, zvuči gadno. Brzo opravak! Kako si sada?

    • AngryMosquito

      @Moonlight22, 10.01.2023 - 00:33

      Bolje ,dobro je da mi nece sad cupat sipke iz kicme,a najvjerojatnije cu sepat cjeli zivot,ali glavno je da ja mogu hodat… hvala na zeljama

    • PppPP

      @AngryMosquito, 10.01.2023 - 05:56

      S 8 metara?? Stari, dobro si živ ostao.

    • AngryMosquito

      @PppPP, 10.01.2023 - 10:52

      Ma nije bil nikakv problem,pod mi je ublazil pad

    • funky0308

      @AngryMosquito, 10.01.2023 - 17:41

      Nije ti humor izbio iz glave, znaci nije bio jako tvrd 🙂 drzi se druze i brz oporavak.

    • AngryMosquito

      @funky0308, 10.01.2023 - 21:47

      Jbg nemaju sam bosanci tvrdu glavu…

    • Lazy

      @AngryMosquito, 10.01.2023 - 10:02

      Uuuf bro gadno, daj ozdravi i ne zahebavaj se vise tako, svako dobro ti zelim🙏

    • AngryMosquito

      @Lazy, 10.01.2023 - 10:52

      Nemres starog konja naucit novim trikovima hahaha

    • Iceman73

      @AngryMosquito, 10.01.2023 - 15:46

      Brz oporavak majstor,i bez većih posljedica želim.

    • tuvvok1701

      @AngryMosquito, 10.01.2023 - 21:38

      Ufff, 8 metara, drago nam je da si još s nama, drži se

  • Monster Tamer

    09.01.2023 - 20:57

    Videoigre su mi hobi, volim svoje slobodno vrijeme iskoristiti na igranje igara a radim i dosta stresan posao pa me također nakon napornog radnog dana igre opuštaju.

  • Vujo777

    09.01.2023 - 21:01

    cisto da ubijem nekad dosadu i da pobjegnem malo od ove monotone realnosti

  • mili1985

    09.01.2023 - 21:01

    Radi opuštanja nakon posla, jer nema ništa bolje nego se poslije posla razvaliti u fotelju i oplesti x sati.
    Zbog priče perem po single player igrama. Uči u npr. Mass Effect svemir je neprocjenjivo!
    Ponekad zbog natjecanja i izazova roknem neki multiplayer.
    Ali glavna bit svega je zabava!

    • MAJSTOR RINGO

      @mili1985, 10.01.2023 - 08:17

      Takodje, kada dodjem sa posla volim da utucem par sati, ne uvek, naravno da slobodno vreme ne koristim samo za igrice, postoji niz aktivnosti koje upraznjavam, a koje coveka vise socijalizuju, ali uvek se nadje vremena za gaming, igre koje su iskljucivo single player, sa dobrom pricom, avanture sa puzzle elementima itd..,
      Mislim da cu igrati igre dok sam ziv😆, jbg. kad sam se navuko jos kao klinac sa terminatorom🤣 pa sa PS1, naravno sa godinama i obavezama dosta smanjenim intezitetom sada, ali gaming ce imati uvek mesta u mom zivotu.

  • MedoZidov

    09.01.2023 - 21:01

    Činjenica zbog koje se svaki gejmer triggeruje jeste da je gejmanje trošenje vremena,sporo uništavanje zdravlja.Sjedit za tv-om, monitorom, gledat u ekran, uništavat vid,gubit mišiće, kao i štetit i krivit kičmu, plus ako jedeš grickalice, pizzu i debljaš se.
    Probajte smanjit gejmanje i krećite se više, jedite zdravije, trenirajte.

    #nohate

    • Kikindo

      @MedoZidov, 09.01.2023 - 21:18

      Ili mozes bit umjeren i radit sve to i gejmat i trenirat i zdravo jest… 🙂

    • AngryMosquito

      @Kikindo, 09.01.2023 - 23:41

      Samo sex ljudi moji,to je zdravo… sam pogledaj te vani koju dobru guzu ili sisu pa da vidis kako bus sretniji i nasmijaniji

    • Logicni

      @Kikindo, 10.01.2023 - 09:28

      Moj brat je nutricionista i personalni trener u. Bavi se treniranjem od 16te godine, sad mu je 34 i nedavno je uzeo komp sa RTX 3080 i roka skoro svaku noc nesto. Eto umjerenosti 😀

    • Darac83

      @MedoZidov, 09.01.2023 - 21:20

      Sve je trošenje vremena. 😉

    • Outback

      @MedoZidov, 09.01.2023 - 21:31

      Radis sve normalno i u granici pa si oke. Imam klinca koji je krenuo u skolu, sljaka, zena, pas, treninzi i sve ostale obaveze odraslog zivota i opet stignem odigrat sat 2 vremena Wowa, a pored toga boravimo u prirodi, voze se bicikle i sve ostale gluposti. Bitan je balans

    • Antonijo K

      @MedoZidov, 09.01.2023 - 21:33

      Ako uzivas u tom potrosenom vremenu,to vrijeme nije potroseno bezvezee jer si uzivao,veoma jednostavno😁

    • Smike

      @Antonijo K, 09.01.2023 - 22:43

      Najpametniji komantar do sada na HCLu, svaka čast 👏👏

    • SonOfZeus

      @MedoZidov, 09.01.2023 - 21:57

      Bavim se sportom i teretanom od kad znam sa sebe pa mi je gejmanje neizostavan dio života, bilo to pet sati dnevno kada me uhvati ili da prođu tjedni bez da upalim igru. Ne mogu osobno zamisliti život bez igara i skillova koje sam unaprijedio zahvaljujući bas tim igrama. Uvjeren sam da ne bi radio danas sto radim da nije bilo igara tako da je tvoj komentar iz mog subjektivnog iskustva totalno promašen.

    • Robotz

      @MedoZidov, 09.01.2023 - 21:58

      100% si u pravu recimo puno je bolje i zdravije provesti zivot radeci za neku korporaciju oboliti u nogama,rukama,venama od sjedenja i buljenja u milion nekih brojeva na ekranu ali bar tvoj direktor svako ljeto uziva na jahti.

      Puno korisnije i bolje trosenje vremena nego ne daj Boze raditi nesto sto volis.

    • Kols

      @MedoZidov, 09.01.2023 - 22:18

      Ako sve to doziraš kako treba ne vidim problem. Mozes imati zdrav život i igrat igre. Problem može biti samo u ljudima. Makar dijelom se i slažem s onom “Šta će ti to u životu”, “samo otupljuje mozak”. Ovisi o ljudima. Ako imas odgovornost usađenu znaš kad trebaš prestat i koji su prioriteti, a što je slobodno vrijeme.

    • Slavke125

      @MedoZidov, 09.01.2023 - 23:49

      Takođe je činjenica da je škola u današnje vrijeme enormno gubljenje vremena, ali o tome niko ne govori ništa jer su ljudi rekli da je to ispravno i da ćeš nešto “pametno” naučiti, dok su video igre najveće zlo koje se moglo desiti čovječanstvu. Sve ove silne godine što sam potrošio na obrazovanje apsolutno mi ništa nije ostalo u glavi. Doslovno sve što znam iz engleskog danas naučio sam zahvaljujući video igrama. Hoću da kažem da sam u školu natjeran da idem kao i svi mi i zato mi ništa nije zanimljivo tu. Sa druge strane video igre igram iz zabave i zbog njih ću se početi zanimati za neke stvari koje vjerovatno nebi ni pročitao iz monotone knjige u školi (npr. ako igram ac valhallu počeću se zanimati za vikinge, ako ne znam engleski naučiću ga da mogu pratit priču, ako mi se ne sviđaju neke mehanike u igri naučiću i njih zbog ostatka igre itd. (nadam se da razumijete šta hoću da kažem)).

    • djosic85

      @Slavke125, 10.01.2023 - 06:50

      Naravno da razumijemo, škole su debilane u koje ne treba dat djecu

    • S3k1

      @djosic85, 10.01.2023 - 12:03

      Miroljube Petrovicu is that you?

    • djosic85

      @S3k1, 10.01.2023 - 13:06

      Ne znam ko je to 😁

    • MAJSTOR RINGO

      @djosic85, 10.01.2023 - 14:28

      Budaletina koja treba da ide u Ćuzu.
      Šarlatan i kvazi strucnjak za sve i svasta!!!

    • djosic85

      @MAJSTOR RINGO, 10.01.2023 - 17:02

      Druže budi malo otvorenog uma. Nek on živi i propovijeda kako hoće. Ja ga pogledam nekad da se nasmijem jer on je meni ko karikatura. A oni koji ga slijede i koji ga oće zatvorit su jednaki nesretnici za mene

    • MAJSTOR RINGO

      @djosic85, 10.01.2023 - 17:51

      Nije samo propovedanje, tj. laprdanje po YT, ne znam koliko si upucen, taj covek je nadrilekar i nadriapotekar, prodaje bolesnim ljudima sve i svasta, nekakve carobne napitke, nedavno je dvoje ljudi umrlo, taj covek ih je toboz lecio, za tako nesto se ide u zatvor, da je normalna i pravno uredjena zemlja.
      On to javno de reklamira, ima kao 5 diploma, od lekara do istoricara, i te diplome bi trebalo da se provere, gde je i kako i na kom fakultetu diplomirao, cisto sumnjam da mu je jedna mozda samo prava.

    • Maki6

      @Slavke125, 10.01.2023 - 07:42

      Mobitel koji imaš u džepu, konzola ili PC na kojem igraš igre, kuća ili stan u kojem živiš, automobili internet kojim se služiš svaki dan… Gotovo sve što te okružuje imaš zahvaljujući akumuliranom znanju kroz povijest i prenošenjem tog znanja kroz obrazovni sustav tj. ŠKOLE. Koju glupost izvališ i ostaneš živ.

    • djosic85

      @Maki6, 10.01.2023 - 07:51

      Ma nee… On je o tom naučio malo iz Dooma, mass effecta, gran turismo a ostalo je samouk. Kakva debilana, batali to…

    • Lazy

      @Maki6, 10.01.2023 - 10:07

      Obrazov i sustav koji te tjera da ucis po sabloni i ne ohrabruje pitanja i da kriticki razmisljas, po meni i nije bas optimalan, pola toga sto naucis u nasem sistemu je blago receno budalastina koja ti moze dobro doci eventualno u kvizu, imam 3 klinca i nekad ne vjerujem u pi***rije koje mi pokazuju dok s druge strane frendovi klinci koji zive na sjeveru imaju takav program da ne vjerujes…

    • Aldin219

      @Lazy, 10.01.2023 - 12:58

      Radim vec 8 godina po Evropi sa mnogim strucnjacima i cini mi se da su nasi inzinjeri mahom bolje obrazovani od tih „sjevernih“ liberalnijih inizinjera. Tvoj subjektivni osjecaj ljenosti nije razlog da se mrzi skola. Sta bi ti ucio u skoli? Nisi nilad u zivotu kao ni tvoji istomisljwnici dva minuta razmisljao o implikacijama toga sto govoris, ali bitno je da je glava tvrda. Sto manje u njoj to bi vise rusila.

    • Lazy

      @Aldin219, 10.01.2023 - 13:43

      Pasivno agresivan ha, sto bi ja rusio i kog ja to mrzim,i di si isčitao to o osjecaju lijenosti u mom postu,sve si napisao s pretpostavkom, pises gluposti i na zalost nisi nista naucio u tih 8 godina koje navodis, steta utrosenog vremena al nije moje pa mi je svejedno “tvrda glavo”. Koliko mladih strucnjaka je otislo po fakultetima i skolama u inozemstvu i sad kad su stasali, sto govore, svi isto, kad usporede, hrvatsko skolstvo je lose i opet lose, ako sam ja kako smatras inferioran s razmisljanjem eto, zguglaj mlade strucnjake sto kazu…ipak ja imam skoro 30 godina radnog staza pa nisam kompetentan stoga, na mladima svijet ostaje, nadam se poradi boljitka mladih ljudi, sto dalje odavde i naseg skolstva koje ovisi o dobroj volji pojedinog profesora.

    • djosic85

      @Lazy, 10.01.2023 - 13:50

      30 godina radnog staža!? Pa ti si pravi starešina onda 😁 Nemoj baš toliki pesimizam širiti. Mladi ljudi nedostatke našeg školstva i društva nadoknađuju entuzijazmom i vjerom u uspjeh njih samih i naše države. Tako nešto treba da podignemo moral, starešine to znaju najbolje 😁

    • Lazy

      @djosic85, 10.01.2023 - 18:02

      😊…27 tocnije. Pardon ako sam pretjerao, nije mi bila namjera, al kad vidim sve, sto mi to nasoj djeci ostavljamo, uhvati me blaga jeza, za koga ce oni raditi i cije dugove vracati brrrr, al da, ta nasa upornost, inat i pravljenje iz nicega nesto je na daleko poznata, otisli daleko od teme, sry, idemo dalje samo jako.

    • Aldin219

      @Lazy, 10.01.2023 - 16:51

      Ne postoji savrseno skolstvo. Po definiciji je tu da postavi platformu i osnovnk znanje za koje su sami ljudi odgovorni da razvijaju dalje u smjeru u kojem zele. Upravu si, stavio sam te u grupu sa “skola je losa, pere nam djeci mozgove” . To mi je veliki trigger isto kao kad neko kaze modern medicina je lazna i samo lijeci simptome. Da, ALI STA TREBA kad jedes smece i sranje dvadeset godina, ne kreces se i inda ocekuhes da ti doktor da neku travku? Ista stvar. U vecini slucajeva su komentari nastali iz licne neodgovornosti i onda krivnju prebacuju na sve of Boga do sudije. Taj komentar je zapravo bio namjenjen takvim parazitima, a ne tebi licno.

      Ni kod nas u Bosni noje bilo idealno skovanje ali pogledaj nor Amerikance? Ljudi misle da je Francuska glavni grad Evrope

    • Lazy

      @Aldin219, 11.01.2023 - 09:53

      Mogli bi u nedogled polemizirati o ovoj temi i iznositi stavove, ne bi htio bit pesimist kako kolega gore spominje ali neke stvari jako ne stimaju, naravno nije sve tako lose ali…uzivaj kompa samo pozitiva!

    • Slavke125

      @Maki6, 10.01.2023 - 17:59

      To su možda pojedinci koji su se izdvojili od ostalih zahvaljujući tim svojim izumima. I pogodi šta, većina njih nije ni vidjelo škole ili su imali jako loše rezultate u istoj. Ali ne znam zašto mi izvrćeš riječi. Ni u jednom trenutku nisam rekao da treba napustiti školu ili da je ona glupost. Već da je ona iz moje perspektive gubljenje vremena. Jer ja bi trebao da u nju idem da nešto naučim, međutim to se ne desi a i potrošim pola dana u njoj, jer nisam ništa naučio. Neka to uči neko koga to zanima, samim tim taj neko neće da bezveze potroši vrijeme jer je nešto naučio, vrlo prosto. A i takođe nisam rekao ništa vezano za povijest ni to kako su škole kroz povijest prenosile znanje, to me ne zanima. Govorim kako škole u DANAŠNJE VRIJEME nemaju previše smisla. Govorim o internet dobu. Gdje je gotovo sve dostupno od tog tvog znanja. Za nekoliko sekundi mogu da dođem do svega što mi je potrebno. Škola je prije imala smisla jer si to znaje koje bi naučio mogao naučiti samo tu. Ta ista škola je ostala do dana današnjeg ista a vrijeme se promjenilo. A i doslovno sve te stvari što si nabrojao nisu potrebne čovjeku, to što smo mi navikli na sve njih to je nešto drugo. Nismo ih ni ti ni ja donijeli na ovaj svijet. Dok na primjer nemam pojma da kuham. Ne znam kako sam uopšte živ. O tome nas škola uopšte ne uči. Posao koji radimo 95% stvari naučimo na samom poslu.

    • Danijel88

      @MedoZidov, 10.01.2023 - 00:13

      Međed treniram 5× na tjedan po 70min pazim na prehranu sto je vise moguce a igram nekih 90min na dan, igram jer to volim, da me vidis nikad ne bi rekao da sam gejmer, kolko ih je onih koji bulje u serije filmove ili su na drustvenim mrezama, najbolji su mi oni kaj govore da je igranje za djecu i sl a isti seronje zjape na fejsu tik tok instagram i sl satima na dan, isti je ku.ac gledao filmove igrao ili pregledavao drustvene mreze, isto sranje drugo pakovanje, popuj i drugima malo a ne gejmerima

    • djosic85

      @MedoZidov, 10.01.2023 - 06:52

      Zaboravio si na pivo i ostale napitke

    • Kruno_

      @MedoZidov, 10.01.2023 - 07:33

      Danas svi glume neki “zdrav” zivot na kraju budu prdeknuli prije 60 god od tih dodataka prehrani i stimulansa.
      Bi ja vas pitao kako se osjecate da ste asmaticari i da se borite za zrak nakon nekog malo većeg treninskog napora ili da otrčite 100,200 metara pa vam počne fučkati u plućima kao da su šupla i borite se za zrak kao da vam je svaki udisaj zadnji.

    • MAJSTOR RINGO

      @MedoZidov, 10.01.2023 - 08:29

      Slazem se, ali sve treba raditi umereno, cak i ako previse popijes vode, smeta ti a kamoli to sto si naveo.
      Ja igram igre pa skoro 30 god. Oduvek umereno, kao klinac, sada kao odrasla osoba.
      Pored gaminga voleo sam sport takodje, fudbal a prvenstveno kosarku koju sam trenirao kao mladji. Danas zbog obaveza i posla volim da utucem pa 1-2h na igranje igrica, naravno ne uvek, jer slobodno vreme volim da iskoristim i za druge stvari, za druzenje sa prijateljima, rekreativno basket, hiking po prirodi recimo itd…
      Ali kao sto sam rekao sve umereno, ako dobro isplaniras dnevne aktivnosti, nadje se vremena za sve pa i za gaming.😉

    • Milfara

      @MedoZidov, 11.01.2023 - 07:57

      Cijeli život sam u treningu i gejmam. Doduše u zadnje vrijeme nisam za plejkom toliko puno ko nekad, al igram povremeno. Sve se može ako se nađe balans.

  • filipbih

    09.01.2023 - 21:10

    Gdje je odgovor „Zato što mi se može.”?

  • Strahinja Radonjic

    09.01.2023 - 21:15

    Nakon sveg stresa u životu, poslu, svetu koji nas okružuje video igre meni lično omoguće jedan neobjašnjiv vid opuštanja gde mogu raditi šta god želim i biti ko god želim u zavisnosti koju igru igraš naravno. Pustim na primer nekad i podcast uz igru, odstranim se od svega na sat-dva-tri vikendom ili eventualno sat-dva radnim danima samo kad stignem i to je to. Sve više me zanimaju Story igre jer što više priče još kao film dođe. Ako nemam živaca čak ni za igranje onda film/serija.

    • djosic85

      @Strahinja Radonjic, 10.01.2023 - 06:54

      Kako moš podcast slušat uz igru, još pogotovo uz story igru?

    • Zoran Žalac

      @djosic85, 10.01.2023 - 07:32

      Uz neke možeš. Evo ja u zadnje vrijeme utukao 50h na Mario i Rabbids uz podcaste. Igra stišana, idealan tempo… Vampire Survivors isto

    • djosic85

      @Zoran Žalac, 10.01.2023 - 07:47

      A to se slažem, ima igara u kojima možeš. Ali uz story igre nema smisla. U takvim igrama je zvuk često glavni dio atmosfere i izvvor informacija, pa sad da ti upada zvuk nekog podcasta, ne ide…

    • StJimmy90

      @Zoran Žalac, 10.01.2023 - 16:19

      Ovo me podsjeca na bratica kad je ubacivao cajke u need for speed underground 2 umjesto Doorsa i pojacavao do kraja.
      Majko draga, ne znam kako sam to prezivio, a da mi nisu ostale posljedice.
      Dok igram nikakvi vanjski podrazaji. Nista. Ne mogu se koncetrirati na dvije stvari.
      Zena mi nesto prica dok igram, lagano ju ignoriram. Ne cujem ju.

    • Zoran Žalac

      @StJimmy90, 10.01.2023 - 16:23

      Heheh, a meni su cajke nekad dobro odgovarale u GTA San Andreas kao mp3 radio što ubaciš. Bile mi nekako u duhu igre hahah, iako ih ovako ne slušam uopće.

    • djosic85

      @StJimmy90, 10.01.2023 - 17:05

      Igraš igre dok ti je žena budna ili kod kuće!? Ti prijatelju stvarno imaš visok prag tolerancije

    • funky0308

      @Zoran Žalac, 10.01.2023 - 17:44

      Hanka Paldum i Mario Rabbids savrseno idu skupa 😉

    • Strahinja Radonjic

      @djosic85, 10.01.2023 - 10:26

      Vidiš da sam naveo i ETS 2? Ta igra je kao stvorena da se igra uz neki fini podcast ili i muziku što da ne. Zavisi šta igram naravno. Nekad i kad igram CSGO opet pustim nešto u pozadini, niti igram kompetitivno nego iz opuštanja. Kad je story igra naravno 100% fokus na igru.

  • hari mata hari

    09.01.2023 - 21:17

    nista ljepse nego poslje posla po kisovitom i tmurnom danu odigrat par sati igrica, jako opustajuce i zabavno

  • KidacMamice

    09.01.2023 - 21:18

    Kak neko ide planinarit, ribicija, bicikl, tak ja imam hobi sjednem i rokam! Hobi ko svaki drugi

  • goran022

    09.01.2023 - 21:24

    Zato jer mogu biti spiderman, batman, kauboj na divljem zapadu, tamanit zombije svasta sa pozelim, i to me uveseljava kao rijetko koji drugi hobi 😊

  • Darac83

    09.01.2023 - 21:25

    Bijeg u drugi svijet, učenje novih stvari i naravno zabava. Iako volim pogledat koji film/seriju/tekmu, za mene je to prepasivno i više volim kad sam aktivnije angažiran nego samo ležim i gledam.

  • Kols

    09.01.2023 - 21:33

    Može mi se, uz društvo!

  • Gibonni91

    09.01.2023 - 21:38

    Ameri imaju izraz: “TO WIND DOWN”

    – to gradually relax after doing something that has made you tired or worried:

  • Marked91

    09.01.2023 - 21:39

    Nisam mnogo igara igrao od prvog PS One-a 1998. sve do danas, nekako se vežem za igru, želim da istražim čitav svijet, da lootam itd. Mnoge igre su me educirale i otvorile mnoge puteve za nove hobije i interese.

  • Maxxx

    09.01.2023 - 21:53

    Igre me super opuštaju

  • Šljivovica23

    09.01.2023 - 21:58

    E Zorane, začas ćeš promijenit ime članka u „zašto video igre igraju nas”

  • JCD-Bionicman

    09.01.2023 - 22:00

    Jer su dobre

  • Dukie

    09.01.2023 - 22:10

    Moze mi se i hoce mi se.

  • Triksterica

    09.01.2023 - 22:15

    Igram prvenstveno rasi opustanja jer radim stresan posao. Takoder su mi na neki nacin zamijenile knjige. Volim citati i samim time volim dobre price pa biram i igre za koje smatram da bi mogle imati dobru pricu.

    • Kols

      @Triksterica, 09.01.2023 - 22:21

      Bolje čitaj knjige. Mislim i igre su dobre i ne kažem da ih se ne treba igrat, ali papir je papir.

    • Gebro_gaming891

      @Kols, 09.01.2023 - 22:27

      Nah! Čitanjem knjige zamišljaš svijet iste, dok igranjem igre ti jesi u svijetu iste.

    • Kols

      @Gebro_gaming891, 09.01.2023 - 23:12

      Da ali nekad je bolje zamišljat svijet i likove nego ih imat na gotovo

    • Gebro_gaming891

      @Kols, 10.01.2023 - 19:16

      Nah, opet kažem. Bolje bit dio svijeta koji vidiš kakav bi trebao biti, nego da zamišljaš svijet gdje tvoja mašta može biti točna ili pogrešna.

    • Kols

      @Gebro_gaming891, 10.01.2023 - 20:27

      Da, ali mašta stvori svijet tebi po volji, onakvog kakvog ga ti zamisliš. Tako se uvijek razočaram kad gledam neki film poslje knjige. Totalno drugacije bude i nekako je bolje kada zamislim taj svijet. Mislim da bi trebalo igrati igre i citati. Eto…kombinacija. Da ne raspravljamo vise😃

    • Monster Tamer

      @Kols, 09.01.2023 - 22:51

      Da ali ja u Role Playing igrama čitam knjige i igram.

    • ImeiPrezime

      @Monster Tamer, 10.01.2023 - 00:03

      Ne zavaravaj se tako.

    • Triksterica

      @Kols, 10.01.2023 - 00:25

      Citam, ne brini 🙂

  • Lepoglava

    09.01.2023 - 22:25

    Warum ist die sonne rund

  • sparrowpunk

    09.01.2023 - 22:34

    Prvenstveno jer mi je dosadno i jer se želim psihički odmoriti nakon posla. Igranje igara mi je jedino vrijeme kada ne razmišljam o svakodnevnim brigama i životu/životnim pitanjima. Kada igram igre, lijepo se ugnijezdim na kauču, ne razmišljam jesam li gladan, žedan i čak izbjegavam jesti nešto za vrijeme igranja kako ne bih zamastio kontroler. Meni je to možda čak postalo i nešto kao terapijsko igranje, prijeđem nešto ili osvojim nekakvo oružje u igri me veseli više nego kava sa nekim određenim ljudima i slušanje njihovih tračeva pošto osobno takve stvari izbjegavam. Smatram da mi je i bolje doma igrati neku igru u kojoj ću uživati nego biti s nekim u čijem društvu ne bih uživao i prije nego netko nešto kaže, igranje igara mi je komfor zona ali imajte na umu da je napuštam svaki dan kada idem na posao, kao većina gamera ovdje….

  • Smike

    09.01.2023 - 22:52

    Ja sam veliki borac za prava gajmera i pri svakoj prilici ih branim i mislim da su u jednu ruku terpijske metode sa jasnom i ciljanom namjerom da se realni svijet zamjeni sa nekim imaginarnim u kojem mi imamo potpuno kontrolu. Po struci sam psiholog/pedagog i imao sam cak i seminarski rad na tu temu. U svim terpijskim procesima postoji metoda opuštanja od stresa gdje se pusti lagana muzika i osobi se sugerira da zamisli da se nalazi na nekom mjestu gdje se opušta i uziva i time reducira stres. Eh danasnji gaming nam kroz fenomenalnu grafiku omogućava da budemo untim nekim imaginarnim svjetovima i da utjecemo na njih…

  • prdomlat

    09.01.2023 - 23:08

    Budimo realni, život prije televizije je bio katastrofalan, al’ bolje nije moglo bit, živilo se svaki tmurni dan radeći jedno te isto sve dok jednog dana nije gripa ili nešto opasnije pokucalo na vrata, a čak i kad se doživila starost, tu nije bilo sreće. Probudiš se, posereš se, pojedeš kašu, odvedeš svoje govedo na pašu, vratiš se, odeš na gemišt u selo, na dobar dan se i potučeš sa susjedom što tri kuće dalje živi zato što ti je ukro kokoš, dođeš doma, kukaš ženi, pojedeš kašu i legneš spavat. I sutra opet isti ku*ac.

    I onda dođoše radio, televizija, alooo, internet doš’o, ljudi su se preporodili, jer nismo znali šta ćemo sa svojim dosadnim životima, i bilo je ok u početku, dapače, bilo je super. Šta kažeš? Moram čekat 25 minuta da se učita video na Youtubu? Neka, čekat će se, i onda kad pogledaš video, ponoviš to obavezno još bar dva puta, ubiješ sat vremena, najzabavnije čekanje ikad. Onda je internet postao brži, procesori jači, a ljudi su sve više i više to uzimali zdravo za gotovo, sve do dana kad se ne postavi ovakva anketa, kad si razmisliš zašto zapravo igramo video igre? Realno, tko nije bar 5 razloga izabrao s ankete, taj nije iskren.
    To je bijeg od problema, spas od dosade i srž solo zabave, čovjeku trebaju te stvari u životu, osjećaj zadovoljstva nakon dobro obavljenog posla, osjećaj sreće, smirenosti, nostalgije, to nam svima treba u životu apsolutno svaki dan, lijek za nervozu, depresiju i brojne druge stvari, za svakog ima ponešto u gamingu, treba bit zahvalan na tome, ali ne i ovisan. I sad kad ti netko kaže da je to jadno, da trebaš “nabavit život”, slobodno se grohotom nasmij, jer ta osoba nema pojma koliko je u krivu.
    Mi gejmeri smo odavno skužili u čemu je tu stvar, živimo tisuće života, borimo se sa svojim demonima kroz igru umjesto u stvarnom životu, jer znamo da tu bitku u stvarnom životu gubimo 9 od 10 puta.
    Gaming je spas, pogotovo u današnjem svijetu, u ovoliko turbulentnim vremenima. A o potencijalu za učenje da i ne govorim, industrija raste u svim smjerovima, ovo je nova industrijska (r)evolucija i svi smo dio toga.
    Tako da, želim vam tisuću života i novčanik koji je u mogućnosti podržati taj lifestyle!
    Neć’ više srat, idem gejmat

    • StJimmy90

      @prdomlat, 10.01.2023 - 16:40

      Odlican komentar majstore!
      Ja bih se nadovezao na ovu problematiku percipiranja gejmera kao luzera koji gube vrijeme.
      Problem je sto po nekim podacima koje sam pronasao, cetiri petine populacije su ekstroverti. Dakle velika vecina ljudi idealno potroseno vrijeme smatra ono u drustvu drugih ljudi.
      Naravno, meni je to teror. I u 9 od 10 slucajeva biram gejmanje umjesto piva u zadimljenoj birtiji s hrpom preglasnih likova.
      To mi naravno citav zivot predstavlja problem jer koje god grupe da sam bio dio, percipiran sam kao cudan.
      Pa zasto ne pijes. Pa zasto neces s nama na cugu.
      Jel ti zena ne da da pijes. Ti igras igrice?
      Percepcija nas gejmera ce se promijeniti eventualno ako se izbalansira udio ekstroverta i introverta u populaciji.
      Nama koji najvise uzivamo sami, gejming je bijeg u alternativni svijet.
      Ovaj standardni kako funkcionira mi bas i ne pase.

    • Aldin219

      @StJimmy90, 10.01.2023 - 17:06

      Ali moras shvatiti da je to uvijek normalno. Jedino umjetnici “imaju pravo” na tu vrstu osamljivanja i da im reputacija ostane u taktu. To je jednostavno dionsocijalne dinamike, jer druzenje je u sustini ojacivNje plemenakih odnosa unutar grupa i kao takvo je evolucionarno pozitivna aktivnost, dok osamljivanje nije. Ovo kazem kao neko ko hoce da se rokne svaki dan na poslu kad me ljudi gledaju ko cudaka ato hocu sam u miru jesti svoj rucak uz neki video da se dekompresujem od silnih socijalnih momenata. Uzas i uvijek cu birati gaming noc protiv birtije ALI opet ce drugi ljudi misliti da tu nesto ne stima 🤔

    • Smike

      @StJimmy90, 10.01.2023 - 17:47

      I to je tvoje pravo,iskreno te zaboli neka stvar sta neko misli. Najvažnije je da si ti sretan i naravno gaming ne utjece na normalno funkcioniranje osobe.. Neko voli filmove,neko gaming,neko prirodu,neko cugu.

    • prdomlat

      @StJimmy90, 10.01.2023 - 17:57

      Tako je, gaming je safe haven i za introverte, ja osobno spadam u tu kategoriju, čak i kad idem van, idem na solo aktivnosti, biciklom u šumu, planinarit malo i šetat, čitat knjigu u sred šume i pit craft pivo, pa alo gdje ima većeg mira? Ekstroverti se boje mira 😛

    • Aldin219

      @prdomlat, 10.01.2023 - 17:01

      Znaci ljudi su umirali od dosade i ocito gripe prije televizije. Prije Jerry Springera nine bilo zabave. Ovaj me komentar podsjeca na moje roditelje kojima je nepojmljivo da ja svom trogodisnjem sinu ne dajem da jede secer tipa cokoladu i slicno. Oni su u totalnon rasulu koliko jadno dijete pati, bez imalo svijesti da zapravo samo projeciraju svoje osjecaje. Po meni licno, gaming je zabavan etc, ali nikad nece biti na nivou aporta ili slicnih znacajnih aktivnosti koje kompletan covjekov sistem dodvodi u nove polozaje i samim time dodaje nove dijelove fizicki i psihicku u taj sistem. To se u gamingu NE MOZE desiti i zato je esencijalno, kao i gledanje TVa cisto opustajuca aktivnost ili razonoda. Ako igras kao odrasla osoba 3 sata dnevno u prosjeku, ne ispunjavas svoj potencijal u zivotu i vjerovatno imas anksioznost od toga osim ako nisi duboko u apatiji a i to je svojevrsna anksioznost.

  • Sick Individual

    10.01.2023 - 00:18

    Par odličnih komentara večeras s kojima se slažem ali ovaj tvoj mi je baš prikladan za kraj. Svaka čast, lijepo sročeno i ni sam nebi svoje misli bolje napisao. Potpisujem sve brate, živio ti meni i uživaj u gejmanju dok god to budeš htio! Vidimo se na virtualnim bojištima, bile to staze, sportski tereni ili ratišta.. Pozdrav svim gejmerima i ljudima dobre volje ✌🏻

  • Ki-ya Karate Monster

    10.01.2023 - 02:05

    Nemam pametnijeg posla

  • vragec25cro

    10.01.2023 - 04:31

    Iz hobija i razonode.Prvo krenulo iz razonode i zabave,a sad razonoda i zabava plus hobi i opuštanje

  • Pajo Paksu

    10.01.2023 - 05:07

    Video igre su dobro izgubljeno vrijeme.

  • Enrubius

    10.01.2023 - 05:17

    Gaming je prisutan uz mene od malih nogu, to je mogao bih reći dio mene. Igre su zabavne, opuštaju i potiču u nekim slučajevima i kreativnost,naravno ovisno o tipu igre. Sve u svemu, za mene je gaming zen zona :).

  • rokonja

    10.01.2023 - 06:28

    Ja igram iz hobiya, klinici iz zbave, dede jer im je “Vauuuu” tehnoligija itd… Zamisli samo napredak u mobitelu, i sada to koristi netko od 60-70 godina. Usput evo baš se igra Detroit: Become Human – strašno kakova igra.

    • djosic85

      @rokonja, 10.01.2023 - 07:00

      Zamisli šta će tek bit kad mi budemo 60-70 g.

  • HERCULES

    10.01.2023 - 07:57

    Igram radi zabave, i doista opusti kao kada odem na termin i tih sat vremena zaboravim na sve…A recimo igrajući AOE mozak se razradi i nešto se nauči. 😀

  • Emexs

    10.01.2023 - 08:53

    Igram zbog price , najbolji osjecaj kad ne mozes prestati igrati. Ne desava se bas tako cesto i kod svih naslova ali kad se desi to mi je poseban uzitak.

  • Letus

    10.01.2023 - 10:00

    Svi smo mi ovisnici

  • Malimicek89

    10.01.2023 - 12:49

    Jel priznaje ako stavim vise kvacica ? Jer doista nemam samo jedan razlog ima ih vise

  • Iceman73

    10.01.2023 - 15:43

    Bolje i gaming doma,nek da sam v krčmi po cijele dane,i + još k tome sam trijezan,ma nekaj!!!

    • sparrowpunk

      @Iceman73, 10.01.2023 - 18:02

      Slažem se, ja sam u srednjoj školi puno puta odbio subotom izaći van jer sam radije ostajao doma i igrao RE 2, Tekken 3, Crash Team Racing, THPS 4 itd. Da nisam, možda bih se navukao na alkohol jer sam i nakon škole puno puta odbio subotnje izlaske ponekad i ne radi igara, a pošto u srednjoj školi nisam bio niti sam općenito nekakav popularan tip, siguran sam da bih se opijao kao smuk. Nisam ni danas popularan u društvu ali kada vidim kakvih ljudi ima i s kime bih se trebao družiti, bolje mi je ostati doma i igrati nešto. Uz igraću konzolu ili PC nije nikad dosadno.

  • Toad

    10.01.2023 - 19:39

    Iz zabave

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?